بازدید 5849
۱

آیا پرسپولیس به مهاجم گل نزن استقلال پیشنهاد داد؟

کد خبر: ۹۵۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ 15 January 2020

معاون باشگاه استقلال توضیحاتی در خصوص شایعه پیشنهاد پرسپولیس به مرتضی تبریزی بازیکن ناکام آبی ها در نیم فصل اول و مخالفت باشگاه استقلال ارائه کرد. تا مشخص شود ماجرای این شایعه جنجالی چه بود. 

به گزارش تابناک ورزشی، بهرام امیری درباره رد شدن برنی ایبینی بازیکن خارجی مدنظر استقلال در تست‌های پزشکی اظهار داشت: طبق گزارش ایفمارک، این بازیکن دچار مشکل بود و به همین دلیل عقد قرارداد با او منتفی شد.

وی در مورد بحث پیوستن فرشاد احمدزاده به استقلال و مخالفت فرهاد مجیدی تصریح کرد: در جریان نیستم و اجازه دهید به این ماجرا وارد نشوم. معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود مرتضی تبریزی در آستانه پیوستن به پرسپولیس بوده و به همین دلیل باشگاه رضایت‌نامه او را صادر نکرده است، گفت: تیم‌های شهر خودرو، تراکتور، ذوب‌آهن و فولاد خوزستان خواهان جذب تبریزی بوده و از طرف پرسپولیس هم ظاهرا با خود تبریزی صحبت کرده بودند. تبریزی در لحظه آخر گفت می‌خواهد در استقلال بماند و حقش را بگیرد.

امیری در پاسخ به این سؤال که آیا تبریزی اعلام کرده که می‌خواهد بماند، گفت: بله، او گفت اینجا (استقلال) برای او جای مناسبی است. ما هم گفتیم از این موضوع استقبال می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یه تار موی علیپور، میارزه به هزارتا مرتضی تبریزی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل