بازدید 6663
۳

دستور رئیس قوه قضائیه برای نظارت بر قیمت کالاها

رئیس قوه قضائیه گفت: بنده از وزارت صمت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی می‌خواهم به طور جد نظارت کنند و اجازه ندهند قیمت‌های کاذب مردم را دغدغه مند کند.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 10 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از  فارس، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: این روزها حتما باید مراقب آن بود که مسئله حقوق مردم، مسئله قیمت کالاهاست.

وی ادامه داد: عموما این موضوع از ابتدا تاکنون مورد تاکید بوده است و گزارشاتی می‌رسد که بعضا قیمت خودرو تغییر کرده است که این به هیچ عنوان امر پسندیده‌ای نیست؛ چراکه همه مسئولان گفته اند نظارت می‌کنیم بر اینکه قیمت‌ها رشد نکند و مردم اذیت نشوند.

رئیس قوه قضائیه بیان داشت: قیمتی که نسبت به خودرو در این روزها مطرح می‌شود، بنده از وزارت صمت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی می‌خواهم به طور جد نظارت کنند و اجازه ندهند قیمت‌های کاذب مردم را دغدغه مند کند.

رئیسی خاطرنشان کرد: با نظارت دقیق نسبت به قیمت کالاها خصوصا در ایامی که به اواخر سال نزدیک می شویم نظارت بیشتر شود تا مردم در این خصوص دغدغه نداشته باشند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۳
اگه خیلی رییس هستی و جراتشو داری از همین خودروسازها شروع کنه همه چی درست میشه!! وگرنه اسم آوردن 4 نفر که معلوم نیست از کجا اومدن به اسم سلطان فلان و بهمان، ایده قدیمی شده جواب نمیده!!!
تا زمانی که ارز تک نرخی نشود که نمی توان قیمت ثابت برای اجناس در نظر گرفت
در شرایط بی ثبات کشور ثبات قیمت مسخره است. نمی شود در دنیا شلوغ بازی کرد و داخل کشور آرام باشد. عزیزان به تدریج کشور را به ورطه نابودی می کشند. نشان دادن اقتدار مصنوعی فایده ای ندارد. واقعیت های پیش رو این اقتدار را در هم خواهد شکست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی