بازدید 3486

فرو رفتن خودروی سواری در حفره ۵ متری پارکینگ

کد خبر: ۹۵۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ 28 January 2020

ریزش ناگهانی کف پارکینگ یک ساختمان مسکونی در خیابان ۱۷ شهریور، باعث فرو رفتن خودرو سواری در گودال و محل فروکش زمین شد.

به گزارش مهر، ساکنان ساختمان مسکونی ساعت ۳۰ دقیقه بعد از نیمه شب گذشته پس از شنیدن صدای غیر منتظره ای از داخل پارکینگ آن با عجله خود را به پایین رساندند و با صحنه فروکش کردن کف پارکینگ و سقوط یک دستگاه خودرو سواری مواجه شدند.

ساکنان برای کمک گرفتن از آتش نشانی بلافاصله با سامانه‌ی ۱۲۵ تماس گرفتند و موضوع حادثه را بازگو کردند که ستاد فرماندهی این سازمان نیز بلافاصله با به صدا درآوردن زنگ ایستگاه ۹۹، نیروهای عملیات این ایستگاه به همراه تیم نجات ۲ را عازم خیابان ۱۷ شهریور کرد.

محمدرضا صبور افسر آماده منطقه ۸ عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد که در کف پارکینگ یک ساختمان مسکونی، حفره‌ای بزرگ به طول ۶ متر و عرض ۳ متر با عمق حدود ۵ متر ایجاد شده است و ضمن اینکه قسمت‌های اطراف این گودال نیز هر آن احتمال می‌رفت فروکش کند.

وی افزود: در این حادثه، یک دستگاه خودروی سواری پراید که در داخل پارکینگ متوقف بود، همراه با فروکش کف پارکینگ، دو چرخ آن به داخل گودال فرورفت.

صبور تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل و تثبیت کردن خودرو توسط جرثقیل دستی (تیفور) دست بکار شدند و با چیدن الوار در محل، مشغول بیرون کشیدن خود رو از گودال شدند.

این افسرآماده آتش نشانی افزود: پس از حدود ۴ ساعت تلاش مداوم، نیروهای آتش نشانی سرانجام موفق به بیرون کشیدن خودروی پراید با کمترین خسارت از داخل گودال شدند.

وی از شهروندان خواست که در موارد مشابه با بررسی و بازدید کف پارکینگ‌ها از لحاظ شنیده شدن صدای غیر عادی، براثر زدن ضربه و یا لق شدن موزائیک، سنگ و سرامیک کف پارکینگ یا حیاط منزل، می‌توان از این گونه حوادث پیشگیری کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر