بازدید 10669
سخنگوی هیات رییسه مجلس در گفت و گو با تابناک

آمریکا راهی جز خروج از عراق ندارد/دیگر پایگاه های آمریکا در منطقه امنیت ندارد

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که آمریکا راهی جز خروج از منطقه به خصوص بعد از انجام اقدام تروریستی در به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی ندارد.
کد خبر: ۹۵۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 09 January 2020

نماینده‌ای که ۵۰ تومان رای می‌خرد، رای خود را به یک سفر می‌فروشد/ عده‌ای رای خود را ارزان می‌فروشندسخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که آمریکا راهی جز خروج از منطقه به خصوص بعد از انجام اقدام تروریستی در به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی ندارد.

به گزارش «تابناک»؛اسدالله عباسی در گفت و گو با تابناک با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید حضور فسادبرانگیز آمریکا در منطقه تمام شود، گفت: باید آمریکا از منطقه خارج شود و راهی جز این ندارد، این مطالبه مردم عراق و ایران است.

وی با تاکید بر اینکه سیاست های ترامپ در منطقه شکست خورده بود، افزود: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری امریکا ترامپ به دنبال انجام حرکتی قهرمانان به زعم خود بود تا بتواند با تکیه بر آن پیروز انتخابات شود اما با حضور مردمی مردم در تشییع سردا سلیمانی شکست خورد چون شهادت سردار خون تازه ای در جبهه مقاومت تزریق کرد و عملا تفکر ترامپ مبنی بر کنترل و مهار جبهه مقاومت راه به جایی نبرد.

این نماینده مجلس با اشاره به شکست های امریکا در عراق ، لبنان و سوریه گفت: این بار امریکا در حوزه سیاسی و امنیتی شکست خورد و وجهه اش را از دست داد ترامپ میخواست با شهادت سردار سلیمانی وجه اش را بازسازی کند اما بیشتر در باتلاق فرو رفت. در این شرایط لازم است اقداماتی در راستای تضعیف بیشتر جبهه استکبار به ویژه آمریکا با تقویت و انسجام جبهه مقاومت و اتحاد و انسجام انجام دهیم.

عباسی ادامه داد: باید مجلس، دولت ،قوه قضاییه و همه سازمان ها و ارگان ها دست به دست هم داده و با نمایش اتحاد ملی خون تازه ای به کشور تزریق کنند همان طور که خون شهید سلیمانی و یارانش حیات دوباره ای در روحیه انقلابی جامعه دمید.

به گفته وی باید در بعد بین المللی نیز از طریق مجالس و گروه های پارلمانی و دوستی و به طور کلی مجامع بین المللی و‌تمامی ظرفیت ها برای روشنگری افکار عمومی نسبت به اقدام تروریستی امریکا استفاده کرد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در پایان و در جمع بندی با بیان اینکه بعد از حمله موشکی سپاه دیگر منطقه برای امریکایی ها و کشورهای استکباری امنیت ندارد، گفت که پایگاه های امریکا در عراق و سایر کشورهای منطقه و برای حامیانش ناامن خواهد بود لذا دیگر امریکا جایی در منطقه نداشته و باید خارج شود؛ این مطالبه مردم عراق و ایران اسلامی است .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۹
با نرمش قهرمانانه یا انتقام نرم دیگه آمریکایی ها جایی ندارن ؟
کدوم رو بدیم
قبوله

باور کردیم

همه چیز را باور کردیم

همه آمریکایی ها را کشتیم

حالا بریم سراغ معیشت مردم و زندگی خودمون. . یه کم وقت برای خودمان بزاریم
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
آلبانی هوا خوبه؟
یه راهی هم برای حل مشکلات اقتصادی مردم پیدا کنید


همه مشکلات به آمریکا ربط نداره
از این مجلس تقاضا داریم در کار دیگران دخالت نکنند .
با توجه به هزاران کشته ای که آمریکایی ها در حمله اخیر ایران متحمل شدند، انشاالله تا پایان هفته آینده از عراق اسباب کشی می کنند ! فقط منتظرند کامیون بیاد ، بار بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
خودت رو مسخره کن منافق
کسانی که دارند بر حمله مجدد به آمریکا چه توسط سپاه و چه توسط شبه نظامیان تاکید میکنند همان مسیر ورود به خاک عراق را میروند و اژدهایی را به خشم میاورن . همین مردم روزی خواهند گفت که تلافی سردار گرفته شد و چرا ادامه اش دادید تا بر خاک سیاه بشینیم. از این به بعدش دیگه انتقام نیست و ماجراجویی است.
پاسخ ها
افرین و
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اتفاقا هیچ لزومی نداره بگیم امریکایی ها دروغ میگن کسی نمرده اره راست میگن پس حالا که اینطوره اینقدر ادامه میدیم تا 9 نفرشون کشته بشن تا بی حساب بشیم.
لطفاً به امور مملكت برسيد .
با همین خیال خوش خوش باشید!!!!!
گوش به فرمان رهبرم هستم.
تنها راه نجات عراق این هست که تمام کشورهای درگیر در عراق که بخاطر منافع سیاسی و نطامی و ایدولوزیکی در عراق دخالت کردند کلا خارج شوند . اینکه یک کشور دوباره در عراق بماند و بنام منافع خود یا منافع عراق برای خود عراقی ها نقش میانجی را داشته باشد جنگ دیگری شکل میگیرد . تنها راه نجات عراق فقط دمکراسی هست .
امریکا حتما باید از ایران برود زیرا ترامپ تقاضای خسارت کرده بود که مسئولان ایرانی دویست میلیارد یورو از صندوق پس انداز ملی ( در اختیار )دولت خسارت را پرداخت کرده اند
چشم
چرا این طوری حرف میزنید؟!!!
امریکا چاره ای ندارد؟!!!!!!!!
چرا از واقعیت فاصله گرفتید؟!!!
به خدا ملت میفهمند. شعور دارند.
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
آقای کاوه، چرا بهت برخورده برار؟

برو یک لیوان آب خنک بخور یک کم حالت جا بیاد.
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
از واقعیت فاصله نگرفتن اینا را برا ما میگن
شاید که کشورهای منطقه مثل عربستان. قطر بحرین امارات ترکیه.. دوست دارند آمریکاییها در کشور هايشان پایگاه داشته باشند. به ما ربطی ندارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست