بازدید 47736
هزار و هشتصد و هشتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش ذوالنور به تهدید ترامپ: به تعداد آیات قرآن مناطق آن‌ها را خواهیم زد / ترامپ چهار سال پیش حتی نمی‌دانست سردار سلیمانی کیست؟ / دختر سردار سلیمانی: می‌دانم عموی عزیزم «نصرالله» انتقام پدرم را می‌گیرد

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: زائران خارجی حرم رضوی از حاج قاسم چه می‌گویند؟ / ترامپ همه شناور‌های آمریکایی را ۱۰۰۰ کیلومتر از ایران عقب کشید و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 05 January 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

روایت سید حسن نصرالله از نحوه شهادت سردار سلیمانی

حاج قاسم و یارانشان در پنجشنبه شب علنی به سوی فرودگاه می‌روند، در فرودگاه بغداد برادر ابومهدی به استقبال حاج قاسم آمدند، سوار خودروهایشان شدند، کل ماشین‌های آن‌ها با موشک‌های پیشرفته و وحشیانه مورد هدف قرار گرفتند. حاج قاسم و ابومهدی عربا عربا شدند، من فکر میکنم آن‌ها همیشه در ذهنشان شهادت اینطور بود که شبیه امام حسین و حضرت ابوالفضل باشند. چند دقیقه بعد وزارت جنگ آمریکا بیانیه می‌دهد که ما با دستور آقای ترامپ این کار را انجام دادیم./ صداوسیما

وحوشی که در تاریخ به کشور ما حمله کردند، رفته‌اند و ما هنوز ایستاده‌ایم

پاسخ ظریف به ترامپ: یک یادآوری به کسانی که توهم آن را دارند که می‌توانند جنایات جنگی داعش را تقلید کرده و میراث فرهنگی ما را هدف قرار دهند. در هزاران سال تاریخ، وحوشی آمده‌اند، شهر‌های ما را تخریب و بنا‌های یادبود ما را ویران کرده‌اند و کتابخانه‌های ما را در آتش سوزانده‌اند. آن‌ها الان کجا هستند؟ ما هنوز اینجاییم و سرافراز ایستاده‌ایم. /فارس

دیگر هیچ یک از عناصر نظامی آمریکا در امان نیست

سرتیپ پاسدار دهقان در گفت‌وگو با CNN: رهبر ما قبلا گفته بود در پی جنگ نیستیم، اما این آمریکا بود که جنگ را شروع کرد پس باید عواقب آن را بپذیرد. تنها چیزی که می‌تواند این دوره جنگ را پایان دهد این است که آمریکایی‌ها ضربه‌ای را دریافت کنند که برابر با ضرباتی است که آن‌ها وارد کرده اند. آن‌ها نباید به دنبال چرخه جدید باشند. مطمئناً هیچ نظامی ارتش آمریکا، هیچ مرکز سیاسی آمریکا، پایگاه نظامی آمریکا، هیچ کشتی آمریکایی در امان نخواهد بود و آن‌ها در دسترس ما هستند. پاسخ ما قطعی بوده و یک اقدام نظامی علیه مراکز نظامی آمریکاست.

تلاش باشگاه پرسپولیس برای پرداخت نقدی به کالدرون

باشگاه پرسپولیس برای اینکه تأخیر یک روزه هم به وجود نیاید به دنبال فراهم کردن طلب کالدرون است تا آن را به صورت نقدی تحویل مدیربرنامه‌هایش در ایران دهد یا اینکه در قطر به خود کالدرون برسانند. باید دید تلاش انصاری‌فرد در این زمینه نتیجه خواهد داد یا نه. آنچه مشخص است مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید به تنهایی این پول را برای سرمربی تیمش فراهم کند. /تسنیم

روایت جهانگیری از رفاقت چهل ساله‌اش با حاج قاسم

معاون اول رئیس جمهور گفت: برادر بسیار عزیز سردار سلیمانی همواره برای مبارزه با تروریسم در صف مقدم بود و نقشی حیاتی و تعیین کننده برای ثبات و امنیت کشور و کل منطقه ایفا می‌کرد. از سال ۵۶ با شهید سپهبد سلیمانی سابقه دوستی داشتم و با توجه به اینکه این سردار رشید اسلام علاوه بر توانمندی و تجارب ارزشمندی که در حوزه دفاعی و امنیتی از آن برخوردار بود و در خدمت امنیت کشور به کار می‌گرفت، از نزدیک‌ترین افراد به مقام معظم رهبری نیز بود و نقش موثری در حل مسائل داخلی نیز ایفا می‌کرد. /فارس

درخواست ستاد حقوق بشر از مجامع بین‌المللی برای مجازات عاملان ترور سردار سلیمانی

در این بیانیه آمده است: این اقدام جنایتکارانه مصداق بارز تروریسم دولتی بوده فلذا ذیل قوانین بین المللی مسئولیت کامل تمام عواقب آن بر عهده دولت آمریکاست. شناسایی بخشی از نیرو‌های مسلح قانونی یک دولت در ظرفیت دروغین «سازمان تروریستی خارجی» توسط آمریکا نقض اصول شناخته شده حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل، از جمله اصل برابری حاکمیت دولت‌ها بوده و به هیچوجه نمی‌تواند مستمسکی برای تهدید و یا استفاده از زور علیه آنها، از جمله در قلمرو کشور‌های دیگر باشد. / ایرنا

دایی: پیشنهاد ذوب‌آهن را رد کردم

چنین مساله‌ای صحت ندارد. از اینکه مدیران باشگاه ذوب‌آهن به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم و از آن‌ها هم عذرخواهی کردم که نمی‌توانم کمک‌‎شان کنم. به خاطر مسائل خانوادگی و به خاطر مسائل کاری نمی‌توانم از تهران خارج شوم. به همین دلیل به پیشنهاد ذوب‌آهن پاسخ منفی دادم.

میانجیگری عمانی‌ها تکذیب شد

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که گفته شده هیاتی از عمان برای میانجیگری بین ایران و آمریکا به تهران سفر کرده، ولی هیچ یک از مقامات ایرانی آن‌ها را نپذیرفته و آن‌ها دست خالی به مسقط بازگشتند گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و از عمان هیاتی به تهران نیامده است. پیشتر شبکه خبری المیادین بامداد یکشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد؛ هیأتی از عمان که برای میانجیگری به تهران سفر کرده بود، بدون دستاوردی بازگشت.

سردار کوثری: حاج قاسم در زمان ترور او از سوی آمریکا، هیچ اسلحه‌ای نداشت

سردار کوثری دو عامل رهبری و حضور مردم را دلیل عدم تحقق اهداف دشمنان دانست و تصریح کرد: فرماندهی و پیروزی‌های حاج قاسم دلیل عصبانیت و این اقدام دشمن بود، در حالیکه حاج قاسم در زمان حمله هیچ اسلحه‌ای نداشت و برای شرکت در جلسه در آن مکان حضور داشت، ولی دشمن مانند دزدان شب علیه حاج قاسم و ابومهدی حمله کرده و به خیال خود هنر کرده‌اند، در حالیکه حاج قاسم مهمان عراقی‌ها بود. جانشین قرارگاه ثارالله با ذکر خاطراتی از اخلاق و اخلاص حاج قاسم، ویژگی‌های خاص ایشان را دلیل محبوبیتشان در بین همه اقشار دانست و گفت: باید کشور را به گونه‌ای پیش ببریم که به الگو و نمونه‌ای برای جهانیان با تفکر اسلام ناب تبدیل شود. اگرچه دشمنان به مراتب از ثروت بیشتری برخوردارند، ما باید با همین محدودیت‌ها توانستن را محقق کنیم، چراکه حاج قاسم نیز خواهان عزت و سربلندی ایران بودند.

دختر سردار سلیمانی: می‌دانم عموی عزیزم «نصرالله» انتقام پدرم را می‌گیرد

«زینب سلیمانی» دختر شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه ایران در گفت‌وگویی با شبکه «المنار» اعلام کرد، «دونالد ترامپِ کثیف» باید بداند با به شهادت رساندن سردار سلیمانی نمی‌تواند یاد او را از بین ببرد. وی گفت: جهان بداند شهادت حاج قاسم ما را نخواهد شکست و ما در نهایت حق او را مطالبه خواهیم کرد. زینب سلیمانی در ادامه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله را «عموی عزیز» خواند و ضمن ابلاغ سلام به وی، گفت، می‌داند وی انتقام خون پدرش را می‌گیرد.

کمک مالی به نامزد‌های انتخابات ممنوع شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که هیچ کاندیدای انتخاباتی نمی‌تواند کمک مالی و یا غیر نقدی برای تامین منابع مالی فعالیت‌های انتخاباتی دریافت کند. در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح دو فوریتی شفاف سازی منابع مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی و اصلاح برخی مواد قانون انتخابات مجلس در دستور کار قرار گرفت. نمایندگان با تصویب ماده دو این طرح مقرر کردند، هیچ شخص یا نامزدی نمی‌تواند اقدام به دریافت یا پرداخت کمک مالی نقدی یا غیرنقدی جهت تامین منابع مالی فعالیت‌های انتخاباتی و هزینه کرد آن‌ها نماید، مگر به صورتی که در این قانون مقرر شده است.

ترامپ چهار سال پیش حتی نمی‌دانست سردار سلیمانی کیست

وقتی هیویت به ترامپ گفت که سلیمانی فرمانده نیرو‌های قدس است، او پاسخ داد: من فکر می‌کنم کردها، به هر حال، به طرز وحشتناکی مورد بدرفتاری ما قرار گرفته‌اند! هیویت گفت: نه، کرد‌ها نه، من گفتم نیرو‌های قدس، متعلق به سپاه پاسداران ایران، اون آدم‌های شرور و بد! مهدی حسن در گزارشی در اینترسپت تحت عنوان «ترامپ در حالی می‌تواند آغازگر جنگ جهانی سوم باشد که ۴ سال پیش حتی نمی‌دانست سردار سلیمانی کیست» نوشت: در سپتامبر ۲۰۱۵، دونالد جی ترامپ به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری از حزب جمهوری خواه در برنامه تلویزیونی یکی از رسانه‌های محافظه کار، مقابل هیو هیویت نشست تا به سوالات وی در زمینه سیاست خارجی پاسخ دهد.

در ادامه این مطلب آمده است: هیویت به عنوان اولین سوال از بزرگترین مالک منطقه کویین در غرب نیویورک پرسید: آیا شما ژنرال سلیمانی را می‌شناسید؟ ترامپ بدون تردید گفت: بله! خوب ادامه دهید، کمی به من بگویید. وقتی هیویت به ترامپ گفت که سلیمانی فرمانده نیرو‌های قدس است، او پاسخ داد: من فکر می‌کنم کردها، به هر حال، به طرز وحشتناکی مورد بدرفتاری ما قرار گرفته‌اند! هیویت گفت: نه، کرد‌ها نه، من گفتم نیرو‌های قدس، متعلق به سپاه پاسداران ایران، اون آدم‌های شرور و بد! ترامپ مثل یک گوسفند پاسخ داد: من فکر کردم، شما کرد‌ها را گفتید! گرفتید چی شد؟! آقای ترامپ به عنوان کاندیدای حزب جمهوری خواه قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده نیرو‌های قدس از شاخه‌های نظامی ایران را با کرد‌ها که یک گروه قومی در خاورمیانه هستند، اشتباه گرفت!

ترامپ همه شناور‌های آمریکایی را ۱۰۰۰ کیلومتر از ایران عقب کشید

آمریکایی‌ها هشدار ایران که با جدیت ملی همراه است را شدیدا جدی گرفته اند و البته جدی‌ترین نشانه این جدیت آنکه لحظاتی پیش اعلام شد که ترامپ شناور‌های آمریکایی را ۱۰۰۰ کیلومتر از محدوده بیشه شیران، ایران عقب کشیده است. منابع مطلع به العالم گفتند: آمریکا تمام شناور‌های خود را به شعاع ۱۰۰۰ کیلومتری از ایران دور کرده است. پس از آن که سحرگاه جمعه سردار سلیمانی به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی طی یک عملیات تروریستی در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسید، ایران اعلام کرد که انتقام سختی خواهد گرفت.

واکنش ذوالنور به تهدید ترامپ

رئیس کمیسیون امنیت ملی در واکنش به تهدید رئیس جمهور آمریکا گفت: اگر آن‌ها بخواهند ۵۲ نقطه ایران را بزنند ما به تعداد آیات قرآن مناطق آن‌ها را خواهیم زد. حجت الاسلام مجتبی ذوالنور اظهار کرد: خرسی در فلان کوه تخم گذاری کرده گفتند خرس تخم گذار نیست. گفتند هر چه از آن دم بریده بگویید برمی‌آید. از قدیم گفتن با گاو درگیر نشوید، چون هیکل و شاخ دارد، اما عقل ندارد، بی عقلی و بی شعوری ترامپ ممکن است او را وادار کند دست به هر کاری بزند. اما این طور نیست که دست جمهوری اسلامی بسته باشد. مطمئن باشید ما به آن‌ها آسیب زیادی خواهیم زد. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اگر آن‌ها بخواهند ۵۲ نقطه ما را بزنند ما از آن‌ها به تعداد آیات قرآن سیبل داریم و به تعداد ۱۲۴ هزار پیغمبر، ۱۲۴هزار نفر از آن‌ها را می‌زنیم و هدف قرار می‌دهیم. امروز عمده قوای آن‌ها در منطقه زیر سیبل و آتش ماست. از ۳۶ پایگاهی که آمریکایی‌ها در منطقه دارند یعنی بحرین به عنوان نزدیک‌ترین پایگاه و جزیره دیه گو گارسیا در اقیانوس هند به عنوان دورترین پایگاه همه در برد موشک‌های ما قرار دارند. آن‌ها نمی‌توانند عمده قوایشان را هم از منطقه خارج کنند.

زائران خارجی حرم رضوی از حاج قاسم چه می‌گویند؟

زائران خارجی حرم رضوی می‌گویند: ما قرار بود به عراق برگردیم، اما برای تشییع پیکر شهید سلیمانی اینجا ماندیم و امروز با قدرت در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی شرکت می‌کنیم. زائران خارجی که برای زیارت حرم آقا امام رضا (ع) به مشهد مقدس آمده اند با تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی تاکید دارند که امیدواریم حاصل این شهادت اتحاد دو ملت و نابودی آمریکا اسرائیل و آل سعود باشد. یکی از زائران عراقی می‌گوید: ما قرار بود به عراق برگردیم، اما برای تشییع پیکر شهید سلیمانی اینجا ماندیم و امروز با قدرت در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی شرکت می‌کنیم. یکی دیگر از زائران خطاب به مسئولان دولت عراق می‌گوید: از مسئولان عراقی و نمایندگان پارلمان می‌خواهم با توجه به شهادت حاج قاسم زمینه خروج دائمی آمریکا از عراق فراهم کنند.

ادعای خصمانه پمپئو علیه ایران

وزیر خارجه آمریکا از ترس واکنش تهران به شهادت سردار سلیمانی علیه ایران موضع‌گیری خصمانه کرد. به گزارش الجزیره، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا امروز یکشنبه و چند روز پس از شهادت سردار سلیمانی توسط تروریست‌های وابسته به این کشور در عراق در سخنانی با طرح ادعائی مضحک و از ترس واکنش تهران ادعا کرد: ما به تصمیم گیرندگان واقعی که قصد حمله به اهداف آمریکایی را دارند، حملات مشروعی را به انجام خواهیم رساند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۹۳
اینکه نیروهای نظامی ما چگونه انتقام سردار عزیزمان را میگیرند موضوع سخن اینجانب نیست چون نظامی نیستم. اما اینرا میدانم هر اقدامی که منجر به کشاندن جنگ به داخل و نابودی یا تجزیه ایران شود خواسته ان شهید نیست زیرا او جانش را داد تا ایران و ایرانی باقی بماند و او بیرون از مرزها جنگید تا جنگ به داخل ایران نرسد.اگر پاسخ نظامی ما زین پس به جای امریکا به اسراییل باشد باعث خشنودی ان سردار فقید خواهد شد زیرا خوشحالترین فرد روی زمین از جنگ امریکا و ایران یا حتی عربستان و ایران نتانیاهو است.
راهکار سیاسی که بنظر این حقیر میرسد همکاری با رقبای ترامپ یعنی دموکراتهاست تا او را بنحوی زمین بزنیم.ترامپ با شعار امریکا را دوباره با عظمت میکنم روی کار امد و عظمت امریکا توسط نیروهای مقاومت در منطقه بخصوص با حمله به سفارتشان در بغداد شکسته شد و او که انتخابات اتی را با ادامه این وضعیت از دست رفته میدید تصمیم گرفت با راه انداختن یک جنگ دوباره شانسش را بالا ببرد و ضربه خوبی به او خواهد بود اگر انتخابات را ببازد و بخاطر کارهایش در طول ریاست جمهوری توسط دستگاه قضایی خود امریکا محاکمه شود.همکاری ما با دموکراتها باید بگونه ای با چند واسطه باشد که ردیابی نشود چون در انصورت باعث محکمتر شدن موقعیت ترامپ خواهد شد.
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
من به عنوان یک ایرانی آمادگی خود را برای رهسپار شدن به خط مقدم جنگی تمام عیار، گسترده و همه جانبه با شیطان بزرگ اعلام می دارم و از رهبر عزیز و معظم انقلاب اسلامی میخواهم که هزار موشک بالستیک یا کروز به تمامی پایگاه های نظامی آمریکا در غرب آسیا و تمامی ادوات نظامی متحرک و غیرمتحرک آمریکا در آبهای خلیج فارس شلیک شود و برای جلوگیری از پشتیبانی نتانیاهو همزمان هزار موشک بالستیک یا کروز به سمت پایتخت و نقاط حساس رژیم صهیونیستی شلیک شود و بدنبال آن اشغال کامل بلندیهای جولان، تل آویو، کرانه باختری و مسجد الاقصی توسط فلسطینیها و لبنانیها و سوریها

آنگاه پاسخ ترامپ هرچه باشد ما نوادگان کوروش، داریوش، خشایارشاه، نادرشاه و سپهبد سلیمانیها هستیم که خود را قربانی وطنمان خواهیم کرد

به بهانه واهی مرگ یک پیمانکار آمریکایی، سردار سلیمانی ما را شهید کردند
و حالا به گفته خود ترامپ حتی اگر ما فقط یک گلوله به سمتشان شلیک کنیم، آنها با حمله به ۵۲ نقطه پاسخ خواهند داد

پس
بنابراین

مرگ یبار شیون هم یبار

اقتصادمونو نابود کردن/زندگیمونو نابود کردن

زندگیشونو نابود میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
آماده ی دفاع از وطن هستیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
همکاری با رقبای ترامپ!!!خدایا چه تحلیل هایی داده میشه ادم شاخ درمیاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
ما شمالیها نیز آماده دفاع از وطن هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
محمدحسین پویانفر(مداح اهل بیت) : شهید سلیمانی خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است
Admin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
امیدوارم که فردا از خواب پاشم و ببینم تو تابناک نوشته

فوری

ترور دونالد جی ترامپ رئیس جمهور آمریکا توسط افراد ناشناس ؛ ترامپ کشته شد
دانشمند اتمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
پایان برجام ₩£€$#@&♧◇♡♤■□●○•°¿¤▪︎☆ بعداز اینهمه خبر بد واقعا به یه خبر خوب نیاز داشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
سلام جناب تحلیلت برامده از همون تفکری هستش که پرچمش کنار اسمت هست
این چه تحلیلی بود؟
سربندی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
همزمان با این فعالیت های گسترده سیاسی و دیپلماتیک ، انتقام جدی نظامی و از موضع قدرت، باعث بازدارندگی و جلوگیری از کشاندن منطقه به یک جنگ جدید خواهد شد. مطمئن باشد در صورت برخورد ضعیف با این ترور وحشیانه ، راه برای حمله های نظامی غافلگیرانه باز خواهد شد.
منتقم خون شهدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
شما که با فیلتر شکن زیر پرچم امریکا کامنت گزاشتی بهتره دنبال سوراخ موش واسه خودت و همفکر هات باشی و برای بقیه تصمیم گیری نکنی امروز عاشورا در پیش داریم و میتونی جزو فراری های لشکر حسین بن علی بن ابی طالب باشی و ننگ زندگی دنیا را با خودت به گور ببری هیات من الذله
اقای ذوالنور عزیزحداقل بده یکی یه متن خوب برات بنویسه از روش بخون
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
شما یک امریکایی مهم را بکشید کافی است ۱۲۴ هزار اصلا امریکا سرباز در کل منطقه ندارد
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
یک کارشناس عیر نظامی امریکا کشته شد این غوغا بپا شد دوستانی که نظر میدن که همه رو بزنیم این فقط ضعف ایرانو میرساند پس حرف بیخود نزنید باید فقط عمل کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
جواب ترامپ را رهبر یاروحانی باید بده نه یک نماینده بی اختیار
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
آقای ذوالنور محترم ! شما که میخواستی تعداد هدف های مورد حمله ایران رو معین کنی اقلا میگفتی تعداد فرازهای دعای جوشن کبیر !
ما به تصمیم گیرندگان واقعی که قصد حمله به اهداف آمریکایی را دارند، حملات مشروعی را به انجام خواهیم رساند.
.
.
.
.
توبیخود می کنی با اون ترامپ پریشان فکر و قماربازت. پست فطرت که مثل سگ از ایران می ترسین.
حالم از هر چی اصلاح طلبه به هم می خوره. البته من دل خوشی هم از اصولگراها ندارم اما اونها تکلیفشون با خودشون مشخصه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
بزدل و وطن فروشن
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
اللن دعوا بر سر جریانات سیاسی نیست . بلکه الان‌موقع کنار گذاشتن اختلافات سیاسی و پیش،بسوی وفاق ملی هست . دعوای بر سر مسایل گذشته مشکل امروز را حل نمیکند . دوست گرامی . شما فکر کن از امروز برجامی وجود ندارد . الان برنامه جامع برای برون رفت از تحریم اقتصادی و تهدید نطامی چی هست .‌بی زحمت به جای سخنان احساسی کمی راهکار ارایه دهیید .
اقايان لطف كنيد بگذاريد مسولين مربوطه درمورد نحوه انتقام تصميم گيري كنند
به احتمال زیاد ترور شهید حاج قاسم سلیمانی با پهباد توسط اسراییل انجام شده. اونها حدود 10 سال هست که در لبنان و فلسطین با استفاده از پهباد اهداف خود را با دقت بالا از بین میبرند و به نظر من این کار با هماهنگی با آمریکا انجام شده و آمریکا مسئولیت آن را به گردن گرفته تا اربابش یعنی صهیونیست های اسراییل آسیبی نبینن

اگر پاسخ هم طراز به صهیونیت ها داده نشه این حملات قطعن در آینده بیشتر خواهد شد تا جایی که روزی خواهد رسید که این حملات به خاک ایران خواهد رسید

این حد از گستاخی در دشمنان ایران درست از زمانی که شیخ ساده لوح اصلاحات، محمود و دارو دسته اش و به خصوص شیخ حسن در ایران بر سر کار آمد ایجاد شد. شیخ حسن و دولتش و به خصوص دستگاه سیاسی او با نشان دادن ضعف از خود و با آن خنده های هیستریکش باعث شدند تا ابهت ایران در منطقه و جهان از بین برود.

البته دشمنان ایران با دیدن تضاهرات گسترده هموطنان در آبان ماه که ریشه در فقر و فلاکت داشته نیز شهامت بیشتری پیدا کردند برای این قبیل اقدامات.

بهتر است در شرایط کنونی مسئولین کشوری خانواده های خود و سرمایه های نجومی خود را از اروپا، استرالیا و آمریکای شمالی به کشور بیاورند و فرزندان خود را برای دفاع از نقاط مرزی کشور پیشقراول نیروهای دفاعی کنند

از طرفی در شرایط کنونی بهتر است مالیات ها بر مردم عادی حذف شود، آب و برق، گاز و تلفن رایگان شود، عوارض گمرکی برای همه کالاها صفر شود تا کمی فشار از روی کمر مردم عادی و فلک زده برداشته شو

همچنین ابوالمشاغل ها استعفا بدهند و تمامی افرادی که بیش از 10 سال سابقه کار دولتی دارند از سازمان های دولتی بیرون انداخته شوند و افرادی که در خانواده های آنها بیش از 1 نفر شاغل در ادارات دولتی وجود دارد ملزم به این شوند که تنها 1 نفر از آنها اجازه داشتن شغل دولتی خواهد داشت تا کمی از معضل بیکاری و فقر گسترده در ایران کاسته شود.

کشور ما 40 سال است که در جنگ است منتها مسئولین به دلیل اینکه در رفاه کامل زندگی میکنند و زندگی های لاکشری دارند هنوز این مسئله را درک نکرده اند. ما برای گذر از این پیچ تاریخی باید تدابیر عاقلانه بگیریم و برنامه داشته باشیم و عمل کنیم و با شعار دادن د هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد.

همچنین برخی مسئولین، ائمه جمعه باید یاد بگیرند که سنجیده سخن بگویند تا بهانه بیخود به دست دشمنان ندهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
اگر میخواستن‌ پولها و فرزندانشون رو برگردونن که اصلا از اول نمیبردن!
هموطنان عزیزاز دست دادن سرداری که توسط عده ای رذل بزدل که توان رویارویی با او را در صحنه نبرد واقعی نداشتند و با ناجوانمردی او را همانند امامان شیعه شهید کردندبرای  وطن غمی جانکاه وسخت است و نمی تواند با هیچ چیز حتی کشتن 124هزارسربازو یا هدف قرار دادن 6666 هدف امریکایی جبران شود اما کمی تامل کنیدبا گذشت دو روز از عمل تروریستی ترامپ ما شاهد پیروزی ایران در عرصه بین المللی هستیم
1-اولین پیروزی برای ایران آن بود که نقاب از چهره دروغین ترامپ وهیئت حاکمه امریکا برداشت.نشان داد که مدعی حقوق بشر امریکایی جز یک تروریست نژادپرست  نیست.آنجا که نماینده مجلس روسیه می گوید آیا ما از این پس باید شاهد ترور مقامات کشور هایی باشیم که با امریکا همسو نیستند.
2-دومین پیروزی برای ایران. واکنش هابه توئیت بی شرمانه آن یانکی بی سواد مبنی بر هدف قرار دادن آثار تاریخی یک تمدن 10000 ساله برای همه ایرانیان روشن ساخت که مشکل ترامپ با هر ایرانی است ونه قاسم سلیمانی و قاسم سلیمانی ها.برای جهان مشخص کرد بربر کیست؟به جهانیان اوج کم سوادی وجهالت مدرن در رنگ ولعاب غربی را نشان داد.
3سومین پیروزی همانطور که سردار سلیمانی می خواست اتحاد دوباره مقاومت از طالبان در افغانستان تا حوثی ها در یمن و تا همه گروهای مقاومت در فلسطین.عراق.سوریه.لبنان وتا نیجریه بود.این مسلما عکس آن چیزی است که ترامپ به دنبال آن بود
4-چهارمین پیروزی تصویب خروج فوری نیروهای خارجی در پارلمان عراق بود.که مطابق با قوانین بین المللی باید اجرا شود.
5-پنجمین پیروزی وفاق ملی ما ایرانیان با هر گرایشی در برابر دشمنی بود که تا دیروز عده ای در آن شک داشتند.
اما ای جوانان پر احساس با خرد و تدبیر و برنامه می توان دشمن را به زیر کشید.می توان او را خلع سلاح کرد.می توان او را به  غلط کردن وادشت اما واکنش شتابزده و از روی عصبیت و حساب نشده همان چیزی است که دشمن حقیر شده در سطح بین الملل خواهان آن است.مسلما از این به بعد ترامپ تروریست بی آبرو تر و در صحنه بین المللی و حتی در خود امریکا منزوی تر وبا سیلی از انتقادات مواجهه خواهد شد.
اما فرماندهان و مسؤولین لازم نیست پاسخ هر مزخرفی که رئیس تروریست کاخ سفید در حالت مستی می نویسد بدهید.
مدعی گر به رخت تیغ کشیدهیچ مگوی
برش کم محلی تیز تر از شمشیر است.
حاج قاسم شهید شد برای دفاع از ایرانی ولی شماها برای اقتصاد و معیشت مردم چه کرده اید مطالبات مردم سر جایش هست چون گرانی هر روز بیشتر میشود خدا به داد ما برسد چون مسئولان ما فقط بولوف میزنند و فقط به فکر جیب خویشند
ایکاش مسولان رده بالای کشوری ، از امثال جناب ذوالنور که از تندروهای جبهه پایداری هستند .
میخواستند تا از اظهار نظرهای نسنجیده و خشونت گرا که بر خلاف اخلاق و منافع ملی است حذر کنند .
در تعجبم از مردمی که از مسولانشان انتقام گیری سخت را طلب میکنند اما وقتی مسولان به خواسته انها تن دادند و در نتیجه این اقدام وضعیت معیشتی در تنگنا افتاد همین مردم ، طلبکار دولت میشوند و انها را نکوهش میکنند . ایا نمیدانیم هر چیزی در این عالم هزینه ای دارد.
هرچقدر واکنش ایران به تاخیر بیافتد، هم در ایران دو دستگی بوجود می آید و هم خون هایی سرد می شود.

اگر کسی به شما لطمه ای بزند و جواب ندهی، گمان میبر که ضعیفی و دفعه بعدی بدتر می زند و گستاختر می شود.

آیا آمریکا جرآت میکند یک سرباز روسیه یا چین را بزند، خیر چون میداند آنها بازدارنه اند.

بخدا قسم از جنگ و مرگ نمی ترسم. که ما از دیار خشایارشاهی هستیم که با چندصد کشتی جنگی اروپا را فتح کرد . ما ترسو نیستیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
خوشم میاد یه بار از این سرش میگیری یه بار از اون سرش
نهایتا میخوان دوتا سرباز اسراییل یا دوتا سرباز امریکا روبکشن بزار به پای انتقام .حتی دریغ از یه حمله درست وحسابی تو عراق که لااقل امریکاییا بترسن .بیخود نیست ترامپ هی میاد تهدید میکنه .منتظرن که این داغ بزرگ سرد بشه .ما نباید بترسیم امریکاییها باید بترسن چند هزار کیلومتر اومدن سردار مارو بکشن وبرن .اسمش هم اخر سر میزارن دیپلماسی .به واله قسم اگر امریکاییها دنبال جنگ باشن ولی متاسفانه هیچ کاری نکردیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
داغ سلیمانی سرد نخواهد شد. بلکه هر روز بر شدت ان افزوده میشود
دین من دین محمد است دین ازادگی است دین بزرگیست دین محبت دین سر فرازی ازاد از هر قید وبند دین من تکریم است دین بخشش دیتن رعوفت دین مهربانی ،ان خدای که مبیند و خود قهر و غصب میکند من بنده ان خدا هستم من میجنگم از برای دین خدا نه برای قهر وغضب ،اوست که جان میدهد و میگیرد اینگونه اموختم که در دین محمد (ص) انتقام جای ندارد ترامپ اهریمن است او جان مگیرد از برای بودنش او را باید به خدا سپرد که جای او در جهنم است جنگ بلای ویرانگر است حاج قاسم جایش در دلهای ماست
یک ایست بازرسی در تنگه هرمزبرقرار کنیم و ناخدای کشتی های امریکایی را مجبور کنیم بگه مرگ بر امریکا بعد هرچی دلار تو جیبشن هست مصادره و درمیدان فردوسی بنرخ آزاد بفروشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
ایده خوبی بود
به اقايان ذوالنور ، حسين شريعتمدارى ، رحيم پور ازغدي ، علم الهدي ، احمد خاتمي ، ..... توصيه مي شود از شهادت سردار بهره برداري سياسي نكنند .
ای کاش موشکهایی ناشناس سرگردان از زیر دریای غربی اسرائیل به پرواز در می آمد وکاخ خونخوران در سایه که خوشحال از روشن شدن جنگ جدید در خاور میانه هستند ویران می کرد به امید آنروز
ببینید اعصاب های هممون خورده
لطفاً تا یکی دو هفته ای به صورت کاملا موقت
از پخش افاضات ذوالنور - شریعتمداری و علم الهدی و...و.... خودداری کنید
بعد به جبرانش دو هفته بعد هر ساعت یک پست از این آقایان در سایتتون بگذارید به دیده منت .... بگذارید این روزها بگذره خواهش می کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
ذالنور اتفاقا حرف خیلی درستی زده
عراق و سوریه سرزمین های نفرین شده هستند و کاملن مشخص هست که یک عده خائن محل و موقعیت سردار و همراهنش رو به اسراییلی ها یا آمریکایی ها اطلاع داده اند و اون فاجعه رقم خورد.

مردم این دو سرزمین در طول تاریخ معروفند به خیانت و آدم فروشی

بهتر هست به فکر مردم محروم خودمان باشید و حتیی اگر قصد کمک دارید چه کسی بهتر از همزبانان عزیزمان در افغانستان و تاجیکستان که بسیار از نظر فرهنگی و اخلاقی شبیه خودمان هستند.

کشورهای عربی از ما نفرت دارند این رو بپذیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
دوره نژادپرستی و قوم گرایی خیلی وقته گذشته لازم به ذکره هیچ سرزمینی نفرین شده نیست
لطفا حرفهای تفرقه برانگیز نزنید ما درکشورمان هموطن عرب عزیز کم نداریم وسالهاست درکنارهم درحال زندگی هستیم مشکلی هم باهم نداریم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
الآن سناریو به این شکل برای ترامپ توسط سیاستمداران امریکای و غربی نوشته شده است که اول با تحریکات داخلی و عراق و سوریه و عراق مردم دست به اعتراض بزنند و مسولین مجبور به مقابله شوند دوم تحریم اقتصادی کنند . با تهدید جنگ مسولین را تحریک به واکنش نطامی کنند . چون تحریم اقتصادی تاثیر کمتری داشته لذا تهدید نطامی را تا نقطه ای میرسانند که ایران از طریق نیابتی دوباره دست به تحرکات بزند و انتقام بگیرد . لذا با ادامه تهدیدات نطامی علنا به ترفندی خاص کشور و مسولین ما را به قدری فشار وارد کردند که خود بخود در حال خروج از برجام هستند . از نظر عربیها تحلیل این هست که قرار بود ایران در ۲۰۲۵ به بمب اتم برسد از همین حالا ما ایران را به همان سمت هول دادیم و ثابت کردیم اما تحلیل در ایران هست که اگر به قدرت اتمی برسیم‌میتوانیم در مذاکره بعدی با قدرت مداکره کنیم . سوال این هست که اگر کره شمالی موفق در مداکره شد ما هم میتوانیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
باهوش 2244 منظور دوستمون کشور های عربی بود نه هموطنان عزیزعربمون سریع جوگیر می شی
انتقامی سخت صورت میگیرد؟آیا آمریکا داوطلبانه یا از روی ترس عقب نشینی نمی کند؟
اگر دوباره هدفتون فقط شعار دادن هست اینجوری دیگه نمیشه.
هم وجهه داخلی و هم خارجی کلا از دست میره.
حرکت آمریکا یک حرکت تروریستی و وقاحت آمیز بود و جدا از اینکه کارنامه جمهوری اسلامی خوب بوده یا بد ، با این حرکت به دلیل حفظ اعتبار و وجهه ایران باید برخورد شه.
علاوه بر اینکه جناب سلیمانی نقش بسیار عمده ای در از بین بردن داعش و بر قراری امنیت ایران داشتند و این موضوعی هست که عقاید قرار میگیره ، ایشون به عنوان سرباز ایران جنگیدند و همیشه قابل احترام خواهند بود.
پمپی اگه بتونی مشروع رو هجی کنی! چه برسه که معنی اونو بدونی, تپلوی خوکی از حالا پوشک بزرگسال تن کن یه وقت با تلافی ایران خودتو کثیف کردی فکر نکنی اقدام مشروع همون بوده
قبلا اعلام شده بود که تا 2000 کیلومتر شناورها را میتونیم بزنیم... البته میشه با زیر دریایی هم عمل کرد و ...
سردار سلیمانی به آنچه میخواست رسید عزت دنیا وآخرت شهید سلیمانی چند خصوصیت داشت که درکمتر کسی جمع میشود 1 ایمانش درحد عین الیقین بود 2 فهم بسیار خوبی از اسلام داشت 3 ازدین وسابقه جهادش استفاده مادی نکرد 4 بین بندگان خدا فاصله ای قائل نشد_____ و درسپاهش انواع و اقسام نحله های فکری بودند 5 هرگز غدر نکرد وبه کسی پشت پا نزد 6 وسرانجام مثل اربابش حسین ع قطعه قطعه شد 7 ودرآخرنوشت برمزارم بنویسید سرباز سلیمانی 8 انسانهای آزاده جهان برشهادتش گریستند_ جدا عجیب است ازهند وانگلیس و کشمیر و.............مسئولین ما بایستی سلوکی چون شهید سلیمانی داشته باشند __ همه میدانند این تشییع بیسابقه جهانی که اداره آن ازدست دست اندرکاران خارج شد هرگز نمیتواند دستوری وفرمایشی باشد بلکه 100درصد وجدانی ومردمی بود سایتها وصداهای اجانب مات وحیرانند آبروی آمریکا وترامپ برباد رفت خون سیدالشهدا هم مجلس یزید را بهم ریخت ودرآخر مجلس چند ملیتی عراق هم خواهان خروج نیروهای آمریکائی شد سردار روحت شاد وراهت پر رهرو باد
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
درود بر تو
بسیار زیبا نوشتی


انشاالله پاسدار حرمت خون شهید سلیمانی باشیم و ادامه دهنده راهش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
احسنت
چرا برخی ها با گفته های کم صلابتشون ، آن خشم و حماسه، جدّیّت و مطالبه گری به حق و دارای ایهام و هراس برای دشمنان ایران را به یک فکاهی و شوخی و کم صلابتی تبدیل می کنند!!! دشمنان از سکوت و حلم جمهوری اسلامی ایران در هراس چگونگی برخورد با آنها هستند و حال آنکه برخی با کلماتی که بوی بازی با واژگان و گفته ها از آن به ذهن متبادر می شود سخن می گویند. ما برای صلابت، هیبت، اقتدار، هیمنه، و سترگی این ملّت هزینه هایی مانند شهید سپهبد سلیمانی را داریم هزینه می کنیم؛ خواهشا با نسنجیده سخن گفتنتون کاری نکنید در حدّ یک ترقه منفجر کردن به ذهن دشمنان خطور بکنه اینجور حرف زدن و به کارگرفتن کلمات توسط برخی از گویندگان و مسئولین(به تعداد آیات قرآن، 124 هزار پیغمبر!!!) مگه ما لازمه مطابق گفته ی دشمن احمق و بی شعور اهداف و مقاصد خودمون را افشا کنیم!!! این عزیزان خوب میدانند که انسان زیر زبانش پنهان است و به محض سخن گفتن خیلی از اسرار آشکار خواهد شد!!! کمی زیرک نیز باشید لطفا! ما نباید بگوییم چه کاری به عنوان انتقام انجام خواهد شد همین دلهره و هراس کشنده ای برای آمریکا درست خواهد کرد. همون چیزی و همانجوری که مقام معظم رهبری فرمودند(انتقام سخت) تمام شد. این انتقام سخت مقداری برنامه ریزی و کارشناسی و هندسه ی لازم را نیاز دارد که دشمن به زودی نباید آن را حدس بزنه. آسیا، در اروپا، در عراق، در اسراییل، در آفریقا، در دریا، در آسمان، در جزایر، در خود آمریکا، انسانی، نظامی، اقتصادی، سیاسی، و همینطور دشمن باید در خماری این ضربه و انتقام بماند تا مقداری زجر بکشد و کلافه شود و اوضاعش در آمریکا مقداری بحرانی بشه تا مردم خودش بر ترامپ فشار بیاورند و ما به مقصدی که ترامپ داشت بهتر برسیم و بهش بگوییم (از قضا سرکنگبین بلغم فزود) خواستی ایران را بهم بریزی، خون شهید سپهبد سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همراهان عزیزشون آمریکا و هیمنه ی تو را بهم ریخت . با عش علی هر که در افتاد خانمانش برافتاد.
مرگ بر آمریکا
یکی به یکی میگفت داشتم داشتم ملاک نیست دارم دارم مهمه . حالا هی تو بگومیزنیم میزنیم انقدر ایت تعداد این دقیقا مثل سنگ بزرگ علامته نزدنه .شما هرموقع زدی بیا بگو زدم
قدرت نظامی کشورمان که هراس به دل ترامپ انداخته است مایه ی افتخار است.موقعی که پناه بردن قاجاریان به ناپلئون بناپارات و فرانسه را مرور می کنیم و مقایسه آن با دوران کنونی که تمام منطقه از کشورمان حساب می برد...
من در مورد مسائل نظامی اگر پاسخ نظامی به آمریکا داده شود و آنها پالایشگاه های کشور و سدها را بمباران کنند به اندازه 100 سال به عقب بر خواهیم گشت و با توجه به وجود تحریم ها دیگه امکان بازسازی پالایشگاه ها وجود نخواهد داشت و تولید برق کشور هم تا حد زیادی مختل خواهد شد. من از هر اقدامی که به حفظ تمامیت کشور و رفاه مردم عزیز و به خصوص محروم منجر شود حمایت قاطع میکنم
پاسخ ها
H.RAHIMI
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
افرین.دقیقا برمییگردیم به عهد قاجار.باید عقلانی تصمیم گرفت.بهترین انتقام قوی شدن است.نه احساس و بون فکر تصمیم و عمل کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
بیخود نترس . هیچ غلطی نمی توانند بکنند
این چند روز جوابی که مسئولیین دارند می دند کمی احساساتی همره با عصبی بنظر می آید بهتر است آرام و با صبر وحوصله جوابی محکم و قاطعانه بدهند. حرف زیاد زن که مشکلی را حل نمی کند باید در عمل درس عبرتی به آنها بدهید که نیاز به بررسی کامل و طبعا زمان بر است. انشاء لله طوری انتقام بگیرم که روح این شهید والا مقام شاد و موجب اتحاد و انسجام بیشتر جامعه ما شود.
عریض ترین قسمت خلیج فارس کمتر از ۳۰۰ کیلومتره بعد آمریکا ۱۰۰ کیلومتر عقب رفته از کجا به کجا اگر مرز هم خشکی در نظر بگیریم داخل خلیج فارس هیچ شناوری از خشکی ما بیش از ۳۰۰ کیلومتر نمیتونه فاصله بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
عزیزم رفتن دریای عمان و اقیانوس هند نه در خلیج از خلیج خارج شدن
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
در جواب مهندس و دانشمندی که حتی نمیفهمه ۱۰۰۰ کیلومتر چقدر هست. بزرگترین پایگاه دریایی آمریکا در بحرین هست! کجا میخواد بره؟
ای کاش موشک هامون به امریکا می رسید و بمب های کشتار جمعی انریکا با یک میلیون کشته کاملا تسلیم می شه البت ایران هم دشمنان زیادی داره در منطقه ولی بی انتقام بیچارگیه ..خدا با ماست و با مستضعفین ...نگذار ترس ایران را به تسلیم بکشونه حداقل در عراق سوریه افغان
فاصله ی سواحل ایران تا پایگاههای آمریکا در حاشیه ی جنوبی خلیج فارس 1000 کیلومتر است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کمی دقت کنید.
بهترین جواب نظامی، ترور یکی از مقامات بلند پایه آمریکا نظیر ترامپ یا وزیر دفاعشون تو خود خاک آمریکاست.
اولا عمق نفوذ ایرانو نشون میده ثانیا بهانه ای هم برای شروع جنگ نمیده.
البته اگه ایران بتونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
کار احمقانه رو با حماقت جواب نمیدن
درود بر مردی که پیکر قطعه قطعه او از زنده اش برای آمریکایی ها وحشت آور شد و این از معجزات الهی در این قرن است. چه می کند اخلاص و بندگی خدا
مگر نه اینکه به قول پمپئو دلیل ترور شهید سلیمانی اطلاع از این بود که قرار است اقداماتی علیه آمریکا انجام بشود خوب وقتی ایران قرار است انتقام خون شهید سلیمانی را بگیرد حتما باز هم آمریکام اقدام از قبل انجام خواهد داد و ما باید در همین روزها یا هفته ها منتظر شروع یک جنگ از طرف آمریکا علیه ایران باشیم خوب ایران باید قبل از حرکت آمریکا حرکت انتقامی را انجام بدهد
سرکار خانم سلیمانی.
در داخل کشور افراد بسیار توانمند و دلسوز کم نداریم.............
سربلند باشید......................................................................................
نباید احساساتی شد اگر جنگ بشه مردم ایران از بین میرن، ضمنا ذوالنور را بفرستین خط مقدم
این همه لشکر امده به عشق رهبر آمده ؛
ای لشکر صاحب زمان اماده شو اماده شو
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی
آیا ایران واقعا برای حفظ امنیت خود سریعا احتیاج به بمب اتم ندارد؟
قطعا فردا دیر است. امروز باید ایران به سلاح اتمی مجهز گردد. اگر می خواهید ایران عزیز مانند دوران قاجار تکه تکه نشود. اگر می خواهید که بحرین ها به خاطر ضعف دولت از ایران جدا نشوند.
اگر می خواهید ایرانیان عزیز مانند دوران قاجار خوار و ذلیل نشوند.
اگر می خواهید ناموس ایرانیان عزیز مانند دوران قاجارو پهلوی مورد تجاوز واقع نشود.
ایران فورا مانند اسراییل و هند و پاکستان بایستی از ان پی تی خارج و دوربین ها و بازرسان و جاسوسان آژانس را اخراج نموده وبا قاطعیت اعلام نماید که هر حمله اتمی را با سلاح اتمی پاسخ می دهد.
صهیونیست ها و وهابی ها و غربی ها از هیچ جنایتی در حق ایرانیان و مردم منطقه خودداری نکردند. حتی به گوسفندان ایرانی رحم نکردند و انها را قاچاق کردند. صهیونیست ها و وهابی ها و غربی ها در بن بست می باشد و احتمال استفاده از سلاح اتمی و میکربی زیاد است مگر اینکه از پاسخ نگران باشند. حتی گفته شده که وهابی ها از کشور فقیر پاکستان بمب اتم خریده اند.
ترامپ در حال از دست دادن مقامش در آمریکا است و نتیانهو اگر در اسراییل رای نیاورد به زندان می رود. آنها با ترور ناجوانمردانه سردار دلها قمار کردند تا شاید بتوانند خود و مقام خود را نجات دهند. قمار دیگر می تواند حمله اتمی باشد.

چرا؟
صهیونیست ها و وهابی ها و غربی ها جرعت حمله به ایران ندارند چون قدرت مقابله با ایران را ندارند. از طرفی می بینیم که صهیونیست ها و وهابی ها و غربی ها در جایی که مخالف خواسته هایشان باشد هیچ ارزشی برای قوانین بین المللی قایل نبوده اند. به راحتی برجام را که به تصویب سازمان ملل رسیده بود نقض می نمایند. بانک مرکزی ایران و سپاه را که در قانون اساسی ایران تایید شده تحریم می نمایند. دانشمندان اتمی وغیر اتمی نظیر موسس مرکز تحقیقات بنیادی در اصفهان، حتی هنرمندان ایرانی نظیر فرج الله سلحشور و شهید آوینی و غیره را ترورجنگی یا میکربی و یا رادیو اکتیو می نمایند. از شهید چمران و صیاد و طهرانی مقدم و سایر سرداران سپاه که مشکوک و عجیب شهید شدند نمی گویم. ایرانیان را تحریم دارویی می نمایند تا بمیرند. در جنگ جهانی دوم به سبب انگلیسی ها نصف جمعیت ایران از گرسنگی تلف شدند. پس خیلی امکان پذیر است که مثل ترور سردار دل ها که صهیونیست ها و وهابی ها و غربی ها قاعده بازی را به علت کم آوردن بهم زدند به شهرهای بزرگ ایران حمله اتمی نمایند.
ترامپ در حال از دست دادن مقامش در آمریکا است و نتیانهو اگر در اسراییل رای نیاورد به زندان می رود. آنها با ترور ناجوانمردانه سردار دلها قمار کردند تا شاید بتوانند خود و مقام خود را نجات دهند.
صهیونیست ها و وهابی ها و غربی ها از هیچ جنایتی در حق ایرانیان و مردم منطقه خودداری نکردند. حتی به گوسفندان ایرانی رحم نکردند و انها را قاچاق کردند. صهیونیست ها و وهابی ها و غربی ها در بن بست می باشد و احتمال استفاده از سلاح اتمی و میکربی زیاد است مگر اینکه از پاسخ نگران باشند. حتی گفته شده که وهابی ها از کشور فقیر پاکستان بمب اتم خریده اند.
ایران فورا مانند اسراییل و هند و پاکستان بایستی از ان پی تی خارج و دوربین ها و بازرسان و جاسوسان آژانس را اخراج نموده وبا قاطعیت اعلام نماید که هر حمله اتمی را با سلاح اتمی پاسخ می دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
من میگم بمب اتم داریم!
بنام خدا
دوباره گول نخوریم، انتقام سخت شهادت سردار ابتدا بایستی از صهیونیست ها و وهابی ها گرفته شود تا صهیونیست ها و وهابی ها و نوکران غربی بدانند که بایستی از انواع دسیسه ها از اقتصادی تا فرهنگی دست بردارند چون عواقب آن همه را می گیرد.
با توجه به نفوذ شدید صهیون ها در مراکز تصمیم گیری آمریکا و غرب، آمریکا وقتی متوجه شود که صهیونیست ها صدمه خورده و نتوانسته اند خود را مخفی نمایند به شدت از انواع دسیسه ها حتی اقتصادی تا فرهنگی دست بر خواهد داشت.
خون یک صهیونیست برای مقامات آمریکا از خون هزاران آمریکایی مهم تر می باشد. وقتی آمریکایی ها اطمینان حاصل کنند که حمله به تاسیسات نفتی ایران حمله به تاسیسات اسراییل را در پی خواهد داشتف به هیچ وجه وارد عمل نمی شوند.
آمریکا بازیچه دست صهیون ها بوده و با توجه به بعد مسافت بیشترین سود را صهیونیست ها و وهابی ها از شهادت مظلومانه آرش دوران که با جان خود مرز های ایران را گسترش و امن نمود را می برند. انتقام هم مشکلات و دسیسه ها علیه ایران و به خصوص شهادت مظلومانه سیاوش ایران در وحله اول بایستی از صهیونیست ها و وهابی ها گرفته شود.
اینو برای اخوان دینی آقایان ذوالنور وحسین شریعتمداری مینویسم علی ع می------------بقيّةُ عُمرِ الـمَرءِ لاثَمَن لَهُ، يُدرِكُ بها مافاتَ و يُحيي بِها ما أَماتَ.
بقيه عمر آدمي (آنقدر گرانبها است که‌) قابل ارزيابي نيست، انسان مي‌تواند خوبي‌هاي از دست رفته را جبران کند و فضائلي که در وجود خود سرکوب کرده را احيا نمايد. (مجموعة وراّم، ج 1، ص 36)____شهید سلیمانی باعملش دلهارا ربود انسان با هتاکی وتهمت به این و آن ولو به اسم حمایت از اسلام به جائی نمیرسد الان چندروزاست که دراقصی نقاط عالم صحبت از شهید سلیمانی وراه اوست ومردم برای اجر اخروی وتقدیر از مرام و عیاری و گذشت و جوانمردی شهید سلیمانی درتمام مراسم این شهید بصورت واقعا خودجوش وخود خواسته شرکت میکنند وبرایش صدقه میدهند
ای کاش این نفت لامذهب تموم بشه تا دست از سر ما بردارند، از هیچ جای جهان این همه خبر و درگیری گزارش نمی شه که از ایران و خاور میانه گزارش می شه، به نظر من دو سه تا ماه نفت را بدید به آمریکا تا خیال همه راحت بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
تو دیگه آخر تحلیلی اخوی!
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
والا تو اوج دشمنی با آمریکا ایران حاضر بود شرکت های نفتی آمریکا بیان ایران سرمایه گزاری بکنن و نفت ما رو ببرن! این نفت نفت کردن دیگه قدیمی شده!
١٠٠٠ كيلومتر ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
ناراحت نشو حتما مرکز امار ایران این عدد رو داده
من برای انتقام لحظه شماری میکنم. اما زینب خانم میداند که لبنان به اندازه کافی مشکل داخلی و خارجی دارد اضافه کردن یک مشکل به کشور لبنان که در این درگیری ارتباطی نداشته به ضرر محور مقاومت است. ؟ بهتر است لبنان در جهت بهبود شرایط دولت مناسب با محور مقاومت بجنگد تا انتقام.
چقدر حکم جهاد و جنگ از کانادا و آمریکا و انگلیس توسط آغازاده ها صادر میشه به به،شما می رین خط مقدم و در آخر مردم عادی
بهترین و شدیدترین انتقام ادامه راه سردار است که همانا اخراج آمریکا ییها از عراق و منطقه می‌باشد. دولت و مجلس عراق امروز این تصمیم بسیار خوب را گرفته است که البته با توجه به اینکه این جنایت در خاک عراق انجام شده امری لازم و واجب بود. لازم است به برادران عراقی کمک کرد تا این مهم انجام بگیرد. جنگ با آمریکا در شرایطی که ترامپ دچار آن شده (استیضاح) به هیچ وجه عقلانی نیست.
احتمال میده دست کسی به امریکا و جزیره گوام نرسه. چون بمب افکن راهبرداری نداریم و موشک دوربرد نداریم. خیالش از بابت امنیت امریکا تامینه. باید تلفات غیر متمرکز و پراکنده و درازمدت و بدون استفاده از اینترنت و فاکس و بدون ردپا به نام غیر و سرخ و زرد و سیاهپوست تحت استعمار باشد. سفیدپوست معاند و درشتدانه باید ۱۰۰۰۰ نفر تلف شود.
موشک زدن به اطراف و ناو بدترین کار است چون اطراف کشور ناامن و درگیری میشود. باید بدون موشک زدن داخل امریکا و بخش سفیدپوست و معاند تلفات ۱۰۰۰۰ نفر ایجاد کرد بدون ردپا و استفاده از اینترنت و فاکس و تلفن.
حالا بزارین عزای سردار مون رو با عزت و احترامی که لایق اون بزرگوار هست, بگیریم تا بعد همه ببینن که خورشید از کجا طلوع و از کجا غروب میکنه.
بنا به گفتهٔ دختر ابو مهدی مهندس ،که گفته است میدانستند پدرشان شهید میشود ،فقط زمان آنرا نمیدانستند ؟ سردار محبوب دلهای مردم ایران ،و خانوادهٔ محترمشان ،نیز میدانستند که ایشان شهید میشوند ،تنها زمان ،و مکان شهادت این بزرگوار را نمیدانستند ، راهی که این شهید بزرگوار رفتند ،همانند راهی است که سالار شهیدان عالم ، حضرت ابوعبدالله امام حسین علیه سلام انتخاب کردند ؟ باشد که خون پاک این شهید والامقام ،و‌همراهانش باعث نابودی ترامپ ، متحدانش گردد ، همانگونه که یزید ،و عواملش کمتر از دوسال نابود شدند ؟ اگر چه انتقام خون این بزرگوار به همهٔ مردان ،و زنان آزادهٔ‌ جهان واجب است ،اما مصلحت ملت مسلمان را نباید از یاد برد ؟ که این شهادتها برای حفظ منافع ملتهای مسلمان ،و مومن به دین محمد رسول الله علیه سلام ،و صلوات است ؟،،
امیدمون به انتقام توسط سید حسنه.
هرگز انگلیس را از یاد نبرید . این کشور خبیث لحظه ای از دشمنی با ایران و اسلام دست بردار نبوده و هم اکنون نیز در شهادت سردار سلیمانی از امریکا حمایت کرده . درحالی که سفارتش در ایران فعال می باشد و هیچ تذکری هم دریافت نکرده .
راستی چرا این چند سال با وجود دشمنی های آشکار از طرف انگلیس در کنار امریکا و اسراییل قرار نگرفته است؟
به تعداد ۲۹۰ سرنشین بی گناه هواپیمای مسافری که توسط ناو وینسس کشته شدند.
خشونت خشونت می اورد انتقام انتقام می اورد بهترین راه در این وضعیت خطرناک اقتصادی کشور و برای جلوگیری از جنگ خویشتن داری هست
- آیا ترور سردار قاسم سلیمانی، محصول یک بی تدبیری امنیتی بود؟ ظاهراً چنین به نظر می رسد ولی واقعیت شاید چیز دیگری است.

در عراق، سوریه، لبنان و افغانستان که نیروهای فراملیتی -اعم از نظامی و غیر نظامی- حضور دارند، محل استقرار و مسیرهای تردد مقامات ارشد کشورهای مختلف بر طرف‌های مقابل آشکار است.

در همین عراق، آمریکایی‌ها همواره می دانستند که سردار سلیمانی کجاست و ایرانی ها هم می دانستند که فلان فرمانده ارشد آمریکایی دقیقاً در کدام محل حضور دارد.

آنچه در شرایط خاص این کشورها باعث می شود نیروهای متخاصم علیه چهره های شاخص یکدیگر اقدامی انجام ندهند، توافق نانوشته ای است که بر اساس آن، موازنه ای مرضی الاطراف شکل می گیرد.

موضوع مشابه آن در جنگ ایران و عراق رخ داد که طرفین از زدن سدهای مهم یکدیگر خودداری میکردند عراق سد کرج و لتیان را بمباران نکرد تا فاجعۀ وحشتناک زیر آب رفتن کرج و تخریب جاده ها و پلهای استراتژیک در ایران رخ ندهد.

ایران نیز سد دربندی خان را که موجب زیر آب رفتن بعقوبه و بغداد و نشت مواد شیمیائی کارخانۀ تسلیحات شیمیائی به رودخانه که یک فاجعۀ انسانی بینظیر میشد را تخریب نکرد و همچنین است سدهای دوکان و موصل.

یعنی توافق نانوشته در اوج جنگ خونین عراق و ایران نیز رعایت میشده است.

بنابرین احتمالا اقدام دولت آمریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی، ناشی از فرصتی به دست آمده برای ترور نبود بلکه آمریکا با این کار، تصمیم گرفت صحنه بازی را عوض کند و در واقع، آن توافق نانوشته و موازنه قبلی را بشکند.

اما چرا این اتفاق افتاد؟ ما هیچ اطلاعاتی از پشت پرده ماجرا نداریم و فقط می توانیم حدس بزنیم و تحلیل کنیم.

ترور "احمد شاه مسعود" او یکی از مجاهدان افغان بود که علیه طالبان می جنگید و اعلام کرده بود به آمریکایی ها اجازه نخواهد داد در افغانستان، پایگاه نظامی داشته باشند.

آوازه شجاعت و جنگاوری های احمد شاه مسعود چنان در افغانستان، منطقه و حتی جهان پیچیده بود که به او لقب "شیر دره پنجشیر" داده بودند؛ پنجشیر محل تولد و زندگی او بود.

در 9 سپتامبر 2001، دقیقاً دو روز قبل از حملات 11 سپتامبر، احمد شاه مسعود، توسط دو عامل انتحاری که خود را خبرنگار معرفی کرده بودند، ترور و حذف فیزیکی شد. پس از آن، ماجرای تروریستی برج های دوقلوی نیویورک پیش آمد که پیامدش حمله گسترده آمریکا به افغانستان بود و تثبیت پایگاه های آمریکا در این کشور.

این تحلیل وجود دارد که آمریکایی ها می دانستند با حضور "نابغه نظامی و فرمانده کاریزماتیکی" چون احمد شاه مسعود -که روابط خوبی نیز با ایران داشت- نمی توانند در افغانستان سیاست های خود را به راحتی پیش ببرند و لذا باید او را حذف فیزیکی کنند؛ که کردند.

ترور حاج قاسم سلیمانی در عراق نیز می تواند مقدمه ای بر سیاست جدید آمریکا در منطقه باشد. دولتمردان و ژنرال های ایالات متحده می دانند که کشورشان در عراق و افغانستان دو خطای استراتژیک انجام داد: در این دو کشور با حذف دو دشمن خونی ایران - طالبان و صدام - خلأ قدرتی ایجاد کرد و قبل از این که خودش آن را پر کند، ایران موفق به این کار شد و اینک، نفوذ ایران در این دو کشور به مراتب بیشتر از آمریکایی است که هزینه مادی و معنوی و انسانی نابودی طالبان و صدام را داده است. بنابراین، طبیعی است که بکوشند جای پای خود را در منطقه و مشخصاً عراق محکم تر کنند.

این که طرح شان چیست بر ما معلوم نیست ولی هر چه باشد، با حضور "نابغه نظامی و فرمانده کاریزماتیکی" چون سردار قاسم سلیمانی نمی توانستند طرح جدید منطقه ای شان را به راحتی پیش ببرند.

از این رو به باور من، ترور شهید سلیمانی می تواند مقدمه یک اقدام بزرگ تر در عراق و ای بسا سوریه و منطقه باشد، درست مانند ترور احمدشاه مسعود که متعاقب آن، شاهد اقدامات راهبردی آمریکا در افغانستان بودیم.

لذا باید فراتر از یک اقدام تروریستی صرف به موضوع نگریست و خود را برای سناریوی گسترش مداخلات آمریکا در منطقه آماده کرد. خاصه آن که آمریکا علناً دست به این ترور زد و مسؤولیت اش را پذیرفت؛ حال آن که می توانست این کار را به مزدوران پرشماری که در عراق دارد بسپارد.

تصریح می کنم که این، تنها یک تحلیل است، ولی عقل سلیم حکم می کند، تمام جوانب را سنجید و غافلگیر نشد، خاصه آن که موارد مشابه تاریخی در دسترس است و درس آموز.

مهمترین گزاره ای که مردم و مسئولان باید در عکس العمل انتقامی اعمال کنند، "عقلانیت و دوری جستن از غرور بیجا کنشهای صرفا احساسی" است.

باشد تا از این فرصتی که وحدت نسبی ایجاد کرده استفادۀ بهینه کرده و حکمت و درایت را جایگزین شعار و حماسه کنیم...

برگرفته از نوشتۀ آقای جعفر محمدی
اربا اربا یعنی تکه تکه شدن اشاره به اجساد تکه تکه شهیدان اقدام تروریستی آمریکا
انتقامی میگیریم بهتر از انتقام مختار و نه مثل توابین
ترامپ سر سالم بگور نمی بره دیر و زود داره سوختوسوز نداره
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر