بازدید 7347

شکم درد، قاچاقچی را لو داد

رئیس یگان حفاظت فیزیکی از اماکن عمومی پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی خبر داد که یک کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک را در معده اش جاساز کرده بود.
کد خبر: ۹۵۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 03 February 2020

شکم درد، قاچاقچی را لو داد

 

به گزارش  تابناک به نقل از میزان، سرهنگ "عباس کرمی راد" رئیس یگان حفاظت فیزیکی از اماکن عمومی پلیس پیشگیری تهران گفت: روز گذشته مردی ۶۳ ساله با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران با توجه به درد شدیدی که در ناحیه شکمش داشت از پزشکان درخواست کمک می‌کند که پزشکان پس از بررسی و تصویربرداری از شکم این مرد متوجه می‌شوند که داخل معده وی تعدادی شئی خارجی بسته بندی شده وجود دارد.

وی افزود: پزشکان که احتمال می‌دادند این بسته ها، مواد مخدر باشد ماجرا به پلیس بیمارستان مخابره کرده و تیمی از ماموران برای تحقیقات به سراغ این بیمار می‌روند.

این مقام پلیسی ادامه داد: مرد ۶۳ ساله در همان ابتدا اعتراف کرد که در یکی از شهر‌های شمالی کشور مواد مخدر تریاک را پس بسته بندی کردن، بلعیده و قصد داشته با ورود به تهران و خارج کردن مواد مخدر آن‌ها را بفروشد که بخاطر درد شدید مجبور شدم به بیمارستان مراجعه کنم.

رئیس یگان حفاظت فیزیکی از اماکن عمومی پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: متهم پس از اعتراف به اتاق عمل منتقل و پس از ۵ ساعت عمل جراحی، یک کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که به صورت بسته‌های کوچک بسته بندی شده بود از بدن این مرد خارج شد.

سرهنگ کرمی راد گفت: متهم تحت نظر پلیس و پزشکان قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل