بازدید 50094
هزار و نهصد و نوزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

سخنگوی سپاه: سردار سلیمانی در ماجرای حوادث سال‌های ۷۸ و ۸۸ مسئولیتی نداشت/افروغ: مردم انقلاب نکردند که حرف خوب بشنوند/احمدی نژادی‌ها هم با لیست آمدند

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند سردار حاجی‌زاده: میزان تخلفات دوره پیشین مدیریت شهری از پرونده املاک نجومی بیشتر است / کارگزاران لیست مستقل انتخاباتی می‌دهد / رویارویی علنی جبهه پایداری با شورای ائتلاف در انتخابات دوم اسفند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 10 February 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.


رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

سخنگوی سپاه: سردار سلیمانی در ماجرای حوادث سال های ۷۸ و ۸۸ مسئولیتی نداشت

سردار شریف، سخنگوی سپاه گفت: محتوای توییت منتشر شده صحت ندارد و حاج قاسم مسئولیت و حضوری در قرارگاه ثارالله نداشته است. در پی انتشار توییتی مبنی بر نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ماجرای حوادث ۷۸ و ۸۸ و حضور در قرارگاه ثارالله، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با رد این مطلب، گفت: سردار سرافراز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ماجرای فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ مسئولیتی نداشت و ماموریت اصلی آن شهید گرانقدر در حوزه برون مرزی و نیروی قدس سپاه و کمک به جبهه مقاومت و مقابله با توطئه‌های دشمن و تروریسم تکفیری علیه ملت‌های منطقه بود. سردار شریف با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در ماجرای مورد اشاره نیز هیچ مسئولیت و حضوری در قرارگاه ثارالله نداشته‌اند، تاکید کرد: محتوای توییت منتشره صحت ندارد.

استعفای روحانی تکذیب شد

علیرضا معزی، معاون ارتباطات نهاد ریاست جمهوری نوشت: استعفا شایعه‌ای تکراری و فاقد خلاقیت شده. از شایعه‌سازانی که چندین صفحه دیالوگ‌ تخیلی و مهیج می‌نوشتند و حتی میزانسن هم می‌چیدند واقعا بعید بود به این سطح تنزل کنند. برای پوشاندن دعوای دولیستی‌ها و مشاجره بی‌لیست‌ها، به شایعات خلاقانه‌تری نیاز است.

میزان تخلفات دوره پیشین مدیریت شهری از پرونده املاک نجومی بیشتر است

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران درباره تخلفات ذکر شده در نامه محرمانه ارسالی شورای شهر به شورای نگهبان گفت: میزان تخلفات در این نامه بیشتر از تخلفات پرونده املاک نجومی است و براساس مستندات سازمان بازرسی کل کشور است. ناهید خداکرمی درباره تخلفات اشاره شده در نامه ارسالی به شورای نگهبان گفت: بخشى از اطلاعات محرمانه است و وظیفه رسانه‌هاست که آن را پیگیرى کنند، در همین حد بگویم که میزان تخلفات در این نامه بیشتر از تخلفات پرونده املاک نجومی است. نامه‌ای که از طرف شورای شهر به شورای نگهبان ارسال شده، براساس مستندات سازمان بازرسی کل کشور است و وظیفه شورای نگهبان است که مستندات را بررسی و راستى آزمایى کند. مدیر هر مجموعه مسئول تمام اتفاقات آن مجموعه است. نمی‌شود که من مدیر باشم و قائم مقام و یا معاونان خلاف کنند و بگوییم مدیر مبراست، چرا که مسئولیت اول متوجه مدیر مجموعه است.

احمدی نژادی ها با لیست «ائتلاف مردم» آمدند
جمعی از وزرا، معاونین رئیس جمهور و معاونین وزرای دولتهای نهم و دهم و برخی شخصیت‌های سیاسی و نخبگان جوان در بیانیه‌ای از ارائه لیست انتخاباتی با نام "ائتلاف مردم" خبر دادند. در بخشی از این بیانیه آمده است: به استحضار می‌رساند، در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران خدمتگزار شما در دولت های نهم و دهم بر آن شدند که تجارب موفق خود را این‌ بار در مجلس شورای اسلامی در خدمت به کشور و انقلاب به کار گرفته و با شکستن حلقه بسته مدیریتی از طریق تشکیل یک مجلس مردمی، پویا، کارآمد، فساد ستیز و عدالت‌خواه، آن را در جایگاه واقعی خود قرار دهند. به‌گونه‌ای که مجلس در راس امور کشور قرار گرفته و اراده ملت بر تمامی شئون اداره کشور حاکم گردد. با تحقق این مهم می‌توان اقدامات اساسی در زمینه رفع فقر و محرومیت، کاهش فاصله طبقاتی، مبارزه همه جانبه با فساد، توسعه همه‌جانبه عدالت، رونق اقتصادی، رفع بیکاری، کاهش تورم، تقویت قدرت خرید مردم، افزایش نشاط و رفاه عمومی جامعه صورت داد.

مردم انقلاب نکردند که حرف خوب بشنوند

عماد افروغ جامعه شناس گفت: بعد از انقلاب شرایط به گونه‌ای رقم خورد که برخی خود را می‌فروشند و این مربوط به یک قشر خاص نمی‌شود و لایه‌هایی از طبقات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و حتی اقتصادی ما را درگیر کرده است. ما انقلاب کردیم تا رابطه قدرت- ثروت چنانکه در ساختار قبل از انقلاب وجود داشت از بین برود اما متأسفانه به رابطه قدرت ـ منزلت نیز تسری یافت. مردم انقلاب نکردند که حرف خوب بشنوند؛ مردم انقلاب کردند که عمل خوب ببینند. شاید بتوان یکی از دلایل بی‌توجهی به عمل را به ایدئولوژیک بودن‌ نظام ربط داد؛ چراکه طی آن، عده‌ای با تظاهر صرف به ایدئولوژی به نان و نوایی می‌رسند. این در حالی است که باید میزان موفقیت‌ و توفیق‌شان در عمل، محک ارزیابی باشد، نه صرف حرف و مدعا./ایران.

چرا دادکان ثبت نام نکرد؟

محمد دادکان یکی از گزینه هایی بود که احتمال می رفت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کند اما این اتفاق در نهایت صورت نگرفت. او متولد پانزدهم آبان سال ۳۳ است و پانزدهم آبان امسال ۶۴ سالگی خود را پشت سر گذاشته و وارد ۶۵ سالگی شده است. ورود به انتخابات تا ۶۵ سالگی مجاز است؛ بنابراین، از نظر قانونی محمد دادکان نمی توانست وارد عرصه انتخابات شود./ورزش سه

ادعاهای انتخاباتی درباره کاندیداهای شاخص اصلاح‌طلب

«انصراف» و«تغییر حوزه انتخابیه» نامزدهای تایید صلاحیت شده تبدیل به سوژه برای شایعه سازی یا گمانه زنی شده است. «مجید انصاری، کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات مجلس قرار است از زرند کرمان وارد گود انتخابات شود»؛ این یکی از همان شایعاتی بود که این روزها دهان به دهان می‌چرخید؛ موضوعی که وقتی آن را با انصاری در میان گذاشتیم آن را تکذیب کرد و به خبرآنلاین گفت: «من حوزه‌ انتخابیه خود را تغییر نداده‌ام و هیچ تصمیمی هم برای انصراف ندارم».

«محمد حسن مقیمی» معاون سیاسی سابق وزیر کشور دولت روحانی و چهره سیاسی اصلاح طلب هم درگیر این شایعات بود و شنیده می شد که قرار است به جای تهران از شهرستان «خمین» که محل تولدش است پا به میدان رقابت‌ها بگذارد اما او به خبرآنلاین گفت: «مهلت تغییر حوزه انتخابیه ۲۴ ساعت بعد از تایید صلاحیت بود که با توجه به گذشت چند روز از این بررسی صلاحیت‌ها عملا وقت تغییر حوزه انتخابیه تمام شده است؛ مضاف بر آنکه من اصلا قصد چنین کاری نداشتم.»

دریافتی یارانه‌بگیران ۵ میلیون تومان شد

حدود ده سال از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها گذشت و دولت‌ها ۱۰۸ مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده‌اند. این نشان می دهد که طی این دوران حدود چهار میلیون و ۹۱۴ هزار تومان برای هر نفر پرداخت شده است. طی این سال‌ها، سبد یارانه‌بگیران هرچند کم و زیاد شده همواره عمده جمعیت ایران در آن قرار داشتند، به گونه ای که اکنون حدود ۷۸ میلیون تن در هر ماه خواستار دریافت یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی هستند که در بین آنها از افراد نیازمند تا پردرآمد و کسانی که احتیاجی به دریافت این مبلغ ندارند حضور دارد.

کارگزاران لیست مستقل انتخاباتی می‌دهد

حسین مرعشی، با اشاره به اینکه حزب کارگزاران برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست ۲۰ نفره بدون ائتلاف با هیچ حزب دیگری ارائه خواهد کرد، گفت: البته تا روز ۲۲ بهمن منتظر تاییدصلاحیت‌های احتمالی هستیم و در روز چهارشنبه این لیست را منتشر کرده و از مردم واصلاح‌طلبان دعوت می‌کنیم به این لیست رای بدهند. داریوش قنبری، عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری نیز گفت: شورای عالی سیاستگذاری پس از آنکه تصمیم گرفت در تهران فهرستی منتشر نکند به احزاب اجازه داد که مستقل وارد انتخابات شوند./ایسنا

رویارویی علنی جبهه پایداری با شورای ائتلاف در انتخابات دوم اسفند

غلامعلی حدادعادل بالاخره تعارفات و مصلحت را کنار گذاشت، دست به قلم شد و حجت را بر یاران و فرزندان سیاسی آیت الله مصباح تمام کرد و عملا به پایداری ها گفت، شورای ائتلاف حاضر نیست این بار تن به سهم خواهی و سهم دهی بدهد. هفته پیش بود که شورای ائتلاف بالاخره بعد از ماه ها رایزنی و جلسه در قالب سازوکار پایین به بالایی که برای انتخاب کاندیداها مشخص کرده بود، به لیست ۹۰ نفره رسید. به فاصله کوتاه از انتشار این لیست جبهه پایداری هم لیست ۶۰ نفره ای را منتشر کرد که در ۲۵ مورد با لیست ۹۰ نفره اشتراک داشت؛ لیستی که سهم خواهی پایداری ها از ائتلاف را عیان تر و نامه حداد عادل به آقاتهرانی به وضوح این سهم خواهی را آشکار کرده است. اما آن سوی قصه این اختلاف فرزندان سیاسی آیت الله مصباح هستند که مدعی اند با وجود آنکه در جلسات شورای ائتلاف حضور نداشته، هم وحدت گرا هستند هم مدل وحدت را طراحی کرده اند. مدلی که نتیجه آن همان لیست ۶۰ نفره است که در ۲۵ مورد اشتراکاتی با لیست ۹۰ نفره دارد و مدعی هستند حاضرند این اشتراکات را بالاتر هم ببرند؛ همان ادعایی که بنا به گفته حدادعادل نه در مسیر وحدت که اتفاقا در جهت تحمیل لیست و بستن دست شورای ائتلاف است.

عقب‌نشینی اصلاح‌طلبان از ایده لیست ندادن در انتخابات ۹۸

هرچند بسیاری از کاندیداهای اصلاح طلب از حضور در گردونه رقابت های انتخاباتی دور ماندند و با فیلتر شورای نگهبان روبه رو شدند، زمزمه‌ها حکایت از صحنه‌گردانی بازماندگان در زمین اصلاحات و احتمال لیست دادن آنها بر خلاف نظر شورایعالی سیاستگذاری دارد. احمد مازنی نماینده تهران و عضو حزب اعتماد ملی به خبرآنلاین گفت: بالاخره که اصلاح‌طلبان لیست خواهند داد اما اینکه تحت چه عنوانی باشد و ترکیبش چه باشد هنوز به قطعیت نرسیده است و احزاب و اشخاص اصلاح‌طلب در حال مذاکرات فشرده هستند و به زودی به جمع‌بندی خواهند رسید. بعضی از شخصیت‌هایی که در شورای عالی سیاست گذاری به لیست ندادن رای دادند امروز تایید صلاحیت شده‌ و خودشان وارد فضای انتخابات شده‌اند و این ممکن است موجب شود تصمیم شورایعالی سیاست‌گذاری تغییر کند. محمد حسن مقیمی فعال سیاسی اصلاح طلب نیز به خبرآنلاین گفت: اصلاح‌طلبانی که تایید صلاحیت شده‌اند با احزاب و گروه‌ها درحال رایزنی و تعامل هستند تا از پنجشنبه که تبلیغات انتخاباتی آغاز می‌شود لیستی ارائه کنند.

بازداشت مدیران سه رستوران مشهور در تهران

دادسرای ارشاد اعلام کرد: مدیران سه رستوران مشهور در تهران به جرم ایجاد فضای مغایر با شئونات اخلاقی و مذهبی بازداشت شدند. دادسرای جرائم امنیت اخلاقی پس از دریافت گزارش‌های مردمی، با شناسایی عوامل خاطی در سه رستوران فردوسی، شبستان و دیوان، مبنی بر فراهم ساختن فضای این رستوران‌ها به جهت اختلاط و رقص زن و مرد، نسبت به بازداشت آنان و پلمب این اماکن مبادرت کرد. شهروندان تهرانی می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع هنجارشکنی منافی عفت عمومی، گزارش خود را در بستر فضای مجازی به شماره ۰۹۰۵۴۳۰۹۴۸۴با دادسرای جرائم امنیت اخلاقی درمیان بگذارند.

تحلیل آشنا از هدف شایعه استعفای روحانی
حسام الدین آشنا در حساب توییتری خود نوشت: شایعه سازی سازماندهی شده درباره / علیه مقامات عالی با هدف بی‌ثبات سازی کشور اقدامی ضد انقلابی و دارای تبعات ضد امنیتی است. هرچند زم در حال محاکمه است، ظاهرا هنوز شبکه‌ او یا شبکه‌های مشابه ولی پنهان‌کارتر فعال هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۱۵
چرا از سالهای ۷۸ و ۸۸ به نیکی یاد نمیشود ؟!؟!؟؟!؟!؟!

چرا سال ۹۸ را به حاشیه می برید ؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
اگر نحوه برخورد سالهای ۷۸ و ۸۸ خوب بوده که چه اشکال دارد شهید سلیمانی هم حضور داشته باشد و اگر خوب نبود چرا با عاملان آن برخورد نمی شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
درود بر حاج دکتر محمود احمدی نژاد امیرکبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
درآمد 5 دقیقه یک پزشک = درآمد یک روز یک مهندس.
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
مگر در رسانه ملی هر هفته سخنرانی نمیکنند که نحوه برخورد با مخالفین و معترضین انقلاب را بیمه کرده و جز افتخارات هست . چقدر از این دست سخنرانیها میشنوی . فردا دوباره گوش کن باز هم خواهند گفت .
یه تولمشهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
تولمشهر شهرستان صومعه سرا برف اومده چندساعته که برق نداریم هی میاد بعداز ۳۰ثانیه میره اونوقت میخوایم با ابرقدرت و قدرقدرتی مثل کدخدا بجنگیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
شروع لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایرانی ؛ یک مساوی و یک باخت! آیا انصراف از این رقابتها بهتر نبود؟!
یه تولمشهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
آقا خدا رو شکر برق اومد بریم با کدخدا بجنگیم
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
منتخبین انتخاباتی احمدی نژاد . شعارها بترتیب . رفع فساد . رفع محرومیت . مجلس در راس امور . رفع تبعیض. توسعه متوازن ..... اما در آن شعارها مبارزه با استکبار . نرفتن زنان به ورزشگاه مهم‌نیست . حجاب همچنان اجباری هست . توسعه سیاسی و آزدی بیان و عقیده مفعول ماندند ... بنابراین گیرم همان شعار اولی که گفتند واقعا شدنی هست ؟ کی برود این همه راه را . یکی بیاد بگیره آنو .
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
اقااااا این چه عکسایه برای تبلیغ میزارید؟
یارو کلشو عمل کرده شبیه جزامیاس قشنگه؟
دختر کباب 2متری کرده تو حلقش قشنگه؟ اینا ضد تبلیغه ها حالمون بد شد
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
تابناک عزیز زمینه سایت رو با پرچم ایران و تصویر شهید سلیمانی خیلی زیبا ساخید
اگه در جزئیاتش هم دقت میشد خوب بود مثلا اینکه در پایین پرچم ایران ۱۱ الله اکبر بکار رفته و در بالایش هم ۱۱ تا که جمعا به نشانه ۲۲بهمن ، ۲۲تا الله اکبر میشه
ولی بهرحال دمتون گرم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
مگر اصولگرایان وقایع و اتفاقات این سالها را به نیکی و افتخار یاد نمیکنند ؟ پس چرا فرافکنی میکنند . الان باید تندروها وقتی در رسانه های داخلی این رفتار با شهروندان را موجب مباهات میدانند در مواقعی و در جای دیگر منکر هستند ‌ ؟ چرا اینقدر در اعلام مواضع سیاسی اختلاف وجود دارد ؟
آگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
جناب آشنا اگر بدنبال شبکه زم میباشد، به اطرافیان نگاه کند!!!
اصخر ترقه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
انقدر کارنامه سال های 78 و 88 درخشانه که همه میگن ما درش نقشی نداشتیم.
ناشناس
| - |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
چقدر تو بیسوادی که احمدی نژادرو با کوروش و امیرکبیر مقایسه میکنی واقعاکه در اوج بیسوادی فقط بلدی نظر بدی
دوران حرافی تمام نشده

هنوز مسئولان در حال حرف زدن هیتند

حتی اگر بخواهند کاری انجام دهند فایده نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
دورات زرافی شروع شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
دیگه کسی این حزفها را قبول نمی کند
احمدی نژاد تمام شد

رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
به جون هر چی مرده احمدی برمیگرده
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
منظورت این است دوره ی قالیباف شده؟!!!
در سال آینده با این ترکیبِ احتمالی و رئیس مجلس شدنِ قالیباف، چاقو بده قیچی بگیرِ بین مجلس و دولت چه بلایی دیگر سرِ مردم می آید
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
رقبای احمدی نژاد خیال میکنند که انتخابات فقط در تهران برگزار میشه و با یکسری روشها و صحبتهای جوان پسند میشه احمدی نژاد رو از میدون دور کنند.
اما خبر ندارند که در اکثر شهرستانها هنوزم خیلی طرفدار داره.
شاید خودش کاندید نشه اما لیستش در شهرستانها رای میاره.
در هر صورت گفتم بازهم میگم نه به اصلاحات نه به اصولگراها. جفتشون در ظاهر رقیب هم هستند اما در باطن با هم دوست و فامیل هستند. و دعواشون زرگری هست.
دوستان عزیز با اطمینان عرض میکنم در رقابت سنگین بین لیست قالیباف میرسلیم با لیست میرسلیم قالیباف میتونیم برنده باشیم.اگه موقع رای دادن بر خلاف دفعه قبل چشمهاتون رو خوب باز کنین و درست انتخاب کنین قالیباف برنده میشه و قالیباف رو شکست میدیم. بیاین با حضور یکپارچه در انتخابات میرسلیم که در کل کشور ۵۰۰ هزار رای هم نیاورد رو شکست بریم و بجاش میرسلیم رو بفرستیم مجلس.
:)
پاسخ ها
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
در سال آینده با این ترکیبِ احتمالی و رئیس مجلس شدنِ قالیباف، چاقو بده قیچی بگیرِ بین مجلس و دولت چه بلایی دیگر سرِ مردم می آید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
قرص دیازپام برای شما مفیده
همه می دانیم که در ایران انتخابات معنا ندارد.حتی همان کسانی که توصیه به شرکت در انتخابات (انتصابات)می کنند به خوبی این موضوع را می دانند ولی ملاحظات و نفع شخصی آنها در شرکت در انتخابات است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
و مردم آگاه شرکت نمی کنند تا راه مبارزه مصالمت آمیز را هم امتحان کنند.
واقعا دیگه این دولت شورشو در اورده.در دولت قبل ما به این تکنولوژی رسیده بودیم که در اینجا یک میمون رو به فضاپیما سوار میکردیم و در فضا اون رو پیاده میکردیم و بجاش یک میمون دیگه سوار میکردیم و دوباره اینجا روی زمین پیاده میکردیم که فیلمهای مستند اون افتخار همچنان در ارشیوهای صدا و سیما موجوده.حالا اینا یک ماهواره معمولی ساده رو نمیتونن تو فضا بفرستن.اینم نتیجه دیپلماسی لبخند.اقای ظریف به خودت بیا. راستی کارت ملی هوشمندا چی شد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
آنموقع در مدار هم نبود ولی رسانه ملی در مدار قرارش میداد . بستگی به دولت داره . یک موقع اینقدر روحانی را گیر دهیید ممکن هست روحانی به سیم اخر بزنه و یهو بگه که در دوره قبل اصلا موفقیتی نبوده . چرا اینقدر عجله دارید . پله به پله . اگر در دوره احمدی نژاد به مدار فرستاده شد پس الان هم‌نباید شکستی اتفاق بیفته .‌مثل این هست که قبلا پراید تولید میشد ولی الان امکانش نیست . جو سازی درست نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
مگه تو فضا میمون هم بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
البته میمونی که بازنگشت و مشابه اش به مردم نشان داده شد.
بربری و سنگگ هر دو نان هستند لاکن سنگک نیم ساعت بعد از پخت مثل پلاستیک میشود و لذا نان بربری که با تخمیر و آرد کامل درست شده باشد بهتر از سنگک است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
صحیح است صحیح است
انتخابات یعنی اینکه شما از بین حداقل 10 طرز فکر متفاوت یک یا دو گزینه انتخاب کنید.این دیگه چه جور انتخاباتی است که از بین کاندیدهای یک تفکر شما چند تا کاندید انتخاب کنی.
پاسخ ها
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
در سال آینده با این ترکیبِ احتمالی و رئیس مجلس شدنِ قالیباف، چاقو بده قیچی بگیرِ بین مجلس و دولت چه بلایی دیگر سرِ مردم می آید
فردوسی فرمود:

چو آمد به نزدیکی هیرمند / فرستاده‌ای برگزید ارجمند

فرستاد نزدیک دستان سام / بدادش ز هر گونه چندی پیام

چنین گفت کز کین اسفندیار / مرا تلخ شد در جهان روزگار

هم از کین نوش‌آذر و مهر نوش / دو شاه گرامی دو فرخ سروش

ز دل کین دیرینه بیرون کنیم / همه بوم زابل پر از خون کنیم

فرستاده آمد به زابل بگفت / دل زال با درد و غم گشت جفت

چنین داد پاسخ که گر شهریار / براندیشد از کار اسفندیار

بداند که آن بودنی کار بود / مرا زان سخن دل پرآزار بود

تو بودی به نیک و بد اندر میان / ز من سود دیدی ندیدی زیان

نپیچید رستم ز فرمان اوی / دلش بسته بودی به پیمان اوی

پدرت آن گرانمایه شاه بزرگ / زمانش بیامد بدان شد سترگ

به بیشه درون شیر و نر اژدها / ز چنگ زمانه نیابد رها

همانا شنیدی که سام سوار / به مردی چه کرد اندران روزگار

چنین تا به هنگام رستم رسید / که شمشیر تیز از میان برکشید

به پیش نیاکان تو در چه کرد / به مردی به هنگام ننگ و نبرد

همان کهتر و دایگان تو بود / به لشکر ز پرمایگان تو بود
هر کس با روحیات شهید سلیمانی اشنایی داشته باشد میداند کسی که حتی ان دختر بیحجاب نوعی را بمانند دختر خودش و دختر جامعه ما میدانست هرگز به ناحق دست روی جوانان این سرزمین بلند نمیکرد.این وصله ها به او نمیچسبد و گویا عده ای قصد دارند از نمد ابروی ان شهید سرافراز و مرد مردان روزگار برای خود کلاهی بدوزند.
پاسخ ها
ناشناس
| Jordan |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
مگر در مملکت ولایی ما به ناحق روی کسی دست بلند میشه؟
حاصل کار تایید صلاحیت شورای نگهبان مجالس تشریفاتی وبی خاصیت قبلی بود.که بعد از اتمام دوره نمایندگی یا راهی بلاد غرب شدند یا سر از زندان در آوردند و در بهترین و سالمترین شکل تبدیل به یک کارتر رانتیاقتصادی شدند.
افروغ , مزنه سنگ پای قزوین چنده ؟!
عزیزانم

خطر سرطان زا بودن مواد غذایی آلوده به آفلاتوکسین را جدی بگیرید.

بیشترین میزان آلودگی به آفلاتوکسین در خشکبار و آجیل (به خصوص پسته، گردو، بادام زمینی) ، غلات و دانه ها (به خصوص ذرت) ، شیر و دیگر لبنیات، روغن سویا و دانه پنبه و بالاخره ادویه ثبت شده است.

عامل تولید این سم نوعی قارچ هست که در شرایط گرم و مرطوب این سم رو تولید میکنه و شما به خوبی میدانید که متاسفانه هیچ نظارتی بر نگه داری مواد غذایی در ایران وجود نداره و دلیل آلودگی بالای مواد غذایی در ایران به این سم نگه داری مواد غذایی در شرایط بد هست.

هیچ کس در دنیا تا کنون با نخوردن آجیل و خشکبار جان خود را از دست نداده است. اگر سلامت خود و خانوادتان را دوست دارید از مصرف آجیل و خشکبار دست بکشید.

امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشید و بدانید که با افزایش آگاهی میتونیم از بسیاری از بیماری ها پیشگیری کنیم و در این شرایط اسفناک مشکلات خود را بیشتر نکنیم.
درآمد ماهانه یک ماله کش ماهر چند هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
بستگی داره کار چی باشه
ما اکنون پیشرفته ترین اقتصاد دنیا هستیم و در سراسر این کشور هیچ صفی وجود ندارد

کلید ساز منطقه زعفرانیه
حتی اگر قالیباف رای اول بیاورد باز پرونده املاک نجومی و دیگر پرونده های مطروحه هیچگاه گریبان او را رها نخواهد کرد.وقتی افراد با یک صدم موارد مشابه رد صلاحیت میشوند این نوع نادیده گرفتن پرونده های شهرداری او عجیب بنظر میرسد.مجلس و ریاست ان نیاز به کارهای نمایشی مانند سر زدن با موتور هوندا به پروژه ها ندارد و فرضا اگر هم او بخواهد سن و سال و اضافه وزن دیگر اجازه کار جهادی نمیدهد
پاسخ ها
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
در سال آینده با این ترکیبِ احتمالی و رئیس مجلس شدنِ قالیباف، چاقو بده قیچی بگیرِ بین مجلس و دولت چه بلایی دیگر سرِ مردم می آید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
ده سال بعد رو میبینم که قالیباف سرلیست انتخاباتی اصلاح طلبان شده و پایداریهای کنونی بانام اصولگرایان معتدل لیست میدهند
زندگی در ایران برای مردم عادی مصیبت عضماست.
آیا میدانستید فیل مثل زرافه توانایی پرواز کردن ندارد.
پاسخ ها
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
در جمعِ ائتلافهای ایران ولی برعکس جایگاه فیل و زرافه است و در این دوره
قالیباف رئیس مجلس میشود و با
چاقو بده قیچی بگیرِ بین مجلس و دولت چه بلایی دیگر سرِ مردم می آید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
توی ایران لازم باشه هر دو پرواز خواهد کرد
دست از زاد و ولد بردارید.
ما پزشکا واقعن زندگی سختی داریم و درآمدمان خیلی پایین است و ماهانه کمتر از 2 ملیون تومن درآمد داریم و کارانه هایمان هم تنها 500 هزار تومن است که آن هم سالی یکبار به ما میدهند و با این پول واقعن زندگیمان نمیگذرد.

من نمیدانم چرا مردم اینقدر به ما حسادت دارند.
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
چقدر حسرت پزشک شدن داری؟؟/؟؟/
میمیریا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
دست از سر پزشکا وردار.ایقد خسادت؟؟
متاسفانه ایران با این شرایط مدیریتی جای زندگی و سعادت حتی 1000 نفر جمعیت رو هم نداره. من هیچ ایرادی نمیتونم به شرایط مدیریتی کشور بگیریم چون این افراد نالایق، همگی از همین جامعه به این مسئولیت ها رسیدن و از سیارات دیگه نیومدن.

تنها میتونم انگشت اتهام رو به طرف مردم ساده و احمق بگیریم که با وجود اینکه میبینن که در چه شرایطی زندگی میکنن و هر روز با فلاکت و استرس نان در خون میزنند و میخورند و با شنین خبر توزیع سبد غذایی از خود بی خود میشن اما باز هم دست از لجاجت بر نمیدارند و زاد و ولد میکنند.
سیرم اما بسیار گرسنه ام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
ساندیس بزن
مرحوم امیر عباس هویدا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
+++++_ _ _ _ _ _
بنیامین نتانیا هو
جواد ضعیف
حسن روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
++++++++++++++++++++++++++++++
احمدی نژادی ها با لیست «ائتلاف مردم» آمدند) یعنی هنوز نفهمیدن ائتلاف مردم در قبال انتخابات چیه ؟ البته اونا از اول هم نمی خواستند بدانند
برای ساخت خونه اسکلت بتنی بهتر هست یا اسکلت فلزی؟
پاسخ ها
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
برای ساخت؛ نباید صرف حرف و مدعا داشت که متاسفانه دو دسته قدرت در کشور تقسیم شده است جایگاههایی که فقط حرف میزنند و جوابگوی هیچ جایی نیستند و جایگاهی که اجرائیات است که کمی پاسخگو است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
در ایران هر دو بده
مردم انقلاب نکردند که حرف خوب بشنوند) والله مردم دیگه اصلا نمی دونن چی به چی شدو اصلا چی می خواستند و چی شد
پاسخ ها
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
مردم میدانند چی میخواهند ولی این مسئولان، سرشان زیرِ برف است دیگر خدا بفریادمان برسد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
آرمانها را عوض کردند و عمدا به فراموشی بردند و کار به فساد و...کشید الان بخای کاری را حتی در برخی ادرات انجام بدی بی رشوه نمیشه
ضمن دعوت مردم براي شركت در راهپيمايي فردا ٢٢ بهمن ، آخه يك نيست به آقاي حداد عادل بگه بابا شما كه دوره قبل راي نياوردي ، ديگه چرا ميخواي كانديد بشي
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
علت برداشتن رای مثبت و منفی امشب هم چنین تیترها و نظراتی بوده و تابناک با زیرکی هم امشب حذف کرده
انتخابات تا سن ۶۵ سالگی مجاز است. بنابراین از نظر قانونی محمد دادکان نمی توانست وارد عرصه انتخابات شود.) کاش این موضوع به بعضی ها تسری پیدا می کرد کسانی که حتی در بیان کلمات مهم هم با مشکل مواجه می شوند
اقایان خانما زحمت نکشید هر کار کنید اقای قالیباف را رد صلاحیت نمیکنند فکرها خیالها و ارزوها دارند واسه اقای قالیباف. حرف خوبم خیلی خوبه اگر چه کار خوب خیلی خیلی بهتره.اصلاح طلبان که چند نیروش تایید صلاحیت شد شدوع کرد لیست دادن اونم از بین تقریبا ۴۵ تو تهران که چند نفر هم حوزه تهران عوض کردن بر خلاف اصولگرایان تهران که باید از بین تقریبا هزار نفر لیست سی نفره بدن چقد شورای نگهبان هوای اصلاح طلبان را اسان کرده که انتخاب از بین ۴۰ نفر باشه نه هزار نفر باز این اصلاح طلبان همیشه طلبکار از شورای نگهبان ناراضی اند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
فعلا که لیدرهای اصلاح طلبان رد صلاحیت شدند . بقیه را مردم شناختی ندارند . چون در ساختار کشور فعالیت در تشکل های حزبی و شهرستان مستقل باشد جرم محسوب میشود . همین احزاب هم از نظر اسم با هم متفاوت هستند ولی اگر اختلاف داشته باشند از دایره قدرت کنار گذاشته میشوند
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
در سال آینده با این ترکیبِ احتمالی و رئیس مجلس شدنِ قالیباف، چاقو بده قیچی بگیرِ بین مجلس و دولت چه بلایی دیگر سرِ مردم می آید
همه ما باید متوجه باشیم که بدون استثنا انقلاب متعلق به هیچ شخص و یا گروه و یا حزبی نیست و انقلاب متعلق به هر کسی است که علاقمند به اولاً ارزشهای انسانی و ثانیاً اخلاقی و دینی(واقعیات مستند دین) است و حتی مجاهدین خلق اوایل انقلاب اگر دست به اسلحه نمی بردند و تبدیل به منافقین نمی شدند با وجود انتقادی که داشتند صاحب انقلاب بودند و همه ما باید بدانیم که اگر از انقلاب محافظت نشود و مردم مطالبه گری نداشته باشند انقلاب یقیناً از مسیر راست خود خارج میشود و موضوعاتی دارای اهمیت میشود که نه ارزش دنیایی دارند و نه ارزش آخروی و ظاهر و حرف به جای واقعیت و عمل قرار گیرد.
رویارویی علنی جبهه پایداری با شورای ائتلاف در انتخابات دوم اسفند) سال 88 خیلی ها به شما درباره پایداری ها هشدار دادند اما الان کجا هستند ؟
درود بر دکتر احمدی نژاد و یاران بیشمارش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
فقط همین مانده به فاجعه درود بفرستیم
یه بار احمدی نژاد رو رئیس جمهور کردند ، هنوز که هنوزه تلاش میکنن بگن ما کاری نکردیم و مملکت رو با مشکلات متعدد روبرو نکردیم ، این بار میخان قالیباف رو بفرستن مجلس و ایشون با استفاده از دانشش قانونگذاری کند
پاسخ ها
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
در سال آینده با این ترکیبِ احتمالی و رئیس مجلس شدنِ قالیباف، چاقو بده قیچی بگیرِ بین مجلس و دولت چه بلایی دیگر سرِ مردم می آید
گفته شده که محتوی توییت های منتشر شده صحت ندارد . من از خان‌محمد علی که در فضای تویتر رصد میکند میتونه بمن جواب بده چطور چنین‌مسله ای امکان دارد که دو حساب کاربری برای افراد ایجاد بشه ؟ خان محمدعلی بی زحمت جواب .
تابناک،لطفا لیست مشاغل از اول انقلاب تا کنون کسانی که ادعا دارند هدفشان شکستن قفل و زنجیر بسته ی مدیریت است را منتشر کنید،تا مردم بدانند همه ی این آقایان از اول انقلاب تا کنون مسئولیت داشته اند و در بروز شرایط کنونی سهم دارند و مسئولند و بی خود دارند ادای کی بود کی بود من نبودم را در می آورند.
عماد افروغ . مردم انقلاب نکردند که فقط حرف و نصیحت بشنوند . بلکه انقلاب برای این بود که رابطه قدرت با ثروت را از بین ببرند . خدا را شکر از اصولگرایان روشنفکر هم یک کور سویی از مطالبات معوق انقلاب هم‌حرفی زده شد
لیستی که مورد تایید محمود کبیر باشد برنده انتخابات تهران است
دریافتی یارانه‌بگیران ۵ میلیون تومان شد!!!!

بی عرضگی خودتون رو منتش رو به مردم می زارید.
میشه بگید تورم چقدر شده ؟
چند روز قبل که بعلت ناراحتی شدید دستگاه گوارش به کلینیک تخصصی گوارش در رشت مراجعه کردم ،پزشک پس از معاینه که 10دقیقه طول کشید و9دقبقه آنرا با موبایلش ور می رفت گفت نه بیمه سلامت ونه بیمه آتیه سازان را قبول می کنم ،سه میلیون تومان هزینه آندوسکوپی وکلروسکوپی راواریز کنید بعد مراجعه کنید .آخه حقوق یکماه منه بازنشسته درماه دومیلیون وپانصد است وبیمارستانهای دولتی نیز جای سوزن انداختن نیست ، .حال چگونه درانتخابات شرکت کنم .هزاران مشکل دیگر سر جایش .
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
میدونی چرا هزینت زیاد شده چون میخواستی کلرسکوپی کنی یه توصیه بهت میکنم هموطن عزیز هر زمانی خواستی حتی حرف مفت و دروغ بگی حداقل یه جایی معنی کلماتی که میخوای بزنی سرچ کن حداقل یکی میخونه بهت نخنده در نهایت امیدوارم کلرسکوپیت به سلامتی انجام بشه
ناشناس
| Canada |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
تقصیر پزشک چیه؟ مگه اون ۳ میلیون تو جیب اون میره؟ مثل این میمونه شما به خاطر گرونی بلیط هواپیما یقه خلبان رو بگیری یا اینکه به مهماندار بگی چرا برای خرید بلیط چک قبول نمیکنه!
نامه حداد عادل . رویارویی انتخاباتی بین جبهه پایداری و شورای ایتلاف ....‌‌..‌ تفاوت شعارهای انها چی هست در مورد چی موردی میخواهند رقابت کنند . در چه موردی اختلاف دارند ؟ اصولگرایان وقتی با نطارت استصوابی خیالشان از وجود اصلاح طلبان راحت شد حالا با ایجاد اختلاف ساختگی میخواهند مردم را جذب انتخابات کنند . در صورتی تمام‌مشکلات فعلی کشور ار بیکاری تا رونق اقتصادی تا گرانی و یا خشونت و یا محدودیت آزدیهای شهروندی .تبلیغ تعدد زوجات و تشویق به ضیغه تمام از گفتمان همین اصولگرابان در همین طیف ها هست . اتفاقا من رای نمیدم . چون رقابتی وجود ندارد . شماها انتخابات و دمکراسی بد معنی کردید
خلاصه نظرات هر شب ملت همیشه در صحنه در سایت تابناک :
شیر از خامه سفت تر است ، لاکن هردو از گاو هستند
فردوسی میفرماید
ماله کش اعظم هستم
زاد و ولد بکنید
دست از زاد و ولد بردارید
کاش یک درخت در سوییس بودم
پزشکان با درآمدهای ملیونی خون ملت را درشیشه کرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
احسنت.واقعا ملت عجیبی هستیم‌.از تنها روزنه های موجود بجای بحث سازنده برای لودگی استفاده میکنیم.بعد از مسئولانمون انتقاد میکنیم.انگار مسئولان از مریخ اومدن.اونها هم جزوی از همین ملت فر صت بر باد ده هستن.همه چیزمون به همه چیزمون میاد
پویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
!درود بر این دقت!
اون قدیما، روی دیوار می نوشتیم "من خرم" و بعد، سعی میکردیم دیگران آنرا بلند بخوانند!!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
خلاصه نظرات تابناک در 6 سال اخیر:
بعد از اتفاق مثبت در کشور: روحانی مچکریم
بعد از اتفاق منفی در کشور: رئیس جمهور کاره ای نیست. تصمیم ها رو یکی دیگه میگیره.
سردار سلیمانی هرگز وارد بازیهای سیاسی تشنگان قدرت نشد ، او برای مردم زندگی میکرد ، او و مرحوم هاشمی همیشه جلو افراطیون هر دو جناح می ابستادن و در این را هزینه هم دادند
یک مدتی اگر خاطرتان باشه آقای احمدی نژاد خیلی در پیام رسان های داخلی سخنرانی زیادی در باب انتقاد از عملکرد اصولگرایان داشت و به خطوط قرمز تندروها خیلی نزدیک شده بود . یعنی با حبس نزدیکان ایشان و رد صلاحیتش ...... مجبور به دفاع از عملکرد خود و به جالش کشیدن اصلاح طلبان هم بود . لذا اتاق فکر سیاسی اصولگرایان با فرستادن ضرغامی و قالیباف و پس از زدن کباب کوبیده به ایشان سفارش کردند که اگر میخواهی دوستان راحت باشند و در قدرت همچنان جولان دههی دو تا شرط دارد اول اینکه اگر نوک حمله پیکان خودت را به جای اینکه به سمت اصلوگرایان بگیری به طرف طرف اصلاح طلبان بگیر . دوم اینکه در انتخابات اینده شاید بشود با تضاد ساختگی و برنامه رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان بخشی از کرسی های مجلس نصیب طیف فکری شما خواهیم کرد و اینچنین احمدی نژاد مدت شش ماه ساکت شد . حالا شما بقیه قصه این طیف فکری و جناح را بعد از انتخابات بخوانید و ببینید که جه اتفاقی خوا۶د افتاد . شعارهای انها هیچ بدرد کشور داری نمیخورد. گفتمان انها خودش باعث بی عدالتی و فقر در جامعه هست . حاصرم در همین جا بحث کنم که شدنی نیست
من در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت میکنم فقط بخاطر وطنم ولی در انتخابات هرگز .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
اصل حرفت اینه...در راهپیمایی شرکت و در گسترش سریع ویروس کورونا کمک خواهم کرد.....
چرا در محاکمه زم لباس زندانی بر تنش نبود ؟
ببنیددرارتش وسپاه هرکسی مسول کاری مشخص است فرمانده نیروی قدس ربطی به قسمتهای داخای نداشته مثل اینکه بگوییم مسول هواوفضای سپاه اجازه ماهیگیری درخلیج فارس رابه چینی هاداده است ضمن اینکه هرکس جلوآشوب راگرفته خداخیرش دهدمشکل باکسانی است که زمینه آشوب رافراهم میکنند
درود بر روح پاک حاج قاسم که هیچ احدی جاشو نمیتونه بگیره
اینجانب سرپرست خانوار چهارنفری از وزارت رفاه شکایت دارم که چرا یارانه اعضای خانواده بنده را از مهر ماه 94 قطع نموده اند و پس از چند بار اعتراض بنده به صورت حضوری و غیر حضوری ، اعلام نموده اند که چون اینجانب در تهران دارای آپارتمان می باشم یارانه خانوار را قطع کرده اند . آیا اینجانب که معلم بازنشسته هستم و دارایی من همین یک آپارتمان می باشد پس از سی سال معلمی دارایی زیادی محسوب می شود و جزء ثروتمندان محسوب می شوم ؟ در ضمن قبل از انتخابات پیامکی از ستاد هدفمند کردن یارانه ها ارسال شد که یارانه شما به اشتباه قطع شده و وصل خواهد شد اما تاکنون هیچ خبری نشده است . آیا این انصاف است ؟ آیا این عدالت است ؟ خواهشمندم پیگیری و رسیدگی نمایید.
انتخابات را ف سه نقطه می نویسند یا میم دسته دار؟
آقای افروغ مردم ما نه مشکل دارند نه گله!!!!مردم ما شاااااید مشکل داشته باشند شااااید گله داشته باشند......از افاضات مقامات کشور
خدایش شما تهرانی ها کی اندازه قالیباف براتون کار کرده بعد اون چقد کار شده. چقدر براتون تونل وخط مترو وبزرگ آه ساخت کاش بقیه اینقده کار کنن
رای بی رای
خواستم خطاب به سردار رمضان شریف بپرسم : یعنی در سال 88 فرمانده وقت سپاه از مسئولیتهای نیروی تحت امرش مطلع نبوده است ؟
قسم حضرت عباس را باور کنم یا دم خروس را ؟
تکذیب شد که تکذیب شد.با رفتن تند روها به مجلس این دوره در نهایت استیضاح میشه.
تابناک این روزها راه فرار از واقعیات را در پیش گرفته ای و در خبرهایی که مهم هستند مثبت و منفی را بر می داری.به خیال خودت با این ترفند ناراضیان را نخواهی دید.این کار سر زیر برف کردن است.
یعنی قالیباف مردم رو چی فرض کرده که با این همه پرونده کاندید شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
البته در فرضش اشتباه هم نکرده
رفتگان را فراموش کنید به فکر اقتصاد و بدبختی مردم باشی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر