بازدید 63361
هزار و نهصد و بیستمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

دست‌نوشته حاج قاسم خطاب به برادرزاده‌اش / گنج نهفته ایران از دیدگاه رهبر انقلاب / آمار قطعی نمایندگان ردصلاحیت شده مجلس / واکنش وزیر احمدی‌نژاد به ادعا‌ها درباره فرمایشی بودن انتخابات

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: هشدار نماینده اصلاح‌طلب درباره مصادره سخنان انتخاباتی رهبر انقلاب / نظر متفاوت همتی درباره FATF / توصیه انتخاباتی ایت الله جنتی به مردم و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹ 11 February 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
اصلاح‌طلبان لیست می‌دهند

مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با فارس ضمن تأیید ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب با حضور دوازده حزب سیاسی این جریان اظهار داشت: البته حزب کارگزاران گفته که می‌خواهد لیست مستقل بدهد و ما بنا داریم با این حزب وارد مذاکره و گفت‌وگو شویم. دبیرکل حزب مردم‌سالاری تأکید کرد: در حال رایزنی برای بستن لیست انتخاباتی هستیم و در لیست ما نمایندگان فعلی مجلس و دبیران کل احزاب، شخصیت‌های اجرایی اصلاح‌طلب، زنان، جوانان و شخصیت‌های تشکیلاتی مطرح اصلاح‌طلب حضور دارند. کواکبیان گفت، لیست احزاب اصلاح‌طلب همزمان با روز آغاز تبلیغاتی انتخاباتی نهایی و اعلام خواهد شد.

هشدار نماینده اصلاح‌طلب درباره مصادره سخنان انتخاباتی رهبرانقلاب
 
یک عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه «جناح‌ها نباید فرمایشات رهبری را مصادره به مطلوب کنند» گفت: بدترین کار این است که جناح‌ها و کاندیداها، حوزه ولایت، رهبری و همچنین رهنمود‌های ایشان را درجهت منافع و مصالح خود مصادره کنند.حجت الاسلام احمد مازنی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره شاخص‌های انتخاب درست و خصوصیات یک نماینده منتخب، اظهار کرد: برای اینکه جریانات مختلف، احزاب و گروه‌ها به یک وفاق دست پیدا کنند، باید در درجه اول مُر قانون اساسی را رعایت و به قوانین مصوب مجلس توجه کنند.این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در انتخابات باید برای انتخاب افراد اصلح، ملاک‌هایی مورد توجه قرار گیرد، بخشی از این ملاک‌ها همان رهنمود‌هایی است که مقام معظم رهبری بیان فرمودند، بخشی از این مباحث مربوط به موارد ارزشی همچون مومن بودن افراد است، انسان مومن و خدا ترس و فردی که به قیامت باور دارد هم حق الله و هم حق الناس را رعایت می‌کند و حداقل اگر خدمت نکند خیانت نمی‌کند.
 
نظر متفاوت همتی درباره FATF

رئیس بانک مرکزی گفت: بودن و نبودن FATF تاثیر زیادی در اقتصاد ما ندارد و اگر همه تمرکز خود را بر روی FATF بگذاریم شاید خیلی چیز‌ها را از دست بدهیم. ما تلاشمان را بدون توجه به سایر مسائل انجام می‌دهیم و امیدواریم اوضاع اقتصاد بهتر شود.عبدالناصر همتی در گفت‌وگوی اختصاصی با ایلنا، راهپیمایی امسال را بسیار پرشور دانست و گفت: ما باید قدردان مردم باشیم. وی همچنین در سوالی درباره FATF و اینکه گفته می‌شود، در صورت عدم تصویب آن کشور‌های خارجی دیگر مانند چین و روسیه هم با ایران همکاری نخواهند کرد، گفت: نظر ما درباره تصویب شدن FATF مثبت است، اما واقعیت این است که امروزه ما بسیاری از مبادلات خارجی، پولی و مالی خود را با روش‌های غیرتحریمی انجام می‌دهیم. همتی ادامه داد: بانک‌های مهم دنیا اصلا با ما کار نمی‌کنند. از این نظر، بودن و نبودن FATF خیلی تاثیری در اقتصاد ما ندارد و اگر همه تمرکز خود را برروی FATF بگذاریم شاید خیلی چیز‌ها را از دست بدهیم. ما تلاشمان را بدون توجه به سایر مسائل انجام می‌دهیم و امیدواریم که اوضاع اقتصاد بهتر شود.
 
واکنش وزیر احمدی‌نژاد به ادعا‌ها درباره فرمایشی بودن انتخابات
 
وزیر سابق اطلاعات گفت: ممکن است مردم از سوءتدبیر‌ها و کم‌کاری‌ها ناراحت باشند، اما از اصل انقلاب و حمایت از رهبری دست نمی‌کشند و پای انقلاب هستند. حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ممکن است مردم از سوءتدبیر‌ها و کم‌کاری‌ها ناراحت باشند، اما از اصل انقلاب و حمایت از رهبری دست نمی‌کشند و پای انقلاب هستند. وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه مردم برای انقلاب شهدای زیادی دادند، گفت: یکی از آنان حاج قاسم سلیمانی شهید محور مقاومت است که شخصیتی است بین‌المللی که تمام دنیا و بشریت را پای کار مقاومت آورد.مصلحی در پاسخ به این که نظرتان در مورد اینکه برخی‌ها انتخابات را فرمایشی می‌دانند چیست، گفت: مقام معظم رهبری به این اظهارات پاسخ دادند و آن اینکه چطور زمانی که نوبت خودشان می‌شود انتخابات فرمایشی نیست، اما وقتی نوبت دیگران می‌شود انتخابات فرمایشی است؟
 
دست‌نوشته حاج قاسم خطاب به برادرزاده‌اش

اخیرا دست‌نوشته دیگری از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خطاب به برادرزاده‌اش منتشر شده است. حاج‌قاسم در این دست‌نوشته خطاب به دختر برادرش نوشته است: سعی کن در زندگیت، دو موضوع را سرمشق زندگی قرار دهی...به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مفهوم دست‌نوشته‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان‌گر همان تفکر خدایی و انقلابی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله‌العالی) از آن به‌عنوان «مکتب سلیمانی» یاد کردند. سرآمد این دست‌نوشت‌ها، همان کاغذی است که حاج‌قاسم ساعاتی قبل از شهادتش، در محل اقامت خود در دمشق، در کنار آینه گذاشت. در همین راستا، اخیرا دست‌نوشته دیگری از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خطاب به برادرزاده‌اش منتشر شده است. حاج‌قاسم در این دست‌نوشته خطاب به دختر برادرش نوشته است: «دخترم عزیزم معصومه خانم عزیز! سعی کن در زندگیت، دو موضوع را سرمشق زندگی قرار دهی؛ ادب و خوف از خدا. در اثر این دو به همه‌چیز خواهی رسید و سعی کن در بین معصومین، یکی را به‌عنوان همیشگی حامی انتخاب کنی.
مرا دعا کن. خدا حافظت باشد.
عمویت قاسم سلیمانی ۹۲/۰۵/۲۲»
 
پلاکارد شهروند تهرانی خطاب به مردم آمریکا
 
یک شهروند تهرانی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، دست‌نوشته‌ای به زبان انگلیسی در دست داشت که نسبت به سیاست‌های دولتمردان آمریکا در منطقه غرب آسیا خطاب به مردم آمریکا هشدار می‌داد. در این دست نوشته آمده است: «مردم آمریکا! ترامپ با جان فرزندان شما قمار کرد و ۱۰ هزار کشته داد … منطقه را ترک کنید تا زنده بمانید.»
 
نظر میرسلیم درباره اعتراضات آبان ۹۸

میر سلیم در واکنش به اعتراضات آبان ۹۸ گفت: این اعتراضات به موجب مشکلات معیشتی مردم بود. این حق مردم است. باید به حق مردم رسیدگی شود. شش سال ما فرصت را از دست دادیم با امید اینکه با آمریکا و اروپا مذاکره کنیم. باید چاره جویی کنیم و مشکلات مردم را حل کنیم.
 
گنج نهفته ایران از دیدگاه رهبر انقلاب

اسحاق جهانگیری در جمع مردم سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سواحل مکران را گنج نهفته دانسته‌اند و به عبارتی این سواحل در جنوب سیستان بلوچستان می‌تواند، توسعه کشور را رقم بزند. این استان استعداد توسعه کشور را دارد. ما در سیستان عزیز در شمال سیستان و بلوچستان طرح آبرسانی با لوله به ۴۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشت سیستان را رقم زدیم تا با وجود خشکسالی مردم از حداقل شرایط معیشتی بهره‌مند شود. منطقه آزاد سیستان که چندین سال است به مجلس توصیه شده می‌تواند منشا تحول شود.
 
وزیر احمدی‌نژاد از لیست اصولگرایان ناراحت شد

وزیر ورزش و جوانان دولت احمدی‌نژاد نوشت: برای چندمین بار از حضور ورزای دولت احمدی‌نژاد به عنوان کاندیدا ترسیدند تا هیچ کدامشان را در لیستی که به نام اصولگرایان معامله شد، راه ندهند. محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان دولت احمدی‌نژاد با انتشار توییتی نوشت: بر کسی پوشیده نیست، اغلب وزیران دولت نهم و دهم از جمله مدیران مقتدر و کارآمد حوزه ولایی نظامند. اما برای چندمین بار از حضورشان به عنوان کاندیدا ترسیدند تا هیچ کدامشان را در لیستی که به نام اصولگرایان معامله شد، راه ندهند. او این توییت را با هشتگ‌های «معامله شهر» و «خبری در راه است» منتشر کرده است.
 
توصیه انتخاباتی ایت الله جنتی به مردم

دبیر شورای نگهبان گفت: کسانی را انتخاب کنید که طعم گرسنگی را چشیده باشند و درد مردم را بدانند و به داد فقرا برسند. وقتی به مجلس می‌روند، به فکر جیبشان نباشند. آیت الله جنتی تاکید کرد: کسانی که به فکر مردمشان و راستگو، راستگو و راستگو باشند را انتخاب کنید. اگر دیدید راست می‌گویند به آن‌ها رای دهید و اگر دیدید دروغ می‌گویند به آن‌ها رای ندهید.
 
آمار قطعی نمایندگان ردصلاحیت شده مجلس

کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان درباره نمایندگان کنونی مجلس گفت: تعداد نمایندگان فعلی مجلس که رد صلاحیت شده اند ۷۵ نفر است.
 
نتایج نهایی بررسی شکایات داوطلبان اعلام شد

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در پیامی توئیتری خبر داد: نتایج نهایی بررسی شکایات داوطلبان اعلام شد. ‏نتایج نهایی بررسی شکایات داوطلبان اعلام شد عباسعلی کدخدایی در توئیتر منتشر کرد: با شروع زمان قانونی تبلیغات و نزدیک‌تر شدن به روز انتخابات، نظارت شورای نگهبان بر تخلفات انتخاباتی به منظور جلوگیری از دخالت در آرای مردم و تضمین یک انتخابات سالم بیشتر می‌شود. برای انجام این مهم شورای نگهبان آماده اند.
 
جزئیاتی از اقدامات خربکارانه در موضوع هسته‌ای ایران
 
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: بحث امنیت هسته‌ای بسیار مهم است، چون فعالیت‌های تروریستی در سطح جهان چه از طریق گروه‌های تروریستی و همچنین رژیم‌هایی که پایبند به قوانین بین‌المللی نیستند مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد و این‌ها خودشان را در ارتکاب هر جرمی که می‌تواند مخل امنیت هسته‌ای به خصوص سایت‌های هسته‌ای باشد، آزاد می‌دانند. علی اکبر صالحی اظهار داشت: در نشست امروز ما عنوان کردیم رژیم صهیونیستی و آمریکا در به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای ما دست داشتند که این ایجاد اختلال در امنیت هسته‌ای است، یا چندین سال پیش با استفاده از نرم افزار استاکس نت سعی کردند در فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز ما به طور عملی اختلال ایجاد کنند که الحمدالله به خاطر آمادگی عزیزان ما در سازمان انرژی اتمی موفق نشدند. البته آن‌ها همه تلاش خود را کردند.وی به خرابکاری‌ها در صنایع مرتبط با هسته‌ای از جمله در تجهیزاتی که به ایران فروخته شده نیز اشاره کرد و افزود: البته در هیچ کدام موفق نشدند. نمایشگاهی در ایران در همین زمینه از خرابکاری صنعتی کشور‌های غربی در ارتباط با تجهیزاتی که به ایران می‌فروشند برپا شده است. البته ما هر تجهیزاتی که می‌خریم چک می‌کنیم و مطمئن می‌شویم و در این زمینه تخصص زیادی پیدا کرده ایم.صالحی افزود: ما در بعد صیانت نرم افزاری از تجهیزات و هم جلوگیری از خرابکاری در تجهیزات، به دانش فوق العاده‌ای رسیده‌ایم.
 
طائب: اگر دنبال آشوب بروند، باید آماده ضربه ­های محکمی باشند

حجت الاسلام طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه دشمن با فشار حداکثری به دنبال ایجاد ناامنی و کمپین‌­های اغتشاش بود، اما ایستادگی و بصیرت ملت ایران، آنان را ناکام کرد و عقب زد، تصریح کرد: پاسداران گمنام امام زمان (عج) برای مبارزه با فساد و بازگرداندن اموال مردم، دوشادوش همه‌­ی دستگاه ­های نظارتی و دولتی، آستین ­های خود را بالا زده‌­اند و شب و روز نمی‌شناسند. وی گفت: غربی­‌ها و عواملشان در داخل کشور بدانند ما نظاره‌­گر فتنه‌­گری و شرارت آن‌ها نخواهیم بود؛ اگر دنبال آشوب بروند باید آماده ضربه ­های محکم دستگاه امنیتی باشند. حجت الاسلام طائب با تاکید بر اینکه به لطف الهی و به کارگیری شگرد‌های حرفه­‌ای و ابزار‌های پیچیده اطلاعاتی، اشراف خوبی بر چرخه­ شبکه­ سازی­ و نفوذ دشمن در بستر فضای مجازی پیدا کرده ­ایم، خاطرنشان کرد: همانطور که طرح موازنه ­ی قوای منطقه ­ای برای تضمین امنیت رژیم غاصب صهیونیستی ره به جایی نبرد، همان گونه که فتنه ­ی جهانی داعش به برکت خون سلیمانی­‌ها و المهندس ­ها شکست خورد، خیال باطل معامله ­ی قرن هم زوال اسرائیل را نزدیک­تر خواهد کرد.

پنج پرواز مقصد تهران در اصفهان فرود آمدند

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اظهارداشت: پرواز‌های شب گذشته و صبح امروز به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران در مسیر‌های گرگان تهران، کیش به تهران، زاهدان به تهران و بندرعباس به تهران به دلیل شرایط نامساعد جوی در اصفهان فرود آمدند. محمدحسین عمادی بیان کرد: پرواز شماره ٦٩٨٥ کاسپین مسیر کیش به تهران در ساعت یک و ۱۰ دقیقه بامداد ورود و ساعت ۲ و ۵۶ دقیقه باطل اعلام شد، اما سایر پرواز‌ها پس از توقف، فرودگاه اصفهان را به مقصد تهران ترک کردند. وی اضافه کرد: پرواز‌های یاد شده پس از حدود یک ساعت و بهبود شرایط جوی بامداد و صبح امروز اصفهان را به قصد فرودگاه مقصد ترک کردند، اما پرواز شماره ٤٠٤٨ زاگرس مسیر زاهدان به تهران ساعت یک و ۴۹ دقیقه بامداد وارد فرودگاه اصفهان شد و ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه این فرودگاه را به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران ترک کرد.

علی مطهری: راهپیمایی، ارتباطی با منتقد یا معترض بودن مردم ندارد

علی مطهری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور مردم نسبت به سال‌های قبل پرشورتر و پرجمعیت‌تر است و علت آن هم چهلم شهید حاج قاسم سلیمانی است. مردم راهی که انتخاب کرده‌اند از ابتدا همین بوده است و آن را رها نخواهند کرد. به خاطر همین هر ساله مردم در این راهپیمایی شرکت می‌کنند تا با آرمان‌ها و آرزو‌ها بیعت کنند. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اعتراض حق قانونی هر شهروند است. مردم باید به شکل مسالمت‌آمیز اعتراض خود را بیان کنند. این اعتراض می‌تواند در انتقاد از وضعیت سیاسی و اقتصادی باشد. راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال، اما ارتباطی با منتقد یا معترض بودن مردم ندارد و مقوله‌ای جداست. وی افزود: راهپیمایی وظیفه‌ای است که شهروندان انجام می‌دهند و می‌توانند در عین حال انتقاداتی به وضعیت داشته باشند.

مسیح مهاجری: جمهوری اسلامی را به جمهوری مداحان تبدیل کرده‌ایم

مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی: درست است که در بخش مادی در ۴۱ سال گذشته پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های علمی و صنعتی داشته‌ایم، ولی در بخش محتوایی مسیری که ما انتخاب کرده‌ایم و در آن، اخلاق سیاسی را قربانی منافع شخصی و جناحی می‌کنیم، افراد خدوم و انقلابی را با انگ‌های رنگارنگ طرد می‌کنیم، جمهوری اسلامی را به جمهوری مداحان تبدیل کرده‌ایم، سهم مردم را در مدیریت کشور نادیده می‌گیریم، به افراطیون میدان می‌دهیم متعرض هرکس که می‌خواهند بشوند و به اعتبار و حیثیت کشور و نظام چوب حراج بزنند و از حاشیه امن نیز برخوردار باشند و به مدیران ارشد کشور اجازه انجام وظایف قانونی و حتی اظهارنظر درباره آنچه به کارشان مربوط است ندهند، این مسیر نمی‌تواند سلامت نظام جمهوری اسلامی را تضمین کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۲۱
در ایران:
درآمد هر پزشک = درآمد 1000 کارگر
مالیات هر پزشک = نصف مالیات یک کارگر.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
روحانی ؟ علت انقلاب ۵۷ بخاطر نبودن انتخابات سالم بوده است
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
دولت بازرگان واقعا دولت خوبی بود که گرفتار حواشی اول انقلاب شد.
بی شک اگر مرحوم بازرگان در قید حیات بودند و در انتخابات شرکت میکردند بیشترین آرا را کسب میکرد.
گفتم باز هم تکرار میکنم!!! نه به اصلاح طلب نه به اصولگرا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
چه موقع آمریکا تصمیم به برکناری مصدق گرفت؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
حضور آمریکا در خاورمیانه بخاطر چنگ انداختن بر میادین نفتی خاورمیانه است.پس مصدق که نفت را ملی اعلام کرد او را برکنار کردند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
شما باید بروید دانشگاه و کلاس های پزشکی را ببینید آنجان بچه پولدارهاصندلی های پزشکی را اشغال کرده اند که کلاس ها باید در حیاط دانشگاه ها برگزار شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
عزیزم خیلی ناراحتی شب و روز درس بخون اگه چشمات اوف نمیشن پزشکی قبول شو بعد از 3 سال خدمت منطقه محروم میتونی پولدر بیاری,کاری به صندلی فروشی باند کنکور ندارم همه که سفارشی نیستن بقیشون درس میخونن توقع داری حقوق جوش کار و کچ کار با دکترها یکی باشه؟ فکر کردی نماینده ها الکی دکتر میچسبونن به خودشون حتما پفکه .
یکاری کنین همین دکترام برن خودتون به خودتون دارو تجویز کنید زورت به دزد دکل نفت نمیرسه هر شب میای هی میگی مالیات دکترا گیریم مالیاتم بگیرن به تو نمیرسه بازم
تاج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
آقاجون مالیات رو کی میده وقتی صادرات معافه کشاورزی معافه شرکت‌های دولتی و استان قدس و جانبازان و .
پس کی میده
حسین ۱۱
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
اسم قوهقضائیه روباید عوض کنیم بذاریم قوه‌ی عدلیه تا به ‌وعدالت بها داده بشود نه قضاوت عدالت بالاتره جزو اصول دینه اونموقست که مسول میفهمه اول باید عدالت برقرار بشود بعد در برابرنقض عدالت قضاوت بکند. تنها پزشکان نیستند که تافته جدا بافته اند دیگرانی هم هستند که مشغول چپاولند مانند اکثر امور خدماتی مثل بازرگانان مشاورین املاک بساز بندازان داروخانه ها طلا فروشان صاحب نانوایی‌ها مالکان
آمار نسبت پزشک در 10،000 نفر جمعيت طبق سايت بهداشت جهاني WHO به ترتيب از زياد به کم:
کوبا :81.9
سوئد 53.99
ايتاليا:40.93
آذربايجان:34.47
ارمنستان:28.99
آمريکا:25.95
عربستان:23.90
ترکمنستان:22.25
عمان:19.69
ترکيه:17.61
تاجيکستان:17.00
سوريه:12.2
ايران:11.4
سومالي:0.23


در انتخابات آینده به افرادی رای میدهیم که انحصار پزشکی را در کشور از بین ببرند و ظرفیت پزشکی را چند برابر کنند. سهمیه ها هم مثل سهمیه اساتید دانشگاه حذف کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
کلیپی از یکی از روحانیون قم خطاب به روحانی که گفتند .......آقای روحانی ؟ مثل رجایی باش . مطیع و حرف گوش کن باش . مثل بنی صدر نباش که میگفت ببینیم ملت و ملی چی میگویند . تو نگاه کن سیاست های بالادستی و دستور چی هست . آنرا را اجرا کن . ............. تفسیر یعنی بی خیال وعده های که در مورد انتخابات دادی . بی خیال مردم باش . ببین دستور چی هست همانرا اجرا کن ........ قابل توجه تندروها که میگویند رییس جمهور و مجلس تدارکاتچی نیستند . پاسخی دارند ؟ چقدر روحانی در شرایط سخت قرار گرفته که یک امام‌جمعه شهر که مقبولیت جمعی ندارد به رییس جمهور یک کشور حکم‌میکند .‌...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
شما اون نماینده کلاهبردار نیستی که میومد تلوزیون به دکترا گیر میداد میگفت من دنبال حق مردمم اخر فهمیدیم فیلمش بوده نماینده مجلس بشه حرفات کپی ایشونه
ناشناس
| Russian Federation |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
چقدر بعضی ها بی انصافیم پزشک متخصص زنانی رو در شهر کرمان میشناسم که از قضای روزگار امسال نامزد نمایندگی مجلس شدن به عنوان بیمار چند سالشون خیلی رفت وآمد داشتم به مطبشون از ابتدای مراجعاتم که شاید بالغ بر ده ها بار شده تنها دو نوبت پول ویزیت دادم مراجعه کنندگانشون اکثرا از افراد بی بضاعت شهرهای جنوبی استان هستن که شاید یک بار هم پول ویزیت نمیدن اینو خانوم های استان کرمان که مریض ایشون هستن میدونن انسانی بسیار متواضع و خیر و مؤمن من به شخصه تنها براشون طول عمر میخوان واقعا کاش تعداد همچین آدمایی در جامعه بیشتر بود هر چند ما مردم خوب هم هنوز کم نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
کدام انتخابات بعدی را می گویی نتیجه انتخابات فرمایشی بله قربان گویی است و بس مملکت صاحب ندارد تو از مجلس بعدی حرف می زنی چقدر ساده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
کسانی که منفی دادن فازشون چیه؟چرا اصناف ومشاغل دیگه انقد دست زیاده که بارقابت وسختی میشه زندگی کرد...ولی برای نوبت یه دکترچندماه تو صف ونوبت باشی درصورتی که جان مهمتر از مشاغل دیگه است..اندکی تفکر
آقای جنتی ، کسی که مزه فقر رو چشیده باشه اصلا می تونه نامزد بشه ؟
اصلاً می تونه تبلیغ کنه و رای بیاره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
سلام من به عنوان یک زن وقتی حق رانندگی باموتور رو ندارم
حق رفتن به ورزشگاه رو ندارم
پس حق رای دادن رو هم ندارم...
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
جنتی فقیر . بیکاری . فقر . بی عدالتی . نبود آزادی را فقط برای قبل از انقلاب درک میکردند . الان بیخالش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
ایشون دوست دارن مزاح کنن
ظرفيت پذيرش روزانه رشته‌هاي پزشکي در سال‌هاي مختلف:
۶۵ ۳۷۲۲
۶۶ ۴۰۳۰
۷۰ ۳۷۳۰
۷۴ ۲۲۱۴
۷۵ ۳۴۶۶
۷۷ ۲۹۹۰
۸۱ ۱۹۶۶
۸۹ ۳۳۱۷
۹۱ ۴۱۳۷
۹۲ ۳۶۵۸
۹۵ ۳۷۶۹
۹۶ ۳۶۷۵
۹۷ ۳۷۱۶

طنز تلخ اينه که آمار پذيرش در سال 66 که جمعيت ايران نصف الان و کشور درگير جنگ بود از پذيرش پزشکي سال 97 بیشتر بوده است.

نه به انحصار ایجاد شده در پزشکی = نه به مافیای پزشکی.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
شما تخصص سیاسی نداری ؟ چرا اینقدر سخن تکراری همه شب مینویسی . اینهمه مطلب سیاسی در سایت هست فقط هر شب سخنت تکراری هست . تکرار هر مطلبی به مقدار زیاد از ارزش ان‌موضوع کم میکنه .
اقای میرسلیم فرمودند مردم ۶ سال را از دست دادند یعنی ان ۸ سال قبلش را تایید میفرمایند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
میر سلیم سواد سیاسی ندارد . انتصاب ایشان در عضویت بالاتر ار مجلس بخاطر فقط رای هست . یعنی فقط رای میدهد . رای ایشان هم بستگی دارد که دستور چی باشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
یعنی از میر سلیم عجیب تر هم در عالم سیاست داخل داریم ؟
واقعا این قدرت و ریاست اینقدر ارزش دارد ؟
که برای حفظ آن و بالا کشیدن خود از صندلی قدرت !؟
آنهم در این سن و سال و اینهمه ادعای دینداری
و آن کارنامه ۴۱ ساله خالی و با نمرات اکثرا رفوزه گی و عدم علاقه اکثریت به خودتان که در انتخابات قبلی ثابت شد !؟
حاضر به گفتن هر حرفی
و انجام هر کاری هستید !!!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
خخخخخخخ
لابد بله
ولی خداییش یعنی چون به من رای ندادین
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
میر سلیم بسلامت
وزيران بهداشت ساير کشورها غير از ايران:

کانادا: سياستمدار از 2008 تا کنون/
آلمان:سياستگذار حوزه سلامت از 2011 تا کنون/
انگليس:علوم سياسي از 2011 تا کنون/
اسپانيا:جامعه شناس از 2010 تا کنون/
آمريکا: مديريت عمئمي از 2009 تا کنون/
تايلند: دکتري حقوق از 2008 تا کنون/
نروژ: مهندس کامپيوتر از 2009 تا کنون/



حالا وزاراي بهداشت در ايران:

رضا ملک زاده: فوق تخصص گوارش/
مسعود پزشکيان جراح قلب/
سيد عليرضا مرندي فوق تخصص اطفال/
کامران باقري لنکراني فوق تخصص گوارش/
محمد فرهادي متخصص گوش و حلق و بيني
مرضيه وحيد دستجرديمتخصص زنان و زايمان/
حسن قاضي زاده هاشمي متخصص جراح چشم/

آقاي قاضي زاده که علاوه بر خودش همسرش و سه فرزند و حتي دامادش هم پزشک يا دانشجوي پزشکي بودن.
تعارض منافع به همين ميگن. . پس انتظار نبايد داشت انحصار در پزشکي از بين بره تا زماني که وزير بهداشت يک نفر غير پزشک تعيين نشه تا ظرفيت پزشکي رو زياد کنه. در ضمن در کل دنيا آموزش پزشکي قسمتي از وزارت علوم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
به جاش یک دکتر متخصص کودکان را ۱۶ سال در وزارت امور خارجه داشتیم
و هنوز هم با داشتن ۷۳ سال سن و دهها سمت و شغل و مسولیت
حاضر به استعفا از سیاست خارجه نیستند
ناشناس
| Russian Federation |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
تنها جایی که هنوز یه مقدار سرپا هست همین وزارت بهداشت هر چند کاستی هاییم داره ولی بازم اینکه من آدم عادی هنوز میتونم با 5000تومن ویزیت برم پیش پزشک متخصص جای شکرش باقیه فقط بدبختی اینه تا مطب دکتر 27000تومن پول تپسی میدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
از وزیر بهداشت تقاضا دارم یک مدرک پزشکی به این نویسنده محترم بدن دست از سره این کامنتاش برداره.البته به نظر میاد یکی هم باید به مسول ثبت کامنت تابناک بدد که ابن را منتشر مبکنه
همتی :بانک‌های مهم دنیا اصلا با ما کار نمی‌کنندما تلاشمان را بدون توجه به سایر مسائل انجام می‌دهیم و امیدواریم که اوضاع اقتصاد بهتر شود.) منتظر چی هستید ؟امیدوار به چی هستید ؟ تلاش بدون توجه به سایر مسایل یعنی چی ؟ مگر چیزی مهمتر از معیشت و غذا و دارومسئله ای هست ؟ چرا دربرابر مخالفان لوایح قدرتمندانه عمل نمی کنید ؟ ایا میشود مردم را قربانی کرد ؟ اینهمه خرج نیروهای نظامی شده است خوب امنیت برقرار شد ایا وقت ان نیست که به امنیت اقتصادی رسیدگی شود مگر مملکت فقط یک درد دارد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
خخخخخخ
مصلحی :نوبت خودشان می‌شود انتخابات فرمایشی نیست، اما وقتی نوبت دیگران می‌شود انتخابات فرمایشی است؟) اقای مصلحی شما یک نگاهی به دوره وزارتت بینداز بعد از فرمایشی یا غیر فرمایشی صحبت کن
حیدر مصلحی در جایگاهی نیست که از زبان همه مردم سخن بگوید

نظرش به خودش مربوطه

بنده و بسیاری از دوستان و اقوام تصمیم به تحریم انتخابات گرفته ایم .

ما رای نمی دهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
رای نمایشی ارزش سیاسی و کارکرد ندارد . مثل زن گرفتنی هست که والدین انتخاب میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
رای من و شما اصلا مهم نیست مهم اون تیمیه که اماده شده از قبل بیاد و یکسری برنامه هارو انجام بده
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
خب شما رای نده
ولی ما رای میدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
ما رای نمی دهیم
سردارسلیمانی :سعی کن دو موضوع را سرمشق زندگی قرار دهی؛ ادب و خوف از خدا. ) انصافا که بنده خالص خدا بودی این حرف خیلی ها را شوکه می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
راست گفتید وقتی فیلمهای بوسه زدن او بر دست پیرمرد روستایی یا پای مادر شهید را میبینم که به وضوح تظاهر و ریایی در ان نیست و حتی نمیداند که دارند فیلم میگیرند، مردی با ان هیمنه که مورد احترام دشمنانش منجمله ان ژنرال امریکایی یا افرادی نظیر اردشیر زاهدی بود، ان عمل را بجز از ادب و خوف از خدا نمیبینم و او عالم بی عمل و واعظ غیر متعض نبود که توصیه بکاری کند و خود انجامش ندهد.خدایش رحمت کند و در بهترین مکان پاداشش دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
از عمل خود بترسیم دیگه چرا از خدا
وزیر احمدی‌نژاد از لیست اصولگرایان ناراحت شد) احمدنژاد که میگفت ما اصولگرا نیستیم ؟!
ترامپ قمار کرد و ۱۰ هزار قربانی داده اما پرایدهای ما در کنار هواپیماهای فرسوده دهها هزار کشته و قربانی دادند .

چرا به مسئولان خودمان چنین پلاکاردی نمی نویسی هموطن .......!!!؟؟

اول به کشور خودت نگاه کن بعد در مورد منطقه حرف برن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
این هموطن تا سفارسی نباشه نمیتونه تو راهپیمایی پااکارد به زبان انگلیسی بیاره و تابناک هم خبر اختصاصی براش بزنه.
انتخابات فرمایشی نیست باشه قبوله ولی :
بنده کسی را در حد نماینده خودم در مجلس نمی بینم

بنابراین لزومی نداره رای بدهم

رای بی رای .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
به خودت رای بده عزیزم.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
بهتر که رای ندی
ولی ما حتما رای میدیم
جنتی : اگر دیدید راست می‌گویند به آن‌ها رای دهید و اگر دیدید دروغ می‌گویند به آن‌ها رای ندهید.) از کرامات شیج ما چه عجب شیره را خورد گفت شیرین است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
زنم‌را باید خودم انتخاب کنم . آزادی انتخاب ندارم
از فرمایشی هم گذشته , نمایشیه !
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
تشریفاتی هم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
همین فرمایشی نمایشی تشریفاتی برجما کرد توی حلقوم این مملکت اون وقت تر و خشک با هم دارن میسوزند، جالبه همیشه و توی هر انتخابی بدترین انتخاب دارید و ادعا هم دارید عقل کل ها کی می خواید چشماتون باز کنید.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
حتما حتما رای میدهم
یکی به این اسحاق جهانگیری بگه شما که میدانستی رهبری فرمودند سواحل مکران گنج بزرگی است پس چرا برادرزاده ها ، خواهرزاده ها و برادر عزیزت را برای سرمایه گذاری به این سواحل نفرستادی ؟؟؟؟؟؟
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
حالت خوب نیست چون با تبلیغات زندگی می کنی
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
رای میدهم
چطور زمانی که نوبت خودشان می‌شود انتخابات فرمایشی نیست.....
همانطور که بعضیها وقتی رای نمیاورند میگویند لیست مورد خمایت انگلیس رای اورد
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
تعجب میکنم چطور در دام این بازی میفتید نوبت رو باید مردم بدهند نه شورای نگهبان.در دوره قبل مگه شورای نگهبان با رد صلاحیت اصولگرایان نوبت به رقیبانشون داده؟؟؟
رای بی رای
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
رای با رای
حتما رای میدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
تنها چاره رای ندادنه
سر گنده بدبختی اقتصادیمون زیر لحافه , چند وقت دیگه مردم نونو از دست هم میزنند !
با توجه به اینکه برف قسمتهایی از کشور رو در بر گرفته،اگه یک دولت جهادی روی کار بود و مردم درست انتخاب کرده بودن الان رییس جمهور امروز سوار بر لودر به همراه هیئت وزیران مشغول باز کردن راهها بود‌.اینم نتیجه دیپلماسی لبخند.بخودت بیا جناب ظریف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
حرفی مسخره
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
ظاهرا در گفتمان شماها اداره کشور چنین هست که همه در کار هم دخالت کنند . اتفافا همین اشتباهات باعث شده که متخصص درست و حسابی پشت دستگاها ننشسته و مردم را عزادار کرده ؟ این تفکر هرج و مرج طلبی و بی برنانه گی و قجری را از کجای مغز شما تراوش میکنه . چقدر انتطار بیخودی داری . اداره راه خودش تجهیزات داره . نفر فنی این‌کار را داره . انتطار بیهوده ای داری . ظاهرا نوع حکومت داری شماها باید تو گینس ثبت بشه که وزیر و جنتی و خاتمی و روحانی سوار دستگاه برف روب بشن و راه را باز کنن . چه توقع بی جایی داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
یا شلوار گرمکن گشاد
و کتانی سفید های
خوشگل را می پوشید
و به دروازه بان تیم ملی لایی می زد !!!؟؟؟
چقدر عذابمان داد !؟
خداییش
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
این حرفت، تئوری و تفکر عمله‌گرایی است که در شهرداریِ تهران 12 سال انجام شد و مدیریتِ بدون سیستم داشت که باعث گردید مقامِ بعداز شهردار و مسئولین اصلی دیگر، انواعِ دزدیها و خیانت ها را به
بودجه، دارایی و شهر تهران وارد آورند و تکلیف بعضی هنوز مشخص نشده است
۲۲ بهمن بدون حاج قاسم صفا ندارد .
روح شهید حاج قاسم و همه شهدای میهن شاد باد .
مدیون شهداییم . تا ابد مدیونیم. تا ابد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
من منفی ندادم ولی دوست دارم یه توضیحی به نظر ناشناس محترم بدم . ۹۰ درصد افرادی که اسم حاج قاسم رو میارن بخاطر اینه که میخان از اسم حاج قاسم سو استفاده کنن ، این منفی هایی هم که خوردی بخاطر اونه
همه باید کمک کنیم از این بحران کشور عبور کند ، وضعیت بودجه ای کشور فوق بحرانی است ، حقوقهای بالای ۱۰ میلیون نباید افزایش یابد .فاصله حداکثر و حداقل خقوق نبلید از ۴ برابر بیشتر باشه ، نمیدونم کدوم از خدا بیخبر قانون خدمات کشوری رو نوشت که چنین گسل طبقاتی در کشوردرست شد ؟ دکتر نمکی هم باید تمام پرداخت های خارج از عرف رو در وزارت بهداشت قطع کنه و نظام پرداخت حقوق رو با توجه به سابقه خدمت و کارایی قرار بده ، دریافتی یک بهیار ۳ میلیون و دریافتی یک پزشک ۳۰۰ میلیون ؟ از این ظلم بالاتر در جهان هستی نیست ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
آقای محترم خدا وکیلی شغل شما چیه که اینقد اظهار نظر میکنی در همه موارد بنده خدا من حسابدار یکی بیمارستان های شیرازم و برادرم متخصص شاغل در یکی از بیمارستان های ایلام حقوق خدماتی بیمارستان و نگهبان که قراردادی هست نزدیک 2ملیون و خورده ای میشه تا پزشک که فوق تخصص نزدیک 4ملیون و 500 درسته منم دلخوشی ندارم از این دکتر پرستارا ولی دیگه اینقدر حرف ناحساب هم واقعا بد برات ارزوی سلامتی دارم هموطن عزیزم ی
تابناك صد دفعه تا حالًا نظر مرتبط گذاشتم به صلاحديد خودتون سانسور كرديد حالًا به هر دليلي كه براي خودتون داريد اما نظرات يك يا دو نفر كه عقده پزشك شدن رو دارن از صبح تا شب بابت هر موضوع كامنت ميزارن به پزشكها بدوبيراه مي گن مرتب منتشر مي كنيد اصلا كار به درست و غلط حرف اينها ندارم ولي اينجور نتيجه مي گيرم كه خودتون هم از پزشكها عقده داريد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
جدیدا پزشک ها فکر میکنن مردم عقده ای هستن . این خودش یه نوع عقده خود بزرگ بینی هست. متاسفانه بعضی ها با پرداخت های بی حساب و کتاب کارانه از جیب ملت یک حالت خود برتر بینی پیدا کردن. ان شاا... با انتخابات آتی طومارشون در هم پیچیده میشه.
ناشناس
| Belize |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
من نظرم اینه بازم نماینده ای که تحصیلات بالاتری داره بهتره شما فرص کن یه نماینده ای که مثلا دکتری از دانشگاه شریف داره حداقل آدم میدونه یه راهی با صداقت طی کرده تا مثلا کسی که دیپلمش به زور. گرفته یه جایی به زور و با کلک لیسانس گرفته در نهایت یه فوق لیسانس هم خریده حالا میخواد بشه نماینده مردم شما دیگه تا ته داستان بخون چی قرار بشه مردم ما هم مردم علم دوستی بودن از قدیم و قطعا تمایلشون به افراد تحصیلکرده واقعی بیشتر و
جناب طایب ملت اگه رنجی نداشته مرض ندارن اعتراض کنند ؟؟ کارگر یا معلمی که دنبال مطالبات صنفی خودش هست رو روانه زندان میکنید ، دکل دزدان و بابکها و خاوری ها رو بگیرید ؟؟ شما که می تونید زم و عبد الماک رو شکار کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
پول . ثروت و قدرت در یک جا جمع بشه خطرناک میشه
لیست جبهه پایداری با قدرت در تمام ایران پیروز مطلق است ، چرا که اکثر کسانیکه در انتخابات شرکت خواهند کرد تفکری نزدیک به پایداری دارند ، بخاطر همینه که جبهه اصولگرایان به دست و پای پایداریها افتاده ؟؟؟؟ زنده باد ایت الله مصباح واقا تهرانی ، کسانی مثل میرسلیم باید هر چه زودتر بازنشسته بشن ، طرف تو کل ایران از ارای باطله کمتر رای جمع کرده ادعاش میشه ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
منفی دادم چون از جبهه پایداری که دل ریاست بر سیمای میلی و زدن برنامه ۹۰ را داریم میبینیم
که اینها قطعا بزرگترین خطرر هستند
ولی مثبت بهت دادم بخاطر حرف درستی که در مورد میرسلیم زدی
کلا رای نمی دهم
جمهوری مداحان؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
روضه خوان . مداح . هییتی . سواد پنجم اکابر قدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
جمهوری دکتر مطیعی ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
امثالهم : ازغدی
و شریعتمداری
و رایفی پور
و رسایی
و کوچک زاده
و میرسلیم
و کریمی قدوسی
و آقا تهرانی

وای وای حسین وای
خدا کمکمان کند
رای بی رای
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
اینها مداح نیستند برخی استاد دانشگاه هستند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
دمت گرم دکتر مطیعی
خوب با حرفات دشمنان رو میسوزونی
حدود ۸۰ میلیون پوستر و عکس از سردار سلیمانی در کل کشور چاپ شد فکر میکنید سرداری که راضی نبود قبرش با سایر همرزماش فرقی نکنه و سنگ قبرش ساده باشه ایا راضی هست که میلیونها خانوار در کشور به نان شبشون محتاج باشن و چنین هزینه ای براش بشه ولله قسم راضی نبود .
جلسه دادگاه زم با لباس شخصی و شربت نوشیدن ماهیت این مهره مفلوک رو کاملا هویدا کرد؟؟؟؟
جناب طایب در سال ۹۲ که شورای نگهبان در مخیله خودش نمیگنجاند که روحانی رای میاره اگه ۵ دزصد فکرش رو میکرد شک نکن بهش رحم نمیکرد ؟ همانطور که به سفارش شما به مرحوم هاشمی رحم نکرد ؟؟
در سال ۹۶ که باید سنگ پای قزوین میداشت که او رو رد میکرد
از این اصولگرایان تکراری در سمت های سیاسی و سخنان تکراری خسته شدم خسته . سخنان تکراری اینها باعث افسردگی جامعه شده . واقعا زندگی در گفتمان ابنها خسته کننده هست . همش شعار. حرف .سخنرانی نصیحت ......
امار سکته مغزی و قلبی در کشور مانند سونامی ملت رو تهدید میکنه ، اکثر خانواده های به علت ناتوانی در تامین هزینه های زندگی خود با غم و غصه میخوابن و متاسفانه صبح که بیدار میشن با نیم تنه فلج مواجه هستند و اقتصاد یک خانواده رو به کلی نابود میکنند ، حضرات بجای تهدید ملت به فکر چاره باشید ؟؟ ولقعا اگه با استعفای روحانی اوضاع درست میشه یه لحظه درنگ جایز نیست ، به خدا ملت در اسایش و ارامش باشن حاضرند تمام نهادها انتصابی باشن .چرا باید تمام ربیس مجلسها و رییس جمهور ها تاریخ انقضا داشته باشن ؟؟؟؟
پاسخ ها
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
انتصاب را اگر درست معنی کنیم الان همه ی مقامات کشور انتصابی است.در کشور ما حتی یک مدیرِ فکستنی حضوری به جلسه بررسی کارهایش حضور نمی یابد که پاسخگو باشد بلکه آن هیئت به حضورش‌شرفیاب میشوند. لذا ریشه ی بدبختیهایمان از همینهاست
وقتی در تفکر جناح حاکم و اصولگرایان مردم کاره ای نیستند و حق سرنوشت خود را نمیدانند . چرا از مردم توقع حضور در انتخاب کردن میدهید ؟ ها ؟ رای بدهم دوباره فرزندان مردم را بی جهت گیر بدین . نه نه نه
پاسخ ها
دهاتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
ناشناس دلبندم
به اون کسی که دوست داری رای بدهد نه احزاب به کاندیدا ی منفرد رای بده که فکر می کنی کارامد است
افت کشور این هست که یه عده کینه و عدوات رو در کشور گسترش میدن ، و همین باعث میشه که هر از چند گاهی تفرت نهفته شده در جامعه فوران میکنه ، مجلس اول تقریبا تمام سلایق رو در خود جای داده بود ، فکر میکنم رکورد دار تعداد نماینده روحانی در مجلس بود ولی متاسفانه نمایندگان روحانی در مجالس اخیر فکر کنم ۲۰ نفر هم نمبشدن راستی چرا جناب کدخدایی ؟؟ متاسفانه تو کشور بجای اینکه مشکلات رو ریشه یابی کنتد فقط صورت مسیله رو پاک میکنند و از تیغ سانسور میگذرانند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
تعداد روحانیت در مجلس اول ۶۵ نفر بود
یعنی ۲۵ درصد
و در مجلس فعلی تنها ۱۶ نفر
می باشند
حدود ۵ درصد
جناب کواکبیان فقط داری خودت رو در بین مردم خوار و ذلیل میکنی ؟؟؟ از همین حالا بدان نفر چهلم به بعد باید دنبال اسمت بگردی ؟؟؟ دیگه ملت به شما رای نمیدن ؟؟
امروز چرا جایزه ویژه رو به شهاب خان ندادن
مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی: درست است که در بخش مادی در ۴۱ سال گذشته پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های علمی و صنعتی داشته‌ایم ولی در بخش محتوائی مسیری که ما انتخاب کرده‌ایم و در آن، اخلاق سیاسی را قربانی منافع شخصی و جناحی می‌کنیم، افراد خدوم و انقلابی را با انگ‌های رنگارنگ طرد می‌کنیم، جمهوری اسلامی را به جمهوری مداحان تبدیل کرده‌ایم، سهم مردم را در مدیریت کشور نادیده می‌گیریم، به افراطیون میدان می‌دهیم متعرض هرکس که می‌خواهند بشوند و به اعتبار و حیثیت کشور و نظام چوب حراج بزنند و از حاشیه امن نیز برخوردار باشند و به مدیران ارشد کشور اجازه انجام وظایف قانونی و حتی اظهارنظر درباره آنچه به کارشان مربوط است ندهند
باز حرفِ ؛
« باید چاره جویی کنیم و مشکلات مردم را حل کنیم.»
بزرگوار جنابِ دکترِ عزیر آقای مطهری به قول حضرتعالی؛ « راهپیمایی وظیفه‌ای است که شهروندان انجام می‌دهند»
ولی تائید صددرصدی هیچ یک و یکی از مقامات بالا و پائین نیست. مردم معتقد به دین و حفظ فرهنگِ دینیشان هستند و مقامات باید رفتارشان را با آن پیاده کنند و بدانند مردم امیدشان به آن دنیا برای عدل خدا در مقابل تائیر مدیریتِ آنها در این دنیا است اگر بفهمند.
زنان چه نقشی در امور کشور دارند که بایدآمار 50 درصد رای هم بپذیرند؟ از 38 مدیر کل استانها تنها یک یا حداکثر ذو مدیر کل زن هستند وزیران که هیچ .فقط موقع رای گرفتن به خانمها اهمیت می دهند بعد از رای .....
رد صلاحیت شده اند ۷۵ نفر است.
دست آقای کدخدایی و همکارانشان درد نکند خدا قوت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
اگر به خواسته مردم بود
خداییش ، به جز
خانم سلحشوری
و شاید با ارفاق زیاد به صادقی و مطهری
بقیه را باید دادگاهی و مجازات می کردند
مردم از نظر اصولگرایان یعنی همفکران علم الهدی ، شریعتمداری ، مصباح و..
وای چقدر نظر همتی متفاوت بود!
مردم سالها مطیع بودیم و رای دادیم
اینهمه فلاکت و بدبختی و غافلگیری و فساد و ناکارآمدی شده ، نتیجه اش
فقط ، یکبار هم رای ندادن را امتحان کنیم
شاید بهتر شود !؟
انشاالله
از فرمایشی هم گذشته , نمایشیه !
رهبر باید به موضوع تعدادپذیرش پزشکی ورود کند باند بازی تا بکی....
با سلام.
بنده تعجب می کنم که دولت چند صد میلیارد هزینه می کند و یک بیمارستان می سازد. حال سوال بسیار جالب اینجاست که چرا باید درآمد این بیمارستان (که با هزینه دولت ساخته شده) تحت عنوان کارانه به پزشکان داده شود ؟ چرا واقعا ؟ یعنی چی ؟ درآمد بیمارستان باید به سازنده داده شود همان طوری که درآمد کارخانجات هم به سازنده کارخانه داده می شود.
وقتی عدالت اجتماعی و اقتصادی در این مملکت به هیچ انگاشته می شود وکلیه اشتغال ناچیز در اختیار نزدیکان وخویشان واقازاده ها قرار می گیرد و هرکدام دارای چند شغل درآمد زا دارند .،سازمانها و ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سیستم اداری وعلی الخصوص شهرداری‌ها وثبت اسناد با انواع فساد ورشوه و تبعیض وظلم با مردم رفتار می کنندوشکایات ملت بجای رسیدگی به سطل زباله ریخته می شود .دستگاههای نظارتی وقضایی بجای رسیدگی به شکایات برحق ملت با زیر پا گذاشتن اصول قانون اساسی بامستمسک قرار دادن تفاسیر و بخشنامه های بی بنیان وسست شکایات ملت را رد می کنند تا آزتراکم پرونده‌ها بکاهند .با همه این بی عدالتی ها انتظار از ملت جهت حضور در صحنه ها وانتخابات انتظار بجایی نیست .
احسنت بر مسیح مهاجری . کاملا به حق گفتید.
مگرما انقلاب نکردیم تا ریشه فساد برچیده شود مگر انقلاب نکردیم تا گرسنگی وظلم وبیعدالتی ازبین برود ؟ آنوقت شما می گویی به کسی رای بدهید که درد گرسنگی را درک کرده باشد .یعنی بعد 41 سال انقلاب هنوز افراد گرسنه داریم؟ چقدر تناقض ؟
اقای جنتی بجای توصیه به مردم میخواستید کسانی را تایید کنید که آن شرایط را داشته باشند
توریستی در یک شهر دور افتاده بیمار شد و از مردم پرسید مطب دکتر کجاست؟ مردم شهر گفتند: ما هیچ دکتری نداریم!
توریست بیچاره پرسید پس مریضهای شما چه کار می کنند؟
اهالی شهر گفتند یا حالشون خوب میشه یا به مرگ طبیعی می میرند!
اگر نماینده ای بفکر جیبش است آن نماینده را اول شما تایید کردید
جانم فدای ایران
حتما حتما حتما رای میدم
چرا وصیت سردار دلها را در مورد نوشته روی سنگ مزارش را اجتهاد کردند. آیا این شرعا درست بود؟
اصلا پزشک خوب در کشور خیلی کم داریم برای تشخیص یک بیماری ساده اندازه دو ماه حقوق کارگر باید پول عکس و ازمایش غیره بدهی حدودا چیزی بیشتر از کل اروپا در ایران تصویر برداری داریم
مسیح جان تا کی میخواهی روزنامه اطلاعات را رها کنی وبیک جوان بسپاری ایا وظیفه قانونی شما تمام نشده ونمی خواهی بازنشسته بشوی خدایا بهمه ما رحم کن
کجای اسلام گفته است مسئولین میبایست خانه های آنچنانی با استخر درطبقات فوقانی داشته باشند تا برسد به شرایط تحریمی و گسترده بودن فقر در کشور
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی