بازدید 81230
هزار و هشتصد و نود و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

جمله رهبر انقلاب درباره ترامپ که تیتر لس‌آنجلس تایمز شد / پیش‌بینی تاجرنیا از سهم اصلاح‌طلبان از کرسی‌های مجلس / شعر حاشیه دار قبل از خطبه‌های نماز جمعه!

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: آیا حقوق نمایندگان رد صلاحیت شده در چهار ماه آینده حلال است؟ / تعبیر حاج علی‌اکبری از فتنه زرد / پاسخ محرمانه شورای نگهبان به رحمانی‌فضلی درباره اظهارات رئیس جمهور و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ 17 January 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

آیا حقوق نمایندگان رد صلاحیت شده در چهار ماه آینده حلال است؟

رئیس سنی مجلس دهم با اشاره به رد صلاحیت نود نماینده مجلس شورای اسلامی از سوی هیات نظارت بر انتخابات گفت: ما باید از مراجع تقلید سوال کنیم آیا حقوقی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این به بعد می‌گیرند حلال است یا خیر؟ عبدالرضا هاشم‌زایی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که رد صلاحیت نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی به استناد عدم التزام به اسلام و عدم التزام به نظام با تداوم وظیفه نمایندگی آن‌ها طی چهار ماه آینده تناقض دارد، ادامه داد: اگر به تاریخ اسلام نگاه کنیم می‌بینیم پیامبر (ص) با رافت و مهربانی امت تشکیل داد و وقتی مکه فتح شد خانه ابوسفیان که دشمن‌ترین فرد با پیامبر (ص) و اسلام بود، مرکز امن بود. هر کسی هم که شهادتین می‌گفت: مسلمان بود. من نمی‌دانم چه‌طور التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه را تشخیص می‌دهند؟ این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کسانی که نسبت به بررسی صلاحیت‌ها اقدام می‌کنند باید مراقب باشند که کاندیدای نمایندگی مجلس فاسد نباشد و شرایط قانونی کاندیداتوری را داشته باشد، وگرنه احراز صلاحیت به صورت سلیقه‌ای و استصوابی به صلاح نیست. وی با اشاره به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر این‌که ۹۰ درصد از نمایندگان رد صلاحیت فعلی مشکل مالی دارند، یادآور شد: پرونده‌های فساد‌های چند هزار میلیاردی باعث شده، افکار عمومی این فساد را نهادینه بدانند و وقتی این اظهارات مطرح می‌شود دیگر اعتباری برای جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی باقی نمی‌ماند؛ مردم با خودشان می‌گویند چه کسی در این مملکت سالم است.

پیش‌بینی تاجرنیا از سهم اصلاح‌طلبان از کرسی‌های مجلس

یک فعال سیاسی پیش بینی کرد که اصلاح‌طلبان نهایت یک سوم صندلی‌های مجلس را به دست خواهند آورد. علی تاجرنیا در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با پیش‌بینی اضلاع رقابت‌های انتخاباتی اظهار کرد: به نظر من با توجه به اینکه ساختار انتخابات در کشور ما حزبی نیست و معروفیت اشخاص و مسائل قومی خصوصا در شهر‌های کوچک تغیین کننده است و از آنجایی که در شهر‌های بزرگ اکثر اصلاح‌طلبان رد صلاحیت شدند؛ از هم اکنون می‌توان پیش بینی کرد دو سوم صندلی‌های پارلمان برای جریان اصولگرا است. وی ادامه داد: در واقع رقابت بین گرایش‌های مختلف جریان اصولگرایی است و اصلاح‌طلبان نهایت یک سوم صندلی‌های مجلس را به دست خواهند آورد. تاجرنیا گفت: همان طور که رئیس جمهور گفتند در انتخابات تنوع گرایشات مهم است، نه فقط تعداد شرکت کنندگان. وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جدید و اینکه جریان اصولگرایی اطمنیان دارد که احتمال پبروزی اصلاح طلبان در حد صفر است هیچ بعید نیست یکسری جریان‌های نوظهور در میان اصولگرایان ایجاد شود. یعنی نوعی دو قطبی سازی در درون اصولگرایی شکل می‌گیرد. این فعال سیاسی در پایان گفت: با توجه به اینکه فضای عمومی جامعه به سوی تندروی پیش می‌رود، این جریان نو ظهور از اصولگرایان سنتی عبور می‌کنند.

انتظار بانوی ردصلاحیت شده از شورای نگهبان

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: همه کسانی که به رأی هیات نظارت اعتراض دارند شکایت خود را به شورای نگهبان تحویل داده‌اند و ما انتظار داریم شورای نگهبان با دقت قانونی و حقوقی شکایت‌ها را بررسی کند و پاسخ دهد. فاطمه راکعی، دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفت: ما همان روالی را که قبلاً اعلام کردیم ادامه خواهیم داد؛ یعنی هر جا از میان اصلاح‌طلبان شاخص و شناخته‌شده و دارای پیشینه سیاسی اصلاح‌طلبی افرادی داشتیم لیست خواهیم داد وگرنه عملاً نمی‌توانیم لیست بدهیم. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: مهم این است که نمی‌خواهیم لیست استیجاری یا ائتلافی بدهیم، چون قبلاً این کار را کردیم و نتیجه آن را دیدیم.

کنایه توئیتری سخنگوی شورای نگهبان به پمپئو

سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به ادعا‌های جدید وزیر امور خارجه آمریکا از او پرسید: کدام رئیس جمهور شما با رای مستقیم انتخاب شده؟ عباسعلی کدخدایی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: به پمپئو که دوباره با اظهاراتی مداخله جویانه در مسائل داخلی ایران دخالت کرده، باید گفت: فعلا استیضاح ترامپ را حل کنید. لازم نیست به مردم ایران دمکراسی یاد دهید! به مردم دروغ نگویید! کدام رئیس جمهور شما با رای مستقیم انتخاب شده؟ آمریکا تقلب دوره الگور ـ بوش را فراموش نکرده؟

تعبیر حاج علی‌اکبری از فتنه زرد

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از تعبیری به نام فتنه زرد اسم برد. حاج علی‌اکبری به فتنه زرد در کشور اشاره کرد که به سیاه‌نمایی در کشور کمک می‌کند و در همین خصوص گفت: تاریک نشان دادن نظام و فاسد جلوه دادن همه مسئولان و عقبه نظام خلاف مواضع رهبری است رهبری که در بیانیه گام دوم دائم از امید سخن می‌گویند ایشان از همه ما بهتر و بیشتر اشکالات را می‌داند و گردش اطلاعات در اختیار ایشان است. وی با انتقاد از اینکه چرا همه چیز را زیر سوال می‌بریم، خاطرنشان کرد: برای مثال انتخابات نشاط و طرب سیاسی در کشور ایجاد می‌کند، ولی ما با کم ظرفیتی و با لکه‌دار کردن حیثیت افراد یک اتفاق خوب را بد جلوه می‌دهیم. این مسئول با تاکید بر این که در چنین مواردی باید با سطح عقلانیت دهه پنجم انقلاب حرکت کنیم، افزود: این فسادنمایی غیر منطقی برای آینده نظام خطرناک است، زیرا در کشور پاک دست‌ها کم نیستند و نباید سرمایه‌های اجتماعی را زیر سوال ببریم.

مداحی پرحاشیه امروز قبل از خطبه‌های نماز جمعه!

شعرخوانی سیاسی رضا نریمانی، باعث واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. بسیار معتقدند این اشعار به نحوی توهین به رئیس جمهور و انتقاد به راى مردم در انتخابات ریاست جمهوری بوده است. این مداحی با این مضموم شروع شد: انقلاب امام سالم بود. انتخاب غلط فساد آورد.

پاسخ محرمانه شورای نگهبان به رحمانی‌فضلی درباره اظهارات رئیس جمهور

یک عضو حقوقدان شورای نگهبان اعلام کرد که برای حفظ انسجام و وحدت کشور پاسخ نامه وزیر کشور درباره اظهارات رئیس‌جمهور به‌طور محرمانه برای او ارسال شده است. هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی نوشته است که فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های نظارت استانی و هیات مرکزی نظارت بر انتخابات تمام شد و اکنون زمان رسیدگی به شکایات داوطلبان از نتایج اعلام شده توسط خودِ اعضای شورای نگهبان است. کار شورای نگهبان تازه آغاز شده و تلاش می‌شود، شکایات به‌طور دقیق بررسی شود تا حقی از افراد و مردم ضایع نشود. نتایج اولیه بررسی صلاحیت‌ها نشان داد در میان تأیید و رد شده‌ها، افراد شاخصی از هر دو جناح هستند و با هر کس در هر جایگاه و با انتساب به مقامات نیز مماشات نشده است.

جمله رهبر انقلاب درباره ترامپ که تیتر لس‌آنجلس تایمز شد

رهبر معظم انقلاب گفت: ترامپ «دلقکی» است که به ایرانیان خیانت خواهد کرد. این جمله تیتر پایگاه اینترنتی لس آنجلس تایمز شده است.

گلایه حق شناس از حضور لاریجانی در جلسه تصمیم گرانی بنزین

حق شناس، عضو شورای شهر تهرانگفت : چرا رئیس مجلس بدون اجازه بقیه نماینده‌ها به جلسه خصوصی سران سه قوه رفت و بنزین ۳ هزارتومانی را تصویب کرد. چه کسی اجازه داده پول مازاد بنزین را استفاده کنید. به مردم شوک وارد می‌کنید و انتظار دارید مردم واکنش نشان ندهند.

واکنش سفیر ایران به طرح مذاکرات جدید

بهرام قاسمی تاکید کرد: طرح انجام مذاکرات مجدد، اقدامی بهانه جویانه برای توجیه ناتوانی و بدعهدی طرف‌های اروپایی است. سفیر ایران در فرانسه، در واکنش به برخی اظهار نظر‌ها از سوی مقامات اروپایی‏ در مورد مذاکره مجدد در ارتباط با برجام در توییتی نوشت: «هیچ خردورز سیاسی آشنا به مباحث ‎برجام تردیدی ندارد که این تفاهم تنها و یگانه راه حل ممکن تلقی می‌شود. طرح مذاکرات مجدد به هر دلیل صرفا اقدامی بهانه جویانه برای توجیه ناتوانی و بدعهدی طرف‌های اروپایی است.»

کشته شدن بیش از صد نظامی آمریکایی در حمله موشکی ایران

«کاترین شاکدام» تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی طی گزارشی در پایگاه خبری تحلیلی «سیتیزن تروث» نوشت: به گفته مقام‌های نظامی عالی‌رتبه، نظامیان آمریکایی پیش از حمله مجبور بودند تجهیزات خود را از سراسر عراق به پایگاه عین‌الاسد در استان الانبار بیاورند تا امنیت آن‌ها را تامین کنند. «سیتیزن‌تروث» در این گزارش ادعا کرد به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد بیش از صد نظامی آمریکایی در حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد در عراق کشته شده‌اند. این وبگاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها تا کنون هر گونه تلفات در حمله به پایگاه عین‌الاسد را تکذیب می‌کنند، مدعی شد به زودی ویدئو‌ها و مدارک بیشتری از پایگاه عین‌الاسد را در دسترس عموم قرار می‌دهد

فدراسیون فوتبال نامه سلب میزبانی از تیم‌هی ایرانی را تایید کرد

روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره مباحث منتشره پیرامون میزبانی تیم‌های ایرانی از حریفان در زمین بی‌طرف بیانیه‌ای صادر کرد. فدراسیون فوتبال در این بیانیه اعلام کرده است؛
۱ - فدراسیون فوتبال امروز نامه‌ای رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده است و به موجب آن اعلام شده که کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم‌های ایرانی در فصل جدید را در کشور بی طرف برگزار کند.
۲ - فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از دریافت نامه و در روز جمعه جلسه‌ای را با حضور کلیه مسولین مرتبط با موضوع برگزار کرد و مراحل اولیه پیگیری ویژه در این‌باره به سرعت آغاز شد.
۳ - همچنین مقرر شد در روز شنبه جلسه دیگری در این باره با حضور مدیران چهار باشگاه نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود و تصمیم مقتضی با اعلام نظر باشگاه‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو اتخاذ شود.
۴ - موضع نهایی باشگاه‌های ایرانی ظرف روز‌های آینده و پس از تصمیم گیری قطعی کنفدراسیون فوتبال آسیا از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

آیت الله سیستانی از بیمارستان مرخص شد و به نجف بازگشت

آیت الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان بعد از انجام عمل جراحی به دلیل شکستگی در ران پای چپ در بیمارستان الکفیل در استان کربلا امروز (جمعه) از بیمارستان مرخص شد و به منزلش در نجف اشرف بازگشت. سایت بغداد الیوم روز پنجشنبه به نقل از احمد الصافی، نماینده آیت الله سیستانی از موفقت آمیز بودن عمل جراحی وی خبر داده بود.

علم‌الهدی: رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ با میش است

آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد: در این موضع دفاعی انواع کار‌ها را می‌کنند. داخل ما فتنه و توطئه می‌کنند و حرکت نظامی را هم نمی‌تواند انجام دهد و اگر بخواهند حرکت نظامی را انجام دهند، باید هسته خود را در منطقه خاکستر شده ببینند؛ لذا دشمن در صدد این است اندیشه‌هایی به وجود بیاورد که بتواند مردم ما را در حرکت‌های انقلابی مردد کند. دشمن آن اندیشه‌های فاسد را دارد ترویج می‌کند و در برخی مجامع به گوش می‌رسد و آن مساله دو قطبی امنیت و مقاومت است و می‌خواهد بگوید مقاومت شما این می‌شود که امنیت شما را از بین می‌برد و دارد این را تلقین می‌کند. آیا ما با مقاومت می‌توانیم امنیت داشته باشیم یا بدون مقاومت؟ خطیب نمازجمعه این هفته مشهد یادآور شد: یک گله گوسفند را در نظر بگیرد که چوپانش ضعیف است و گرگ حمله کرده است. یک جور گوسفند در برابر گرگ تمکین است و بخشی دیگر بز‌های قوی شاخ‌دار هستند این‌ها شروع می‌کنند با گرگ به جنگیدن و با گرگ مبارزه می‌کنند. آیا آن گوسفندان سر به زیر امنیت دارند یا آن بز‌های رزمنده امنیت دارند؟ دشمن، دشمن است و گرگ است. امام (ره) چهل سال پیش گفت: رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ با میش است. او جز دریدن و پاره پاره کردن کار دیگری ندارد.

سردار حاجی‌زاده: مردم امیدشان را از دست ندهند

سردار حاجی زاده در حاشیه نماز جمعه این هفته تهران به امامت مقام معظم رهبری با بیان این‌که "فقدان حاج قاسم برای همه سخت است" اظهار کرد:، اما نیرو‌های مسلح اعم از هوافضا، قدس و نیروی زمینی هر کدام نماد و پیشانی‌ای دارند که ممکن است حاج قاسم، سلامی، حاجی زاده باشد، اما واقعا افراد به درد بخور و کاری در این نیرو‌ها هستند که اساسا کار دست آنهاست و با نبود حاج قاسم و شهید مقدم و حاجی زاده و امثالهم اتفاقی نمی‌افتد. بر اساس گزارش خبرگزاری صدا و سیما وی تاکید کرد این مسیر نورانی ادامه می‌یابد و مردم امیدشان را از دست ندهند و احساس نکنند که شکافی ایجاد می‌شود و کار‌ها از دور خارج می‌شود. تازه بچه‌هایی که از گذشته پای کار بودند با انگیزه بیشتر به میدان می‌آیند.

امام جمعه اصفهان: در هیچ کجای دنیا مشاهده نخواهید کرد که اگر اشتباهی رخ داد، مسئولان آن را به گردن بگیرند

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، شهدای سانحه هوایی و همچنین رحلت آیت الله محلاتی اظهار کرد: خودم و همه شما نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت می‌کنم. وی ادامه داد: این ناراحت کننده است که برخی افراد غافل اند و شیرینی‌های به دست آمده را به تلخی می‌کشانند و گوش آنان همواره به دهان دشمنی است که جنایتکاریش از گذشته تا کنون مرتباً ثابت می‌شود. نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تاکید کرد: خداوند در قرآن می‌فرمایند جهنم را برای کسانی آماده کرده ایم که عقل دارند، اما اندیشه نمی‌کنند، چشم دارند، اما نمی‌بینند، گوش دارند، اما نمی‌شنوند و اینان مانند چهارپایان هستند. آیت الله طباطبایی نژاد در خصوص سانحه هوایی و شهادت جمعی از دانشجویان نخبه کشور تصریح کرد: همه ملت ایران از این اتفاق ناراحت هستند، اما در هیچ کجای دنیا مشاهده نخواهید کرد که اگر اشتباهی رخ داد مسئولان آن را به گردن بگیرند به غیر از ایران که سردار سلامی و حاجی زاده این اشتباه را به گردن گرفتند و گردن خود را از مو باریک‌تر دانستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۸۵
قابل توجه امام جمعه اصفهان.ژاپن کشور صنعتی استعفا میدن خودکشی هم میکنن
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
استعفا میدن خوبه ولی خودکشی کاری احمقانه است
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
این شعارها و رد شدن از پرچم ها و نفرین و مرگ و دشمنی ......هیچکدام مشکل کشور ما را حل نمیکند . . دو مشکل عمده در کشور وجود دارد و راه حل ان هم با تجارب علم و عقل قابل حل شدن هست . مشکل اقتصاد با علم اقتصادی حل میشود و مشکل دوم دمکراسی .
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
وقتیکه زیاد مماشات کنی و به بقیه رو بدی آنوقت عده ای بی هویت و بی شخصیت و بی شعور بخود اجازه ی اهانت به عکس فردی را خواهند داد که ۲۵ ، ۰۰۰ ، ۰۰۰ نفر برای تشییع پیکر او شرکت کردند و شصت نفر بخاطر پیکرش، کشته شدند

درصورتیکه در آلمان، فرانسه، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا اگر فقط قصد تحقیق درمورد واقعه من درآوردی هولوکاست را داشته باشی، زندانی و سرانجام محکوم خواهی شد!
Admin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
بارها گفته ام بازهم میگویم که حضور تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا جز بردن آبروی فوتبال ایران دستاورد دیگری ندارد چون عملا دستمزد یک بازیکن یک تیم خصوصی قطری سعودی یا اماراتی برابر است با کل بودجه یک سال یک تیم دولتی ایرانی بنابراین ما باید از این تصمیم بسیار مسخره AFC نهایت استفاده را ببریم و حداقل برای دوسه سال در این مسابقات بی ارزش و بسیار بی کیفیت حضور نیابیم تا اینکه نظرشان را عوض کنند هیهات من الذله
بری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
من کاملا با محاکمه اپراتور پدافندی سپاه مخالفم چون هرکاری کرده بخاطر محافظت و مراقبت از هموطناش بوده حتی در دوران جنگ جهانی امریکاییها در ماجرای مثلث برمودا و غیره کلی هواپیما و کشتی آمریکا رو اشتباهی نابود کردند در تاریخ ثبت شده و میتونید بروید و در اینترنت اشتباهات جنگی کشورها در جنگ های مختلف رو جستجو کنید و ببینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
23:57
کاربر بری
کاملا موافقم
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بری ؟ بستگانت در هواپیما بود هم همین نطر را میذاشتی ؟
احسان
| Germany |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
متاسفانه این تریبون داران در نظام مقدس هیچگونه اطلاعی از خواست های مردم و وضعیت کشورهای دیگه تو دنیا ندارن، همه جای دنیا بعد از اشتباه مسئولین استعفا میدن و محاکمه میشن
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
آرزو دارم برای عزیزانتون اتفاق بیفته بعد ببینم بازم همین نظر رو دارید یا نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
امام جمعه اصفهان بدلیل عدم اطلاع از اخبار جهان ، صلاحیت این منصب را ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اقای روحانی چراقبل ازبرخاستن رهبرازمحراب نمازجمعه راترک کردید؟!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بخاطر ای است که شما از دنیا بی خبرید
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
لطف کنید بفرمایید که در کشورهای آمریکا ، فرانسه و آلمان چطور
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
۲۳،۵۳ فکرنمیکنم شما تفاوت بین اصلاح طلب و اصولگرا را اصلا بفهمی
اگر لطف خدا نبود آن چند صندلی مجلس هم به اصلاحطلبان نمی رسید
اصلاحطلبان ۲۲ سال از جیب مردم خوردند و بردند و با کمال ........ منت هم میگذارند

اصولگراها هم کارشان تعریفی نداشته .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
داداش این اصولگراها بیان فقط دنبال تنش تو منطقه و ایران هستن فکر نکنم مجلس تو ایران کاره ای باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
صحیح است.
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
اصولگرا و اصلاح طلب تمام شد . احزاب کشور و تشکل احزاب باید مردم انتخاب کنند
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
نمیدانم این عدد 22 را از کجا استخراج فرمودید ، در 40 سال انقلاب بجز دوران اندک شهید رجائی و دوران آقای احمدی نژاد که از خط مشی اصولگرائی به سرعت منحرف شد بقیه سالها قدرت دست اصلاح طلبان بوده که پدر ملت رو درآوردن همه جوره به کشور آسیب زده اند . بیخود نبود آمد نیوز در انتخابات اخیر برای تقکر کنونی سر و دست می شکست ! که در فریب مردم موفق هم بود و حالا نتیجه همان انتخاب غلط گریبانکیر کشور شده
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
قدرت اجرای و سیاست گذاری هیچوقت دست مردم نبوده . من از کلمه اصلاح طلب استفاده نمیکنم . چون اصلا وجود خارجی نداره . چون این حزب را برسمیت نمیشانسن . اگر وجود خارجی داشت که اصلا نیازی به نظارت استصوابی هم نبود . بنابراین تا حزب مردمی و مستقل از مجلس و دولت مستقل وجود نداشته باشد رای دادن معنی سیاسی پیدا نمیکند . رای باید تاثیر گذار باشد . من خودم هیچ فرقی بین دولت های بعد از انقلاب موسوی و خاتمی و روحانی و احمدی نژاد نمیبینم . فقط تفاوت ماهوی بین دولت بازرگان وجود داشت که انهم هم نتوانست کار کند . چون در جو و شعار دولت نمیتواند کار کند چون اهداف و برنامه ها پشتوانه علمی ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
۲۲ سال غلط است
۲۴ سال
هاشمی رفسنجانی ۸ سال
خاتمی ۸ سال
روحانی ۸ سال

مابقی میشه ۱۶ سال که با اصولگراها در جنگ و نبرد و تحریم و .... گذران عمر کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
با توجه اینکه امسال اغلب ایرانیان در انتخابات شرکت نخواهند کرد، دعا می کنم که تمامی صندلی های مجلس نصیب اصولگراها بشود تا ببینیم چه میتوانند بکنند و کدام گره از مشکلات کشور ما به دست آنها باز می شود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
شش دوره ریاست جمهوری باضافه نخست وزیری طولانی مدت میر حسین موسوی دست همین طیف افسادیون بود که الان نتیجه ش اقتصاد ویران
خودتون انتخاب کنید خب این نمایشم جم کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بس کنید اینقدر شعار و مرگ و غیره رو
اصلاحطلبان همان اصولگراها در لباس غیر خودی هستند
تابناك انقدر عناوين و متون نقل مي كني فقط براي مواردي كه مطميني كسي نمي تونه بهت گير بده نظر مخاطبين رو نشر ميدي
تو همين خبرها يكي ملت رو با گوسفند مقايسه كرده يكي ميگه لطف كردن كه سرنگوني هواپيما رو گردن گرفتن ! يكي مي گه انتخاب مردم غلط بوده كه فساد همه جارو گرفته خلاصه هميشه مردم مقصرن و از ما بهتران كه به مردم بخت برگشته منت ميزارن
مرسي كه هستن !!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
خلایق هرچه لایق
امام جماعت محترم اصفهان
مگر راه دیگری هم باقی مانده بود .اگر جزء این بود باید شک میکردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
چرا تریبون و صدا وسیا و همه چیز دست یک جریان است.تا هرچه بخواهند به مردم توهین کنند
بزرگترین جنایت در آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی زاد و ولد هست و متاسفانه علارغم شرایط فلاکت باری که ساکنین این 3 قاره دارند بیشترین درصد رشد جمعیتی در دنیا متعلق به همین 3 قاره هست.

البته وضعیت 4 کشور ایران، ونزوئلا، کوبا و کره شمالی فرق میکند چون اینها مدینه فاضله جهانی هستند و فرزند آوری در آنها بسیار نیکوست و خیر و برکت فراوانی دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
هر چي محروم تر ، زاد و ولد بيشتر
کلوچه مثل کیک خامه ای شیرین است لاکن کلوچه بسیار سالم تر از کیک خامه ای است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شیرین تر از همه حضور میلیونی مردم که تلخی آن تودهنی به مزدوران صهیونیزم و ترامپ قمار باز است
امریکا کشوری نیست که بشه جلوی انتشار اخبار رو گرفت و اگر کشته ای باشه حتما تا الان عکس هاش منتشر میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
بله مسلما شما اطلاعات زیادی در این باره دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
این اصولگراها بزور میخوان بگن آمریکایی‌ها کشته شدن خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
ای خوش خیال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اتفاقا آمریکا کشوریست که اگر خلاف برنامه اقدام کنی دودمانت رو به باد میدن فعلا ضربه مغزی خفیف رو داشته باش تا بعد
دردآشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اندکی صبر. عکسهاش هم منتشر میشه. گرچه اون روز هم اگر خود ترامپ هم تأیید کنه باز شما و امثال شما میگین فوتوشاپه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
انشااله دموکراسی آمریکایی به سبک زندان ابو غریب و خاورمیانه نصیبت بشه متوهم
در برتری قدرت نظامی شکی برایمان باقی نمانده اما چرا هنوز از محاکمه واقعی ، جدی ، غیر صوری و مردم پسند مفسدان اقتصادی مخثوصا مافیای خودرو خبری نیست ؟؟

چند وقتی است از مبارزه با فساد خبری نیست !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
نمایش تعطیل شد بقیه خودین
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
قدرت نظامی و رشد اقتصادی و رشد سیاسی و شعور سیاسی . بالابردن سطح فرهنگی و رشد دمکراسی باید موازی هم باشد .
امام جمعه اصفهان احتمالا تا به حال چیزی در مورد کشور ژاپن نشنیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
كلاً چيزي نشنيده
احسان
| Germany |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
و کره و کشورهای اسکاندیناوی و خود آمریکا و... ایشون مشهورن به بروز بودن اطلاعاتشون!
واقعا در هیچ کجای دنیا همه چیز اینقدر خوب نیست
منتی نیست که بر گردن مردم میگذارید که اشتباهتان را به گردن گرفته اید. منت ندارد. شرمساری دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
در تعریف قدرت سیاسی فرمولی دارد که . (قدرت و محبوبیت از درون صندوق رای هست نه کف خیابان . ) اگر مبنا کف خیابان باشد اسمش دمکراسی نیست اسمش ارودکشی خیابانی هست . فقط صندوق رای ملاک هست
اولن کدوم مردم؟

دومن مردم عادی که حدود 99 درصد جامعه رو تشکیل میدن الان سالهاست که امیدشون رو به همه چیز از دست دادن و من خبر دارم که خیلیهاشون دیگه ترک دین کردن.
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
پس. آن خیل عظیم که تشییع سردار آمدند همه بی دین بودند
عجب
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
دروغ اولین افت کشور هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تشیع سردار ربطی به دین نداشت . او سرباز وطن و سردار ملی بود . مگر همه کسانی که یاد شهدای دفاع مقدس را
گرامی میدارند از فرط دینداریه ؟‌
خیلی از شهدای اون زمان از اقلیت های مذهبی بودن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
مهم نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
مطمعنی؟؟؟!!!99 درصد

آقای همه چیز دان یه جور بگو 99درصد باور پذیر باشه
اقای نریمانی درست گفتند چون عده ای از مردم که به روحانی رای دادن پشیمونیم ، پشیمونیم ، پشیمون
پاسخ ها
ویشاندی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
یعنی واقعا فکر میکنی از بین اونها کس دیگه انتخاب میشد وضع بهتری داشتیم؟
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
ویشاندی عزیز چیزی رو که اتفاق نیفتاده از قبل نمیشه قضاوتش کرد
باقر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
انتخاب غلط مردم بعد از انتخاب بسیار غلط شورای نگهبان
اتفاق افتاده است
اخبار دروغ منتشر نکنید.
ما نیازی به جعل خبر نداریم به اقتدار سپاه هم باور داریم.
سایت سیتیزن تروث را خواندم کاترین شاکدام گفته به گفته ی مقامات ایرانی... مقامات ایرانی ادعا کردند...
نگفته کسی از آمریکا مرگ 80 یا 100 نفر را تایید کرده یا چنین عقیده ای دارد.
انقلاب امام سالم بود انتخاب غلط فساد آورد. اولا انقلاب طبق گفته خود امام، متعلق به همه آحاد مردم بوده و هست. پس انقلاب مردم و امام سالم بود. بعد اینکه پس الآن به فساد اعتراف میکنید. خوبه. کسانی را که میشد انتخاب کرد شورای نگهبان به مردم معرفی کرده. . آخر اینکه مثل همیشه گناه و تقصیرها را گردن دیگران و مردم نیاندازید و تقصیر خودتان را گردن بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
خیلی ببخشید که ما مردم با انتخاب غلط‌مون به فساد دامن زدیم. عذر می‌خواهیم که مسبب اصلی فساد ما هستیم. ما را عفو کنید و یک فکری برای فساد بکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اصلا هرچی فساده مال مردمه . مسئولین خدا رو شکر همه قدیس هستند
فردوسی فرمود:

همی آز کمتر نگردد بسال / همی روز جوید بتقویم و فال

چه گفتست آن موبد پیش رو / که هرگز نگردد کهن گشته نو

تو چندان که گویی سخن گوی باش / خردمند باش و جهانجوی باش

چو رفتی سر و کار با ایزدست / اگر نیک باشدت جای ار بدست

نگر تا چه کاری همان بدروی / سخن هرچه گویی همان بشنوی

درشتی ز کس نشنود نرم گوی / به جز نیکویی در زمانه مجوی

به گفتار دهقان کنون بازگرد / نگر تا چه گوید سراینده مرد
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
احسنت
ایت الله سیستانی جالبه مریض که میشن میرن بیمارستان کربلا
من مطابق انچه اینجا رواله انتظار انگلیسی و ... داشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
مرجع عالیقدر شیعیان به همین دلیل محبوب و مردمیه
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
اینجا هم همه نمیرن انگلیس عزیز
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
واسه عمل شکستگی استخوان رفته که در دوقوزآباد ایران هم انجام میشه
اینهمه افراد بدون صلاحیت در مجلس داشتیم که تازه یکبار هم تایید شده بودند. در بقیه جاها مثل بانکها ، شرکت ها ، دولت ، نهادها و ... چه خبر است؟
جناب تاجر نیا ، شما با داشتن اکثریت مجلس دهم و دولت دوازدهم ، نتوانستید هیچ دفاعی از منافع مردم و کشور انجام بدهید
البته اشکال از کل این سیستم است که مجلس و دولت ، نمایشی و دکوری است
لدا لطفا شهامت داشته باشید و مردم را به شرکت در انتخابات از پیش باخته ، دعوت نکنید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
روزنامه کیهان و جناب شریعتمداری که پس از انتخابات مجلس دهم و نیز بعد از انتخابات هیئت رئیسه فرمودند «دو به صفر» به نفع ما! حالا شما میگویید اکثریت با اصلاح طلبان بوده؟ کدوم حرفو باور کنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
خوت هم فهمیدی چی گفتی
دادن تریبون به بر خی مداحان تفرقه افکن بار اول نیست.
مداحان باید صرفا مدح کنند اولیای الهی را نه تنفرافکنی .
در نماز فطر. جمعه . و .... لطفا بجای حضور مداح تفرقه افکن از قاریان ممتاز بین المللی استفاده شود تا شان مردم حفط شود. هیچ کس حق ندارد به حق انتخاب انسانها توهین کند. هیچ کس .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
اينا فرمايشي دعوت ميشن سر خود كه نميان .
رحیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
جدی نباید تفرقه افکنی کنن!
به اون سلبریتی ها بگو تفرقه افکنی و نفرت پراکنی نکنن
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
احسنت رحیم جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
شما میگی تفرقه افکنی،

ما میگیم روشنگری!
سید رضا نریمانی درست گفته.حقیقت تلخ تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
ملت فقط آنچه را آقایان تایید می کنند و می فرمایند انتخاب می کنند و این مداح هم نباید به ملت توهین کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
2307 بله، هر آنچه تایید صلاحیت شده باشند را انتخاب میکنیم
ما باید سنت زیبا و حسنه فرزند آوری رو در کشور گسترش دهیم و هر خانواده ایرانی باید حداقل 5 فرزند و حداکثر 14 فرزند داشته باشد.

فرزند اجاق خانه است و باعث دلگرمی والدین میشود.

علاوه بر این شما زمانی که تعداد فرزندانتان زیاد باشد قوت قلب هم خواهید داشت و در کارهایتان میتوانید از آنها استفاده کنید و اگر زمانی دچار درگیری با کسی شوید تعداد شما بیشتر خواهد بود و میتوانید در نبرد پیروز شوید.

علاوه بر این تعداد بیشتری سبد غذایی و مبلغ بیشتری یارانه هم به راحتی و بدون هیچ زحمتی از دولت دریافت خواهید کرد.
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
طنز آخر شب
مرسی جالب بود
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
نسل ما که بدبخت شد
کاش یک مسئول مثل نخست وزیر کانادا در ایران داشتیم.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
همون کانادایی رو میگین که خیلی از اختلاس گرا میرن اونجا ودر امان اونها هستند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
هر چند ذات سیاست جوریه که آدم خوبا به جایی نمی‌رسن ولی جاستین ترودو نامبر وانه واقعاً
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
این هم بازار گرمی میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
آقای حسین کانادایی ها هرچی هم باشند ضد منافع ملی خودشون نیستن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
کاملا درسته اگه یه نفر مسئول توکشورمان مثل ترودو بود که ایران هم میشد کانادا.حسرتو افسوس
میگن دیوانه یک سوزن در چاه میندازه که هزار عاقل نمیتونن اون رو در بیارن حکایت ماست

والدین ما از سر ساده لوحی و حماقت در شرایط بسیار اسفناک و به طمع چند برگ کوپن و چند هزار تومن حق اولاد و یارانه زاد و ولد کردند و ما را در این شرایط اسفناک قرار دادند اما ما میتوانیم این چرخه معیوب را قطع کنیم و راه حل آن هم بسیار ساده هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
اون سنگ مجید نه سوزن.
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اگه با عوض کردن سنگ و سوزن اصل مطلب رو متوجه میشین خوب شما این کارو کنین.ما که با سوزن و سنگ و دسته بیل و ... اصل مطلب رو میگیریم
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
خواهر من سنگ یا سوزن چه فرقی میکنه

مهم پیام هستش که رسونده بشه
در هيچ كجاي دنيا مشاهده نخواهيد كرد كه اگر اشتباهي رخ داد مسئولان ان را گردن بگيرند !!!!! ببينيد اختيار ما دست چه كساني افتاده .
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
اختیارت دست انتخاب های خودته عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
واقعا خیلی اشتباهه مملکت اسلامی خودمون را گاهی اوقات در بعضی امور با دیگر ممالک مقایسه میکنیم....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
جناب حسین خان
یعنی فرمائید ما این امام جمعه ها انتخاب کردیم یا ..؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
خوب انتخاب کن برادر احساسی هرگز
امام جمعه اصفهان بد نیست یه کم تو دنیا تابی بخورید لااقل شیوه عذر خواهی ژاپنیها روببینیدوبعد قضاوت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
حسين اقاي كامنت بالا مگه امام جمعه رو من انتخاب مي كنم
آقای هاشم زائی برخی نمایندگان هستند که شان نمایندگی را رعایت نکره و ذهنیت منفی ایجاد کرده اند . در پائین آوردن شان مجلس همه نمایندگاه سهیم بوده اند چه انهائی که فساد کرده باشند و چه انهائی که ملاحظکرده و با مفسد و یا متخلف برخورد قانونی و یا تدکر شرعی نداده باشند و چه انهائی که تحلفات را لاپوشانی کرده باشند .
حال اگر شورای نگهبان گفته نود مورد مشکلی مالی داشته اند من و امثال من تعجب نخواهیم کرد و باور داریم که تعداد افراد مشکل دار بیشتر است و مستند شده ها فقط 90 تا اشت .
اگر نماینده ای به حلال و حرام اعتقاد داشته باشد و فساد کرده باشد سئوال شما بیمورد است مسلما هیچیک از مراجع نمیتواند حقوق ایشان در گذشته و 4 ماه آینده را حلال کند . و گر فساد نداشته باشد و بفرض هم در این لیست باشد که حقوقش حلال است و مسئولیت این اتهام به عهده شورای نگهبان در دنیا و آخرت . پس نماینده پاکدست نیازی به سئوال از مراجع ندارد .
انشالله شما هم اگر مسئله سیاسی دارید به حلال و حرام وصل نکنید و حرف دلتان را بگوئید.
مگر آقای سیستانی بیمارستان اختصاصی ندارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
مگه ایرانه ؟! تا زه در ایران هم نتشریف میبرن انگلیس
مثل اینکه امام جمعه اصفهان از وجود کشوری به اسم ژاپن اصلا اطلاع نداره!!!!!!
اتفاقا ایستادگی کشوری مثل کانادا باعث شد دلیل اصلی سقوط هواپیما مشخص بشود در ایران که تا سه روز همه چیز را انکار می کردند
جناب کدخدایی فعلا تمام رییس جمهورهایی که تو کشور انتخاب شدند قدرت همین شورای نگهبان رو هم ندارن پس لطفا شما یکی سکوت ؟؟؟
آیا شعر مداحان قبل از مراسم بررسی نمی شود ؟
هر چه بخواهند می خوانند؟
هنوز خاطره شعری که میثم مطیعی خواند و در نماز عید جنجال شد فراموش نشده
دور دور مداح ها است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
حقیقت گاهی تلخ است اما شاید شما درست میگی و حداقل فعلا نباید چیزی گفت اما اگر هم حالا نگفت برخی فراموش میکنند ولی احتمالا بشود جور دیگری گفت.... ممکن است؟؟؟ احتمالا
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اینها مامورند
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
در اعتراضات این هفته بانکی آتیش زده نشد . شیشه خودرویی شکسته نشد . سنگی پرتاب نشد . اگر گفتی دلیلش چی بود ؟ آیا دهنت متبادر نمیشود که دفعه اول هم مردم نبودند . چون دوربین ها و آیفن های تصویری وقایع را ثبت میکنند . آبا واقعا بهش فکر کردی ؟
مردم مذاکره و صلح با آمریکا را میخوان
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
کدام مردم
آنان که روز تشییع سردار به خیابان ها آمدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
موش بخوره تو و آمریکای جنایتکارت را خوش غیرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
مگر هر آنکه به تشیع آمدند تماما پشتیبان همه سیاستهای نظام هستند؟ مصادره نفرمایید این حضور را؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
خطاب به نسیم .
اون موضوع هیچ ربطی به شخص یا چیز دیگه ای نداره
من خودم در تشیع سردار بودم . اعتقاد هم دارم باید با حفظ منافع ملیمون مذاکره کنیم . این وضع بد اقتصادی کشور نتیجه همین شعارهای اشتباهه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
خطاب به نسیم

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا ما گوسفند هم شدیم ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
ماچجور میشی هستیم که گرگ نمیتواند هیچ غلطی بکند؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
از اول هم در نظر امثال ایشون مردم همین بوده اند .
برخورد سیزده موشک به یک منطقه مجدود حتما باعث میشود عده ای مجروح بشوند البته مجروج هم نشده اند صدای انفجار ممکن است کمی روی اعصاب آنها تاثیر گذاشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
داداش مثل اینکه حواست نیست که طرف مقابل دشمن خارجی هست
فعلا جناب کدخدایی شما یکی جلوی رییس جمهور کشور قد علم کردی و داری بهش امر و نهی مبکنی ؟
پاسخ ها
احسان
| Germany |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
کسانی که با رای مردم انتخاب نشدن واسه کسانی که با رای مردم هرچند اشتباه انتخاب شدن شاخ و شونه میکشن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
هفت سال است رئیس جمهور جنابعالی هم جلو 80 میلیون نفر ایرانی قد علم کرده و صبح های جمعه متوجه میشه چه دسته گلهایی به آب داده
ازاصول خطبه ها توصیه به تقوا است واصل تقوا فاصله گرفتن از دروغ حال شما خود بیندیشید که ایا امام جمعه اصفهان سخن ثواب گفته اند یاناصواب
این مداحان چرا به ملت ایران توهین می کنند مگر نه این است که ملت بیچاره انتخاب شده های شما را مجبورند دوباره انتخاب کنند . شما بررسی و تایید می کنید بعد میگید باید به این ها رای بدید مردم چاره ای ندارند.

در ضمن این بار اصلا در انتخابات شرکت نمی کنیم تا توهین هم نشنویم !!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بله، هر آنچه تایید صلاحیت شده باشند را انتخاب میکنیم، اما خط مشی آنها متفاوت است و اگر این جنابان تایید نمیشدند شماها میگفتید دیکتاتوری

اگرچه امیدی نداشتم اگر فرد دیگری رای میآورد وضع بهتری داشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
جنابان ميثم مطيعي و رضا نريماني قراره رئيس جمهور هاي بعدي بشن و مملكت رو به بهشت تبديل كنن
سلام اول اینکه اگر اقای لاریجانی بدون کسب اجازه از اقای حق شناس در جلسه سران قوا شرکت کرد اینجانب از طرف ایشان عذرخواهی میکنم دوم اینکه امام جمعه محترم اصفهان گفتند در خصوص اصابت موشک عذر خواهی شده است . باید عرض کنم در دین مسیح (ع) برای جبران اشتباه به کلیسا میروند و اعتراف به اشتباه و خطا میکنند اما در دین مبین اسلام از فرمایش پیامبر گرامی اسلام امده است که "کسی به اشتباه خویش اعتراف کند به انسانیت نزدیکتر است" ایا این اتفاق صورت نگرفته است؟
سی و اندی سال خدمت کردم ، تا سال ۸۴ امید زیادی به اصلاحات ،و رفع نواقص ،و تغییر شرایط را داشتم ، اما از سال ۸۴ به بعد ، هر ساله درصدی از امیدم از ذهن پاک میشد ، از شال ۹۶ به بعد دیگر امیدی به اصلاح ،و سازگاری با شرایط منطقه ،و نسلی ،و رشد جامعه ،و تکوین علمی در تغییرات لازم ،و ضروی به صفر رسیده ؟
اتفاقا آمریکا در جریان ساقط کردن ایرباس فوراً مسئولیت آنرا پذیرفت و گفت اشتباهی آنرا هدف قرار داده. لطفاً حافظه تاریخی ملت را زیر سوال نبرید.
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
به دروغ ادعا کرد اشتباه زده و اگر صادق بود در ادعایش مدال به افسری که شلیک کرده بود،نمی داد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
نسیم جان ، کاری به راست و دروغش ندارم. ایشون میگه هیچکس در دنیا مثل ما نمیاد بگه اشتباه کردم ، من نمونه آوردم. ضمناً بفرمایید ما با مسببین اشتباهمون چه کردیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اشتباه کرده بعد هم به فرمانده اش بابت این اشتباه مدال شجاعت دادند قربون حاقفظه تاریخی تو برم علی آقا فقط چیزی پهلوی خودت بزار چشمت نزنن
یک روز خاصی در جای برای مخالفین برای راهپیمایی اختصاص بدین .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
مخالفین مردم نیستند،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بجای خسارت به کشور برن کار کنن.خیلی که شعار میدن ایران رو دوست دارن که،پس تو عمل ثابت کنن.
اقا اصلاح طلب و اصولگرا چیه
این چند سال نشون داده شده هر کدوم اومدن فکر منافع شخصی و حزبی خودشون بودن فارغ از مردم و دغدغه و مشکلات مردم
نه چپ میخایم نه راستی،
نه اصلاح طلب نه اصولگرا،
هر دو روی یک سکه هستند (فقط اصلاح طلبان مملکتو بیشتر در معرض صدمات خسارات اقتصادی و تحریم و جنگ قرار دادند)

فقط افراد انقلابی و حزب الهی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
علت ابنکه در ایران خصوصی سازی جواب نمیده و قدرت احزاب جواب نداده چند دلیل دارد . اول اینکه احزاب واقعی نیستند و تا همین اواخر هم قدرت احزاب را در کشور مقامات ایران باور ندارند و الان هم اصلاح طلبان را رد صلاحیت کردند مکانیزم ساختار قدرت در ایران اشکال اساسی دارد که الان بحث جدی این هست که ایا قدرت مردم بدون پشتوانه احزاب قدرت اجرایی دارد یا خیر . اصلا نطر مردم در سیاست گداری و تصویب قوانین لحاظ میشود یا خیر . ایا مجلس در راس قدرت هست یا خیر .
نمی گه چرا باید 90 نفر از یک مجلس رد صلاحیت بشوند چه شده که بعد از اینهمه سختگیری شورای نگهبان این افراد وارد مجلس شدهاند اینها اگر فساد مالی داشتهاند چرا با انها برخورد قضایی نداشتهاند البته برای همه نه برای یک عده مثل حقوقهای نجومی زمینهای نجومی نشه اگر از خودمونه اشکال نداره ولی اگر از طرف مقابل باشه باید به صلابه کشاند . میگه انهایی که رد صلاحیت برای مجلس اینده شدهاند اکنون حقوق نگیرند از خودش فانون می سازد یعنی توقع دارد نمایندگان کار بکنند ولی حقوق نگیرند چون رد صلاحیت شدهاند خوب مجلس منحل کنید تا حقوق نگیرند
بسه دیگه خسته شدیم .امروز ماشینم پنچر شد.خجالت بکشین دیگه با این انتخابتون.اگه درست انتخاب کرده بودین الان ماشین من پنچر نبود.با همه دنیا رابطه حسنه داشتیم.دلار دونه ای صد تومن بود.اب و برق و اتوبوس مجانی بود.بلوچستان سیل نمیومد.مردم محروم اتیوپی گرسنه نبودن.فیدل کاسترو هنوز رهبر کوبا بود.کره زمین گرمتر نمیشد. وهزاران مورد دیگه .بزبون خوش بهتون میگم ایندفعه اگر درست انتخاب کردین که کردین وگرنه میرم از ژاپن و و کانادا نماینده میارم براتون حالا خود دانید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
مسولین که بالغ بر چند هزار نفر هستند را با مسولین ژاپن جابجا کنید فکر کن چه اتفاقی میفتد . اولین‌کاری که مسولین‌ما اگر مسولیت در ژاپن داده شود این هست . تمام کارمندان شرکت های بزرگ و کوچک کار را تعطیل کنید و بروید روسری سر کنید و مردان هم لباس استین بلند بپوشند. گشت ارشاد . بالارفتن از سفارت امریکا در زاپن ......
تابناک در شب های که اوضاع کشور در خطوط خاصی یا حادثه ای وجود دارد مثبت و منفی را حذف میکند و در شب های که وضعیت سیاسی کشور سبز و اوکی هست مثبت و منفی را حذف نمیکند . بستگی به روحیات و مزاج سیاسی کشور دارد . تابی واقعا سلایق جالبی داری . خسته نباشی . خیلی باحالی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
گاهي اوقات هم به مزاج خودش بستگي داره
ما که نه گرگیم نه گوسفند ونه بز پس مشکل شما بما ربطی نداره جناب
مذاکره با سازش تمام می شود لاکن دعوا با جنگ و ویرانی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
اما ... بعد از جنگ و ویرانی آبادانی است و بعد از مذاکره ذلیلانه غارت است و چپاول
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
سازش با مذاکره
ظاهراً جناب علم الهدی به کنایه امام در باره وجود رابطه گرگ و میشی بین آمریکا و ایران دقت کافی نکرده‌اند که چنین بی مهابا ملت بزرگ ایران را به دو گروه شامل گوسفندان ساکت و بدون امنیت ، و بزهای شاخدار و با امنیت تشبیه می کنند. ایکاش برخی امامان محترم جمعه کمی از سیره و شیوه آن پیر سفرکرده در سخنرانی های خود بهره می‌بردند.
ما که نفهمیدیم که اگر مردم به شخصی رای دادند ومسئولیتی را به او سپردند حق تصمیم گیری دارد ؟ شورای نگهبان تصمیم می گیرد ؟ مداحان تصمیم می گیرند ؟بالاخره تصمیم گیرنده در مسائل کلان کیست؟ وزارت خارجه باید از زبان چه کسی سیاست نظام را به کشوری منتقل کند ؟
می دانید جهل مرکب چیست؟
اولا که شعری که سید رضا نریمانی اجرا کرد تقریبا اواخرش اون بیت انقلاب امام سالم بود... رو داشت نه اولش!!!
دوما مضمون درسته نه مضموم!!!!!!!!!!!
من دل خوشی از روحانی وکارهاش ندارم اما این خرابکاریها از زمان احمدی نژاد شروع شد ایشان نفت را 150 دلار وبدون محدودیت فروخت کدوم دستاوردی رو برای کشور به ارمغان آورد غیر ازتوررررررم
انتخابات معنی نداره آبکی ترین انتخابات
ادب مرد به زدولت اوست
اینها یا خواب هستند یا خودشان را به خواب زدند
اولا امام جمعه اصفهان لطفا از حصارهایی که دور خودتون کشیدید بیرون بیایید و حقایق کشورها را ببینید.ببینید که بخاطر دو دقیقه تاخیر قطار وزیر تا کمر جلوی مردم خم میشه و معذرت خواهی میکنه.ببینید که بابت بهمان موضوع کم ارزش از نظر شما چند مسئول رده بالای کشورها استعفا میدن و محاکمه میشن اما شماها خوابید
مشكل اقتصادي ما نه مسئولانمام هستند نه امريكا بلكه عدم ظرفيت كشور با 80ميليون جمعيت است اگر جمعيت ما 40ميليون نفر بود نه بيكاري داشتيم و نه مشكل اقتصادي
حذف 90 نماینده توسط شورای نگهبان اتفاق مبارکی است . التزام به اسلام به زبان نیست به عمل است . در زمان پیامبر از بعد سیاسی قضیه مهم بوده که اقرار به زبان برای التزام کافی باشد ولا غیر .
نمی خواهد نگران شرعی و غیر شرعی بودن حقوق آقایان باشید. این همه وقت با بی مسئولیتی شرایط نابسامانی را رقم زده اند و حقوق گرفته اند مابقیش هم روش!
امام جمعه محترم اصفهان ظاهرا از اوضاع کشور کره ژاپن کانادا و.... مطلع نیستند
ظاهرا امام جمعه اصفهان از دنیا بی خبر هستند. نخست وزیر همین اوکراین به خاطر یک تماس تلفنی استعفا داد.
البته خدا اموات سردار حاجی زاده را بیامرزد. ایشان مردانگی به خرج داد و فتح بابی شد برای برخی مسئولان پررو.
همه سر کاریم ؟
فقط جاستين ترودو
"علم‌الهدی: رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ با میش است"
حاج آقا ما گرگیم؟
معمولا در هر جنگي حتي دو قبيله آفريقايي باشه تلفات دشمن و چند عامل ديگر را بيشتر نشان مي دهند كه در دنيا امروزه به آن جنگ رواني مي گويند.
آمريكا جنگ رواني ... ايران جنگ رواني و اينها طبيعي هستند و ديگر كسي دست روي كتاب آسماني خود نمي گذارد و حرف راست تلفات دشمن را يا امكانات خود را بگويد.
آقاي امام جمعه اصفهان، در بسياري از كشورها براي چند ساعت تاخير هواپيما ، وزير مربوطه استعفا مي كند . در اينجا يك هواپيما با 176 نفر مسافر را سرنگون كرده اند ، بعد از سه روز واقعيت را گفتند و تا حالا هم كسي حتي عذر خواهي نكرده است . كمي بيشتر مطالعه و سپس اظهار نظر كنيد .
از یک طرف می گویی ما آنچنان قدرتمندیم که آمریکا جرأت مقابله با ما را ندارد از طرف دیگر می گویی رابطه ما را بطه گرگ و میش است
شرکت در لیگ قهرمانان آسیا از بی غیرتی است
(انقلاب امام سالم بود. انتخاب غلط فساد آورد.)
چه کسانی اجازه داده و میدهند که عده ای به بهانه دفاع تیشه به ریشه وحدتی که به برکت خون سردار خداوند بعنوان نعمت به مردم داده
میزند
چه کسانی باید صبارون شکور را عملا به مردم بیاموزند
چه کسانی مسئول این هستند که یک عده شده اند همه کاره و تصمیم گیرند و نماینده
ملت
چه کسانی باید جبران توهینی که این مداح به ملت و جایگاهخ قوه مجریه وشخص رئیس جمهور کرده را بدهد
ایا عمل روحانی در نماز جمعه جزء اعتراض به یک سکوت دربرابر توهین نبود
تا کی بناست ملت بخاطر این کشمکش های جناحی چوب بخورد انطور که
در رسانه ها و فضای مجازی بگویند
در ایران درنماز جمعه توسط یک مداح به رئیس جمهور ایران توهین شد وباز همان رسانه بگوید رئیس جمهور قبل از اینکه با رهبری سخنی بگوید محل را ترک
واز این اب گل الود ماهی بگیرند
ایا بزرگانی که توصیه که به وحدت میکند وقت ان نشده یک بازنگری در چنین مکان های مهمی بکنند
مگر اختلاس گرانی که به کانادا می روند از کدام قشر مردم هستند ؟
چراروحانی قبل ازبرخاستن مقام معظم رهبری از محراب نمازجمعه راباعجله ترک کرد؟!
در هیچ کجای دنیا مشاهده نخواهید کرد که اگر اشتباهی رخ داد مسئولان آن را به گردن بگیرند به غیر از ایران
کاترین شاکدام گفنه!!! همان مسیحی تازه شیغه شده جالبه که ایشان هرچی میگه در جهت منویات شماست. تابناک سانسور نکن
حرف آقایی نرمانی کاملا درست است
سالیان سال است که اشتباه انتخاب کردیم
دنیای امام جمعه اصفهان کجاست
سلام، لطفا کلمه هاراگیری ژاپنی ها را باز تعریف کنید و بر مبنای نظر آیه الله طباطبایی امام جمعه اصفهان اصلاح به جشن و شادی کنید. و یا به ژاپنی ها اعلام کنید که کلا روش خودشون را عوض کنند.
رهبر معظم انقلاب گفت: ترامپ «دلقکی» است که به ایرانیان خیانت خواهد کرد.
البته میشه گفت به کل دنیا نه تنها ایران
علم‌الهدی: رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ با میش است

ما دیگر میش نیستیم.....اگر واقعا پیشرفت کرده ایم!
باید گرگی باشیم در بین گله گرگها....فقط باید حد خود را شناخته و مدعی گرگ سردسته نباشیم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی