بازدید 23818

جشنواره برفی خرید یخچال اسنوا در فروشگاه علی دادا

کد خبر: ۹۵۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ 26 January 2020

جشنواره برفی خرید یخچال اسنوا در فروشگاه علی دادا

تخفیف‌ 1/550/000 تومانی خرید یخچال‌های اسنوا از  تاریخ 2 بهمن تا اطلاع ثانوی

 به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی علی دادا، جشنواره تخفیف‌های ویژه یخچال اسنوا و سایر محصولات این شرکت با عنوان جشنواره برفی به مناسبت شروع فصل زمستان شروع شد.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند محصولات شامل تخفیف را از طریق فروشگاه اینترنتی علی دادا و با میزان تخفیف بین 200 تا 1/550 هزار تومانی تهیه کنند.

بهزاد بهارلو مدیر روابط عمومی فروشگاه اینترنتی علی دادا مشتری‌ مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دو سویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات ایرانی فراهم شود.

بهارلو افزود: در طی هفته های اخیر فروشگاه اینترنتی علی دادا اقدام به برگزاری جشنواره خرید یخچال هیمالیا و جشنواره خرید همراه با تخفیف یخچال امرسان نموده است که با واکنش بسیار خوب خریداران این محصولات مواجه شده است.

وی به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: در این جشنواره به خریداران یخچال اسنوا و سایر محصولات این شرکت، یک کارت تخفیف تعلق می‌گیرد. این کارت تخفیف پس از نصب محصول خریداری شده، توسط کارشناس خدمات رسمی اسنوا به مشتری اهدا می‌شود.

ارزش این کارت ها بسته به مدل انتخابی محصولات متفاوت خواهد بود. این کارت های تخفیف به یخچال، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، تلویزیون و اجاق گاز اسنوا تعلق می‌گیرد. خریداران محترم با خرید محصولات جشنواره علاوه بر دریافت کارت تخفیف برای خرید بعدی در قرعه کشی 155 نفری، تخفیف صد در صدی شرکت خواهند کرد.

به 155 نفر توسط شرکت اسنوا و با قرعه کشی، تخفیف 100 درصدی اهدا خواهد شد و در صورت برنده شدن، کل مبلغ خرید (تخفیف ۱۰۰%) به صورت نقدی و یا محصولی (به انتخاب خریدار) تقدیم می‌گردد.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی علی دادا با دارا بودن فروشگاه حضوری در کرج جزو نمایندگان فروش رسمی شرکت اسنوا است.

علاقه مندان میتوانند برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این جشنواره  به وب سایت فروشگاه لوازم خانگی علی دادا به آدرس www.alidada-co.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02643206 تماس بگیرند.

در ادامه برخی از محصولات اسنوا که شامل این جشنواره هستند را مشاهده می‌کنید:

جشنواره برفی خرید یخچال اسنوا در فروشگاه علی دادا

جشنواره برفی خرید یخچال اسنوا در فروشگاه علی دادا

 

 

 

 

 

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل