بازدید 13085
۳

منشا به تراکتور گل زد و شجاعی عصبی بازهم اخراج شد

در حالی که تراکتور با حملات دامنه دار و شدید خود چندین بار فرصت گلزنی را از دست داده بود، گادوین منشا خرید نیم فصل جلالی برای سیرجان، گل گهر را به یک گل زیبا و دیدنی پیش انداخت تا تراکتور های به شدت خشمگین شوند.
کد خبر: ۹۵۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 07 February 2020

بازی پرحادثه تراکتور در سیرجان مقابل گل گهر، دز دقایق پایانی به جنجال کشیده شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که تراکتور با حملات دامنه دار و شدید خود چندین بار فرصت گلزنی را از دست داده بود، گادوین منشا خرید نیم فصل جلالی برای سیرجان، گل گهر را به یک گل زیبا و دیدنی پیش انداخت تا تراکتور های به شدت خشمگین شوند.

در ادامه اما بازی به خشونت کشیده شد و روی یک اعلام خطا از سوی داور کنار، مسعود شجاعی باردیگر عصبی شد و صورتش را به حالت پرخاش به کمک داور چسباند که با گزارش او به سیدعلی داور وسط مسابقه، موجب اخراج مستقیم او شد. این چندمین مورد از اخراج های عصبی شجاعی در لیگ برتر و تیم مای طی فصل اخیر است که نشان از ضعف عصبی این بازیکن باسابقه و تکنیکی دارد. 

این بازی دقیقه 80 را سپری می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تابناک عزیز اولا": متن گزارش مختصر شما کاملا" قضاوت یکجانبه است . ثانیا" : آقای سید علی(داور) بدور از انصاف و رعایت عدالت صرف طرفداری از همکار خود ، مستقیم کارت قرمز داد متاسفانه . نظر تحلیلی داوران درآینده مویئد موضوع خواهد بود ، انشاالله .
آقاي شجاعي ؟ وقت خداحافظي با دنياي ورزش حرفه اي شماست.
عزيزجان ديگه با جوانترها نمي كشي بيا كنار .
تابناک لطف کن از بازی والیبال پیکان و ماشین سازی هم مطلب بزار
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل