بازدید 63985
هزار و نهصد و هجدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

یک نماینده مجلس: مردان فاقد توانایی مالی ازدواج نکنند/ کفاشیان: دلیلی نداشت احمدی نژاد بخواهد به رختکن برود/مصباحی مقدم: اگر پول بخواهند، می‌گویم اسمم از لیست حذف شود /سردار حاجی‌زاده: امکان کنترل موشک‌های سوخت جامد در خارج از جو فراهم شد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند سردار حاجی‌زاده: امکان کنترل موشک‌های سوخت جامد در خارج از جو فراهم شد/ اصلاح طلبان در جایی که کاندیدا ندارند، نمی‌توانند لیست اصولگرا بدهند! / مجادله لفظی در شورای شهر؛ آروین: استعفا می‌دهم و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ 09 February 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کفاشیان: دلیلی نداشت احمدی نژاد بخواهد به رختکن برود
علی کفاشیان در واکنش به حرف‌های حسین کاظمی: این داستان ما با آقای دایی ادامه دارد و انشاءالله یک روز مشخص می‌شود (با خنده) من در بازی ایران و عربستان در جایگاه ویژه و کنار آقای احمدی نژاد حضور داشتم. اصلاً صحبتی نشد که رئیس جمهور می‌خواهد به رختکن برود. دلیل نداشت آقای احمدی نژاد به رختکن برود چون آن موقع استادیوم خیلی شلوغ بود. حالا هم هرچه علی دایی بگوید ما می‌گوییم باشد!

کدخدایی: امکان افزایش تعداد تاییدصلاحیت شده‌ها وجود دارد

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه امکان افزایش تعداد تاییدصلاحیت شده‌ها وجود دارد، گفت: برای تاییدصلاحیت رد شده‌ها، اسناد و اطلاعات جدیدتری به دستمان رسید. کدخدایی گفت: به هر حال از جهت رسیدگی، روند رسیدگی هیأت اجرایی و هیأت‌های استانی و مرکزی شورای نگهبان اول و شورای نگهبان دوم همه اینها مراحلی است که در مرحله دوم تجدیدنظر می‌کنند و طبیعتاً اسناد و مدارکی ممکن است به دست ما رسیده و اطلاعات جدیدی ارائه شود که نظر شورای نگهبان را در مرحله بعد تغییر دهد. در رابطه با سؤالی که شما می‌فرمایید، باید بگویم خوشبختانه سخنگوی قوه قضائیه هم پاسخ داده و شایعاتی که در این خصوص مطرح بود را تکذیب کرد که هیچ کدام از حرف افرادی که بیمار هستند و اخباری که در رابطه با شورای نگهبان منعکس می‌کنند صحت ندارد. اینکه در بیرون، افرادی کلاهبرداری می‌کنند، این کلاهبرداری نسبت به همه انجام می‌شود و شما هر روز در اخبار حوادث هم افرادی می‌بینید که مثلاً پزشک قلابی یا مامور نیروی انتظامی یا مأمور وزارت اطلاعات قلابی بوده است که همه اینها رسیدگی می‌شود و به دادگاه رفته و محاکمه می‌شوند.

دایی: صلاحیتم برای مربیگری تیم ملی رد شد
علی دایی با انتقاد از انتخاب اسکوچیچ گفت که صلاحیتش برای حضور در رأس کادر فنی تیم ملی را وزارت ورزش رد کرده است، گفت: وقتی صلاحیت فردی مثل من را حراست رد می‌کند و نمی‌خواهند من در تیم ملی باشم، دیگر نمی‌دانم چه بگویم. البته دلایل این رد صلاحیت را خودم می‌دانم. او در پاسخ به این که آیا برای هدایت تیم ملی با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده بود یا خیر، گفت: چند نفر از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال، با من صحبت کرده بودند اما توافقی نکردیم. البته مخالف اصلی حضور من در تیم ملی، وزارت ورزش بود. نهادهایی که باید صلاحیت من را تایید کنند، نهادهای اطلاعاتی رسمی کشور هستند که از فدراسیون فوتبال می‌خواهم از این نهادها صلاحیت من را بگیرند. این مسائل دخیل نیست بلکه مسائل پشت پرده وجود دارد. وی همچنین به عملکرد ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: ما دو بازی برابر هنک کنگ و کامبوج را با پیروزی پشت سر گذاشتیم که هر ملی ایرانی روی نیمکت بود، آن دو بازی را با پیروزی به پایان می‌رساند. ما برای دو بازی برابر بحرین و عراق که با شکست هم روبه‌رو شد، ٣ میلیون یورو به ویلموتس دادیم. چه کسی جوابگو است؟ الان هم که اسکوچیچ آمده، چه کسی پاسخگوی نتایج اوست؟ وقتی نتایج خوبی کسب نشود، هر یک از اعضای هیات رییسه می‌خواهند بگویند که اسکوچیچ را آنها انتخاب نکردند. متاسفانه فدراسیون فوتبال آزادی عمل ندارد و نمی‌تواند خودش مربی تیم ملی را انتخاب کند. البته مسائل دیگر هم در انتخاب‌ها دخیل است که واقعا «واویلا»ست. آقایانی که خوردند و بردند، صلاحیت دارند؛ اما صلاحیت من را تایید نکردند. این موضوع است که آدم را ناراحت می‌کند. شاید اگر با فدراسیون فوتبال هم صحبت‌های نهایی را هم انجام می‌دادم، به توافق نمی‌رسیدیم اما این که می‌گویند صلاحیتت تایید نشد، فشار به آدم می‌آورد.

محسن هاشمی: کارگزاران نتوانست لیستی ۳۰ نفره در تهران را پر کند
محسن هاشمی در نشستی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران گفت: همان گونه که اعلام شده شورای عالی اصلاح طلبان لیستی برای انتخابات نمی‌دهد، اما احزاب به صورت جداگانه می‌توانند لیست بدهند و توصیه هم شده که لیست بدهند. او افزود: در حال حاضر احزاب مشغول هستند تا ببینند آیا از میان کاندیدا‌های باقی مانده و تاییدصلاحیت شده می‌توانند لیست کاملی بدهند تا به میدان بیایند یا نه. هاشمی ادامه داد: ما خودمان دیروز در کارگزاران جلسه داشتیم، اما نتوانستیم ۳۰ نفر را پر کنیم؛ به ۱۵ یا ۱۶ نفر رسیدیم. امروز هم دوباره جلسه داریم تا بتوانیم لیست ۳۰ نفره را پر کنیم. بعد که احزاب لیست‌های خود را درآوردند می‌توانند با هم ائتلافاتی هم داشته باشند. مثلا ممکن است ما در کاگزاران نتوانیم به ۳۰ نفر برسیم بلکه ۱۵ نفر را معرفی کنیم و بقیه ار از احزاب دیگر قرض بگیریم. او درباره دست باز اصولگرایان برای انتخاب لیست به دلیل تعدد کاندیدا‌ها و در مقابل دست بسته اصلاح طلبان با لحنی شوخ طبعانه گفت: بله، این منصفانه نیست. اما خداوند طرفدار مستضعفین است و امیدواریم که مستضعفین را کمک کند.

کروناویروسِ جدید، ۹ روز روی سطوح آلوده می‌ماند
مطالعات جدید آزمایشگاهی نشان می‌دهد که امکان انتقال کروناویروس جدید از سطح آلوده تا مدت ۹ روز وجود دارد. متخصصان آلمانی براساس مطالعات آزمایشگاهی خود اظهار داشتند: دمای پایین و میزان رطوبت بالا می‌تواند طول دوره حیات کروناویروس را طولانی‌تر سازد./ایسنا

تایید صلاحیت ۱۲۲ داوطلب دیگر در استان تهران
رئیس ستاد اتخابات استان تهران گفت: شورای نگهبان ۱۲۲ داوطلب دیگر انتخابات مجلس را در تهران تایید کرد. در مجموع صلاحیت هزار و ۶۷۴ داوطلب در این استان تایید شده است./ ایسنا

اصلاح طلبان در جایی که کاندیدا ندارند نمی توانند لیست اصولگرا بدهند!
حسین کمالی عضو شورای هماهنگی اصلاحات گفت: احزابی که گفتند لیست انتخاباتی نمی‌دهند که تکلیفشان مشخص است؛ احزابی هم که کاندیدا دارند می‌توانند از آن‌ها حمایت کنند. به خواسته اصلاح طلبان درباره رد صلاحیت ها پاسخ داده نشده است. اصلاح طلبان در جایی که کاندیدا ندارند نمی توانند لیست اصولگرا بدهند! دولت باید شرایطی به وجود آورد که افراد با تبلیغات بیهوده در معرض آراء قرار نگیرند. باید یک قانون انتخاباتی داشته باشیم که طرح‌ها، نظرها و برنامه های کاندیداها را در روزنامه ها و...به صورت مجانی امکان پذیر کند. باید جلوی هزینه های میلیاردی انتخاباتی گرفته شود و امکان تبلیغ برای همه فراهم شود.

مجادله لفظی در شورای شهر؛ آروین: استعفا می‌دهم
امروز صحن شورای شهر تهران بار دیگر صحنه درگیری لفظی دو تن از اعضای شورا بود که متعلق به دو حزب متفاوت هستند. بهاره آروین از اعضای شورای شهر برای چندمین بار اعلام کرد، دیگر حاضر به حضور در شورای شهر نیست و استعفا می‌دهد. در ابتدای این مجادله، بهاره آروین عضو حزب اتحاد ملت و منشی شورای شهر گفت بهتر است یکپارچه پس از آنکه موارد مختلف تغییر نام بررسی شد، رای گیری شود. حجت نظری، عضو حزب اعتماد ملی در پاسخ عنوان کرد: این روش درست نیست و باید یک به یک درباره همه پیشنهادها نظر اعضا را جویا شد. آروین در پاسخ بیان کرد چرا شما با هر چیزی که من می گویم مخالفت می کنید و نظری در پاسخ گفت: چرا یک تذکر ساده هم از طرف هیات رئیسه شنیده نمی شود؟ آیا شان هیات رئیسه اجل از آن است که تذکر بدهیم؟ بعد از این گفتگو، مجادله بالا گرفت و در میان سکوت سایر اعضای شورای شهر، دو عضو شورا، شدیدا با همدیگر برخورد کلامی داشتند. پس از آن، بهاره آروین از جا برخاست و گفت: من استعفا می دهم و قصد خروج از شورا را داشت که با شهربانو امانی و زهرا نژادبهرام، مانع خروج او از شورا شدند.

چه کسی وصیت نامه سردار سلیمانی را قرائت خواهد کرد؟
سردار یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ و رئیس ستاد بزرگداشت اربعین سردار شهید سلیمانی در نشست خبری: مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی پنجشنبه ۲۴ بهمن بعد از نماز مغرب و‌ عشا در مصلی تهران برگزار خواهد شد که در این مراسم، مهمان هایی از کشورهای مختلف حضور دارند. در این مراسم وصیت نامه شهید سردار سلیمانی، توسط سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه قرائت می شود و علاوه بر این، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران نیز به ایراد سخن می پردازد./باشگاه خبرنگاران جوان

مردان فاقد توانایی مالی ازدواج نکنند
نوروزی، سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس: تعیین مهریه عندالمطالبه و اثبات اعسار توسط مردم به معنای جنگ است، ضمن اینکه عندالاستطاعه باعث کاهش میزان مهریه شده و شرایط آغاز زندگی مشترک بر اساس عقلانیت را فراهم می‌کند. ️مردانی باید ازدواج کنند که درآمد کافی برای اداره یک زندگی را داشته باشند و خانواده آنها نیز شرایط حمایتشان را داشته باشند تا در پی ازدواج برای دستگاه قضایی بحران ایجاد نکنند./خانه ملت

لیست‌های اصلاح طلبان تهران جعلی است
روزنامه اعتماد نوشت: طی روزهای گذشته لیست‌هایی با اسامی‌ چهره‌های اصلاح‌طلب در فضای مجازی دست به دست می‌شد. لیستی که خالی از اشتباه نبود و از همین‌جا می‌شد به صحت آن شک کرد. مهم‌ترین اشتباه این لیست آن است که «محمدرضا خباز»، «فاطمه ذوالقدر»، «محمدعلی وکیلی» و «افشین اعلا» در لیست تهران معرفی شده‌اند، حال آنکه این افراد حوزه‌های انتخابیه خود را تغییر داده‌اند. فاطمه ذوالقدر حوزه انتخابیه خود را از تهران به میناب تغییر داده یا محمدعلی وکیلی هم که موفق به عبور از فیلتر شورای نگهبان شد، ظاهرا قرار است از شیراز پا در گود انتخابات بگذارد.

مصباحی مقدم: اگر پول بخواهند، می‌گویم اسمم از لیست حذف شود
غلامرضا مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز به خبرآنلاین گفت: شفافیت در هزینه های نمایندگان، در منابع درآمد آنها و کمک هایی که در ایام انتخابات دریافت می کنند باید مشخص باشد. جلوگیری از ورود پول های کثیف به انتخابات بخاطر سلامت هر کاندیداست نه اصولگرا یا اصلاح طلب بودن یا مباحث سیاسی. اگر انتخابات به صورتی انجام بگیرد که احزاب، گروه ها و تشکل ها تامین کننده مادی فعالیت انتخاباتی کاندیداها باشند، تا حدود زیادی مانع از ورود پول کثیف به انتخابات می شود.اگر بنا باشد چنین کاری تشکیلاتی انجام نشود و انتخابات غیرتشکیلاتی باشد، نهایتا رقابت تنگاتنگی بین کاندیداها به وجود می آید و آنها به خرج کردن و ناهار و شام دادن و رای خریدن می افتند. اطلاعی از هزینه کردهای شورای ائتلاف ندارم. اگر اسم من در لیست نهایی باشد و از من مطالبه وجه کنند، من استدعا می کنم که نام من را خط بزنند، چون من پولی ندارم بدهم.

سردار حاجی‌زاده: امکان کنترل موشک‌های سوخت جامد در خارج از جو فراهم شد
سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه امروز (یکشنبه 20 بهمن) در آیین رونمایی از موشک رعد 500 و نسل جدید پیشران‌های موشکی و ماهواره برها گفت: ما در نیروی هوافضای سپاه توافقی با دانشمندان و متخصصین داریم که دفاع مان باید اقتصادی باشد و اقدام امروز علاوه بر توانمندی های حوزه تکنیکی و نظامی، کار را اقتصادی و ارزان سازی کرده است. سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: با برخورداری از فناوری نازل متحرک امکان کنترل موشک های سوخت جامد در خارج از جو و در فضا پیما ها و ماهواره برها و موشک های ضد سپر فراهم شد. وی با تاکید بر اینکه هزینه نیروهای مسلح ما بسیار کمتر از نیروهای مسلح سایر کشورهاست، به قابلیت‌های بدنه کامپوزیتی اشاره و تصریح کرد: بیشترین شتاب جانبی که می بایست موشک‌ها تحمل کنند، مربوط به موشک‌های پدافندی سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: با برخورداری از فناوری نازل متحرک، امکان کنترل موشک های سوخت جامد در خارج از جو و در فضاپیماها و ماهواره‌برها و موشک های ضد سپر فراهم شده است و این بدنه کامپوزیتی به گونه ای طراحی شده که علاوه بر موشک‌های زمین به زمین، در موشک‌های پدافندی نیز استفاده شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۰۳
گوجه مثل آلبالو سرخ است لاکن آلبالو هم کوچکتر است و هم بسیار لذیذتر است و لذا قیمت آلبالو چندین برابر گوجه است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ساعقه بخوره تو ملاجت
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
چه سرّی در این هست که احمدی نژاد در هشت سال ریاست جمهوری، چندین و چند ماهواره را با موفقیت به فضا فرستاد
اما روحانی دریغ از یک ماهواره؟!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
خان‌محمد علی . اصولگرایان برای نشان دادن ناکارامدی رقیب همه کار را میکنند . پیچ ها را شل میکنند . سیاست بی پدر و مادر و بی رحم هم میشود .
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
موفقیت؟ همون میمونی که رفت فضا
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
بهت منفی دادم چون امسال البالو کیلوی ۸تا ۱۰ تومان خریدم . گوجه هم امروز ۸ تومان خریدم . زیاد فرق ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
یه سوال















































































































































کل تجهیزاتی دخیل در پرتاب فضایی رو فرض کنیم ۵۰میلیارد تومن
ماهواره ای رو که دانشگاه علم و صنعت درست کرده بود هم فرض کنیم ۵۰میلیارد تومن
الان با این شرایط ما ۱۰۰میلیارد از دست دادیم
اما
اگر قبل از پرتاب ماهواره ی ظفر یک شیء بی ارزش و آزمایشی رو میفرستادیم فضا تا ببینیم که آیا میتونیم در مدار قرارش بدیم یا نه اونوقت ۵۰میلیارد هزینه ش میشد
بعداز سنگین و سبک کردن پرتاب اولیه انوقت ماهواره ۵۰میلیاردی ظفر را میفرستادیم فضا تا حداقلش ۵۰میلیاردتومن+یک پرتاب فضایی موفق+یک ماهواره درست و حسابی که نزدیک به دوسال خدماترسانی میکرد سود میکردیم
حیف از این همه بی تدبیری حالا امیدوارم جواب خان تابناکتون رو هم داده باشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ناشناس۲۲:۲۰ میمون یا همون همگام زنده به کره زمین برگشت درود بر حاج دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
تا امروز نمیدونستم که علت اصلی باخت تیم ملی ایران مقابل عربستان مقابل چشم صد و ده هزار هوادار بخاطر این بوده که بین دو نیمه علی دایی رییس جمهور یک مملکت رو که بیست و پنج میلیون نفر بهش رای دادن و انتخابش کردن و اومده که به بچه های تیم که یک هیچ هم جلو بودند روحیه بده به رختکن تیم راه نمیده! یعنی اگر سرمربی تیم ملی امریکا تا این اندازه از خودش غرور و گستاخی نشون میداد ترامپ میزبانی امریکا از جام جهانی 2026 رو کَم لَم یَکُن اعلام میکرد!
Admin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
در جواب خان محمد علی اقا

رازش این هست که جناب رحانی برای سالها پروژه های تحقیقاتی و علمی جمهوری اسلامی ایران رو لغو و باطل نمود تا بتواند برجام را متولد کند و حالا هم برای شوآف دوباره فیل دولت یاد هندستون کرده غافل از اینکه تا اراده و روحیه اش رو نداشته باشی کار در عمل هم ناموفق خواهد بود
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اول انقلاب میگفتند که چون خانواده ها پر جمعیت هستند درست نیست همه خانواده در یک یا دو اتاق زندگی کنند بنابراین ما طوری رفاه اسلامی ایجاد میکنیم که پسر ها و دخترها و پدر و مادر خانواده هرکدام اتاق جداگانه ای داشته باشند.
آقایون 41 سال گذشت اتاق خواب درست نکردید که هیچ اسباب ازدواج جوانان رو فراهم نکردید هم هیچ تازه جوانان دهه 60 رو
مسخره میکنید که اینها عرضه هیچ کاری ندارند و از اول انقلاب جلوی دست و بال دولت رو گرفته اند!!! .
آیا رفاه اسلامی رو مسئولین باید ایجاد کنند یا اون جوان بدبختی که داره با حقوق وزارت کاری خودش رو فقط زنده نگه میداره؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
روحانی اومد و به پزشکان بها داد و درآمدهاشونو چند ده برابر کرد. برای همین دیگه هیچ مخی تو رشته فنی تحصیل نکرد. علت شکستها اینه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
پزشک هایی که کارانه های 700 میلیونی نوش جون کردن. بفرمان ماهواره رو بفرستن فضا. علم تو دست بچه های فنیه. نمیدونم دولت کی میخواد اینو بفهمه.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
لعنت بر این فاصله
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
محسن هاشمی: کارگزاران نتوانست لیستی ۳۰ نفره در تهران را پر کند

کارگزاران
رفسنجانی و بچه هاش
عباس آخوندی و بچه هاش
نعمت زاده و بچه هاش
مرعشی و بچه هاش
...
ن
اقای محترم شما قبل از نمایندگی درس حوزه و لباس پیغمبر بر تن داری پس باید اول روش درست که ساده زیستی است را برای ازدواج ترویج کنی که همه بتوانند ازدواج کنند نه انکه حرف مفت بزنی
در ضمن ایشون اگر برای نمایندگی ثبت نام کرده وتایید شده اصلا نباید رای بیاورد و شما مردم نباید رای به ایشون بدهید چون که وظیفه این اقا و همکارانش در مجلس این است که بر اساس قانون تصویب شده خودشان دولت را مجبور کند قوانین ازدواج اسان را اجرا کند که نکردن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
انهای ازدواج‌کردند چه غلطی کردند ؟ همیشه گرفتار مهریه و دعوا هستند . فرزند سالاری و زن سالاری در تمام جوامع حتی در قشر روستایی پیشی گرفته . الان اگر پول داری ازدواج‌کن نداری بی خیال ازدواج شو . دلایل زیادی دارد
ناشناس
| Bulgaria |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
۲۱.۲۵
دلایلت بقول خودت بخوره تو ملاجت.نماینده مجلس وظیفه داره بعنوان مسئول؛ شرایط رو برای زندگی ابرومند و کار و ازدواج جوانان مهیا کنه نه اینکه به جوانانی که بخاطر گند کاری امثال ایشون بیکار هستن بگه ازدواج نکنن!!!ازدواج نکنن تا برن دنبال ناموس مردم؟.چقدر این سخنان چندش اور در این شرایط مردم رو از نمایندگانی که میخوان به مجلس بفرستن نا امید میکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ما هم از طرف جوانان و مردم ایران به این نمایتده می گوئیم بهتر است افرادی که توانایی و لیاقت مسئولیت و نمایندگی را ندارند جلو نیایند و اگر هستند کنار بکشند تا افراد دلسوز و با عرضه قبول مسئولیت کرده و اساسی ترین نیازهای مردم یک جامعه برای آنها فراهم کنند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
۲۱،۵۷ آن مردانی که ازدواج کردند . خوب از خجالت شان برامدید . . ازدواج‌کنند بعد روزی را حواله به خداوند کنند . چرا زمانی که در خیابانها مردم فریاد میزدند فریاد رسی نبود . چرا کسی فریاد را نشنیده بود ؟ فکر نکنم اینقدر بفهمی نداری و بیکاری و گرانی اصلا چی هست . من گرانی و بیکاری و ضعف در کشور را لمس میکنم. سایبری هستی که درد مردم را نمیفهمی یا خودتان به نفهمی زده اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
حرف نماینده بسیار بسیار درست هست...


اما چرا بسیار بسیار افراد در سن ازدواج نباید توانایی مالی جهت ازدواج داشته باشند؟
ناشناس
| Bulgaria |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
۲۲.۱۸
تو که میگفتی ۳ تا خونه در سه شهر داری و وضعت خوبه.تو که سنی ازت گذشته و نیازهای یک جوان رو نه که نفهمی،کلا یادت نمیاد.من اگر سایبری بودم میگفتم همه چیز خوبه و این نماینده هم داره راست میگه.ولی چون نیستم میگم وظیفه این نماینده و بقیه مسئولان هست که شغل مناسب و شرایط برای ازدواج همه اقشار جامعه فراهم کنن.. من در خونه ۳ جوان تحصیلکرده دارم که سالم و اهل کار هستن و برای ماهی یک تومن حقوق از ۸ صبح تا ۱۱ شب در مغازه مردم پادویی میکنن.نه اهل دود و دم هستن و نه هیچ چیز دیگه.فقط شغل مناسب نیست دوست عزیز.نیست.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
چند سال پیش(حدود 14 سال پیش)قانون تسهیل ازدواج جوانان در مجلس تصویب شد و به دولت جهت اجرا ابلاغ شد و بسیار قانون خوب و مترقی هست که حتی کشورهای اروپایی این قانون رو ندارند ولی بدلایل مختلف از جمله در نظر نگرفتن بودجه و نداشتن اراده ای برای اجرا تاکنون صداشو هم در نیاوردند .ولی قانون خیلی جامعی هست که به جوانان کمک میکنه ولی حیف که مسکوت مونده.
اگه نمایندگان منتخب آینده میخوان خدمت به مردم کنن اولین قدم پیگیری مصوبات قبلی مجلس باید باشه.
حالا هم بند کرده اند به اقای دایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
دایی انقدر دنبال احمدی نژاد بد گویی و دروغ میگوید و انقدر پیشانی روحانی را میبوسد تا مربی تیم ملی شود
درود بر دکتراحمدی نژاد و یارانش
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
چندین بار منفی گرفتی باز هم تکرار میکنی . من‌نمیدانم این چه سری در اصولگرایان هست که با انکه چندین بار در انتخابات شکست میخورند باز شرکت میکنند اینقدر ادامه دادند که شورای نگهبان را مجبور کردند برای ایتکه اینبار ابروریزی نشود و دوباره شکست نخورند کلا منتخبین اصلاحات را تعطیل کردند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
تااونجاییکه مایادمونه اصلاحطلبها از اول انقلاب مشکل ردصلاحیت داشتن
خخخ
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
تيغ بران چون به دست نابخردان افتاد ، روزگاران بر خردمندان سيه گردد صفي
سال 90 به اصرار خانواده برای خریدن مدرک پزشکی به دانشگاه آزاد شعبه امارات رفتم. آن زمان پدرم عضو هیات علمی یکی از دانشگاه های دولتی بود و زندگی بسیار خوبی داشتیم. خانه ما هم از منازل سازمانی دانشگاه بود که به طور رایگان در اختیار ما گذاشته شده بود و تمام هزینه های آن مثل گاز، آب، برق، تلفن و ..... رایگان بود.

در امارات بسیار به من خوش گذشت و قرار بر این بود تا حداقل 3 ترم در آنجا بمانم و استراحت کنم تا بتونم از مصوبه مجلس برای انتقال به رشته پزشکی در دانشگاه های داخل ایران و خرید سربازی به طور همزمان استفاده کنم و با یک تیر، دو نشان را بزنم.

خوشبختانه همه چیز به خوبی و خوشی سپری شد و توانسم در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور در رسته پزشکی وارد شوم و بعد از حدود 5 سال به من مدرک پزشکی دادند. در طی این مدت بسیار به ما خوش میگذشت و هر روز شب ها با بچه ها میرفتیم بیرون و خوشگذرانی میکردیم.

من با تلاش و استعداد فراوانی که داشتم و با هوش بالا توانستم پزشک شوم. میدان رقابت برای همه باز هست. افرادی که به ما حسادت دارند باید خود را اصلاح کنند و بروند دنبال کاری باشند و برای خود کسب درآمد کنند یا درس بخوانند و تلاش کنند تا مثل من پزشک شوند و برای کشور مفید باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
همه که مثل شما پدرشان عضو هیئت علمی نیست ویا در خانه های رایگان سازمانی زندگی نمی کنند دوست عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
تو اولا خانواده ات پولدار بوده
ثانیا کسی بوده که راهنمات باشه و بگه چیکار کن ، اما اکثر جوانان شرایط مثل تو روندارند
یک نماینده مجلس:مردان فاقد توانایی مالی ازدواج نکنند. وی در ادامه در دلش افزود تا ما بتوانیم ۴ تا ۴ تا بگیریم
:)
"اما خداوند طرفدار مستضعفین است و امیدواریم که مستضعفین را کمک کند."
ریشخند مستضعفین!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
و بخاطر همین
تعداد آنها هر سال دو برابر شد و ۹۰ درصد جمعیت شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
مستضعفین با تعریف جدید منظورش بوده
دست از زاد و ولد بردارید. زاد و ولد در این شرایط اسفناک کار اشتباهی هست . به جای زاد و ولد نهال درخت مثمر بکارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
چه نهالی مثمر تر از فرزندی که خدا را ستایش کرده و خلق خدا را حمایت کند؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
عقل هم چیز خوبیه. کسی که الان بچه دار بشه بچه اش 20 سال بعد کار و خونه میخواد. اون موقع همه دهه شصتیا از دور خارج شدند. چیزی که زیاده کار و خونه و ماشین و ...
مهران
| United States of America |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
زدد و ولد کنید که در اداره خانواده تان دست ب دامن مسئولان بشید و هیچ اعتراضی نکنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
.....ودر انتخابات وراهپیمایی شرکت کنند خیلبان ها پر بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
اون دنیا به خاطر این حرفت باید جواب بدی
انشالله که در خواندن وصیت نامه سردار همانند نوشته روی سنگ قبر اجتهاد نشود!!!
اقای نماینده انگار نمدونن مرد فاقد توانایی مالی احتیاج به ازدواج نداره چون توانایی جنسیشم به فنا رفته از رو تجربه به فنا رفتگی اینو خدمت دوستان عرض کردم :(
ایا در تیم ملی فوتبال نیز صلاحیتها مانند نمایندگان مجلس بر اساس التزام قلبی و عملی به اسلام تعیین میشود؟پس در اینصورت ویلموتس صلاحیت داشته و دایی نداشته؟یا با ویلموتس میشده بخور بخور کرد و با دایی نمیشود؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ویلموس به دلار میگرفت دایی به ریال . تفاوت زیاد هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
انصافا نداره دیگه با همه دعوا داره مربی هم بشه اخرش به عربستان میبازه و میندازه گردن ریس جمهور
فردوسی فرمود:

بدادند نزد فریدون پیام / نخست از جهاندار بردند نام

که جاوید باد آفریدون گرد / همه فرهی ایزد او را سپرد

سرش سبز باد و تنش ارجمند / منش برگذشته ز چرخ بلند

بدان کان دو بدخواه بیدادگر / پر از آب دیده ز شرم پدر

پشیمان شده داغ دل بر گناه / همی سوی پوزش نمایند راه

چه گفتند دانندگان خرد / که هر کس که بد کرد کیفر برد

بماند به تیمار و دل پر ز درد / چو ما مانده‌ایم ای شه رادمرد

نوشته چنین بودمان از بوش / به رسم بوش اندر آمد روش

هژبر جهانسوز و نر اژدها / ز دام قضا هم نیابد رها

و دیگر که فرمان ناپاک دیو / ببرد دل از ترس کیهان خدیو

به ما بر چنین خیره شد رای بد / که مغز دو فرزند شد جای بد

همی چشم داریم از آن تاجور / که بخشایش آرد به ما بر مگر

اگر چه بزرگست ما را گناه / به بی‌دانشی برنهد پیشگاه

و دیگر بهانه سپهر بلند / که گاهی پناهست و گاهی گزند

سوم دیو کاندر میان چون نوند / میان بسته دارد ز بهر گزند

اگر پادشا را سر از کین ما / شود پاک و روشن شود دین ما

منوچهر را با سپاه گران / فرستد به نزدیک خواهشگران

بدان تا چو بنده به پیشش به پای / بباشیم جاوید و اینست رای
سردار حاجی‌زاده: امکان کنترل موشک‌های سوخت جامد در خارج از جو فراهم شد"خواهش میکنم آقای حاجی زاده تا زمانی که داستا فاجعه ی هواپیمایی اوکراینی تمام نشده با این حرف ها بیشتر آزار ندهید"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
نمی دونی چه خبره کامنت نگذار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اگه کشته شدگان افرادی بغیر از دوتابعیتیهای کانادایی بودند بازم اینو میگفتین!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
مخلوقی که این نطر را گذاشتی

اگه کشته شدگان افرادی بغیر از دوتابعیتیهای کانادایی
بودند بازم اینو میگفتین!!!

واقعا با این تفکر شما را باید در موزه عصر ماقبل تاریخ قرار دهند. شما که به هموطن خودت رحم نمی کنی به خداوند جسارت می کنی و حساب کشور های دیگر هم معلوم است.
پاسخ ۲۲:۰۳
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ااگر دوتابعیتی نبودند که می شد تقصیر خلبان و تمام.
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
چرا بعضی ها آب تو آسیاب دشمن میریزن،چرا نمک به زخم مردم میپاشن
الان یعنی فکر میکنی تو بیشتر از اون نا احتی، یه نگاه به این یک ماه اخیرت بنداز ببین بغیر از زمان هایی که داری بحث سیاسی میکنی یا تو نت مباحث سیاسی یک طرفه میخونی، درحالت عادی چقدر به یاد اون مسافرا بودی و چقدر واقعا نارحت از این قضیه،اولا که حاجی زاده شلیک نکرده، یه شخص دیگری اپراتور بوده که اونم تو رادارش یه موشک کروز نشخیص داده شده، وکلا هم ده ثانیه فرصت داشته انتخاب کنه یا طبق رادار اجازه بده موشک بخوره به هدف،زمانی نبوده که بره استعلام بگیره این واقعا موشکه یا هواپیما، ضمنا اگه واقعا موشک میشد و برخورد میکرد چی؟چند نفر کشته میشدن؟چقدر خسارت می داشت؟ وقتی بودجه نظامی ما یه درصد بودجه کشور های دیگه نیس که اونم امثال شما طرفدارن هاشمی هر روز میگین باید کمتر بشه مشخصه که تجهیزات نظامی دشمن خیلی بروزتر از ماست و‌خدارو شکر که نظامیمون مث خودروسازیمون نیس و با این امکانات کم هم پیشرفت های قابل توجهی داشتن
بعضیا بدون هیچ فکری فقط بلدن دهن باز کنن و‌حرف بزنن،کنار بشینن و‌بگن لنگش کن
عزیزان من

در حالی که استرالیا، اروپای غربی، کانادا و آمریکا دارای بالاترین سطح استاندارد های بهداشتی و درمانی هستند تا کنون تعداد زیادی موارد مثبت ابتلا به کروناویروس جدید در این کشورها شناسایی شده و شرایط رو بسیار جدی گرفته اند

اما

کشورهای مسلمان به جر امارات متحده ، آفریقا و آمریکای جنوبی تا کنون هیچ مورد مثبتی از این بیماری رو اعلام نکرده اند علارغم اینکه مسافران چینی زیادی به این کشور ها سفر میکنند.

از این موضوع میخوام به شما یک چیز را بگم و اون هم شفافیت و صداقتی هست که در اروپای غربی و آمریکای شمالی دولت ها با مردم خود دارند و متاسفانه این موضوع در دیگر نقاط جهان دیده نمیشود و برای همین هم هست که بسیاری از مسلمانان و ساکنان کشورهای جهان سوم آرزوی گرفتن تابعیت و مهاجرت به اروپای غربی و آمریکای شمالی را دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
نه!
وضو و نظافت بسیاری از مسلمانان را چینی ها و بسیاری از کفار ندارند
برای همین کمتر دچار می شوند
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
فكر بد نكنيد ، بنده خداها نه اينكه نخواهند به مردم بگويند ، ابتدا اين كه اصلا دنبالش نيستند تا بفهمند وارد شده يا نه ، بعداز آن هم اصلا قدرت تشخيصش رو ندارند كه خبر بدهند
اگر ترامپ هم تایید صلاحیت شود توسط کدخدایی ،من رای نخواهم داد
اگر یک اختلاس کم بشه همه جوانان دم بخت ازدواج خواهند کرد

شما نماینده ی بجای این اراجیف باید از طریق مجلس راه را بر دزدان بیت المال می بستید که نکردید چون نخواستید

مشکل ازدواج نتیجه عملکرد بد و زشت مجلس و دولت در گذشته است .
مشکل ازدواج مردان پول نیست . مشکل ازدواج وجود مدیران بی خاصیت و ناکارآمد در مجلس و دولت است .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
من اگر جای مجلس و دولت بودم تورم را به چند هزار برابر میرساندم . چون برای برخی ارگانها رفاه مردم خوشحالی مردم شادی مردم . کنسرت اصلا اهمیت ندارد . مردم باید در صف روضه خوانی شتاب داشته باشند . اصلا گرسنگی اهمیتی ندارد جاش روزه بگیر . گرانی اهمیتی ندارد . تحریم ها اثر ندارد اصلا چیزی که فراوان هست کالا هست . دمکراسی ارزش ندارد . مجلس و دولت چکاره هستند چه زیاد داریم نهادهای تصمیم‌گیر . ........
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
دولت و مجلس کاره ای نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
احسنت ؛ اصلا" چرا مدیران و مسئولان بی لیاقت و بی کفایت استعفاء ندهند ؟؟؟؟!!!!!
اگر سپاه بجز تخصص به هر چیز دیگری اهمیت دهد، فشفشه هم نمیتوانست بسازد.جای خوشحالی است که امور مربوطه به دست اهلش سپرده شده است . این روش باید الگوی تمامی نهاد ها و مراکز تصمیم ساز مملکت قرار بگیرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
البته اگر الگوی آتش به اختیاری را که همیشه فاجعه ساز است کنار بگذارند و به بقیه ارکان دولت اهمیت بدهند.
چشم
من اصن اگه یه قبر بهم بدین اصلا زحمتو کم میکنم مزاحم اهداف والای مسئولین نباشیم یوقت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
دوست عزیز همون قبر هم الان کلی قیمت داره و بهمون نمی رسه!!!
تا حدودی با صحبتهای این نماینده موافقم
مثلا کسی که ۲۰۰ تا سکه میخواد مهریه بکنه دفتر ثبت باید یه استعلام از داراییهای مرد بگیره که حداقلهای زندگی رو داشته باشه
اینجوری به نفع خود همون آقایی که اون لحظه داغه و متوجه نیست هم هست
در واقع پیشگیری بهتر از درمانه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
مهریه را میخوان‌چکار . در اوایل ازدواج اصلا پول ملاک نیست بلکه با یک اسب سفید میشه دنبالش رفت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
پدر بیامرز، الآن میدونی اسب چنده؟ اونم سفیدش؟
اصولگرایان در بعد از شکست دو انتخابات در تریبون های رسمی و غیر رسمی در مقابل روحانی و مجلس و بی اثر کردن رای مردم ایستادگی کردند . بجای اینکه در یک برنامه رسمی و زنده از روحانی در طی جلسه ای پرسش کنند که اقای روحانی چرا مردم به اصلاحات رای دادند و بما رای کافی ندادند . لذا در اولین واکنش رسمی و تهدید به روحانی وقتی از مطالبات مردم سخن گفت . انها گفتند به دوره بنی صدر برگشتیم . یعنی بنی صدر هم دنبال این بود که ببینیم مردم چه میگویند . . الان پرسش اصلی این هست که وقتی اکثریت مردم طبق اطهار اصولگرایان دنبال شل حجابی هستند دنبال کنسرت هستند دنبال رفاه هستند آیا حرام و حلال کردن رای مردم ......بعد دولاره از همان مردم با رایی گیری تک حزبی واقعا طلم و جفا به خودنان نیست ؟ وقتی در گفتمان شماها مردم اشتباه میکنند چرا اصرار بر رایی گیری دوباره دارید . واقعا سخنم زیاد بود ولی خودم خود سانسوری کردم تا حذف نشود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
از این قبیل کارها را بیشترش را اصلاح طلب ها بلدند و انجام میدهند و دادند در دوره احمدی نژاد، ولی با این حال دوره محمود پیروزیهای بزرگی داشت...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اگر می فهمیدند....
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
اصولگرایان در حوزه محبوبیت دمکراسی و اخلاق سیاسی و کارکرد علمی در اداره کشور به بن بست رسیدند . دلایلش خیلی زیاد هست .
امروز هم تعدادی در سازمان ثبت دستگیر شدند. از قوه قضاییه بابا برخوردهای هر چند کمی کند(که بعلت حجم پرونده ها طبیعی است) با مفاسد ؛ بدون توجه به جایگاه انها صمیمانه تشکر میکنم.خدا قوت.انشالله دانه درشتها فراموش نشوند.بخاطر رگبار اخبار منفی این روزها این خبرهای امید بخش در لابلای اخبار گم میشوند ولی در تاریخ ماندگار خواهند بود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
پرونده شهرداری تهران چی شد ؟
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ناشناس 22:8امریکا
هیس حرف نزن جیزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
پرونده شهرداری تهران چی شد ؟
عروس رفته تو مشهد گل بچینه
گل اش هم در تهران اسفند ماه باز می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
پرونده املاک نجومی هم رسیدگی شد؟
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
پرونده خودیها رو نمیاد هیچوقت مگر پاشون از گلیمشون درازتر بشه , میذارن واسه روز مبادا
هر سال حدود 7 ملیون نفر در دنیا به دلیل سرطان جان خود را از دست میدهند. در حال حاضر درمان سرطان هاهزینه های بالایی رو به خانواده های افراد مبتلا تحمیل میکنه و در برخی از موارد سرطان ها به درمان جواب نمیدهند.

با یک جستجوی ساده با گوگل سعی کنید را ههای پیشگیری از سرطان ها رو ببینید و برخی از این موارد مربوط به آلودگی مواد غذایی با سموم، کودهای شیمیایی، قارچ های میکروسکوپی تولید کنده آفلاتوکسین یا تراریخته بودن آنهاست که ما روزانه از اونها استفاده میکنیم. برخی دیگر از اونها مربوط به تماس مداوم با مواد سرطان زایی مثل آزبست هست و موارد فراوان دیگری هم هست که خود شما باید با اونها آشنا بشید و با کاهش تماس با اونها یا مصرف اونها خطر ابتلای رو کاهش بدید.

امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
رحمت خدا بر شما باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
باز هم تقصیر و کوتاهی از مسئولینه که مواظب نیستند که مردم چی توی غذاهاشون بدستشون میرسه و با این بی اهمیتی برای مسئولین ، مسئولین در مسیر اهداف استکبار که همانا ضعیف کردن مردم ایرانه حرکت میکنند
به نظر بنده ابتدا زوج باید تمام مهریه ای را که قادر به پرداخت است و در حد خرید لوازم خانه به زوجه بدهد تا زوجه جهزیه فراهم کند سپس چنانچه زندگیشان دچار مشکل شد با نظر کارشناس کسی که مسئول خسارت است خسارت طرف مقابل را بدهد و تمامی این موارد در قالب یک قرارداد حقوقی است و البته به شرطی که حق طلاق برای زن هم محفوظ باشد این روش تا حدودی در مجامع دیگر نیز به کار گرفته می شود بدین ترتیب مبنای زندگی مشترک دیگر پول نیست زنان با مردان هم کفو هم ازدواج نموده و مردان همچنان به تاهلشان پایبند خواهند بود ضمن انکه دارایی های مرد که در زمان تاهل به دست می اورد(چنانچه اکنون هم جزء بند های ازدواج هم هست ) در صورت ایجاد اشکال از طرف مرد تنصیف و به زوجه داده می شود. به امید رهایی از قوانینی که فروپاشی خانواده را رقم می زند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
آقا مجتبی . خیلی از مسایل و اتفاقات دست خود انسان هست و خیلی از مسایل دست انسانها نیست . مثلا در باب ازدواج که نوشتید درست هست ولی اتفاقاتی در طلاق و ازدواج وجود دارند که میشود تا حدودی مدیریت کرد . مثلا در حدود ۵ سال به اینطرف حدودا صدتا عروسی دعوت شدم و از قرار هر مراسمی مانند عقد کنان . شیرینی خوران . پاتختی . بله برون . عروسی .تولد فرزند . دعوت های دوطرف هرکدام از آشنایان و مهمانان مبالغی در در چند مرحله در چنین‌مراسمی هزینه کردند ودوباره در شهر نا حدود ۱۰ درصد طلاق گرفتند . دوباره ازدواج کردند و متاسفانه دوباره کارت دعوت پست سرهم ادامه دارد . مسئولان کشور بیایند و به علم احترام بگذارند و اینقدر درس ادب و وفاداری بی فایده هست . بیایند مشکلات را علمی حل کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
خیلی از جوانان الان قدرت خرید لوازم خودشون که یخچال و تلویزیون و ماشین لباسشویی باشه رو هم ندارندچه برسه که بتونن به زوجه هم پولی بدن که جهیزیه اش رو بخره !
در طول چندسال اخیر مهمترین خواسته و ارمان اصولگرایان جوان که معمولا در تلوزیون انها را مطالبه میکردند از این قرار بود: ۱- قطع همکاری برجامی با اژانس اتمی و بازگشت تحریمهای سازمان ملل ۲- فسخ قرارداد خودرو ساز فرانسوی. و اخراج شرکت توتال از کشور ۳- فسخ قرارداد خرید هواپیماهای نو ۴- اقتصاد مقاومتی۵- گسترش فعالیت شناورهای ایرانی در تنگه هرمز و ... ، از انجایی که بسیاری از این مطالبات اکنون محقق شده یا بعضی از انها دیگر خواسته ملت نیست لطفا به این طیف رای ندهید .
"یک نماینده مجلس: مردان فاقد توانایی مالی ازدواج نکنند"

دقیقن تنها حرف درستی که در این 5 سال مجلس، از زبان یک نماینده شنیدم همین حرف بود و این جمله ایشان را باید با طلا نوشت و در محل هایی که در دید عموم باشد نصب کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
در اسلام راحترین کار ازدواجه.....
به نظرم ما نباید زیاد به اقتصاد توجه کنیم تا خودش از رو برود و اینقدر برای ما ناز نکند.
به نطر این حقیر هم جوانانی وخانوادخای که بضاعت مالی خوبی ندارن رو باید دست وپا شنو بست و به دریا ریخت تا دگر مزاهم بزرگان مانشوند الاقل دیگه نگرانی هم نخواهند داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
مزاحم - حداقل - خانواده های
کلاه گشادی سرمون رفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید، گفتا زکه نالیم که از ماست که بر ماست.
شرکتها لگن سازی و تولید ی ویروس کرونا با قباهت و دزدی .پول از مردوم میگیرند خودرو ثیت نام میکنند اما بعد هفده ماه هنوز خودرو بخ ماندادناین دوتا لگن ساز ایرانخودرو.وسایپا علنا دارن دزدی میکنن اما کسی جلو دارشون نیست مگه اینجا مملکت اسلامی نیست مگر مگه نمی گوید ما پرچم دار دفاع از مستصعفان هستیم پس چرا از حق ما دفاع نمیکنید اخه کجای این دنیا پول میگیرن و بعد هفده ما خودرو را تحویل نمیدهن به کجا باید شکایت برد
ایران باید به تکنولوژی هدف گیری ماهواره های دشمن و ساقط سازی اهداف بالای جو دست یابد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
خوشبختانه تکنولوژیش وجود داره و حتی هند هم داره.امیدوارم ماهم به این تکنولوژی دست پیدا کنیم.
سختی ها و بدبختی ها مال مردم عادی و بدبخت بوده و زندگی راحت و بی دغدغه برای مسئولین، کارکنان شرکت نفت، وزرا، نمایندگان مجلس، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، قضات و پزشکان بوده و کشور درگیر یک نظام طبقاتی شده.

شما اگر یک بار به اروپای غربی یا اسکاندیناوی بروید از سطح رفاه مردم انگشت به دهان خواهید ماند و در اونجا شما هیچ فاصله طبقاتی رو نمیبیند و همه مردم در یک سطح رفاه عالی زندگی میکنند. البته مهاجرین چوسان قدیم یا افراد الکی و معتاد در اروپا و آمریکای شمالی بی خانمان هستند زندگی سختی دارند و زندگی اونها تقریبا در هر کشوری به همین شکل هست.

البته در اروپا و آمریکای شمالی برخی افراد هم هستند که زندگی اشرافی دارند و عمدتن اینها تولید کنند، کار آفرینان و صاحبان مشاغل هستند
امیر عباس هویدا
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
روحش شاد
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
روحش شاد و یادش گرامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
13 سال قیمت اجناس را ثابت نگه داشت
حسن روحانی
دونالد ترامپ
آقای درسته که آقای اسکوچیچ در قواره تیم ملی ایران نیست اما با تمام احترامی که برای شما قائلم خود شما هم برای مربی گری تیم ملی چنگی به دل نمی زنید
شما ببینید جماعتی را که رطب زیاد میخورند و منع رطب میکنند اینو همینطوری نوشتم حتما تتیرش هم پدیدار میشود
با عدم صلاحیت اصلاح طلبان و بهم زدن فرمول ناعادلانه قدرت دمکراسی ........فرمول جدید این هست . نام نویسی اصلاح طلبان بالیست اصولگرایی ونام‌نویسی اصولگرایی با لیست اصلاح طلبان . واقعا کم کم این روند تا یک جایی کشش دارد . تا یک زمانی کاربرد دارد ولی نمیتواند برای همیشه با این فرمول مردم را پای صندوق ها جذب کرد . چون سازکار و جدابیت سیاسی کلا در اصولگرایان وجود ندارد . مثلا فرقی نیست بین کاندایی که تبلغ نماز و احکام‌میکند با کاندید دیگری که در همان شهر از ازدواج‌مجدد و صیغه تبلیغ میکند . این مسایل زیاد جذابیت سیاسی ندارند چون امکان اجرایی آن احکام دست و پای خود شهروندان را میبندد . هیچوقت مردم خودشان به ایده رای نمیدهند که خودشان را در ان‌گرفتار کنند . اصولگرایان باید تکلیف خود را بهتر بیان کنند که هدف از مردم سالاری نطر مردم هست یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
راي بي راي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
هدف اصولگراها مردم سالاری نیست داداش، خودشون هم چندین بار گفته اند که هر چه مشارکت مردم پایین تر باشه به نفع ماست و نامزدهای ما از صندوق در میان
آلان در شهر ما دو کاندید اصولگرا تایید صلاحیت شدند . برنامه ها و تبلیغات انتخاباتی انها دقیقا مثل شعارهای اصلاح طلبان هست . یعنی شرایط اینقدر سخت شده که متاسفانه در چهار سال دیگر به ضرر اصولگرایان تمام‌میشود . منطورم این هست که وقتی مردم شهرم به کاندید اصولگرا استقبال در رای دادن نشان ممیدهند و انها مجبور به غرض شعار اصلاحات شدند امکان دارد که در مجلس دوباره به سد و فیلتر شورای نگهبان دچار شوند و دوباره مردم اعتماد خود را به اصولگرایان برای همیشه از دست بدهند . بهترین راه حل این هست که تندروها انچه در دات و فطرت خود قرار هست اجرا کنند برای مردم بیان کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
راي بي راي
بسته های اینترنت هم گرون شده وهم داخلش هوا داره درست مثل بنزین درست مثل ماشینی که حرکت نمیکنه وبراش جریمه صادر میشه و...وما داریم یاد میگیریم بدون نفت هم میشه مملکت رو اداره کرد سال دیگر اینموقع حسرت امسال را خواهیم خورد.خدایا خودت رحم کن
احمدی نژاد دلیل نمی خواهد هر کاری بخواهد می کند.یه جوری مثل ترامپ است.
ماله کشی یکی از راحت ترین و بی دردسرترین مشاغل دنیاست که اتفاقن درآمد بسیار خوبی هم داره.
پبشنهاد میکنم نماینده محترم قانون اخته کردن مردانی که تمکن مالی ندارند را تصویب کنند
باسلام
برادر اونو ول کن ، سیمرغ رو بچسب مثل پراید تو سر بالایی نمیکشه، یه کاریش کن برادر من
اول نماینده محلس بشوند بعد که توانایی مالیشان خوب شد ازدواح کنند و به بقیه پیشنهاد یدهند که ازدواج نکنند
تا دقایقی دیگر در شبکه های اجتماعی:
ماهواره میخواست در مدار قرار بگیره، شورای نگهبان نذاشت.

تصمیم قرار نگرفتن ماهواره در جای دیگه گرفته شده. آذری جهرمی کاره ای نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
نمیدونم مصداق این کامنت چیه دقیقا؟ سفسطه ، مغلطه، فرافکنی، فرار به جلو؟ ......؟
من استعفا می دهم و قصد خروج از شورا / مجلس / نهاد ریاست جمهوری و ...را دارم این حاکیت همیشگی اصلاح طلبانه که وقتی گند میزنند و به جون هم میزنند این حرفها رو میزنند خدا به داد مردم بدبخت برسه که کی ها را انتخاب کردند بابا مردم تو رو خدا مواظب خودتان باشید با رایتان این بی همه چیزها را به نوایی نرسونید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
یه سوزنی هم به اصولگرایان نزدی ؟ خیلی دوستشان داری . این‌محبوبیت را بسمت انسان دوستی میداشتی بهتر نتیجه میداد . انسانها وقتی بدنیا میایند همه پاک هستند اما ..........
خب ازدواج نکنن، حالا بگو چه راه حلی داری که اظهار فضل میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اخه چرا این ملت فکر میکنه مسئول همه زندگیش با بقیه است مسئولیت شغلت با دولت و جامعه قبول یعنی جامعه باید بابت ازدواج شما فرزند اوریتون تأمین نیاز فرزنداتون تحصیل بچه هاتون هزینه احتمالی درمانشون و غیره تاوان ازدواج میکنید هزینه وام ازدواج از جیب مردم باید تأمین بشه وقت بچه دار شدنتون از جیب مردم هزینه بیمارستان میشه وقتی بچتون شیر خشک میخواد و احتمالا مریض میشه از مالیات مردم یه سهمی از درمانش داده میشه وقت تحصیلش همین و این چرخه ادامه داره قرار نیست وقتی من یا دیگران خطایی که میشه انجامش نداد مرتکب شدیم بقیه تاوانش بدن اگرم داریم از جیب خودمون هزینه کنیم بسم الله هر کاری دوست دارید انجام بدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اه حل: بروند طلبه بشوند تا استطاعت پیدا کنند. طلاب جوان همه متاهل هستند بحمدا... علی برکت ا...
بااين حساب دیگر۷۰درصدمردان ایرانی نمیتوانن ازدواج کنن
وقتی افرادی مثل شما تو مجلس باشن بایدم مردا سراغ ازدواج نرن
رییس جمهور هر سال در ۲۲بهمن سخنرانی میکند ولی امسال بخاطر شرایط سرماخوردگی امکانش نیست . جای ایشان یکی از اصولگرایان سخن برانند و پرچم اتیش بزنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
اصولگرایان سخنرانی بلد نیستند انگار وسط چاله میدانند عربده میکشند
مردان فاقد توانایی مالی ازدواج نکنند؟؟؟ پس چی کار کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
یه نفر حرف حساب زده آخه ما ایرانیا ببر بنگالیم پلنگ مازندرانیم خرس پانداییم که حالا خیلی ازدواج و تولید فرزندمون مهم باشه این آقای نماینده هم حرف حساب زده والله با ازدواج نکردن ما و عدم تولید نسل دنیا جای بهتری خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ناشناس ۲۲:۱۰
هدف از ازدواج فقط تولید مثل نیستا...مسایل روانیشم که در نظر نگیری باز یه سری احتیاجات هست که عین خورد و خوراک باید رفع بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
در حوزه طلبه های جوان همه متاهلند و حتماً هم مستطیع. به همان فرمول طلایی عمل کنند.
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
دمش گرم بعد چند مدت یک نفر واقعیت را گفت ملت ایران حق حیات ندارند که ازدواج کنند
کشور ما ازدواج نکردن همان کمی جمعیت نیروی انسانی همان
راه حل نماینده مجلس : خانواده هایی که زیر خط فقر هستند سهمیه رایگان قرص برنج به آنها تعلق میگیرد
نیازنبود تو بگی کسی توان ازدواج نداره اوضاع نابوده
قالیباف .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
یاشار سلطانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
با پرونده فساد مالی همسرش !!!!!!!!!
امروز در گوگل نقل قولی را در باب مشکلات فرهنگی و ایده های اصولگرایان مطالب زیادی نوشته شده بود و به نقل از فیلمی در جلسه ای از اقای ازغدی دانلود کردم که گفته بود ما برای اینکه در جامعه امریکا را دچار فروپاشی کنیم بهترین راه حل این هست که به چندبن هزار نفر از جوانان ایران انکانات و سرمایه بدهیم که به امریکا بروند و با دختران امریکایی ازدواج کنند و سپس .......... اولین سوالی که در دهنم شکل گرفت این بود که واقعا چرا مردم ایران به جریان اصولگرایان رای بدهند که چنین اندیشه هزینه سازی را از جیب مردم ایران هزینه کنند که چی شود در صورتی در همین سایت جوانان با هم بحث سیاسی دارند که چرا دولت و مجلس کاری نمیکنند . واقعا سوالم این هست که دولت با بودن چنین افرادی در شوراهای مشورتی چه باید بکند در صورتی جوانان ایران خانه ندارند ازدواج نکرده اند . واقعا برای تبلیغ این ایدولوزی چقدر هزینه میکنید . آبا اگر ایرانبان با امریکابیها ازدواج کردند مطمن هستی که اهداف محقق میشود یعنی انها دبن و عقیده خود را عوض میکنند یا نه ایرانبان در انجا جذب خوشگدرانیها خواهند شد . واقعا شما چه انتطاری از تفکر اصولکرایی دارید . ایا فکر میکنید انها خواهند توانست اقتصاد را حل کنند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
نشستی این حرفها رو خوندی؟ واقعاً؟
با مهریه 14 سکه اکثر جوانها توان ازدواج دارند... امان از طمع کاری بعضی خانم ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
جهزیه ده میلیونی هم باید باشد امان از طمع بعضی از آقایان ا
اينكه زدن پهپاد آمريكايي احترام مي آورد ، شكي در آن نيست ولي اين احترام شكم مردم را سير نمي كند ، براي جوانان بيكار ايجاد اشتغال نمي كند ، مدرسه و بيمارستان نمي سازد ،بازارهاي مالي و اقتصادي مان را شفاف نمي كند ، عدالت اجتماعي ايجاد نمي كند و .......... ولي برجام و ايجاد ارتباط و فضاي تفاهم با دنيا ، اين مواهب را به ملت ايران هديه مي كند البته اگر دلواپسان بگذارند .
الان بعداز آن شکست شرم آورا عربستان آنهم درایام نوروز و خانه ی خودمان، متوجه می‌شویم، علی دایی بارفتارخارج ازعرف وایجاد تنش دراردوی خودی، عامل باخت بود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
شام آب گوشت نخوردی ؟ واویشگا چی ؟ چون هردو پر چرب هستند . اگر تو چنین استباط از دایی داری من برعکس تو سو برداشت دارم . بعد از تحویل نگرفتن احمدی نزاد توسط علی دایی . احمدی نزاد با چراغ سبز مسول وقت با دو تا بازیکنان خط دفاع و حمله اجازه دادند کم کاری شکل بگیرد .....و باعث باخت شدند . یادت باشه تمام سازمانهای مستقل از حکومت ها میگویند دولت حق دخالت مستقیم در ورزش . اقتصاد را ندارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
عمده مشکلات و مصائب ملت ایران از دوران سیاه احمدی‌نژاد آغاز شد.
این رد صلاحیتها به مرور زمان در انسان ایجاد نفرت میکند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
نفرت ایجاد میکند ؟ نفرت ایجاد شده و از نفرت گذشته که مردم دیگر امیدی به رای دادن ندارند و باید تصمیم دیگری بگیرند
اصولگرایان با همه جناح ها ی خود در صدد این هست که به هر جوری شده در انتخابات برنده شود . اما یک سوال کلیدی وجود دارد . آیا همه مواردی که میخواهید بعد از انتخابات و گرفتن رای از مردم اجرا میکنید یا نه الان در هنگام انتخابات از گفتن انها طفره میروید . اول برنامه شما برای فقر و بیکاری و رشد نقدینگی و استانهای محروم چیست . سرانجام برجام‌چی میشود . تحریم ها چگونه سرنوشتی دارد . رابطه با اروپا و امریکا و عربستان چی میشود . صادرات نفت چی . حاکمیت رای مردم چی . اهداف انقلاب که رفاه بیشتر برای مردم بود چی میشود . ازادی بیان و عقیده و حقوق شهروندی چی میشه ......
جنگ نیابتی و رد صلاحیتها کینه و دشمنی در داخل زیاد کرده مسیولین یه فکر اساسی کنند .
چی گفته نماینده ؟؟؟!!!!!
هر کی پول نداره زن نگیره
هرکی پول نداره از گرسنگی بمیره
هرکی پول نداره از تشنگی بمیره
هیچ تفاوتی بین غذا خوردن و آب خوردن و نفس کشیدن و ازدواج کردن نیست
منتها
بدون نفس کشیدن می تواند بدن انسان دو دقیقه نبود اکسیژن را تحمل کند
بدون آب بدن انسان سه روز تحمل دارد
بدون غذا بدن انسان یک هفته تحمل دارد
بدون همسر و نیمه گمشده حداکثر دو سال تا چهار سال
بعد از بلوغ بدن انسان و روح انسان تحمل دارد
در غیر اینصورت انواع اقسام بیماری جسمی و روحی فرد را درگیر خواهد کرد شاید فرد نمیرد ولی زجر خواهد کشید
و این فرد برای جامعه و خانواده و خود نا هنجار و ضد اجتماع خواهد شد
بعد شما کارشناس جامعه شناسی و سیاست داخلی و روان شناس می گی نمی دونم مشکلات مردم و ناهنجاریها و و مشکلات فرهنگی ناشی از چیست؟؟؟!!!
باید نظام احترام اجتماعی و فرهنگ ثروت و احترام
فرهنگ تحصیلات و احترام
فرهنگ قدرت و ... احترام در این کشور عوض شود
هر فردی از اجتماع که به تمام انسانها احترام گذاشت و دلسوز همه مردم بود محترم است
هزار بار گفتم باز می گویم فکری به حال سیستم آموزشی و آموزش و پرورش کنید
پدر و مادر ، آموزش و پرورش و رسانه های اجتماعی (تلویزیون و فضای مجاری و سینما و ...) بیشترین تاثیر را می گذارند
هر چه زودتر باید بنیاد ملی ازدواج تشکیل شود
همانطور که بر هر مسلمانی واجب است از ناموس و کشور خود دفاع کند
بر هر مسلمانی واجب است که شرایط ازدواج جوانان را فراهم کنند هر چه توان دارد
ازدواج به موقع و تشکیل خانواده برابر است با پیشرفته ترین و ثروت مند ترین و سالم ترین کشور جهان
اروپا و امریکا شاید آسایش داشته باشند ولی آرامش ندارند
همانطور که هر وقت تشنه شدی تا رسیدن به آب بهداشتی و نوشیدنی باید صبر کرد
صرف تشنه شدن نباید آب گل آلود خورد
و گرسنگی و .... غیره هم همینطور
به امید خوشبختی همه مردم ایران و دنیا
چرا با تاجزاده و حجاریان برخورد نمیشه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
سعید عسگر قبلا جلوی شورای شهر تهران برخورد کردند و افتخار هم کردند که برای مقابله با فکر فکر کارساز نیست بلکه باید با سلاح به مقابله برخواست چون منطق عسگر ضعیف و ناکارامد بود
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
این زندانها و تیر خوردن ها و شکنجه ها از لحاظ شما برخورد نیست ؟
جالبه تابناک نظر سنجی درباره قیمت خودرو میزاره و اصلا حال نداره نظرات رو بنویسه خسته نباشی تابی جووووووووون
جناب نماینده بیکفایتی و رانتی وزد و بند و قانونگزاریهای افراد بیسواد و نظارت نداشتن بر دولت و تبانی با وزرا مردم رو بیکار و بیپول کرد اینهمه جوان بیکار شدن
الان همه ازدواج میکنن که ندارها ازدواج نکنن من خودم مشکل ازدواجم نبود کار و پوله گناهمم به گردن کسایی که منو پیر کردن ارزوی دامادیو تو دلم نابود کردن به کی بگیم دردمونو والا بدبختیم نیازی نیست با حرفهاتون دلمونو بیشتر برنجونید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اصلاح طلبی یا میانه رو و یا اصولگرا . اگر گفتی کدام طیف جامعه و کدام طبقه هستی راهنمایت کنم . خودی هستی یا نه؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
پول دارهای از کجا پولدار شدند
اصولگرایان اگر اینبار خواستند من به انها رای بدهم دو تا کار را قبل از انتخابات انجام دهند . زن و بچه و خودشان به استانهای محروم بروند ودر کپر زندگی کنند . پراید و پیکان سوار شوند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
من و 1100 همگار کارگرم 10 ماه است که حقوق نگرفته ایم ؛ حقوف ما را بدن تا در انتصابات شرکت کنیم
خدمت مجلس و دولت بی کفایت عرض کنم که مردان اکثرا توان مالی دارند که ازدواج میکنند این شماهایید که با بی کفایتی و چاپیدن سرمایه مردم زندگیشون رو نابود میکنین.فرار به جلو بلد نیستی برو ازروحانی یاد بگیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
دوست من مجلس و دولت بي كفايت يعني سياست بي كفايت . لطفا ادب را رعايت كن
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
باشه بهش میگم
مردان فاقد توانایی مالی ازدواج نکنند
این یک حرف حسابی و منطقی است .آدمهای فاقد توانایی مالی حق زندگی کردن ندارند.چرابیخودی شعاردهیم که مملکت مال همه است .نادارها حتی قبرهم ندارند
تابناک چه رازی بین تو و این کدخدایی هست که هرچه نظر درمورد این فرد نوشته میشه رو حذف میکنی.اینه رسالت رسانه ای شما.
شما زن بگیر آب و دونش رو بده
کشور اسلامی ایران
برو فکر نون باش خربزه آبست
رای بی رای
تابناک اخلاق حرفه ای رو در مورد حرف نماینده رعایت نکردی... از منظر حقوقی حرف درستی زده... با ازدواج نفقه زن و بچه شرعا و قانونا برعهده مرده و اگر توانائی نداشته باشه این ازدواج به لحاظ حقوقی دارای ایراده... تیتر انتخابی شما گمراه کننده و زرده !!
کنترل سوخت جامد درخارج ازجوزمین!؟امریکاقبل‌ از پرتاب ظفر گفته بود که هدف آزمایش موشک بالستیک دوربرد هست!عجب!!
این نماینده مجلس که می گوید افرادی که توانایی مالی ندارند ازدواج نکنند واقعا باید برای این دیدگاه گریست اگر حق این افراد توسط توی نماینده؛ افراد برخوردار؛ ثروتمند و برنده داده می شد که این فرد هم می توانست ازدواج کند.
اول انقلاب چه شعارهای جالبی شنیده میشد ؛ ما میخواهیم به مستضعفین منت بگذاریم و آنها را ائمه و وارث خود قرار دهیم ؛ حالا میگویند مستضعفین ازدواج نکنند !!!!!!!!!!!
مردان فاقد توانایی مالی ازدواج نکنند تا خدای نخواسته برخی نهادها زمین گیر نشود .
اونایی که ازدواج کردن نمی تونن خرج خانواده هاشون رو بدن و از پس مخارج زندگی و کرایه خونه و پوشک بچه ها و شیر خشک و هزینه رفت و آمد و هزینه خورد و خوراک و هزینه درمانی و هزینه خرید لباس و .... برنمی یان.
طلاق بدن.
بچه ها رو هم بدن به دولت بزرگ کنه.
مردان فاقد توانایی مالی ازدواج نکن

دغدغه كاهش جمعيت ايران را دارند بعد اين آقاي محترم مردم را توصيه مي كند به ازدواج نكردن
انهای ازدواج‌کردند چه غلطی کردند ؟ همیشه گرفتار مهریه و دعوا و خرجی هستند . فرزند سالاری و زن سالاری در تمام جوامع حتی در قشر روستایی پیشی گرفته .
بهتر است بجای افرادی که توانایی مالی ندارند افرادی ازدواج نکنند که باعث و بانی بدبختی و بیکاری این افراد شده اند تا نسلشان منقرض شود و جماعتی شاد گردد...
همه مشکل ما:
آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند
️مردانی باید ازدواج کنند که درآمد کافی برای اداره یک زندگی را داشته باشند و خانواده آنها نیز شرایط حمایتشان را داشته باشند تا در پی ازدواج برای دستگاه قضایی بحران ایجاد نکنن.... حرف حساب ... پس چرا توصیه به ازدیاد جمعیت و تشویق به ازدواج میکنید ....
این که مردان فاقد توان مالی زن نگیرند و ان پولدارها 10تا 10تا بگیرند درست به جا و منطقی است ومظهر ومصداق و تبلور عدالت همچنین عالی ترین تجلیگاه عملکرد نماینده مجلس که بعد از چهل سال بررسی مشکلات و توجه به فرمایشات رهبر عزیز این راه حل را پیدا کردند.واقعا خجالت بکشید به جای شما ارزوی مرگ کردم
لطفا نظرات مردم را منتشر نمایید
مگر برادرها قبل از پرتاب دور ماهواره زیارت عاشورا نخوانده بودند؟ زمان احمدی نژاد تا صبح زیارت عاشورا می‌خواندند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
نميري :))
نماینده محترم مجلس نفرمود که معامله این مرد ناتوان مالی را کجای آن نماینده محترم بگذارد
نماینده ای هم که سواد و تخصص نداره نباید وارد مجلس بشه!!!فقط در کشورمثل ایرانه که امثال این نماینده هر حرف مفتی از دهنشون درمیاد بدون اینکه به کسی جوابگو باشه
تابناک از چی میترسید که نظر من را منتشر نمیکنید
منتشر کنید
زیرا در پیشگاه خدا و دین و مذهب و ملت و امام و رهبری و خون شهدا باید جواب دهید
من به شدت نگران موشك با سوخت جامد بودم كه خدا رو شكر حل شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
اتفاقا دغدغه من یکی که بود
بزرگترین خطا زمانی رخ میدهد که دشمنی راه را بر اندیشیدن بسته باشد
درستش اینه بگیم افرادی که توانایی اداره کشور را ندارند نماینده مجلس نشوند که برای جوانان بحران ایجاد نکنند. طلبکارم هستن اینا عمو شما خودت چه گلی به سرمملکت زدی
اگه ویروس 9 روز روی سطح می ماند که کالاهای وارداتی از چین هم ممکنه آلوده باشند
شرم بر تو باد ای نماینده مجلس!
به نظر من انها زن نگیرند که از اول تا اخر یک ریال به مردم و کشور کار مفید ندارند واز طریق شعر نو گفتن با مردم همزیستی دارند
آن نماینده محترم اگر به حق و حقوق قانونی قانع بود لازم نبود این حرفها را بزند کدامیک از شماها صاحب املاک بالای میلیاردی در کشور نیستید اگر عدالت اجتماعی بود وبه همه یه یک اندازه فرصت ذاذه میشد شما و امثال شماها از اینی که بودید کوچکتر بودید و چه بسا شما نیز به حال وروز آن شهروند می افتادید که امروز نمی تواند تشکیل زندگی دهد و شما می فرمایید که چنین . چنان کند در برابر خدا و قانون شما باید جواب بدهید که امروز هزاران هزار تحصیل کرده چون پارتی ندارد در کنج خانه ها نشسته وباری برای خانواده شده و آنوقت شما نفستان از جای گرم در میاید که تشکیل زندگی ندهید چون شماها دست روی هر چیز گذاشتهاهاید و همه چیز را برای خود میخواهید بی گمان چنین فرصتی برای شما هم نخواهد ماند ....
موشکه رفت یکدور زمین رو زد اومد آش ولاش افتاد تو بیابونای زاهدان خسته نباشین!
نماينده محترم رباطكريم خاك بر سر من معلم كه دارم هفته اي 60 ساعت تدريس ميكنم تا بتونم ماهي 3 و نيم در بيارم تازه يك و ششصد الان ميدن بقيشو سال بعد تازه اين درامد فقط براي اينه كه خونه بابام بتونم زندگي كنم نا مستقل
مردان فاقد توانایی مالی ازدواج نکنند
حرف اخر را بزن نباید زندگی کنند
احمدی نژاد امیر صغیر زمان بود
پس بگو دزد ها فقط متوانند زن بگیرند
عده ای پول دارند چندتا زن میگیرند یک عده ندارند نمیگیرند این روال عادی جامعه هست ولی ایا شما وامثال شمارا فرستادیم در مجلس چه بکنید بروید بر خلاف صلاح مملکت وبر خلاف اسلام و خلاف فرمایشات رهبری حرف بزنید....
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی