بازدید 12395
۸
معاون وزیر کار:

درمورد دستمزد سال آینده یک تصمیم ملی گرفته می‌شود

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور گفت: برای سال آینده دستمزد کارگران یک تصمیم ملی گرفته می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۴ 05 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حاتم شاکرمی امروز در حاشیه بازدید از کارخانه‌ها اکسیر بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جلسات مختلفی برای تعیین دستمزد کارگران تاکنون برگزار شده که بخش دستمزد منطقه‌ای منتفی شد.

وی تصریح کرد: هدف طرح دستمزد منطقه‌ای حذف حداقل‌های مزد بود که در نهایت منتفی شد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: اعضای شورای عالی کار تصمیم گرفتند برای دستمزد کارگران در سال آینده یک تصمیم ملی بگیرند و تصمیم دوم ورود به بحث سبد هزینه خواروبار و هزینه کارگران در سال آینده بود.

شاکرمی اضافه کرد: در این راستا باید اطلاعات مورد نیاز از مراجعی مانند بانک مرکزی ایران و مرکز آمار دریافت شود تا بعد از در اختیار گذاشتن اطلاعات مورد نیاز، اقدامات لازم برای خواروبار و سبد معیشتی گرفته شود.

وی بیان کرد: در سال گذشته برای دستمزد کارگران تصمیمات خوبی گرفته شود، اما با افزایش تورم مواجه شد و مقداری این تصمیمات بی‌اثر شدند.

معاون وزیر کار ادامه داد: تعیین دستمزد کارگران به‌گونه‌ای است که علاوه بر تأمین توان کارگران در هزینه‌ها، به حفظ اشتغال نیز کمک شود.

شاکرمی عنوان کرد: کارگران باید طبق قرارداد دستمزد خود را دریافت کنند و اگر کارگری حداقل حقوق را دریافت نکند خلاف محسوب می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸
دستمرد زیر 10 میلیون تومن فایده نداره تورم سالهای مختلف جمع شده وبا یه تومن و دو تومن جواب نمیده
خداوکیلی روزی ۱۰۰ هزار تومن یه زندگی خیلی خیلی عادی رو میشه باهاش گذروند یعنی باید حداقل دستمزد کارگر تو سال ۹۹ بشه سه میلیون نمیدونم چجوری روشون میشه یک و هفتصد میدن الانم لابد میخوان برای سال جدید بکنن نهایتا دو میلیون
این تصمیم ملی یعنی کشک
یعنی حقوق بگیر بایستی همچون همیشه با فداکاری عرق ملی خود را نشان بدهد و ....
شمارابخداتصمیمی ملی ووحشتناک نگیرید چون ازالان دلهره بوجودمان افتاد
حداقل حقوقی که تصویب کردید و انقدر پافشاری روش میکنید با هزینه های 10 سال پیش هم عقب بودی در حال حاضر که به لطف دولت محترم قیمتها در حد منهتن نیویورک شده شوخیه در موردش صحبت هم بکنید
باز یه عده میشینن میوه و نسکافه میخورن و ماموریت میرن و روز آخر سال بی توجه وضع اسف بار کارگران و بازنشستگان همون ده دوازده درصد همیشگی به دستمزدهایی که خیلی وقته ار واقعیت اقتثصاد فاصله گرفته اضافه میشه. خوب کاری که نتیجش معلومه که تبلیغات دروغین نمیخاد برادر من.
میشه این کلمه ملی رو از تصمیماتتون خارج کنید ؟ به هر کاری میخواهید انجام دهید یک پسوند ملی می زنید بعدش گند میزنید توش میره مثل خودروی ملی ، اینترنت ملی ، منافع ملی و.....
مردم دیگر دروغ های شما را باور نمی کنند با لای 60 در صد زیر خط فقرند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار