بازدید 5021

ولنتاین 98 را با این ترفندها رمانتیک تر کنید!

این روزها همه حداقل یک بار اسم ولنتاین یا همان روز عشق را شنیده اند. هرچند بازاریاب ها با فعالیت های تبلیغاتی زیاد و سو استفاده از قداست نام این روز باعث شده اند تا چشم و هم چشم ها در روز ولنتاین 98 بیشتر شود و افراد آن طور که باید از این روز لذت نبرند و نتوانند صاذقانه عشق خود را به همدیگر اثبات کنند.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 14 January 2020

این روزها همه حداقل یک بار اسم ولنتاین یا همان روز عشق را شنیده اند. هرچند بازاریاب ها با فعالیت های تبلیغاتی زیاد و سو استفاده از قداست نام این روز باعث شده اند تا چشم و هم چشم ها در روز ولنتاین 98 بیشتر شود و افراد آن طور که باید از این روز لذت نبرند و نتوانند صاذقانه عشق خود را به همدیگر اثبات کنند. ما قصد داریم تا به شما کمک کنیم در روز ولنتاین 98 تجربه ای لذت بخش و کاملا متفاوت را برای خود رقم بزنید. شاید به این موضوع توجه کرده اید که در نزدیکی های روز ولنتاین، مراکز خرید بزرگ و معروف و حتی بعضی از مغازه‌های محلی، دکور خود را متناسب را ولنتاین تغییر میدهند. به طوری که وقتی در سطح شهر و از جلوی مغاز ها رد میشوید، رنگ قرمز بیشتر از هر رنگ دیگری به چشم میخورد. امسال هم احتمالا شاهد این اتفاق باشیم. نکته مهمی که در روز ولنتاین 98 باید مد نظر داشته باشید این است که با دیدن این ویترین ها و عکس هایی که مردم در شبکه های اجتماعی منتشر میکنند، حس چشم و هم چشمی را کنار بگذارید و بدانید که انتشار عکس های پر زرق و برق و سورپرایزهای هیجان انگیز، هیچ تضمینی بر خوشحالی و خوشبختی واقعی نیست. یکی از بزرگترین ایرادات این مسئله این است که افرادی که عادت دارند هر روزه عکس های خود را در مناسبات مختلف در شبکه های اجتماعی منتشر کنند، به این مسئله مانند اعتیاد نگاه میکنند و سعی در بهتر کردن یا بهتر نشان دادن عکس ها و زندگی خود دارند. از طرفی افرادی هم که عادت دارند عکس ها و صحبت های این افراد را دنبال کنند، به دنبال کردن این افراد وابسته میشوند و کم کم شروع به مقایسه کردن باطن زندگی خود با ظاهر زندگی دیگران می‌کنند. به همین دلیل و مخصوصا در شرایط سخت اقتصادی فعلی ما با ارائه چند راهکار ساده به شما عزیزان کمک میکنیم تا با کمترین هزینه و امکانات خاطره ای عالی در روز ولنتاین 98 برای خود و شریک زندگی تان بسازید.

در ادامه برای بخش غذای اصلی و دسر، چند مورد را به همراه آموزش مرحله به مرحله آن به شما عزیزان آموزش میدهیم. البته از آن جایی که ایرانی ها زیاد عادت به خوردن پیش غذا ندارند، این مورد را حذف را کرده ایم ولی اگر شما دوست دارید که پیش غذا را هم به برنامه غذایی ولنتاین اضافه کنید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

برای غذای اصلی فینگرفود را انتخاب کنید.

انواع فست فود و فینگر فود  انتخاب بسیار خوبی برای مهمانی ها و مناسبت هایی مانند ولنتاین است.فینگرفودها مخصوصا برای مهمانی‌هایی که تعداد افراد کم است، غذای راحتی است و جلوه ی خاص و متفاتی به سفره های شما میدهد. ولنتاین امسال هم غذاهای سنتی را کنار بگذارید و یک فینگر فود راحت و خوشمزه و در عین حال شیک و مجلسی را به عنوان شام انتخاب کنید. فینگر فودها همان طور که از نام آن‌ها مشخص است، غذاهایی در ابعاد انگشت هستند که قابلیت تغییر مواد اولیه مطابق با ذائقه شما را دارند و برتری دیگری که نسبت به غذاهای سنتی دارند این است که میتوانید آن را مناسب با ولنتاین تزیین کنید. حتی اگر ابزار و تجهیزات مخصوص تزیین ندارید، فینگر فود را میتوانید در کنار هم به شکل قلب و یا حرف اول اسم در ظرف مورد نظر بچینید. با توجه به نکات گفته شده اگر انواع فست فود و فینگر فود را به عنوان غذای ولنتاین انتخاب کنید، میتوانید با زحمت بسیار کم آن را تهیه کنید و از نتیجه دلچسب آن بهره مند شوید.

اگر حس می‌کنید که درست کردن انواع فست فود و فینگر فود در منزل برایتان سخت است اصلا نگران نباشید! میتوان فینگرفودهای جذابی با همان غذاهایی که در حال حاضر بلد هستید درست کنید. مثلا جامبو شلز شکم پر را در نظر بگیرید. آن را میتوانید با سالاد اولویه، سالاد ماکارونی، گوشت چرخ کرده و مواد ماکارونی، سویا، مرغ مزه دار شده و هر چیز دیگری طبق ذائقه خود پر کنید. از طرفی میتوانید جامبو شلزها را سرخ کنید و به صورت گرم میل کنید و یا آنها را با سالاد ماکارونی پر کنید و به صورت سرد میل کنید. در عکس زیر نمونه ای از جامبو شلز گرم رو مشاهده میکنید.

ولنتاین 98 را با این ترفندها رمانتیک تر کنید!

همین حالا مواد اولیه موجود در منزل خود را چک کنید و برای غذای شب ولنتاین برنامه ریزی کنید. دقت کنید که نکته مهم این است که بدون وارد کردن فشار به خودتان بتوانید یک شب رمانتیک و خاطره انگیز را تدارک ببینید. برای اطلاع از انواع فست فود و فینگر فود نیز میتوانید به لینک مربوطه مراجعه کنید و تمامی دستورات آشپزی را با آموزش‌های مرحله به مرحله دنبال کنید.

برای دسر ولنتاین کیک بپزید

به این فکر کنید که پس از یک وعده غذایی خوشمزه احتمالا میل دارید که یک فنجان چای یا قهوه بنوشید. به عنوان شیرینی همراه نوشیدنی خود کیک را انتخاب کنید. کیک ها انواع مختلفی دارند که بر اساس مواد اولیه در دسترس خود، سلیقه و مهارتتان در پختن کیک میتوانید مورد مناسب را انتخاب کنید. چه شما فرد ماهری در پختن کیک و شیرینی جات هستید و چه بار اولی است که میخواهید شیرینی درست کنید، این فرصت مناسبی برای شماست. با دنبال کردن این دستور تهیه کیک در خانه، قادر خواهید بود، کیک شکلاتی، زبرا، اسفنجی، هویج و سایر کیک های معروف را درست کنید. پیشنهاد میکنیم تا هنوز فرصت هست قبل از روز ولنتاین کیک مورد نظر خود را با تزیینات ولنتاینی درست کنید تا در روز مقرر، اعتماد به نفس بیشتری برای درست کردن آن داشته باشید.

ولنتاین 98 را با این ترفندها رمانتیک تر کنید!

در نهایت امیدواریم ولنتاین خوبی را بگذرانید و بتوانید از دستورات غذایی و دسری که برای شما عزیزان مطرح کردیم، لذت ببرید. فراموش نکنید مناسبت های اینچنینی مانند ولنتاین، تولد، سالگرد عقد و عروسی همه و همه بهانه هایی برای خوشحال بودن و خوشحال کردن عزیزانتان است. پس به شبکه‌های اجتماعی و سایر افراد اجازه ندهید تا با عکس‌های پر زرق و برق و بعضا دروغین خود خوشحالی شما را خراب کنند و این احساس را به شما بدهند که شما واقعا خوشبخت نیستید. یادتان باشد خوشبختی واقعی به پول و مادیات ربطی ندارد و بیشتر به احساس درونی شما مرتبط است که خودتان را فردی خوشبخت بدانید یا خیر.


این خبر تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان