بازدید 15043
۸

هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری ترامپ برای خوشگذرانی

دونالد ترامپ عصر جمعه به وقت محلی عازم مارا لاگوی فلوریدا شد تا آخر هفته پیش از محکمه سنا را در زمین گلف شخصی خود سپری کند.
کد خبر: ۹۵۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 18 January 2020

رئیس جمهوری آمریکا در سه سال حضور در کاخ سفید، ۳۳۱ روز را در ملک و زمین گلف شخصی خود گذرانده و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از جیب مالیات دهندگان آمریکایی هزینه کرده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ عصر جمعه به وقت محلی عازم مارا لاگوی فلوریدا شد تا آخر هفته پیش از محکمه سنا را در زمین گلف شخصی خود سپری کند.

بنا به نوشته برخی رسانه‌های آمریکایی، ترامپ از زمان روی کار آمدن تا کنون، ۳۳۱ روز یعنی نزدیک به یکسال و معادل یک سوم ریاست جمهوری خود را در املاک شخصی خود گذرانده است، این در حالی است که این سفرها هرگز ارزان نبوده‌اند و مالیات دهندگان آمریکایی آن را می پردازند.

بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از دلارهای مالیات دهندگان، هزینه آن شده است تا رئیس جمهوری آمریکا بتواند آخر هفته‌های خود را برای بازی گلف و میهمانی در استراحتگاه‌های خود بگذراند.

۲۸ مهرماه امسال هم ترامپ اعلام کرده بود که نشست گروه ۷ را در ملک شخصی خود در مارا لاگو برگزار خواهد کرد اما فشار رسانه‌های آمریکایی و دموکرات‌ها باعث شد تا از این کار صرف نظر کند.

گفته می شد برگزاری این نشست می توانست میلیون ها دلار درآمد را نصیب دونالد ترامپ کند اما وی در یادداشت های تویئتری خود مدعی شد این انتقادها یک خصومت‌ورزی غیرعقلانی است.

منتقدان گفته‌اند که این برنامه سندی از سوء استفاده ترامپ برای منافع شخصی است اما کاخ سفید مدعی شد این کار باعث جلوگیری از هزینه کردن میلیون‌ها دلار می شده است!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸
هیچکسی مخالف خوشگذرانی و تفریح مقامات نیست. ترامپ نرخ بیکاری امریکا را پایین اورده رشد اقتصادی مطلوبی بدست اورده چ اشکالی دارد خوشگذرانی کند
در ایران هم همین رقم و شاید بیشتر برای خوشگذرانی مقامات و آقا زاده ها خرج می شه اما فرقش این است که در آمریکا مردم در رفاه هستند و در ایران مردم در فلاکت و فقر
به تو چه/ پول خودشه.... مثل بعضي از حضرات نيست كه بچه هاشون با پول بيت المال تو آمريكا و كانادا حال و حول كنن . ننه باباشونم اينجا مثلا فحش بدن به آمريكا.. دودشم بره تو چشم مردم بدبدخت!!!!!!!!! يه نفرم پيدا نشه حق اين مردم بينوا رو بگيره .................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
الان این حرفا رو به خودت داری میگی؟؟
نه که مسئولین ما همه کار میکنند و خبری ازاختلاس های میلیاردی نیست
درست مثل اقا زادههای مسئولین خودمان ....چه فرقی میکند .شاید از پپول خودش باشد .اما شما از پ.ول مردم کاخهها ساخته اید .......
الان شما کاسه داغ تر از آش شدی ؟؟؟؟
از جیب تو که نداده
مالیات دهندگان آمریکایی باید ناراحت باشند نه شما
لطفا پیگیر خاوری و زنجانی و .... باشید
چرا دروغ میگین؟ ترامپ خودش میلیاردره و حتی حقوق ریاست جمهوری خودش رو به انجمن خیریه میبخشه. از اینهمه دروغ چی عایدتون میشه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر