بازدید 4214

مذاکرات فدراسیون با قلعه‌نویی در بن بست مخالفت سپاهان

کد خبر: ۹۵۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 03 February 2020

فدراسیون فوتبال در مذاکراتی که با باشگاه سپاهان برای حضور قلعه‌نویی در تیم ملی داشته به بن بست خورده است چون این باشگاه علاقه ای ندارد سرمایه گذاری اش در دو فصل اخیر را با یک تصمیم در معرض نابودی قرار دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم سپاهان که تصور نمی‌کرد خودش گزینه نهایی نیمکت تیم ملی شود و علی دایی بخاطر مسایل خارج از ورزش، کنار برود، در قالب یک جمله در توییتر باشگاه سپاهان مذاکره با فدراسیون فوتبال را تکذیب کرده بود. بعد از این اتفاق فدراسیون روی تنها گزینه برای هدایت تیم ملی پافشاری کرد، اما از آنجا که مسئولان باشگاه سپاهان از این مذاکرات بی اطلاع بودند موضوع جدی گرفته نشد تا اینکه سرانجام کار به جایی رسید که طرفین (قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال) به این نتیجه رسیدند که برای فرار فشار هواداران سپاهان سرمربیگری مشترک در هر دو تیم را پیشنهاد بدهند که این موضوع هم واکنش‌هایی را در پی داشت.

با این اتفاقات دیگر راهی جر پنهان کاری برای باشگاه سپاهان نمی‌ماند و قلعه‌نویی در آخرین نشست خبری خود اعلام کرد که باشگاه سپاهان باید به خود افتخار کند که سرمربی‌اش گزینه هدایت تیم ملی فوتبال است. با این صحبت مسعود تابش وارد عمل شد و بلافاصله پاسخ صحبت‌های قلعه‌نویی را داد. مدیرعامل سپاهان با اعلام مخالفت علنی خود و باشگاه خطاب به قلعه‌نویی گفت: بهتر است وی یک کلمه به فدراسیون فوتبال بگوید «نه» و خیال ما و طرفداران سپاهان را راحت کند.

قلعه‌نویی هم وقتی در روز‌های اخیر متوجه شد طرفداران سپاهان واکنش چندان مثبتی به جدایی و حضور وی در تیم ملی ندارند همه چیز را به فدراسیون فوتبال سپرد و از آن‌ها خواست تا خودشان با تابش و دیگر مسئولان سپاهان وارد مذاکره شوند. در این ۲-۳ روز اخیر هم هر مسئولی از فدراسیون فوتبال در مورد سرمربی تیم ملی صحبت می‌کند می‌گوید سرمربی تیم ملی چند روز دیگر مشخص می‌شود، این چند روز دیگر یعنی مسئولان فدراسیون به دنبال گرفتن رضایت باشگاه سپاهان هستند و به همین دلیل اعلام سرمربی تیم ملی تا امروز به تاخیر افتاده است.

مسئولان باشگاه سپاهان به صورت جدی پاسخ منفی خود را برای پیوستن قلعه‌نویی به تیم ملی اعلام کردند و فدراسیون نیز هر چه در این زمینه رایزنی کرده به سرانجامی نرسیده است. از سوی دیگر، چون تنها گزینه فدراسیون طی ۲ هفته اخیر قلعه‌نویی بوده و گل محمدی نیز هدایت پرسپولیس دیگر تیم مدعی قهرمانی لیگ و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم برعهده گرفته است، آن‌ها چاره‌ای ندارند جز اینکه بتوانند رضایت باشگاه سپاهان را جلب کنند یا اینکه به دنبال گزینه خارجی بروند. در این بین قرار است جلسات نهایی تشکیل شود تا بلکه سپاهانی‌ها برای جدایی قلعه‌نویی نرمش نشان بدهند، اما به نظر نمی رسد چاره ای دیگر باقی مانده باشد. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار