بازدید 16416
گزارش

خارجی محبوب استقلال سرلیست خرید فرهاد مجیدی

به نظر می رسد اگر مشکل رضایتنامه نداشته باشد می تواند به جمع آبی ها برگردد. حتی گفته شده استقلال در نظر دارد تبریزی را به ذوب آهن برگرداند تا یک معاوضه صورت گیرد. معلوم نیست اصفهانی ها این مهاجم گلزن خود را به استقلال می دهند یا خیر؟
کد خبر: ۹۴۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲ 02 January 2020

بعد از مدتها که مامه تیام به عنوان رویای بازگشت استقلالی ها به این تیم شناخته می شد، حالا شنیده می شود بازیکن خارجی پیشین آبی ها در کنار مهاجم فعلی ذوب‌آهن در لیست سرمربی جدید استقلال قرار دارند.

به گزارش تابناک ورزشی، در مذاکرات قبلی بین فرهاد مجیدی و مسئولان استقلال، سرمربی جدید آبی‌پوشان لیست خرید خود در نیم فصل دوم را داده بود که در بین آنها، اسامی بازیکنانی چون آیاندا پاتوسی و امیرارسلان مطهری به چشم می‌خورد.

پاتوسی نیم فصل دوم لیگ گذشته به استقلال آمد و به شدت در بین استقلالی ها محبوب شد تا جایی که جای مامه تیام گلزن حرفه ای این تیم را که بخاطر پیشنهاد نجومی اش این تیم را ترک کرد، گرفت. مسئولان باشگاه استقلال پارسال نتوانستند او را حفظ کرده و این بازیکن نیز همراه شفر مربی آلمانی قبلی استقلال راهی بن‌یاس امارات شد.

مطهری نیز در تیم ذوب آهن حضور دارد و بار‌ها از علاقه‌اش به حضور در استقلال صحبت کرده است و به نظر می رسد اگر مشکل رضایتنامه نداشته باشد می تواند به جمع آبی ها برگردد. حتی گفته شده استقلال در نظر دارد تبریزی را به ذوب آهن برگرداند تا یک معاوضه صورت گیرد. معلوم نیست اصفهانی ها این مهاجم گلزن خود را به استقلال می دهند یا خیر؟

خارجی محبوب استقلال سرلیست خرید فرهاد مجیدی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها