بازدید 3084

واکنش هاشمی به نحوه خدمت دهی مترو در روز گذشته

کد خبر: ۹۴۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 07 January 2020

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به شلوغی مترو در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی با بیان اینکه نباید خدمات نیروهای مترو را زیر سوال ببریم در عین حال گفت: بر اساس پروتکل مترو در هنگام شلوغی سکوها باید جلوی هر «در» قطار یک نیرو گذاشته شود.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این که روز گذشته سوار مترو شدم تا به مراسم تشییع بیایم امابا ازدحام جمعیت مواجه شدم و به همین دلیل با مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تماس گرفته و عنوان کردم که باید در کنار هر«در» واگن مترو یک نفر نیرو بگذارند.

وی با بیان اینکه بر اساس پروتکل باید هنگامی که سکوهای ایستگاه‌ها شلوغ است برای هر در قطار یک نفر نیرو بگذارد تا مردم را هدایت کند گفت: در هر ایستگاه حدود 15 نفر نیرو فعال هستند که می‌توانستند از این افراد استفاده کنند و یا حتی از سایر ایستگاههای خلوت نیرو بگیرند.

هاشمی با بیان این که در مسیر تشییع پیکر قاسم سلیمانی سه الی 4 ایستگاه شلوغ داشتیم، گفت: البته مردم هم رو به روی در می‌ایستند و اجازه نمی‌دهند که افرادی که داخل هستند پیاده شوند و این در حالی است که باید آموزش ببینند.

رئیس شورای شهر تهران در خاتمه با بیان اینکه خدمات ارزنده‌ای روز گذشته در مترو ارائه شد، گفت: البته در زمانی که بی‌نظمی اتفاق می‌افتد نحوه سوار شدن مردم نیز بسیار مهم است و نباید خدمات نیروهای مترو را زیر سوال ببریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل