بازدید 4551

بیرانوند بجای پرواز اروپا، به تمرین پرسپولیس رفت

کد خبر: ۹۵۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 24 January 2020

در شرایطی که شایعات زیادی پیرامون علیرضا بیرانوند وجود دارد و اخباری مبنی بر پیشنهاد جدی باشگاه خنک بلژیک درباره این بازیکن منتشر شده است اما بیرانوند در تمرین سرخپوشان حضور یافت و پا به پای هم تیمی هایش به تمرین پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، تمرین تیم پرسپولیس از ساعت 12 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شده است. ابتدا اخباری مبنی بر این وجود داشت که بیرانوند با لباس شخصی در کنار زمین چمن حضور دارد اما به نظر می‌رسد بیرانوند زیر نظر داوود فنایی تمرین را آغاز کرده است. البته باتوجه به این که تمرین پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار می‌شود، باید منتظر اخبار بعدی ماند.

همچنین باتوجه به این که تیم پرسپولیس روز یکشنبه در مقابل تراکتور بازی خواهد کرد و بیرانوند هم گزینه نخست یحیی گل محمدی است، باید دید تکلیف این انتقال به چه شکلی روشن خواهد شد و محمدحسن انصاری فرد چه تصمیمی درباره آینده دروازه‌بان خود می‌گیرد. البته به نظر می‌رسد باشگاه بلژیکی با پرداخت 700 هزار دلار، به صورت اتوماتیک می‌تواند بند فسخ را فعال‌سازی کند و گلر ملی پوش را به خدمت بگیرد.

این در حالی است که برخی ادعا داشتند که بیرانوند با بازیکنان پرسپولیس خداحافظی کرده و بلیت او نیز برای ساعت 3 بامداد رزرو شده است. اما دروازه بان خرم آبادی با حضور در تمرین، به این شایعات به صورت موقتی خاتمه داد. بیرانوند در شرایطی در تمرین سرخ ها حضور یافته که صبح امروز محمدحسن انصاری فرد در این باره گفت که هرچه سریع تر به پیشنهاد او رسیدگی خواهد کرد. بنابراین به نظر می‌رسد تا عصر امروز مسئله جدایی یا ادامه حضور بیرانوند در پرسپولیس روشن شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار