بازدید 5737

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی

کد خبر: ۹۵۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ 08 January 2020

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: مذاکرات با سرمربی مد نظر تیم ملی طی روزهای آینده انجام می‌شود و تا 10 روز آتی نهایتا در خصوص انتخاب مربی تیم ملی جمع بندی خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرمهدی علوی در خصوص نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی اظهار داشت: در آغاز نشست امروز تماسی با حمید استیلی گرفته شد و خوشبختانه همه چیز برای تیم امید در بازی فردا مهیا شده است. در نشست امروز گزارش کمیته فنی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در نهایت همه اعضا انتخاب سرمربی تیم ملی را به بهاروند سپردند. در این نشست تاکید شد که از ظرفیت مربیان داخلی نهایت استفاده را ببریم.

علوی در خصوص مطرح شدن 2 نام برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: به طور کلی در حال حاضر فدراسیون در شرایطی نیست که اسامی مطرح شده را تائید یا تکذیب کند اما هستند کسانی که می‌توانند سکاندار تیم ملی فوتبال ایران باشند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چه زمانی سرمربی تیم ملی معرفی می شود گفت: با توجه به تثبیت شدن مذاکرات فرایند تصمیم گیری و مذاکرات فکر می کنم ظرف 10 روز آتی در خصوص سرمربی تیم ملی جمع بندی نهایی شود. وی در پاسخ به این سوال که آیا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون مشخص شده یا خیر گفت:فدراسیون مصر به برگزاری انتخابات در زمان قانونی است و هر زمان شرایط برگزاری انتخابات مهیا باشد زمان برگزاری آن به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر