بازدید 97377
هزار و هشتصد و هشتادمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

دستیار ویژه سردار سلیمانی که در حمله تروریستی آمریکا به شهادت رسید، که بود؟ / سردار نقدی : آمریکا سریعا برای سربازانش تابوت سفارش دهد / واکنش موگرینی به شهادت سردار سلیمانی / فریاد‌های مرگ بر آمریکا در نماز جمعه کربلا

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند : به صدا درآمدن آژیر قرمز در پایگاه هوایی دزفول تکذیب شد / واکنش وزیر اماراتی به ترور سردار سلیمانی و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 03 January 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
به صدا درآمدن آژیر قرمز در پایگاه هوایی دزفول تکذیب شد

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول به صدا درآمدن آژیر قرمز در پایگاه چهارم شکاری دزفول را تکذیب کرد. امید بن عباس جمعه شب افزود: خبری مبنی بر به صدا درآمدن آژیر قرمز پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول در فضای مجازی منتشر شده که صحت ندارد. وی از شهروندان خواست اخبار مربوط به شهرستان را از منابع رسمی دنبال کنند و به شایعات بی اساس توجه نکنند. به گزارش ایرنا بامداد امروز جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگرد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود. در پی این اقدام تروریستی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند. وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی رژیم آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.
 
دستیار ویژه سردار سلیمانی که در حمله تروریستی آمریکا به شهادت رسید، که بود؟

بامداد امروز در حمله بالگرد‌های آمریکایی به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند و برخی نیز مجروح شدند. یکی از شهدای این حادثه تروریستی شهید حسین پورجعفری از همراهان سردار رشید اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. احمد گروهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در گفتگو با تسنیم با اشاره به شهادت شهید حسین پورجعفری در این حمله تروریستی اظهار داشت: این شهید بزرگوار نیز از همراهان سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه بوده که به درجه رفیع شهادت نائل آمده است. وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار از اهل گلباف کرمان و دستیار ویژه حاج قاسم سلیمانی بوده است گفت: این شهید گرانقدر از یادگاران دوران دفاع مقدس و از جانبازان جنگ تحمیلی بوده است. مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان افزود: شهید حسین پورجعفری متولد ۱۳۴۵ بوده و بیش از ۴۰ سال سردار سلیمانی را همراهی کرده و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود به شهادت رسید. وی افزود: مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار نیز همراه با آئین تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار می‌شود.
 
آمریکا سریعا برای سربازانش تابوت سفارش دهد

سردار نقدی: کاخ سفید یا همان امروز شروع به برچیدن پایگاه‌های خود در منطقه کند یا به بازار برود و برای سربازانش تابوت سفارش دهد. ️عارف: سردمداران آمریکا و استکبار که با وجود لاف زنی‌های ضد تروریستی خود به امید آن نشسته اند که تروریست‌های مزدورشان در ایران اسلامی با شهید کردن مردان استوار و مقاوم انقلاب راه تسلط بر ایران اسلامی را هموار کنند، بدانند که خون شهیدان راه حق ملت مومن ما را راسختر و مقاومتر می‌سازد. علی ربیعی: ترامپ وقیحانه مسئولیت این ترور را برعهده گرفت. قاسم سال‌ها به دنبال شهادت بود، اما پاسخ سخت، دور نیست.

می‌دانم که رهبری این جنایت را بی‌جواب نمی‌گذارد

توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرآنلاین: اطهارداشت: آمریکا تصور کرده است با به شهادت رساندن سردار سلیمانی کار تمام شده است این خیالی باطل است چراکه آن‌ها یک‌بار تجربه به شهادت رساندن شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش را داشتند. آن‌ها باید بدانند که ایران در مقابل چنین جنایت‌هایی سکوت نخواهد کرد. مخلص کلام این است که کار تمام نشده است و ما در مبارزه هستیم. «سردار سلیمانی» برای ما خیلی ارزش داشت و از دستمان رفت، اما کار تمام نشده است. می‌دانم که رهبری این جنایت را بی‌جواب نمی‌گذارد. هرچند چندباری بیشتر توفیق مصاحبت با سردار سلیمانی را نداشتم، اما همچنان شیرینی آن در کامم است و فراموش نخواهد شد.
 
توییت مهاجرانی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

سیدعطاءالله مهاجرانی در توییتی نوشت:رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه...سردار قاسم سلیمانی، قهرمان ملی ایران و اسلام بوده و خواهد بود. در دفاع از تمامیت سرزمینی ایران، دفاع از نظام جمهوری اسلامی، در مبارزه علیه داعش، شخصیتی سرنوشت ساز بود. دو سال پیش گفت: "کاندیدای گلوله هستم" زندگی او و کارنامه او با شهادت امضاء شد.
 
هشتگ سردار سلیمانی ترند جهانی شد

به دنبال ترور سردار سلیمانی توسط تروریست‌های آمریکایی، هشتگ سردار سلیمانی ترند سوم جهانی شد. به دنبال ترور سردار قاسم سلیمانی به دست نظامیان تروریست آمریکایی در عراق، بیشتر حجم اخبار در رسانه‌های جهان و به ویژه رسانه‌های تصویری و مکتوب منطقه به پوشش آن اختصاص یافته است. در شبکه‌های اجتماعی نیز کاربران به صورت گسترده این ترور و اخبار مربوط به آن را پوشش داده‌اند؛ به طوریکه هشتگ انگلیسی سلیمانی #Soleimani با حدود یک میلیون توئیت، هشتگ عربی #قاسم_سلیمانی با ۲۵۷ هزار توئیت و هشتگ ترکی سردار سلیمانی با ۱۷ هزار توئیت طی چند ساعت گذشته به ترند شبکه اجتماعی توئیتر در ترکیه تبدیل شده است.
 
فریاد‌های مرگ بر آمریکا در نماز جمعه کربلا

پس از قرائت پیام آیت‌الله سیستانی در نماز جمعه حرم مطهر امام حسین علیه السلام در پی ترور سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان ایشان، نمازگزاران یک صدا شعار "کلا کلا آمریکا" سر دادند.
 
واکنش موگرینی به شهادت سردار سلیمانی

مسئول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به شهادت سردار سلیمانی، این اقدام را گسترش شدیدا خطرناک تنش در خاورمیانه تلقی کرد. فدریکا موگرینی در پی اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیرو‌های قدس سپاه پاسداران، گفت: گسترش شدیدا خطرناک تنش در خاورمیانه اتفاق افتاده است. امیدوارم کسانی که هنوز باور به [به کار بستن]خرد و منطق دارند غالب شوند، و بخشی از دستاورد‌های گذشته حفظ شود و از تقابلی در مقیاس بزرگ جلوگیری شود. واکنش موگرینی در پی اعلام خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی مطرح شده است که پنتاگون [وزارت دفاع آمریکا]بامداد امروز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود به دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، سردار سلیمانی را در فرودگاه بغداد ترور کرده است. صبح امروز نیز، خبر شهادت سردار سلیمانی در بیانیه‌ای از سوی سپاه پاسداران ایران تایید شد.
 
کرزی: ترور سردار سلیمانی بر خلاف اصول بین‌الملل است

حامد کرزی رئیس جمهوری سابق افغانستان ضمن محکوم کردن ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا این اقدام را بر خلاف اصول بین الملل ارزیابی کرد. دفتر مطبوعاتی حامد کرزی روز جمعه با انتشار اطلاعیه‌ای نوشت که حمله هوایی به فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران تنش‌ها در منطقه را افزایش داده و صلح و ثبات در منطقه را با خطر مواجه خواهد کرد و موجب افزایش تنش و دشمنی بیشتر در منطقه‌ای ما خواهد شد. کرزی شهادت سردار سلیمانی را به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفته و افزوده است که وی شخصیت با وقار و خواستار صلح در منطقه بود. رئیس جمهوری سابق افغانستان گفته است که جمهوری اسلامی ایران با وجود حضور آمریکا در این کشور با دولت و مردم افغانستان روابط حسنه داشته و در امر بازسازی با مردم این کشور همکاری دوستانه داشته است.
 
واکنش وزیر اماراتی به ترور سردار سلیمانی

وزیر مشاور در امور دولت امارات در پی ترور شهید سردار حاج «قاسم سلیمانی» و حاج «ابومهدی المهندس» در حمله هوایی آمریکا در بغداد، بر اتکا به راه‌حل‌های سیاسی و پرهیز از تشدید تنش‌ها تأکید کرد. «انور قرقاش» وزیر مشاور دولت امارات عربی متحده در امور خارجه، امروز جمعه بدون اشاره به جنایت آمریکا در ترور شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و حاج «ابومهدی المهندس» معاون رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق، بر ضرورت اتکا به راه‌حل‌های سیاسی و اجتناب از تشدید تنش‌ها تأکید کرد. قرقاش در حساب توئیتری خود نوشت: «در پرتو تحولات پرشتاب منطقه‌ای، ترجیح دادن درایت، تعادل و راه‌حل‌های سیاسی بر مقابله و تشدید تنش ضروری است، مسائلی که منطقه با آن مواجه است پیچیده و چندلایه است و از فقدان اعتماد بین طرف‌ها رنج می‌برد؛ برخورد عقلانی نیازمند رویکرد آرام و به دور از احساسات است.»
 
سوئیس: پیام‌هایی بین آمریکا و ایران مبادله کردیم

وزارت خارجه سوئیس اعلام کرد که آمریکا از طریق این کشور پیامی را به ایران منتقل کرده و تهران نیز موضع خود درباره ترور سردار قاسم سلیمانی را نیز به سفیر سوئیس در تهران اعلام کرده است. وزارت خارجه سوئیس اعلام کرد که سفیر این کشور در تهران پیام‌هایی را از آمریکا به ایران انتقال داده است. به گزارش راشاتودی، انتقال این پیام‌ها پس از ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است. همچنین وزارت خارجه سوئیس اعلام کرد که نماینده این کشور در تهران از موضع ایران درباره ترور سردار سلیمانی نیز مطلع شده است. بامداد امروز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.
 
محافظ ۲۷ ساله سردار سلیمانی که با وی به شهادت رسید

وحید زمانی نیا از محافظان سپهبد قاسم سلیمانی بامداد امروز در فرودگاه عراق به شهادت رسید. حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید شهرستان ری اظهار کرد: پاسدار شهید وحید زمانی نیا از همراهان و محافظان حاج قاسم سلیمانی بامداد امروز در عراق به فیض شهادت نائل شد. وی افزود: شهید زمانی نیا به همراه سپهبد قاسم سلیمانی به وسیله دژخیمان آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. رئیس بنیاد شهید شهرستان ری گفت: وحید زمانی نیا متولد سال ۱۳۷۱ و فرزند برومندی از قبله تهران است که در جمع رزمندگان مجاهد به کاروان شهدا پیوست.
 
واکنش ترکیه به شهادت سردار سلیمانی

وزارت خارجه ترکیه با صدور بیانیه‌ای درباره افزایش تنش‌ها میان آمریکا و ایران قویا ابراز نگرانی کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، وزارت امور خارجه ترکیه امروز جمعه و به دنبال شهادت سردار سلیمانی توسط تروریست‌های آمریکائی در عراق با صدور بیانیه‌ای درباره افزایش تنش‌ها میان آمریکا و ایران قویا ابراز نگرانی کرد. در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه ترکیه در این خصوص آمده است: از افزایش تنش‌ها میان ایران و آمریکا در منطقه عمیقا ابراز نگرانی می‌کنیم. آشکار است که عملیات هوایی آمریکا ناامنی و بی‌ثباتی را در منطقه افزایش خواهد داد. وزارت خارجه ترکیه در ادامه این بیانیه آورده است: بار دیگر قاطعانه تاکید می‌کنیم که تبدیل عراق به عرصه درگیری‌ها به صلح و ثبات آسیب خواهد رساند.
 
موضع مصر در قبال شهادت سردار سلیمانی

وزارت خارجه مصر به خبر شهادت سردار سلیمانی واکنش نشان داد. وزارت خارجه مصر خواستار کنترل اوضاع و جلوگیری از هر گونه تنش جدید شد. در بیانیه وزارت خارجه مصر آمده است: با نگرانی بزرگ، وزارت خارجه مصر تحولات شتابزده در عراق که گواهی دهنده تشدید تنش‌هاست را دنبال می‌کند و قاهره خواهان مهار اوضاع و جلوگیری از هر گونه تنش جدید است.
 
هند خواستار کاهش تنش در خاورمیانه شد

وزارت خارجه هند با اشاره به اهمیت ثبات و امنیت در منطقه، تاکید کرد که وضعیت در غرب آسیا (خاورمیانه) نباید بیشتر از این تنش‌بار شود. دولت هند امروز (جمعه) در واکنش به ترور و شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط نظامیان تروریست آمریکایی در بغداد، خواستار کاهش تنش شد. وزارت خارجه هند با صدور بیانیه‌ای گفت: «ما متوجه شدیم که یک فرمانده ارشد ایرانی به دست آمریکا کشته شده است. افزایش تنش‌ها باعث هشدار جهانیان شده است». دهلی‌نو با بیان اینکه صلح، ثبات و امنیت در منطقه از اهمیت بسیار بالایی برای هند برخوردار است، افزود: «مهم است که وضعیت، بیشتر از این تنش‌بار نشود. هند مکرراً خواستار خویشتن‌داری شده است».
 
واکنش حیدر العبادی به حمله ناجوانمردانه آمریکا

نخست وزیر سابق عراق به شهادت سردار سلیمانی واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، حیدر العبادی نخست وزیر سابق عراق و رئیس ائتلاف النصر به خبر شهادت سردار سلیمانی واکنش نشان داد.وی اعلام کرد: ما حمله ناجوانمردانه و نقض خطرناک حاکمیت ملی و هدف قرار گرفتن جمعی از رزمندگان و فرماندهان شجاع در جنگ با داعش را محکوم می‌کنیم. ما قبلاً به آمریکا درباره تبعات خطرناک حمله القائم و دیگر حملات و تبعات آن برای امنیت و ثبات عراق و روابط دوجانبه هشدار داده بودیم و امروز مجدداً درباره کشاندن عراق و منطقه به فتنه و جنگ یا وارد کردن آن به فروپاشی اجتماعی، سیاسی و امنیتی هشدار می‌دهیم به ویژه که تبعات جنگ بر ملتهاست و توصیه مرجعیت عالی دینی در خویشتنداری و عمل طبق حکمت برای دور کردن عراق و ملت آن از شر اشرار را تکرار می‌کنیم.
 
ابراز نگرانی پوتین از ترور سردار سلیمانی

سخنگوی کرملین گفت: رئیس‌جمهور روسیه در تماس تلفنی با همتای فرانسوی خود، از ترور سردار شهید سلیمانی ابراز نگرانی کرده است. «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین از تماس تلفنی «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با «امانوئل ماکرون» همتای فرانسوی خود درباره ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط نظامیان تروریست آمریکایی در بغداد، خبر داد. به نوشته خبرگزاری «اینترفکس» پسکوف در نشست خبری گفت که پوتین در تماس تلفنی با ماکرون از ترور سردار سلیمانی ابراز نگرانی کرده و عملیات آمریکایی‌ها را مسبب افزایش تنش‌ها در منطقه دانست. بامداد امروز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.
 
پیام مقتدی صدر در پی شهادت سردار سلیمانی

رهبر جریان صدر عراق در پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران به مجاهدان و به ویژه جیش‌المهدی و تیپ‌های «الیوم الموعود» آماده‌باش داد. به گزارش السومریه نیوز، سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق در پیامی شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران را به مرجعیت، رهبری، ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.
 
کویت: با نگرانی تحولات منطقه‌ای را دنبال می‌کنیم

سخنگوی رسمی دولت کویت بدون اشاره به جنایت آمریکا در ترور سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نایب رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق، گفت که تحولات منطقه را با نگرانی دنبال می‌کنیم.«طارق المزرم» رئیس مرکز ارتباط دولتی و سخنگوی رسمی دولت کویت امروز جمعه تأکید کرد که این کشور با نگرانی تحولات سریع منطقه‌ای و حوادث اخیر و نیز بازتاب‌های آن در منطقه را دنبال می‌کند.طبق گزارش خبرگزاری کویت (کونا)، المزرم اشاره‌ای به ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نکرد.او همچنین در بیانیه‌ای مطبوعاتی همگان را به اجتناب از سخنانی که به وحدت ملی لطمه می‌زند و باعث ایجاد دودستگی می‌شود، فراخواند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۹۸
ایرانم تسلیت بابت عروج ملکوتی حاج قاسم سلیمانی از معدود مردان پاک بجا مانده از دوران دفاع مقدس.کسی که تمام عمرش را در دفاع از مردم و کشورش گذاشت.عزیزی که لباس رزم بر تن ، خواب و خوراک را برخود حرام دانسته بجای انکه در ویلای چند هزار متری خود در تهران بنشیند و شعار بدهد و مثل خیلیها از موقعیتی که برایش فراهم بود سو استفاده کند؛ خوابیدن بر زمین سفت در سنگر دفاع از ایران را ترجیح داد.او که تمام مردم کشورش را با هر پوشش و تفکری دوست داشت و فرزند ایران میدانست،اصلا وابسته این جناحهای عاشق جنگ قدرت دنیوی نبود.امروز او نیست اما هست.مسیرش استوار و راهش با میلیونها چراغ روشن و روح بلندش نظاره گر اعتلای این سرزمین خواهد بود. ما عاشقان ایران پرچمش را هرگز زمین نخواهیم گذاشت .
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
چنگیزخان بخاطر قتل فقط یک نماینده اقتصادی اش که به ایران فرستاده بود، کل ایران را به خاک و خون کشید و تا سالیان سال ایران را اشغال کرد و تا چند صده آثارش در ایران باقی ماند

انشاالله به جایی رسیده باشیم که بتوانیم انتقام سختی بابت کشتن نماد غرور، جهاد، ایثار و فداکاری ایرانیان، از ترامپی که بمعنای واقعی کلمه یک کافر، مفسد اخلاقی و در یک کلام مفسد فی الارض است، بگیریم
انشاالله

بقول خودِ این جنایتکار ؛ ببینیم چه پیش می آید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آمریکا به خاطر مرگ یک پیمانکار ساده اش ابتدا حدود 30 نفر از نیروهای مقاومت را در پایگاه القائم و سپس سردار سپاه ایران و فرمانده حشد الشعبی را ترور کرد. هر گونه سستی و دو دلی در پاسخ به این ترور موجب جسارت هر چه بیشتر رژیم تروریستی آمریکا در آینده خواهد شد. پاسخ کوبنده ی جمهوری اسلامی ظرف 72 ساعت باید اجرا شود . این خواست کل مردم ایران و همه ملت های آزاده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار سرلشکر محسن رضایی گفتند مردم و هموطنان عزیز حوصله و صبر پیشه کنند تا بهترین پاسخ را بدهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
سرنوشت یک کشور ومردم رو نمیشه با احساسات اداره کرد
ناشناس
| Turkey |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
نه به جنگ
چرا معطلید آمریکا در نزدیکی شماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سردار به ارزوی خود رسید لطفا شما نمک اش نشو
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
با عرض تسلیت ابتدا مراسم تشیع شهدا را بنحو احسن انجام میدهیم و بعد از اتمام مراسم چهلم نقشه هوشمندانه خودرا که دراینمدت اتخاذ شده را میگیریم .الآن همه نیروهای امریکایی وصهیونیستی آماده هستند مثل خودشان و با غافلگیری مقابله به مثل میکنیم آنهم در جام جهانی. نباید احساساتی بشویم وعجولانه عمل کنیم.
گر صبرکنی ز غوره حلوا سازی.انشاأله
یعنی چه که امریکا از طریق سفارت سوییس پیام داده و پاسخش را گرفته؟ پیام به امریکا باید مستقیما به ناو امریکایی با کلیه سربازانش در خلیج فارس داده شود وگرنه از این پس هیچ چیز سر جای خودش باقی نخواهد ماند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
دکتر ظریف گفت که پیام آمریکا حاوی تهدید ایران بوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
آفرين كاملا موافقيم
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
کوتاه بیا داداش
این پیامم رو دوباره اینجا منتشر میکنم چون چیزی بجز این نمی تونه باشه...
من چند نکته بگم:
چند روز قبل از این ترور اسرائیل سعی کرده بود سردار حاجی زاده رو ترور کنه و در چند روز گذشته فعالیت آمریکایی ها در خارج از منطقه سبز بغداد خیلی زیاد شده بود.
بنابراین،بدون شک سردار و نیروهای حشدالشعبی که مامور بدرقه ایشون از فرودگاه بودن از وضعیت آگاه بودن و اگر تهدیدی احساس می کردن بی هیچ وجه چنین آشکار وارد عراق نمیشدن...
بنابراین فقط یک چیز میتونست چنین آرامشی بهشون بده:
تضمین ستاد کل نیروهای مسلح عراق
در واقع این توطئه ای بود برای حذف فرمانده قدس و حشدالشعبی با کمک خود عراق.
ما در شرایط بسیار پیچیده ای قرار گرفتیم.
بین واکنش و عدم واکنش،که عدم واکنش رسما پایان ایران هست چون مهمترین فرد ایران رو به بدترین شکل ترور کردن و سکوت معانی وحشتناکی داره.
قلبم پاره پاره شده...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ستاد کل نیروهای مسلح عراق؟چی هست؟شما میدونی عراق در کنترل امریکاست؟در کشوری که داعش یکشبه نصفشو میگیره این ستاد فلان که گفتی معنی نداره.باید موشهای خبرچین رو جای دیگه دنبال کرد.وای به روزشون اگر پیداشون کنیم
ناشناس
| Singapore |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ایران هرچه زودتر عراق رو اشغال کنه قبل از اینکه حزب بعث با حمایت آمریکای جنایتکار دوباره سر کار بیاد
آمریکا خودش خواست سالشونو اینطوری شروع کنن و ان شاءالله نحوست این عمل خباثت آلود خیلی زود دامن اونا رو خواهد گرفت. حاج قاسم سلیمانی متعلق به فقط ایران نبود، بلکه در قلب کل مردم رنج دیده خاورمیانه جا داشت. همگان دیدن که چطور خون اون بزرگوار با خون ابوالمهدی المهندس و سایر همرزماش از عراق و همچنین سامر عبدالله داماد شهید عماد مغنیه از لبنان عجین شد. آری خدا خواست دل های مردم منطقه را یکبار دیگه به هم نزدیک کنه. دشمن خبیث در ناآرامی های عراق خیلی تلاش کرد چهره حاج قاسم رو با ادعاهای دروغ علیه این بزرگوار خراب کنه. ولی اونقد دشمن نادونه، تلاشهای قبلی خودشو عقیم گذاشت.
مرگ بر آمریکا. انتقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ناوهاشو بزنید دیگه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ایران هرچه زودتر عراق رو اشغال کنه قبل از اینکه حزب بعث با حمایت آمریکای جنایتکار دوباره سر کار بیاد
ناشناس
| Canada |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
جناب 22:40 انگار حالت خوش نیست. حزب بعث رو خود آمریکا ساقط کرد ، پس چطور ممکنه دوباره همون ها رو بیاره سر کار؟
خدا کنه فقط جنگ نشه بیچاره مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
نترس جنگ نمی شود و ایران از طریق خاک همان عراق پاسخ می دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تا همین الانش هم که زنده ای به خاطر مقاومت امثال سردارها و مجاهدین است
باید متحد باشیم ، و قدر سردارهای نظامی و سیاسی خود را بدانیم. چند سال پیش به مدد دیپلماتهایمان قوی شده بودیم و هر جسارت امریکا و دنباله هایش را با ده ضربه جواب میدادیم. الان هم اگه متحد باشیم دوباره میتونیم قوی باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
- نمیخوای بیدار بشی؟
شهادت هنر مردان خداست

آمریکا تاوان این جنایت را خواهد داد

خداوند در کمین ستمکاران است
گورشان کنده شد تروریستهای امریکایی
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ایران هرچه زودتر عراق رو اشغال کنه قبل از اینکه حزب بعث با حمایت آمریکای جنایتکار دوباره سر کار بیاد
تصور میکنم گرفتن اسیر از کشتن برای ترامپ و دولت آمریکا سختر باشد.به هر حال ان شاالله جوابی در حد این جنایت آمریکا به آنها بدهیم.
روحش شاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
احتمال قوی اونهایی که منفی دادند ایرانی نیستند.
از طریق سوییس پیام زدین که جواب ندهیم؟ ولی کور خواندین سقوط ابر قدرتی شما رسما از امروز شروع شد و منتطر باشید
غیرت مان شکست اما میگم مرگ بر جنگ مرگ بر جنگ
بقران اتقام نگیریم فاتحمون خواندس.مگر برتر از سلیمانی داربم
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ایران هرچه زودتر عراق رو اشغال کنه قبل از اینکه حزب بعث با حمایت آمریکای جنایتکار دوباره سر کار بیاد
ما ارشهادت سردار رشید اسلام وایران مالک اشتر زمان دامان خون است وآنوقت آقای نقدی میگه سربازهای آمریکایی که گناهی ندارن سرباز را هر جا بخوان میبرند بدون آنکه ازخود اراده ایی دشته باشد برای پمپیو تابوت سفارش بده برای نتانیاهو وخود ترامپ سردار ازگنده گنده هابگو
معیشتی ما چی شد؟حداقل اگه قرار جنگ بشه کسی باشه که بجنگه.
همه آتشها از گور همین عبادی برمیخیزد. یک دیوانه و احمق سنگی به چاه میاندازد که هزار عاقل از پس آن برنمیاید.
ضمن تسلیت بخاطر شهادت این سردار افسانه ای باید گفت این بهترین فرصت است که ضمن حمله به سربازان آمریکائی 1000 نفر از آنها را اسیر کزده و سپس 500 نفرشان را به انتقام این سردار معراجی به اعدام محکوم کرده و برای 500 نفر دیگر 1 میلیارد دلار به ازای هر نفر دریافت کنیم.
اینطور هم انتقام آن شهید را گرفته و همچنین با 500 میلیارد دلار به اقتصاد کشور کمک کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
عجله نکن اول دو سه بار خوب فکر کن چون پولهای آمریکا تمام نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
برو بخواب فردا میخوای بری سر کار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خیلی خوش خیالی قشنگی بود
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خدا وکیلی اصلا ی ذره فکر کردی رو نظرت بابا ی یکم اون مخ بکار بنداز بعد حرف بنویس.
علی
| United States of America |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
دوست عزیز.فرمایش شما وقتی قابل اجراس که امریکا مثل چوب واسته تماشا.برای کشته شدن یک پیمانکار امریکایی عراقوبه اتیش کشید .حالا شما اینجورراحت کنارتشک نشستی میگی لنگش کن.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
جنگ نکنید،جنگ نکنید
کریمی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
بگو از کجا تهیه میکنی ما هم تهیه کنیم
پشت صحنه و طراح اصلی جنایت اخیر امریکا در شهادت سردار سلیمانی لابی صهیونیست است و در واقغ شیشه عمر امریکا اسرائیل است و خوشبختانه این رژیم کودک کش در تیررس خمپاره های محور مقاومت است لذا در کنار پاسخ سخت به امریکا از ضربه مهلک به اسرائیل غافل نشویم
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ایران هرچه زودتر عراق رو اشغال کنه قبل از اینکه حزب بعث با حمایت آمریکای جنایتکار دوباره سر کار بیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
این ناشناس محترم که ده جا کامنت گذاشته ایران عراق رو اشغال کنه! قطعا یا طرف آمریکا و اسراییل هست یا خیلی خیلی کم عقل
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
از البانی
درود و سلام به سردار بزرگ ایران که حافظ جان میلیونها انسان بود. مقامات کشور بر خلاف ترامپ افرادی پخته و سیاستمدار هستند و طبعا تصمیم شتابزده نمی گیرند. نقطه نظامی نقطه قوت آمریکاست و با توجه به دوردست بودن آمریکا، هرگز نباید به منافع آمریکا فعلا حمله شود. زیرا ترامپ شخصیتی احساسی و روان پریش است که دست به هر کاری می زند. ضربه را در زمان مناسب و به گونه ای بزنید که ندانند چه کسی زده. فعلا صبر و آرامش نیاز است. البته تمرکز سیاسی بر عراق برای بیرون انداختن این پلیدها در حال حاضر به نفع ایران است و عملا آمریکا را بازنده این حرکت می کند.
دیگه تهدید بسه . هر وقت زدیم بگین زدیم. کاری نداره بشینیم و حرف بزنیم. عمل کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
گل گفتی دمت گرم
پايگاه قطر و بحرين و ناوهاي جنگي بهترين گزينه براي تلافيه
همينطور بستن تنگه هرمز،(ديگي كه واسه ما نجوشه بزار سر سگ توش بجوشه)
ضمن اينكه كليه سفارت خونه هاي آمريكا تو منطقه بايد ناامن بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
داغون کردن چاه های نفت عربستان و تل آویو
ناشناس نوشته حکومت ایران از چنگیز خان مغول تبعیت کند تموچین تا دنیا وتاریخ است لعنت نثارش خواهد شد سخن ات شرم آور نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
کامنتشو خوب نخوندی داره به اونهایی که دایم میگن به خاطز یه نفر نباید اقدامی بکنیم میگه که وقتی رستم مونو کشتن نیاید دست روی دست بذاریم
حیدر العبادی. فردی بسیار مرموز و جیره خور آمریکاست. کسی که عزتش را فروخته به آمریکا. فکر کرده با یک پیام میتونه خباثت های گذشته اش را در مقابل جبهه مقاومت لاپوشانی کنه.
پاسخ ها
ناشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
گل گفتی .
انتقام شدید و قاطع و فوری
چرا امار مثبت منفی رو پنهان کردین؟
مثبت منفی ها را برداشتین سانسورچی ها؟
همانطور که رهبر فرموده بودند، جنگ نخواهد شد
خدا رحمتت کنه سردار جای خالیت پر شدی نیست
بزرگترین سردار ایران پر کشید روحش شاد و راهش پر ره رو باد
با سلام
بهترین گزینه برای اینکه بهانه ایی هم دست اونها نباشه ترور و سقط کردن این مردک پلید بدست فردی از خود آمریکاییها در کمپینهای انتخاباتی اش است که میشه خیلی بهش نزدیک شد
همه شهر ایران جگر خسته‌اند / به کین سیاوش کمر بسته‌اند
خاک تو سرت ترکیه. باز هم مردک این آدمکشی رو محکوم نکرده فقط ابراز نگرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
عزیزم موضع گیری ایران در زمان سرنگونی هواپیمای روسی توسط ترکیه احتمالا شما یادت رفته مگر نه این حرف و نمی زدید
یا این که خودت را به آن را زدی
اقداماتی که ایران باید انجام دهد
1- ایران باید به عراق اعلام کند چون در این کشور به نیروهای ایرانی و عراقی حمله شده است حق خود می داند به نیروهای تروریستی آمریکایی که به ژنرال ایرانی حمله کرده است حمله کند
2- ایران باید از نیروهای اعتلاف بخواهد از مقرهای نیروهای تروریستی سنتکام فاصله بگیرند وگرنه عواقب آن با خودشان خواهد بود
3- ایران باید از شورای امنیت بخواهد آمریکا را تحت بند 7 منشور سازمان ملل قرار دهد زیرا صلح ثبات را در کل دنیا در خطر قرار داده است
4- ایران باید از سایر کشورها بخواهد که مقر سازمان ملل را به ژنو یا یکی از کشورهای بی طرف منتقل کنند
5- تمامی نیروهای تروریستی آمریکا در هر نقطه از جهان هم اکنون به عنوان یک نیروی شرور و تروریستی است و در هر نقطه مورد تهاجم واقع خواهد شد
6- از این تاریخ به بعد هیچ کشتی جنگی آمریکا یی اجازه عبور از تنگه هرمز و نزدیکی به آبهای خلیج فارس را نخواهد داشت

اقداماتی که کشور عراق باید اتخاذ کند
1- پارلمان عراق باید بلافاصله اعلام خروج از پیمان امنیتی با آمریکا و اخراج این نیروها را از سرزمین خود کند
2- تمامی نیروهای عراقی باید آماده حمله به مقرهای نیروهای تروریستی آمریکا در صورت عدم خروج از خاک عراق شوند
3- تمامی مراجع شیعی و سنی به ویژه جناب آیت الله سیستانی باید فرمان آمادگی برای جهاد دهند
4- کشور عراق باید سفیر آمریکا را اخراج کرده و بلافاصله سفارت خانه این کشور را تعطیل و خالی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
به روی چشم .... امر دیگه ای نییت؟
روسیه محکوم نکرد.ترکیه که ما از کودتا نجاتش دادیم چین هم محکوم نکرد.خدایا چرا اینقدر تنها شدیم..اگر سریع انتقام گیریم مشخصه که تمام این سالها فقط شعار توخالی دادیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
قطعا سریع انتقام گرفتن در حالی که طرف مقابل کاملا آماده انتقام هست و هر حرکتی رو رصد می کنه اشتباهه
انتقام حتمی است اما قبل از آن باید استفاده مناسب از این فضای پیش آمده را فراموش نکنیم
ربط این دو مطلب که «گر سریع انتقام گیریم مشخصه که تمام این سالها فقط شعار دادیم » رو متوجه نشدم
ناشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
اگر سریع بگیریم یا اگر سریع نگیریم ؟
حکام کشورهایی که اقدام تروریستی امریکا را تقبیح نکرده اند ،بنوعی همراه با تروریسم هستند ،و برای بقای خود چشم به امریکا دوخته اند ؟ اما بی خبر از ننگ تاریخی این اقدام ناجوانمردانه ،، میباشند ؟،،
نباید احساسی تصمیم گرفت ، دشمنان کشور فقط به دنبال ایجاد یک جنگ هستتد ؛ من پایان غم انگیز میبنیم ، من کشوری غرق در خون میبینم ، من شهرهایی پر از تن های بی سر میبنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
این چیزی که شما می بینی تصویری است که خود آمریکا درست کرده است درنتیجه ما با اقدامات کوبنده خودمان
باید تصویر دیگری ایجاد کنیم وگرنه این تصویر آمریکایی نقش خواهد بست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
مرگ با عزت بهتر از این ذلته.
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
الان وقت سکوت نیست الان وقت جواب سنگینه الان وقت اینه حتی یه لحظه احساس آؤامش نداشته باشن . حاج قاسم خط قرمز همه ما بود و الان باید جنگ بشه اصلا باید جنگ بشه که حسابامونو با آمریکا تسویه کنیم وای بر ترسوهایی که از آمریکا میترسن فکر میکنن ابرقدرته بخدا هیچی نیست . خدا با ماست .
ناشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
ناشناس عزیز . خب ببین . مگه چه اشکالی داره . تو چقدر دنیا دوستی .
سلیمانی از ما فرودستان بود
قابل توجه فرادستان که در عیش و خوشی و راحتی آرمیده اند
قابل توجه آقای سید محمد خاتمی که در بیانیه اش ملت را به دو گروه فرادستان و فرودستان تقسیم بندی کرد و آقای روحانی نیز با غرور آن را تکرار کرد
به خود بیاییم ما همه یک ملتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تو دیگه مثل لاشخورها دتبال شکار نباش ، حالم از این جماعت حسود به هم میخورره ، ترور سردار چه ربطی به خاتمی و روحانی داره؟
تمامی مراجع شیعی و سنی به ویژه جناب آیت الله سیستانی باید فرمان آمادگی برای جهاد دهند

شما مرجع تقلیدی؟ و آیت الله سیستانی مقلد شما؟
عراقی ها کلا سکوت کرده اند.این کشور کلا تحت سیطره آمریکا است و هیچ استقلالی ندارد و حتی در سفارت آنها در بغداد نظامیان و تسلیحات سنگین مستقر کرده اند مقامات نظامی کشور ما باید با احتیاط به انجا رفت و آمد کنند.
با آمريكايي جماعت با زبان متمدنانه نمي شود رو در رو شد. بايد با آنها به زبان خودشان صحبت كرد. پمپئو، ترامپ، بولتون، كاتن، روبيو، گراهام، و شخصيت هاي نظامي و اطلاعاتي آنها نبايد از امروز به بعد در هيچ نقطه از جهان امنيت داشته باشند. آمريكايي ها منفورترين ملت در جهان هستند.
پاسخ ها
ب د
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
همه كامنتها رو خوندين ؟ نمك رو زخم بعضي هاش.اگر دين نداريد آزاذمرد باشيد. د
باید با امریکا وبدون واسطه وارد مذاکره مستقیم شد ، ادامه این وضعیت دستاوردی جز خونریزی نداردو به نفع اسراییل است ،
. تو مراسم حج یه حرکتی بزنیم بهونه کنیم از یمن عربستان بزنیم یا الکی به عربستان اعلان جنگ کنیم
متاسفم برای خودم وهمه ساکنان خاور میانه
من که میگم خود ترامپ رو توسط یه تک تیر انداز میکشن
کلا کلا آمریکا یعنی آمریکا برو بیرون
با درود بی پایان بر روح پر فتوح سردار بزرگ ایران و جهان اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی . انتظار ملت ایران انتقام سخت از تروریست دولت آمریکا است . و امید ملت ایران رشد و پرورش هزاران سلیمانی و نابودی و اضمحلال دولت خونخوار آمریکاست.
بايد دقيقا مقابله به مثل بشه فرماندهان آمريكايي در عراق و سوريه و افغانستان فقط يكي از مواردي است كه بايد انجام بشه هم نيرو هست هم اطلاعات
مرگ بر آمریکای جنایتکار
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر آل سعود
# انتقام سخت
واقعا وای بر احوال شما با این طرز فکر
یکم مطالعه کنید
یه کم با آگاهی و درایت حرف بزنید
یک نفر پیدا نمیشه بگه ما با قدرتمون ، با پیشرفتمون، با علممون باید آمریکا رو شکست بدیم
همون کاری رو که ژاپن کرد
همه میگن انتقام انتقام
#شهادت #مالک_اشتر
#انتقام_سخت خون پاک #شهید_حاج_قاسم_سلیمانی خواهیم گرفت.
‎#نه_سازش_نه_تسلیم_نبرد_با_آمریکا
.باتوجه به تنش بی سابقه ای که دریک هفته گذشته درعراق پیش امده بود،سفرایشان قابل پیش بینی بود.سفری که نباید اتفاق می افتاد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل