بازدید 25773

دستگیری مردی که زنش را کشت و بسته‌بندی کرد

مردی که اقدام به قتل همسرش کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ 04 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در تاریخ یازدهم دی ماه امسال مرد جوانی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد که به پدرش مشکوک است و احتمال می‌دهد که او مادرش را به قتل رسانده باشد که در همین راستا نیز تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۴ قائم به محل اعزام شده و با توجه به رفتار پدر خانواده اقدام به تحقیق از این فرد کردند.

در ادامه با توجه به رفتار عجیب و پراضطراب مرد، این فرد ۵۶ ساله به کلانتری منتقل شده مورد بازجویی قرار گرفت و در همان تحقیقات ابتدایی گفت: مدتی در بیمارستان روحی و روانی بستری بودم تا اینکه روز گذشته با وساطت اهالی محل، خانواده‌ام مرا به خانه بازگرداندند و ظهر در خانه با همسرم تنها بودیم که از او درباره اینکه چرا مرا در بیمارستان روانی تنها گذاشته بودند بحث کردیم و در ادامه او را با دستانم خفه کردم. بعد که دیدم نفس نمی‌کشد، باتوجه به سنگینی وزن همسرم، او را به داخل حمام انتقال دادم و با ساطور و چاقو اقدام به تکه تکه کردن جسدش کرده و تکه‌های جسد را در کیسه‌های ۲ تا ۳ کیلویی بسته بندی کرده و آن‌ها را به گردنه قوچک برده و در فاصله‌های ۱۰ متر از هم به بیرون پرت کردم و به خانه بازگشتم.

ماموران در ادامه به صحنه جنایت رفته و پسر خانواده وقتی فهمید پدرش دست به قتل مادرش زده به ماموران گفت: پدرم مدتی در بیمارستان روحی و روانی بستری بود تا اینکه اهالی محل از ما خواستند پدرمان را به خانه بیاوریم که ما نیز به بیمارستان رفته و پدرم را ترخیص کردیم تا اینکه ظهر امروز من به خانه آمدم و روی در آثار خون مشاهده کردم که پدرم سراسیمه یک دستمال برداشت و شروع به پاک کردن خون‌های روی در کرد و ادعا کرد که خون دماغ شده و این در حالی بود که قالیچه کوچکی هم شسته شده بود و پدرم به بهانه رفتن به بانک از خانه خارج شد.

 

پسر جوان ادامه داد: خبری از مادرم نبود و ماجرا را با خواهرم درمیان گذاشتم که خواهرم نیز عنوان کرد با پدر تماس گرفته و ادعا کرده که مادر بیرون از خانه است که با توجه به مرموز بودن این ماجرا‌ها از پلیس کمک خواستم.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: ماموران در ادامه با راهنمایی قاتل به محل رها کردن بسته‌های جسد مادرخانواده رفته و توانستند چندین بسته از تکه‌های جسد مادر خانواده را در منطقه گردنه قرچک به دست آورند. متهم نیز برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان