بازدید 40905
هزار و نهصد و سیزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

سید حسن خمینی در دیدار با مدیران صداوسیما: دروغ، حیثیتی برای کسی باقی نمی‌گذارد / ماجرای توقیف منزل یک مداح در ارتباط با پرونده طبری چه بود؟ /وزیر احمدی‌نژادی: خبر نداشتم در لیست پایداری هستم/سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰: سازمان هواپیمایی آگاهانه دروغ گفته است

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند مکارم شیرازی: نباید به‌ خاطر چند خشک‌مقدس از فناوری روز چشم پوشی کرد/چرا قالیباف با وجود پرونده اقتصادی تایید صلاحیت شد؟ /مصباح یزدی: امروز بسیاری التماس می‌کنند تا در میان آن‌ها حاضر شویم و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 04 February 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کاهش 50 درصدی سفر ایرانیان به خارج از کشور در سال 97
رئیس انجمن صنفی دفاتر سفر هوایی گردشگری و زیارتی تهران گفت: بندرعباس، کیش، قشم، مشهد، اصفهان و شیراز مسیرهای پرتقاضا در نوروز است. روز گذشته تنها در یک ساعت، 11 هزار صندلی به فروش رفت و ظرفیت اینترنتی قطارهای نوروز‌ در مسیرهای پرتقاضا تکمیل شد. براساس اطلاعات وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری در سال 96، نزدیک به 10 میلیون ایرانی از کشور خارج شدند اما این تعداد در سال گذشته به 5 میلیون نفر رسید.کارشناسان احتمال می‌دهند این آمار در سال‌ جاری با توجه به افزایش دوباره عوارض خروج از کشور و مالیات خروج از کشور باز هم کاهش داشته باشد.ایرانی‌هایی که در سال‌های گذشته به اروپا سفر کرده‌اند نوروز 98 مسافر کشور‌های نزدیکی چون امارات شده‌اند. البته افزایش قیمت «درهم» باعث شده تا ایرانی‌هایی که همچنان به‌دنبال سفر خارجی هستند به‌سمت ترکیه بروند.

مصباح یزدی: امروز بسیاری التماس می‌کنند تا در میان آن‌ها حاضر شویم
آیت‌الله مصباح یزدی خطاب به حاضران در آیین اختتامیه بیست و پجمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی المصطفی با بیان این که مسئولیت امروز ما با زمان شاه برابر نیست، تبیین کرد: در زمان شاه ما را به دانشگاه راه نمی دادند اما امروزه بسیاری التماس می کنند تا در میان آنها حاضر شویم؛ به عنوان مثال مدیران یکی از دانشگاه های خارج از کشور بیان کردند حاضر هستیم این دانشگاه را در اختیار شما قرار دهیم و هرکاری که لازم می دانید انجام دهید تا ما را از فرهنگ آمریکایی نجات دهید اما ما هیچ فردی را نداشتیم که به آنجا اعزام کنیم؛ آیا با درست کردن حمد و سوره وظیفه ما تمام است؟ ما باید خود را برای جلوگیری از فساد آماده سازیم.

سید حسن خمینی: دروغ، حیثیتی را برای کسی باقی نمی‌گذارد
سیدحسن خمینی در دیدار رئیس، مدیران و کارکنان صدا و سیما در حرم امام گفت: اگر دلمان را صاف کنیم، حکومت علوی می‌شود. پیامبر(ص) نه بر پیروزی‌ها غرّه شدند، نه در روزهای سخت خدا را فراموش کردند. در حکومت علوی روش ها نباید غیراخلاقی باشد. تمایز حکومتی که امام به تأسی از امیر المومنین (ع) و پیامبر(ص)ایجاد کردند، در روش‌های اخلاقی است. دروغ برکت را از زندگی می‌برد؛ ممکن است در کوتاه مدت به نفع کسی باشد، اما در بلندمدت حیثیتی برای کسی باقی نمی‌گذارد. دهان به یاوه نباید باز کرد، این سنت علوی نیست.

سفیر ایران در بغداد: تمایل داریم در اسرع وقت اختلافاتمان با امارات و عربستان را حل کنیم
ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی عراق(واع) در رابطه با محتوای پیام سپهبد شهید سلیمانی قبل از شهادت گفت: دلیل آمدن شهید سلیمانی به عراق آوردن پیام ایران در رابطه با ابتکار بغداد بود. وی افزود: این پیام حاوی رویکرد ایران در رابطه با مبارزه با تروریسم، ایجاد صلح و امنیت و محبت و همچنین تحقق ثبات و امنیت در منطقه بود. مسجدی خاطرنشان کرد: تهران از تلاش های عراق که در راستای حل اختلافات میان ایران و عربستان و مسائل منطقه است، استقبال می کند. دولت بغداد نقش سازنده ای در منطقه ایفا کرد و ما از هرگونه تلاش که در راستای کاهش تنش است، استقبال می کنیم. سفیرکشورمان در بغداد تاکید کرد: ایران تمایل دارد که در اسرع وقت اختلافات خود با امارات و عربستان را حل کند. دولت ایران از هرگونه تلاش عراق و یا هر کشور دیگر منطقه که در راستای حل این مشکلات است، استقبال می کند.

ماجرای توقیف منزل یک مداح در ارتباط با پرونده طبری چه بود؟
اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: در مورد توقیف منزل یکی از مداحان و ارتباط آن به پرونده طبری و بابک زنجانی باید گفت که این ملک بابت اخذ تسهیلات در رهن بانک بود و گیرنده وام هم صاحب منزل نبود و شخص دیگری وام را دریافت کرده بود. دریافت کننده تسهیلات اقساط وام را پرداخت نکرد و این منزل از سوی بانک توقیف شد.

وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی به کدام زوج‌ها تعلق می‌گیرد؟
عباس پاپیزاده، عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت: براساس تصمیم کمیسیون تلفیق لایحه بودجه؛ میزان وام ازدواج برای هر یک از زوجین در سال آینده به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت وهمچنین این تسهیلات با دوره بازپرداخت ۷ ساله است.با مصوبه کمیسیون تلفیق شرایط ضامن نیز تسهیل شده، به‌صورتی که معرفی یک ضامن به بانک و اخذ سفته کفایت می‌کند. بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است از محل پس‌انداز و جاری قرض الحسنه، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوج‌هایی که تاریخ عقد آن‌ها بعد از یکم فروردین سال ۹۶ است و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده اند، با اولویت نخست پرداخت کند.

چرا قالیباف با وجود پرونده اقتصادی تایید صلاحیت شد؟
سخنگوی قوه قضاییه درباره تایید صلاحیت قالیباف با وجود پرونده اقتصادی گفت:نسبت به پرونده شهرداری تهران در دوره گذشته که بیشتر مربوط به نیروهای مسلح است که در ارتباط با قایم مقام شهردار وقت بود که توضیح دادم. در این پرونده فردی که شما نام بردید (قالیباف) جزو متهمان نیست و اتهامی به ایشان نسبت داده نشده است. حدود ۸۰۰ پرونده در حوزه شهرداری رسیدگی شده و پرونده ها مختومه شده است، اگر کسی گزارش و دلایلی در ارتباط با اعمال مجرمانه دارد ما رسیدگی خواهیم کرد.

وزیر احمدی‌نژادی: خبر نداشتم در لیست پایداری هستم
رضا تقی پور، وزیر احمدی نژاد درباره حضور همزمانش در لیست شورای ائتلاف و پایداری ها به خبرآنلاین گفت: تا لحظه انتشار نمی دانستم در این لیست ها هستم چون نه در جلسات شورای ائتلاف حضور داشتم نه در جلسات جبهه پایداری. من و جمع دیگری در جبهه پایداری مصاحبه انجام دادیم و نهایتا خودشان تصمیم گرفتند که ما را در لیست قرار دهند. شورای ائتلاف و پایداری ها به ما گفتند می خواهیم شما را در لیست قرار دهیم، من هم با این موضوع مخالفتی نکردم. تلاش ها در جهت رسیدن به لیست واحد است اما اگر این اتفاق هم نیفتد، تلاششان رسیدن به افراد مشترک در لیست هاست. جبهه پایداری و شورای ائتلاف پیش از این توافق کردند که حداکثر اعضای مشترک در لیست ها را داشته باشند، مگر اینکه توافق جدیدی صورت بگیرد.

به خاطر عدم التزام به نظام ردصلاحیت شدم، اعتراض کردم عدم التزام عملی به اسلام هم به آن اضافه شد
طیبه سیاوشی در حساب توییتری خود نوشت: ابتدا به دلیل عدم "التزام به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران" رد صلاحیت شدم؛ اعتراض کردم و ۲۰ روز بعد، "عدم التزام عملی به اسلام" نیز به آن اضافه شد!/ایسنا

سازمان هواپیمایی آگاهانه دروغ گفته است
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پخش صدای ضبط شده خلبان هواپیمای آسمان در مسیر شیراز به تهران که از برج مراقبت گرفته شده، صراحتا نشان می‌دهد سازمان هواپیمایی از دلایل وقوع حادثه خبر داشته و ابهامی در این موضوع وجود ندارد. تا قبل از این تصور می‌شد که سازمان هواپیمایی، کارشناسان و کمیته بررسی سانحه به صورت شتابزده و غیرحرفه‌ای اظهارنظر کردند، اما آنچه دیروز منتشر شد نشان می‌دهد آنها آگاهانه و خلاف واقع سخن گفتند و علاوه بر اعتماد عمومی به اعتبار کشور به عنوان یکی از اعضای ایکائو صدمه زدند./ ایسنا

مکارم شیرازی: نباید به‌خاطر چند خشک‌مقدس از فناوری‌ روز چشم پوشی کرد
آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: برخی افراد خشک‌مقدس و تندرو به این‌گونه کارها اشکال می‌کنند، باید آن‌ها را تحمل کرد و جاهایی که باعث حساسیت آن‌ها می‌شود را مراقب بود؛ نمی‌شود به خاطر آن‌ها از برنامه‌های مفید دست کشید، بلکه باید قوی‌تر انجام داد. اگر بخواهیم تنها به خطبه‌ها در مسجد و حسینیه قناعت کنیم، عقب می‌مانیم. اگر بخواهیم عقب نمانیم راهش این است که در راه ترویج مکتب اسلام از وسایل و فناوری روز نیز بهره مناسب ببریم.

حکم اعدام برای «امیر رحیم پور» به جرم جاسوسی برای سیا
غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره دستگیری اخیر تعدادی از جاسوسان گفت: در طول سالیان گذشته دشمنی آمریکا مصادیق متعددی علیه ما داشته است. وی ادامه داد: مصادیق این دشمنی از جنگ تحمیلی تا زدن هواپیمای مسافربری ایران و در این چهل سال، تحریم‌ها نمونه این دشمنی هاست و همینطور شهادت سردار سلیمانی. سخنگوی قوه قضائیه گفت: استفاده از جاسوس نیز یکی دیگر از اقدامات خبیثانه‌ای است که انجام می‌دهند اما با توانمندی بخشهای امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی و هوشیاری مردم تاکنون در این زمینه توفیقی برای آنها حاصل نشده است. اسماعیلی افزود: امیر رحیم‌پور که جاسوس سیا بود و دستمزدهای کلان می گرفت و تلاش میکرد بخشی از اطلاعات هسته ای ایران را در اختیار سرویس امریکایی قرار دهد محاکمه و به اعدام‌ محکوم شده بود و اخیرا دیوان عالی حکمش را تایید کرد و به زودی سزای عملش را خواهد دید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۶۱
انتشار یافته: ۸۰
قرار گرفتن مطلب حسن خمینی زیر مطلب اقای مصباح در نوع خود جالب توجه بود
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
گرونی وتورم پدر کارگر.کارمند.معلم.کشاورز.روستایی.دامدار.راننده.بازنشستگان.جوانان بیکار.دختران دم بخت.مادران سرپرست خانوار.نظامی های جز.و......پدرهمه رو در آوردید.مانند برده ه ها روز وشب برای گذران زندگی با حداقل ها مانند ....جون می کنند.این چه زندگی است برای 96 درصد مردم درست کردید وانتظار دارید رای هم بدهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
پزشکان که 70 هزار نفر هستند 25 نماینده در مجلس دارند. اونوقت شهر 150 هزار نفری ما فقط یک نماینده داره.
ناشناس
| Spain |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
من رای می دهم
من به آقازاده پروری رای می دهم.
من به باستی هیلز سازی رای می دهم.
من به اعتیاد و طلاق بیشتر رای می دهم.
من به تورم افسار گسیخته رای می دهم.
من به آموزش وپرورش رها شده رای می دهم.
من به 11 میلیون حاشیه نشینی رای می دهم.
من با دشمنی با همه کشورها رای می دهم
من رای می دهم..
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
در ۵۰ سال پیش بیشتر مغازها و غرفه ها و میوه فروشی ها در نهایت نهایت تا ۶ الی ۸ شب بسته میشدند . چون در امد با رشد تورم هماهنگ بود ولی امروز تا ساعت ۱۱ شب به منزل برمیگشتم دیدم نود درصد مغازه ها باز هستند واقعا دلیلش چیست ؟ آیا درامد با هزینه ها همخوانی ندارد ؟ آیا مردم پول توجیبی ندارند یا بازار راکت هست . آیا سرعت خروج پول از جیب مردم شتاب گرفته یا کلا گرانی باعث رکود بازار شده است . یا نه مردم از خانه فراری شدند
در حالی که تقابل با دنیا و تحریمهای حاصل باعث موج سواری عده ای بر بازار صادرات و واردات و همچنین بازار ارز و سکه و سپس شیفت کردن ان به بازار بورس و بعد که بورس به اشباع نزدیک میشود دوباره بازگشتن انها به بازار ارز و طلا باعث جمع اوری ثروتهای افسانه ای قارونی در ایران میشود که اینجا را به بهشت پولسازی اینگونه افراد که اکثرا مالیاتی هم نمیدهند تبدیل کرده،در مقابل عده ای جوان پاک و ساده همچنان بر طبل ایدئولوژی و اجرای احکام شرعی و صدور ارزشها به کشورهای دیگر میکوبند.شهادت و جانبازی برای گروه دوم و کاخهای انچنانی و انتقال ثروت و گرفتن اقامت بهترین کشورهای اروپا و امریکا برای گروه اول است.این دست نوشته تنها میخواهد گروه دوم را اگاه سازد تا در مسیر دنیا طلبی گروه اول قرار نگیرند.هر کس شعار جنگ طلبی میدهد باید اول خودش در میدان عمل ازمایش پس بدهد و اگر نشان داد که وابسته دنیا نیست در جمع انقلابیون پذیرفته شود.وگرنه نشستن در کاخی در تهران و شعار مبارزه و حق طلبی دادن پشت سر محافظان بسیار، کار مشکلی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
من دیگر هرگز هرگز به یک پزشک رای نخواهم داد.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
بسیار زیبا درست و بجا گفتید
آقای مصباح چقدر از خودشان تشکر می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
فقط در ایران :
درآمد یک پزشک = درآمد 1000 کارگر
مالیات یک پزشک = نصف یک کارگر.
دروغ چه واژه آشنایی
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
و چقدر بی ارزش
جرمی در حوزه املاک نجومی رخ داده.بنابراین نتیجه میشود که اقای قالیباف بعنوان مسئول مستقیم و شخص اول در شهرداری اگر هم از ان خبر نداشته باشند و نتوانسته باشند که مساله را مدیریت کنند به طریق اولی شایسته مسئولیت در سطوح بالا نیستند.ایشان میبایست از انچه در حوزه زیر نظرشان میگذشته اگاهی کامل میداشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
اشتباه مثبت دادم
آسید حسن ایران هستند پس چرا هیچ موضع گیری نمی کنند. مردم توقع دارند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
آ سید حسن مشغول گردوندن آ سایت هستند شمام از خواب بیدار شو
آقا من یک سوال دارم:
چرا ورزشکار مرد ما که مدال های مهمتری داره بعد از درخواست پناهندگی نهایتا مجبوره زیر پرچم مغولستان به رقابت های جهانی و المپیک بره و کشور دیگه ای قبولش نکرد و با کمی فاصله ورزشکاری زن که مدال هایی کمرنگ تر داره به راحتی توسط آلمان پذیرفته شد؟
منو آگاه کنید که معادله ی عجیبی است این!
زدن کله بز و میچ و قوج و کبک و قرقاول .‌.... قضیه جدال و بحث بر سر حفظ محیط زیست بوده نه فروش مجوز شکار به قیمت .....تومان به خارجی ها که مثلا ارز آوری داشته باشه
طنز روزگار اینکه کسی که نه بخاطر املاک نجومی که بخاطر گرفتن نفس پایتخت با خشکاندن فضای سبز با صدور مجوز برج باغها و ایجاد مالها و ....باعث افزایش تراکم و الودگی شده و عمر پایتخت نشینان را تا نسلهای بعد ، هر چه بیشتر در ترافیک و الودگی هوا به هدر داده و باید اشتباهاتش برای عبرت سایرین در دانشگاهها تدریس شود تا فرد دیگری روشهای شهرسازی وی را تکرار نسازد، بعنوان مدیر اجرایی قوی شناخته و معرفی میشود و این برای کسانی که میگویند قحط رجال نیست باید خط بطلانی باشد به ادعایشان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
اگر کارهای ایشون نبود در تهران نمی توانستی همین مقدار هم راه بروی
مصباح یزدی . در زنان شاه به ما اجازه نمیدادند وترد دانشگاه شویم اما امروز از ما التماس میکنند که بیایید ما را از این فرهنگ غربی نجات دهید . دیگر آن دوره گذشت که ............،
سخنگویی قوه قضاییه در باره پرونده قضایی آقای قالیباف گفت . ان‌پرونده دیگر مختومه شده و ما چند بار اعلاام‌کردیم که در ان‌پروندها اتهام برعلیه قایم مقام وقت شهردار تهران بوده است . نه خود شهردار .
جناب مکارم
سالهاست که برخی قوانین مملکت بر مبنای میل و سلیقه ی تند رو های متعصب و متحجر بوده
به کشورهای همسایه دوست و مسلمان و برادر نگاه کنید
فقط سخت گیری هایی که در هیچ جای قران نیست به مردم ایران تحمیل شده
حالا که جوانان از دین فراری شده اند و صنعت توریسم نابود شده یادتون افتاده تند روها خیلی هم منطقی نمی گن ؟؟؟
مصباح یزدی: امروز بسیاری التماس می‌کنند تا در میان آن‌ها حاضر شویم) بقول قران شریف اونا از دسته کسانی هستند که یا لایعلمون هستند یا زیانکارانند
دولتی که دروغ...و کارهای یواشکی می کند انتظاری بیشتر از این هست ایا؟
ماهواره ها کمتر دروغ میگویند

صدا و سیما اصلا اصلا اصلا اصلا دروغ نمیگوید .
هر اقلیت مذهبی در مجلس یک نماینده دارد.

لاکن

اقلیت پزشکان در مجلس بیش از 20 نماینده دارد

اقلیت خودرو سازان در مجلس بیش از 100 نماینده دارد

و

اقیلت کارکنان شرکت نفت در مجلس بیش از 100 نماینده دارد.

و

اقلیت اعضای هیات علمی دانشگاها بیش از 50 نماینده دارد.

اما

مردم عادی و طبقه کارگر هیچ نماینده ای ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
اقلیت روحانیون و حوزویان چی ؟؟
شخص دیگری وام را دریافت کرده بود. دریافت کننده تسهیلات اقساط وام را پرداخت نکرد و این منزل از سوی بانک توقیف شد.) مگر حسین فریدون دقیقا به همین اتهام زندانی نشده یعنی فقط ضامن بوده اما مداح را نمی شود زندان کرد
جناب مکارم شیرازی لطفا توضیح بدن حجاب اجباری درکجای قران آمده و به زور گشت ارشاد و زندان و شلاق و بگیر و ببند به مردم ایران تحمیل کردند ؟؟
ما که در قران دیدیم خدا حجاب را قران به همسران پیامبر و زنان مومن توصیه کردند و مطلقا صخبتی از اجبار نیست
چرا در کشورهای دیگه ی مسلمان حجاب اجباری نیست ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
درست گفتید .درقران نماز و روزه و حج هم واجب شده ولی آیا دولت و حکومت موظفه که به اجبار این احکام رو پیاده کنه ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
هر وقت به زور نخواستی تخیل خودت را به پیش ببری جوابت را می دهم
مصباح یزدی: امروز بسیاری التماس می‌کنند تا در میان آن‌ها حاضر شویم)وزیر احمدی‌نژادی: خبر نداشتم در لیست پایداری هستم) آقای مصباح این یک قلمش از توهم بیرون بیا
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
تازه هنوزم نفهمیدی.میگه خارج از ایران خیلی میخوانش.توهم رو صد برابرش کن
اگر همه مردم دنیا به جای زاد و ولد هر سال تنها 1 درخت مثمر میکاشتند ما هر سال بر روی زمین 8 ملیارد درخت مثمر داشتیم و گرسنگی و فقر از زمین میرفت و دنیای جای بهتری برای زندگی میشد.
دروغ !!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
ماله کش اعظم
ما مردم هم به شما التماس میکنیم بیاید بین مردم وضع و حالشون رو ببینید بد نی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
نههههههه
مردمی مه در عذاب و رنج هستند حتما به عذاب الهی گرفتار شده اند وگر نه تمام افرادی که در خط حضرات حرکت می کنند افتادن توی عسل !
به خاطر عدم التزام به نظام ردصلاحیت شدم، اعتراض کردم عدم التزام عملی به اسلام هم به آن اضافه شد) این یعنی شورای نگهبان فکرمی کنه حرفش حرف اسلام است را پیدا کرده و هر کسی به او اعتراض کنه از اسلام خارج شده حسابش می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
برو از شیخ فضل الاه بپرس .
بوقلمون از مرغ لذیذتر است.
ماله کش هستم. با کمترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز هستم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
گچ کاری هم باید یاد بگیری
مکارم شیرازی: نباید به‌خاطر چند خشک‌مقدس از فناوری‌ روز چشم پوشی کرد) اقای مکارم این رو باور کنیم یا ان کلام جنابعالی در رد کردن و حرام دانستن تماس تصویری که باعث شد شرکت رایتل که با این تکنولوژی استارت بزنه جوانمرگ بشه یا ....
مکارم شیرازی . نباید بخاطر چند تا خشک مقدس از فن آوری و تکنولوژی عقب ماند..... ) معنی خشک مقدس چیه . من این کلمه را زیاد شنیده ام . ولی تا جایی که یادم هست به شخصه از دهه ۷۰ با اینترنت مخالفت میفرمودید .
مسلمان کسی هست که دزدی نمیکنه، دروغ نمیگه و اختلاس نمیکنه
دانشجویان دانشگاهای خارج از کشور میگویند بیایید ما را از این فرهنگ امریکایی نجات دهیید ؟ دانشجویان ایرانی چی میگویند ؟
با شعار مملکت را میخواهند اداره کنند نه با توانایی ها (مجلس)
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
اصلاحات سیاسی و اقتصادی دیگر شکست خورده. اصلاح طلبان هر چه زودتر بی خیال انتخابات شوند و از دادن لیست و پیست و چیست خارج بشن . چون روند جدید کاندید شدن انتخابات اشکال اساسی دارد . این روند انتخابات قدرت مردم را مهارکرده . لدا به صلاح این هست که بگدارید مردم خودشان تصمیم بگیرند . اصلا هیچ حرف نزنید . بگدارید ان قشر خفته جامعه که فکر میکرد انقلاب برای رسیدن به اب و برق مجانی بوده به اهداف خودش برسد . روشنفکران وسیاسیونی که دنبال رفاه و اسایش مردم بودند فعلا سکوت کنند بهتر هست .
ایران میبایست عمیقا روی حمل و نقل ریلی سرمایه گذاری کند از اون ماهواره های تبلیغاتی که قراره پرتاب بشه بی نهایت ارزشمند تر است ... چند سال دیگر حمل و نقل هوایی مان فرسوده تر شده و کسی هم هواپیما به ما نمی فروشه ... حمل و نقل ریلی ایمن و ارزان است ... مردم مطالبه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
داداش گلم کجای کاری؟یکسال و نیمه منتظر کارت ملی هستم.میگن تکنولوژی نداریم باید از خارج وارد کنیم!!!کارت "ملی" رو باید از خارج وارد کنیم.خدایا به کی بگیم؟.فکر کردی بدون کمک خارجی واگن و حمل و نقل ریلی بلدیم راه بندازیم؟؟؟؟فقط شعار میتونیم تولید کنیم و به همه دنیا هم صادر کنیم.در این زمینه رقیب نداریم
آن دانشگاه خارجی کجا بوده است و چه چیزی پیش ما دیده بوده که پیش ما به دریوزگی افتاده بوده است؟ اگر ما واقعا اینهمه قدر شده ایم پس چرا هیچکس را نداشتیم که به آنجا بفرستیم؟ مایی که حتی یک نفر نداریم تا دیگران او را روی سر بگذارند و حلوا حلوا کنند، واقعا به خاطر چه چیزمان ممکن است دیگران پیش پایمان به التماس بیفتند؟ آیا جز این است که جمله آخر استاد بطلان گفته نخست ایشان است؟ آدم به یاد سخنان آن آقایی می افتد که می گفت خارجی ها زنبیل به دست در صف ایستاده اند تا رموز مدیریت جهانی را از ما گدایی کنند!!!!! واقعا برخی چقدر از واقعیات ایران و جهان به دور افتاده اند که انتظار دارند این گفته هایشان در بازار خریداری داشته باشد؟ اگر ما حتی یک نفر نداشته باشیم که برای کمک به دیگران به خارج گسیل کنیم، پس بابت چه چیزمان دیگران به پایمان افتاده اند؟ این دیگران چه کسانی هستند؟! این گفته استاد نشان می دهد که از نظر علمی در این کشور هیچ کاری صورت نگرفته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
همان دانشگاهی که در امریکا از احمدی نژاد سوال کرده بودند و احمدی نژاد گفت این‌مواردی که گفتی اصلا در ایرلن وجود ندارد . همان دانشگاه از مصباح دعوت کرد .
به مدت شانزده ماه پیش برای کار در ازانس رفتم خودرو بخرم تو شرکت ....اقای خ یازده ملیون از ما گرفتن قیمت پراید بیست و سه ملیون بود فرمودن شرایطی بگیرن برا شما بهتره یازده ملیون گرفتن و برج شش امثال زنگ زدن به قیمت روز پول خودرو به مبلغ سی وهفت ونیم ملیون پول را گرفتن وتا به امروز خودرو را تحویل ندادن ومیگن نداریم تکلیف من یه ادم بیکار با دو فرزند دانش جو واین مخارج سنگین زندگی چیه چه کسی باید جواب گوی من و امثال من باشد من دیگه دارم شرفتان شک میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
علت همه اين مشكلات همين دير باور كردن حقيقت است ، هم وطن خوبم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
تابي خيلي باحالي با اين نحوه نمايش نظرات
چرا كلمه "شك ؟" رو سانسور كردي؟
شراط اقتصادی و زندگی مردم عادی بسیار سخت شده و من از هر اقدامی در جهت بهبود شرایط حمایت میکنم.
فردوسی فرمود:

یکی نامه فرمود پس شهریار / نوشتن بر رستم نامدار

نخست آفرین کرد بر کردگار / جهاندار و پروردهٔ روزگار

دگر آفرین کرد بر پهلوان / که بیدار دل باش و روشن روان

دل و پشت گردان ایران تویی / به چنگال و نیروی شیران تویی

گشایندهٔ بند هاماوران / ستانندهٔ مرز مازندران

ز گرز تو خورشید گریان شود / ز تیغ تو ناهید بریان شود

چو گرد پی رخش تو نیل نیست / هم‌آورد تو در جهان پیل نیست

کمند تو بر شیر بندافگند / سنان تو کوهی ز بن برکند

تویی از همه بد به ایران پناه / ز تو برفرازند گردان کلاه
آقا سید حسن!
در زمان جنگ دروغ جایز است!
مگر اینکه الان درحالت جنگی بودن را قبول نداشته باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
اینو از کجات در اوردی؟یک نمونه دروغ در جنگهای صدر اسلام و بین اولیا الله بگو..دروغ کار ادمهای ضعیف هست.با دروغ گفتن هر چند برای مدت کوتاهی کارت رو پیش میبری ولی چون عادت به دروغگویی پیدا کنی و مشکلاتت رو بجای تلاش بیشتر با دروغ گفتن حل کنی .برای همین قویترها کمتر دروغ میگن و یا جمله بهتر اینکه" اونها که کمتر دروغ میگن یا اصلا دروغ نمیگن قویترن".چون بجای دروغ به توانایی های خودشون تکیه میکنن پس
تواناییهاشون رو ارتقا میدن
با لباس فضانوردی می توان به فضا رفت لیکن با لباس شنا می توان زیر آبی هم رفت
کسیکه حصار بی اعتمادی را بلند میکند و سپس حمله میکند نامش نگهبان نیست
نگهبان حق درگیری ندارد باید زنگ بزند ۱۱۰ اجراییات ، نگهبانی از قانون اساسی رکن جمهوریت است
وااای آقای مصباح دم شما گرم. انقدر خندیدیم که دل درد گرفتیم. ما هم التماس می کنیم پیش ما بیایید و باعث انبساط خاطر ما شوید. : ))
پاسخ ها
آبدارچی جهنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
شما در کشور کفار هستید وایشان به آن سرزمین کفر پا نمی‌گذارند خخخخخ
آقای اسماعیلی شما چطور میفرمایید از پرونده قالیباف خبر ندارید در حالی که یار شفیق ایشان وهم حزبیشان آقای میر سلیم از آن خبرداد
آقای اسماعیلی واقعا تعجب می‌کنم که درمورد پرونده قالیباف اینگونه اظهار نظر میکنید همین اظهار نظرهای شاید جانبدارانه شما سبب می‌شود که دشمن وبعضی از خودی‌ها تصور کنند که این جانبداری شما به خاطر رابطه صمیمی آقای قالیباف است
پاسخ ها
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
تابناک یا مطلبی رو درج نکن یا همشو درج کن اینطور که شما مطلب منو سانسور کردین خود من هم نفهمیدم چی گفتم
من با رای ندادن رای میدهم. رای میدهم به اینکه پراید قاتل نمیخواهم چه برسد به اینکه ۶۰ میلیون باشد.رای میدهم به اینکه جنگ و درگیری نمیخواهم.رای میدهم به اینکه هواپیمای ایمن میخواهم.رای میدهم که برای فرزندان این سرزمین کار میخواهم. مسکن میخواهم.امید به اینده میخواهم.مرگ بر این و ان نمیخواهم.کولبری نمیخواهم.مدارس کپری نمیخواهم.فقر و فساد و فحشا نمیخواهم.من با رای ندادن به اقایان میگویم که هستم.من را ببینید!! خوب ببینید!!!.من یک ایرانیم.زاده این کشور و مسئول در این کشور وظیفه دارد و باید که به ایران خدمت کند."من با رای ندادن رای میدهم"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
من هم رای نمی دم
در نهایت هم می گن 63 درصد مشارکت داشتیم
اون تعداد که در رویای رسیدن به مجلس بودند با رای فک و فامیل می رن مجلس و به ریش مردم می خندند
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
قبلا هم که رای می دادی حتما کاغذ را خط خطی می کردی
خبرهای متنوع از مصباح تا رییس کمیسیون اصل نود تهمت زن!
مصباح جان ترا خدا دعوتهارو رد نکن برو
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
پس اگر در دانشگاه برای دعوت شماها کله میشکنند چرا در مساجد اینقدر در سخنرانی خلوت هست .
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
آقایان .حاکمیت.پدر مردم را گرونی وتورم سوزاند.پدر کارگر معلم.کشاورز.بازنشسته.روستایی ها.حاشیه نشین ها .نظامی های جز.جوانان بیکار.دختران دم بخت و....پدر همه زیر بار گرانی وتورم سوخت.عصاره وشیره جان مردم در آمد با سه شیفت کار مانند برده شبانه روز کار می کنند تا حداقل ها را فراهم کنند مثلا بتوانند یک کیلو گوشت ویا یک کاپیشن برای فرزند خود تهیه کنند.این چه زندگی است برای مردم درست کردید.یک جمع دو سه هزار نفره برای انتخابات تو سر وکله هم می زنند آقا مردم لباس ندارند.مردم گرسنه اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
مشکلات‌مردم زیاد مهم نیست . مهم قدرت هست .
من از مردم بزرگوار خواهش می کنم بخاطر قالیباف هم که شده رای بدهند تا شاید یکبار انتخاب جای انتصاب را بگیرد و آرزو بر دل از دنیا نره این آقای دکتر خلبان شهردار نماینده ...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
اگر اینبار در انتخابات شکست بخوره میدونی اسمش چیست ؟ یعنی دست‌و ما زدن برای قدرت را ثابت میکند حتی با نطارت استصوابی نتواند رای و پیروز شود واقعا در دمکراسی اسمش راشکست سیاسی مینامند البته دلابل زیادی دارد . اولین دلیلش این هست که در ایران چون مکانیزم احزاب تعطیل شده است در صورتی اگر احزاب شکل میگرفت ایشان حتی صد تا رای نداشت
پرونده دیگر مختومه هست . دادگاه کی تشکیل شده که مختومه اعلام شد . میشه پرونده را باز کرد . تنها با نیم دقیقه میشود پروند را باز گشایی کرد . چون تمام مسایل قصای جدیدا کامبیوتری شده فقط کافیست شماره کارت ملی شخصی را وارد کنی ،
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل