بازدید 28572
حاشیه

پیشگویی که مرگ برایانت با سقوط هلی‌کوپتر را گفته‌بود!

یک توییت پیشگویی درباره مرگ ستاره بسکتبال آمریکا به شدت در حال دست به دست شدن در سطح مردم آمریکا و دنیاست. صاحب این اکانت اکنون با سیلی از درخواست‌ها مواجه است که از او می‌خواهند راجع به موضوعات مختلف و مرگ دیگر افراد مهم پیش بینی کند.
کد خبر: ۹۵۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲ 27 January 2020

کوبی برایانت اسطوره‌ ۴۱ ساله‌ NBA و بسکتبال جهان در حالی که به همراه دخترش جیانا و حداقل سه نفر دیگر با بالگرد شخصی خود بر فراز کالاباساس پرواز می‌کرد دچار سانحه شد و سقوط کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نوشته رسانه های بزرگ آمریکا و طبق گزارش‌های منتشر شده هیچکس از این سانحه جان سالم به در نبرد. مرگ ۵ سرنشین این هلی کوپتر تایید شده است. دلایل سقوط هلی کوپتر در حال بررسی است و هنوز دلیل این حادثه‌ غم‌انگیز مشخص نشده است اما در این میان یک پیشگویی از مرگ این ستاره به شدت خبرساز شده است.

نوستراداموس در توییتر! ماجرا این است که شخصی در سال ۲۰۱۲ در توییتر خود پیش بینی کرده بود که کوبی برایانت در سقوط هلی کوپتر جان خود را از دست خواهد داد! این توییت به شدت در حال دست به دست شدن در سطح مردم امریکا و دنیاست. صاحب این اکانت اکنون با سیلی از درخواست‌ها مواجه است که از او می‌خواهند راجع به موضوعات مختلف و مرگ دیگر افراد مهم پیش بینی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
منم بودم میتونستم پیش بینی کنم. چون طرف میدونسته کوبی با هلکوپتر اینور اونور میره و هلکوپترش هم قطعاتش چینی بوده لذا پیش بینی کرده. منم مثلا اگه یه سلبریتی با پراید اینور اونور بره میگم این سلبریتی تو تصادف پراید خواهد مرد.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
یا شاید خودش عامل سقوط بوده و دستکاری کرده
ناشناس
| Philippines |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
یک خانم فیلیپینی هم به نام رودی بالدوین چند روز قبل در فیسبوک گفته بود که دو سلبریتی که یکی از انها خارجی است در یک حادثه کشته خواهند شد البته این خانم زلزله چند روز پیش ترکیه و فوران اتش فشان در فیلی پین را هم پیش بینی کرده بودند و گفته های ایشان در فیسبوک با تاریخ پست ان موجود است
آیا هنوز هم باید گول پیشگویی های نوستر را بخوریم!!! نقش سازمان های مافیایی را فراموش نکنید. چه کسی از وقت مرگ (کوبی برایانت) سخن گفت؟ هیچکس . امّا چه کسی از چگونگی خاتمه دادن به زندگی (کوبی برایانت) سخن گفت؟؟ حتما یادمان باشد؛ که بیشتر نقشه های سازمان های جاسوسی و برانداز جنایت کار قدرت های بزرگ و ضد بشری با همین شیوه در حال اجرا است!!! یادتان هست عملیات موشهای صحرا نزدیک کویت!!! نقش(منجی) آخر الزمان(آمریکا) را فراموش نکنید در این سناریوها، گول نخوریم
پیش گویی کرده یا پیش دستی کرده؟!
به نظر من ایشون کار شاقی نکرده وقتی دیده که کوبی برای هر مسیری از هلی کوپتر شخصیش استفاده میکنه این نظر رو داده.
مثل خود ما ها وقتی میبینیم کسی کاری رو زیاد انجام میده میگیم بالاخره فلان اتفاق میفته.
احتمالا این بنده خدا رو کشتن و برای اینکه مرگ طبیعی به نظر بیاد بر اساس اون پیشگویی کار رو انجام دادن .
افتاب امد شد دليل افتاب ،كجاش پيشگوييه ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
افرین حسن
این حرف ها چرته هیچکس غیر از خدا از زمان مرگ دیگران حتی خودش خبر ندارد
پس اون پیش‌گویی‌های که محقق نشده چی؟ این افراد زرنگ هستند. ۱۰۰ تا پیشگویی می‌کنند، اون هم بر اساس شواهد و احتمالات موجود. یکی از پیش‌گویی‌ها به هدف می‌خوره. اما هیچکس با ۹۹ تای باقیمونده که اتفاق نیفتاده، کاری نداره.
اینا همش دروغه آقا ، مگه تو خارج سقوط میکنند ؟؟؟ این اتفاقات بد فقط مال ایرانه . تو خارج همه چی ردیف ردیفه
پیش گویی در دین اسلام مورد قبول نیست . کسی نمیتواند آینده را پیش گویی کند.
چقدر ساده اید شما .این پست را مینویسند و سپس با بد افزار خاص میتوانند تاریخش را عوض کنند .این پست فیک است و گول نخورید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر