بازدید 25234

حضور لاریجانی در منزل شهید‌المهندس و شهید پورجعفری

رئیس مجلس شورای اسلامی در منزل شهید ابومهدی المهندس جانشین حشد الشعبی و سردار حسین پورجعفری از همرزمان سردار سلیمانی حضور پیدا کرد.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱ 05 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی لاریجانی در منزل شهید ابومهدی المهندس جانشین فرمانده حشدالشعبی که در حادثه ترور روز جمعه ۱۳ دی ماه فرودگاه بغداد به همراه سردار سلیمانی به دست نیرو‌های نظامی آمریکا به شهادت رسیده بود، حضور پیدا کرد و با خانواده ایشان دیدار کرد.

لاریجانی در این دیدار حاج ابومهدی المهندس را از مردان بزرگ و مخلص دانست و گفت: ایشان به جهان اسلام خدمت فراوان کرد و نقش ایشان در حوادث سخت عراق و مبارزه با داعش بسیار برجسته بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایشان در مبارزه با رژیم بعث و در مقطع سقوط صدام و همچنین در مرحله استقرار و تشکیل حکومت جدید در بغداد نقشی برجسته، موثر و وحدت بخش در بین نیرو‌های مسلمان داشت.

در این دیدار، محمد جعفری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به خاطرات خود با شهید ابومهدی المهندس گفت: بنده از سال ۶۴ با ایشان آشنایی و دوستی دارم. ایشان در سپاه بدر و ما در قرارگاه رمضان بودیم.

جعفری، شهید ابومهدی المهندس را فردی جامع الاهداف توصیف کرد و افزود: او علاوه بر نخبگی در عرصه نظامی، در جنبه‌های امنیتی، سیاسی، اجتماعی و عقیدتی شخصیتی مبرز و برجسته داشت و بر جدیدترین فناوری هیا روز در حوزه خود مسلط بود.

لاریجانی در منزل سردار شهید حاج حسین پورجعفری حضور پیدا کرد

علی لاریجانی با حضور در منزل سردار شهید حاج حسین پورجعفری همرزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با خانواده این شهید دیدار کرد و شهادت ایشان را تبریک و تسلیت گفت.

لاریجانی در این دیدار گفت: ایشان خدمات زیادی به اسلام و انقلاب داشت و فردی مخلص، پرکار، نجیب و پیگیر بود از این رو نیروی ارزشمندی را از دست دادیم.

پیش از این رئیس دستگاه قانون گذاری کشور با حضور در منزل شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با خانواده این سردار رشید اسلام دیدار کرده و شهادت ایشان را تبریک و تسلیت گفته بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل