بازدید 3936
۱

کشف ۱۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال "ملارد"

کد خبر: ۹۵۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ 02 February 2020

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۱۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان "ملارد"، خبر داد.

به گزارش ایسنا سردار محسن خانچرلی گفت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی سودجو در شهرستان "ملارد" اقدام به استخراج ارز دیجیتال( بیت کوئین) می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی محل تولید ارزهای دیجیتال در یکی از محله‌های شهرستان "ملارد" شدند و با کسب مجوز قضائی به بازرسی از محل مورد نظر پرداختند.

خانچرلی ادامه داد: در بازرسی از محل مورد نظر، ۱۱۱ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش آن ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری یک متهم در این راستا و معرفی وی به مرجع قضائی گفت: استفاده از دستگاه‌های ماینر نیاز به مصرف برق زیادی دارد لذا متهم که با استفاده از برق یارانه‌ای واحدهای صنعتی اقدام به فعالیت غیرقانونی کرده بود با اشراف اطلاعاتی پلیس به دام افتاد.

شناسایی محل دپوی ۲۲ هزار لیتر روغن تقلبی در "رباط کریم"

خانچرلی همچنین با اشاره به شناسایی محل دپوی ۲۲ هزار لیتر روغن تقلبی گفت: مأموران کلانتری ۱۴ ابوطالب، در پی گشت زنی‌های نامحسوس و فعالیت‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپوی ۲۲ هزار لیتر روغن تقلبی قاچاق در شهرک صنعتی "کاظم آباد" شهرستان "رباط کریم" شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی سریعاً با هماهنگی قضائی وارد محل شدند و در بازرسی از این محل ۲۲ هزار لیتر روغن تقلبی قاچاق کشف و یک متهم را دستگیر کردند و جهت بررسی و بازجویی به کلانتری انتقال دادند.

خانچرلی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف و اذعان کرد که محموله قاچاق کشف شده را به‌صورت غیرقانونی در این محل دپو کرده و قصد عرضه آن در بازار را داشته که با هوشیاری مأموران موفق نشده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده، توسط کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال محاسبه و قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضائی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بزارید ماینرا کار کنند. البته با تعرفه معقول. اینطوری می تونیم تحریم ها رو راحت دور بزنیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار