بازدید 5480

کارت بانکی سرنخ دستگیری قاتل

کد خبر: ۹۵۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ 12 January 2020

مرد افغان وقتی متوجه شد زن مورد علاقه‌اش با یکی از هم ولایتی‌هایش ارتباط دارد، نقشه قتل او را طراحی کرد.

به ‌گزارش ایران، اوایل دی امسال مرد جوانی هنگام عبور از پارک چیتگر در غرب تهران با مشاهده جسد یک مرد موضوع را به پلیس خبر داد. به‌دنبال اعلام این خبر بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند.

بررسی‌های میدانی نشان می‌داد که جسد متعلق به مردی افغانستانی است که با ضربه جسم سنگین به سرش کشته شده است. مأموران در نزدیکی جسد یک کارت عابر بانک پیدا کردند که متعلق به مردی ایرانی بود.

بدین ترتیب تیم جنایی به سراغ او رفته و وی به محض مشاهده جسد گفت: حافظ کارگرساختمانی من بود. از آنجایی که غیرقانونی در ایران کار می‌کرد نمی‌توانست برای خودش حساب بانکی داشته باشد به همین خاطر من کارتم را در اختیار او قرار داده بودم. آخرین بار حافظ را با دوستش فرزین دیدم که با هم بیرون رفتند و بعد از آن دیگر خبری نداشتم.

بدین ترتیب تحقیقات برای شناسایی فرزین ادامه یافت و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که مقتول و فرزین هر دو با زن جوانی به‌نام اشرف در ارتباط بوده‌اند.

با برملایی این موضوع، کارآگاهان به سراغ اشرف رفته و پس از آموزش به وی خواستند تا با فرزین قرار ملاقات بگذارد. بدین ترتیب وقتی وی به محل قرار آمد توسط مأموران بازداشت شد.

فرزین در تحقیقات به قتل همولایتی‌اش اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل با اشرف دوست شدم اما چند وقت پیش مطلع شدم که او با حافظ ارتباط پنهانی دارد. خیلی ناراحت شدم و با حافظ در پارک چیتگر قرار گذاشتم. زمانی که به محل قرار رفتم با او درگیر شدم و با ضربات چوب و سنگ او را به قتل رساندم. با اعتراف مرد افغانستانی به جنایت، به دستور بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی