بازدید 6932
خلیل زاده گلرسابق را پسندیده، مجیدی داماد حجازی را می خواهد، پیشکسوتان پرویزمظلومی را

اختلاف برسر سرپرستی استقلال بین ۳ گزینه جالب

فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال خواستار صدور حکم سرپرستی برای سعید رمضانی داماد ناصر حجازی است هر چند وی سابقه بازی در استقلال را ندارد، اما ارتباط خوب مجیدی با خانواده حجازی باعث شده تا وی رمضانی را برای این گزینه انتخاب کند
کد خبر: ۹۵۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 11 January 2020

مسئولان باشگاه استقلال به احتمال فراوان تا فردا سرپرست جدید این تیم را معرفی خواهند کرد که در بین گزینه ها نام داماد ناصرحجازی دیده می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، درست یک روز قبل از آغاز دیدار استقلال و ماشین‌سازی در هفته پایانی نیم فصل ستار همدانی به عنوان سرپرست جانشین جواد زرینچه شد و در آخرین بازی آبی پوشان مقابل شاگردان خطیبی روی نیمکت استقلال هم نشست اما با پایان نیم فصل و انتخاب فرهاد مجیدی سرمربی جدید آبی پوشان نظری روی همدانی نداشت و در مراسم معارفه‌اش خطاب به وی گفت: به وی نیازی ندارد و می‌خواهد با تیمی که خودش نظر دارد کار کند.

از آن روز صحبت‌های زیادی در مورد انتخاب سرپرست استقلال مطرح شده که در نهایت روی ۳ نام جمع بندی صورت گرفته است. فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال خواستار صدور حکم سرپرستی برای سعید رمضانی داماد ناصر حجازی است هر چند وی سابقه بازی در استقلال را ندارد، اما ارتباط خوب مجیدی با خانواده حجازی باعث شده تا وی رمضانی را برای این گزینه انتخاب کند.

اختلاف برسر سرپرستی استقلال بین ۳ گزینه جالب

از سوی دیگر اسماعیل خلیل‌زاده روی محمد محمدی گلر سابق این تیم که در پرسپولیس هم بارزی کرده است، به عنوان سرپرست تیم استقلال جمع بندی کرده و از طرفی تعدادی دیگری از اعضای باشگاه استقلال معتقد هستند پرویز مظلومی می‌تواند سرپرست تیم استقلال باشد. با این اتفاقات به نظر می‌رسد تا فردا سرپرست تیم فوتبال استقلال انتخاب شود و از بین مظلومی، محمدی و رمضانی یک نفر به عنوان سرپرست استقلال جانشین ستار همدانی که فقط یک بازی سرپرستی آبی پوشان را بر عهده داشت انتخاب شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان