بازدید 13452

آیا اعراب و اسرائیل از طرح ترور سلیمانی اطلاع داشتند؟

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران بامداد شنبه اطلاع داشتن رژیم صهیونیستی و کشور‌های عربی از طرح ترور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را نه تایید و نه تکذیب کرد.
کد خبر: ۹۴۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۶ 04 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «برایان هوک» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران بامداد جمعه در مصاحبه با الجزیره گفت که واشنگتن اطلاع کشور‌های عربی و رژیم صهیونیستی از طرح ترور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را نه تأیید می‌کند و نه تکذیب.

وی در ادامه این مصاحبه گفت که آمریکا «ابو مهدی المهندس» جانشین رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق را در لیست تروریستی خود قرار داده بود و وی پیشتر دستور حمله به سفارت آمریکا را صادر کرده و مقابله با ما را انتخاب کرده بود.

برایان هوک اضافه کرد که سردار سلیمانی منافع آمریکا را هدف قرار داده و اقدامی که انجام شد گامی پیشگیرانه برای توقف هرگونه حمله بوده است.

بامداد روز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر