بازدید 15944
۲

واکنش برانکو به انتخاب اسکوچیچ به سرمربیگری تیم ملی

کد خبر: ۹۵۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ 08 February 2020

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب هموطنش را به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخابی خوب دانست و گفت: او می‌تواند با ایران به جام جهانی صعود کند.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: این، تصمیم بسیار خوبی برای فوتبال ایران بود. مطمئناً دراگان مربی خیلی خوبی است و می‌تواند کارهای بسیار خوبی را برای تیم ملی ایران انجام دهد.

سرمربی جدید تیم ملی عمان که پیش از حضور در این تیم یکی از گزینه‌های جدی نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران بود در پاسخ به این سؤال که آیا اسکوچیچ می‌تواند تیم ایران را راهی جام جهانی کند، گفت: البته، حتماً همین‌طور است. وی درباره اینکه احتمال تقابل تیم‌های ایران و عمان وجود دارد و آیا توافق برای انجام بازی دوستانه طبق برنامه قبلی به قوت خود باقی است یا نه، خاطرنشان کرد: بله، احتمال بازی دوستانه وجود دارد. من امیدوارم این اتفاق رخ بدهد، اما باید در این باره از فدراسیون دو کشور سؤال کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ياد بگيريد كه حرفه اي صحبت كنيد.
برانكو بسيار حرفه اي به انتخاب بد فدراسيون واكنش نشان داد.
تيم ملي ايران هميشه ايرادات ساختاري داشته كه به بدنه فوتبال ايران برميگردد .
مربي بزرگ تنها با روحيه دادن ميتوانست بكمك ايران بيايد. كيروش نمونه آن بود.
با انتخاب مربي ضعيف ، اين شانس نيز از ميان رفت و عدم صعود ايران بپاي عملكرد مربي ريخته ميشود كه رزومه خود را با سرمبيگري تيم ايران پركرده و هيچ انگيزه ديگري ندارد.
مانده ام اسم اين كلاه گشاد بر سر مردم و احساسات ملي را چه بنامم؟ حداقل اين شانس را به مربي ايراني ميداديد. مربي ايراني كه به پول باشگاه داخلي خود فكر نكند و به تيم ومردم خدمت كند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
برانکو عامل اصلی سقوط ملی فوتبال ایران است. حسادت و عقده او نسبت به کی روش و رودررو کردن هواداران پرسپولیس با فوتبال ملی، فوتبال ما را سالها به عقب راند و تا مدتها باید حسرت مربی توانمندی چون کی روش و فوتبال باکیفیتی که تیم ملی دست پرورده اش ارائه می داد بر دلمان خواهند ماند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار