صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

۲ هندی از قرنطینه کرونا گریختند

منابع خبری روز پنجشنبه گزارش دادند، ۲ هندی که برای ابتلا به ویروس کرونا در این کشور قرنطینه بودند به عربستان گریختند.
کد خبر: ۹۵۷۳۱۸
| |
10484 بازدید
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، هند اعلام کرده است که ۲ تن از اتباع این کشور که در قرنطینه بودند از محل نگهداری خود به عربستان سعودی فرار کردند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرده است که هیچ مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا تا کنون در خاک این کشور گزارش نشده است.

وزارت بهداشت عربستان سعودی افزود: کلیه اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی در گذرگاه‌های مرزی این کشور برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا به خاک کشور در حال انجام است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا ۲۸ هزار و ۲۶۲ نفر و در چین ۲۸ هزار و ۱۸ نفر اعلام شده است که از این میان ۵۶۵ نفر فوت کرده‌اند که ۲ مورد در فیلیپین و هنگ کنگ ثبت شده است.
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا