بازدید 21324
۴
سوژه

نقطه مصدومیت قائدی و مدت دوری از میادین

در صورت پارگی شدید همسترینگ، شش هفته دوری از میادین و دو هفته برای بازگشت به فرم قبلی زمان لازم خواهد بود که این موضوع در حساس ترین برهه فصل رقم خورده و اگر در ام آر آی گرفته شده تایید شود، بزرگترین خسارت بر پیکر آبی ها خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 11 February 2020

ناحیه آسیب دیده در پای مهدی قائدی ستاره مصدوم استقلال مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهاجم تیم فوتبال استقلال از ناحیه همسترینگ (کشاله ران) دچار مصدومیت شده است.

مهدی قائدی شب گذشته در دیدار استقلال و الشرطه در دقیقه ۳۰ دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفتو جای خود را به فرشید باقری داد و همین موضوع قدرت تهاجمی این تیم را به شدت کاهش داد.

حالا خبر می رسد این بازیکن از ناحیه همسترینگ (کشاله ران) دچار مصدومیت شده و به همین دلیل قرار است از پای مصدوم خود ام آر آی بگیرد.تیم فوتبال استقلال از اربیل به تهران برگشته است و قرار است مدت دوری این بازیکن بعد از عکسبرداری مشخص شود.

در حالت معمول و در صورت پارگی شدید همسترینگ، شش هفته دوری از میادین و دو هفته برای بازگشت به فرم قبلی زمان لازم خواهد بود که این موضوع در حساس ترین برهه فصل رقم خورده و اگر در ام آر آی گرفته شده تایید شود، بزرگترین خسارت بر پیکر آبی ها خواهد بود.

نقطه مصدومیت قائدی و مدت دوری از میادین

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بزرگترین آسیب را کسانی به استقلال زدند که در این زمان حکم محکومیت او را صادر کردند... تو خوددیگه بقیه این ماجرا را بخوان از این مجمل
چه خبرخوبی (:
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
برو دعا كن به يه جايي برسي...
خبر خوبی که نیست. هرچند استقلالیه ولی هموطنه.
ولی درمورد اعلام رای محکومیتش که دادگاه ِکه کمیته انظباطی فدراسیون نیست که بذاره تا استقلال فصلو تموم کنهدبعد رای بده. بالاخره خبط کرده حکمشم باید بکشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل