بازدید 3200

فروشنده سکه‌های تقلبی دستگیر شد

کد خبر: ۹۵۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ 25 January 2020

مردی که اقدام به فروش سکه تقلبی به یکی از مشتریانش کرده بود، دستگیر و مغازه‌اش پلمب شد.

به گزارش ایسنا، در تاریخ ۳۰ دی ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری ۱۰۱ تجریش اعلام کرد که یک واحد طلافروشی اقدام به فروش سکه‌های تقلبی به وی کرده است که در همین راستا نیز پرونده‌ای تشکیل و مقرر شد تا عوامل پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به آن را در دستور کار خود قرار دادند.

با ورود پلیس آگاهی به موضوع از شاکی برای حضور در مقر پلیس دعوت شد و این فرد در اظهارات خود به ماموران گفت: حدود یکسال پیش با مراجعه به مغازه طلافروشی تعداد پنج عدد سکه تمام بهارآزادی خریدم، حدود یک سال بعد با توجه به اینکه در شرف ازدواج بودم و به پول نیاز داشتم تصمیم به فروش سکه‌ها گرفتم اما با مراجعه به صرافی متوجه شدم که سکه ها تقلبی است. این درحالی بود که سکه‌ها به‌صورت وکیوم شده و دارای آدرس و شماره تماس است.

با اخذ این اظهارات، سکه‌ها توسط کارشناسان مربوطه بررسی و تقلبی بودن آن محرز شد، در همین راستا نیز شناسایی متهم پرونده در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و آنان پس از اخذ دستور قضایی با حضور در محل اقدام به دستگیری فروشنده متخلف و پلمب واحد صنفی وی کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای فروشنده سکه‌های تقلبی پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیقات از وی در این خصوص ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان