بازدید 3256
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد:

اقتصاد مقاومتی را تقویت خواهیم کرد

کد خبر: ۹۴۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 06 January 2020

رئیس کل بانک مرکزی گفت: فارغ از آنچه مسئولان سیاسی تصمیم می‌گیرند، مقابله با فشار اقتصادی آمریکا را انجام داده تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را تقویت کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اقتصاد، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی گفت: کاری که ما اقتصادی‌ها می‌توانیم انجام دهیم فارغ از آنچه مسئولان سیاسی تصمیم می‌گیرند، مقابله با فشار اقتصادی آمریکا است تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را تقویت کرده و آثار منفی تحریم را بر اقشار مختلف و اقتصاد کاهش دهیم.

وی افزود: در این راستا تمام توان خود را خواهیم گذاشت که در راه سردار سپهبد سلیمانی که همان مقاومت است، قدم برداریم و استقلال اقتصادی کشور را تقویت و فشار اقتصادی دشمن را خنثی کنیم.

همتی اظهار داشت: همانگونه که حضور ایشان برای کشور نعمت بود، شهادت‌شان هم برای کشور نعمت شده است؛ از این لحاظ که حماسه ملی را در سراسر کشور موجب شدند. پیکر این شهید بزرگوار در شهرهای مختلف کشور تشییع شد و حتی شهرهایی هم که تشییع نشد، ملت بزرگ ایران به پا خاستند.

وی افزود: ایشان تمام عمرشان را برای جمهوری اسلامی و مقاومت اسلامی صرف کردند و بزرگترین فشار اکنون از سوی آمریکا علیه جمهوری اسلامی برای شکستن مقاومت است و فشار حداکثری به کشورمان وارد می‌شود.

همتی گفت: اینکه بعد از شهادت ایشان چه واکنشی نشان داده شود و چه تصمیم اتخاذ شود، مربوط به مسئولان سیاسی کشور و نظام است. اما بالاخره تمام حرکت‌هایی که آمریکا انجام می‌دهد این است که در فشار حداکثری که به کشور وارد می‌کند مقاومت اقتصادی شکسته شود و هدف‌شان نابودی و فروپاشی اقتصاد ایران بود که ظرف یک سال و نیم گذشته مردم مقاومت کردند. دولت و نظام نیز تدبیر داشتند و توانستیم کشور را از عواقب فشار آمریکا دور کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر