بازدید 15454
۳
آیا رمضانی با هماهنگی مجیدی به کویت نرفت؟

داماد ناصرحجازی سفر استقلال به کویت را تحریم کرد!

رمضانی به دلیل آنچه عدم حمایت مدیران باشگاه از بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال استقلال خوانده شده است امروز تا فرودگاه در کنار تیم حضور داشت، اما حاضر نشد به همراه سایرین به کویت سفر کند! با توجه به نزدیکی زیاد این سرپرست تازه کار در استقلال به فرهاد مجیدی، گفته می‌شود که این حرکت با هماهنگی سرمربی رخ داده
کد خبر: ۹۵۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ 14 February 2020

سرپرست استقلال که انتخابش به این سمت حواشی زیادی به همراه داشت و باعث اعتراض پیشکسوتان این باشگاه شده بود، در اقدامی عجیب حاضر نشد در سفر به کویت این تیم را همراهی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال استقلال در شرایطی حدود دو ساعت پیش برای بازی با الاهلی عربستان به کویت رسید که سعید رمضانی حاضر نشد در این سفر آبی‌ها را همراهی کند. رمضانی به دلیل آنچه عدم حمایت مدیران باشگاه از بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال استقلال خوانده شده است امروز تا فرودگاه در کنار تیم حضور داشت، اما حاضر نشد به همراه سایرین به کویت سفر کند.

استقلال در شرایطی بازی‌های خود را به صورت فشرده پشت سر می‌گذارد که نبود زمین تمرین و سازماندهی مناسب این تیم را در بازی‌های اخیر حسابی اذیت کرده است. با توجه به نزدیکی زیاد این سرپرست تازه کار در استقلال به فرهاد مجیدی، گفته می شود که این حرکت با هماهنگی مجیدی رخ داده است.

این یک اقدام اعتراضی است که سرپرست تیم فوتبال استقلال انجام داده است و باید دید مدیران باشگاه چه واکنشی نسبت به این اتفاق نشان خواهند داد.

Image result for سعید رمضانی + فرهاد مجیدی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
وقتی شیرتتوجنگل نیست روباه حکومت میکنه
بیچاره استقلال
تیمهای وزارت ورزش که دست درازی در بیت المال دارن باید واگذار شن‌ بخش خصوصی
مسولين فقط به فكر بدهي ها پرسپوليس هستند 100 درصد مطالبات بازيكنان پرسپوليس را به علاوه پادا شها داده اند نامه خودشان بود بعد تكذيب كردند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان