بازدید 87354
۴

کدام شهرهای خوزستان فردا تعطیل است؟

به دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فردا اغلب شهر‌های استان خوزستان تعطیل است.
کد خبر: ۹۴۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ 04 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از مهر، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ظهر امروز در یک نشست خبری با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی در اهواز اظهار کرد: فردا یکشنبه ساعت ۸ صبح از میدان مولوی اهواز به سمت چهار راه نادری برگزار می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس ادارات شهر‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه برای فردا تعطیل اعلام شده است. مدارس و دانشگاه‌های این شهرستان‌ها هم در نوبت صبح تعطیل هستند.

شریعتی بیان کرد: تعطیلی سایر شهر‌های استان به منظور حضور مردم در مراسم تشییع به فرمانداران واگذار شده است.

آبادان تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، با دستور سید زین العابدین موسوی ادارات و مدارس این شهرستان در روز یکشنبه (فردا) برابر با ۱۵ دی‌ماه و به منظور حضور آحاد مردم در آئین تشییع پیکر پاک سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در شهرستان اهواز تعطیل اعلام شد.

بنا بر اعلان روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان، امتحانات نهایی مدارس و مراکز آموزش عالی در این روز به قوت خود باقی است.

طبق اعلان استاندار خوزستان تشییع پیکر سردار سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت قرار است فردا از ساعت ۸ صبح در شهرستان اهواز از مسیر میدان مولوی به سمت چهار راه نادری برگزار می‌شود.

دزفول تعطیل شد

فرمانداری دزفول اعلام کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم دزفول برای شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی که در روز یکشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۵ در شهرستان اهواز برگزار می‌گردد لذا در راستای تسهیل در امر شرکت آحاد ملت انقلابی در این مراسم معنوی و سیاسی، کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی این شهرستان در دو نوبت صبح و عصر به غیر از (دستگاه‌های امدادی، درمانی، خدمات رسان و بانک‌ها) تعطیل اعلام می‌گردد. امتحانات مراکز دانشگاهی طبق تقویم آموزشی برگزار می‌گردد.

مدارس و ادارات شوشتر یکشنبه تعطیل شد

فرماندار شوشتر گفت: مدارس و ادارات شوشتر فردا یکشنبه تایم صبح و عصر تعطیل است.

حسین پنبه دانه در گفتگو با مهر اظهار کرد: با اعلام خبر تشییع پیکر پاک سردار شهید قاسم سلیمانی در استان و با توجه به شور و شوق مردم برای وداع با این سردار مردمی، ادارات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مدارس این شهرستان فردا یکشنبه تایم صبح و عصر تعطیل هستند

وی افزود: این تعطیلی شامل بانک‌ها، مراکز امدادی و درمانی نمی‌باشد.

اندیمشک هم تعطیل شد
فرماندار شهرستان اندیمشک هم گفت: همه مدارس، ادارات و دانشگاه‌های این شهرستان فردا یکشنبه ۱۵ دی ماه در بخش‌های مرکزی و الوار گرمسیری تعطیل اعلام شدند.

پیمان جهانگیری افزود: این تصمیم با توجه به درخواست‌های فراوان شهروندان شهیدپرور اندیمشک برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اهواز، گرفته شده است.

وی افزود: مراکز خدماتی، بهداشتی و درمانی و بانک‌ها فردا فعال خواهند بود.

بهبهان هم تعطیل شد

فرماندار بهبهان گفت: مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات شهرستان بهبهان روز یکشنبه ۱۵ دی به مناسبت تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در اهواز، تعطیل است.

یوسف زمانی اصل با اشاره به اینکه مدارس دو نوبت صبح و عصر در تمامی مقاطع روز یکشنبه در این شهرستان تعطیل هستند، بیان کرد: برای حضور پرشور مردم این شهرستان در آئین تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مدارس و ادارات این شهرستان تعطیل شده است.

شوش تعطیل شد

عدنان غزی فرماندار شوش گفت: با توجه به درخواست‌های زیاد مردمی مبنی بر حضور در آئین تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اهواز طی فردا ۱۵ دی ماه تمام مدارس، ادارات و دانشگاه‌های شهرستان شوش تعطیل اعلام می‌شوند.

مدارس و ادارات امیدیه تعطیل شد

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه گفت: با توجه به تشییع پیکر شهید سلیمانی در اهواز و به منظور شرکت همه آحاد مردم شهرستان در این مراسم کلیه ادارات و ارگان‌ها و سازمان‌ها و مدارس تعطیل اعلام می‌شود.

ادارات مدارس شادگان تعطیل شد

با اعلام فرمانداری شادگان؛ کلیه مدارس، ادارات و دانشگاه‌ها شهرستان شادگان فردا یکشنبه ۱۵ دی ماه تعطیل است.

دانشگاه شهید چمران اهواز تعطیل شد

در پی شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی کلیه امتحانات دانشگاه شهید چمران اهواز در روز یکشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۵ لغو شده و زمان برگزاری مجدد، متعاقباً اعلام می‌گردد.

وسیله نقلیه برای رفت‌وآمد و شرکت در مراسم دانشگاهیان فردا ساعت ۷:۳۰ صبح از محل مسجد امام جعفر صادق (ع) کوی استادان مهیا است.

ادارات و مدارس خرمشهر هم برای روز یکشنبه تعطیل شد

فرمانداری خرمشهر اعلام کرد: با عنایت به درخواست‌های مکرر مردم خرمشهر برای حضور در مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در شهرستان اهواز، فردا یکشنبه ۱۵ دی ماه ۹۸ کلیه ادارات، مدارس و دانشگاه‌های شهرستان خرمشهر تعطیل اعلام شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
لعنت به امریکاییها
هرچه ازما شهید کنند درخت انقلاب تنومندتر میشود
لعنت خدا به وهابیها و اسراییل و امریکای جنایتکار وکثیف
واقعا که
آخه ما کارمندهای بانک چه تقصیری کردیم
کار بیشتر تعطیلی کمتر
ا
راست مگه
مگه باز بودن بانک امدادی است
ما کارمندهای بانک باید یک روز از کار دست بکشیم
تا قدرمون بهتر بدونند
متاسفانه به شکل تبعیض آمیزی بانکها در آبادان تعطیل نشده. اخیرا در کلیه تعطیلیها فرمانداری به دلایل غیر قابل توضیحی بانکها را از سایر ادارات و نهادها جدا میکنه که این امر نارضایتی فراوان کارکنان خدوم بانکها رو موجب شده.آیا بانکها حق ندارن در مراسم شهید سپهبد سلیمانی شرکت کنند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان