بازدید 6731
۲

پاسخ ادعای AFC به ناامنی پروازی آسمان ایران+عکس

کد خبر: ۹۵۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ 19 January 2020

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) طی یک خبر غافلگیرکننده اعلام کرد، دیدارهای نمایندگان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که میزبان است، در یک کشور بی‌طرف، امن و ثالث برگزار خواهد شد و دلیل این نوع تصمیم‌گیری را ناامن بودن کشور ایران و همچنین بحث پروازهای خارجی اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، برخلاف ادعای AFC فقط چند روز ترافیک هوایی کشورمان با اختلال روبه‌رو بود و پس از گذشت چند روز پروازهای ایران به حالت قبلی خود بازگشته است. اکثر شرکت‌های هواپیمایی خارج از کشور، از جمله Turkish, Pegasus, Qatarair, Omanain, که جزو معتبرترین شرکت‌های هواپیمایی در جهان هستند، فعالیت‌های خود را با فرودگاه امام خمینی (ره) ادامه می‌دهند. 

این ادعا و تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا را می‌توان نشات گرفته از شیطنت‌های رسانه‌های خارجی دانست. چون برخلاف درخواست برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس که تحت تاثیر جوسازی‌ها و شانتاژ آمریکا قرار گرفته‌اند، آسمان ایران برای انجام پروازها از سرتاسر جهان کاملا امن است. این مسئله را می‌توان از لیست پروازهایی که فقط در یک روز از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شودو با توجه به نام شرکت‌های هواپیمایی کاملا متوجه شد.

1

2

3

5

در پی این موضوع مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان طی تماسی تلفنی با شیخ سلمان رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعتراض شدید به تصمیم کمیته مسابقات این کنفدراسیون اطمینان داد که ضامن امنیت تیم‌های حاضر در کشورمان خواهد بود و امنیت تردد هوایی ایران را تضمین کرد. باتوجه به اعتراض وزیر ورزش ایران، قرار است AFC تصمیم کمیته مسابقات را مجددا بررسی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ما توجیهیم، اونا رو توجیه میکردین خخخخ
باید از یمنی ها خواست آنقدر به عربستان موشک بفرستند که دیگه بقیه تیمها جرات نکنند به عربستان برند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان