بازدید 6934

تاکید شیخ قاسم بر رای اعتماد حزب‌الله به دولت

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد این جنبش به دولت حسان دیاب رای اعتماد خواهد داد، زیرا شایستگی آن را دارد که به آن فرصت خدمت داده شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰ 08 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از شبکه المنار، شیخ نعیم قاسم خاطر نشان کرد مقاومت توانست بزرگترین دستاورد را طی یکصد سال اخیر با شکست اسرائیل و بیرون راندن آن از خاک لبنان با خفت و خواری محقق کند و البته در جنگ‌های متعدد بر این رژیم پیروز شود.

وی اظهار داشت آمریکا سردمدار فتنه و اشغالگری است نه حامی صلح، آمریکا سردمدار ظلم و ستم در جهان است. هر جایی که آمریکا حضور داشته، در آنجا مشکلات وجود دارد و اوضاع پیچیده می‌شود و تنها مکانی که به طور نسبی ثبات دارد، جایی است که آمریکا از آن بیرون رانده شود. به همین خاطر ما ضروری می‌دانیم که مردم خطر آمریکای ظالم را درک کنند.

شیخ نعیم قاسم درباره توطئه شوم آمریکا علیه مسئله فلسطین با عنوان معامله قرن گفت: معامله قرن مرده به دنیا آمده و قابلیت حیات ندارد، اگر برای مقابله با این طرح فریاد می‌زنیم، باید نتایج و تاثیرات منفی آن در سطح فرهنگی و فکری را کاهش دهیم و مانع آن شویم، چرا که در سطح عملی هیچ طرفی موافق این طرحی نیست که قابلیت حیات داشته باشد، از نظر ما تنها راه حل، مقاومت است.

معاون سید حسن نصرالله در خصوص مسائل داخلی لبنان هم ابراز عقیده کرد بیانیه وزارتی، نقشه راه کاملا مناسبی برای پروژه نجات است که دولت باید برای آن فعالیت کند.

وی افزود حزب الله قطعا به این دولت رای اعتماد خواهد داد، زیرا شایستگی آن را دارد که به آن فرصت داده شود، چرا که افراد شایسته در آن حضور دارند و آرمان‌هایی دارند، ما کاملا می‌دانیم که انباشت بحران‌ها در طول ۳۰ سال امروز به حالت انفجار رسیده است که نمی‌توان طی چند روز یا چند هفته آن را حل و فصل کرد، به همین سبب ما باید منتظر بمانیم و به دولت فرصت دهیم.

شیخ نعیم قاسم از دولت خواست در خصوص تهیه و تصویب طرح‌ها و پروژه‌هایی که به شکل اساسی به وضعیت مالی، اقتصادی و اجتماعی می‌پردازد، گام بردارد تا مردم برخی از دستاورد‌ها را به عنوان مقدمه‌ای در راستای یک دیدگاه استراتژیک در این کشور ببینند.

تاکید شورای عالی دفاعی لبنان بر افزایش تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی

شورای عالی دفاعی لبنان در بیانیه‌ای پس از نشست خود در کاخ بعبدا به ریاست میشل عون رئیس جمهور لبنان بر تشدید تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی و نظامی تاکید کرد.

شورای عالی دفاعی لبنان نشست خود را به ریاست میشل عون رئیس جمهور این کشور در کاخ بعبدا برگزار کرد که در پایان این نشست در بیانیه‌ای اعلام کرد پس از آنکه فرماندهان دستگاه‌های امنیتی، آمار و اطلاعات موجود نزد خود را ارائه کردند، تصمیم گرفته شد تا تلاش‌های هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف نظامی و امنیتی برای برقراری ثبات در جای جای کشور و مقابله پیشدستانه با حوادث تخریبی برای مهار آن افزایش یابد.

در این بیانیه آمده است رئیس جمهور عون در ابتدای این نشست در سخنان کوتاهی به حوادث اخیری که از هنگام برگزاری نشست امنیتی قبلی رخ داد، پرداخت و بر اهمیت مهار اوضاع امنیتی برای حفظ ثبات و آرامش داخلی از یک سو و عدم کوتاهی در برابر هرگونه تلاش برای خدشه وارد کردن به اقتدار کشور و موسسات و نهاد‌های رسمی آن تاکید کرد.

این بیانیه افزود: حسان دیاب نخست وزیر هم از دستگاه‌های امنیتی و قضایی خواست با یکدیگر برای اتخاذ تدابیر لازم علیه متخلفان همکاری کرده و قوانین و مقررات را اجرا کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر