بازدید 10844
فوتبال اروپا

بارسلونا با مساوی قهرمان نیم فصل لالیگا شد

آبی‌اناری‌ها از ۱۴ مرتبه‌ای که قهرمان نیم فصل شدند ۱۲ فصل را با فتح جام به پایان رسانده‌اند. تیم کاتالانی تنها در فصل ۱۴- ۲۰۱۳ (اتلتیکومادرید قهرمان شد) و ۰۷- ۲۰۰۶ (رئال مادرید) از کسب جام ناکام ماند.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ 05 January 2020

بارسلونا با کم‌ترین اختلاف ممکن توانست قهرمان نیم فصل لالیگا شود.

به گزارش تابناک ورزشی، بارسلونا شنبه شب با وجود تساوی ۲ بر ۲ برابر اسپانیول نیم فصل را با قهرمانی به پایان رساند. آبی‌اناری‌ها می‌توانستند با قاطعیت بیش‌تری صدرنشین باشند، اما هم امتیاز با رئال مادرید و تفاضل گل بهتر بالاتر از دیگر تیم‌ها قرار گرفتند.

به نوشته میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) بارسلونا با ۴۰ امتیاز و تفاصل گل ۲۶+ در حالی در رتبه نخست قرار گرفت که مادرید با ۴۰ امتیاز و تفاضل ۲۴+ در رتبه دوم دیده می‌شود. تیم کاتالانی پیش از این تنها یک بار با این فاصله کم (تنها دو تفاضل گل) قهرمان نیم فصل شده بود. این تیم در سال ۱۹۹۸ با ۳۴ امتیاز و تفاضل گل ۱۸+ بالاتر از سلتاویگو ۳۴ امتیازی و تفاضل گل ۱۶+ قهرمان زمستان شد.

شرح گل‌ها
دیوید لوپز - ۲۳ (اسپانیول): سانتر پای چپ زیبای روکو با ضربه سر لوپزی همراه شد که در عین ناباوری کسی او را نگرفته بود تا ضربه اش پس از برخورد به زمین وارد دروازه حریف کاتالانی شود.

لوییس سوارز - ۵۰ (بارسلونا): درحالی که پنج دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود، حرکت خوب بارسایی‌ها با ارسال رو به جلوی عالی آلبا همراه شد تا سوارز با یک بغل پا دروازه لوپز را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

آرتورو ویدال - ۵۹ (بارسلونا): حمله آبی اناری‌ها باعث شد تا در یک رفت و برگشت توپ دوباره در محطوطه جریمه اسپانیول به سوارز برسد و پاس بیرون پای فوق العاده او به ویدال با ضربه سر محکم بازیکن شیلیایی همراه شد تا شاگردان والورده پیش بیفتند.

لی وو - ۸۸ (اسپانیول): پاس تو در عالی وارگاس با ضربه لی وو به جهت مخالف همراه شد تا کاری از دستان نتو هم ساخته نباشید و بازی به تساوی کشیده شود.

بارسلونا با مساوی قهرمان نیم فصل لالیگا شد

آبی‌اناری‌ها از ۱۴ مرتبه‌ای که قهرمان نیم فصل شدند ۱۲ فصل را با فتح جام به پایان رسانده‌اند. تیم کاتالانی تنها در فصل ۱۴- ۲۰۱۳ (اتلتیکومادرید قهرمان شد) و ۰۷- ۲۰۰۶ (رئال مادرید) از کسب جام ناکام ماند. 

دی یانگ در دقیقه ۷۵ با کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا چهارمین بازیکن اخراجی آبی‌اناری‌ها در این فصل باشد. آخرین باری که چهار بازیکن بارسا در یک فصل اخراج شده بودند به ۱۲- ۲۰۱۱ بر می‌گردد. این تیم در نیم فصل ۰۴- ۲۰۰۳ هم چهار بازیکنش اخراج شده بود.

لوییس سوارس که گل نخست تیمش را در دقیقه ۵۰ برابر اسپانیول به ثمر رساند تا بازی به تساوی برسد برای صد و سی و نهمین بار با پیراهن بارسا در لالیگا گلزنی کرد. تنها لیونل مسی و سسار رودریگز در این زمینه از مهاجم اروگوئه‌ای بالاتر هستند. سوارس در همه رقابت‌ها ۱۸۸ گل به ثمر رسانده است و در این زمینه مسی، سسار و لادیسلاو کوبالا در رتبه‌های نخست تا سوم قرار دارند. می‌توانند از سوارس انتقاد کنند، اما او هر زمان که بازی خودش را به نمایش بگذرد می‌تواند گلزنی کند و یکی از اسطوره‌های باشگاه محسوب می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی