بازدید 8380
۵
نماینده وزیر ادعای استراماچونی را رد می‌کند

خطیر: با وکیل استراماچونی در دوحه مذاکره کردیم

متأسفانه زور سوء تفاهم‌ها، از زور اراده ما برای ادامه همکاری بیشتر بود؛ البته هم ماتزیلی که در دوحه حضور داشت و هم پاستورلا که از دبی با ما در ارتباط بود، واقعاً تلاش کردند به نتیجه مثبت برسیم
کد خبر: ۹۴۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ 02 January 2020

معاون سابق باشگاه استقلال و عضو تیم مذاکره کننده با استراماچونی گفت: ما با وکیل استراماچونی در دوحه مذاکره کرده ایم و شخصی که در دبی حضور داشت، مدیر برنامه‌های او بود.

به گزارش تابناک ورزشی، علی خطیر بامداد پنجشنبه با اظهار تعجب از مصاحبه جدید استراماچونی اظهار کرد: طبق دعوتی که مدیر برنامه‌های آقای استراماچونی انجام داده بود، همراه با آقای خلیل‌زاده، رحمان رضایی و وکیل باشگاه به دوحه رفتیم و با ماتزیلی، وکیل آقای استراماچونی مذاکره کردیم.

وی افزود: تلاش ما، وکیل آقای استراماچونی و پاستورلو، مدیربرنامه‌های استراماچونی، حل مشکل بین باشگاه استقلال و سرمربی ایتالیایی این باشگاه بود که متأسفانه انجام نشد.

خطیر تصریح کرد: من از زحمات آقای استراماچونی برای باشگاه استقلال تشکر می‌کنم و دوست داشتم برای بازگشت او به استقلال کمک کنم که متأسفانه نتیجه نداد. متأسفانه زور سوء تفاهم‌ها، از زور اراده ما برای ادامه همکاری بیشتر بود؛ البته هم ماتزیلی که در دوحه حضور داشت و هم پاستورلا که از دبی با ما در ارتباط بود، واقعاً تلاش کردند به نتیجه مثبت برسیم. اگر طرفین نمی‌توانند با هم به همکاری ادامه بدهند، به احترام هواداران استقلال، دوستانه به همکاری پایان بدهند.

خطیر: با وکیل استراماچونی در دوحه مذاکره کردیم

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
" به احترام هواداران استقلال، دوستانه به همکاری پایان بدهند" :
نه داداش ! مگر اینکه چهار تا خارجی نه چندان گردن کلفت ، به دلیل داشتن حمایت قانون و فیفا بتونن به شما یاد بدن دوره هردمبیل کاری و بزن و دررو تموم شده ! عرضه پول دادن رو نداشتید ؟ چرا مربی و بازیکن خارجی میارید ؟
به همین درصدی که از قراردادهای میلیاردی و گاوبندی شده بازیکن های ایرانی میگیرید راضی باشید تا اینجوری گرفتار نشید.
آقای علی خطیر:
نیاز به تلاش زیاد از حد جنابعالی و همکاران محترم جهت جبران مافات نمی باشد.
فقط قراردادها را به گونه ای صحیح تنظیم و ترجمه نمائید.
به راحتی از خلاء و یا فقدان مکتوبات قانونی و پذیرفته شده بین المللی سوء استفاده می شود.
تا که می خواهید به مردم دروغ بگوید. مربی گفته اصلا مذاکره ای در کار نبوده و نه وکیلم و نه مدیر برنامه م در مذاکره بودند، شما چند روز در دوحه با پول بیت المال چه می کردید؟ رفته بودید خوشگذرانی و بعد به مردم دروغ می گوید که در حال مذاکره بودیم، اگر راست می گوید فیلم و عکس جلسه که با حضور شما و رحمان رضایی و مدیر و وکیل استراماچونی باشد را پخش کنید، بحث محرمانه رو هم عنوان نکنید که باورش سخته، مگه چه بحثی بوده که نمیشه فیلمش پخش کرد.
حالا تا یکسال به این بهانه مذاکره یا میرن دوبی یا میرن ترکیه . آخرش هم هیچ
برای کی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان