بازدید ۲۷۶۲۴
خوانده می‌شوید؛
روز گذشته، شایعاتی درباره برگزاری بازی تیم‌های استقلال تهران و الکویت کویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در رسانه‌ها منتشر شد. چند ساعت بعد این شایعه به شایعه سلب میزبانی از همه تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرد و چند ساعت بعد با اطلاعیه روابط عمومی فدراسیون فوتبال رنگ واقعیت گرفت.
کد خبر: ۹۵۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 18 January 2020

روز گذشته، شایعاتی درباره برگزاری بازی تیم‌های استقلال تهران و الکویت کویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در رسانه‌ها منتشر شد. چند ساعت بعد این شایعه به شایعه سلب میزبانی از همه تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرد و چند ساعت بعد با اطلاعیه روابط عمومی فدراسیون فوتبال رنگ واقعیت گرفت.

 

فدراسیون فوتبال ایران بعدازظهر دیروز با انتشار بیانیه‌ای چند بندی از تصمیم نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای محرومیت تیم های ایرانی از میزبانی در رقابت‌های این فصل از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شرایط خاص امنیتی خبر داد؛ اما به نظر می‌رسد این تصمیم هنوز در کمیته مسابقات و کمیته اجرایی afc نهایی نشده است!

 

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، بالاترین نهاد تصمیم گیری در این فدراسیون است که مهدی تاج، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال ایران نیز در آن عضویت دارد. اما معلوم نیست توان لابی کردن تاج در کمیته اجرایی رقابت‌ها تا چه میزان باشد!

با این حال بسیاری در ایران وضعیت را تمام شده تلقی کرده‌اند و از راهکارهای بعد از سلب میزبانی سخن می‌گویند. یکی از گزینه‌های مهم در این باره، کنار کشیدن از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست؛ چیزی که روز گذشته در لابلای سخنان مدیران مختلف این چهار تیم بارها شنیده می‌شد، ولی مورد اقبال هواداران باشگاه‌ها قرار نگرفت.

با فرض نهایی شدن سلب میزبانی از تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، شما چه واکنشی به عنوان بهترین واکنش پیشنهاد می‌کنید؟
تیم‌های ایرانی حاضر در رقابت‌ها چه تصمیمی بگیرند؟

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۶۲
انتشار یافته: ۲۴۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
انجام عملیات انتحاری در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
خخخ
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
فعلا بازار موشک پرانی داغه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بهتره از آقای علم الهدی بپرسین که متخصص این امورند
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
حمله بسیار سنگین موشکی به مقر فیفا و از بین بردن کفار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ما که چیزی برای باختن نمونده برامون اینم روش... والا. این فوتبال فقط غیر پول هدر کردن چی داره ؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شما خباثت کشورهای عربی رو ببینین که آمریکا در برابرشون شرافت داره
ناشناس
| Portugal |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
خیلی با حال بود...
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ناشناس 12:03 هرچی اسراییل بهت پول می ده من نصف شو بهت می دم بنفع ایران نظر بده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ناشناس 14:07 لازم نیست از کسی پول بگیره یه کم چشمتو باز کن غیر اونا که اتوبوسی جابجا میشن اجتماع رو ببین
بعد هم اگه خواستی کسی رو بخری باید 2 برابر پول بدی نه نصفش رو
خان محمدعلی آقا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
مسلما انصراف از مسابقات که خدا رو شکر خود باشگاه ها نیز قاطعانه اعلام داشتند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
مرگ بر آسیا
مرک بر اروپا
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آفریقا
مرگ بر کره مریخ
مرگ بر زحل
مرگ بر کهکشان راه شیری
مرگ بر اقیانوس منجمد شمالی
مرگ بر اسرائییییییل
Admin
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
خطاب به نویسنده کامنت اصلی

بهتر بود میگفتی که انصارالله یمن به عربستان موشک بزنه و ما هم ناامن بودن خاک عربستان سعودی را بولد میکردیم
مظلوم پارسالی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اگر برای ناز تیمهای عربی پارسال وقبل کوتاه نمی اومدید حالا شیر نمیشدن از ماست که بر ماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اگر شرکت کنیم وجود نا امنی در ایران را تایید کرده اییم
اگر هم شرکت نکنیم تیم های پلی آف را جایگزین تیم های ایرانی میکنند ورقابت ها بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد شد. و محرومیت و جریمه سنگین نیز باید پرداخت کنیم
دقیقا دو سر باخت هست.
کلا فدراسیون فوتبال را تعطیل کنید که علاوه بر نتایج ضعیف کاملا بی برنامه است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
چرا شما همیشه مسئولین خرد را مقصر میدانید؟
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
انصراف کلا فوتبال رو تعطیل کنید
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
این هزینه جتد صد میلیاردی را صرف هزینه پهیه پایه فوتبال کنید با برنامه ریزی صحیح نه هزینه برای نورچشمی ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
درود برصادق خان. آخه کشوری که مردمش دارن از گشنگی میمیرن فوتبال رو میخاد چکنه؟
KIA
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
مقاومت و سر فرود نیاوردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بفرماییدکه فکر می کنید نتیجه مقاومت و سرفرود نیاوردن چه خواهد بود؟ مقاومت یعنی اینکه ما بگوییم فقط در زمین خودمان بازی می کنیم.
کنفدراسیون آسیا هم می گوید نمی شود و فوتبال ایران تحریم می شود.
ناشناس
| United States |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ایران باید تا برگرداندن رای ناعادلانه در مسابقات شرکت کند و بعد که رای برگشت بازی های باقی مانده به داخل کشور انتقال پیدا کند.
مجیدوووو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
انصراف و تحریم بازیها
این کار بایستی در دوسال گذشته انجام یشد
ولی یکبار برای همیشه این مسخره بازی باید جمع شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
فکر می کنید نتیجه تحریم بازیها چه خواهد شد؟ غیر از تحریم و جریمه فوتبال ایران؟ ما چه ابزار فشاری بر کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم که فکر می کنیم با تحریم به نتیجه می رسیم؟
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شرکت نکنند، قطعا دست عربستان در نشان دادن جو ناامنی در ایران تو کاره، شرکت نکنند بهترین تصمیم هست، عزتمون رو که نمیشه معامله کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شکایت به مراجع قانونی
پاسخ ها
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شكر خدا در دوران «روحاني مچكريم»، در همه عرصه‌هاي بين‌المللي از سياست‌هاي يك تيم «حقوقدان» بهره مي‌بريم و دوران خوبي را سپري مي‌كنيم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تحریم کنید شما ها هم نرید.نه جز شانسهای قهمرمانی بودیم.میرفتیم هم چیزی گیرمون نمیامد
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اینقدر بدبختی داریم که شوتبال توش گمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
چطوره خودمون هم به بدبختیمون اضافه کنیم ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
لابد اونایی که نصمیم گیران این مملکتند و ادعا دارند همه چیز را تحت نظر دارند و برای همه چیز طرح و برنامه دارند برای مشکلات پیش امده مثل این موضوع و توریسم و پروازهای عبوری و .... هم برنامه و دستور ارائه می دهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
قاطعیت، تا کی باید AFC بزنه توی سرمون، اون از ماجرای بازی با تیم های عربستانی که کوتاه اومدیم تا کار به اینجا رسید، انصراف تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان که باعث افت کیفی مسابقات میشه، و این ننگ هم، که بازی در زمین بی طرف هست، نمیپذیریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
قاطعیت یعنی چه؟ یعنی دقیقا چکار کنیم که نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم؟ با روضه خواندن و خود مظلوم نمایی کاری از پیش نمی رود. راه حل درست و قابل اجرا ارائه کنید. روی سخن من با همه همفکران شماست که مقاومت و قاطعیت را توصیه می کنند بدون آنکه یک نقشه راه یا راه برون رفت مشخصی ارائه کنند.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
دنیا دوست نداره توی ایران بازی کنه چون آسمانش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
. برنامه داده شده، گام دوم
فضول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شکایت به فدراسیون جهانی و در صورت جواب نگرفتن عدم شرکت تیم ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
کسی به پیشنهاد ما نه گوش میده نه توجه میکنه،اون خانم هم که واضح گفت اگه دوس ندارید بفرمایید برید بیرون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
درمورد برنامه نود که همه چیز دست خودشون بود به حرف ملت گوش ندادن ،این که دیگه جای خودش را دارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بفرماییم بریم کجا ترکیه هم که تا دیروز ویزا میداد الان هزارتا شرط گذاشته یا باید بریم هرات یا اسلام آباد!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
عدم حضور در مسابقات در زمین سوم.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
امیدوارم فیفا هر چه زودتر فدراسیون فوتبال یران را تعلیق کند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اصولا وقتی سطح تکنیکی تیمهای ما انقدر پایین اومده که هیچ امیدی به موفقیتشون نیست اصرار برای بازی کردن چه معنی داره ؟ جزء اینه که خودمون رو بیشتر تو مجامع بین المللی حقیر میکنیم ؟
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
همون کنار کشیدن بهترین گزینه هست. تا هم فکری بحال وضعبت باشگاه های خودمون بکنیم. هم مدیرانی با عرضه بیان که بتونن حقمون رو تو آسیا بگیرن.
ارسلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
انصراف از جام باشگاه ها. اون که ضرر میکنه باشگاه های ایران نیستند بلکه اون کنفدراسوین در پیت آسیاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
آفرین. کل تیمهای آسیایی به اندازه دو تیم استقلال و پرسپولیس قادر به جمع کردن هوادار در ورزشگاهها نیستند و این دو تیم هستند که رقابتها را از لحاظ تماشاگر گرم می کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
استقلال و پیروزی و هوادار خخخخ جوک خوبی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بهتره هرچهار تیم کناره گیری کنند . با این کار توجه جهان به این موضوع جلب میشه و فیفا هم نمیتونه بی تفاوت بمونه . و حکم به برگزاری بازی ها در داخل کشور می دهند
ناشناس 153
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تيم هاي ايراني اگر ميزبان شدند يكي از كشورهاي آسياي ميانه را به عنوان ميزبان انتخاب كنند و به هيچ وجه يك كشور عربي را به عنوان ميزبان انتخاب نكنند.
پاسخ ها
حق بین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
مساله اینجاست که کشورهای آسیای میانه حاضر به میزبانی نیستند.
مختار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تعامل با جامعه جهانی ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
معنی حرفت میشه
پذیرش ظلم و سرسپرده بودن
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ناشناس ۱۳:۳۳
چرا چرند می گی؟ تعامل با جامعه جهانی یعنی سرسپردگی؟؟؟؟؟ اصلا چی برای این کشور باقی گذاشتن که تو پزشو می خوای بدی؟و افتخار کنی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
چرا نمی خوایم رو راست باشیم، الان جامعه جهانی جنگله، فقط و فقط تنها راه رسیدن به پیشرفت قوی شدن هستش ، ی
وگرنه توی جنگل تعامل یعنی یا باید مزدور باشی یا باید قربانی باشی ش.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
پرتاب موشک به کنفدراسیون فوتبال آسیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
داداش بذار هواپیمامونو سوار شیم
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شکایت از afc در فیفا و در صورت عدم حصول نتیجه خروج
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اکر به فکر ورزش کشور هستید(در ظاهر) بگذارید بازی کنند سیاسی نکنید ماجرا را تا تیم ملی بتواند به امید خدا صعود کنند و افتخاری برای ما در جام جهانی باشد .
یا باید منتظر تحریم فدراسیون و فوتبال ایران باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تا دوستان واداده ای مثل شما هستند کشور نیاز به هیچ دشمنی ندارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تیم ملی افتخاری برای ایران در جام جهانی باشد؟؟چه افتخاری بابا؟رفتن و با یه امتیاز یا بهترین حالت ۳ امتیاز و حذف شدن دیگه افتخار داده؟
مالک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تیم های ایرانی انصراف بدهند و معادل بودجه ای که قرار بود برای شرکت در جام قهرمان آسیا صرف فوتبال همیشه بازنده ایران بشود را برای ورزشهایی مثل کشتی و تکواندو و وزنه برداری هزینه کنند تا هم در المپیک نتیجه بهتری بگیریم هم اینکه قهرمانان این رشته ها تغییر تابعیت ندهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
برای اون ها هم بزودی همین داستان تکرار می شه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
کشتی تکواندو و بقیه معلوم نیست میشه قهرمان و کسب سهمیه بگیریم چون اسرائیل در همه رشته ها هست
خسرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
به قانون احترام بزارن و برن یه کشور دیگه بازی کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
کنار کشیدن از این لیگ مسخره
۱۲۳
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
با توجه به اینکه دوست داریم با تمام جهان قطع رابطه کنیم بهترین عکس العمل جشن و پایکوبی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
هرچقدر به این نظر مثبت بدیم کمه ، احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
عالی ، لعنتی عالی
جلیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
خوشمان آمد از این حرف...ای ول
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
آفرین
محمد مهدی آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
سلام
قطعا که نباید شرکت کرد ولی این موضوع را نبایستی به صراحت اعلام کنیم بلکه بایستی با سیاست اعلام کردکه فقط در زمین خودمان میزبانی کرده و بازی میکنیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
انصراف از مسابقات بهترین است هزینه های زیاد این مسابقات بی نتیجه هم صرفه جویی می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
فیفا رو تعلیق کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
فراخوان مردمی و اهپیمایی برای حمایت از فوتبال ایران با لگد مال کردن پرچم کنفدراسیون آسیا و شعارهایی مانند مرگ بر فیفا .مرگ بر یوفا .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تو كه نابود كردي همه رو :))))))
امیر
|
Netherlands
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بین خودمون باشه. محرمانه میگم. ورزش کیلویی چنده؟ راستی از داور بازی طالش چه خبر؟ ملاقات میزان با کامپوت بیایم؟ یا فقط باید شعار بدیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
این تصمیم نهایی خواهد شد ........... بهترین کار عدم شرکت در این مسابقات تا پایان این تبعیض است ............. تیمهای ما هم که موفقیت چندانی در این مسابقات نداشته اند جز هزینه و فرسایش ............... بهترین کار کنار کشیدن از مسابقات تا اطلاع ثانوی است
عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
واقعیت مطلب اینه که دنیا الان ایران رو به عنوان کشور ناامن می شناسن . عواقب بازی کردن تیمهای ایرانی می تونه برای فوتبال ایران خیلی سنگین باشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اگه منظورت از دنیا ترامپ و بن سلمانه حق با شماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
برگزاری جام رمضان در اروپا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
با سنگ تهدیدشون کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اعلان 3 روز عزای عمومی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
نميري :)))))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
خخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
به درک
یه جهنم
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
باید سلبریتی های باقیمانده در جشنواره فیلم فجر و مجری ها و بازیگران تلویزیون مون استعفا بدن تا کنفدراسیون فوتبال آسیا حساب کار دستش بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
لودگی و مسخره بازی حتی در چنین شرایطی جای تأسف دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
حمله موشکی
کامبیز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
انصراف،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شرکت نکنیم
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
وزیری که همه همّ و غمش انتخاب شبانه سرمربی با چاشنی تهدید و ارعاب واسه تیم سوگولیش باشه باید هم اینطور منفعلانه عمل کنه
پاسخ ها
فرشاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
حتی اگه قبول هم کنیم بهتر از اینه که وزیر و سفیر نماینده رو دنبال یه اجنبی تا ناکجاآباد بفرستن که برش کرونن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
مذاکره نمی کنیم، بازی هم نمی کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
دمت گرم .. بهترین راه حل
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
با توجه به اتفاقات پیش آمده و قطعی شدن سلب میزبانی از تیم های ایرانی به این فرضیات میرسیم:
۱-در این شرایط همه چیز علیه تیم های ایرانی است،
۲-هزینه ها به شدت سرسام آور و غیر قابل تصور
۳-پذیرفتن ننگ بازی در کشورهای بیگانه
۴-انتشار موج نگرانی و ناراحتی و سرزدگی در بین جوانان در صورت کنار کشیدن از بازی ها
۵-در نهایت بازی در کشور ثالث حتما و قطعا به قیمت حذف احتمالی تمام تیم های ایرانی در مرحله گروهی می باشد،که در خوشبینانه ترین حالت حذف در مرحله حذفی
بنابراین با توجه به شرایط موجود کنار کشیدن از این مسابقات می تواند در بین بد و بدتر ،بهتر و منطقی تر باشد
علی
|
Germany
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
عوضش امنیت داریم...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
پایگاه های فیفا را با موشک بزنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
سبحان الله از این بصیرت مثال زدنی .تبارک
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
فوتبال مقاومتی بازی کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اي جان تو يه دونه اي
امين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
عالي بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
دمت گرم پسر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
سلام
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
احسنت
چه ایده و نگاه پخته‌ای
فوق العاده ای پسر :)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تنها چیزی که از ایرانی باقی مونده، همین حس طنزپردازیشه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
انصراف بدن و محرومیت چند ساله رو به جون بخرن. آپشن قراردادهای مربی وبازیکنا کم میشه.. بازیکنای خارجی شون رو که بخاطر لیگ قهرمانان میگیرن بفروشن، از محل این صرفه جویی ها و کم شدن هزینه سفر خارجی تمام هزینه هاشون رو اختصاص بدن یه کمپ تمرینی درست کنن تا از اجاره نشینی تو زمین های بی کیفیت خلاص بشن. یا میتونن تمام بودجه رو بدن تیم‌های پایه تا 3 سال که محرومیتشون تموم میشه نیازی نباشه بازیکن بی کیفیت خارجی بگیرن
پاسخ ها
فریبرز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بعدش چی؟
فوتبال رو فقط برای مصرف داخلی بازی کنند؟
یا برای سلامتی بدن؟
محرومیت به منزله دیده نشدن ایران خواهد بود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تحریم مسابقات فوتبال آسیایی هم در رده باشگاهی و در رده ملی و تهدید به خروج کامل از کنفدراسیون فوتبال آسیا، چون اگر یک قدم عقب بنشینیم،ده قدم جلو میان
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بازی پس پرده این ماجرا، القا نا امنی و سرخوردگی و افسردگی در جامعه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
کانادا هم برف میاد ؟
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شکایت به فیفا، کنار کشیدن از مسابقات، این همه سال شرکت کردید و نتیجه اش شد هیچ، امسال را هم بهش اضافه کنید، چیزی را از دست نمیدید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اشکال نداره--ما که قراره توی مراحل مقدماتی و حذفی از دور مسابقات اوت بشیم..بهتره ژست قهرمانانه بگیریم و آسیا را از فیض بازی های تیمهامون محروم کنیم----نه غلاااام
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ما كه مقام بيار توي باشگاه هاي آسيا نيستيم و اين بازيها برنامه ليگ داخليمون رو هم بهم ميريزه، از طرفي اين تصميم توهين به ايرانه و نبايد تمكين كنه. به نظرم انصراف بديم خودمون رو راحت كنيم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
پرسپولیس و استقلال و شهر خودرو انصراف بدهند
سپاهان عدم انصراف و شرکت در مسابقات
نتیجه: هنگ کردن جامعه جهانی و ریست فکتوری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بچه پررو خخخخ
روزبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
لغو بازی بهترین حالته چرا که مسائل سیاسی ربطی به فوتبال ندارد
نباید اجازه داد تا سیاست در اینگونه مواقع دخالت کند
و در نهایت باید به فیفا شکایت کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
وقتی با اسرائیل بازی نمیکنیم سیاسی نیست؟؟؟!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
یک لیگ قهرمانان آسیای بومی و ملی درست کنیم و از تیم های باشگاهی کشورهای برادر و دوست عراق و سوریه و لبنان و یمن برای حضور در این لیگ دعوت کنیم .. ضمنا همیشه هم قهرمان این لیگ خواهیم شد و به حسرت چند دهه ای مردم برای کسب یک جام معتبر هم پایان داده خواهد شد !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
عالی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
برگزاری بازی در قاره دیگر! مثلا شهر سنت پیتزبورگ!
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
این همه مشکل وجود داره، فوتبال هم روش. خانم مجری مکنونات قلبی گردانندگان کشور رو صادقانه بیان کردند، هر کس دنبال این سوسول بازی ها از جمله فوتبال هست، جاش ایران نیست.
مهدی خانی زاده بهابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
با سلام بنظرم برای حفظ اقتدار ملی یا همه تیم ها انصراف دهند شایدafc تجدید نظر کند در غیر اینصورت تیم های ایرانی کشوری نظیر ونزوئلا یا کوبا را جهت میزبانی پیشنهاد دهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ما هم کشورهای عربی رو امن نمیدانم
برگزاری بازی در قاره آفریقا
ممی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
به نظرم بازی رفت وبرگشت درهمان کشور میزبان برگزارگردد به شرطی که تمام تماشاچیان ایرانی باشند
فرشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
جالبی اینجاست که وقتی میزبانی باید در زمین بیطرف باشیم وقتی میهمانیم توی زمین خودشون بازی میکنیم.. خیلی مسخرست..

اول باید به فیفا شکایت کرد
دوم باید تهدید به انصراف رو به ای اف سی داد
تهدید به انصراف تیم ملی رو به فیفا داد

اگه در نهایت جواب نداد فوتبال رو به طور کل جمع کنن

موندم چطور عراق امنیت داره ولی ایران نداره. برام خیلی جالبه
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
انصراف بدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
فعلا که با "خروج از برجام" تب خروج داغه ، پس

خروج از سازمان ملل
خروج از AFC و FIFA
خروج از قاره آسیا
خروج از کره زمین
خروج از جهان هستی

کلا با خروج ، همه مشکلات حل میشه
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
نیمی از تیم ها شرکت کننده و نیمی دیگر تحریم کنند ، مشکل حل می شود!
آذرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بااین وضعیت اقتصادی بد ناشی از تحریمهای ظالمانه بخدا حرام است که پول بیت المال را درراه فوتبال هدر بدهیم ببینید در این مدت کم چقدر پول بی حساب صرف اوردن انواع مربی وبازیکن در استقلال وپرسپولیس و....شده چقدر پول بی حساب صرف اوردن بی نتیجه ویلموتس شد اصلا نریم جام باشگاهها پول را صرف مناطق محروم کنید .نترسید هیچ اتفاق بدی نمی افتد انهم ورزشی که فقط هزینه وهدر رفت سرمایه ملی است
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اینکه تحریم کنیم کار اشتباهی هست و به سود تیمهای ایرانی نیست. تحریم رو اصولا کسی انجام میده که قدرتی در جهان داره ما که فدراسیون خودمون توسط غیر فوتبالی ها اداره و کنترل میشه معلومه هیچ قدرتی در کنفدراسیون ها نداریم که حالا فردا تحریم هم بکنیم به نتیجه ای برسیم.

درخواست غرامت باید بشه بابت هزینه های بازی های تیم های ایرانی در خارج از ایران. کنفدراسیون که چنین تعبیه ای میبینه باید هزینه های رفت و برگشت و برگزاری مسابقه و البته بخشی از هزینه های مسافرت هواداران این تیم ها به کشور دوم را پرداخت کند. باور کنید خیلی از هواداران هم خوشحال میشوند که بروند خارج تشویق کنند.

این درخواست غرامت ها رو هم از راه دادگاه پیگیری کنند.

یا اگر چنین سناریویی را مناسب نمیبینند بازی های ایران تنها در زمین حریف باشد که هزینه سربار برای ما ایجاد نکند. درسته که به نفع تیم های ایرانی نیست ولی دسته کم هزینه ی این داستان گردن این تیم ها نخواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
یعنی هم و غم ما تماما باید مسائل مادی باشد؟ اگر اینطور است خوب چرا 40 سال است با غرب مشکل داریم اگه دغدغه ما مادیات است که غربیها با این مشکل ندارند. ما در مسائل مهمترحاضر به باج دادن نشدیم حالا برای فوتبال باشگاهی باید سر خم کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
از جبهه پايداري سوال كن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
به لج کشورهای عربی با اسرائیل چندین بازی دوستانه انجام بدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
حضور در زمين بي طرف يعني پذيرش ناامني در ايران و واگذاركردن تريبون نود دقيقه اي تبليغات عليه ايران كه گزارشگران اغلب عرب تمام نود دقيقه هي بگن ايران ناامنه ايران ناامنه
پس بهتره به اعتراض اين تصميم كاملا سياسي، از رقابت ها خارج شيم و شركت نكنيم
شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
نظر شریعتمداری کیهان شرط اول است
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بکشیم تیم ها رو بیرون از مسابقات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
انصراف.......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تابناک جان نظر مردم رو دیدی ولی تاثیری نداره چون غیرمسئولین کار خودشونو میکنن ممنون واسه بودنت زینب چطوره میگن از ایران رفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
باید انقلابی رفتار کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
در لیگی که سرمربی یکی از تیم های مدعی و بالای جدول را شبانه سرمربی دیگر تیم می کنند حضور و عدم حضور در آسیا چه تفاوتی دارد؟تمام هدف مسئولین فدراسیون راضی نگه داشتن هواداران پرسپولیس است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
40 سالمه و همسن انقلابم .. بزرگترین آرزوم اینه که یک روز صبح بیدار بشم و ببینم که کشور من یک کشور عادی شده مثل بقیه کشورها ، تحریم نیستم ، میتونم مسترکارت داشته باشم ، میتونم با پاسپورتم بدون ویزا به کشورهای دیگه سفر کنم ، بر علیه کشورم و ملتم تبلیغات نمیشه ، یک گاوچران فاسد زن باز تازه به دوران رسیده بی تمدن از اون طرف دنیا تهدیدم نمیکنه ، مردم کشورهای اطرافم آرزوی جویدن خرخرمونو ندارن ، مسوولین کشورم به مردمم احترام میذارن و بهشون دروغ نمیگن و دستشون نمیندازن و متلک بارشون نمیکنن
اصلا ولش کن .. همچین چیزی محاله .. بذار یک آرزوی دیگه بکنم که برآورده شدنش از آرزوی قبلیم راحت تره .. آرزو دارم یک شب که میخوابم دیگه صبح بیدار نشم که صبح بعد از بیدار شدنم غصه بخورم که چرا آروزی اولم برآورده نشده !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
داداش من پنج سال از تو کوچیکترم. علاوه بر حسرتهای تو مشکل بیکاری ، قسط بانک،با مدرک مهندسی مسافرکشی، نداشتن بیمه، نداشتن امید به آینده، نداشتن امید به ازدواج، حتی نداشتن یه راه برای فرار هم از اهم مشکلاتم هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
باعث تاسف این است که نسل متولد بعد از انقلاب همه عافیت طلب شده اند نه آرمان میشناسند نه ارزشها برایشان معنا دارد.دغدغه شان کردت کارت داشتن پاسپورت است..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
راست میگی ناشناس 16:35
البته حساب آقازاده ها جداست. برای اونها فقط شناخت آرمان ها و حفظ ارزش ها مهمه و هیچ دغدغه ای از بابت کردیت کارت و پاسپورت و ویزا ندارند
احسنت بر شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
نا امن کردن کشورهای متخاصم. بعد بهانه بیاریم که اونجاها هم ناامنه.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
فکر کنم این کار رو خوب بلدیم :/
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شکایت به دادگاه عالی ورزش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
فقط انصراف
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
انجام نظرسنجی در یک سایت معتبر . جامعه هدف هم ، فوتبال دوستان و طرفداران دو تیم باشه و جمع آوری امضاهای میلیونی و ارسال به ای اف سی و فیفا ظرف مدت زمان باقیمانده تا اعلام نهایی.
دوستان تاکی بایستی در برابر مشکلات آچمز بشیم . مرد و مردانه من از ادمین محترم خواهش میکنم برای جمع آوری امضای الکترونیکی یه گام بردارند حتما نتیجه خواهیم گرفت . با امید پیروزی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
عراق از سال ۲۰۰۲به بعد هنوز نتوانسته میزبان برگزاری فوتبال باشدو ممکن است تا یک دهه آینده هم اجازه برگزاری بازی در آنجا را ندهند.پرهیز از درگیری و تشنج نیاز مبرم هر مملکتی است
بنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
با یک نرمش قهرمانه همه چیز حله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بروند بازی کنند. اما نامه بزنند به ای اف سی و بگن: بالاخره نوبت ما هم میشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بازی دو سر باخت میباشد !؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
عضئ کنفدراسیون اروپا بشیم.
ناشناس
|
South Africa
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شکایت به فیفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
باید دبی و دوحه را هم نا امن کرد.نباید اجازه داد چند جزیره نشین کوچلو فوتبال ایران را در آسیا منزوی کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
باید بنشینند و به حال و روزشان بگریند...
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
در هیچ یک از مسابقات جهانی بازی نکنیم (کلیه رشته ها) و در مقابل هر ساله مسابقات کشور های مسلمان در کشورمان ترتیب دهیم . به این صورت مشکل برخورد با ورزشکاران اسراییلی هم حل میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
دیوار سیمانی سراغ دارید
میخوام سرم رو اونجا بکوبم
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تضمین حداکثر شرایطی امنیت متداول در همه کشورها ،عدم شرکت در مسابقات، شکایت حقوقی به دادگاه CAS ضمنا میشه برای کشورهای عربستانی هم کیش خودمورن رو به عنوان میزبان اعلام کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ایشالا بزودی خبر تعلیق کل ورزش کشور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شانس قهرمانی که ندارند و تو مرحله اول حذفی نهایتش حذف میشن لااقل برای حفظ کرامت و شان خودشان قید محرومیت‌ها را بزنند و انصراف بدهند. شاید بعدا بشود با چانه زنی محرومیت‌ها را کاهش داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
فقط شکایت به فیفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
قبول اين ذلت يعني كوچك شدن شرف ايراني بهتر اين ورزش كه جز لابي گري و پول كثيف نشاني برايمان نداشته از كشورمان بيرون انداخته شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تو اون کشورهای ثالث که معرفی می کنن تیم ها برن در عوض برای اعتراض بعد از اینکه بازی شروع شد بازکنان هیچ حرکتی انجام ندن سر جاشون ثابت بمونن در این حالت فکر کنم بحث تعلیق هم شاید رفع بشه
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بابا جمع کنید این بساط فوتبال را
آرش
|
United Kingdom
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
باید کنار بکشه و به اعتبار از دست رفته در برابر عربستان چند سال قبل درس خوبی به کنفدراسیون آسیا بده و همچنین در فیفا دنبال احقاق حقوق خودش باشه . و سومی کار باز گرداندن نمایندگی سرافراز ایران در کنفدراسیون آسیا تا کمتر شاهد دلاوری و نرمش قهرمانانه آنها باشیم
ناشناس
|
Canada
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
میزبانی را سلب کردند؟
عجب!!!!!
غلط کردند سلب کردند!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اشتباه کردن که غلط کردن
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
فدراسیون فوتبال را کلا منحل کنید. عوضش ورزش‌های دیگر را تقویت کنید. باور کنید به نفع ملت هست.
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
قطعا نباید شرکت کنیم، این یه زورگویی از کشورهای حاشیه خلیج فارس هست که همراه شده با بی لیاقتی مدیران ورزش کشور
رحمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
صدا و سیما بیشتر از همه ضرر میکنه، چون تبلیغات اطراف زمین و تیزرهای تبلیغاتی بین دو نیمه کنسل میشه و این برای وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هم ضرر هست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
فرقی هم نمیکنه الان نباشیم بهتره بعذاز چند تا باخت و این همه هزینه برگردیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
افزایش غنی سازی و استفاده از موشک و پراید
یا حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ما میتوانیم با عدم شرکت در مسابقات سیییییییلی محکمییییییییی به تمام دنیا بزنیم.............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
مشت دلبندم مشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
مشت دیگه مد نیست ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اشکال نداره شرکت نمیکنیم خودمون جام مقاومت تشکیل بدیم باشرکت فاطمیون افغانستان،حشدالشعبی،انصارالله یمن،حزب لبنان،حوثی و...هم همیشه ماقهرمان میشیم هم برای رشدفوتبال اونا خوبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اونا ایرانی ترن یا ماها ایرانی تریم؟
وای خدا چه سوالی تو سرم کاشتم
امشبم اینجوری خواب نمیبره
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تحریم بازی ها
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
سلام اخیرا وقتی نظرات ارسالی درباره خبرها را میخونم یه حسی به من دست میده انگار اکثر نظرات را یک نفر فرستاده خیلی شبیه هم هستند ولی در جامعه ای که زندگی میکنم این طور نیست اینقدر همه با یکدیگر هم عقیده نیستند !!!!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
خروج از کنفدراسیون آسیا و درخواست برای عضویت در آفریقا همون کاری که استرالیا کرد و اومد تو آسیا ما هم بریم تو آفریقا
خسرو سلجوقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
خروج از بازیها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
به نطر من باید به اخبار 20:30 نگاه کنیم و ببنیم نظر اونها چیه و همان کار را بکنیم. شاید هم از اون نفر اول AFC یک اعتراقی پخش کردن که چه بهتر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
مگه نظر ما مهمه ؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
انصراف 100 درصدی
جنگ اصلی در عراق است ، داعش ، ترور خبرنگار ، اشوب مردم ، ترور مقام رسمی یک کشور ، جنگ نیابتی و...
یمن و عربستان هم در گیر یک جنگ طولانی ان.
منتها ایران را هدف قرار می دهند یک اتفاق مسخره و توهینی بزرگ به همه
این نشان کوتاه امدن در برابر خواسته های نهاد پ مثل afc است که تمام تصمیمات اون سیاسی قبیله ی است بخصوص در موضوع عربستان و بازی در زمین بی طرف ( دقت کنی که این علیرغم صریح حرف فیفاست که میگه فوتبال ملت ها رو به هم نزدیک می کنه، هر چند خود فیفا کم سیاسی کاری و سیاسی بازی نداشته)
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
وقتی اون موقعی که عربستان این کار رو کرد جلوش کوتاه اومدین الان نتیجه همینه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ممنون و سپاس
تا کی می بایست شاهد لگدمال شدن حیثیتمان در کنفدراسیون آسیا می شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اره والا تا كي
یا حوق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
.اره والا . مرگ بر یو اس ای
علیرضا رضوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
انصراف و تحریم بازیها
این کار بایستی در دوسال گذشته انجام میشد
ولی یکبار برای همیشه این مسخره بازی باید جمع شود. بهتر است انصراف دهید مانند سفارت خانه های اروپایی که همه باهم جمع کردند و رفتند و بعد خودشان برگشتند ، منتها این ها نمیتوانند ایران را نادیده بگیرند و بدون ایران مثلا بگویند قهرمان آسیا هستند . خودشان پیش قدم میشوند که ایران را برگردانند . در این فاصله هم هزینه های اضافی نمیکنیم و بعد از شکستها هم سرخورده نمیشویم و در ضمن میتوانیم یک مقداری روی کیفیت ها کار کنیم و خودمان را ارتقا دهیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
باید رایزنی کنیم فوتبال ایران جز یوفا باشد هم پیشرفت میکنه هم از شیطنت کشورهای غربی در امان می مانیم. چجوریه قزاقستان و ارمنستان و آذربایجان جز یوفا هستند. ‌فوتبال آسیا خیلی سطحش پایینه. بهترین تیم آسیا هیچ وقت نمی تونه حریف ضعیف ترین تیم اروپایی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
فرموندن اروپایی ها هم پادوی آمریکا هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
آنقدر تحریم کنید تا تحریم دانتان پاره شود
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
در پاسخ به AFC غنی سازی را تا ۹۹ درصد بالا ببرید!!!!!
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
گروگان گرفتن ملانبا و ابوانکا ترامپ!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
به همون ملانيا رضايت بده ديگه . دو تاشون خوب نيست
حامد بازرگان
|
Finland
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
با عرض سلام ... مادامی که بازیها بیرون از خاک ایران انجام می شود بدرد هواداران نمی خورد

لذا خروج از این دوره بازیها چون سیاسی شد . واز سوی دیگر اعلام اعتراض بهتر از بازی .
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
فوتبال به عنوان ورزش سالم و تفریح می تواند بسیار برای مردم نشاط آور باشد. به جای صرف میلیونها دلار و درافتادن با هر مرد و نامردی در سطوح بین المللی اقدام به ساخت زمین های بازی فوتبال در شهر و روستا بزنید، تیم های محلی تشکیل بدهید، از مربیان موجود برای تربیت مربی و بازیکن های آماتور استفاده کنید بگذارید وقتهای آزاد جوانان این مملکت صرف بازی و تفریح شود بدون اینکه این همه مشکل و اعصاب خردکنی نصیبمان بشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بی زحمت مرتبط صحبت کن...
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بحث فوتبال جدا از بحث سياست كلان كشور نيست سياستهاي كلي كشور را اصلاح كنيم فوتبال و بقيه چيزها هم اتوماتيك وار درست مي شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اگر فوتبال تعطیل شود هیچ اتفاقی نمی افتد
علی
|
Germany
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بهتره کلا این بساط فوتبال چندسال جمع بشه...بیخود ازبیت المال خرج عشق وحال بازیکن میکنیم.هروقت اقتصاد خصوصی شد وروابط خارجی وهمه جی عوص شد .فوتبال وورزش حرفه ای میکنیم دردست خصوصی.
sm
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ظاهرا خیلی از تیمها کار اصلی را شروع کردند و درصورت تایید عدم میزبانی ایران در این رقابتها شرکت نمی کنند . نمونه بارز آتش به اختیار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
نه عزیز من ...این خیلی فرق داده با آتش به اختیار...تیم ها به فکر منافع خودشونن،به فکر درامد حاصل از بلیت فروشیشونن که اینجوری پودر میشه میره هوا،به فکر هزینه گزافیه که باید بکنن برای میزبانی الکی و اجاره یه ورزشگاه تو کشور ثالث و هزار تا دنگ و فنگ الکی که میوفته گردنشون
دانیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
انصراف بدن بهتره. حفظ عزت از همه چی مهم تره. هدف اصلی ورزش حفظ سلامتی و عزت انسانه. عزت ملی ما خیلی بیش از اینها ارزش داره. با ننگ شرکت نکنند بهتره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
یک سامانه تور ام 1 نزدیک مقر AFC نصب کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
فوتبال بجز هزینه اضافی چیز دیگری ندارد کلا تعطیل شه چیه ۲۲ نفر دنبال یک توپ میگردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
به نظر من همه کارمندان AFC رو دعوت کنیم ایران . بیان و امنیت ما رو ببین .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
می ترسند بیان بعد هواپیمای آنها دیگه رنگ باند فرودگاه را نبیند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شرکت در کشور ثالث یعنی پذیرفتیم که کشور در شرایط جنگی است.
این یعنی کاهش گردشگر
کاهش سرمایه گذاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
آقای با هوش مگه نیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
فوتبال را تعطیل بفرمایید و برای مدتی با موضوع دیگری مردم را سرکار بگذارید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اقتصاد مهم است. فوتبال به نون نمیشود برای مردم.
ا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
فوتبال فعلی ایران اصلا بدرد نمی خورد فقط هزینه است، اصلاح لازم دارد، این یک فرصت است. بهترین اقدام، انصراف و تحریم موقتی بازی های بین المللی است. بازی های لیگ داخلی با سطح کیفی بالا ادامه یابد. بازنگری و اصلاح در فوتبال انجام شود. در صورت مهیا شدن شرایط مجددا بازی های بین المللی برقرار شود.
بازیکنان هم مختار هستند که در لیگ های خارجی و یا داخلی بازی کنند.
ناشناس
|
Denmark
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
نروند بهتر هست فوتبال ایران نباید از کیسه دولت تغذیه شود، پول دولت برا مناطق محروم هم هست، تیم‌های اصفهان و تهران از جیب دولت خرج میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ما که از این فوتبال خیری ندیدیم. نمیشه کلا فوتبال نداشته باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
دلارهای سعودی کنفدراسیون آسیا که سهله مریخ را هم میخرد. باختش برای ماست پیروزی مفت برای باقی کشورها‌. تا قیامت نباید با دنیا کل کل کنیم بالاخره یه جابی توانایی تحمل از دست میرود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
انصراف از بازیها ایران فوتبال اول آسیا رو در اختیار داره اگر از بازیها انصراف بدیم دیگه مسابقات از جذابیت می افته و قطعا تجدید نظر می کنند اینکه عواقب داره حرف مفت میزنند با فوتبال ایران توی اسیا هیچ کاری نمی تونن بکنن و همزمان به فیفا شکایت کنند همونجوری که فیفا فشار میاره بانوان باید به ورزشگاه بردن همون جور هم باید کمک کنه و از فوتبال ما دفاع کنه اگر ورشگاههای ما امنیت نداره چرا فیفا فشار میاره که خانمها به ورزشگاه برن پس هیچ توجیهی نمی تونن بیارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
مرگ بر اِی اف سی!!
اِی اف سی اِی اف سی ننگ به نیرنگ تو..
.تکرار کنید همه...مرگ بر اِی اف سی...این اِی اف سی جنایتکار را روزی از صفحه روزگار محو خواهیم کرد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ما باید به جای لیگ قهرمانان آسیا، لیگ خودمون را بوجود بیاوریم. یعنی لیگ کشورهای مقاومت. مطمئن باشید این کار حال همشون رو میگیریم.

مرگ بر اسرائیل
مرگ بر آمریکا
مرگ بر فرانسه
مرگ بر انگلیس
مرگ بر آلمان
مرگ بر کانادا
مرگ بر استرالیا

درود بر جبهه مقاومت. این راه موفقیت ایرانه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
واقعیت اینه که ما همه کارامون احساسیه بدونه اینکه به عواقبش فکر کنیم . اگه انصراف بدیم ، تیم ملیمون هم باید انصراف بده بخاطر اینکه عراق و بحرین میگن ایران امنیت نداره ، و پشتش برای همه رشته های ورزشی این برنامه ها پیش میاد . امیدوارم در آینده شاهد روی کار آمدن مسئولین با کفایت باشیم . و بازنگری در سیاست خارجی خودمون بکنیم ، عزت و اقتدار یعنی اینکه بلد باشیم چجوری دوست و دشمن رو بازی بدیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شکایت از کنفدراسیون اسیا به فیفا و دادگاه ورزش همزمان برای سیاسی کردن فوتبال تی چند ساله گذشته دستکاری نتایج ایران درباری ها مختلف و ایجاد شرایط نا مساوی برای ایران
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
با توجه به اینکه ما یکی از امن ترین کشورهای جهان هستیم بنابراین , بر خلاف قوانین فیفا این یک تصمیم سیاسی توسط AFC است و تبعیت از آن باعث میشود بازیهای ملی و بقیه رشته های ورزشی هم با همین تصمیمات زورگویانه و تروریسم ورزشی مواجه شوند , بنابراین هر چند با جرائمی مواجه خواهیم شد ولی بهترین تصمیم اینه که شرکت نکنیم و زیر بار زور نرویم
arash
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
با سلام
بهتر است که ما هم فیفا و ای اف سی را تحریم کرده و با نگاه به داخل و برگزاری لیگ داخلی پرقدرت مشت محکم دیگری را به فیفا بزنیم همانطور که سیلی محکمی به گوش ترامپ و ایادی او زدیم که تا دنیا هست یادشان نمیرود که چطور خوردند و هنوز دارند کیسه های جسد را از پایگاه خود خارج میکنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بهتر برداران یمنی با پرتاپ چند موشک و حمله پهپادی به فرودگاهها و استادیوم های ورزشی عربستان و امارت آنجا را هم ناامن نمایند بخدا قسم خیانتکارتر و دشمن تر از عربهای خلیج فارس در دنیا وجود ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
باید بدون فوت وقت اقدام حقوقی صورت گیرد.
اقدام حقوقی یعنی بررسی تمام جوانب موضوع و ارائه دلایل و درخواست تجدید نظر.
در غیر اینصورت تبعات اقدامات نسنجیده دامن گیر خواهد.
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
حتما نظر آقای علم الهدا پرسیده شود ایشان خیلی خوب نظر می دهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
دوستان یمنی دو تا موشک به ریاض و امارات بزنند تا اونجا هم ناامن بشه. کاری نداره. با هر کس مثل خودش باید رفتار کرد.
تیزبین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
فقط کافیه بعضی از صحبتهای آقای علم الهدی رو برای کنفدراسیون ترجمه کنند نه تنها جلوی بازیها رو در ایران می گیرند ؛ فکر کنم مادام العمر مارو از حق دیدن فوتبال هم محروم کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
انصراف از لیگ قهرمانان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
با یه عذرخواهی بابت خطای انسانی پیش اومده در فوتبال رو تخته کنیم... فوتبال دولتیه فشل پر از فساد اصلا لذت نداره دیدنش!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
نه مذاکره نه جنگ...فقط مقاومت!
تقی معمولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اصلن خودتونو ناراحت نکنید نا سلامتی آقای تاج نائب رئیس ای اف سی هست کار رو بسپارید به کاردونش خود آقای تاج میدونه چیکار کنه مثل قراداد با ویلموتس اووونچننناااان رونق فوتبالی ایجاد کنه که همه برن فوتبایست شن میگی نه نگاه کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
چهار تا تیم ایرانی باهم یک گروه وکیل بگیرن و با شکایت به دادگاه ورزش و فیفا غرامت بگیرن یا رای رو برگردونن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
انصراف از لیگ قهرمانان
نامشخص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
پیشنهادم اینه که
1- انصراف از مسابقات
2- شکایت رسمی به CAS و FIFA برای از بین بردن ادعای دروغ AFC و جلوگیری از کارهای دائمی سیاسی اونها
3- مذاکره با AFC برای نشان دادن ضرر اونها: آمار سالهای گذشته رو که نگاه کنید بین 15 تا 25% تماشاگران مسابقات ایرانی هستند، کاهش خودکار مبالغ حامی مالی، حق پخش تلویزیونی و كیفیت مسابقات AFC نقطه فشار ما میتونه باشه.
در هر صورت مدیریت قدرتمند میخواد تا حق مون رو بگیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
خشکسالی ، دروغ ، دشمن خارجی

کابوس های تاریخی و تمام نشدنی ایرانی ها ... گویا ایرانی فقط با مرگ از شر این 3 کابوس تاریخی خلاص می شود !!!

لعنت بر آل سعود که حتی تحمل فوتبال آماتوری و شوت شوتی ما را هم ندارد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
برای فیفا وای اف سی امنیت انسانها بینهایت مهمه والبته کشورهایی که احتمال داره تیمهاشون با هواپیما بیان ایران باورکنید میترسن.. وقتی هواپیمایی توسط خود کشور ساقط میشه واب از اب تکون نمیخوره. چرا این قسمت رو نمیبینیم؟
محسن
|
United Kingdom
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
ببینید هموطنان، از اونجایی که ما پول مربی ها و بازیکنان خارجی رو نمی‌تونیم بدیم، از خیره جایزه امسال مثل هرسال میگذریم. شرکت نمیکنیم
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شرم آورتر از این کار بسیار تابلو و ضایع کنفدراسیون آسیا،اون آدمهایی هستن که بلافاصله بدون هیچ اطلاع واثق و معتبری،بدون هیچ تحلیل و دانشی،میپرن وسط و متلک پرانی کلیشه ای حال بهم زنشون به ایران رو شروع میکنن،تابناک یه فکری به این کامنتایی که از آلبانی و تل آویو و ریاض میاد بکن،بذار حداقل فقط با اسگلهای غیر سازمانی جدال کنیم،چون بهر حال با آدمهای غیرسازمانی داخلی،باید به عنوان هموطن و کسی که به هر تقدیر باید جوری با هم کنار بیایم نگاه میکنیم،اما واقعا قضیه تیرانا و تلاویو نشینها فقط با موشک حل میشه،پس وارد جریان گفتگو و نظر نکن شون،از اصول فیفا و فوتبال اینه که نباید هیچ فاکتور سیاسی در اون دخالت کنه،اونوقت به امن ترین کشور منطقه،با یک بازی کثیف سیاست زدگی،نگاه میکنن.واقعا درماندگی امریکا و اسراییل و سعودی ها به جاهای غم انگیزی رسیده و تصمیم گرفتن رو اعصاب باشن،خب،ما هم بلدیم چطور رو اعصاب کسانی بریم که میخان رو اعصاب ملت برن.من شخص جان و آبروم رو مابه میذارم که توی مخالف ایرانی غیر سازمانی من،از تماشای فوتبال تیمت تو کشور خودت لذت ببری،اما کوچکترین عقب نشینی در مقابل این کار ناجوانمردانه غیر ورزشی و غیر انسانی،عواقب سنگینی خواهد داشت و البته که ایران بلده حق خودش رو بگیره حتی اگر سختی زیادی بکشیم،دقیقا کارهایی میکنن که مردم اذیت بشن،پس دشمن جمهوری اسلامی و فلان نیستن فقط،به خدا سوگند دشمن تک تک ملت ایران و خاک این کشورن،کمی احساس مسئولیت و وجدان فقط کمی لطفا
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
kilid search
برچسب منتخب
کروناویروس نوروز 99 جهش تولید مناجات شعبانیه روز جمهوری اسلامی