بازدید 2492

رشد ۷ درصدی ارزش معاملات هفتگی گواهی سپرده در بورس کالا

کد خبر: ۹۵۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 01 February 2020

در جریان معاملات هفته گذشته بازار گواهی سپرده کالایی معامله گران بیش از یک میلیون و ۱۷۴ هزار گواهی سپرده کالایی را به ارزشی بیش از ۱۰۴۶ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال دادوستد کردند تا ارزش معاملات نسبت به هفته پیش از آن ۷ درصد افزایش یابد.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته قبل گواهی سپرده سکه طلا با تحویل یک روزه توانست با کسب سهم ۱۶ درصدی از حجم کل معاملات ارزشی بیش از ۹۲۰ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال را رقم بزند و به این ترتیب بیش از ۸۸ درصد از ارزش کل معاملات هفتگی را به خود اختصاص دهد. به طوری که معامله گران در چهار نماد معاملاتی گواهی سپرده سکه طلا بیش از ۱۸۳ هزار ورقه بهادار را دادوستد کردند. 

معامله ۸۹۴ هزار و ۴۶۹ گواهی سپرده زعفران نگین در نماد معاملاتی ۶ انبار بورسی نیز ارزشی بیش از ۸۴ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال را ثبت کرد تا زعفران نگین سهم ۷۶ درصدی را از حجم کل معاملات به دست آورد.

ارزش معاملات گواهی سپرده زعفران پوشال نیز به حدود چهار میلیارد ریال نزدیک شد و تعداد ۵۱ هزار و ۳۶۶ ورقه بهادار مورد معامله قرار گرفت.

معامله گران همچنین ۳۹ هزار و ۱۷۶ گواهی سپرده پسته را در حالی در نماد معاملاتی سه انبار بورسی خرید و فروش کردند که ارزش این معاملات به بیش از ۳۵ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال رشد کرد.

در این هفته همچنین، تعداد ۶۱۲۰ گواهی سپرده زیره سبز نیز به ارزشی حدود یک میلیارد و ۸۹۸ میلیون ریال در بازار دادوستد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی