بازدید 33960
هزار و نهصد و بیست و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

اصلاح‌طلبان در کدام شهر‌ها لیست نمی‌دهند؟ / به پیر به پیغمبر احمدی نژاد هیچ برنامه‌ای برای لیست دادن ندارد! / انتقادات تند طلایی از شورای ائتلاف

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند واعظی: آمریکا به مذاکره بدون قید و شرط روی آورده است / سخنگوی ندای ایرانیان: به شکست اصلاح‌طلبان معتقد نیستم / رأی مردم باید مثل موشکِ نقطه‌زن باشد / لغو همایش دوچرخه‌سواری زنان در قم به دلیل فشار‌ها و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳ 13 February 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

جلیلی: نامزدی که فقط توییت می‌خواند، آیا حوصله دارد لایحه بودجه را بخواند؟

سعید جلیلی در بیان راهکار خود برای ایجاد امید در داخل و ناامید کردن دشمن گفت: باید مساله را دانست، راه‌حل را شناخت، آن‌گاه دید «چه کسی» آن را می‌تواند حل کند. پرداختن به «چه چیزی»، به قول اصولیون، تخصصاً و نه تخصیصاً «چه کسی» را معین خواهد کرد. این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسائل غیر تخصصی را هم درباره انتخاب نماینده، حائز اهمیت دانست و با بیان اینکه شاخص‌های شِکلی هم برای تعیین «چه کسی» مهم است، گفت: نامزدی که فقط حوصله توییت‌خواندن دارد، آیا اصلاً حوصله‌اش می‌کشد چهار بار لایحۀ چندین صفحه‌ای بودجه را بخواند؟

انتقادات تند طلایی از شورای ائتلاف

طلایی درباره حواشی بیست ائتلاف گفت: پس از اعتراضی که صورت گرفت، آن‌ها متوجه یک موج اعتراض ـ نه فقط اعتراض آقای قالیباف ـ شدند. موجی از اعتراض در بدنه نیرو‌های انقلابی در جامعه به وجود آمد که این لیست ضعیفی است و نمی‌تواند پاسخگوی انتظارات نیرو‌های انقلاب باشد، در نتیجه شورای ائتلاف عقب نشینی کرد و گفت که این لیست نهایی ما نیست. من شنیدم که دیروز قرار بر این بود که بنشیند و اصلاحاتی انجام دهند و لیست جدید را متتشر کنند، هر چند به نظر من زمانی این کار انجام می‌شود که چند دستگی به وجود آمده است.‌ ای کاش جبهه پایداری و سایر افراد که صدور لیست جداگانه را اعلام کرده‌اند، دست به این کار نزنند، چون در صورت وقوع چنین اتفاقی، امید به رای آوردن نیرو‌های انقلاب در مجلس کم می‌شود. وی همچنین درخصوص امکان ائتلاف قالیباف و پایداری گفت: من آرزو دارم که این اتفاق رقم بخورد، اما براساس شواهد باید بگوییم که چندان جای امیدواری وجود ندارد. هرچند این خواسته و آرزوی ماست و به عنوان یک شهروند و کنشگر اجتماعی دست همه اصولگرایان را می‌بوسم، اما باید عرض کنم که بزرگان جریان اصولگرا! رهبران جریان اصولگرا! مدعیان اصولگرایی که برای انقلاب دغدغه دارید! امروز انتظار مردم از شما آن است که به یک لیست واحد در کشور و تهران دست پیدا کنید تا بتوانید یک مجلس کارآمد و انقلابی را تشکیل دهید، مردم از این وضعیت راضی نیستند.

اتحادیه صنف خرازی فروشان: دستوری از سوی پلیس یا ارگان دولتی دیگری درباره ممنوعیت فروش بادکنک نداشته ایم

پایگاه خبری پلیس نوشت: «حسین دکمه‌چی» اظهار داشت: پیرو خبر منتشره درباره ممنوعیت فروش بادکنک در روز خاص هیچ گونه نامه یا دستوری از سوی پلیس یا ارگان دولتی دیگری به اتحادیه نداشتیم. وی با تایید بر تکذیب این موضوع گفت: برابر روال سنوات گذشته و تصمیمات داخلی این اتحادیه به اطلاع اعضا رسیده و آنان موظف به رعایت ضوابط مقرر هستند. رییس اتحادیه صنف خرازی فروشان گفت: در ایام مبارک دهه فجر، تعداد زیادی بادکنک جهت انجام مراسم برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توزیع شده که خبرنگاری از اینجانب پیگیر کمبود بادکنک در بازار شده بود و به وی اعلام کردم هیچ کمبودی در این خصوص وجود ندارد. دکمه چی تاکید کرد: فروش بادکنک با رنگ و در قالبی خاص تبلیغ فرهنگ بیگانگان است و بایستی این موضوع انجام نشود که متاسفانه سایر اصناف نیز اقدام به فروش آن می‌کنند و فعالیت آنان در حوزه اتحادیه صنف خرازان نیست.

حضور جهانبخش در کلوپ شبانه در اسپانیا جنجال ساز شد

نشریه «سان» انگلیس با انتشار ویدئو و تصاویری از علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی برایتون به همراه سه بازیکن دیگر این تیم در کلوپ شبانه جنجال آفرین شد. این رسانه انگلیسی مدعی شد: حضور چهار بازیکن برایتون در کلوپ شبانه در اسپانیا که در حال فوت کردن در بادکنک‌ها هستند، دردسرساز شده و باشگاه برایتون تحقیقات درباره این موضوع را آغاز کرده است. بنا به ادعای این رسانه انگلیسی، محتوای این بادکنک‌ها هنوز مشخص نیست، ولی معروف است افرادی که در کلوپ‌ها از این بادکنک‌ها استنشاق می‌کنند، محتوایش اکسید نیتروز یا همان گاز خنده آور است. باشگاه برایتون از ویدئو مطلع شده و سخنگوی باشگاه انگلیسی درباره این موضوع گفت: باشگاه از ویدئویی که در فضای مجازی دست به دست شده، اطلاع دارد و در داخل باشگاه این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

لغو همایش دوچرخه‌سواری زنان در قم به دلیل فشار‌ها

مسابقه دوچرخه‌سواری بانوان استان قم که قرار بود به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) توسط هیات دوچرخه‌سواری استان قم و با همکاری دانشگاه حضرت معصومه (س) و شهرداری قم در یک محیط کاملا زنانه برگزار شود، در اثر برخی فشار‌ها لغو شد. گفته می‌شود، این لغو به رغم کسب همه مجوز‌های لازم از مراجع قانونی و به بهانه مغایرت با شئون اسلامی استان قم و احتمال بروز اقدام مشابه در خیابان‌های این شهر همزمان با برگزاری مسابقه صورت گرفته است./ ایرنا

لفظ نماینده ساده زیست کافی نیست

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نماینده‌ای که تعلق حزبی داشته باشد، در بزنگاه‌های خاص قطعا احزاب، گروه‌ها و جریانات او را وادار به تصمیم‌گیری یکسان و شبیه هم‌قطارانش خواهند کرد که منافع ملی ذبح خواهد شد. وی گفت: نماینده مردم به معنای واقعی کلمه باید ساده‌زیست باشد و تنها لفاظی این موضوع کافی نیست، چون مردم باید او را از متن جامعه دانسته و تفاوتی بین خود و او احساس نکنند. سلیمی خاطرنشان کرد: وکیل مردم در مجلس باید از شجاعت و قاطعیت خاصی برخوردار بوده و از تشر رئیس‌جمهور، وزیر و مسئول نترسد.

رأی مردم باید مثل موشکِ نقطه‌زن باشد

عضو شورای‌عالی امنیت ملی، با یادآوری اینکه حضور مردم در تشییع حاج قاسم، خرج موشک انتقام بود، گفت: حضور هر یک نفر آن‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم یک موشک در قلب مستکبران بود. هر رأی مردم در انتخابات هم مثل یک موشک بر پایگاه دشمن است، اما مسئله این است که چه زمانی این رأی‌ها «نقطه‌زن» می‌شوند، جلیلی تصریح کرد: رأیِ نقطه‌زن، نماینده‌ای را به مجلس می‌فرستد که می‌تواند تحریم دشمن را بی‌اثر کند؛ همان‌طور که موشک نقطه‌زن، جایی را هدف می‌گیرد که تهدید نظامی او را از بین می‌برد. وی افزود: رقم زدن چنین صحنه‌ای در انتخابات در گرو کار جبهه‌ای است و کار جبهه‌ای ملازم با تقسیم کار است. باید همه‌ با هم به صحنه بیاییم و هر کسی در حد وسع و توانش در مسیر رسیدن به شناخت مشترک از مسائل و راه‌حل‌ها و مطالبه آن از نماینده‌ها بکوشد.

به پیر به پیغمبر احمدی نژاد هیچ برنامه‌ای برای لیست دادن ندارد

مرتضی تمدن، چهره نزدیک به محمود احمدی نژاد انتشار هر گونه لیست از سوی رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم و حمایت او از هر جریان، فرد و لیستی را تکذیب می‌کند. تمدن در گفت‌وگو با خبرآنلاین ضمن اینکه تاکید می‌کند احمدی نژاد همچون دیگر مردم پای صندوق رای می‌آید، اما می‌گوید: «از همه عزیزان تقاضا می‌کنیم از انتساب خود یا لیست‌های مطرح و یا گمانه زنی‌های بلاوجه و غیرواقعی به نام دکتر احمدی نژاد یا جریان بهار خودداری کنند.»

مرتضی تمدن در گفت‌وگو با خبرآنلاین با اشاره به اخباری مبنی بر انتشار لیستی انتخاباتی تحت عنوان «ائتلاف مردم» که گفته می‌شود جمعی از وزرا و معاونین رئیس جمهور در دولت‌های نهم و دهم در آن حضور دارند، گفت: از چند روز پیش برخی در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح می‌کنند که دولت نهم و دهم و یاران و خادمان مردم زیرنظر و حمایت آقای احمدی نژاد لیست انتخاباتی می‌دهند، در حالی که دکتر هیچ برنامه‌ای برای دادن لیست و حمایت از اشخاص ندارد. وی ادامه داد: به پیر و به پیغمبر که ما لیستی نداریم. می‌خواهیم دوستان را هم خوشحال کنیم که بدانند لیستی نداریم.

هشدار وزیر کشور به متخلفان انتخاباتی

وزیر کشور با بیان اینکه در وزارت کشور گروه‌های بازرسی از یک ماه قبل فعال شده و فعالیت‌های نامزد‌ها را زیر نظر دارند، گفت: اگر مواردی باشد که از قانون تخلف شده، ما به مقامات ذیربط معرفی می‌کنیم. عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز پنجشنبه ۲۴ بهمن در حاشیه نشست استانداران سراسر کشور که در وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه از صبح امروز تبلیغات انتخاباتی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی شروع شده، در این جلسه از استانداران که در استان‌ها اجرای انتخابات را بر عهده دارند، تشکری داشتیم و هم اینکه درباره مشارکت، نحوه مشارکت، اجرای قانونی و امنیت در انتخابات تبادل نظر داشتیم.

وی ادامه داد: طبق گزارشی که امروز ارائه شد، از لحاظ امنیتی و تدارکاتی امکانات مهیاست و عوامل اجرایی نیز کاملاً آموزش دیده و آمادگی کامل دارند. رحمانی فضلی گفت: یکی از مسائل محوری جلسه امروز، موضوع افزایش مشارکت بود؛ هرچند این موضوع در دستور کار مستقیم وزارت کشور نیست و کسانی که تریبون دارند و احزاب باید در این زمینه فعال باشند، با توجه به نقش هماهنگی که استانداران دارند، توصیه شد که فضای هماهنگی و مشارکتی و دعوت از گروه‌های مرجع در استان‌ها صورت بگیرد. وی با اشاره به اجرای قانون هزینه‌های انتخاباتی نامزد‌ها که چند روز قبل ابلاغ شد، اظهار داشت: این قانون به تازگی ابلاغ شده و به راحتی و به صورت کامل اجرا نخواهد شد چرا که نمایندگان باید یک حساب باز کرده و حسابرس داشته باشند و این نیازمند به سلسله اقدامات حسابداری است، ولی آنچه وظیفه وزارت کشور است، ابلاغ کردیم. وزیر کشور گفت: تعیین منابع لازم سرانه هر نامزد در انتخابات نیز در حال بررسی است، چون زمان کوتاه است نمایندگان شاید نتوانند این را کامل اجرا کنند.

سخنگوی ندای ایرانیان: به شکست اصلاح‌طلبان معتقد نیستم

«سید شهاب الدین طباطبایی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، درباره انتخابات دوم اسفندماه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: این انتخابات پیام محکم و گویایی به خارج از کشور منتقل می‌کند که حاکی از پشتیبانی مردمی از نظام جمهوری اسلامی است. با وجود همه انتقاداتی که داریم، میانگین حضور مردمی در انتخابات، چون همیشه پیام روشن و مثبتی در فضای بین المللی خواهد داشت. سخنگوی حزب ندای ایرانیان با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های مختلف و سرمایه اجتماعی این مشارکت برای نظام جمهوری اسلامی، ابراز امیدواری کرد که مسئولان قدر این سرمایه را بدانند.

طباطبایی درباره ترکیب مجلس آینده گفت: ممکن است مجلس بعدی نسبت به مجلس کنونی در بعضی از مواضع رویکرد تندتری داشته باشد، ولی معدل مجالس مهم است که فکر می‌کنم معدل مجلس آینده همراه و همگام با فضای عمومی کشور خواهد بود و فضایی غیر عقلانی و نگران کننده نخواهیم داشت. وی درباره سبد رای اصلاح طلبان و برخی پیش بینی‌ها درباره پیروزی طیف اصولگرا گفت: به شکست اصلاح‌طلبان معتقد نیستم، شکست به چه معنی؟ اگر در انتخابات شرکت کنیم و در مورد مطالبات مردم حرف بزنیم، خود نوعی پیروزی است. طباطبایی حضور در انتخابات را پیروزی جمهوریت نظام قلمداد کرد و گفت: چه اصلاح‌طلب یا اصولگرا، اگر رای نیاورند، مهم نیست، مهم اصل انتخابات است که موجب تقویت این نهاد می‌شود وصرف برگزاری انتخابات خود نشانگر زنده بودن امید در سپهر سیاسی ایران است.

این فعال اصلاح طلب ادامه داد: فارغ از بحث فراکسیون اکثریت یا اقلیت بودن در مجلس یازدهم، اگر در پروسه انتخابات پیش از آنکه دنبال دعوا باشیم، هدفمان مطرح کردن مطالبات مردم باشد، هر گروهی که پیروز مجلس شود، تعهدی برایش نسبت به این مطالبات ایجاد می‌شود، که مکلف و موظف به پی‌گیری است. وی یادآور شد: هر فرد یا گروهی که علم مبارزه با فساد و مطالبه حقوق مردم و کارآمدی را در دست داشته باشد، آن شخص و جریان، فارغ از تعلق سیاسی مطالبات مردم را در اولویت عمل خود قرار می‌دهد و همه هم باید برای پیش‌برد چنین فضایی به منتخبان کمک کنند.

طباطبایی در پاسخ به این پرسش که می‌توان در روز‌های پایانی تا شروع انتخابات منتظر سطحی از اقناع عمومی و ارائه لیستی ائتلافی از سوی اصلاح طلبان بود، عنوان کرد: فکر می‌کنم در هفته آینده باید منتظر وقوع اتفاقاتی در عرصه انتخابات باشیم به طوری که روند انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد. سخنگوی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه پیش‌بینی‌ها قابل تغییر است، خاطرنشان کرد: تا اینجای کار هم اصلاح‌طلبان انسجام خود را از دست نداده‌اند و احزاب اصلاح‌طلب هم از جنبه معرفی نیرو‌های خود و هم از جهت وحدت در رویکرد دارای انسجام هستند. شاید در چند روز آینده اتفاقات بهتری برای اصلاح‌طلبان رخ دهد.

واعظی: آمریکا به مذاکره بدون قید و شرط روی آورده است

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: آمریکا، صهیونیست و سعودی‌ها تلاش می‌کردند با فشار حداکثری در عرض سه ماه نظام را عوض کنند سپس تلاش کردند تا ایران را تسلیم دوازده شرط کنند، ولی دیدند باز هم شکست خورده و الان روی به مذاکره بدون قید و شرط آوردند که ما قبول نمی‌کنیم و شرط می‌گذاریم.

اصلاح‌طلبان در کدام شهر‌ها لیست نمی‌دهند؟

منصوری، قائم مقام حزب اتحاد ملت از عدم ارائه لیست شورای اصلاح طلبان در برخی شهرستان‌ها به دلیل رد صلاحیت کاندیدا‌های خود خبر داد. آذر منصوری، فعال سیاسی اصلاح طلب، در توئیتی با هشتگ رد صلاحیت نوشت: تا کنون علاوه بر تهران، شورای اصلاح طلبان یزد، البرز، زنجان، اصفهان، آذربایجان غربی، چهارمهال بختیاری، خوزستان، فارس، همدان، گیلان و شهار‌های مشهد و ملایر در بیانیه‌های جداگانه اعلام کردند، به دلیل رد صلاحیت کاندیدا‌های خود در انتخابات مجلس یازدهم لیستی نخواهند داشت.

خرازی: اگر انتخابات واقعی نبود دوم خرداد به وجود نمی‌آمد

خرازی در این برنامه در پاسخ به این که «آیا انتخابات در ایران واقعی است»، گفت: من باورم این است که انتخابات تا الان نماد حضور مردم بوده، هرچند شخصا به سازوکار‌های انتخابات نقد دارم و معتقدم برای جلوگیری از آینده‌ای نامعلوم و نامشخص بزرگان کشور باید چاره‌ای بیندیشند تا نگاه به فرآیند آماده‌سازی مردم برای انتخابات نگاهی توام با مصالح و مسائل ملی باشد، هم نگاه امنیتی باید باشد، هم نگاه سیاسی، هم نگاه اجتماعی و هم نگاهی که برخوردار از تمام اقشار جامعه باشد. وی ادامه داد: اگر ما معتقد به مردم باوری هستیم و معتقدیم که مردم تعیین‌کننده سرشت و سرنوشت کشور هستند نمی‌توانیم گزینشی برای انتخابات و برای آماده‌سازی مردم سخن بگوئیم، مجموعه کنشگران سیاسی اعم از اصلاح‌طلب یا اصولگرا همه و همه باید یک هدف متعالی داشته باشند و آن این است که برای ماندگاری ایران و استمرار و ثبات حیات سیاسی در ایران چاره‌ای نداریم غیر از اینکه همدیگر را تحمل کنیم، گزینه دومی در مقابل مردم قرار ندارد، ما دوستان دائمی در جهان نداریم. این چهره اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه تنها سرمایه و امید ما مردم هستند، اظهار کرد: خواهش من این است که دست‌اندرکاران امر انتخابات ـ چه در دولت و چه در نهاد‌های تقنینی ـ کاری کنند که در مقطع انتخابات مردم با روحیه و انگیره بالا شرکت کنند، انتخابات حتما واقعی است، اگر انتخابات واقعی نبود، دوم خرداد به وجود نمی‌آمد، اگر انتخابات واقعی نبود با وجود مخالفت تمام کنشگران و عقلای سیاسی در سال ۸۴ که مایل نبودند کسی به نام محمود احمدی‌نژاد بر سرشت و سرنوشت مردم حاکم شود، انتخاب نمی‌شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۲۳
اگر چه از مجلس فعلی گله مندیم ولی با افتخار رای میدیم برای یک مجلس انقلابی
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
یعنی دوباره گول خوردی؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
اصولگرایان با انکه میدانند با نطارت استصوابی کاندید شدند و در خلع حزبی و بدون رقابت با حداقل رای هم برنده هستند اما در کانال ها کار را از این مسایل جلوتر بردند که اگر مررم بما رای ندهند از کشور بروند . کجا برویم ؟ اینجا سرزمین‌ما هست ؟ پیشینه داریم . قدمت دهریم . اجداد ما اینجا طی هزاران سال زندگی کردند . شناسنامه ایرانی دارم . چرا من برم . اینجا خاک من من هست . چرا بخاطر اختلاف سیاسی با تفکر شماها ما از ایران برویم ها .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
من با رتبه 7000 هزار منطقه دو در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد یکی از شهرهای جنوب شرقی در رشته پزشکی قبول شدم و خوشحالم که چند وقت دیگه پس از فارغ التحصیلی میتونم ماهی 25 میلیون تومان درآمد داشته باشم. آقای قاضی زاده هاشمی ما پزشکان همگی مدیون شماییم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
من که رای میدم لااقل بخاطر اینکه مهرش بخوره تو شناسنامم
ناشناس
| Singapore |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
نتیجه به قول خودشون ده ها بار انتخابات(انتصابات)پراید 65 میلیونی.گوشت 100 هزار تومانی.نان سنگک 7000 تومانی.11 میلیون حاشیه نشین.میلیون ها پیر پسر و دختر که هیچ امیدی ندارند.بیکاری.اعتیاد.طلاق و...
ناشناس
| Singapore |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
تلاش بیهوده نکنید.مردم نتیجه انتخابات های قبلی را دیده اند وتصمیم قاطع خود را گرفته اند.بیش از همه مسؤولین باید خود را سرزنش کنند که چقدر فرصت داشتند وبا بگو مگوهای بی نتیجه به باد دادند.
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
کلیپی را دیدم که مردم در صف ایستاده اند و با ازدحام‌جمعیت با بی رحمی از سر و دوش همدیگر بالا میروند که به یک ساندیس یا کیک برسند . . واقعا اصولگرایان با مردم ایران چه کردید . ؟ ایا شان مردم ایران اینجوری بود ؟ با رای این افراد میخواهید برای انها مشکل بیکاری و گرانی را حل کنید ؟ مگر مشکل بیکاری و گرانی راه حل علمی ندارد ؟ چرا کتب علمی را آتیش میزنید ؟ با چالش کشیدن اقتصاد غربیها اقتصاد کشور ما درست نمیشود . با چالش کشیدن و تمسخر فرهنگ و تمدن غرب فرهنگ ما ارتقا پیدا نمیکند . باور کن برای رسیدن به تمدن باید فرهنگ مردم که اولین شاخص ان‌حقوق شهروندی هست باید برسمیت شناخته شود ......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
رای مردم باید نفط زن باشد مطمعن باش رای مردم نفط زن هست اما باید نقطه هم ارزش زدن رو داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
من خون میدم ولی رای نمیدم
سلام
| Poland |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
من رای میدهم چون کشورم را دوست دارم. به سربلندی کشورم افتخار می کنم. دوست ندارم کاری کنم که بیگانگان خوشحال شوند. من رای میدهم ولی نه به افراد نون به نرخ روز که اگر انتخابات به نفعشان نشد فریاد بزنند. به کسانی رای میدهم که خدمت اسلام را افتخار بدانند نه خدمت اجانب را.
تمشکال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
متاسفانه سایت تابناک بیش از اینکه منعکس کننده نظرات و حرف های مردم ایران برای مسئولین باشد انتشار حرف مسئولین برای مردم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
رای میدم
اما نه به شورای ائتلاف سهم خواه
آقایان با معامله نفراتشان را لیست میکنند. دارن اونایی رو که تمکین میکنند از سیاست های حزب بازی و پول
و... میدنن و امتیاز اونا رو لیست میارن
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
چه افتخاری دارد پیروزی اصولگرایان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
مخت تاب داره
سرکه و شراب هر دو از انگور تهیه میشوند لاکن کشمش هم از انگور تهیه میشود و لذا انگور یک محصول استراتژیک است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
اگر 70 هزار پزشک کشور را در یک شهر جمع کنیم حتی نباید یک نماینده مجلس داشته باشند زیرا به 250 هزار نفر نرسیده اند ولی در مجلس قبلی پزشکان 25 نماینده داشتند و در مجلس قبلترش هم 45 نماینده داشتند.پس حقشان است کارانه 700 میلیونی بگیرند. دمشان گرم فکرشان کار میکند که در کجاها حضور داشته باشند. ولی اینبار دیگر احتمالا هیچ پزشکی رای نخواهد آورد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
ناشناس 22:22 بابا جان من دبیر بازنشسته ام با دوستان یه صندوق ذخیره داریم شمارت برای سایت تابناک بذار ما یه وام از صندوق بهت میدیم یه پراید بخری بری دنبال یه کاری حیف نیست همه عمرت شده چرخیدن توی این سایت و اراجیف گفتن بخدا حیف خداوند از آفرینش تو هم هدفی بزرگ داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
ناشناس 22:41
داداش جون تو و بقیه پزشک های نظام پزشکی دیگه با انحصار خداحافظی کنین. میدونم ترس داره چون قراره نماینده هایی وارد مجلس بشن که دروازه های انحصار پزشکی رو بشکنن و درآمدهای پزشکان رو معقول و پزشکان رو وادار به دادن مالیات کنن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
دشمن چگونه سرکه میخورد پس؟؟؟
فروش بادكنك با رنگ و در قالبي خاص ؟؟؟؟ چاپلوسى هم حدي داره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
جون من يه جوري سانسور كن فحواي كلام از بين نره
به پیر به پیغمبر احمدی نژاد هیچ برنامه‌ای برای لیست دادن ندارد) اونقدر از این قسم ها از اودیدیم و برعکس شد ما هنوز نمردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
آقای احمدی‌نژاد از لیستی یا کسی حمایت نمی‌کنند اما رویکرد تحریمی ندارند فقط می‌گویند به اسم ما کسی وارد مجلس نشود. این هم که لیستی ارایه نمی‌کنند به این دلیل است که معترضند که چرا این تفکر را رد صلاحیت می‌کنند. ما معتقدیم هر ایرانی حق دارد وارد عرصه انتخابات شود؛ چه اصولگرا باشد، چه پایداری باشد، ‌چه اصلاح‌طلب باشد، چه جبهه ملی باشد، چه نهضت آزادی باشد و ... هر ایرانی با هر تفکری زمانی که در ایران است، باید در قانونگذاری نقش داشته ‌باشد پس باید فضا را برای ورود همه افکار باز کرد اما امسال تنها فضا برای اصولگرایان باز شده است.
امیر سیاح کاندیدای اصولگرای مجلس گفته است:

«نبودن کار به خاطر تنبلی جوانان است»

باید پرسید این همه نوجوان و جوان از کله صبح تا آخر شب توی زباله‌ها جان میکنند، از سر تنبلی این کار را پیشه کرده‌اند؟

این گفته نشان میدهد که مسئولان بخش بزرگی از جامعه را به‌طور کلی نمی‌بینند

تنبلی مال کسی‌ست که شکمش پر است، همه جامعه که «آقازاده» نیستند. آدم گرسنه می‌تواند تنبلی بکند؟

از این دور مجلس حتی انتظار ایجاد یک کار بخور و نمیر برای جوانان را هم نمی‌توان داشت

گربه را دم حجله کشته‌اند
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
تنبل کسی است که گردنش را با تبر نمی شود زد وقطر کمر 4 متر است.تنبل کسی است که برای لباس پوشیدن خدمه ونوکر دارد.تنبل نمایندگانی هستند که اکثر مواقع در مجلس خوابند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
رای نمی دیم تا توهین مان نکنند
در ایران بالاترین دستمزد رو باید کارگر بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
اگه قرار بود دستمزد به جای استفاده از فکر به کار یدی بدن که الان هنوز عصر حجر بود نه انیشتن بود نه ایزنهاور و هنوز مردم داشتن از گاری استفاده میکردن
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
رای بی رای
گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
دقیقا
رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
گل بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
احسنت بر تو شیر پاک خورده
استاد ! اگر موشك ، زبونم لال به خود شما خورد چي ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
وای خدا نکنه...از این مدل فقط یکی داریم
امروز رفتم یک ماله استیل گوشه گرد بگیرم گفت 130 تومن
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
برای همین است که می گویند رای بی رای
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
ماله با تخته درست کن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
خب ماله برجام رو قرض می گرفتی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
چون ماله برای این دوست احتمالا بنای ما گران است
پس رای بی رای
فروش بادکنک با رنگ و در قالبی خاص تبلیغ فرهنگ بیگانگان است و بایستی این موضوع انجام نشود) بادکنک قلبی اینقدر خطرناکه ؟هر چیزی برای این کشور بحران ایجاد میکنه علتش هم اینه که ما حتی مفاخر خود را تحقیر و حذف می کنیم ار مولوی و ابن سینا گرفته تا کورش و داریوش و .... کدامیک را احترام و پاسداشت کردیم ما حتی انقلابیون اول را از تاریخ خذف کردیم خوب معلومه که با نسیم یک بادکنک قلبی به لرزه می افتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
برخی بادکنک قلبیو شکل بمب میبینند
من بعد از سی سال تحقیق و بحث و بررسی هنوز نمیدانم بین اصلاح طلب و اصولگرا و میانه رو چه تفاوتی وجود دارد . آیا برنامه سیاسی در اتاق های فکری چنین شکل گرفته است که خود مسولین کشور بصورت ساختگی ادای دمکراسی را در میاورند ؟ یعنی یه جواریی میخواهند بصورت صوری در بعضی مسایل مثل خصوصی سازی اقتصاد یا دوچرخه سواری زنان و یا ورزش زنان یا کنسرت الکی با هم اختلاف ساختگی ایجاد میکنند که بگویند واقعا از نظر ایده و حزب اختلاف دارند . در صورتی اصولگرایان با یک فوت تمام اصلاح طلبان و میانه رو و اعتدال را از قدرت به بیرون پرت میکنند . اگر این بازی قدرت بصورت صوری از طرف اصلاح طلبان شکل گرفته بی احترامی به مردمی هست که به انها رای دادند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
فرقی ندارن یکی هستند همین الان هم میتونن ائتلاف کنن و یک لیست بدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
اینا همشون یکیند ولی اسمشون فرق داره
یه چیز بامزه بگم
از ببن ۱۱۰ کاندیدای اصلاح طلب واقعی ۵ نفر حاضر به ثبت نام شدند فقط یک نفر انهم اقای انصاری تایید شد و با کمال احترام هم انصراف داد ؟؟ جناب جنتی اسود بخواب ؟؟ کدخدایی بیداره ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
اصلاح طلبان اول تکلیف خودشان را مشخص کنند که واقعا کدام‌مورد را میخواهید اصلاح کنید ؟ ایا اصول قانون اساسی را نخواندند که کلا سیاست ها و تصویب قوانین و تایید رای عزل و نصب مسولین چگونه مشخص شده است . واقعا با ارایه طرح و تصویب ان در مجلس برای اینکه بشود کشور را دو قطبی و سه قطبی اداره کرد که مثلا کشور جوری تنطیم شود که توسط احزاب قدرت کنترل شود . آیا واقعا با این ساختاری که وجوددارد امکانش هست . گیرم‌که تصویب شد و شورای نگهبان تایید هم کرد ولی سال اینده دوباره اصولگرایان با ارایه طرحی دوباره کنسل میکنند . کدام اصلاحات . کدام اصولگرا . حجاب اجباری . لغو کنسرت و لغو دوچرخه سواری .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
پس چرا سه لیست تا الان دارند؟!
آقای روحانی دیگر آبرویی برای اصلاح طلبان نگذاشته است.
برای همین دارن میرن شهرهای دیگر غیر از تهران کاندیدا بشن
جلیلی نامزدی که فقط توییت می‌خواند، آیا حوصله دارد لایحه بودجه را بخواند؟) بهمین خاطر از رفقای احمدنژاد بودید چون اون بنده خدا چون سازمان برنامه و بودجه و سازمانهای نظارتی را تعطیل کرده بود در چند ورق بودجه را خلاصه تحویل می داد البته مجلس هم صددزصد اصولگرا و احمدنژادی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
کاش اصلاحطلبان هم مثل احمدی نژاد میکردند،نه مثل دولت اصلاحطلبتون که شب و روز برنامه می ریزه مردم رو بچزونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
دوست مغرض سازمان برنامه و بودجه دوتا معاونت ریاست جمهوری شد و البته در این دولت هم بعد از تشکیل دوباره دو قسمت شد در مورد بودجه میتونی به اخبار اون زمان مراجعه کنی البته اگه حوصله داشته باشی
اقای خرازی
انتخابات ۷۶ و ۹۲ یک انقلاب درونی بود که متاسفانه کسانیکه که باید بیدار میشدند بیدار نشدند؟؟؟؟؟؟
به قول نیچه:
درکشوری که دموکراسی نیست اگر رای دادن چیزی را عوض میکرد هرگز نمیگذاشتند رای بدهی
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
حالا ببین اونهایی که باز میخان برن رای بدن، چقدر ... هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
البته این سخن از نیچه نیست ولی نمیشه از یه طرف مثل شما حامیان دولت فعلی گفت اگر دولت روحانی نبود الان ونزوئلا می شدیم و از طرف دیگه این حرفو زد
امشب در بسته خبری ۱۳ تیتر در مورد انتخابات مجلس وجود دارد . تیترهای را وقتی از اول تا اخر مطالعه میکنی میبینی که همه گروهای و جناح های حاکمیت برای رسیدن به قدرت و سیاست چه چیزها که نمیگویند و چه کارها که نمیکنند . واقعا برای تشنه قدرت هست یا ثروت یا خدمت .......فکر نمیکنم کسی برای خدمت به مردم اینقدر بی اخلاقی کند و به دیگران اجازه ندهد که مردم انها را انتخاب کنند . . ما افرادی سیاسی بی طرف و عاقل و بالغ سیاسی در طی چند انتخابات مطلبات خود را با رای اعلام کردیم . حالا چون نخواستند به مطالبات سیاسی و مدنی قشر فهیم و باسواد جامعه ارزش قایل شوند . دیکه رای بی رای . برای اینکه رای گیری مجدد شود اول شعارهای انتخاباتی به تعویق افتاده و فراموش شده سه سال پیش را اجرا کنید تا بعد . در ضمن اصولگرایان محبوبیت سیاسی ندارند بی خودی خودتان را بمردم تحمیل نکنید
طلایی :بزرگان جریان اصولگرا! رهبران جریان اصولگرا! مدعیان اصولگرایی که برای انقلاب دغدغه دارید! امروز انتظار مردم از شما آن است که به یک لیست واحد در کشور و تهران دست پیدا کنید تا بتوانید یک مجلس کارآمد و انقلابی را تشکیل دهید، مردم از این وضعیت راضی نیستند.) اصولگرا و کارامدی ؟ کار امداشون امثال مطهری و ناطق بودند که وضعیتشون معلومه ... اصلا شما یکبار را یاداوری کن که اصولگراها بتوانند از قدرت صرفنظر کنند و بخاطر مردم کوتاه بیان ؟ حتی دغدغه شون بقول شما هم مربوط به رفاه ومشکلات مردم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
دلایل کارآمدی آقایان ناطق و مطهری رابیان کنید البته غیراز این که متمایل به گروه شما هستن
بنده بعنوان یک استاد دانشگاه باید بگویم با تقسیم بندی اصولطلب و اصلاحگر و این دسته جاتها نتیجه ای جز چند دستگی ندارد. و رای مردم باید مثل موشک نقطه زن و حتی موشک نقطه مرد باشد ولی چیزی را با کروز اشتباه نگیرد
مثلا همایش دوچرخه زنان را باید با موشک نقطه زن مورد اصابت کند و همینطور همایش دوچرخه بازی مردها را باموشک نقطه مرد زد و تعطیل کرد.
انتخابات زمانی واقعی هست که مردم آزادانه بخواهند هر کس را دوست دارند به مجلس بفرستند، غیر از این انتصابات و فرمایشی است، و متاسفانه قانون فعلی هرگز بر مبنای انتخاب تدوین نشده است.
راستی اخرش معلوم نشد چند نفر در حوادث ابانماه به لقا الله پیوستند ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
تا تعداد کشته های آبان معلوم نشود رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
کلا رای بی رای
چه مشخص بشود چه نشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
مهم آن است که خبرگزاری فارس و روزنامه کیهان
اگر یک پسر بچه ۵ ساله آمریکایی از روی دوچرخه اش زمین بخورد
و زانویش خراش بردارد ، با آب و تاب فراوان سریعا در فونت بزرگ تیتر میکنند !!!؟؟
احمدی نژاد اگر هیچ کاری نکرده باشد کارهای زیر را انجام داد و بت های زیادی را شکست :
_ شکستن انحصار واردات بنجول های چینی
_ شکستن انحصار سیمکارت
_ شکستن انحصار سازمان های اطلاعاتی و امنیتی
_
_
_
_
_
_
و بسیار موارد دیگر که نمیتوان گفت چون تابناک سانسور خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
بازم نصفش که مهمترین ها بود سانسور شد
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
بهت منفی دادم . با دادن پول نقد باعث رشد نقدینگی شد و امروز اعلام شد رشد نقدینگی به مرز اخطار رسیده است چون دولت برای جذب نقدینگی در شاریط فعلی فقط با گران کردن جواب میدهد . پولی که مثلا هزار تومان دولت در بین‌مردم‌پخش میکند صدبار چرخش باید انجام گیرد تا به بانک ملی برگردد . دوم احمدی نزاد ساختار اداری و قانونی را قبول نداشت و سخنان ایشان دور زدن قانون و درهم شکستن ساختار اداری و روال اداری بود و بیشتر سخنان و کارهایش مصرف جوامع سوم را دارد نه برای جوامعی که در حال رشد سیاسی هست . سوم ایشان دوست داشت که صد تا برنامه را طی چهار سال عملیاتی و تمام‌کند. در صورتی برای هر کاری نیاز به وقت و برنامه هست . پوشیدن لباس ساده یک امر شخصی هست و اصلا ربطی به مردم ندارد. یعنی ساده موشی و ژنده پوشی مشکل مردم را حل نمیکند . مسکن‌مهر هم مهر باطل خورده ممالک سوسیالیست ها بوده . دولت باید تسهیلات ارزان قیمت به مردم بدهد دولت به صد تا دلیل حق خانه سازی ندارد . اقتصاد احمدی نژاد هم رفاقت با دول مثل چین بود . در صورتی چینی ها از سیاست های اقتصادی گذشته عبور کرده بودند ولی احمدی نزاد تازه داشت جا توپای چنین‌کشورهای میگذاشت که بگوید ما با دمکراسی مشکل داریم با لیبرال مشکل داریم با جامعهدسرمایه داری مشکل داریم با فرهنگ غربیها مشکل داریم فقط با روس ها و چینی ها و ونزویلا و کوبا خوب هسنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
پرچم هلند
اگر به رشد نقدینگی در دولتهای مختلف نگاه کنی دولت احمدی نژاد وضعیت بهتری نسبت به دولت فعلی و سازندگی داره با وجود این که بیشتر نقدینگی ناشی از مسکن مهر بود و اون نوع مسکن برای جامعه ای که انفجار جمعیتی رو تجربه کرده بود راه بهتری بود ساختار اداری ایران مشکلات زیادی داره و کسی جرات دست زدن به اون رو نداره در حالی که نباید بی تفاوت بود این با قانون گریزی فرق داره درسته که کارهای نادرستی رو در این زمینه داشت ولی حرکت کلی اشتباه نبوددر مورد لیبرال دموکراسی هم فقط میتونم بگم نباید ساده انگارانه نگاه کنیم
هر مطلبی که که تابناک در مورد رای دنماینده مجلس غیره اصلا ارزش خوندن نداره هم نداره
من پزشک هستم ولی استفاده از کارتخوان را به طور صحیح آموزش ندیده ام و فرصت یادگیری را هم ندارم. لطفا به اداره مالیات بگویید کما فی السابق با ما راه بیاید. ما هم همون مقدار جزیی مالیات را پرداخت خواهیم کرد به هر حال بهتر از هیچی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
هموطن عزیز من تراشکاری دارم اگه خواستی بیا بهت یه حرفه ای یاد بدم اینقد توی این سایت کامنت بی مورد بذاری تو تنها کسی هستی که زیر هر خبری هزارتا کامنت بی مورد میذاره میدونم تقصیر تو نیست خوب کاری نداری ولی من برای رضای خدا حاضرم هم بهت کار یاد بدم هم بهت یه حقوق ماهانه میدم
ناشناس
| Turkey |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
یه چیزی هر شب تکرار میکنی تا کی نظرات آبکی تور رو هر شب زیر خبرا بخونیم حالا این سایت تابناک نمیفهمه تو خودت یکم فکر کن الان این نظر ابکیت چه ربطی به موضوع داره التماس تفکر
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
دروغگو
کسی که مدرک از شما نخواسته، بنابراین هرچی دلت میخواد از قول پزشکان بنویس!
شما پزشک نیستی
فقط مثل بعضی از هموطنان سعی در تخریب پزشکان رو
داری
کارتخوان آموزش خاصی نمی خواهد

یه عده بیکار دیدن هرچی میخوان به پزشکا بگن، کسی باهاشون کاری نداره، توی این سایت ها ول میچرخن و اراجیف میگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
فرصت یادگیری نداری اما فرصت کامت گذاشتن تو نت راداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
جناب دکتر الان تمام سبزی فروشها و دستفروشهای کف خیابان با کارت خوان کار می‌کنند، لطفا مدرکت رو آتیش بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
نکنه از کابینه احمدی نژادی که هم دکتری هم بیسوادی
اصولگرایان میگویند تا زمانی که اصلاح طلبان خواسته ها و مطالبات مردم را به شادی و کنسرت و رفاه و زندگی بهتر و اسایش و ارتباط جهانی و حقوق شهروندی را پیگیری میکنند و روی این مسایل مانور انتخابلتی میدهند مشکلی نیست . چون براحتی میتوانیم این مسایل و شعارها را با مکانیزمی که در قانون اساسی پیش بینی شده مهار کنیم ... یعنی تا زمانی که اصلاح طلبان بادکنک هوا میکنند و هورا میکشند و پایکوبی میکنند خیالی نیست . چون انها دنبال لیبرال دمکراسی هستند . یا سه سوت جمع شان میکنیم و ما از پس اینها بر میاییم ...... مشکل ما اصولگرایان جایی خطرناک تر هست که انهایی که کتانی و کفش پلاستیکی میپوشند برای ما اصولگرایان خطرناک تر هستند چون انها هم‌تشنه و گشنه غذا هستند . بنابراین تندروها جدیدا روی همین‌قشر سرمایه گداری کرده اند که به هر صورتی هست با رای حداقلی به کرسی قدرت برسند که به ان اهداف حداکثری برسند . اهداف حداکثری انها برقع زدن اجباری روی صورت زنان جامعه هست یعنی انها میگویند که دست و مای و صورت و چشم‌زن ها مردان جامعه را تحریک میکند . باید توسر زنان زد تا بشود با این روش چند همسری را ترویج کرد . با ترویج چند همسری میشود انان را مطیع کرد تا به صیعه درایند و اگر در این مورد هم‌موفق شدیم مردان هم در خیابان و بیابان از ما حساب میبرند بعد میتوانیم انها را به هر شکلی خ استیم چه در حوزه سیاست هم باشد رام‌کنیم . آیا مواردی که گفتم با دمکراسی در تناقض نیست . بی زحمت در این چالش مشارکت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
با نظرت موافقم
با این وضعیت اقتصادی هر چه قدر عیالوارتر باشیم ترسوتر و توسری خور تر میشیم
چرا که هشتمون گرو نهمون هست
سیاست رواج چند همسری هم دقیقا بر همین مبناست
فکرش رو بکن یه مرد وقتی تشکیل خانواده میده اون قدر ذهنش درگیر وضع معیشت میشه که به کل سیاست رو فراموش میکنه
حالا تصور کن چندتا زن دیگه هم داشته باشه
حاضره به هر دری بزنه و از هر کسی حرف شنوی داشته باشه تا بنیان زندگیش از هم نپاشه
من به آقای کدخدایی وکالت می دهم که تا اینجا زحمات فراوانی برای انتخابات کشیده آند ،قبول زحمت فرموده از طرف بنده نماینده صالح را نیز انتخاب کنندو به مجلس بفرستند ،البته سفارش آقای جلیلی را نیز منظور نظر قرار دهند کسی را انتخاب کنند تا بتوانند چندین صفحه قانون بودجه را آز رو بخواند .سایر مشکلات مملکت مهم نیست حل می شود .
حالمون از کلمه رای و مجلس و دولت بهم می خوره.
پاسخ ها
من منم
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
و خیلی چیزای دیگه که نمیشه گفت!
حاج حسین شریعتمداری بد جوری برای به چنگ اوردن مجلس توسط اصولگرایان و دوستانش جوش میزنه ؟؟؟ سردار قلم نگران نباش ۹۰ درصد مجلس دست شماست ولی کمتر از ۶ ماه ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
مجلس اصولگرا با دنیایی از وعده ها ی بعد از انقلاب . از اب و برق مجانی تا حجاب اجباری تا اقتصاد مقاومتی تا رفع تحریم اقتصادی تا حقوق شهروندی و اف ای تی اف و صدها مشکل دیگر که بانی و باعث انها خودشان هستند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
مصرف چایی نبات بالا رفت !؟
حرص نخور
چایی نبات بخور
بعدش !!؟؟
زاکانی=انصاری=کواکبیان=جلیلی=قالیباف=میرسلیم=رسایی=صادقی=حاجی بابایی=پزشکیان=احمدی نژاد=کوهکن=ابطحی=کامران= اصلاح طلب=اصولگر=معتدل=پایداری=همه با هم یکی هستند.دوباره گرانی.دوباره اختلاس.دوباره آقازاده پروری.دوباره.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
خاتمی=هاشمی=موسوی نجفی=زنجانی=روحانی=قاضی زاده هاشمی=ظریف=زنگنه
آقای واعظی شما که میگید برای مذاکره الان دیگه ما برای آمریکا شرط گذاشته ایم، لابد الان که آمریکا شرط شما رو قبول نکرده و ما حاضر به مذاکره نیستیم اون ریالی که آمریکا باهاش کالاهای اساسی کشورش رو وارد میکنه در عرض یک سال ۴ برابر میشه ، تازه میتونیم کل ۱۰ میلیون بشکه صادرات نفتش ڔو هم تحریم کنیم، اصلا خوبه التماس های آمریکا برای مذاکره رو قبول نکنیم تا کل اقتصادش از هم بپاشه
از اصلاح طلبان گلایه دارم که چرا وقتی قدرت چانه زنی در مجلس برای مطالبه مردمی که در سه سال پیش بشنا رای دادند و با حصور حداکثری با سد فیلترینک و رد صلاحیت مواجه شدید دوباره میخواهید در مجلس بمانید . عیر از این هست که با کرسی اکثریت کاری نتوانستید انجام دهیید با رای حداقلی در مجلس چه اصلاحی میخواهید انجام دهیید . من به شما تدکر میدهم بخاطر ملتی که به شما رای دادن و بخاطر شعور سیاسی مردم در سه انتخابات گذشته از ادامه حصور در انتخابات انصراف دهیید . ولایل زیادی دارد . بگذارید تندروها با چانه زنی و حل مشکلات عدیده کشور را بین خودشان حل کنند . من و کسانی که رای نمیدهیم نطاره گر روزی هستم که انها حتی نخواهند توانست بیکاری را حل کنند . گرانی را حل کنند . بگدارید انها با همان روش انقلابی و جهادی که هر روز سخنرانی میکنند مشکلات را حل کنند . بگذارید انها تنش های و سیاست های خود را اجرا کنند . مردم نطاره گر و قاضی خواهند بود
اقایون مسول انتخابات از حالت فرمایشی گذشته به فرسایشی رسیده ؟؟ هر کس برگزار کننده چنین انتخاباتی باشه شک نکنید در اینده باید پاسخگوی ملت باشه ، روحانی به هیچ وجه نباید تن به این باج خواهی بزرگ افراطیون دهد
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
متاسفانه اگه تمام ۳۶۵ روز سال این متن رو بنویسی گوش شنوایی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
چرا 90 درصد ملت ایران با نظر متین ایشان موافقند
اصلاح طلبان روغن مورچه برای رفع موهای زائد بخرند و دست از سر مردم بردارند. از 40 سال 32 سالش رو شما داشتید اصلاح می کردید، هنوز سر جای اولیم.
فکر کنم وصیت نامه سردار عزیز هم توسط کیهان ویزایش شده ؟؟ چرا وصیت نامه با دستخط خودش در معرض عموم و توسط فرزندش خوانده نشد ؟؟؟راستی وصیت نامه مرحوم هاشمی چه شد ؟؟؟
به امید روزی که همه ما دست از نفاق برداریم و فقط خدای یگانه رو پرستش کنیم
مرگ بر فرانسه.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
اینقدر نفرین‌نکنید . دیروز ۸ تن از هموطنان در جادها یخ زدند و فوت کردند . برف نعمت هست اما چرا در کشور ما نقمت میشود . برف افات را از بین‌ میبرد . بخاطر دوب شدن تدریجی باعث سیراب شدن سفره های زیر زمینی میشود . درختان بدرستی به خواب زمستانه میروند و گردش فصل بین بهار و زمستان در وقت مقرر درختان در موعود مقرر شکوفه میزنند .......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
منفی ندید بخاطر هواپیمای رایگان چند دهه قبل میگه منم اشتباهی منفی دادم ببخشید
سال هاست به دلیل فیبروم بیمار یکی از پزشکان شهر کرمان هستم که امسال نامزد انتخابات مجلس شدن طی این سال هایی که من بیمارشونم فقط دو بار از من ویزیت گرفتن هنوز انسانی با شرف تر و با وجدان تر از این خانوم ندیدم اکثر بیماراشون از شهر های جنوبی استانن که انسان هایی بسیار بی بضاعتی هستن همشون میگن تا حالا پول ویزیت ندادن یا اگه دادن بعد از اینکه دکتر میدونه حتی هزینه رفت و آمد ندارن به منشیش گفته ویزیتشون پس دادن از انسانیتشون هر چی بگم کمه براشون آرزوی عمر 200ساله دارم کاش امثال ایشون توی جامعه بیشتر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
تبلیغ هوشمندانه ای بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
این داستانهای تخیلی شما دوست پزشک عزیز و مواجب بگیر نظام پزشکی دیگه فایده نداره. امسال حتی یک پزشک هم رای نخواهد آورد. دوران کارانه های میلیاردی و انحصار شما رو به افول است.تقلای بیخود نکنین.
ناشناس
| Hong Kong |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
مواجب بگیر امثال تو هستن ناشناس نا محترم من نه پزشکم نه شغلی دارم و خانه دار هستم یه انسان مثل همه هموطنان عزیزم و حق اظهار نظر دارم امثال تویی که یکی از الاف ترین خوانندگان این سایت دنبال مواجب هستین و مردم ما فهیم تر از این حرفا هستن که موجودات حقیری مثل تو براشوت تعیین تکلیف کنن
ناشناس
| Japan |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
این متن خبر رو برای هموطنام میذارم برای تصدیق گفته هام که من هیچ نفعی از این کامنت ندارم میتونید سرچ کنید و ببینید ایشون چه کارهایی برای رضای خدا میکنن -بازدید جمعی از پزشکان خیر متخصص از اندرزگاه نسوان زنان کرمان
از حدود ۱۰ میلیون واجد شرایط تهران حدود ۱۰ درصد شرکت خواهند کرد و نفر اول تهران نماینده واقعی ۴ دزصدی های تهران خواهد بود و او کسی جز قالیباف نخواهد بود ؟؟ انوقت مفهوم واقعی ۴ درصدی را خواهد چشید ؟؟؟؟؟؟
من به عنوان یک شهروند که طی چندین انتخابات متعددکشور شرکت کردم به دوستان تندرو و طیف اصولگرا گوشزد میکنم که برنده شدن بدون رقیب حزبی و بدون رقابت رفتن و رسیدن بقدرت حلال نیست . رای حلال و حرام هم داریم . منطورم این هست که رفتن شماها در قدرت سیاسی و نمایش دمکراسی و شعارهای بخش شکم و گرانی و بیکاری و رفاه و اسایش و حجاب اجباری و لعو کنسرت بخشی از اقلیت جامعه را قانع میکند ولی و نبودن ازادی بیان و حقوق شهروندی و نداشتن و برسمیت نشناختن حق اعتراض را قبول نکردن بخش بزرگتری از جامعه را قانع نمیکند . وقتی بخشی از بیشتر مردم وقتی گفتمان شماها را قبول نمیکنند و برنده شدن شماها یعنی بی احترامی به اکثریت جامعه هست یعنی تملک قدرت اقلیت بر اکثریت جامعه معنا پیدا میکند . این روش در عصر نوین پسندیده نیست . بیایید در یک رقابت و با زحمت به قدرت برسید نه با ارفاق و پارتی شورایی ....
ننگ ما ننگ دکل دزد الدنگ ما ؟؟
ننگ ما ننگ ما بابک الدنگ ما ؟؟
ننگ ما ننگ ما نجومی بگیر ادنگ ما ؟؟
ننگ ما نگ ما پزشک بدون کارتخوان الدنگ ما ؟؟
ننگ ما ننگ ما رانت خوار الدنگ ما ؟؟
ننگ ما ننگ ما خاوری الدنگ ما ؟؟
ننگ ما ننگ ما رای فروش ادنگ ما ؟؟
ننگ ما ننگ ما مسیول کاسه لیس الدنگ ما ؟؟
ننگ ما مفت خوارهای الدنگ ما ؟؟
ننگ ما ننگ ما یارانه بگیر ملیاردر الدنگ ما
ننگ ما ننگ ما خریدار خودروی راتت خوار الدنگ ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
انهاپوستشون مثل کرگدن کلفت شده و دور شکم انها نزیدیک به ۲ متر هست و ننگ هم براشون فایده نداره
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
آدرس غلط نده
به خدای احد ، و ، واحد بیشتر اعضایی که خود را ایلاف انقلابیون می نامند پیش از سال ۵۶ از انقلاب ،و فعالیت انقلابی عملی انجام نداده اند ‌اکثر اینها انقلابی سال ۵۸ به بعد هستند ، ؟،، جور گل بلبل کشید ،، عطر آنرا باد برد؟،،
رای بی رای
اصول گرایان دنیاپرست دوتا لیست دادند با دو سه نفر مشترک. ای کاش شورای نگهبان بیشتر اصولگراها را بجای اصلاح طلبان رد میکرد. اونها یک لیست میدهند و با مظلوم نمایی از الان برنده انتخاباتند. به خاطر همدلی احترام به بزرگانشون و استواری در راهشون حتی اگه باطل باشه واقعا حقشون هست.
تو این دو لیست اصول گرا کلا بیست تا آدم به درد بخور نیست که نتونستند به لیست واحد برسند. من که فقط به قالیباف رای میدم و بس.
این تهرانی با گرین کارت امریکا و ...
روحانی نه صداقت دارد و نه تعهد.
صداقت ندارد وقتی می بیند اختیاری ندارد استعفا نمی دهد.
کسانی که می گویند دولت اختیار دارد احتمالا در این کشور زندگی نمی کنند اختیارات رییس دولت از یک امام جمعه هم کمتر است دولت حتی نمی تواند مجوز اکران یک فیلم یا انتشار یک کتاب را بدهد چون مثلا اگر امام جمعه نورآباد ممسنی با انتشار کتاب مخالفت کند سریع کتاب جمع می شود.
رییس دولت حتی نمی تواند از سانسور سخنانش در صدا و سیما جلوگیری کند.
رییس جمهور حتی توان برگزاری همه پرسی را ندارد رییس جمهور در سیاست خارجی و داخلی هیچ نقشی ندارد. نیروهای مسلح و نیروی انتظامی و اطلاعاتی اصلا زیر نظر دولت نیستند .
چنین دولت و رییس جمهوری به چه درد می خورد؟ همان هایی که همه اختیارات را دارند بیایند جلو و پاسخگوی مشکلات کشور باشند ما دولت تدارکاتچی و مجلس تشریفاتی نمی خواهیم.
خودتان را اذیت نکنید بعنوان یک رزمنده دوران دفاع 8 ساله دیگر در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهم کرد
بد نیست تابناک یک رای گیری بگذارد تا ببینیم چه تعداد در انتخابات شرکت می کنند. من یکی که رای بی رای.
اکثر کارمندان وپرسنل نظامی انتظامی وووو غیره فقط بخاطر مهر درشناسنامه در انتخابات شرکت میکنند
این همه ننگ ما ننگ ما کردی آخرشم چیزی رو که باید بگی نگفتی!
رای ندید
اصلاح طلبان به جز در تهران ،در هیچ شهر دیگری امکان رقابت ندارند
دیگه خواب رای رو ببینید.
یک زوج اصفهانی تبلیغات خود را شروع کردند اینها چند دوره نماینده بوده اند معنی جوانگرایی و افکار نو تازه و راه گشا را فهمیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
حسن کامران و همسر محترم نیره اخوان
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل