بازدید 65421
هزار و نهصد و یازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

شرط احمدی‌نژاد برای حمایت از شورای ائتلاف! / نظر رئیس دولت اصلاحات درباره انتخابات مجلس / افزایش احتمال لیست ندادن اصلاح طلبان

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند طائب: کسانی که قالیباف را خراب کردند، باید روز قیامت پاسخگو باشند / هشدار صریح علی مطهری به اروپایی‌ها / چند درصد مردم اصلاح‌طلب و اصولگرا هستند؟ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 02 February 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

طائب: کسانی که قالیباف را خراب کردند، باید روز قیامت پاسخگو باشند

فرمانده قرارگاه عمار در رابطه با محمدباقر قالیباف و احتمال ریاست او در مجلس آینده شورای اسلامی، تصریح کرد: قالیباف همیشه همراه و همدل با حاج قاسم سیلمانی بوده و رهبر معظم انقلاب به او فرمودند که تو مدیریت جهادی داری و کسانی که او را خراب کردند، باید در روز قیامت پاسخگو باشند.
 
سامانه سوت زنی انتخابات هم رونمایی شد
 
شورای نگهبان سامانه «مردم ناظر» را برای افزایش سلامت انتخابات رونمایی کرد. به گزارش فارس، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان از آغاز به کار سامانه اینترنتی این شورا با عنوان "مردم ناظر" برای دریافت گزارش و اسناد تخلفات انتخاباتی به نشانی mardomnazer.shora-gc.ir خبر داد. وی گفت: ما باید در ارتباط بیشتری با مردم خوبمان باشیم و ملت به عنوان امنای همه، باید از جزئیات اقدامات شورای نگهبان مطلع شوند، زیرا نیروی عظیمی هستند که در هر عرصه‌ای می‌توانند اثر گذار باشند.سخنگوی شورای نگهبان گفت: برای دریافت گزارش‌های مختلف درباره تخلفات انتخاباتی تصمیم گرفتیم که ارتباطات مردمی را تسهیل کنیم و با ایجاد امکانات جدید ارتباطی در خدمت مردم باشیم.

هشدار صریح علی مطهری به اروپایی‌ها
 
نماینده تهران در مجلس گفت: اروپایی‌ها توجهی به تبعات رفتار خود علیه جمهوری اسلامی ندارند و نمی‌دانند که باید فاجعه ترور شهید سلیمانی را محکوم کنند، چون اگر بنا باشد ترور شخصیت‌های سیاسی و نظامی در دنیا رسم شود، خود آن‌ها هم آسایش نخواهند داشت. علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به موضع‌گیری‌های دولتمردان اروپایی و همراهی آنان با آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: کشور‌های اروپایی استقلال کافی را ندارند و از نظر اقتصادی و نظامی به شدت تحت تأثیر آمریکا هستند و به همین دلیل در خیلی از جا‌ها نمی‌توانند تصمیم مستقلی اتخاذ کنند. وی افزود: رفتار‌های اروپایی‌ها علیه رئیس جمهور به دلیل همراهی با آمریکا توجیه می‌شود و نباید خیلی نسبت به مواضع آن‌ها حساسیت داشته باشیم، چرا که اتحادیه اروپا در مجموع تابع آمریکا است.

پیش‌بینی فعال اصلاح‌طلب از پیروز انتخابات

عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ارائه لیست به معنی همراهی شورای عالی سیاست گذاری با شورای نگهبان است.چیزی تا انتخابات مجلس باقی نمانده و به نظر می‌رسد، اصلاح طلبان از دوراهی ارائه لیست دادن و ندادن عبور کرده‌اند. شاهد آنکه محمدرضا عارف رئیس شورای عالی اصلاح طلبان اخیرا ضمن ابراز خوشبینی نسبت به رایزنی‌های خود با شورای نگهبان تاکید کرد که اصلاح طلبان یک لیست خوب، اما غیرائتلافی ارائه می‌کنند؛ بنابراین، اختلافات در جریان اصلاح طلب بالا خواهد گرفت، زیرا همزمان که برخی به ناگزیری ائتلاف اعتقاد دارند، عده‌ای از اساس ارائه لیست را نادرست می‌دانند. عبدالله ناصری، عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان در همین گروه جای می‌گیرد. او در گفت‌وگو با «نامه نیوز» ارائه لیست را همراهی با شورای نگهبان دانست و گفت: «شورای نگهبان مثل ادوار قبلی عمل کرد، اما تفاوت این دفعه با دفعات قبل این است که با توجه به شرایط جامعه، عملا یک نوع دهن کجی به مردم و جریان اصلاحات شده است. با این وصف حتما لیست دادن اصلاح طلبان مخصوصا در تهران بسیار معنادار است و حتما همه جوانب باید درنظر گرفته شود.» وی افزود: «به نظر من اصلاح طلبان در این دوره نباید لیست ارائه کنند، زیرا این شورا تمام کسانی که در این چهار سال از تریبون مجلس به نفع مردم استفاده کرده بودند، رد صلاحیت شده و یک سری نماینده منفعل و یا نسبتا خنثی تایید صلاحیت شده اند. در این شرایط لیست دادن شورای سیاست گذاری از تهران به معنای همراهی با شورای نگهبان است.»
 
شرط احمدی‌نژاد برای حمایت از شورای ائتلاف!

مهدی وکیل پور، عضو جوان شورای ائتلاف در بخشی از گفتگویش با خبرگزاری آنا گفته است: حضور احمدی‌نژاد در افطاری آقای باهنر عادی بود، ولی آن زمان یک دیداری را با آقای قالیباف داشت و پس از جمع‌بندی که انجام داد، پیغام روشنش این بود که اگر ظرفیت نیروهایش در لیست قرار بگیرد، از لیست حمایت خواهد کرد، در واقع او می‌خواست یک جمع شش یا هفت نفره تأیید شوند که قطعاً تأیید نمی‌شدند، اما در کل به خاطر مسائل مرتبط با جریان انحرافی یک موضع جدی‌ای با او در میان نیرو‌های انقلاب وجود دارد.
 
چند درصد مردم اصلاح‌طلب و اصولگرا هستند؟

عباسد عبدی نوشت: نظرسنجی‌هایی که در سال جاری انجام شد نشان می‌دهد به‌طور متوسط در تهران فقط حدود ۱۱ درصد مردم خود را اصولگرا می‌دانند و ۱۴ درصد هم اصلاح‌طلب، ۷۵ درصد بقیه خارج از این طبقه‌بندی خود را معرفی کرده‌اند.
 
پیشنهاد برای معرفی نمایندگان رد صلاحیت شده به‌ دلیل مسائل مالی

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: برای جلوگیری از تخریب جایگاه مجلس، نمایندگان مشکوک به سوء‌استفاده از مسائل مالی به دادگاه معرفی شوند. ابوترابی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به رد صلاحیت برخی نمایندگان با موضوع «مسائل مالی» از سوی شورای نگهبان گفت: معتقدم چنین اظهاراتی نیازمند شفاف‌سازی است تا جایگاه و شأن مجلس با چنین اظهار نظر‌هایی در افکار عمومی تخریب نشود. وی با یادآوری اینکه سخنگوی شورای نگهبان در یک برنامه تلویزیونی بیان کرد، برخی از نمایندگانی که برای حضور در مجلس یازدهم ثبت‌نام کرده‌اند با عنوان مسائل مالی رد صلاحیت شده‌اند، افزود: به این معنا که عملکرد بخشی از نمایندگان دارای ابهام است و ضروریست به هر صورت این مساله شفاف شده و به اطلاع افکار عمومی برسد. عضو کمیسیون قضایی مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان مشکوک به سوءاستفاده از مسائل مالی برای شفاف شدن موضوع به دادگاه معرفی شوند، بیان داشت: اظهاراتی که درباره رد صلاحیت نمایندگان با موضوع مسائل مالی مطرح شده، وجهه وکلای ملت را تخریب کرده و باعث تضعیف جایگاه مجلس می‌شود. ابوترابی تصریح کرد: مردم باید به مجلس شورای اسلامی و وکلایشان اعتماد داشته باشند و ما هم در مجلس آماده‌ایم به شفاف شدن فضا در این زمینه کمک کنیم.
 
جبهه پایداری لیست ۶۰ نفره داد

جبهه پایداری انقلاب اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای ۶۰ نفر از نامزد‌های اصلح خود را برای رسیدن به لیست نهایی در حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: پیرو بررسی‌ها، مصاحبه‌ها و گفت‌وگو‌های صورت گرفته در این مرحله از یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، بدینوسیله تعداد ۶۰ نفر از نامزد‌های اصلح توسط جبهه پایداری انقلاب اسلامی معرفی می‌شوند که در مراحل بعدی تعداد ۳۰ نفر از آن‌ها به عنوان نامزد نهایی به مردم شریف اعلام خواهد شد؛ همچنین از طرف جبهه پایداری شاخص‌های نامزد اصلح، مطابق مدل وحدت چهار مرحله‌ای که پیش از این به طور مبسوط شرح داده شده و به مسئولین محترم شورای ائتلاف نیز ارائه شده است؛ برای مذاکره با ایشان جهت حداکثری کردن افراد مشترک یا رسیدن به لیست واحد ادامه خواهد داشت.
 
نظر رئیس دولت اصلاحات درباره انتخابات مجلس
 
جواد امام در واکنش به ادعای رضا علیجانی ـ فعال سیاسی ملی مذهبی ـ مبنی بر «توصیه‌ی سید محمد خاتمی به معدود نامزد‌های تایید صلاحیت شده‌ی اصلاح طلب برای انصراف از حضور در انتخابات» می‌گوید که آقای خاتمی ورود مستقیمی به این ماجرا نخواهد داشت و شورایعالی اصلاح طلبان امشب -۱۳ بهمن ماه- در جلسه‌ی خود درباره‌ی انتخابات تصمیم گیری خواهد کرد. امام، فعال سیاسی اصلاح طلب و مدیرعامل بنیاد باران به انصاف نیوز گفت: آقای خاتمی مستقیم ورودی ندارند؛ آنچه مسلم است، شورای عالی سیاستگذاری باید در این خصوص اظهار نظر کند که آن هم هنوز تشکیل جلسه‌ای بعد از رد صلاحیت‌ها و اظهانظر شورای نگهبان، نداشته. علی‌القاعده آنجا تصمیم می‌گیرند و اختیار با خود افرادی است که بعد از رد صلاحیت‌ها ماندند. امشب هم جلسه‌ای است که شورای عالی اگر نقطه نظری داشته باشد در آن خواهد گفت؛ آقای خاتمی مستقیم در بحث ماندن و رفتن و لیست دادن و ندادن و… ورودی نخواهند داشت.
 
روحانی: امام پدر جمهوری خواهی در تاریخ ایران بود

روحانی در حرم امام: لذا امام به این نتیجه رسید که با وجود سلطنت و دیکتاتوری، دموکراسی و مردم سالاری امکان پذیر نیست، بسیاری از افراد بودند که به امام پیشنهاد می‌کردند نظام مشروطه‌ای بماند با سلطانی ضعیف و یا بدون سلطان. یا نظامی تاسیس شود بر مبنای خلافت اسلامی. اما امام هیچ یک از آن‌ها را نپذیرفتند و در میان همه مشورت‌ها جمهوری اسلامی را برگزیدند. روحانی گفت: امام نه تنها پدر اسلام خواهی در تاریخ سرزمین ما بود، بلکه امام پدر جمهوری خواهی نیز در تاریخ ایران بود، جمهوریتی که با دیانت و با اسلامیت پیوند نخورد، آن جمهوری هم نمی‌ماند و تبدیل به استبداد می‌شود به همین دلیل بود امام بر این نکته اصرار داشت که جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم است و نه یک کلمه زیاد.

جلوگیری از صدور ویزای ورزشکاران ایران به دلیل احتمال پناهندگی

رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: از یک ماه پیش درخواست روادید برای سه ملی‌پوش کشورمان را ارایه دادیم، اما سفارت کشور استرالیا به بهانه‌های عجیب و واهی از صدور روادید خودداری می‌کند. «زهرا اینچه درگاهی» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: کارشکنی در مسیر اعزام ورزشکاران به مسابقات گزینشی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو که در ملبورن برگزار می‌شود با دوره‌های دیگر متفاوت است. در این دوره نام سه ورزشکار برای جام جهانی ژیمناستیک که در شهر ملبورن استرالیا برگزار می‌شود را اعلام کردیم. این ورزشکاران از سوی فدراسیون ژیمناستیک استرالیا دعوت‌نامه دارند، اما سفارت این کشور به دلایل واهی از صدور روادید خودداری میکند. در ایمیلی که از سوی این کشور برای فدراسیون ارسال شده مواردی ذکر شده که دور از ذهن و تصور ورزشکاران ایرانی است. در این ایمیل به شرایط اقتصادی ایران اشاره شده و احتمال پناهندگی ورزشکاران ما را داده‌اند.

آیت الله مصباح: انتظار تخریب جبهه پایداری از سوی دوستان را نداشتیم

آیت الله محمّدتقی مصباح یزدی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام (ره) در دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با طرح این سؤال که علت رفتار‌های نامناسب و تخریب‌هایی که علیه جبهه پایداری و افراد منتسب به این جبهه انجام می‌شود، چیست، گفت: برخی از این رفتار‌ها شاید از طرف برخی دوستان انجام می‌گیرد که ما توقع نداشتیم. وی در پاسخ به سؤال خود گفت: به طور خلاصه علّت این تخریب‌ها از دو حال خارج نیست؛ یعنی دو علت بیشتر ندارد. یک اینکه کسانی هستند که این برداشتی را که ما از اسلام و انقلاب و امام و فرمایش‌های امام (ره) داریم، قبول ندارند و ما اختلاف مبنایی اصلی [با آنها] داریم؛ ما دنبال یک چیزی هستیم و آن‌ها دنبال یک چیز دیگر.

آقاتهرانی: پس از پایان مدت گرین کارتم دیگر اقدامی برای اخذ مجدد نکردم

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، دبیرکل جبهه پایداری درباره گرین کارت خود تصریح کرد: کسی که در آمریکا زندگی می‌کند، بعد از ۵ سال می‌تواند گرین کارت آن دولت را دریافت کند. وزارت امورخارجه آن دوره نیز برای سهولت رفت‌وآمد، گرین کارت را صادر کرد، اما این به معنای تبعیت و قسم خوردن زیر پرچم آمریکا نیست. پس از پایان مدت گرین کارت و پس از آنکه دیگر نیازی به رفت‌وآمد به آمریکا نداشتم، دیگر اقدامی برای اخذ مجدد گرین کارت انجام ندادم.

مطهری: اعتراض در این مرحله به معنای التماس خواهد بود

علی مطهری بعد از اعلام ردصلاحیت مجددش در انتخابات مجلس یازدهم از سوی شورای نگهبان اعلام کرد که از فرصت اعتراض مجدد استفاده نمی‌کند. در بخشی از نوشته مطهری آمده است:، اما رد شدگان سه روز فرصت دارند که اعتراض کنند. ولی من به دو دلیل اعتراض نمی‌کنم. اول اینکه اعتراض در این مرحله اعتراض به شورای نگهبان است در حالی که داور نیز شورای نگهبان است در صورتی که باید شخص سومی باشد. در واقع اشکال وحدت قاضی و طرف دعوا وجود دارد و البته نقص از قانون است و باید اصلاح شود. دوم اینکه اعتراض در این مرحله به معنی التماس خواهد بود و من قبلا گفته‌ام التماس نمی‌کنم. نکته آخر اینکه مردم عزیز و فهیم ایران را به شرکت فعال در انتخابات مجلس یازدهم دعوت می‌کنم. مشارکت بالا در این انتخابات پیام خوبی برای دنیا خصوصاً آمریکا و اروپا و صهیونیسم دارد و می‌تواند کمک موثری برای حل مشکلات اقتصادی و سیاسی ما در شرایط ویژه امروز کشور باشد. هر مقدار مشارکت بالاتر باشد افراد کارآمدتری وارد مجلس می‌شوند و مجلسی واقعی‌تر و شبیه‌تر به ملت خواهیم داشت.

استاندار تهران: قطعا خیلی کمتر از ۱۵۰۰ نفر است

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، درباره تعداد کشته‌شدگان آبان ماه ۹۸ با تاکید بر اینکه تعداد کشته شده‌ها قطعا خیلی کمتر از ۱۵۰۰ نفر است، گفت: قرار شده که تعداد کشته شده‌ها توسط پزشکی قانونی و دیگر نهاد‌ها اعلام شود. وی در پاسخ به این که چرا کسی زیر بار مسئولیت اعلام تعداد کشته شده‌های آبان نمی‌رود، حتی شما به عنوان استاندار از اعلام تعداد افراد کشته شده امتناع می‌کنید، بیان کرد: قرار نیست که ما آن را اعلام کنیم بلکه قرار بوده دستگاهی که متولی این کار است آن را اعلام کند. محسنی بندپی افزود: در جلسه شورای امنیت کشور قرار شد، مرجعی که به لحاظ قانونی عهده‌دار این مساله است تعداد کشته شده‌ها را اعلام کند، اما آنچه که مسلم است تعداد اصلی این مقداری که اعلام شده نیست.
 
میزان حقوق و عیدی کارگران نیمه وقت چقدر است؟

مزد و مزایای کارگرانی که نیمه وقت و یا کمتر از ساعات قانونی تعیین شده به کار اشتغال دارند به نسبت ساعات کار انجام شده محاسبه و پرداخت می‌شود، عیدی و پاداش نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست. در مورد کارکنان ساعتی که حقوق ماهانه ثابت نداشته و دستمزد آن‌ها در ماه متغیر است، برای محاسبه عیدی و پاداش، میانگین حقوق سه ماه آخر خدمت آنان مبنای محاسبه قرار خواهد گرفت. مبلغ پرداختی بابت عیدی و پاداش به کارگران کارگاه‌های فصلی مشمول قانون کار و همچنین کارگران سایر کارگاه‌های مشمول که کمتر از یک سال در کارگاه کار کردند، باید بر اساس ۶۰ روز و به نسبت ایام کارکرد در سال محاسبه شود. /باشگاه خبرنگاران

کابوس دربی رفت، باز هم دامان استقلال را می‌گیرد؟

شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی که هردو از عوامل موفقیت استقلال تا اینجای فصل بوده اند دچار آسیب دیدگی هستند و باید دید آن‌ها بازهم مثل دربی رفت نمی‌توانند تیمشان را مقابل پرسپولیس همراهی کنند یا پزشکان استقلال هر طور که شده این دو ستاره آبی‌ها را به دربی برگشت که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد می‌رسانند. کاوه ستوده، پزشک آبی‌ها اعلام کرد که وضعیت دیاباته و اسماعیلی برای دربی مشخص نیست و طی روز‌های آینده شرایط این دو بازیکن معلوم خواهد شد.

تشخیص ابتلا به کرونا در کمتر از سیزده دقیقه
 
محققان چینی یک کیت تست مخصوص ساخته‌اند که ابتلا به ویروس تنفسی کرونا را بین ۸ تا ۱۳ دقیقه تشخیص می‌دهد. این کیت تست که به پیشگیری و کنترل ویروس کرونا کمک می‌کند، حساسیت بالایی دارد و حمل و استفاده از آن راحت است./ ایرنا

احتمال لیست ندادن اصلاح طلبان بالا رفت
 
دبیر شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان: چنانچه در حوزه‌های انتخابیه چهره شاخص اصلاح‌طلب داشته باشیم، آن را اعلام می‌کنیم در غیر این صورت داوطلبی را معرفی نمی‌کنیم. جلال میرزایی، رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس: باید تا زمان اعلام نتیجه نهایی تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان صبر کنیم، به نظر می‌رسد احتمال اینکه افرادی از چهره‌های شاخص اصلاح طلب در این انتخابات تایید شوند وجود دارد. /ایرنا

هند بودجه بندر چابهار را دو برابر کرد

دولت هند در برنامه بودجه سال ۲۰۲۰-۲۰۲۱ خود که روز گذشته به پارلمان این کشور ارائه کرد، بودجه اختصاص یافته به پروژه بندر چابهار را در مقایسه با سال گذشته دو برابر افزایش داد. نشریه "پرینت" روز یکشنبه با انتشار گزارشی دراین زمینه نوشت: در بودجه اعلام شده برای وزارت امور خارجه هند، ۱۰۰ کرور روپیه (معادل ۱۴ میلیون و ۱۰ هزار دلار) برای توسعه بندر چابهار ایران در نظر گرفته شده است.

انتقاد خبرگزاری اصولگرا به نامه‌نگاری توکلی با شورای نگهبان

خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در یادداشتی به نامه احمد توکلی به اعضای شورای نگهبان انتقاد کرده است. در این یادداشت آمده است: این نامه از احمد توکلی که کهنه‌کار سیاست است و نظام انتخابات را در دوره‌های مختلف تجربه کرده تعجب‌آور است. اگر بخواهیم فارغ از معادلات سیاسی و جناحی قضاوت کنیم، حکم این جریانی که هر روز به شورای نگهبان بهتان می‌زند و افترا می‌بندد چیست؟ بعید است چیزی جز «مفسد فی الارض» به ذهن خطور کند و تحلیلی به غیر از این پایه درست باشد و مسأله دوم اینکه شخصی که در مکتب حضرت روح‌الله «مفسد فی الارض» شناخته می‌شود، چه نسبتی با اسلام دارد؟ مسلمان است یا کافر؟

طنز انتخابات است که درجه‌بندی اصلاح‌طلبی را اصولگرایان تعیین می‌کنند

مجید انصاری در واکنش به ادعای اصولگرایان درباره تائید صلاحیت چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب به خبرآنلاین گفت: این هم از طنز‌های انتخابات است که حتی درجه‌بندی اصلاح‌طلبی را هم باید رقبای ما تعیین کنند و آن‌ها بگویند چه کسی هست و چه کسی نیست. آقایان که این ادعا را می‌کنند، لیست مورد نظرشان را منتشر کنند تا ما ببینیم این افراد چه کسانی هستند و کدام اطلاح‌طلبان به نام تائید شده‌اند که ما مظلوم‌نمایی می‌کنیم. ظاهرا مسئول گزینش اصلاح‌طلبان آقای ترقی بوده‌اند که این را می‌گوید. حسین کمالی هم به خبرآنلاین گفت: همین که این دوستان این حرف‌ها را می‌زنند و درباره لیست اصلاح‌طلبان اعلام نظر می‌کنند، خودش قابل تامل است.

به روحانی گفته ایم که بازداشت عادلخواه غیرقابل تحمل است

ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه، بار دیگر اعلام کرد که بازداشت فریبا عادلخواه و رولان مارشال، دو پژوهشگر زندانی در ایران برای پاریس «غیرقابل تحمل» است. لودریان، روز یکشنبه سیزدهم بهمن، در گفت‌وگو با چند رسانه فرانسوی در این باره گفت: «ما زندانی بودن این افراد را غیرقابل تحمل می‌دانیم و این را به اطلاع عالی‌ترین مقام‌های ایران از جمله روحانی رسانده‌ایم.» وزیر خارجه فرانسه ادامه داد: «ما می‌دانیم که آن‌ها در شرایط مناسبی قرار ندارند و با آن‌ها همچنان به خوبی برخورد نمی‌شود.» او تاکید کرد: «فکر می‌کنیم که ایران با آزادی آنان اقدام بزرگی را انجام خواهد داد، زیرا هیچ خطایی رخ نداده است.»

دانشجویان ایرانی مقیم ووهان چین امروز به تهران می‌آیند

منصور درجاتی، مدیرکل بحران استان تهران درباره انتقال دانشجویان ایرانی و ایرانیان مقیم ووهان چین به کشور گفت: وزارت خارجه در حال بررسی نحوه ورود این افراد است. باید بررسی شود که آیا این افراد به صورت متمرکز وارد کشور شوند یا خیر؟ همچنین در خصوص تعیین هواپیما در حال بررسی هستیم که چه پروازی را برای انتقال آن‌ها در نظر بگیریم. احتمالا این افراد فردا وارد کشور خواهند شد.

اصولگرایان آنقدر کاندیدا دارند که می‌توانند به کشور‌های دیگر صادر کنند!

محمود میرلوحی عضو شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاحات گفت: بیشترین رد صلاحیت‌ها در خصوص اصلاح‌طلبان صورت گرفت و اگر در جایی دیگر رد صلاحیت صورت گرفته برای این است که بگویند فلان فرد باید باشد و شما نباشید. اصولگرایان یک لیست ۱۵۰ نفر دارند که می‌توانند به کشور‌های دیگر صادر کنند. چه طور حاضر نشدند بپرسند هشتاد پرونده و گزارشی که بازرسی کل کشور داده است، چیست؟ چگونه است برای همه به گفته خودشان وقت گذاشته‌اند؛ ده دقیقه وقت می‌گذاشتند از مدیریت می‌پرسیدند که قضیه هولوگرام، املاک نجومی، شمش‌الشموس و خیریه امام رضا چه بود؟ فقط همین امسال بازرسی کل کشور پروند‌هایی در خصوص ۴۱ ملک فرستاده و عنوان کرده است که خرید و فروشش دارای اشکال است و مقررات شهرداری رعایت نشده است. سخنگوی شورای نگهبان می‌گوید ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی دارای پرونده اقتصادی هستند، اصلا حرف ایشان درست. کاملا مشخص است هنگامی که افراد پاکدست را ممنوع و محدود می‌کنیم جای آنان را چه کسانی می‌گیرند. /ایلنا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۸۵
دست از زاد و ولد بردارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
نه به کاندیدای پزشک. پزشکان با 25 نماینده برای 70 هزار پزشک توانستند درآمد خودشان را ده ها برابر کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
ویروس کرونا توسط آمریکا در چین شیوع پیدا کرده تا جلوی غول اقتصادی چین یا اژدهای زرد را بگیرد. وزیر تجارت آمریکا اعلام کرد که کرونا برای اقتصاد آمریکا خوبست. آمریکا کثیفت ترین کشور دنیاست. حتی مردمشان هم تفاوت چندانی با دولتمردانشون ندارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
21:35 شاید حرف شما در مورد ویروس کرونا درست باشه ولی خداییش مردم آمریکا اینطور نیستند. من به عنوان یک آگاه میگم که اینطور نیست واقعا.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
چقدر در گفتمان اصولگرایی زندگی کردن سخت هست . جلوی شادی رفاه و خوشی را میگیرند ولی برای گرانی و بیکاری و رفع تنش های داحلی و خارجی هیچ برنامه ای ندارند . یعنی خود اصولگرایان اسیر و درگیر گفتمان خودشان هستند . ما ملت را هم‌گرفتار گردند . در هرانتخابات به انها نه میگوییم دوباره خودشان را از طریق استصوابی به مردم تحمیل میکنند
زندگی در ایران مثل زندانی شدن در اردوگاه کار اجاری ولی بریا مردم عادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
دادش تو زندان برای خواب خوراک پول نمی گیرند و عوراض مالیات هم نداره...
اتفاقا اگر افرادی مانند شما اقای مطهری و یا برخی از جریان مقابل شما که به جای کار نمایندگی به کارهای حاشیه می پردازند در مجلس نباشد وضع کشور و اداره ان بهتر خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اصلا شما می دونی وظیفه نماینده چیه بعید می دونم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
وظیفه نماینده این نیست که تملق گویی بالادستی را انجام بده . نماینده وطیفه اش این هست که چون رای از مردم‌گرفته مطالبه سیاسی مردم را به قانون تبدیل کنه . در صورتی در ایران مجلس چکتره هست . وقتی قانون‌مصوبش رد میشه
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
باشه مطهری که نیست بهترین مدیر جهادیتونم که اوردین وضع کشور رو بهتر کنید خب
دیگه حله؟ دیگه بهانه ای چیزی ندارین؟
ناشناس
| - |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
نماینده به نظر شما آن کسی است که در صحن شعار بدهد و هر جیزی را امر فرمودند به تصویب برساند ان موقع است که مملکت کارش درست می شود ولی یک نکته را از شما می پرسم اصولا نماینده ای که ایراد نگیرد به چه در میخورد و مجلس با اینگونه نمایندگان بود و نبودش فرقی دارد ؟
رضا خا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
عزيزم من تهران بودم هر مشكلي داشتم مي رفتم دم مجلس و آيت ا.. موسوي ا را مي ديدم و در جا انجام مي داد .
یعنی کشورتون اینقدر بی در و پیکر است که هر کسی خواست پناهنده شود تاییدش می کنید؟
بی خیال و به دنبال بهانه دیگری باشید برای اینکه دستورات امریکا را اجرا کنید!
از وزرات خارجه ایران مقابله به مثل می خواهیم برای این کشور استرالیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
چشم .ما هم دیگه درخواست پناهندگی استرالیایی ها را قبول نمی کنیم !!!!
هر آدمی هم از مسئولین وزارت بهداشت درک بیشتری دارد.

انسان وقتی اوضاع کنونی ایران را که یکی از دلایل ایجاد اون همین مافیای پزشکان هستند را میبیند و کتاب های تاریخ به خصوص نظام طبقاتی دوره ساسانیان را مطالعه میکند پی به شباهت ها ایران کنونی با دوره ساسانی میبرد
اسم اصلاح طلب را امریکایی ها گذاشته برای شما ان وقت مظلوم نمایی هم می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
هر روشنفکری خواست قدرت و ثروت و سیاست گذاری بمردم برگرده آنوقت شماها اسمش را غرب گرا مینامید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
شرق زده خطر ناک تر از غرب زده است در غرب حداقل دمکراسی بیشتری وجود دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
ای ول
مار مثل ماهی پولک دارد ولی ماهی نمیتواند نیش بزند.
مردم از چاله در اومدن ولی توی چاه افتادن
اولا بنده رای نخواهم داد .

راهکار جدید اصلاحطلبان : ورود نامزدهایشان به مجلس با اسم کاندید مستقل و تشکیل ائتلاف اصلاحطلبان از همان نامزدهای مستقل پس از ورود به مجلس

مراقب نامزدهای مستقل باشید . آنها مستقل نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
خوب البته اصولگراها هم كه اين دوره اصولا نياز به مراقبت ندارن 
انگار در تعداد قابل ملاحظه اي از حوزه ها در سراسر كشور فقط با خودشون رقابت ميكنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
,کدام نامزد؟؟
ما مردم کاری به جریان نداریم که کی تایید بشود یا نشود مهم این است اکثرا این افراد فعلی که تایید نشدن و یا تایید صلاحیت شدن در مجلس سیاسی کار بودن متخلف مالی که دیگر بدتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
و عجيب تر اينكه چهار سال قبل توسط شوراي نگهبان تاييد شده بودن
اينكه اين ساز و كار انتخاباتي ديگه جواب نميده كاملا أعيان شده . اصرار بر ادامه آن عجيب تر است
احمدی نژاد وارد می شود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فیلمی از اصولگراها ، بزودی در .......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
فیلم شما اصلاح طلب ها تا یکسال و نیم دیگر اکران داره
منظور اقای طائب حتما املاک هستند.اقای طائب املاک جزو اشیا هستند و اشیا در قیامت پاسخگوی چیزی نیستند
پاسخ ها
معروفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اگر از نظر جریان اصلاح طلب به قضیه نگاه کنیم باید گفت اگه تهرانی ها به قالی باف رای دادن یعنی حملات از سر سیاست زدگیه...
بنظرم قالی باف رای تهرون رو میاره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
جناب طایب از اداره بازرسی کل کشور تلفنی سوال کنید
به شما خواهند گفت که املاک نجومی در زمان شهرداری جناب قالیباف
مشکل بزرگی بوده و هست و خواهد بود
خودتان را به خواب نزنید !؟
شما که تمام اطلاعات مسولان را دارید !؟
شما چرا !!!؟؟؟
و حکم مفسد فی الارض اعدام است.پس معطل چه هستند. زودتر اعدام اعدام کنند.البته چیزی نمانده و جریان تمامیت خواه بزودی تمام کرسی های قدرت از انتخابی تا انتصابی را تصاحب خواهد کرد و انگاه میتواند با فراغ بال به قلع و قمع مخالفین بپردازد.من راجع به این موضوع ۹۵ درصد اطمینان دارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اول مجلس بعد دولت آخر سر مذاکره با آمریکا که زهی خیال باطل
عبداله ناصری اصلاح طلبان از تریبون مجلس به نفع مردم صحبت کردند یابه نفع خود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
نویسنده محترم ظاهرا نمیدانید آقای دکتر ناصری نماینده مجلس نیستند!!
خدا را شکر نمردیم و معنای مدیریت جهادی را فهمیدیم این هم مثل اقتصاد مقاومتیه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اقتصاد مقاومتی را که دوستان شما عقب می اندازند که عریضه برای باج دادن در برجام های بیشتر همچنان باز باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اگر دوستان ما اقتصاد مقاومتی را به تاخیر می انداختند الان مسئول ان اقای جهانگیری نبود ضمنا اول شما باید اقتصادی داشته باشی تا بتونی ان را مقاومتی کنی یا پولی باشه یا مشتری برای تولید داشته باشی یا سرمایه گذار یا ... که همه را فراری داده ایم با عملیات احساسی و شعاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اقتصاد مقاومتی را دوستان شما با ثروت های چند هزار میلیاردی شان و رانت های آقازاده های فرنگ رفته شان به چالش کشیده اند کاکام جان والا مدیریت جهادی و اقتصاد مقومتی راه برون رفت مملکت از این بی برنامگی ها و ضعف مدیریت است
طبق آماری که داده اید ۷۵ درصد مردم نه اصلاحطلب ونه اصورگرا هستند یعنی انتخابات آینده هیچ اعتباری نخواهد داشت!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
۱۶ میلیون ایرانی باسواد اصلا در انتخابات گذشته هیچ شرکت نکردند . یعنی انها چند پله از دنیای سیاست از ماها جلوتر حرکت کردند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
خدا شفا عنایت فرماید
جبهه پایداری لیست ۶۰ نفره داد :))))))))
اقای مصباح اتفاقا نظر امام راجع به حجتیه روشن است
اینکه عده ای حرف از رای ندادن می زنند، به خاطر گرانی نیست. به خاطر سرخوردگی از انتخاب قبلی خودشان است.
اگر اینها دغدغه معیشت مردم داشتند، 2 سال قبل به خاطر کنسرت به فردی که از خانه وزیرش اجناس وارداتی کشف شده بود رای نمی دادند. به کسی که برادرش و برادر معاونش (که خود را سپر بلای انتخاباتی کرده بود) به دلایلی که همه می دانید رای نمی دادند.

اینها همان هایی هستند که دور و بر میرحسین موسوی جمع شده بودند عکس هایشان در اینترنت پر است. بلایی که می خواستند سال 88 سر کشور بیاورند با تاخیر 4 ساله و توسط فرد دیگری آوردند. دختر یکی دارو احتکار می کند، یکی فرزندان نماینده مجلس را در وزارت نفت استخدام می کند. پسر یکی کارچاق کن قرارداد های وزارت راه می شود و ...

این جماعت اما چون جرات اعتراف به اشتباه و برگشت ندارند، سعی می کنند با تضعیف جریان مقابل آنها را هم ضعیف کنند. هرچند این افراد خود را روشنفکر معرفی می کنند.

نتیجه انتخابات روشن است. به امید خدا راه تنفس این افراد قطع خواهد شد. هر چقدر هم که مشارکت پایین باشد اشکالی ندارد. یک اثر کوتاه مدتی دارد و تمام می شود. ولی اگر افراد سالم راهی مجلس شوند و عملکرد خوبی داشته باشند، می توانند دولت را پاسخگو کنند.

شرطش انتخاب افراد سالم است. لطفا اگر از کسی شناخت ندارید تحت هیچ شرایط رای ندهید یا رای باطله بدهید. ولی هر کسی را انتخاب نکنید که بعدا پشیمان شوید. فقط افرادی که واقعا اعتقاد دارید دلسوز هستند را انتخاب کنید. میزان مشارکت مهم نیست، مهم انتخاب افراد سالم و با صلاحیت است.

انشاالله که آغاز مجلس جدید با استیضاح ظریف و زنگنه باشد... برای رسیدن آن روز دعا می کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
هنوز هم مهندس موسوی میتواند کشور را نجات دهد.
از بریدن شاخه زیر پایت پرهیز کن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
هر شخص 18 سال به بالایی مسئول اعمال خودش است شما بفرما کدام وزیر مسئول رانت و اختلاس بود و یا در جریان بود ولی جلوش را نگرفت من از اختلاسگر حمایت نمی کنم ولی بیخود هم کسی را که در جناح من نیست بخاطر خلاف اطرافیانش خراب نمی کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
فقط می توان دعا کرد حداوند به امثال شما کمی بصیرت
دهد.37:19
ای ول آقاتهرانی لژیونر
پاسخ ها
نا لژیونر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اقای اقا تهرانی میگن گرین کارت داشتن ولی به پرچم امریکا قسم نخوردن دو حالت داره یا دروغ میگن یا امریکا قانون قسم به پرچم هنگام اعطای گرین کارت رو به خاطر گل روی ایشون تغییر دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
پیشانی سوخته
جبهه پایداری
در نمازهای شب در واشنگتن !؟
عجب ثوابی داشته !؟؟
حالا هم دارند کل قدرت را قبضه میکنند !،؟
عباس عبدی! روزنامه نگار اصلاح طلب! این نظر سنجی رو از کجا آوردی!
در علم به گوینده توجه نکن به مطلبی که می گوید توجه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اتفاقاً در این مورد نظر آقای عبدی درست است و چون همان 75 در صد در انتخابات آتی شرکت نمی کنند
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
این آمار را اگر ایشان هم درست انجام نداده باشد و یا تخلش باشد در واقیت که همه ایرانیان آنرا با پوست و استخوان احساس می کنند
میتواند بیشتر از ۷۵ در صد باشد خ.
خود را تا کی میتوانیم فریب دهیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
75 درصد بعلاوه اصلاح طلب سرخورده
کاندیدی نمایندگی که شورای نگهبان تایید کرده باشد بدرد نمایندگی نمی خورد.نماینده ای یک چماق به اسم شورای نگهبان بالای سر اوست چگونه می خواهد حرف بزند.نتیجه اینکه ما نه مجلس داریم.نه انتخابات .یک روز نمایش انتخابات داریم.مانند انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس که هیچ کاره است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
نماینده ای که حرف مفت بزند بدون دلیل و سند که کشور را به سمت کارهای کاذب ببرد باید رد شود
عزیزان من

بیماری جدید ناشی از کرونا ویروس در چین خصوصیات ویروس عامل ایدز و ویروس عامل سارس رو با هم داره و شما اگر ویدئوهای منتشر شده در چین رو ببینید به عمق فاجعه پی خواهید برد. افراد عمدتا میان سال و مسن در خیابان ناگهان به زمین می افتند و میمرند.

بیماری عمدتن ریه ها و کلیه ها را درگیر میکنه اما ویدئو های منتشر شده از ووهان در چین افرادی را نشان میده که پس از افتادن روی زمین از دهان یا گوش آنها خون به بیرون سرازیر شده.

مقامات چینی اعلام کرده اند که از داروهای کنترل کننده روند پیشرفت ایدز برای کنترل بیماری استفاده میکنند و این یکی از شواهد دست ساز بودن این ویروس هست. علاوه بر این مقامات چینی اعلام کرده اند که به خاطر جلوگیری از گسترش بیماری اجساد جان باختگان باید سوزانده شود.

به نظر میرسد که چین از این بیماری به عنوان یک ابزار کنترل جمعیت برای از بین بردن افراد پیر استفاده میکند. و آنطور که اعلام شده تا کنون موارد ابتلا در بین کودکان مشاهده نشده.

در این شرایط در حالی که اکثر خطوط هوایی دنیا پروازهای خود به چین را قطع کرده اند روزانه چندین پرواز از ایران به مقصد چین و بالعکس در حال انجام هست و پناهندگان چینی که ظاهرن دیگر هیچ کجای دنیا حاضر به پذیرش آنها نیست به اسم جهانگردی وارد ایران میشوند و آنچنان که از ظاهر آنها پیداست دیگر اصلن قصد بازگشت به کشور عزیز خود را ندارند.

به نظر میرسد تا حداقل 1000000 نفر در ایران در نتیجه این بیماری تلفاتت ندهیم و رسانه ها آن را بازتاب ندهند مسئولین هیچ اقدام اساسی برای مقابله و کنترل این شرایط انجام نخواهند داد.
سامانه ی سوت شورای نگهبان هم مثل تحقیقات محلی در بررسی صلاحیت ها میتونه نتیجه ی انتخابات رو تغییر بده؟ البته قبل از تولد سامانه ی سوت دوره قبلی در اصفهان اتفاقاتی بعد از انتخابات رخ داد حالا که سوت اضافه شد خیرش به کل کشور میرسه
هم اصولگرا هم اصلاح طلب فرصت طلبان براي رانت و انحصارند مويد اين حرف عدم تاييد شوراي نگهبان به خاطر مسائل مالي است البته همه شان درگيرند ولي عده اي را با تسامح اعلام نکرده
قابل توجه کاندیدهای محترم هر دو جناح لطفاً به گونه ای عمل کنید که فردا شرمنده مردم نباشید....وضعیت نارضایتی ها با سالهای قبل بسیار متفاوت شده...مبادا با شما بعنوان ضد ملت برخورد شود
مجید انصاری اصلاح طلب به نام یعنی دکتر سروش و میرحسین درجه اصلاحطلبی تون خیلی بالا بره می ترسم .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
لطفا مهندس موسوی را جداگانه ارزیابی کنید.
ایشان ۴علا هم در حصر میباشند.
در واقع او می‌خواست یک جمع ۶ یا هفت نفره تأیید شوند که قطعاً تأیید نمی‌شدند
همین یک جمله مصداق بارز نقض بیطرفی مراجع مربوطه است که اقای احمدی نژاد را وا داشته تا از انها بخواهد برای تایید صلاحیت یارانش رایزنی کنند.همینقدر اوضاع شیر تو شیر .همینقدر هرج و مرج.در ضمن بفرمایید اقای باهنر در گرفتن تایید صلاحیتها چه نقشی ایفا میکنند؟مگر ایشان جزو اعضای شورا هستند؟
تو ایران فقط پزشک ها خوب پولی در میارن و اتوماتیک میرن سر کار. عمومی 20 میلیون و متخصص بالای 80 میلیون در ماه در میاره. دندانپزشک هم بین 30 تا 60 میلیون در ماه در میاره. حتی پرستاری هم خوبه چون ماهی 8 میلیون در میاره البته با شیفت.
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
در رشته پزشکی و دندانپزشکی به روی همه بازه
هرکس میگه پزشکا درامدشون بالاهست بره کنکور بده و پزشکی بخونه و درامد بالا کسب کنه
دوست خودم تو سن ۳۰ سالگی پزشکی قبول شد و الان چشم پزشکه
جناب طائب ، تکلیف اونایی که تو این سالها خیلی‌ها رو خراب کردند رو هم مشخص می فرمودید ، کم نیستند
من به عنوان یک پزشک از سازمان مالیات که برای نصب نکردن کارتخوان زیاد سخت گیری نکرد و جریمه دو درصدی را برای من و همکاران تعیین کرد بسیار تشکر میکنم و آرزوی طول عمر برای این عزیزان دارم.
دانشجویان ایرانی مقیم ووهان رو چه کارشون دارین بزارین همونجا زندگیشونو بکنن. میارینشون ایران چیکار.
آیا میدانستید در مجلس نهم 45 پزشک و در مجلس فعلی یعنی مجلس دهم 25 پزشک نماینده مجلس بوده اند. یعنی یک قشر 70 هزار نفری 45 و 25 نماینده در مجلس ایران دارند. آمار تعداد پزشکان ایران احتمالا حتی از تعداد مسیحیان هم کمتره ولی این تعداد زیاد نملینده دارند. قدرت نفوذ و درآمد بالا و ایجاد انحصار پزشکان هم از همینجا نشات میگیره.
دانشجویان مقیم ووهان با توپولف بیارین بعدش که رسیدن هواپیما رو آتیش بزنین.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
هلوکاست مدرن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
منظور بعد از پیاده کردنشونه آقای ناشناس 2204. در ضمن هولوکاست یک افسانه دروغین بود.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
با توپولف که اصلا به ایران نمی رسند
75 درصد پزشکان با انواع و اقسام سهمیه ها وارد پزشکی شده اند که یکیش هم همین اعضای هیات علمی هاست. 25 درصد مابقی هم چند صد میلیون خرج کلاس های کنکور و معلم خصوصی کرده اند. در واقع این رشته انحصاری که تعداد بسیار کمی پذیرش دارد به نوعی طبقاتی است و افراد عادی بسیار سخت میتوانند به آن ورود کنند.
هیچ آینده روشنی برای مردم عادی در ایران وجود ندارد.
مالیات پزشکان با ماهی 100 میلون درآمد، وکلا با ماهی 50 میلیون درآمد، بازیگران با دریافت چند صد میلیونی برای هر فیلم، برخی کشاورزان زمین دار که چندین هکتار زمین دارند و سالی چندصد میلیون درآمد دارند و طلافروشان و ... توسط اداره مالیات به درستی وصول نمیشه و فقط از کارگران و کارمندان با ماهی 2 میلیون درآمد گرفته میشه. باید مدعی العموم بر علیه رییس سازمان مالیات و یا وزیر اقتصاد اعلام جرم کنه.
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بنده وکیل هستم اگر ماهی پنجاه میلیون درآمد داشتم چه زندگی رویایی داشت اکثر وکلا درآمد ناچیزی دارند و عده ی کمی هستند که درآمدهای اینچنینی دارند بنده و امثال بنده حتی توان اجاره یک دفتر کار رو هم نداریم.....
همراه و همدل حاج قاسم با او کوهها و دشتها را زیر اتش خمپاره و تک تیرانداز دشمن به عشق شهادت بالا و پایین میرود نه اینکه تا اسم انتخابات شنید انگار پر سیمرغش اتش زده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
احسنت
یوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
میلیونها لایک
کاش زندگی در ایران برای ما یک کابوس بود و صبح با صدای زنگ یا صدای دلنشین پرندگان بیدار میشدیم و میدیدم که هیچ خبری از آن همه ناملایمات و نگرانی ها دیگر نیست.
خیلی خوشحالم طوری که در پوست خود نمیگنجم
در مناظرات انتخاباتی شروع کننده ادعاهای تخریبی ، قالیباف بود و روحانی در مقام پاسخ بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
شبکه یک رو می دیدی؟ ضربه گیر یادت رفته؟!
آقای مطهری لطفا دست از این بازی بدون توپ بردارید ما رای نمی دیم .این مجلس جدید هم یک درصد نماینده مردم ایران نیست رای دادن یعنی تایید وضع موجود هر کس رای بدهد از وضع موجود راضی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
یعنی شما 99 درصد مردم ایرانی؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
حق داری و صحیح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
نود و نه دصد خیر ولی قاطعانه می گویم حداقل هفتاد درصد
آیا میدانید اداره مالیات با نظام پزشکی یک تفاهم نامه دارن که 70 درصد درآمد پزشکان رو به عنوان هزینه درنظر بگیرن و کلا معاف از مالیات باشه. از سی درصد مابقی درآمدشون هم هر چی بود فقط ده درصدشو مالیات میدن. همونم تمکین نمیکنن. اگه انحصار در پزشکی شکسته نشه به دلیل کمبود پزشک در کشور هیچ فشاری مثل ابطال پروانه پزشکی امکان پذیر نیست. متاسفانه وزارت بهداشت در ایجاد کمبود مصنوعی نقش بارز داشته و این وضعیت هم نتیجه اونه.
حالا دولت نمیتونه حقوق حقه کشور و 5000 میلیارد تومن فرار مالیاتی پزشکان رو دریافت کنه. مقصر هم خود دولت و وزرای سابق و احتمالا فعلی هستند. ایضا مسئولان مالیاتی.
من به پزشک رای نخواهم داد
میزان عیدی یک کارگر بیچاره=1 ملیون تومن

میزان عیدی یک پزشک، مدیر دولتی، وزیر، نماینده مجلس، کارمند شرکت نفت، قاضی یا عضو هیات علمی دانشگاه= بیش از 40 میلیون تومن

به این میگن عدالت در ایران

جالب هست که به شما بگم بازدهی آن کارگر مظلوم برای کشور از بازدهی تمامی حضراتی که آن عیدی بیش از 40 میلیون تومنی را میگیرند بسیار بیشتر هست و گروه دوم تنها بازدهی که برای کشور دارند کار کردن دتگاه گوارش خودشان هست و از همه جالب تر این هست که آن کارگر بیچاره مالیاتی که پرداخت میکنه از هر یک از اون حضرات نجومی بگیر بیشتر هست.

ادامه این راه به بن بست میخوره و باید اصلاحت اساسی در کشور به نفع مردم عادی و حذف نظام طبقاتی و مافیایی بر پایه بیت المال انجام بشه.

من مخالف زندگی لاکشری نیستم اما نه با پول بیت المال و بودجه کشور که حق همه ایرانی هاست و متاسفانه شما میبینید عمده این بودجه به جیب حضرات نجومی بگیر میرود و در نهایت وارد بازار دلالی مسکن، طلا، خودرو، لوازم خانگی و .... میشود و این شرایط فلاکت بار اقتصادی را که امروز شاهد آن هستیم رغم میزند.

هیچ کس در این کشور از اینکه یک تولید کننده و کارآفرین زندگی لاکشری داشته باشد ناراحت نمیشود.
با سلام
جناب آقای طائب، سردار شهید سلیمانی یک سردار فراملی و در طراز مالک اشتر امام علی (ع) است. او را به آسانی برای دنیای اشخاص خرج نکنید. این دنیا ارزش آن را ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
همینکه وصیت کرد قبرش ساده باشد نشان داد با بقیه کاملا متفاوت بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
احسنت
آقازاده های اصلاح طلب شکمشان را برای سفر انقلاب صابون زده اند و چنان مغرور پیروزی هستند که به احمدی نژاد هم می گویند جریان انحرافی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
واقعیت این است که همه انحرافی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
الان رو نمیدانم ،ولی همان کسانی که احمدی نژاد را اوردند بهش برچسب جریان انحرافی زدند
ظاهرا اینبار مجلسی با تفکر اقلیت شکل خواهد گرفت وجای خوشحالی دارد چونکه از زیر بار مسولیت وپسرفت کشور نمیتواند فرار کند ومشکلات کشور رو گردن انتخاب نادرست مردم بیاندزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
و دوباره جمله آشنای ما برای نان انقلاب نکردیم شروع میشود و مردم تشویق به خوردن اشکنه می شوند
انتخابات از دید اصولگراها: بفرما مجلس بدون هیچ ظاهرسازی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
منکه متوجه نشدم
اقای طائب رهبر معظم به اقای دکتر ظریف هم لقب انقلابی داده و ایشان را تایید فرمودند یعنی تخریب گران اقای ظریف هم روز اخرت پاسخگو هستند یا شما انها را از پاسخگویی بی نیاز میکنید
بحمدالله اجازه ندادیم یکی از این پیاده نظام های دشمن ویروس کرونا به 25 کیلومتری مرزهایمان هم نزدیکم بشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
با هواپیماهای ماهان مستقیم به تهران آوردیم
و خلاص !!؟؟؟
مهم دلارهای بدست آمده است
درصد حمایت از احزابو کی تعیین کرده؟
چه چیزی قطعا خیلی کمتر از 1500 نفر است؟
تعدداد شرکت کنندگان دو ماراتن هفته آینده
کسانی که در چراغانی پارسال شرکت کردند
رد صلاحیت شدگان نه اصولگرا نه اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی
کشته شدگان آبان در اعتراض به قیمت بنزین
سرباز وظیفه های مقیم پکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
تعداد کشته شدگان حمله موشکی به عین الاسد
دقیقا دو ساعت بعد اعلام شد !؟
که ۸۰ کشته و ۳۴۲ نفر مجروح شدید شدند !!؟؟
البته سرعت در اعلام ، باعث خطای بزرگی شد !!؟؟
لذا از آبان ماه دارند محاسبه و مشورت و دقت و تشریک مساعی و مجوز می گیرند !!؟؟؟
بالاخره روزی خواهند گفت ، عجله نکنید !!!!؟؟؟
یه بازی بود مثل این:
۱۵۰۰ تا
نه
پس چندتا؟
۱۰۰۰ تا
نه
پس چند تا ؟
۵۰۰ تا
نه
پس چند تا؟
یکی نیست جوابگو باشه بالاخره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
شرم بر تابناک که مثیت و منفی را دستکاری می کند و از تعداد واقعی کمتر نشان می دهدهمانطور که تعداد کشته های جوانان و فرزندان وطن را کمتر نشان میدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
مهم مردم هستند که می دانند
و روح تمام شهدا قرین رحمت الهی باد
و روزی مشخص خواهد شد !؟
عجیب بود اصلاح طلبان از حوادث سال 88 جان سالم در بردند و نظام بار دیگر به آنها اجاز شرکت در انتخابات را داد ولی از سیاست های روحانی جان سالم به در نبردند کی بود این روحانی واقعا؟ یک جناح سیاسی را منهدم کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
کدام اصلاحطلبان!؟
اقای روحانی اصولگرا ویا بگیم معتدل است.
اصلاحطلبان واقعی در حصر و زندانند ویا یا خانه نشین شده اند!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
دوست گرامی . یا اصلا سیاست سرت نمیشه . یا مثل اصولگرایان خیلی از سیاست پرتی . دمکراسی را پذیرفتی . هم انتخابات داره . هم حزب داره . هم قدرت باید مال مردم باشه . هم حق انتقاد داره . هم‌چرخش قدرت داره . هم باید پاسخگو باشه .‌هم باید جوری باشه بشود برکنارش کرد ...... دمکراسی یا مردم سالاری را چه جوری تعریف میکنید . این شکل اجرای در ایران اخرش به بن بست میرسه ....
چرا اساتید دانشگاه معاف از مالیات هستند؟ مگر چه فرقی با معلمان دارند؟ بدبختانه نمایندگان مجلس وضع کننده این قانون اکثرا عضو هیات علمی داشگاه هستند و این یعنی تعارض منافع. یک استاد دانشگاه پیام نور که تازه هم استخدام شده باشد ماهی 11 میلیون حقوق میگیرد پس چرا مالیات نباید بدهد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
حقوق هیات علمی استادیار ۵ میلیون تومان است.
من الان حدود 10 سال هست که پزشک هستم و در ماه به زحمت 3 میلون تومن درآمد دارم. خودرو و خانه هم ندارم و با دوچرخه و اتوبوس بیشتر اوغات تردد مینمایم و تا الان حتی یک یفر خارجی یا داخل ایران نداشتم.

چرا باید اداره مالیات اینقدر به ما قشر مظلوم و مستضعف فشار بیاره اونوقت یک آرایشگر یا کشاورز که در ماه بیش از 700 میلیون تومن درآمد داره نباید مالیات بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
داداش تو پزشک نیستی فقط میخوای اسم پزشک ها رو خراب کنی. منم پزشک عمومی هستم 35 سال هم بیشتر سن ندارم و ماهی 25 میلیون درآمد دارم. خدا رو هم شاکرم و راضی هستم. فعلا همین مقدارم برام کافیه تا بعدا تخصص بگیرم.
ایرانی
| United States of America |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
آقای پزشک اوقات درسته نه اوغات . امیدوارم که در خصوص پزشک بودنت مزاح کرده باشی وگرنه با وجود امثال شماها ما نیازی به ویروس کرونا نداریم.
احتمالا ویروس کرونا در هواپیماهای ایرانی از تمام چین بیشتر است برای دو ریال کاسبی می خواهند یک ملتی را خاک سیاه بنشانند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
کاسبی؟اینها کاسب خوبی هم نیستن.وقتی میفهمن که صدها برابر این پول رو صرف واردات واکسن اونهم با التماس از امریکا و اروپا بکنن و همینقدر هم خرج کفن و دفن و بیمه و ....جماعتی که تا نوک بینی رو بیشتر نمیبینن
مدیر جهادی نجومی!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
مدیریت کشور باید علمی باشه . مدیریت اخلاقی و جهادی و انقلابی در کتاب های کشورهای پیشرفته وجود ندارد . بلکه این شکل مدیریت اشکالش این هست که ممکن هست شخصی بعد از اینکه ثروتمند شد شاخص های که قبلا از نظر خودش خوب بوده به دلایلی به یکباره از بین بره . ملاک تخصص علمی هست نه اخلاقی
برای کار آستر سیمانی و گچ کاری خانه نزد ماله کش رفتم. به ایشان گفتم دستمزد شما ساعتی چند است؟ گفت من ساعاتی 1 میلیون تومن دستمزد میگرم. بیخیال شدم.

حساب کردم اگر ایشان در روز 8 ساعت کار کنه درآمد ماهانه ایشان 240 میلیون تومن ناقابل میشود. ناگفته نماند که ایشان اصلن در طول این سالها حتی پول آب، برق، تلفن و گاز هم نداده و در هتل با هزینه دولت سکونت داشته و خانواده ایشان هم در آمریکا مشغول خوشگذارانی هستند.

از همه بدتر اینکه در طول این سالها با این همه هزینه که کشور برای ایشان کرده یک دستاورد مفیید نداشته
کشک چی آش چی انتخابات چند منه که حمایت احمده رو هم بخواد.
دولت دوازدهم کلیه رای های اصلاح طلبان و اعتدالیون را سوزاند. دولت دهم هم که قبلا رای های اصول گرایان را سوزانده بود .بعید می دانم دیگر مردم بتوانند به این سه گروه اعتماد کنند.شانس فعلا برای افراد شجاع ،مستقل ومردمی که به هیچ جناحی وابستگی نداشته باشندبیشتر از بقیه است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
هر کاندیدی نتواند حزب حاکم را قانع کند رد صلاحیت میشود . یعنی در کاندیدها مستقل نداریم
من همه چیز را مجانی میکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
احتمالا شما هم در بهشت زهرا اعلام خواهید کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
یکبار استفاده شده
و دیگر کسی فریب نمی خورد
محمد خاتمی در دو سال اخیر و خصوصا دو ماه اخیر کاملا نشون داد که هیچ فرقی با احمد نداره پس بهتره بیشتر ازین عرض خود نبره و زحمت مردم رو بیشتر نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
مقایسه ناعادلانه‌ای است..
احمدی نژاد کشور را به این وصع کشاند و خاتمی جرات مقابله انچنانی نداشت!
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
من اصلاح طلب هستم و به اصلاح طلبان و لیدرهای آن نصیحت میکنم که در شایط فعلی اگر هیچ حرفی نزنتد و شرکت نکنند هم به نفع مردم هست و هم به نفع خودشان هست . بگذارید اصولگرایان با جبهه بندی های گوناگون ایا توان اینرا دارند که با جهان کنار بیایند انها ۲۰ تا پروژه سیاسی و اقتصادی و نطامی چه در داخل و خارج از کشور دارند . بگدارید دوباره انها ازمون و خطا کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
22:17
وضع الان کشور به خاطر امید به کدخدا است هرچند امید شماها از کدخدا هیچ وقت قطع نمیشه
آقای آقا تهرانی هر چی بگنند نمکش میزنند وای بروزی که بگندد نمک دور دور شماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
جبهه پایداری
و گرین کارت آمریکا
رفقای قدیمی مموتی
روسای فعلی سیمای میلی
اصلا نمی توان ، آنها را کنار هم
جمع کرد!؟
تازه امروز اعلام شده که چینی ها در حال کار بر روی کیت تشخیص بیماری جدید هستند اونوقت مسئولین وزارت بهداشت در فرودگاه ها با یک دما سنج مجاورتی 500 هزار تومنی چینی و گذاشتن اون روی پیشانی 1000 مسافری که روزانه به کشور وارد میشن میخوان بیماری کرونا را تشخیص بدن در حالی که بیماری 2 هفته دوره بی علامت داره و در همین زمان هم بسیار مسری هست و با همون دماسنج اگر تنها یک مسافر آلوده باشه همه افرادی که پیشانی آنها با آن دماسنج در تماس بوده به کرونا مبتلا میشن.

سیستم بررسی دمای افراد برای تشخیص بیماری ها یک سیستم ناکارآمد هست و تازه در بسیاری از کشورهای دنیا در فرودگاه ها و پایانه های مسافری از دوربین های حرارتی و سیستم نظارت مرکزی استفاده مبشه و مسافرین بدون اینکه متوجه نظارت باشن از نظر دمای بدن پایش میشن.

دوستان اگر جان خود و عزیزانتون برای شما ارزش داره از این کشور برید و اگر توان رفتن و مهاجرت ندارید حداقل دست از زاد و ولد بردارید.
ظاهراً بازخواست جهان آخرت فقط برای مردم هست و مسؤلان ایرانی از آن مستثنی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
لنگ و اشکنه برای ما ویلای لواسون برای اونا
اتش جهنم برای ما دنیا طلبی و عشق قدرت برای اونا
آقای عبدی کدام نظر سنجی ؟؟؟ کجا چگونه و کی ؟؟؟خیلی ها بخصوص قشر جوان نمیدانند اصولگرا واصلاح طلب چیست " آنها از انقلاب همین ده پانزده سال آخر را میدانند آنهم از طریق رسانه ملی و تحلیلهای گلچین شده و جهت دار " اگر بصورت کاملا شفاف اصلاح طلبان و اصولگرایان قواعد اصلی خود را بیان کنند قطعا درصد بیشتری از مردم به امور سیاسی اقبال نشان خواهند داد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
از این حرفها گذشته است.
برک ها با کاملا جدید و مترقی باشند تا مردم را بتوان به میدان اورد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اشتباه جناب عبدی
اولا از دیوار سفارت بالا رفت
ثانیا هنوز عذر خواهی نکرده
ثالثا آمار مردمی که به هیچ کدام از دو جناح اصلی کشور علاقه نداشته و ناامید هستند بیش از ۹۰ درصد است
و ۷۵ درصد قطعا اشتباه است
یعنی این حاجی آقا اسپرت آمریکایی دارد ؟ آیا ایران برای پمپئو پاسپورت ایرانی صادر می کند . معلوم است که خیر زیرا او دشمن ایران است . پس چطور آمریکا برای این جان برادر صادر کرده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
چون آمریکا حتما به او اعتماد داشته است !؟
"علی مطهری "...... "نکته آخر اینکه مردم عزیز و فهیم ایران را به شرکت فعال در انتخابات مجلس یازدهم دعوت می‌کنم. مشارکت بالا در این انتخابات پیام خوبی برای دنیا خصوصاً آمریکا و اروپا و صهیونیسم دارد" کاش می شد با انتخابات علاوه بر پیام به دنیا مردم ناخشنودی خود را به برخی داخلیها هم پیام بدهند
عده ای با صحبت کردن در مورد احمدی نژاد بدنبال بزرگ کردن خود هستند خدماتی که احمدی نژاد به کشور و ملت عرضه نمود در تاریخ کشور بی سابقه است..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
البته با نفت بشکه ای 140 دلار. اگه این درآمد به یه کودک ابتدایی داده میشد الان یک نفر بیکار نداشتیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
من که طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی نفت خودش که 140 دلار نمیشه. اتفاقاتی که میفته و نحوه واکنش ها باعث بالا و پایین رفتن قیمت ها میشه. قطعا نحوه برخورد احمدی نژاد با کشورهای همسایه و دنیا از علل افزایش قیمت نفت بوده.
لطفا خودتان را گول نزنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
نفت قیمتش تابع بازار جهانی هست و ما در بهترین حالت یک درصد از اقتصاد جهانیم.

یعنی می خوای بگی حرف احمدی نژاد تاثیرش از نابودی تاسیسات آرامکو بود. نه جان برادر. اواخر دولت مرحوم هاشمی نفت شده بود ۸ یا ۹ دلار یعنی او باعثش بود؟ خاتمی اومد بعد از دو سه سال نفت شد ۱۵ دلار و یواش یواش شد ۳۰ دلار یعنی خاتمی این کار رو کرد؟ این استدلال توهم است و قیمت نفت پیرو شرایط صنعتی سیاسی جغرافیایی اجتماعی کل دنیا است و ما هم اگرچه تاثیری در آن داریم ولی در حد کم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
22:23
خب شماها مگه زبان اقتصاد و سیاست بلد نیستید چطور کسی درآمد با نفت 140 دلاری داره ولی تحصیلکردگان امریکا و انگلیس قیمت نفت رو نصف اون هم نمیتونن بکنن درثانی از صحبتت مشخصه که اصلا در جریان وضعیت کشور در گذشته و کارهای صورت گرفته نبودی
آقای طایب بهتر است برای تطهیر دوستان از قداست نام حاج قاسم استفاده نکنید ،تا تبلیغات انتخابی برای آنها نموده باشید با این حرف ها نمی شود دولت ومجلس را یکپارچه کنید تا به اهداف آینده برسید حتی با حداقل آرای مردم خواص و عوام.
وقتیکه مسولین از عیدی کارمندان و بخصوص بازنشستگان کشوری صحبت میکنند ، گویی در جامعهٔ‌ایران زندگی نمیکنند و از آداب ،و رسوم ایران بیخبر هستند ؟ هر خانوادهٔ‌بازنشسته حداقل دارای عروس ،و داماد ،و نوه میباشد ، و دارای خواهر ،و خواهرزاده ،و برادر زاده میباشد ،که دادن عیدی از طرف بزرگان رسم دیرینهٔ‌چند هزار ساله است ،‌که حداقل افرادی که بزرگ خانواده بایستی عیدی به آنان بدهد به بالای ده نفر میرسد فرض نمایید به طور متوسط پنجاه هزار تومان عیدی بدهد میشود پانصد هزار تومان ، یک شام ،و نهار شب عید ،و روز عید برای ده نفر حداقل سیصد هزار تومان ، میوه ،و شیرینی ،و آجیل عید حداقل ششصد هزار تومان ، هزینه بدون خرید لباس ، میشود یک میلیون چهارصد هزار تومان ؟ در صورتیکه بزرگ هر خانواده حداقل ده خانواده برای تبریک عید به دیدن ایشان می آیند ؟ واقعا جای تعجب ،و تاسف است که مسولین از هزینه های روزمره ،و‌مراسمات و آداب رسوم جامعه بی خبر هستند ،و یا اینکه خود را به بی خبری میزنند ؟، در حالی که بازاریان برای این ایام که از افتخارات تمدنی کشور است از قبل کیسه دوخته اند ؟ خیلی سخت است ملتی اسیر مسئولانی باشند که خود را به بی خبری ،و بی خیالی ،و بی مسولیتی میزنند ؟،،این شرمندگی که بازنشستگان میکشند ، باید مسولین بکشند که با بی تدبیری ،، عدم مدیریت صحیح جامعه را به فساد آلوده کردند ؟،،از عید سال ۸۷ تا کنون تنها سه جفت کفش خریداری کرده ام ،و لباسی هم نه برای خود ،و نه برای همسر و فرزندان ،و نوه ها هم خریداری نکرده ام ؟ واقعا جای شرمساری دارد برای مسولین ،و جای تاسف بیشتر تر دارد که با این شرایط یارانه را از سال ۹۵ قطع نموده اند و به تبع آن کمک هزینهٔ‌معیشت هم پرداخت نمیشود ؟ اگر چه مبالغ آنان هیچ دردی را دوا نمیکند ،اما همهٔ‌اینها نشانهٔ‌عدم توجه به مردم جامعهٔ‌ایران میباشد ؟ ،،
خدا رحمت کنه عرفات رو میگن در پیروزی انقلاب ایران نقش داشته ؟؟؟ لطفا کسانیکه با وقایع انقلاب اشنا هستند در صخت ان نظر بدهند
من چند بار بگم آقا شرکت نمیکنم نمیکنم فهمیدی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
خوابت دیر شده
خواندن کتاب شاه نعمت الله ولی فراموش نشه البته نسخه اصلی ؟؟؟سال سرنوشت سازی درپیش است ؟ متاسفانه شورای نگهبان شمشیر رو از رو برای رییس جنهور بسته ؟؟ خداقل اجازه میدادین مجلس یه مدرس یا یک مصدق میداشت ؟؟! ۲۹۰ نفر مداح کمی زیاد نیست ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
روضه خوانی در مجلس و روضه خوانی در دفتر دولت چه مشکلی از مردم‌حل میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اگر مدرس و مصدق های مورد نظر شما همین دوستان فعلی شما که 90 تا شون صلاحیت مالی و غیرو ندارند باشه پیشکش خودتون
ناشناس
| - |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
شماهم که اطلاعاتت مال عهد بوقه
خلاصه آقای احمدی نژاد را در این راه حمایت کنید
میشه اون اقا بفرمایند درامریکا چه کار داشتند که گرین کارت گرفته بودند ادم نمیدونه دیگه به کی اعتماد کنه .
ادم باید چقدر تشنه قدرت باشه که همیشه دنبال کاندیداتوری برای انتخابات باشه ؟؟
اون آمار کل کشور هست نه فقط تهران. معلومه تهران کمتر هست. آدرس غلط ندهید.
حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، دبیرکل جبهه پایداری درباره گرین کارت خود تصریح کرد درباره تمدید گرین کارت آمریکایم اقدام نکردم !!!!!!؟؟؟؟؟
وایبه حال مردم ساده ای که زیر بیرق این آقایون سینه می زنند
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
جهادی گرین کارتی !!!!!! چه شود !!!!
به نظر من الان اصلا بحث چپ و راست و اصلاح طلب و اصول گرا نیست چون مردم فهمیدن اینها همه پ مثل هم هستند
شرق زده خطر ناک تر از غرب زده است در غرب حداقل دمکراسی بیشتری وجود دارد
سلام
به نظرم یک نفر صادقانه به این مردم بعداز رحلت امام خدمت کرد وآن هم محمود احمدی نژاد بود.
من شخصا از هر گروهی که احمدی نژاد دفاع کند رای نخواهم داد تمام بدبختی های ما بابت تصمیم غلط ایشان در حذف سوبسیدها هست پس چرا مردم باید گول ظاهر سازی جریان ایشان را بخورند.مگر نزدیکان ایشان مفسدان اقتصادی نبودند؟؟؟و بعضی هم در زندان.پس چرا باید دوباره احساسی به ایشان وگروه مربوطه اعتماد کرد؟؟؟!! هرگز دیگه ان اتفاق نمی افتد .دیگه باید به مستقلین رای داد شاید فرجی حاصل شود.
داشتن گرین کارت اصلا اشکالی نداره برادر. چرا اینقدر دست و پا میزنی که خودت رو تبرئه کنی. مهم اینه که حرفت با عملت یکی باشه. در ضمن الان درصد زیادی از مردم قانون مهاجرت و گرین کارت رو به برکت وجود اینترنت و شبکه‌های اجتماعی خوب میدونن. مدت اعتبار گرین کارت ۱۰ سال هستش و هر ۱۰ سال تمدید میشه و خیلیها هستن گرین کارت دارن و اگه میخوای در عرض ۵ سال شهروند بشی باید ۶ ماه از سال رو داخل آمریکا باشی تا ۳ سال رو پر کنی و اوناییکه هر چند سال یکبار یک سرک می کشن گرین کارت خود رو همچنان نگه میدارن. بسیاری از هموطنان ما برای پدر و مادر پیرشان گرین کارت گرفتن و اونا هر چند سال یکبار یک سری به آمریکا میزنن. چرا واقعیت رو کتمان میکنید. بهتره که به خدا و وجدان خود پاسخگو باشید. خلق خدا چیکاره اند. امیدوارم خدا شما رو عفو کنه.
مجلس و دولت ما خودتان. همه چیز مال خودتان. اما ورود چینی های کثیف و لاشخور به کشور که عین خیانت به جان و مال و روان مردم است را متوقف کنید. شهر شیراز مملو از چینی های کثیف است. مردم کاری به انتخابات ندارند با خیال راحت هر کسی را که دوست دارید به مجلس ببرید. بری مردم فرقی ندارد. فقط جلوی چینی ها بگیرید.
فرصت طلب ها دو گروه هستند
آقاتهرانی: پس از پایان مدت گرین کارتم دیگر اقدامی برای اخذ مجدد نکردم
عزیز خیلی وقته ما میدونیم شما وعزیزانتان ودیگر هم قطارانتان تبعه آمریکا هستین و یا دست کم ،گرین کارت دارین اونجا خونه وزندگی دارین.بچه هاتون اونجال عشق وحال میکنن.....فقط زحمت مرگ بر آمریکا گفتنش با شما عزیزان است..........و گرونی و تورم وبیکاری و دردهای بزرگتر واسه ما فقیر بیچاره هاست.....................
از دیدگاه روانشناسی و جامعه شناسی کسی که نماینده مجلس میشود چه شخصیتی دارد؟
ایشالله بچه هاتون روز خوش نبینن هر کجای دنیا هستن
مجلس را تعطیل و امور آن را به مجمع تشخیص مصلحت نظام بدهید خواهید دید که خیلی از سر و صداها می خوابد البته فعلا
چشم های حاج آقاها روشن تهرانی هم گرین کارت دارد ای ول حاج آقا تهرانی در مجلس پرچم امریکا را میسوزانید و از آن طرف فک و فامیل ها و خود جنابعالی گرین کارت میگیرید.
دقیقا 1449 نفر اند.
ققط کسانی که قالیباف را خراب کردند باید روز قیامت جواب بدهند. بقیه نه از هفت دولت آزادند.
وقتي در ها را به روي اصلاح طلبان مي بنديد؛ در اصل زنجير به پاي خود مي بنديد و كليدش را دست دشمنان مي دهيد. حالا خواهيم ديد چه كساني ضرر خواهند كرد.
بسمه تعالی
طعم عدالت فقط به کام طلبکار خوش است و بدهکار از آن فراری است....
حالا شماها دم انتخابات دندون عقلتون برای مردم در اومده ، ولی بعداز رأی آوردن هر کاری دلتان بخواد انجام میدید الا نظر مردم و منافع مردم....
رای دادن = خیانت به کشور وملت
آقای مطهری خوبه التماس نمیکنی!!
ولی دعوت به انتخابات چیه؟
کدوم آدم کاردان و مدیر و مدبر با سابقه قابل دفاع سراغ دارید که مردم را به مشارکت دعوت میکنید؟؟
خواهشا به مردم هم التماس نکنید.

شجاع باشید مثل پدر گرامی.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل