بازدید 20394

عذرخواهی مجری معروف چینی بابت تبلیغ سوپ خفاش!

وانگ منگ یون، مجری معروف برنامه‌های گردشگری، بابت ویدئویی سه سال قبل خود که در آن غذای سوپ خفاش را تبلیغ می‌شد، از مردم عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۹۵۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲ 02 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از توریست مالزی، «وانگ منگ یون»، مجری چینی یک برنامه در مورد سفر‌های بین المللی، در وبلاگ خود نوشت که در ویدئویی که در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد، اطلاع نداشت که خفاش‌ها می‌توانند حامل ویروس باشند. وانگ افزود: «من در حین فیلمبرداری هیچ اطلاعی نداشتم که چنین ویروسی ممکن است وجود داشته باشد و اخیرا به این موضوع پی بردم.»

این مجری معرف گفت که این فیلم حدود سه سال پیش در پالائو، در مجمع الجزایری در غرب اقیانوس آرام فیلمبرداری شده است. هنگامی که او و تیم فیلمبرداری در حال اجرای یک برنامه گردشگری بودند، برخی غذا‌های محلی از جمله سوپ خفاش را نیز امتحان کرده است.

در این ویدئو، وانگ به همراه یک زن چینی دیگر یک خفاش پخته را در دست می‌گیرند و می‌گویند: «گوشت خفاش مانند گوشت مرغ بسیار لذیذ است.» وانگ در پست آنلاین خود در هفته گذشته اعلام کرد که فقط سعی داشته که زندگی مردم محلی را معرفی کند. وی افزود: «من واقعا اطلاع نداشتم که خفاش مخزن ویروس‌های خطرناک است».

لازم به ذکر است که موسسه ویروس شناسی ووهان کانون شیوع ویروس جدید کرونا به دنبال تجزیه و تحلیل‌ها های این ویروس اعلام کرد ترتیب ژن این ویروس ۹۶ درصد همانند ویروس خفاش است.

 

منبع:فرارو

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر