بازدید 73775
هزار و نهصد و هفدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

صدیقی: مشکلات اقتصادی کشور، نتیجه عملکرد همان کسانی است که با شعار آزادی حجاب انتخاب شدند/ علی دایی، احمدی‌نژاد را به رختکن راه نداد و اخراج شد/ واکنش مطهری به مناظره تاجزاده و محبی

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند شریعتمداری: رفراندوم برای تغییر در قانون اساسی، ربطی به رئیس‌جمهور ندارد/ روایت صادقی از بازداشت کلاهبرداران مدعی ارتباط با شورای نگهبان/ علت اختلال امروز اینترنت چه بود؟ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 08 February 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

شریعتمداری: رفراندوم برای تغییر در قانون اساسی، ربطی به رئیس‌جمهور ندارد


حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: در اصل ۹۹ قانون اساسی آمده است؛ «شورای نگهبان نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست‌جمهوری، مجلس شورای اسلامی و مراجعه به آرای عمومی و همه‌پرسی را بر عهده ‌دارد». از آنجا که «نظارت» در این اصل علی‌الاطلاق است، به روال منطقی و شناخته شده حقوقی، این نظارت شامل تمامی ابعاد و مراحل انتخابات خواهد بود. با وجود این، هیات مرکزی انتخابات در سال ۱۳۷۰ با استناد به اصل ۹۸ قانون اساسی که تفسیر قانون اساسی را بر عهده شورای نگهبان دانسته است، از شورای نگهبان خواستار تفسیر این اصل شد و شورای نگهبان طی نامه شماره ۱۲۳۴ مورخ ۱ / ۳ / ۱۳۷۰ اعلام کرد «نظارت مذکور در اصل 99 استصوابی است و شامل تمام مراحل اجرایی انتخابات از جمله تایید و رد صلاحیت کاندیداها می‌شود». بنابراین تکلیف نظارت مذکور در اصل ۹۹ کاملاً روشن و خالی از ابهام است و شبهه‌ای در آن وجود ندارد که نیازی به رفراندوم داشته باشد. گفتنی است که تفسیر شورای نگهبان از قانون اساسی در حکم قانون اساسی است و بازنگری در قانون اساسی برخلاف آنچه آقای رئیس‌جمهور تصور کرده‌اند مصداق اصل ۵۹ قانون اساسی نیست! انتظار می‌رفت جناب رئیس‌جمهور که خود را حقوقدان می‌دانند از تفاوت رفراندوم تقنینی (اصل ۵۹) و رفراندوم اساسی (موضوع اصل ۱۷۷) با خبر باشند!

صدیقی: مشکلات اقتصادی کشور، نتیجه عملکرد همان کسانی است که با شعار آزادی حجاب انتخاب شدند
حجت الاسلام صدیقی در بخش دیگری به انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش روی اشاره کرد و گفت: مجلس کنونی نتیجه و ثمره ترسیدن از جنگ بود و کسانی که به این مجلس رأی دادند خیری هم دریافت نکردند. وی افزود: انسان اگر به فکر دینش باشد خداوند امر دنیایی او را اصلاح می کند؛ بنابراین انسان نباید با تهدید و تطمیع به کسی رای دهد. حجت الاسلام صدیقی با تاکید بر اینکه در انتخابات به انسان های دیندار باید رای داد، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی کشور نتیجه عملکرد همان کسانی است که با شعار آزادی حجاب انتخاب شدند و مردم به آنان رای دادند. امام جمعه موقت تهران ادامه داد: نگاه دوختن به بیرون و عدم تبعیت از ولایت فقیه نتیجه اصلی رکود کشور است، عملکرد ضدانقلاب ها چیزی جز ذلت نیست.

علی دایی، احمدی‌نژاد را به رختکن راه نداد و اخراج شد
حسین کاظمی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال و تیم ملی ایران در گفتگو با برنامه «سلام صبح بخیر» با اشاره به اتفاقات رخ داده در زمان سرمربیگری علی دایی در تیم ملی، به ذکر خاطره‌ای پرداخت. وی گفت: بین دو نیمه بازی ایران و عربستان بود. ما یک بر صفر پیش بودیم که رئیس جمهور وقت (محمود احمدی نژاد) می‌خواست به رختکن تیم ملی بیاید، ولی علی دایی اجازه نداد. دایی گفت تمرکز بازیکنان به هم می‌خورد. بازیکن پیشین تیم ملی تاکید کرد: در نهایت بازی را با نتیجه دو بر یک باختیم و همان شب علی دایی عوض شد (برکنار شد). همه چیز مربوط به اتفاقات بین دو نیمه بود.

روایت صادقی از بازداشت کلاهبرداران مدعی ارتباط با شورای نگهبان
محمود صادقی خاطرنشان کرد: پس از اعلام ردصلاحیت‌های شورای نگهبان در هفته‌های اخیر مجددا شاهد تماس‌هایی مشابه با تعداد بسیار زیادی از نامزدهای ردصلاحیت شده بودیم. جالب بود که ارقام مبالغ پیشنهادی بازه بسیار گسترده‌ای را هم شامل می‌شد و از ۵۰ میلیون تومان تا ۴ میلیارد تومان را به نامزدهای ردصلاحیت شده پیشنهاد کرده بودند. صادقی درباره پیگیری تماس‌های گرفته شده خاطرنشان کرد: بعد از اطلاعاتی که گرفتم، با اطلاعات سپاه هماهنگی لازم را انجام دادم و آن‌ها هم اهتمام کردند و به نیروهای تحت امر دستور پیگیری دادند و با حفاظت اطلاعات شورای نگهبان هم هماهنگی‌های لازم انجام شد. در ادامه با کمک نامزدهایی که افراد مدعی به ارتباط با شورای نگهبان با آن‌ها تماس گرفته بودند، مانند آقای اعلمی نماینده سابق تبریز، ماموران امنیتی توانستند برخی از این افراد سودجو را در تله بیندازند. وی درباره نحوه بازداشت این افراد گفت: مثلا برخی از این افراد در صحنه مبادله، چک و پول دستگیر شدند. به این صورت که نامزدها با هماهنگی نیروهای امنیتی در محل قرار با کلاهبردار حاضر شده و اسباب دستگیری در صحنه جرم را فراهم می‌کردند. همچنین برخی از این افراد در یک هتل دستگیر شدند و البته جزئیات دیگری هم هست که به تدریج مشخص خواهد شد.

علت اختلال امروز اینترنت چه بود؟
از قبل ساعت 12 امروز ، اینترنت در کشور دچار اختلال شده به خصوص اینترنت بین‌الملل و بیشترین اختلال مربوط به اپراتورهای ثابت بود. درباره علت این موضوع از سوی سجاد بنابی، عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، در توییتر اعلام شد که در ساعت ١١:۴۴ امروز به دلیل حمله منع سرویس توزیع شده، اینترنت برخی اپراتورهای همراه و ثابت برای مدت یک ساعت با اختلال مواجه شد که با مداخله سپر دژفا و تلاش همکاران شرکت زیرساخت‌ این ارتباطات هم‌اکنون عادی شده است.

محکومیت یکی از متهمان حوادث آبان ماه به ۳ ماه حبس و کتابخوانی
شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب که پیشتر یکی از متهمان حوادث آبان ماه امسال را به کتابخوانی و ارائه خدمات رایگان به جانبازان محکوم کرده بود، در حکم جدیدی یکی دیگر از متهمان این حوادث را با تقلیل مجازات به سه ماه حبس تعزیری، به کتابخوانی محکوم کرد. پیام درفشان وکیل متهم این پرونده روز شنبه اظهار کرد: موکل که جوانی ۲۱ ساله است در حوادث آبان ماه بازداشت و اتهامات وی از سوی دادسرا اخلال در نظم عمومی از طریق حرکات نامتعارف در معابر عمومی و قرار دادن جعبه مقوایی در سطل زباله آتش گرفته و اجتماع و تبانی به‌قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور عنوان شده است. درفشان اضافه کرد: در حکم صادره از سوی دادگاه، قاضی افشاری در ارتباط با عنوان اتهامی اخلال در نظم عمومی با توجه به گزارش وزارت اطلاعات، اقاریر و ابراز پشیمانی موکل در جلسه دادگاه و تصاویر موجود، وی را ابتدا به یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری محکوم کرد اما در ادامه این حکم با توجه به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد توام با رأفت اسلامی با بازداشت‌شدگان، فقدان سابقه کیفری متهم، اوضاع و احوال خاص وی از قبیل جوانی و سرپرستی مادر، اجرای مجازات یاد شده را مناسب ندانسته و به تجویز مواد ۳۷، ۳۸، ۴۱، ۴۲، ۴۶ و ۴۷ قانون مجازات اسلامی، ۹ ماه از یک سال حبس صادره و همچنین تمام شلاق تعزیری را به مدت پنج سال تعلیق کرده است. وکیل این متهم ادامه داد: دادگاه در حکم خود تصریح کرده که با تعلیق مراقبتی، موکل موظف است ظرف شش ماه مبادرت به مطالعه و رونویسی از سه جلد کتاب کند و بر این اساس، فقط سه ماه از مجازات صادره قابل اجراست.

محمدرضا خباز: لیست ندادن یعنی خودکشی از ترس اعدام
محمدرضا خبار با تاکید بر ضرورت ارائه لیست اصلاح طلبی گفت: «اینکه لیست ندهیم مثل این است که کسی محکوم به اعدام شده و خودش زودتر خودکشی کند. آدم عاقل از ترس اعدام خودکشی نمی کند.» وی در پاسخ به اینکه وضعیت کنونی اصولگرایان در افزایش شانس پیروزی اصلاح طلبان چه تاثیری دارد، گفت: «من آرزوی ضعف رقیب را نمی کنم و مثل برخی که می خواهند اصلاحات بمیرد، آرزو نمی کنم که اصولگرایان نابود شوند. ما با رقیب قابل تعریف هستیم. امیدواریم که آن ها قوی باشند اما دوپینگ نکنند و در یک رقابت سالم هر دو با هم رقابت کنیم.»

واکنش مطهری به مناظره تاجزاده و محبی
علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس طی یادداشتی با عنوان «درباره مناظره تاجزاده و محبی» به ادعای این طلبه جوان واکنش نشان داد. «آقای محبی، طلبه جویای نام، اخیرا در مناظره با آقای تاجزاده، آنجا که در بن بست قرار گرفته و قافیه بر او تنگ آمده، به مصداق «الغریق یتشبث بکل حشیش» به مطلبی چنگ انداخته که او را از شکست در مناظره نجات نمی دهد. آقای تاجزاده در انتقاد از رد صلاحیت های گسترده گفته است؛ مثلا علی مطهری چرا رد صلاحیت شده؟ آقای محبی که پاسخ قانع کننده ای نداشته می گوید: «در مجلس هشتم ایشان در قانون حمایت از مولفان و مصنفان و هنرمندان، سی سال زمان بهره مندی ورثه از حقوق مادی اثر را کرد پنجاه سال برای نفع شخصی خودش. اگر من جای شورای نگهبان بودم، همان جا صلاحیتش را رد می کردم». مطهری در ادامه می‌نویسد: اگر یک نماینده چنین قدرتی داشته باشد که به تنهایی چنین اصلاحی را در یک قانون ایجاد کند پس در مجلس هر کاری می توان کرد. روند قانون گذاری به گونه ای است که چنین چیزی امکان پذیر نیست. از آقای محبی که لباس روحانیت به تن دارند، انتظار می رود برای نجات از یک مخمصه و صرفا برای اسکات خصم پا روی حق نگذارند و از وسیله باطل استفاده نکنند. همچنین لازم نیست اگر کار یک نهاد حکومتی را غلط تشخیص دادید آن را توجیه کنید. پذیرش اشتباه آن نهاد منافاتی با ولایتمداری ندارد.»

کانادا ۱.۵ میلیارد دلار از ایران غرامت خواست
تعدادی از وکلای کانادایی به نمایندگی از خانواده قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی، از ایران شکایت کرده و خواستار غرامت ۱.۵ میلیارد دلاری شدند. رویترز در گزارشی از تنظیم یک شکواییه توسط جمعی از وکلای کانادایی به نمایندگی از خانواده‌های قربانیان حادثه ناگوار سقوط یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷- ۸۰۰ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال خبر داده است که در آن خواستار پرداخت حداقل ۱.۵ میلیارد دلار کانادا معادل ۱.۱ میلیارد دلار آمریکا از ایران شده‌اند.

بازداشت معاون شهرداری لواسان

صدیقی: مشکلات اقتصادی کشور نتیجه عملکرد همان کسانی است که با شعار آزادی حجاب انتخاب شدند/ علی دایی احمدی‌نژاد را به رختکن راه نداد و اخراج شد/ واکنش مطهری به مناظره تاجزاده و محبی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۵
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۸۶
جناب صدیقی مشکلات اقتصادی امروز حاصل کار همانهایی است که برجام را کلاه گشاد میدانستند و انرا در مجلس اتش زدند و هر کاری برای نابودی ان کردند وگرنه سو مدیریت که ۴۰ سال است بوده ولی شرایط هیچوقت به این بدی نبوده که اینهم حاصل نابودی برجام و بازگشت تحریمهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
جهت اطلاع شما اگر برجام نبود الان افزایش قیمت های سرسام اور یک شبه هم نداشتیم
در ضمن برجام مال هسته ای است و نه موردهای دیگر که به خودی ها ایرادی می گیرید و حق و باطل را به شکل ناشیانه میخواهید عوض کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
کاش میشد قیافه امثال شما رو دید که می گفتید اگر حتی یک سرباز آمریکایی کشته بشه ترامپ به ایران حمله می کنه. ترامپ هر حرفی زده بهش عمل کرده و غیره.
امثال شما فقط ادعا دارند. هر وقت در عرصه ی کار عملی وارد شده اند صد برابر افرادی که ازشان انتقاد می کنید بدتر عمل کرده اند. نمونه اش همین مجلس و دولت.
(بشین پای تلویزیون تا فیلم عین الاسد پخش بشه. آن هم فیلمی که خود پهپادهای سرور و سالارت آمریکای پیشرفته ی ابرقدرت گرفته.)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
با ادامه تنش ها و درگیریهای لفظی بین ایران و آمریکا و شاید هم بخاطر رفتارهای جنگهای نیابنی ایران در خاورمیانه باعث شده است که آمریکا هم در سطح گسترده در حال تشکیل هسته مقاومت و جنگ نیابتی در خاورمیانه بر علیه ایران و با تشکیل و آرایش جنگی با چند کشور در دیگر نقاط جهان در حال یار گیری با ایران هست . اگر جنگی بین ایران و امریکا مستقیما اتفاق بیفتد دیگر فاتحه برجام خوانده شده و برای همیشه بخاطر اتفاقات ناگواری که بین دو طرف میفتد برای هیچوقت برجام دیگری یا توافق دیگری امضا نخواهد شد . پس تندروها خودشان را برای تحریم دایمی مثل کره شمالی اماده کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
جهت اطلاع شما
آن زمانی که برجام نبود ما هزاران چاره و راه حل داشتیم
اماالان تنها چاره و راه حلمون اینه که تو برجام باقی بمونیم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
لعنت و نفرین بر این فاصله گذار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
تابناک این که بین پیعامهاش این همه فاصله می ذاره خیلی لوس و بی نمکه
چرا تاییدش می کنی ؟؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
حجاب یک امر احلاقی و نسبی هست و ربط دادن ان به اقتصاد توهین به مردم روشنفکر و اگاه ایران هست . مردم از جریان اصولگرایی در دهه ۶۰ عبور کرده بودند و به اصلاحات دلخوش گرده بودند ولی حالا هم از اصلاحات عبور کرده ایم . رای بی رای
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
آقای صدیقی میگوید عده ای شعار آزادی حجاب دادن و به این خاطر مردم به آنها رای دادند. یعنی مردم به آزادی حجاب رای دادن.
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
حاج آقا صدیقی شایعه درست نکنید مملکت مشکل اقتصادی ندارد یه مشکل کم آبی داشتیم که آنهم در حال حل شدن هست با دعای شما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
درود بر دکتراحمدی نژادویارانش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
تندروها از سال ۷۶ به بعد مرتب بازنده همین انتخابات نمایشی فرمایشی بودند
و خیلی سوزش داشتند
و این دوره کلا میخواهند بدون رقیب برنده بشوند!!؟؟
باشه آقا شما برنده بفرما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
لعنت بر بر جام لعنت بر کلید بر جام یک عده با سواستفاده از جنگولک بازی احمدی نژاد با وعده کلید و ازادی حجاب و خلاصه حرفهای پوچ صاحب قدرش شدند دلار چهارده هزاری هم شد افتخارشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
هشت سال مجلس شما و ریس جمهوری شمایی که معتقد به داغ و درفش بودید و هستید رو هم قبلا دیدیم . بجز اینکه یک بشقاب به میز ضیافتهاتون اضافه شد چه عملکرد مثبت دیگری داشتید. با بالاترین رقم صدور نفت که درآمد آن به اندازه پنجاه سال بود آیا یک پنج قرانی به صنعت و کشاورزی مملکت اضافه کردین . راستی اون همه پول نفت کجا رفت برادر
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
این تابناک هم همه را سرکار گذاشته،مشکلات اقتصادی منشا مشخصی دارد ،انهم کسانی است که سرجای خوشان نیستند و فقط هنر بر طبل جنگ کوبیدن بلدند،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
دهه 60 دوران طلایی بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
دولت اصلاحات که تا آخرین نفس بر برجام وفادار بود. اما اربابان شما اجرا نکردند. چرا تاریخ را تحریف می کنید؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اگر مردم در انتخابات به نفی حجاب اجباری رای دادند . اگر این موردی که صدیقی اشاره کرد درست باشد . اگر میگویید ملاک مردم هستند . پس چرا در مقابل رای مردم مقاومت میکنید ؟ مگر نمیگویید نظر مردم مهم هست . ؟ بخاطر همین هست که رای بی رای . ملاک رای ما رسیدن به دمکراسی واقعی بود . تحقیق بفرمایید دمکراسی واقعی چیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
آقای صدیقی
من شما را به تقوا و راستگویی
و مشورت با افراد صاحب صلاحیت توصیه میکنم
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
عزیز دلم نابودی برجام هیچ دلیل داخلی نداره ، مخالفتها با برجام از اول هم بود اگه اوباما بود برجام هم بود هرچند بازهم بازی در می آوردند ولی علت نبودن برجام و تحریمها ترامپه که برجام رو نمی خواد واین واقعیت که آمریکا دشمنه و نمیشه روش حساب کرد
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
کیهان اگر از این حرفها ننویسد تعطیلش می کنند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
تعداد لایک ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
۲۱:۲۶ پاسخ به ناشناس
اول كه گور باباي امريكا و طرف دار امريكايي ولي ما ميتونستيم موشكمونو توي جيبمون نگه داريم و نشون نديم البته چند روز بعئ از تائيد برجام.دوماً بد نيست يه نگاه به عدد موافق و مخالف نگاه كنيد و بعد پاسخ خودتو دريافت كنيد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
ضمنا آنطور که از سطحی نگری شما برمی آید شما در مر موضعی نیستید که با چند کلمه بتوانید آیت ااه صدیقی رامجاب کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
یعنی عین چی داری میبینی برجام جز خیانت و خباثت علیه کشورت، هیچ کاری نکرده، اومدی دوباره سینه خیز میری!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
لعنت به این آلبانیایی ها (منافقین مقیم آلبانی) بزدل که واقعا با این نظرات و مثبتهای چندصدتایی، آتش آخرتشون رو داغتر میکنند...
خدا از روی زمین برتون بداره بحق محمد و آل محمد. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
مرگ بر برجام
من با وجودی که پزشک هستم اما نه ملکی دارم و نه خودرویی. در حساب بانکیم هم تنها 300 هزار تومن پول دارم. البته خانمم هم پزشک هستند و ایشان هم وضعشان از من بدتر است. آیا این رواست که ما که اینقدر زحمت کشیده ایم و پزشک شده ایم باید چنین زندگی کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
بجای اینکه تابی حرف حساب ملت رو سانسور کنی اراجیف یه عقده ای رو هرشب منتشر میکنی ؟؟
saman
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
میخوایی باور کنیم پزشک هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
اشتباه نکن...تو پزشکی نیستی،تو دوست داشتی پزشک بشی ولی نشدی،حالا هم اومدی با گذاشتن همچین کامنتایی باعث بشی بقیه به پزشکا فحش بدن تا عقده هات خالی بشه.. بجای اینکارا سعی کن و اگه عرضه و استعدادشو داری درس بخون و پزشک شو.ی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
ما رو چی فرض کردی دکتر جان.
احتمالا کار نمیکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
شما برو تحت پوشش کمیته امداد از گرسنگی نمیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
چندین سال بوده که باقر لاریجانی یکی از برادران خاندان لاریجانی ها معاون آموزشی وزارت بهداشت در دولت های مختلف بوده و هر وزیری آمده ایشان را برکنار نکرده بود این معاونت سهمیه پذیرش در رشته های پزشکی را هرسال در کنکور مشخص می کند ایشان با عملکردشان رانت و انحصارعظیمی در رشته های پزشکی ایجاد کرده اند و مردم را گرفتار .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
منظورش اینه ک دونفری ۳۰۰م درامد دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
تابناک چرا مزخرفات این عقده ای را هرشب میگذاری برو پیدایش کن چندتا کتاب برایش بخر تا بخواند بلکه رشته پزشکی قبول شود روی اعصاب ما راه نرود یک توصیه هم بخود این عقده ای بدبخت انموقع که معلم هایت می گفتند درس بخوان اگر میخواندی الان عقده خفه ات نمیکرد
لاکپشت مثل تانک است لاکن مثل تانک قدرت انهدام و شلیک توپ ندارد لذا لاکپشت یک وسیله جنگی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اینطور نباشد که لاک پشت مثل تانک باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
تابناک مزخرفات این لاکن را هم نگذار روی اعصاب است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اینی که گفتی درس خارج حساب میشه ، اگه با رعایت تمامی اصول تفسیر و تاویل و قواعد صرف و نحو بیان بشه ، حداقل یک جلسه در هفته به مدت یکسال زمان می بره
قرار دادن جعبه مقوایی در سطل زباله آتش گرفته؟؟ به قرآن حاضرم قسم بخورم در طول تاریخ اسلام چنین چیزی جرم نبوده که بخواهید به خاطر آن 75 ضربه شلاق بخورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
ارزش انسان خیلی بیشتر از سطل زباله هست
میترا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
یعنی تو خدایی سالمی هر دفعه این جور کامنت میذاری.
برو پیش یه روانشانس .
تابی شما هم میبینید ارسال کننده این پیام یه نفره چرا هر دفعه اجازه نشر رو میدین .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
من که از این اتهام مسخره شاخ در آوردم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
به ۲۱۴۴
یعنی شما همین حد اقل از آزادی بیان در یک سایت را هم تحمل نمی کنید، ؟
یک کلمه حرف درست از زبون یک مسئول در نمیاد.
پاسخ ها
arash
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
برای اینکه مسئولیت کشور براساس ضوابط و صلاحیت انتخاب نیشخند ملاک انتخاب روابط
دیاری که در آن کاروان شتر را با بار می دزدند می خواهند جوانی را به خاطر انداختن مقوا در سطل زباله آتش گرفته یک سال و نیم زندان کنند و شلاق بزنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
مثلا فکر میکنند که با ایجاد ترس کنترل کنند !؟
ولی با رویش افکار میلیونها جوان ناراضی و روشنفکر که مخالف شما هستند چه میکنید ،؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
کاری که این جوان کرد از صد تا قاتل بدتر است او وجه کشور و نظام اسلامی را بد نشان داد من بودم قطعا اعدام می کردم یا اینکه احکام ارتداد را برایشان جاری می کردم
مسئولین به جای وعده های دروغین و فریب مردم باید به فکر آموزش فقرا و کنترل زاد و ولد آنها باشند. ما برای همین جمعیتی که اکنون داریم هیچ امکانات و رفاهی نمیتونیم فراهم کنیم و هیچ کاری که نکنیم حداقل هر سال داره 3 ملیون نفر به جمعیت ایران اضافه میشه و به همون اندازه مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور بیشتر میشه

با این مدیریتی که در کشور داریم حتی 1 ملیون نفر هم برای ایران جمعیت زیادی محسوب میشه دیگه چه برسه به الان که نزدیک 300 ملیون نفر جمعیت داریم. فریب آمارها که الان حدود 20 سال هست که جمعیت ایران رو 70 ملیون نفر اعلام میکنن نخورید
شما نگاه کنید اکثر افرادی که در ایران مسئولیت دولتی دارن بی سواد و فاقد تخصص هستند و اکثر افرادی که در ایران پزشک میشن هم بی سواد و فاقد تخصص هستند و صرفن به واسطه اینکه 70 درصد رشته های پزشکی مربوط به سهمیه دارهاست و 30 درصد باقیمانده هم مربوط به افرادی هست که ثروتمند هستند عملن افراد مستعد نمیتونن وارد این رشته ها بشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
حالا دیگه مبالغه در این حدم خوب نیست..ما یه ورودی پزشکی بودیم ۷۰ نفر سال ۸۶ رفتیم دانشگاه،۲۰ نفر انواع و اقسام سهمیه داشتن ۵۰ نفر دیگه هم هیچ سهمیه ای نداشتن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
تو دکتر نشدی زور امده بر خلاف حقایق صحبت می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ببين عموهه من با سهميه رزمندگان وارد دانشگاه شدم اما بعدا ها با بهترين معدل از بهترين دانشگاه كشور فارغ التحصيل شدم و در كنكور كارشناسي ارشد رتبه 2 كنكور را اورده و بعنوان شاگرد اول دانشگاه فارغ التحصيل شدم
رفراندوم ربطی به رییس جمهور ندارد و به یک نویسنده در یک روزنامه بدون مخاطب ربط پیدا میکند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
همین اقای رییس جمهورتان در زمانی که نماینده مجلس بوده درخواست مادام العمر کردن ریاست جمهوری برای اقای هاشمی داشتند که بزرگان نگذاشتند
ان وقت درخواست کار خیر از ایشون داری!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
اگر روحانی برای هاشمی درخواست ریاست جمهوری مادام العمر کرده بود اشتباه کرده بود چون تجربه سیاسی و مدیریت را نداشت . هیچکدام از مسولین در راس کار فعلی هستند مدیریت را درس نخواندند . در کارهای سیاسی یا دروس سیاسی نخواندند
ناشناس
| Bulgaria |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
دوست عزیز پاسخ شما جمله ای از امام هست که میگوید میزان حال فعلی افراد است.فعلا که ایشان خواست مردم را پیگیری میکنند اینکه دوره جوانی تفکر ایشان چه بوده ملاک نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ناشناس 22:08
فعلا ايشون خواست مردم و پيگيري ميكنه؟!!! ميشه پيگيري نكنه؟بلكه از اين وضع فلاكت دربيايم؟ خواست مردم وادادگي و تورم و ركود و فروپاشي اقتصادي ، ولنگاري فرهنگي ، له كردن توليد داخلي و... هست ؟
آمریکا سرزمین فرصتهاست لاکن ایران وجهان سوم سیاه چاله فلاکت و تبعیض هستند.
مسئولین یجوری صحبت میکنند انگار اقتصاد رو میشناسن و درسش رو خوندن!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
بعضی هاشونم که تیتر دکتر دارند سواد ندارند ! دکتر درس نخوانده اند ! دکترای استراتژیک !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
دکترای استراتژیک !!!
ناشناس
| France |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اشکال این کشور مدیر نبودن مسئولین و نداشتن تحصیلات و دانش مدیریت به روز در تمامی عرصه هاست. دنیای امروزی به افراد متخصص نیاز دارد نه به افراد سنتی، چون عصر ارتباطات و اکتشافات و عصر تکنولوژی هست و علم مدیران هم به روز باید باشد.. جناب آقای صدیقی، هر کسی را بهر کاری ساختن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
متاسفانه در ۴۱ سال وقت که داشتند میتوانستند
حداقل از میلیونها کودکی که از سال ۵۷ به بعد متولد شده بودند
را با آموزش و تربیت درست و با برنامه ، به میلیونها متخصص و کاردان و کارشناستبدیل کنند
که بتوانند ده کشور دیگر را هم اداره کنند
ولی فقط کارخانه مدرک فروشی و چاپ مدارک دکترای قلابی و متخصصان بی انگیزه تحویل دادند
که یک گروه حداقلی هم که نابغه یا تربیت شده خود خانواده های با فرهنگ بودند
را یا کنار گذاشتند و یا فراری دادند !!!!!؟
والله من یادم نمی آید این علی داییم باشد
من هیچوقت در کارم اینقدر شل عمل نمیکنم که کسی به خود اجازه بده که بعنوان واسطه وارد بشه‌.مثلا واسطه ها در فوتبال سراغ خیلی مربیان میرن ولی سراغ همین علی دایی نمیرن.البته این نظر در مورد خبر مربوط به علی دایی نوشته نشد.عاقلان را اشارتی کافیست.
صدیقی: مشکلات اقتصادی کشور، نتیجه عملکرد همان کسانی است که با شعار آزادی حجاب انتخاب شدند>>>>>>>>> واقعاً این مضحک ترین علته که میشه بکار برد. وای بر مملکتی که دید و نگاه مسئولین مملکتش چنین باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
مگر صدیقی سواد اقتصادی دارد که در مورد علم اقتصاد بحث میکند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ناشناس 22:04 مگه خودت سواد داري كه ايراد ميگيري؟
اينقدر وضع اقتصاد داغون و فاجعه باره كه دركش نياز به سواد نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
آقای صدیقی ! اصلاً مشکلات اقتصادی وحتی سیاسی ، تقصیر مردمه ، حالا راضی شدی؟!
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
آیت الله صدیقی استاد برجسته حوزه هستند و ایشان مکاسب را خوانده اند
صدیقی به وضوح درون و باور خودشو همانندانشو آشکار میکنه اینکه برای مبارزه گرفتن انتقام شکست در انتخابات با مردمی که از دست آقایان به عذابند حاضره زندگی اونها رو سیاه و کشور را فلج کنه تا به مردم بفهمونه همون گزینه های اندک خرد گرا را هم بر نمی تابیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
واقعیت تلخه.
همین هایی که امروز می گن رای بی رای همان هایی هستن که از ترس دیوار کشیدن در پیاده رو رفتند به یک نفر خاص رای دادند و این وضع رو درست کردند. اون هم در حالیکه دیده بودند 4 سال هیچ کاری نکرده. دیده بودند چطور معاون اول خودش رو سپر کرده و از مظلومیت دولت در موضوع واردات پوشاک توسط دختر وزیر صحبت می کنه.

یادش بخیر. دختر وزیر فوق لیسانس داشته و بیکار بوده. شغل شریفی انتخاب کرده که وارداته. مظلومیت دولت می بینید؟ (ارزش بسته لباس کشف شده هم 200 میلیون به دلار جهانگیری! بود)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
ناشناس ۲۱:۳۱
انگار یادت رفته نرخ تورم تو دوره اول روحانی رسید به زیر ۱۰ درصد نه؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
خرد گرا؟!!!! استخوناي مردم و خرد كردن با اين خرد و تدبيرشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ناشناس ۲۱:۵۱
به قیمت رکود!
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اشتباه میکنی . نظر کاربران در سایت تابناک چه با سواد و چه بیسواد بی تاثیر هست اما سخن فردی که خود را سیاسی میداند . روحانسه . سنی از او گذشته . مقام سیاسی و اخلاقی دارد . . دروس حوزوی برای ترویج اخلاق خوانده آیا نباید در سخنان خود دقت کند ؟ من و شما نطرمان به جایی برنمیخورد . وقتی کسی ملبس هست باید تخصصی ندارد سکوت کند این تفاوت های من شهروند با صدیقی هست
اقای صدیقی کدوم یک از این نماینده ها موافق بی حجابی هستند!؟ این نماینده ها که همشون مثل بچه های مودب و حرف گوش کن مطیع اوامر شما هستند.!! اینها که همشون تایید صلاحیت شورای نگهبان روتو کارنامه شون دارند واز هفتاد فیلتر شماها رد شدند .شما مثلا امام جمعه هستید وخلق الله پشت سر شما نماز میخونند.تابناک خواهشا سانسورنکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
ما یادومون نرفته که به این ها رای دادین که دیوار کشی نشود ولی بدتر از این کارها سرتان اوردن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
نمایندگان چون از فیلتر شورای نگهبان رد میشن یعنی خودشونن ! مردم خواهان حجاب اختیاری هستند
ناشناس
| France |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
احسنت. خودشون میبرن و خودشون میدوزد و خودشونم مینالن، جالبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
تاييد صلاحيت هاي شوراي نگهبان با لحاظ كردن شرايط "حداقلي" است. با اين حال امثال شما جيغ بنفش سر ميدين كه رد صلاحيت هاي گسترده . و حالا كه منتخبين با شرايط حداقلي نتيجه عملكردشون اين شده شوراي نگهبان و مقصر ميدونين؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
من به خاطر برجام که آن را شروعی برای خرد گرایی می دانستم به
روحانی رای دادم هنوزم رایم روحانیه
این خباز هم فهمیده اگر اسمش در لیست نرود خبری از نمایندگی نیست برای لیست دادن اصلاح طلبان تلاش می کند. این حرف ها نیست برو از جیب مایه بگذار.
مسئولین باید به فکر منابع درآمدی جدید باشند و بودجه حاصل از فروش نفت رو از اقتصاد کشور جدا کنند تا راحت تر بتوانند آن را برای خانواده های خود در سرزمین غربت، کارانه های پزشکان، حقوق های کارکنان شرکت نفت، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و قضات هزینه کنن

ما باید کشور را با جیب مردم بتونیم اداره کنیم و مالیات ها را بیشتر کنیم. ما باید قیمت آب ، برق، گاز، تلفن و سوخت را تا جایی که مردم تحمل میکنند افزایش دهیم.

ما باید از اموال مردم هم مالیات بگیریم.

ما اگر بخواهیم میتوانیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
و این شدنی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
قول بهت میدم مردم ما تحمل هر فشاری رو دارندو تحملشون سقف نداره... چطور ظرف یک شب قیمت بنزین
سیصد درصد افزایش پیدا کرد و اندک مخالفتی هم شکل گرفت خنثی شد....
در کل، در طول تاریخ ملت ایران هیچ نقشی در سرنوشت نداشته اند.... و تنها تصمیم گیرنده مسولان بوده و هستند... و ملت فقط پیرو و مطیع بوده اند....
۲۰ اردیبهشت ۹۳؛ مرضیه وحید دستجردی: گفتیم به جای تجهیزات پزشکی ارز دارد می‌رود برای دسته بیل و زین اسب
۲۵ تیر ۹۸؛ سعید نمکی: به جای دو میلیون یورو استنت قلب، کابل برق وارد کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ظاهرا دسته بیل بوده و زین اسب بوده
با اطمینان میگم که در لواسان هیچ هم خبرهایی نیست که اگر بود باید سراغ نفر اول تغییر کاربری دهنده میرفتن
علی دایی اشتباه کرد احمدی نزاد راه نداد باید احترام همیشه بزاریم انقد حزبی نباشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
از دید ورزشی هم که بخوای به قضیه نگاه کنی علی دایی کار درستی کرد...کجای دنیا ریئس جنهور یه مملکت بین دو نیمه پا میشه میره تو رختکن تیم ملی ،اونم وسط یه بازی به این حساسی..۱۵ دقیقه مربی وقت داره با بازیکناش حرف بزنه رئیسدجمهورو بذارن کجای دلشون اخه؟!؟!فکرکن بعد صحبت کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
باید راه میداد یعنی؟؟؟
رئیس جمهور بین دو نیمه بره تو رختکن یعنی؟؟
برو تو اتاقت درو ببند یکم به حرفت فکر کن،خندت نمیگیره؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
می خواسته بره هاله نورش را نشان بازیکنان بدهد
تا شاید روحیه بگیرند !!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
یعنی احیانا علی دایی بابت اولین شکست تیم ملی در آزادی در مقابل عربستان که برکنار نشد؟
اردبیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
علی دایی بخاطر باخت به عربستان و در روال منطقی از مربیگری اخراج شدند ایشان شش سال است پیشانی روحانی را میبوسند و مدح و ثنای دولت 11 و 12 را میکنند و انتقاد از احمدی نژاد میکنند تا بلکه چیزی گیرش بیاد که خدا را شکر دستش از همه جا کوتاه شده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
علی دایی خیلی کار اشتباهی کرده که نگذاشته رییس جمهور بره داخل اگر هم رییس جمهور را خودش بهش رای نداده ولی مردم بهش رای دادن و منتخب مردم است و باید به رای مردم احترام گذاشت این کار بی احترامی به رای مردم است حداکثر می گفت خیلی کوتاه باشد این سلبریتی ها خیلی بی سواد و پر افاده هستن ورزش حرفه ای در خدمت قدرت و ثروت است و ربطی به مردم ندارد فقط برای سرگرم کردن مردم است
صدیقی: مشکلات اقتصادی کشور، نتیجه عملکرد همان کسانی است که با شعار آزادی حجاب انتخاب شدند) اولا که همچین شعاری داده نشد که اگر بود پس شما باید یقه شورای نگهبان را بگیری خود گویی و خود مرد خردمندی ؟! بعد از ان بفرمایید دو دوره قبل از این مجلس که مجلسیان سراسر اصولگرا بودند و برجام پاره می کردند و قطعنامه را کاغذ پاره و در برابر حذف نهادهای برنامه ریزی و چه کاره بودند و ... دلار از هزار به 3500 نرسید ؟ ریس حمهور تان دست زن غریبه را ماچ نکرد مگر چند سال گذشته که فکر کردید مردم فراموش کردند
هنرپیشه آمریکایی اورسن بین (بازیگر نقش لورل: فروشنده در سریال پزشک دهکده ) امروز در 91 سالگی در سانحه رانندگی درگذشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
جدی میگی ؟
دوستان ماله کش هستم. در صورت نیاز انواع خدمات گچ کاری، سیمان کاری، درز گیری، لکه گیری، از بین بردن ترک های سقف آهنی را با بهترین کیفیت براتون انجام میدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
جوشکاری برجام هم پذیرفته میشه؟
از جمله احکامی که به یادم مانده و هیچوقت نتوانستم آن را درک کنم
200 هزار تومان جریمه اروجعلی بعد از حمله به خوابگاه دانشگاه به جرم دزدیدن ریش تراش
قطع یک دست و یک پای چوپان مشهدی به جرم دزدیدن یک گوسفند
اعدام دو جوان برای سرقت 80 هزار تومان به جرم محاربه
و این هم یک سال و نیم حبس و 75 ضربه شلاق به جرم انداختن مقوا در سطل آشغال آتش گرفته
یک دختری هم بود که روسریش را در خیابان درآورده بود و به بیست سال زندان محکوم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اگه يكم تلاش كني شايد نويسنده خوبي بشي در زمينه داستان هاي تخيلي
طوری برخی در این مملکت حرف می زنند که انگار در این سالها همیشه گل و بلبل بوده و ایشان هم هیچ سمتی در مملکت نداشته و مشکلات مملکت مال یک گروه خاصی که جالبه با همین نظارتهای مملکتی کاره ای شدهاند ،می باشد
در اقتصاد به نظرم باید باید چند مدیر اقتصادی خوب رو از اروپا، ژاپن یا کره جنوبی استخدام کنیم. دوستان ببینید کشورهای عربی حاشیه حنوبی خلیج چگونه در تامین رفاه مردم خود بدون به خطر انداختن منافع ملی خود موفق بوده اند.

ما باید حتی از دشمنانمان هم درس بگیریم. مطمئن باشید در ازای پول بهترین افراد رو میتونیم استخدام کنیم. منتهی اولین کاری که انجام میدیم اینه که افراد پیر و نلایق را برکنار کنیم. دیگه بسه هر چی خوردن. باید به جوانان هم فرصت بدیم. شما یکبار به ادارات دولتی سر زده باشید متوجه منظورم میشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
یعنی واقعا میشه ایران رو با این جمعیت و وسعت با کشورهای به اون کوچیکی که اندازه یه شهرستان هم نمیشن و اون حجم صادرات نفت دارن، مقایسه کرد؟ .
اصلا امنیت برای این کشورها چه معنی میده؟ واقعا مستقلا می تونن امنیتشون رو تامین کنن؟
هر کش سنت زیبای فرزندآوری را خفیف بشمارد در دنیا خوار میشود و زندگی او فقیرانه خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
زاد و ولد برای اونایی خوبه که بچه هاشون از تو زایشگاه پست مدیریتی و سهمیه می گیرند بقیه ملت که تعطیل
ناشناس
| France |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
در دنیای واقعی خلافش را می بینیم تا کی می خواهیم خودمان را فریب دهیم
مشکلات اقتصادی کشور نتیجه عملکرد هر دو طیف است ، چه راست و چه چپ. اقتصاد دولتی همین است ، چه با آزادی حجاب چه بی حجاب. باید دولت از تصدی گری دست بردارد و به مردم اجازه دهد خود اقتصاد را بگردانند.
جناب صدیقی اگر به گفته ی شما مردم به کسانی که شعار آزادی حجاب رای دادند یعنی مردم با حجاب اجباری و دیگر سخت گیری هایی که در هیچ جای دنیا نیست مخالف هستند !
بهتر نیست دست از سخت گیری های بی جهت بردارید و مردم ایران را در انتخاب بعضی امور مثل دیگر کشورهای دوست و برادر و مسلمان آزاد بگذارید ؟؟؟
جناب حجت الاسلام صدیقی امام جمعه محترم تهران رسما وارد کارزار انتخاباتی شده اند و حتما هم باید نیروهای انقلابی متدین کاردان و البته حرف گوش کن اصولگرا انتخاب بشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
جناب حجت الاسلام روحاني كه از خيلي پيشتر وارد شدن . بذاريد بي حريف نباشن لااقل
جناب صدیقی اگر ادعای شما درست هم باشد !؟
که شک دارم .
قطعا مقصر اصلی و کم کاری واقعی را شورای نگهبان کردند، که این افراد ناشایست !؟ را از فیلترهای خود عبور دادند .
به همین دلیل روشن بهتر است که ما دیگر در انتخابات شرکت نکنیم !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
آقای صدیقی‌ چطوره اصلا همه انتخابها را خود شما انجام دهید . چون انتخاب مردم همش مشکل داره
علت برکناری دایی از طرف هر نهادی رخ داده باشه باخت به عرعرستان و در آستانه حذف بردن تیم ملی بود بقیه اش چرت و پرت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
تو برو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
تابناک شما توهین های این واق واق کن را منتشر میکنی ولی پاسخ هایش را نه
مشکلات اقتصادی ساخته یک دوره خاص نیست. بهتر است واقع بین باشیم
ما اصلاح طلبان با شعار اصلاح طلبی و بدست گرفتن کرسی مجلس و دولت و شورهای شهر حتی نتوانستیم محاسن بلند اصولگرایان را اندکی کوتاه تر و زیباتر کنیم . مگر میشه مگر داریم با نظارت استصوابی اصلاحات انجام داد . به لیدر اصلاح طلبان میگویم و اخطار میدهم برای آخرین بار دست از شعارهای اصلاحات بردارید و بگذارید مردم راه خودشان را بروند .
عجب! پس وضعیت کلی کشور شامل موارد زیر هستش:
اول اونایی که بی حجابی رو ترویج کردن
دوم دشمن آمریکا و....
سوم آل سعود
وگرنه مسولین ما اصلا فرشته اند فرشته!! نخند والا خخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
روحانی!
اها همين على دايى تبعه امريكا را ميگوييد. البته كه ابش با يك وطندوست واقعى در يك جوى نميرود.
مشكلات اقتصادي كشور سابقه طولانی دارد و مربوط به يك يا دو دوره نيست!
البته مشكلات اقتصادي به دوره اي بر مي گردد كه عليرغم فروش نفت با قيمت بالا و تحويل گرفتن صندوق توسعه با تراز مثبت در انتهاي دوره آن شخص كلي دكل نفتي گم شد!تراز صندوق توسعه و بانكها منفي شد!بجاي آنكه رشد اقتصادي و ايجاد شغل داشته باشيم با مسكني به نام يارانه سعي در حل مشكلات داشتند! و البته با اين حال افزايش چند باربري قيمتها !كافيست قيمتهاي ابتدائي دوره اول آن شخص را با انتهاي دوره دوم او مقايسه كنيد !و مشكلات عديده ديگر.
جناب صدیقی.اگر اجازه می دادید عقلا بر اساس احترام متقابل روابط کشور را با کشورهای دیگر ومخصوصا آمریکا بنا می نهادند.اگر اینهمه مرگ بر آمریکا نمی گفتید واجازه می‌دادید شرکت های آمریکایی وغربی در ایران سرمایه گذاری کنند اکنون مردم ترکیه ،قطر وامارات حسرت زندگی مارا می خوردند نه برعکس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
چی زدی اینطوری فکر می کنی!
برو پیش دکتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
ناشناس 23:15
خودت چی زدی ؟؟
داره حرف حساب می زنه
این دشمنی چهل ساله جز تحریم و عقب ماندگی چی برای ما داشته ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
با آمریکا که 4 سال نشستید و بستید تهش شد این عین همون دو سال زمان خاتمی
ناشناس
| France |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
احسنت. اشکال اینجاست که ما را در خرافات نگه داشته اند و حتی میگذارند در دین تحقیق کنیم چه برسه بخواهیم علم به روز دنیا را در ساختار مدیریت کلان کشور وارد کرده و ازش استفاده کنیم
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
دوستان قشنگ به کلمات صدیقی فکر کنید . اصولگرایان به روشنی میگویند که بعد از انتخابات مشکل اصلی که حجاب اجباری هست و شعار معیشت اقتصادی هم یک شعار هست . در اثل اصولگرایان اصلا مشکل گرانی و بیکاری حتی شعار آخرشان هم نیست . انها با چنین شعارهای عوام فریبی وقتی بر کرسی قدرت نسشتند به ریش مردم‌میخندند . وقتی به انها اعتراض در مورد اقتصاد هم داشته باشید فورا یک فتوا صادر میکنند که اقتصاد مشکل کشور نیست بلکه صدور انقلاب مهمتر هست . یعنی برای توجیه هر موردی از دین و روایت استفاده سیاسی میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
شما بگو مرگ اینقدر داد بزن فریاد بزن ببین چی میشه
نتیجه ای داره جز آزار خودتو سایرین ببین تو کل دنیای امروز کسی میگه مرگ جز ما و کشور نه گروه های هم فکر ما
جناب آقای صدیقی عزیز آخر حجاب با مشکلات اقتصادی چه سنخیتی دارد که جنابعالی در مورد آن سخن به میان می آورید تورا خدا با این چنین سخنانی ارزش و مقام روحانیت را پایین نیاورید دیگر بس است کار را به کاردان بدهید خود در حوزه ی کاری خود باشید .
عجب !
پس شماها می دونید مردم از اجبار در حجاب و دیگر موضوعات از این دست خسته شده اند و به هر کسی که وعده ی رفع این سخت گیری های بی منطق را بدهد رای می دهند ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
خیر منظور این است کسانی که رایشان به این خاطر داده شده باعث پیروزی روحانی شده اند نه این که همه ی رای روحانی از این قماش باشد.
چه گیری کردیم !
می دونن مردم از محدودیت های ایجاد شده عاصی و خسته هستند و از هر ابزاری برای از بین بردن محدودیتها استفاده می کنند ولی به جای دادن آزادی هایی که مردم خواهان آن هستند مردم را سرزنش می کنند که چرا برای رفع محدودیت حتی تلاش کردین ؟؟
گویا حق مردم فقط تحمل عقاید و روش زندگی تحمیل شده توسط حضراته !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ظاهرا برعکس هست مردم از دست شما ها خسته شده اند با اون پوشش
اگر مشکلات امروز کشور نتیجه امتخاب غلط مردم و عملکرد است پس نقش دستگاههای نظارتی و بازرسی و قوه قضاییه چیست ؟

یعنی این دستگاهها بر عملکرد ها اشراف داشتند و کاری جز نگاه کردن نداشتند ؟؟؟؟!!!!
هر فردی که اهل کار و تلاش و سالم زندگی کردن باشه و توان مالی داشته باشه و از ایران به اروپای غربی یا آمریکای شمالی بره، قطعن برد کرده اما روی سخنم با افرادی هست که توان مالی ندارن. دوستان دست از زاد و ولد بردارید

والدین ما به خاطر حماقتشان ما را در این شرایط فلاکت بار گرفتار کردند. بدانید که سرنوشت ما در دست والدینمان بود و سرنوشت فرزندانمان در دست ماست. ما حداقل کاری که میتونیم انجام بدیم اینه که دست از زاد و ولد برداریم با اینکار دیگه مسئولایت و حقی در این شرایط به گردنمان نیست.

زندگی در ایران برای مردم عادی هیچ آینده ای روشنی نداره. بیخود منتظر معجزه نباشید.
حتما مناظره اقای تاجزاده و محبی را ببینید که اقای محبی در مقام ریاست امر با معروف و نهی از منکر چه تحلیلهای خاصی می کنند و همه را از دم تیغ می گذراند و اماتورگونه تحلیل می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
همون خرما خوردنش كافي است
واقعا حرف زد راحت ترین کار ممکن است،همام کاری که صدیقی و شریعتمدار و...دوستانشان انجام میدهند! اما در عمل صفرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
به من بگو شما به غیر از حرف زدن کدام کار مفید توی عمرت کردی؟
ناشناس
| Canada |
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ناشناس ۲۳:۱۶
رفتن به کانادا
با وجود اینکه علی دای را دوست دارم ولی یرحوردها وحرکات نشایست و به دور از شئان و مغرورانه اش به مقا ادمهای بی جنبه وکم ظرفیتی اورا نمیپسندم ومیگم اگه واقعا جای ستارهای بزرگ. دنیا بودی گمان نکنم میشد نگهت داشت ومعلوم نبود با مرددوم چه طوری برخود میکردی
ان اقای روحانی که پشت تریبون جلوی دوربین از مردوم انتقاد میکند ومیگه مردوم غلط میکنن رای نمیدهن من حقیر هم میگم مردوم غلط میکنن که به شما وامثال شما رای بدهن که طلبکارانه وبی ادبانه صحبت میکنید
صدیقی: مشکلات اقتصادی کشور، نتیجه عملکرد همان کسانی است که با شعار آزادی حجاب انتخاب شدند!
یعنی ما در زمان روسای جمهور قبلی مشکلات اقتصادی نداشتیم؟! اگر می خواهید نصیحت و انتقاد کنید حداقل منطقی و باور پذیر انتقاد کنید
راه اصلاح از طریق صندوق رای امکان پذیر نیست ، اختیارات مجلس عملا به صفر رسیده ؟ و نهادهای انتصابی عملا اجازه هیج مصوبه ای رو به مجلس نمیدن و نماینده ای ازاده رو سریع رد صلاحیت میکنند ؟؟ حداقل اجازه میدادید یه مدرس و یه مصدق تو مجلس میبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
حتما اون مدرس سلحشوری بود و اون مصدق هم صادقی!
خیر جناب آقای صدیقی اشتباه می فرمائید. مشکلات اقتصادی مملکت از آنجایی شروع شد که برخی از مسئولین لقمه گنده تر از دهانشان برداشتند. آنچه شما در این مملکت شعار می خوانید برای سران کشورهای فوق قدرتمند دنیا بهانه شده است برای اینکه مردم بیچاره ایران را تحت بدترین فشارهای اقتصادی قرار دهند. انشاءالله که چشمتان را باز بفرمائید و کمی بیشتر بیندیشید و بجای حمایت بی چون و چرا از یک گروه خاص به فکر هشتاد میلیون مردم بیچاره ایران باشید که نزدیک به هفتاد میلیون آنها زیر خط فقر زندگی می کنند. ببخشید، لطفاً خودتان را مبرا از این بدبختی و بیچارگی مردم ندانید
هدف شورای نگهبان از رد صلاحیت های فله ای ؟
۱_ تشکیل مجلس مطیع و گوش به فرمان و در اختیار گرفتن ریاست جمهوری اینده از طریق پارلمانی کردن
۲_ اسیضاح رییس جمهور از طریق مجلس اینده
من فکر می کنم مشکل در بودن و یا نبودن نظارت استصوابی نیست. مشکل در این است که نظارت استصوابی بطور ناعادلانه از آن استفاده می شود مثلاْ در فتنه ۸۸ اگر به معنای واقعی نظارت استصوابی بین هر دو گروه عملی می شد هیچ گاه فتنه ۸۸ بوجود نمی آمد. متاسفانه بزرگترین مشکل کشور در این است که آن عدالتی که از آن با عنوان عدالت علوی یاد می شود بین مسئولان و مردم وجود ندارد و اگر کسی باور ندارد حتی از ظاهر میز و صندلی و اطاق و حقوق ... مسئولین و بقیه مستخدمین دولتی می تواند تشخیص دهد و پشت پرده و ... بماند.
یکی از شرایط مناظره، هم شأن بودن طرفین است. وقتی آقای تاجزاده با آن سابقه سیاسی حاضر می شود در مقابل یک طلبه ی جوان جویای نام به مناظره بنشیند قطعا حرفی بهتر از این هم نخواهد شنید.
حاج آقا فرا فکنی ممنوع! همه افزاد نامبرده در درجه نخست ارادت و پایبندی خود را به آرمانهای اتقلاب و نظام در محک شورای نگهبان اثبات کردند و بعد از مردم رای مثبت گرفتند. نمیشود که . هم نظارت کرد و هم مسولیت نپذیرفت.!!
لا توجه به اینکه حدود ۲ ساله طلا در جا ومیزنه و به میمنت دلارهای تزیرقی جناب همتی و افسار پاره کردن سایر کالاها ،خرید طلا را از دست ندهید ؟؟ پراید ۶۵ میلیونی فقط با دلار ۳۰ هزار تومانی محاسبه میشه ؟؟
جناب محمود صادقی مجددا حرف های خودش رو به نوعی تکذیب کرد. کاری که بارها بعد از شبهه افکنی انجام داده بود.

و مهمتر اینکه ...
یه جورایی تله ای که برای بعضی نمایندگان گذاشته بودند رو هم از کار انداخت. چون وقتی چنین چیزی رو اعلام می کنی دیگه اون نماینده از ترس اینکه موضوع رسانه ای شده سریع خودش رو از ماجرای پول دادن برای تایید صلاحیت می کشه بیرون!
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
هوشنگ خان خبرو خوندی و این نظرو نوشتی؟من اگه جای شورای نگهبان بودم به پاس رسوا کردن این گروه که حتما سالهاست مشغول فعالیت هستن اقای صادقی و ۲۹۰ نفر دیگه که ایشون بگن رو تایید صلاحیت میکردم..شما هم بقول هم حزبی تون کمی غیرت و انصاف داشته باشین و از ایشون عذر خواهی کنین
پس چرا از مردمی که به نظر شما هنوز از داخل لیست بشدت محدود شده شورای نگهبان نمیتوانند
درست انتخاب کنند ، !!!!! می خواهید که باز در انتخابات نمایشی فرمایشی شرکت کنند !!؟؟
رها کنید این مردم فلکزده را
هر کاری دوست دارید خودتان بکنید
و این قدر زخم زبان به این مردم رنج دیده نزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
حالا کاری به گفته آقای صدیقی ندارم، اما واقعیت اینه که در مناظره های اقتصادی انتخابات ۹۶ دست طرفداران دولت خیلی خالی بود، اما دولت با ایجاد دوگانه های غیر واقعی از جمله دیوار کشیدن تو پیاده روها و لولو جلوه دادن رقیب یه بخشی از مردم رو متوجه خودش کرد
گروه هایی هم به شعارهای سیاست خارجی و تعامل با
دنیا رای دادن. خب به هر حال حاصل تلاش دولت توی سیاست خارجی همین اوضاع و احوالی هست که می بینیم. دیگه ناراحتی و زدن زیر میز نداره که.

آمریکا مردم ایران رو تحریم کرده و با افزایش فشار بهشون می خواد به اغتشاش مجبورشون کنه.
که در بستر اون اغتشاش مملکت رو تکه و پاره کنه.
کم بودن مشارکت در انتخابات پالس مثبت به آمریکا برای افزایش فشاره.
افزایش مشارکت به معنی جواب ندادن فشارهای آمریکاست که مجبورشون می کنه فشارشون رو کم و شیوه تعاملشون رو عوض کنن.
ناشناس
| Canada |
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
فعلا که فشار دولت ببشتره. شرکت نکردن در انتخابات پالس به دولته که فشارش رو کمتر کنه وگرنه تنهایی باید به مصاف امریکا بره
آقای صدیقی همه این نماینده ها از فیلتر شورای نگهبان رد شده اند
در ضمن اگه بی حجابی باعث مشکلات اقتصادی میشه پس چرا در کشورهای غربی که همه لخت تو خیابون میگردن جز اقتصادهای برتر جهان هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
گفته نتیجه عملکرد فردی است که شعار آزادی حجاب می داد. نگفته نتیجه بی حجابی که. مطمئنم سواد داری ولی چون جواب منطقی نداری حرف طرف رو عوض می کنی و یک جواب جدید آن هم طلبکارانه میدی. دقیقا کاری که جهانگیری در انتخابات می کرد.
فساد خودروسازان در ا ن چهل سال چه معني دارد مثلا صبح اعلام كردند ثبت نام خودرو و هيچ كس نتوانست وارد سايت شود و وقتي وارد شد كمتر از ١٥ دقيقه اعلام كردند تمام شده چه كسي به جز دلالان خودروسازان با اىن سود فزاىنده در اىن فساد دست دارند فساد زير ساخت جامعه ما شده است چرا اختلاف قيمت بازار و كا خانه اينقدر زىاد است اىن جز دلالي سازمان يافته خودرو سازان است
در جواب آقای مطهری باید گفت که همین استدلال شما نشان از درماندگی شماست.
یک نماینده شاید نتواند کاری کند ولی شما حداقل 80 نماینده بودید (که رد شدید) و مثل بقیه افتضاحاتتان، کارها را گروهی به گند میکشیدید.
دایی احمدی نژاد را راه نداد از تیم ملی خط خورد . تمام چون باید احمدی نژاد خراب شود. ولی نمیگید که تیم ایران از عربستان 2 بر یک در آزادی شکست خورد و حتی با برد امارات و تساوی با دو کره تو زمین حریف تو گروه پنج تیمی چهارم شد و حذف شد و کره شمالی با کره جنوبی به جام جهانی رفت. اگر ایمان ندارید آزاده با شید
علی کریمی از تیم کنار گذاشته شد. مهدی مهدوکیا کنار رفت و غلام نژاد جای او را گرفت اینا تاثیر نداشت.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
به احمدی نژاد چه ربطی داشت که تو رخت کن بازی کنان را ملاقات کنه . مگر کادر فنی نبود ؟ احمدی نزاد وقتی با توپ پلاستیکی در محلات استان بازی میکرد گدَشته بود ؟ هم در اقتصاد هم در ورزش دخالت میکرد . عادت داشت
رشد ۸ برابری بورس را خدمت همه بورس بازان عزیز تبریک میگویم ؟؟ فعلا عروسی تو خونه شماست و خیلی راحت روزی ۱۰ میلیون به جیب میزنید ؟؟ قدر این دولت رو بدونید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
واقعا اون کارگر بیچاره ای که به خاطر گرون شدن سهام بچه اش شبها بدون سهم می خوابه یا اون کارمند بدبختی که به خاطر بالا رفتن قیمت سهام مجبور شده زنش رو طلاق بده یا اون جوونی که دیگه نمی تونه سهام بخره و ازدواج کنه و .... رو در نظر بگیرید و ببینید بالارفتن بورس چه زندگی هایی رو نابود کرده . .... . کجات می سوزه که از بالا رفتن بورس ناراحتی ؟دلار و سکه و ملک داری و اندازه بورس رشد نمی کنن ناراحتت کرده ؟ بالا رفتن بورس چه مشکلی برای مردم ایحاد کرده که هرشب اینطوری آتیش می گیری ؟ بالا رفتن بورس نتیجه بی ارزش شدن پول کشوره نه چیز دیگه . حالا مردمی هم که درست و اصولی سرمایه گذاری کردن و به نفع تولید سرمایه شون رو آوردن تو بورس امثال شما مافیاهای سکه و مسکن و ارز که سالها خون مردم رو مکیدن ناراحتید ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
نه جناب ناشناس جوش نزن من خود ۲۷۰ میلیون به جیب زدم ، تو به فکر خودت باش ، در ضمن بهت نمیاد جوش کارکر بزتی ؟؟؟.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ناشناس 23:03 نگفتی بالا رفتن بورس چه مشکلی برای کشور ومردم ایجادکرده . اصلا معلومه که مشکل روانی داری اول که ناراحتی تو خونه ما عروسیه . حالا هم تهمت می زنی که بهم نمیادکه جوش کارگر رو بزنم . از سود و خوشحالی مردم ناراحتی و رقیبت رو به هر فیمتی می خوای حذف کنی . البته این مشکل خیلی هاست بیشتر ازاینکه به سود نفع و خودشون و کشورشون فکرکنند از موفقیت و سود دیگران ناراحت می شن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اگر 270 میلیون به جیب زدی چرا می گی فعلا تو خونه شما عروسیه ؟؟؟؟ داری دروغ وارد بازی می کنی پس مافیایی .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
چقدر شما ها بی ادب هستید جایی نمی سوزد رشد بورس نتیجه تبانی و رانت است چطور می شود اقتصاد خوب نباشد ولی بورس مثبت این را جواب دهید
جالبه در این کشور به قول کیهان هیچی به ریس جمهور ربط نداره ولی ایشون مسئول همه چیز هستش.این تعارض معنیش چیه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
به کیهان ربط نداره که در کار منتخب مردم دخالت میکنه اول تیتراژ روزنامه خودش را نگاه کنه تا بعد . هیچ کجای دنیا امروز اقلیت بر اکثریت حکم نمیکنند .
شما را به خدا به فکر مردم... باشید شهرداری.. پدر مردم را داره در میاره به دفتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر تظلم خواهی کردیم یا نخواستند یا دستشان بر نمی آمد شهردار خانه های مردم را نصف قیمت مزنه بزور داره ملک را به بهانه طرح در می آره و مردم را بی سرپناه می کنه کسی به داد مردم نمی رسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
قیمت املاک در مسیر طرح های عمرانی رو کارشناسان منتخب دادگستری تعیین می کنند نه شهرداری
به قول رهبری ، کشور از جایی ضربه خواهد کرد که کسی فکزش را نمیکند ، به نظرم تفکرات جناب صدیقی و مصباح اخرش همه رو ضربه فنی خواهد؟؟. از ما گفتن ؟؟
جناب دایی بیجا کردن رئیس جمهور رو راه ندادن
الان معلوم شد اگه بازیکنا رئیس جمهور رو میدیدن روحیه میگرفتن و نمیباختن
مسئول تمام عیار اون باخت داییه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
آره..اصلا علت باخت تیم تو نیمه دوم این بودکه بچه ها منتظر بودن رئیس جمهور بیاد تو رختکن،چشمشون به در خشک شد اخرش دایی نذاشت محمود بیاد..بچه ها روحیشونو باختن با این اتفاق.
همه چيز به كيهان مربوط است ! بقيه كاره اي نيستند .
من آللن وقتی میبینم تلویزیون نشان‌میدهد که بعد از خروج شاه از ایران‌مطبوعات ازاد شدند . اعتراض آزاد بود . اما اتفاقات اخیر در امسال تمام این موارد را کمرنگ کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
زندانیان سیاسی هم دیشب تلویزیون ایران نشان داد که ازاد شده بودند بجز شخص هویدا . حالت چرا هویدا آزاد نشده بود جای سوال و جواب دارد
صدیقی ! آزادی حجاب یکیش بود و در ضمن آزادی های دیگر , ولی دولت و مجلس کاره ای نیست ! مخصوصا مهر اصلاح طلبان را هم خورده باشند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
روحاني !
سلام .اگر تمام مطالب مندرج از اقای صدیقی باشد باید گفت وای بر ما وای برما . انکس که در نماز جمعه مردم را به تقوا دعوت میکند سپس اینگنه به مردم توهین میکند؟ اقای صدیقی وظفیه نمایندگان تصویب لوایح و طرحهای ملی است نه تامین نظر رای دهندگان . چون نظرات مردم متفاوت و فراوان است هیچ نماینده ای نمی تواندنظر مردم شهر خویش را تامین و جلب نماید. اقای صدیقی مجلس قبلی که شما سنگ ان را به سینه میزنید چی کرد ؟دولت قبلی که شما برایش سرو دست می شکستید چه کار کرد؟ اقای صدیقی ما براساس کدام ترس از جنگ نماینده انتخاب کردیم؟ اقای صدیقی به شعور و انتخاب مردم اهانت کردید لزوما باید بثورت رسمی از مردم عذرخواهی کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
هيچ توهيني به مردم نكرد ، مردم و آگاه كرد
من امروز وقتی به دو تا نماینده اصولگرایی شهرم خیلی به چهره و شعارهای انتخاباتیش خیره شدم دیدم از همان شعارهایی که در تطاهرات فریاد میزنند ولی پیش خودم گفتم شاید به خوش تیپی و خوشگلی هم بشود ۵۰ درصد نمره انتخاباتی داد . متاسفانه دیدم از هر دو شاخص برخوردار نیست . یعنی نه سواد کافی دارد نه تخصص نه متاسفانه خوش قیافه هم‌نیست . چکار کنیم برگه سفید در صندوق بندازم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
نه بابا بيخود كاغذ حروم نكنيد اگرم مي خواهيد راي بديد به گلزاري يا يه خوش تيپ ديگه راي بديد
كانديد نيستن مهم نيس .
رتعداد آرا بالا باشه شايد رفتن تو مجلس كسي چه مي دونه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
به انقلابي راي بده ، كاري به اصولگرا اصلاح طلب نداشته باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
!!!!!!منظور شما همان علی آباد است
جناب صديقي چرا هميشه أزملت طلبكاريد از علوم سياست و اقتصاد چه ميدانستيد كه نردبان ترقي را چنين به سرعت طي فرموديد ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
چرا چرند ميگي
آقای شریعتمداری تنها روزنامه نگاری که در این مملکت آزادی تام دارد تو هستی یادت باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اصلاح طلب بسيااااار آزادترند
آقای صدیقی مشکل ملت ما داشتن مسولین حراف. فقط مصرف کننده است. هیچ تخصصی ندارند جز حرفهای تکراری.
سخنان آقای صدیقی امام جمعه موقت تهران هم مانند بعضی سخنان دیگر که این روزها از تریبون داران دیگر پخش و نشر می‌شود حیرت افزاست . چهل و اندی سال از انقلاب گذشته . دولت‌ها آمده اند و رفته اند حالا سخنان منقول از ایشان هم مانند بعضی دیگر موجب حیرت افزایش شده است. ایشان شیپور را از سر گشادش آنهم ناشیانه میزنند . حالا بدهکار هم شده اند. حضرات اگر خرابی وضع معیشتی و اجتماعی و غیره را قبول نداشته باشند که البته انکار غلطی است نمیتوانند از وضع دینداری مردم از مسئولیت شانه خالی کنند . این از جمله نعل وارونه زدن است و شعبده کلامی. خود ایشان یک تفحصی در خودشان و کلامشان داشته باشند و ببینند علت و معلول سخنان و صغری ، کبرای کلامشان از سندیت و منطق لازم برخوردار است. ایضاً همین ها را می‌توان در مورد سخنان امام جمعه مشهد نیز بیان کرد.
سخنان حضرات امامان جمعه در جلب نظر آنها که قصد شرکت در انتخابات پیش رو را ندارند ، نه تنها نأثیری ندارد که جداً اثر معکوس‌دارد و عده بیشتری را مأیوس از شرکت در رأی گیری ها خواهد کرد. شاید هم دلیل بیانات همین باشد چرا که رأی حداقلی پیروزی جناح تمامیت خواه تریبون دار را تضمین میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
صدیقی و علم الهدی و شریعت مداری و احمد خاتمی و ازغدی و قالیباف و احمدی نژاد ....... آیا تضمین میدهند که بعد از انتخابات به وعده های که دادند عمل نکردند از قدرت کنار بروند ؟ وعده های معوق به جامانده اول انقلاب هنوز اجرایی نشده است . دوم اینکه برای حل مشکلات سیاسی و اقتصادی و سیاسی باید به تجربه و علم جلو رفت نه با شعار و ایده پردازی .
بیایید به بزرگترین چالشی که اصولگرایان در سیاست با ان مواجه هستند را بازگشایی کنیم . شما فکر کنید تمام مشکلات کشور حل شده باشد یعنی مردم در رفاه باشند . بیکاری حل شده باشد . فقیر نداشته باشیم . همه مردم مطیع و فرمانبر باشند و همه در موقع اذان جلوی و داخل مسجد صف کشیده باشند . ........ اما بزرگترین چالش اصولگرایان این هست که فرضا اگر جلوی مسجدی یا خیابانی فردی پیچ نوارش را داخل خودرو بالا برده باشد . دختر خانمی کمی حجابش شل بسته باشد . چنان النگ شلنگه ای درست میکنند و چنان وضعیت سیاسی و اجتماعی را بر شهروندان تنگ میکنند و دیگران را ترغیب میکنند که این مسایل و موارد را با کتک ادب کنید . کلا در گفتمان اصولگرایان زندگی اصلا امکان پدیر نیست . یعنی تفکر افراطی انها هم فرهنگ و هم اقتصاد و هم نظم نوین علمی را بر هم‌میزند . چون مردم با چنین گفتمانی راحت نیستند و حل نمیکنند چون آرزوهایی دست نیافتنی دارند . این ارزوها حتی در یک روستا هم بین خودشان به بن بست میرسد .
استدلال های بسیار جالب . من هم در علم پزشکی وارد میشوم و میگویم که ابله مرغان در نتیجه وارد شدن مرغ ها در آب بوجود می آید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
مرسی آرش جان جان کلام را در این طنز بامزه بیان کردی.
همه همدیگره محکوم میکنن
حجاب چه ربطی داره به اقتصاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
حجاب خیلی ربط به اقتصاد داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
ربطش از اونجایی مشخصه که 10 اقتصاد برتر دنیا همه حجاب دارن.
جناب صدیقی مگر آنها را اول شما تاببد و انتخاب نکردید ؟

چرا فرافکنی می کنی و همیشه ملت را متهم می کنید !!!!

باشه این بار هیچ یک از انتخاب شد ه های شما را انتخاب نمی کنیم تا متهم نشویم. رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
من دیگر به همین اصولگرایی که میخوا۷د بدون رقابت حزبی به قدرت برسم رای نمیدهم . چون دوباره خودم مقصر خواهم شد . رای در ایران به خاطر ساختار نهادهای عیر پاسخگویی ارزش سیاسی و اجرایی ندارد .
کشورهایی که حجاب اختیاری دارند ولی حجاب اجباری ندارند چرا مشکلات کشور ایران را ندارند . بهتر نیست اقای صدیقی و امثال صدیقی در رفتار و اندیشه های سیاسی که دارن همه دنیا را به چالش میکشن تجدید نظر کنند
جناب مطهری من قبلا به شما رای دادم، الان هم نمی دونم به چه علتی شما رو رد صلاحیت کردن. اما رصد فعالیت های شما تو این دوره مجلس نشون می داد که خیلی درد مردم ندارید. الانم مشکلی نیست، پروندتون رو از شورای نگهبان بگیرید و کامل منتشرش کنید. مردم خودشون قضاوت می کنن که مشکلات شما کلی بوده یا جزیی!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
دروغ میگی
جناب آقای روحانی و اصلاح طلبان و ضد انقلاب ها.کمی سکوت کنید تا شاید با سکوت شما وضع کشور بهتر شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ضد انقلاب خودتی . اول برو مطالعه کن اهداف انقلاب چی بود ؟ آیا اهداف انقلاب همین‌مواردی هست که الان گرفتارش هستیم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
وضع کشور تا زمانی که روابط کشور با دنیای خارج بر اساس منافع ملی تنظیم نشود و با همه جا ارتباط قطع باشد همین است و شما طوری سخن میگوئید انگار که نه انگار 70 درصد کابینه اقای روحانی اصول گرایان است ؟مگر میشود در دنیای امروز یک کشور دور خود حصار بکشد و با دیگر کشورها رابطه نداشته باشد
اقتصاد یعنی تولید و تجارت خارجی و البته تجارت خارجی نیاز به روابط بین المللی دارد و صادرات و واردات نیاز به روابط بانکی دارد. عهدنامه های بین المللی را به مسخره گرفتن یعنی به زندان انفرادی خودساخته و کنار گذاشته شدن و این موضوع ادامه پیدا کند وضعیت خوبی در انتظار ما نخواهد بود.مقصر دانستن دیگران وضع ما را خوب نمیکند. به دنبال راه حل باشید.
یک نفر هرشب کامنت میذاره که روحانی پیشنهاد ریاست جمهوری مادام العمر برای مرحوم هاشمی داده، تابناک هم متأسفانه این سخن دروغ را منتشر میکنه، در حالیکه اولا پیشنهاد ریاست جمهوری مادام العمر نبود بلکه یک دوره ۴ ساله اضافه بود، ثانیاً روحانی نبود بلکه مهاجرانی پیشنهاد داد، ثالثا خود مرحوم هاشمی با آن مخالف بود و در همان مرحله پیشنهاد متوقف شد، رابعاً این موضوع چه ربطی به شرایط فعلی داره؟
هاااااااااااا پس بگو حاج آقا ما چرا ۴۰ سال اقتصاد نداریممممم پس بخاطر اینههههه. نرخ دلار(واحد جهانی برای مقایسه ارزش پول کشور ها) تو این ۴۰ سال ۲۰۰۰۰ برابر ریال شده واسه همین پسسسس؟؟؟خوب زود تررررر میگفتی برادررر
در نبود مطهری چه کسی به فیفا نامه بزنه و از بازیکنان دو تابعیتی فرانسه در جام جهانی گلایه کنه؟
در نبود صادقی چه کسی بِرَندِ در دستشویی های آستان قدس را کنترل کنه (و البته به دروغ بگه ایرانی نیست)؟
دلمان به دکتر کامبیز مهدی زاده (داماد رئیس جمهور و یا همان داماد برادر حسین فریدون) خوش بود که با شعار مجلس آنتی فساد! ثبت نام کرد که او هم تایید صلاحیت نشد.

کی دیگه میخواد پیگیر دغدغه های واقعی مردم باشه؟!
رای بی رای :-)
نه به انتخاب پزشکانی که کاندید مجلس شده اند
آقای صدیقی گوش دادن به حرفهای شما دود از کله آدم بلند میکنه.
علي مطهري كه واسه اون دختر دانشجو قرص ضد بارداري همراهش داشت واسه ساكت كردن اين طلبه جوان هم حتماداشته كه به وقتش رو ميكنه احتمالا اينجا امكانش نبوده
جناب صديقي ،
انشالله ببينيم دوستاني كه با شعار جدا سازي زن و مرد در پياده رو ها و تفكيك پياده رو ها در مجلس انتخاب مي شوند ، چه گلي به سر ملت در زمينه اقتصاد خواهند زد
حجاب و اقتصاد ؟؟؟ اصلا چه ربطی داشت؟
.
این وضعیت اقتصادی نه یک شبه بلکه نتیجه افکار شماست .
شما برو ببین دامادت به توصیه شما چند جا عضو هیات مدیره هست و از چند جا داره حقوق 25 تا 30 میلیونی میگیره ؟؟ بعد بیا بری مردم صحبت کنید
مردم برای یک مدت همه روزه سکوت بگیرید .هیچ کس حرف نزند .ببینم چی می شود شاید این اعتراض به درد به خور باشد
ما که یادمون نرفته ، شما رو نمیدونم عملکرد دایی در تیم ملی بسیار ضعیف بوده است و همه مردم اعتراض داشتند . چقدر زود یادشون میره ........
مشکلات اقتصادی از عدم اگاهی شما از اقتصاد است
پاسخ به آیت الله صدیقی
پیشرفت اقتصادی کشور در زمان احمدی نژاد را به خوبی به خاطر داریم . مملکت بهشت برین بود .
ایکاش روزی برسه تا کسانی مثل صدیقی اظهار نظر نکنند ...شماها که اهل جنگ هستید برید بجنگید و بچه هاتون هم بفرسید ..مردم نباید نردبان ترقی شما باشند جناب صدیقی
جالبه که همه منتقد هستند و هیچ کس مسئولیت پذیر نیست.
آقای صدیقی این چه حرفیه؟ "مشکلات اقتصادی کشور، نتیجه عملکرد همان کسانی است که با شعار آزادی حجاب انتخاب شدند"؟؟؟؟
یعنی بیشتر مردم که اینها رو انتخاب کردن به خاطر این شعارشرون بود که حجاب رو آزاد کنن؟؟؟؟؟؟
آقای مطهری قطعا با این تجربه کار در مجلس میداند که اوضاع اینقدر خراب است که نه یک نماینده بلکه یک منشی کمیسون و یا یک کارمند مرتبط با تصنیف و .. میتواند قانون را تغییر و با کلمات و جزئیات بازی کند و قالبا نمایندگان هیچ توجهی به جزئیات ندارند .
در عین حال اگر نماینده ای قصد کار کردن داشته باشد ، حال نه بخاطر این ادعا که به نظر من هم نباید صحیح باشد و از مطهری بعید است ولی اگر بخواهد کار کند برای مردم نه حاشیه سازی و پرداختن به فرعیات و منافع حتما میتواند بهترین اقدامات و قانونگذاری ها و اثر گذاری در قانونگذاری را داشته باشد ،خصوصا در موضوعات کم حاشیه و مهم که نمایندگان کمتر ورود میکنند
جناب صدیقی د آیا این تهمت به هبرخی از رای دهندگان نمی باشد ؟
جناب صدیقی مشکلات اقتصادی نتیجه دشمن دانستن جهان است . نتیجه تشکیل جبهه مقاومت است .
شما را به خدا دست از سر ملت بردارید....توهین به شعور ملت کافیه...
بعد از 100 سال علت اخراج ذایی از تیم ملی
تابناک جرات نکردی نظر من رو پخش کنی
خدا شفات بده
آقایون هفت سال است اقتصاد مملکت را نابود کرده اند هنوز هم از رو نمی روند
گج کاری با ماله کشی چه فرقی داره...
حاج آقاي صديقي خودتان اصلا" در هيچ جايي كوتاهي نداشتيد ؟ شما و طيف تان هميشه 20 بوديد ؟ چرا ياد گرفتيد توپ را به زمين اين و اون بياندازيد ؟ شما كجاي كار بوديد ؟ شما فقط ماموريد حرف بزنيد ؟ سخنراني كنيد ؟ موعظه كنيد ؟ بي حجابي نتيجه ي عملكرد همه است نه طيف يا جناح خاص ؟ شما بررسي بفرماييد چرا حرف هاي شما تاثير ندارد ؟ چرا قبل حيا بيشتر بود ؟ احترام به بزرگتر بيشتر بود ؟ دزدي كمتر بود و كلا" در گذشته هم از جهت فرهنگي و هم از لحاظ اقتصادي اوضاع بهتري داشتيم و بين هزينه ها و در آمد تعادلي برقرار بود . مي دانيد اوضاع مردم چگونه است . مي دانيد بعضي از خانواده هاي بر اثر مشكلات اقتصادي به فساد افتاده اند و .....
جناب خباز لیست دادن جریان اصلاحات فقط در یک شهر نشان دهنده به رسمیت شناختن این روش قلع و قمح جریان در تمام شهرها و استان های کشوره
در نهایت هم این جریان در اقلیت مطلق مجلس ، نمیتونه خدمتی انجام بده
برای اصلاح این روش تعیین صلاحیت می بایست لیست ندهند
شاید بتوان گفت برگزاری رفراندوم اگر آنجام شود، یکی از بهترین اقداماتی باشد که روحانی در طول ریاست جمهوری اش انجام داده باشد
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
ما حاضریم رفراندوم برگزار بشه
برگزاری رفراندوم برای محبوبیت روحانی
خوبه بالاخره صدیقی اعتراف کرد که مردم از حجاب اجباری بیزارند و حاضرند به کسی رای بدهند که موانع آزادی های فردی و اجتماعی را از میان بردارد.

اما جناب صدیقی نگفتند که در این سال گذشته جز سخنرانی آنهم از نوعی که فقط عده معدودی بپسندند چه کار دیگری انجام داده اند که مردم با توجه به آن کار مفید به این گروه تمایل پیدا کنند.

مملکت را با تذکر ووو نمی توان اداره کرد.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
گل گفتی اقای صدیقی
آقاي صديقي وقتي از موضوعي اطلاع نداريد لطفا آسمان و ريسمان نبافيد
در این جعبه سیب زمینی آوردم بیایید ببرید . حراجش کردم . چه پوسیده چه لک زده و چه پوسیده بیایید ببرید .
رییس جمهور تو این مملکت عروسکی بیش نیست،احمدی نژاد هم همین بود گرونی و بدبختی.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
عروسکه ولی یک عروسک قدرتمند
جناب آقای صدیقی یکی از عوامل مشکل ساز برای ملت و مملکت این است که تریبون دارهایی مثل جنابعالی بدون توجه به لوازم و پی‌امدهای سخنانشان در باره‌ی هر موضوعی اظهار نظر می‌کنند. یکی از این موارد همین ادعایی است که شما مطرح کردید که مردم به کسانی رای دادند که شعار آزادی حجاب می‌دادن! اولا این را چگونه اثبات کردید که مردم بخاطر چنین شعاری فرد یا افرادی را انتخاب کردن، این اگر اثبات نشود اتهام بزرگی است به مردم و شما که متشرع هستید چه پاسخی برای این اتهام بزرگ داردید؟! ثانیا اگر بتوانید اثبات کنید، باید به فکر عمیق فرو روید که چه شده است که کار به اینجا رسیده که اکثریت مردم به آزدای حجاب که البته منظورتون آزادی از حجاب است، رای می‌دهند؟؟؟!!!
همیشه بی کفایتی و بی مسئولیتی و ... به حجاب ربط میدن!!
جناب صدیق تخصص شما چیست
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
تخصص در همون چیزی که شما تخصصش رو ندارین
شایع شده بود برخی از نمایندگان مفسد مجلس که فساد خودرویی داشتند با شما نسبت داشته اند
حیف !! جناب صدیقی خیلی متاسفم از اینکه یک بار ناخواسته شما را از نزدیک دیدم . خدا مرا ببخشد
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
انشاالله خداوند از سر همه تقصیرات شما بگذرد
این گفتار به خوبی نشان دهنده نبود دانش کافی در موقله اقتصاد و سیاست است.
آقای صدیقی تو این چهل سال تو خونه نشسته بودند و حالا فهمیدند که یه عده ای کشور رو به ویرانی کشوندند؟؟؟؟
یعنی اون نماینده هائی که حجاب رو تأئید کردن مملکتو شکوفا کردن؟!
مشت نمونه خروار است!!
الان این ایت اله صدیقی طبق گفته خودش اعتراف کرده هفتاد درصد مردم ایران خواهان حجاب ازاد هستند عجب ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
البته حجة الاسلام صدیقی
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
گل گفتی استاد صدیقی
مسببین نافرجام برجام : حسین شریعتمداری ، علم الهدی ، صدیقی ،احمد خاتمی
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
مرگ بر برجام لعنتی
همونجا باید اخراجش میکرد نه شب.بی تربیتی که نمیفهمه اینکارش دیگه جلوه دیگه ای از یک دندگیش نیست بلکه بی احترامی به انتخاب پنجاه درصد مردم ایرانه.
مشکلات کشور ریشه در قانون اساسی دارد.البته فکر کنم قانون اساسی خیلی در کل مهم نیست
با اظهارات جناب صدیقی معلوم شد که چرا ایشان و همفکران ایشان تا این اندازه با رفراندوم مورد نظر رئیس جمهور قانونی کشور مخالفت هستند
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
ای کاش یک رفراندوم در محبوبیت روحانی و جهانگیری انجام بشه تا از شرشون راحت بشیم
رفراندم اگه بشه برای اداره مملکت یعنی وضعیت قوه مجریه باشد یا ریاست جمهوری که دراین شرایط بهتره با حذف ریاست جمهوری وتععین نخست وزیر با ولی فقیهبهترین گزینه است نمیشه 60 درصد مملکت دست یکی 40 درصد دست دیگری یزند
رفراندوم عالیه
.
اقای صدیقی تمام گرفتاری های مملکت مربوط به دکترین نظام جمهوری اسلامیست
برای مجلس خبرگان در قم 25 نفر از کاندیداها انصراف دادن و همین تعداد رد صلاحیت شدند آقای یزدی و یکنفر جوان دیگر که اصلا کسی او را نمیشناسد که آقای یزدی رای بیاورد
چرا این آقایان دست از سر زنان بر نمی دارند. مشکلات کشور معلول آنهائی است که راه ورود نیروهای خوب وبا تجربه را به موقعیت های تصمیم گیری، با بهانه های مختلف و استصوابی، می بندند. امان از جهل
این اقتصاد نتیجه دخالت نهادهای غیر انتخابی در طول حداقل ۳۰ سال گذشته است.
بنده تا امروز فکر می کردم که بد حجابی فقط روی کم بارشی و خشکسالی تاثیر داره !
انسان اگر به فکر دینش باشد خداوند امر دنیایی او را اصلاح می کند....
اگر جناب صدیقی بتواند 2 دقیقه در مورد اقتصاد صحبت کند من به ایشان ایمان می آورم!!
اقای صدیقی....
دقیقا ! قبلا هم گفته شده بود که برخی روسری ها رو زیاد جلو آورده و سیل درست کردند چون فکر می کردند که قبلا با عقب بردنش خشکسالی درست شده !
شریعتمداری خوبی ؟
مشکلات اقتصادی چه ربطی به حجاب داره
خیر جناب آقای صدیقی اشتباه می فرمائید.
گل گفتی اقای صدیقی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان