بازدید 56245
هزار و هشتصد و هفتاد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

عبدی: وقتی مردم متهم می‌شوند، چرا باید رای بدهند؟ / ادعایی درباره ترور نافرجام سردار حاجی زاده در سوریه / حمله رفیق نوبخت به روحانی / وزیر کشور از ردصلاحیت‌ها آمار داد / ناگفته‌هایی از اصرار احمدی نژاد بر معاون اولی مشایی

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: اصلاح طلبان به دنبال تحریم خاموش انتخابات مجلس؟ / جبهه پایداری مسیرش را از شورای ائتلاف جدا کرد / ملی‌پوش بوکس برای خرج زندگی و تحصیل کولبری می‌کند / چهار تا و نصفی رای آنقدر بازی درآوردن ندارد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 01 January 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
جواد لاریجانی: پاسخ خود به مسائل بین المللی را آتش به اختیار بدهیم

لاریجانی بیان کرد: یکی از مسائل مهم در مسائل بین الملی پاسخ گویی است؛ یعنی اگر کشور در مورد ما اظهار نظری کند ما باید به سرعت پاسخ آن‌ها را با توجه به مسائل و جنبه‌های سیاسی و بین المللی بدهیم و نباید از هیچ فرصتی برای دفاع از اسلام بگذریم. دبیر سابق ستاد حقوق بشر با بیان اینکه ما باید پاسخ خود به مسائل بین المللی را آتش به اختیار بدهیم، تصریح کرد: ستاد حقوق بشر شأن خودش را دارد. ستاد حقوق بشر دارای مجوز شورای عالی امینت ملی و تائید مقام معظم رهبری را دارد. لاریجانی گفت: آقای باقری کنی جوان است و ما باید فرصت دهیم این نسل مدیریت را به دست بگیرند؛ لازم است از آقای رئیسی تشکر کنم، زیرا ایشان در طول این مدت از ستاد حقوق بشر حمایت کردند.

وریا غفوری: استراماچونی به التماس ما هم توجه نکرد

وریا غفوری با اشاره به اینکه دوست داریم استراماچونی بازگردد، گفت: به او التماس و خواهش هم کردیم و همه جوره گفتیم که بازگرد، اما برایش مهم نبوده است. حق هم داشته و به صورت قانونی قراردادش را فسخ کرده است، اما در این فسخ قرارداد خیلی چیز‌ها دیده نشد. غفوری در مورد اینکه آیا با این تغییر و تحولات امیدوارید به مطالبات خود برسید، افزود: مطالبات بازیکنان که خیلی لوث شده است. بازیکن باید اول فصل ۳۰ درصد قرارداد را بگیرد، اما تا نیم فصل چیزی نگرفته است. شرایط طوری شده که اگر بدهند، انگار شاهکار کرده‌اند. مسئولان باشگاه باید به فکر باشند.

سرلشکر سلامی: مشکلات بسیار کوچک‌تر از توان ما برای حل آن‌هاست

سردار سلامی، فرمانده کل سپاه با بان اینکه اگر دست به دست یکدیگر بدهیم مشکلات بسیار کوچک‌تر از توان ما برای حل آن‌ها است، گفت: در یک جامعه همه با هم زندگی می‌کنیم، امت واحده هستیم، ایران یک خانواده بزرگ است و هیچ‌کس غیر از خود ما حلال مشکلات ما نیست؛ نه کشور‌هایی که ابراز دوستی می‌کنند و نه دشمنان برای ما کاری نمی‌کنند و کلید حل مشکلات به دست خودمان است. سرلشکر سلامی گفت: ما مامور و فرستاده رهبر عزیزمان هستیم که در اینجا حضور پیدا کرده‌ایم. بار‌ها شاهد بوده‌ام که رهبر انقلاب چقدر برای آسایش و رفاه مردم دغدغه دارند و به ما تاکید و توصیه کرده‌اند که همه امکانات و توان خود را برای رسیدگی به مردم به ویژه محرومان، به کار بگیریم.

درخواست حسین شریعتمداری از مجمع تشخیص: FATF را رد کنید

حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: امروز در جلسه کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره پذیرش یا نفی لایحه «مقابله با تامین مالی تروریسم-CFT-» تصمیم گرفته می‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که اکثریت قریب به اتفاق اعضای محترم مجمع با پیوستن ایران به این کنوانسیون که یکی از کنوانسیون‌های زیرمجموعه FATF است مخالفند و با نگاهی هوشمندانه دریافته‌اند که پذیرش CFT غیر از خودتحریمی، باز کردن پای تروریست‌ها به کشور و بستن تمامی راه‌های دورزدن تحریم‌ها نتیجه دیگری ندارد.CFT اگرچه زیر تابلوی فریبنده مقابله با تامین مالی تروریسم تدوین شده است، ولی نکته مهم آن است که تعریف ما و غرب از تروریسم و گروه‌های تروریستی، متفاوت و حتی متضاد است و مدیران و برنامه‌ریزان گروه اقدام مالی FATF با صراحت و رسما اعلام کرده‌اند که تعریف جمهوری اسلامی ایران از «تروریسم» را نمی‌پذیرند و ایران باید تعریف FATF را ملاک عمل خود قرار بدهد! اما موافقان (دولت و مجلس) ادعا می‌کنند که درباره مصداق و تعریف تروریسم «حق تحفظ» داده‌ایم! که در این خصوص باید گفت: بر اساس ماده ۱۹ کنوانسیون ۱۹۶۹ وین، «حق تحفظ یا شرط- Reservation» در یک معاهده بین‌المللی فقط هنگامی قابل پذیرش است که با موضوع و هدف معاهده (روح معاهده) ناسازگار نباشد. موضوع کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم، قطع منابع مالی و مراکز پشتیبان گروه‌های تروریستی است؛ بنابراین وقتی شرط ما آن است که تعریف کنوانسیون درباره تروریسم و مصداق گروه‌های تروریستی را نمی‌پذیریم، این شرط، به‌زعم آنان با موضوع کنوانسیون مغایرت داشته و قابل پذیرش نیست.

حضرت زینب و امام زمان (عج) از تصویب FATF ناراضی هستند!

امروز صبح خبری مبنی بر ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به اعضای مجمع تشخیص رسانه‌ای شد، خبری که حکایت از تلاش‌های همه جانبه مخالفان این لوایح برای رد شدن در مجمع تشخیص داشت. مجید انصاری، غلامرضا مصباحی مقدم و محمد صدر در گفتگو‌هایی جداگانه ارسال این پیامک‌ها را تایید کردند. پیامک‌هایی که بنا به گفته آن‌ها در مخالفت با تصویب این لوایح در مجمع بوده و حتی رنگ و بوی تهدید آمیز هم داشته و موافقان این لوایح به خیانت متهم شده اند. اما در پیامک‌های ارسال شده به اعضای مجمع، چه نوشته شده بود؟ محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت در گفتگو با خبرآنلاین گفت: در پیامک‌ها آمده «این لوایح را تصویب نکنید» «تصویب این لوایح خیانت به خون شهدا و بی‌وفایی به امام است». وی می‌گوید: «در میان این پیامک‌ها تهدید هم وجود دارد. به هر حال در همه آن‌ها از امام زمان (عج) گرفته تا امام و انقلاب توصیه شده است خیانت نکنیم و پاسخگو هم باشیم.» صدر همچنین در گفت‌وگو با جماران اظهار کرده است: «برخی از این پیام‌ها نیز به نارضایتی امام زمان (عج) از تصویب این لوایح اشاره می‌کنند و تعدادی هم نوشته اند حتما حضرت زینب (س) از تصویب این لوایح ناراضی‌اند.»

چرا دستگاه دیپلماسی ما درباره اعتراضات فرانسه سکوت کرده

همایش «روحانیت؛ فریاد مقاومت» در حمایت از علامه زکزاکی در حوزه علمیه امام رضا (ع) برگزار شد. علیرضا پناهیان در این گردهمایی با بیان اینکه بودجه ایران برای تأثیر گذاری فرهنگی در جهان نسبت به کشوری مانند فرانسه قریب به صفر است، گفت: کشور‌های غربی از این طریق به کشور‌ها سلطه پیدا می‌کنند. اگر ما مقدمات نجات شیخ زکزاکی را فراهم نکنیم، ضربه خواهیم خورد و طبق معادلات بین المللی این ظلم‌ها به ما هم خواهد رسید و این بلا‌ها بر سر ما هم خواهد آمد. بی تفاوتی نسبت به جهان اسلام و حتی جهان بشریت با هیچ منطق اسلامی سازگاری ندارد. وی افزود: برخی سیاستمداران ما بنای ظلم ستیزی ندارند. دیپلماسی کشور ما ساکت است و نسبت به ظلم‌های جهانی واکنشی ندارد. مثلاً یک سال و اندی است که دیپلماسی ما نسبت به تظاهرات مردم علیه سرمایه داری در فرانسه سکوت کرده است. امام خمینی بی توجهی مسئولین در مورد صدور انقلاب را یک خیانت می‌دانستند. ما باید در جهت بیدارسازی ملت‌ها فعالیت کنیم.
 
چهار تا و نصفی رای انقدر بازی درآوردن ندارد

محمد مهاجری فعال رسانه‌ای اصولگرا، یادداشتی را در کانال تلگرامی اش در واکنش به ادعای مرتضی آقاتهرانی درباره خواب دیدن و دریافت گل رز ولایتمداری منتشر کرد و نوشت: دین مردم را، ولایتمداری را، انقلابیگری را و خیلی چیز‌های دیگر را به تمسخر گرفتید نوش جانتان. لااقل بگذارید مردم راحت خواب ببینند آقای استاد اخلاق دولت احمدی نژاد! بدست آوردن چهارتا و نصفی رای که اینقدر بازی درآوردن نمی‌خواهد. یک خواب هم ببینید که سومین نماینده به لحاظ تعداد رای شما هستید و همان را به مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات اعلام کنید و تمام.

خرازی: خبر دارم رهبری دلشان می‌خواهد فضای رقابت در انتخابات فراهم شود

صادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: ما با افتخار در روز روشن با حاکمیت رایزنی می‌کنیم و سرمان را هم بالا می‌گیریم. ما می‌خواهیم در این نظام کار و زندگی کنیم. نمی‌خواهیم اپوزیسیون باشیم. بسیاری از دوستان اصلاح‌طلبان نیز چراغ خاموش به این کار اعتقاد دارند. من کسی را از رهبران و سران اصلاح‌طلب نمی‌شناسم که به این موضوع معتقد نباشد. حتما با شورای نگهبان رایزنی و تعامل می‌کنیم. خرد و عقل می‌گوید شورای نگهبان باید فضا را باز کند. خبر دارم که رهبری دل‌شان می‌خواهد همه در انتخابات شرکت کنند و فضای رقابت فراهم باشد، منتها فضای شورای نگهبان فضای دیگری است. امیدوارم این خردمندی بر آن‌ها حاکم شود. /خبر آنلاین

احتمال ورود شورای عالی امنیت ملی به تعیین تکلیف لوایح FATF
 
حسین میرمحمد صادقی، معاون قوانین مجلس درباره به بن بست رسیدن بررسی لوایح FATF در مجمع گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مورد می‌توانست بهتر عمل کند و مصلحت کشور و نظام را واقعا در نظر بگیرد تا موضوع به نتیجه‌ای برسد. فقط رهبری می‌توانند با عنوان یک مساله خاص این لوایح را به شورای عالی امنیت یا شورای هماهنگی سران قوا ارجاع دهند. پیگیری وضعیت این لوایح وظیفه رئیس جمهور است و به نظر می‌رسد مسئولان مربوطه در دولت و مجلس ناامید شده اند. بررسی این لوایح هم از ابتدا دچار سیاست زدگی شد و با بحث‌های سیاسی و غیرکارشناسی عجین شد. /خبرآنلاین

ملی‌پوش بوکس برای خرج زندگی و تحصیل کولبری می‌کند

مهدی خسروی، عضو سبک وزن تیم ملی امید بوکس ایران گفت: از پانزده سالگی مشغول به کار سخت کولبری برای خرج زندگی و تحصیلم شدم. تا به حال از هیچ جا حمایت نشدم. کولبری شغلی نیست که بشود به آن دل بست از فقر و اجبار نداری مجبورم. هفته‌ای دو بار کولبری می‌کنیم. درآمد ما به وزن بار است و هرچه بار سنگین‌تری بیاوریم پول بیشتری می‌گیریم. برای هر کیلو بار، ۱۲ هزار تومن می‌گیریم. من می خواهم خودم را در المپیک ببینم و اگر کسی نباشد حمایتم کند به جایی نمی‌رسم. رویای من المپیک است و به راهم ادامه می‌دهم.

جبهه پایداری مسیرش را از شورای ائتلاف جدا کرد

راضی کردن جبهه پایداری به ائتلاف با مجموعه‌های اصولگرا همواره سخت و چالش برانگیز بوده است. این تشکل برای انتخابات مجلس سفت و محکم روی حرفش ایستاده و می‌خواهد با لیست مستقل به میدان بیاید. منصور حقیقت پور درباره تصمیم پایداری برای حضور مستقل در صحنه انتخابات گفت: این مساله را آن‌ها اعلام کردند و البته قابل تصور و پیش بینی هم بود که پایداری در جریان ائتلاف نباشد. اتفاقا بهتر است که آن‌ها لیست مستقل دهند و نباید مانع این کارشان شد. حضور مستقل پایداری در صحنه انتخابات مجلس وزن و عده و عُده این مجموعه را مشخص می‌کند. حسن بیادی نیز درباره همایش انتخاباتی جبهه پایداری گفت: هر گروهی حق دارد به اندازه خودش مستقل تبلیغات کند. همانطور که شورای ائتلاف برای خودش صاحب تشکیلات و برنامه است، چه اشکالی دارد پایداری هم همین کار را انجام دهد بنابراین با هم بودن آن‌ها هیچ حُسنی ندارد. /نامه نیوز

شروط روحانی برای مذاکره با آمریکا

رییس‌جمهور گفت: آمریکایی‌ها می‌گویند که ما آماده مذاکره هستیم. بسم‌الله، اهلا و سهلا ما نیز آماده مذاکره هستیم. اما به شرط آن که سر نقطه اول بازگردیم و تعهدات و آن چه شکانده‌اید، به نقطه اول بازگردانید و بگویید راهمان اشتباه بوده است. اگر به زبان نیز نمی‌گویید در عمل بگویید که کار ما اشتباه بوده، ما آماده هستیم با شما حرف بزنیم و اگر حرفی دارید بشنوید و ما نیز اگر سخنی داریم، شما باید آن را بشنوید. /ایسنا

اصلاح طلبان به دنبال تحریم خاموش انتخابات مجلس؟

عبدالرضاهاشم‌زایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خردجمعی باید تصمیم‌گیرنده باشد، گفت: لازم است در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و یا در کل جریان اصلاحات با هم به بحث و گفتگو بنشینند؛ قطعا هر یک از اعضای جریان اصلاحات پیشنهاد و سلیقه‌ای را برای شرکت در انتخابات مطرح خواهند کرد. معتقدم اصلاح‌طلبان حتی اگر در انتخابات یک رأی نداشته باشند با هیچ جناحی نباید ائتلاف کنند. آذر منصوری، قائم مقام حزب اتحاد ملت، درباره این‌که گفته می‌شود عدم ارائه لیست از سوی اصلاح‌طلبان به منزله تحریم خاموش انتخابات از سوی این جریان سیاسی در کشور است، گفت: متاسفانه نگاهی که به برگزاری انتخابات در ایران وجود دارد، در هیچ جای دنیا نیست و انتخابات با چنین رویه‌ای در هیچ‌کجا برگزار نمی‌شود. /ایلنا
 
ناگفته‌هایی از اصرار احمدی نژاد بر معاون اولی مشایی

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، روایتی از ماجرای اصرار احمدی نژاد بر معاون اولی مشایی آنهم در شرایط ناآرام کشور در روز‌ها و ماه‌های بعد از انتخابات ۸۸ را منتشر کرده است. در این مطلب آمده است: یکی دیگر از اموری که بر پیچیدگی اوضاع می‌افزود و آن را باید یکی از ابعاد فتنه ۸۸ محسوب کرد، برخی از مسئله‌سازی‌هایی بود که از سوی دولت انجام می‌شد. مقصود از مسئله‌سازی، اصرار بر استفاده از آقای مشایی در سمت معاونت اوّلی رئیس‌جمهور و مقاومت پرهزینه در برابر خیرخواهی رهبر انقلاب در آن شرایط بغرنج است که به عزل دو وزیر توسّط رئیس‌جمهور هم منجر شد؛ یعنی در وضعیّتی که کشور با تبعات امنیّتی خطرناک ناشی از فتنه‌ی پس از انتخابات دست‌به‌گریبان بود، وزیر اطّلاعات عزل میشود. این حاشیه‌سازی‌ها ضمن اینکه مشکلات واقعی را بر سر راه دفع فتنه ایجاد می‌کرد، می توانست به انحراف در تشخیص حق از باطل و شناخت راه از چاه منجر شود، حاشیه را بر متن حاکم کند و بخشی از انرژی نظام را متوجّه خود کند که متأسّفانه چنین شد.اگر به بیانات آن زمان رهبر انقلاب مراجعه کنیم می‌بینیم که یکی از محور‌های اصلی تأکید ایشان، تبیین و روشنگری نسبت به انتخابات و مسائل پیرامون آن بوده است. آقا در دیدار‌های کاری‌شان هم مؤکّداً از رؤسای قوا و مسئولین نهاد‌های مختلف میخواستند سکوت نکنند و با متانت و استدلال و البتّه صراحت و قاطعیّت با جامعه بویژه نخبگان سخن گویند. براین‌اساس مناسبت تنفیذ حکم دهمین دوره‌ی ریاست‌جمهوری که در آن جمعی از شخصیتها از سراسر کشور به تهران دعوت شده بودند، فرصت خوبی برای تأمین خواست ایشان مبنی بر تبیین مسائل مربوط به انتخابات بود.فلذا جلسه‌ای قبل از مراسم تنفیذ با حضور جمعی از اعضای خبرگان در دبیرخانه‌ی شورای‌عالی امنیّت ملّی تشکیل میشود تا درباره مسائل انتخابات هم‌اندیشی شود. در ابتدای جلسه آقای جلیلی شروع میکند به تبیین ابعاد پیچیده و خطرناک فتنه و راهکار‌هایی را برای روشنگری مطرح میکند و از علمای حاضر درخواست میکند نظراتشان را بگویند. ابتدا آقای علم‌الهدی شروع به سخن میکند و فارغ از طرح موضوع جلسه میگوید: آقای جلیلی! چرا آقای احمدی‌نژاد برای آقای مشایی حکم معاون اوّلی را زد؟ بعد آقای فاکر و آقای حسینی بوشهری و آقای سیّداحمد خاتمی و... شروع میکنند از همین نوع مباحث را مطرح کردن و تقریباً وقت جلسه به مسئله‌ی آقای مشایی میگذرد؛ یعنی حاشیه‌سازی رئیس‌جمهور وقت، حتّی ذهن و وقت این آقایان را که موضع صریح و درستی نسبت به فتنه داشتند به خود مشغول می کند و مانع از تمرکز اذهان بر مسأله‌ی اصلی می شود.
 
وزیر کشور از ردصلاحیت‌ها آمار داد

وزیر کشور با اشاره به اینکه ۸.۳۳ درصد نامزد‌های انتخابات مجلس در هیات‌های اجرایی رد صلاحیت شده که عدم صلاحیت آنان مبتنی بر اسناد و مدارک مراجع چهارگانه بوده است، تصریح کرد: رقم ردصلاحیت‌ها نسبت به دوره قبل که با توجه به آمار چهار سال گذشته حدود ۱۶ هزار نفر بوده ه. حدود ۱۲ هزار رسیده و رقم قابل قبولی است.
 
حمله رفیق نوبخت به روحانی

مشاور نوبخت در انتقادی بی سابقه از روحانی اظهار داشت: ادبیات آقای روحانی در ماجرای گرانی بنزین، ادبیات یک رئیس جمهور نبود!ابوذر ندیمی، مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه گفت: یعنی چه که رئیس جمهور مردم را تهدید می‌کند، مردم را که نباید ترساند! مگر می‌شود با ماهی ۵۰ هزار تومان زندگی کرد!
 
ادعایی درباره ترور نافرجام سردار حاجی زاده در سوریه

یک رسانه برون مرزی ایرانی می‌گوید در حمله اخیر اسرائیل به مزرعه‌ای در منطقه سیده زینب (س) امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مورد سوء قصد قرار گرفته است. وبگاه عربی زبان «جاده ایران» مدعی شد اسرائیل منزلی را در سیده زینب (س) هدف گرفت که حاجی زاده و خانواده‌اش در آن سکونت داشتند. اما طبق روایت این وبگاه، حاجی زاده یک هفته قبل از حمله اسرائیل، منزل خود را تغییر داد. در نتیجه، اسرائیل نتوانست او را ترور کند. به نوشته جاده ایران، حاجی زاده ماموریت داشت که سامانه موشکی «باور» را در فرودگاه «تی فور» سوریه مستقر کند. این سامانه موشکی، در هماهنگی با نیرو‌های هوایی سوریه و از طریق فرودگاه بین المللی دمشق وارد سوریه شد. سپس به فرودگاه تی فور انتقال یافت. در حین انتقال این سامانه، اطلاعاتی به دست ایران رسید مبنی بر اینکه قبل از رسیدن سامانه «باور» به فرودگاه تی فور، اسرائیل آن را بمباران خواهد کرد. اینجا بود که جنگنده‌های روسیه وارد میدان شدند و انتقال ایمن سامانه باور به تی فور را تامین کردند. علاوه بر این، جاده ایران، از یک سوء قصد دیگری نیز پرده برداشت. به گفته این وبگاه، قبل از سوء قصد به حاجی زاده، اسرائیل تلاش کرد سردار ایرانی دیگری را ترور کند. این سردار، که نام او فاش نشده، مسئول جنگ سایبری سپاه پاسداران است. تلاش اسرائیل برای ترور فرماندهان ایرانی، ظاهرا بخشی از استراتژی جدید نفتالی بنت، وزیر دفاع اسرائیل، است. او طرحی برای تشدید فشار‌های نظامی علیه ایران در سوریه ارائه داده که افزایش تلفات نیرو‌های ایرانی بخشی از آن است. محافل رسانه‌ای اسرائیلی می‌گویند اسرائیل قصد دارد که عامدانه نیرو‌های ایرانی را هدف قرار دهد.
 
عبدی: وقتی مردم متهم می‌شوند چرا باید رای بدهند؟

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: اگر به انتخابات سال ۱۳۹۲، ۱۳۹۴ و ۱۳۹۶ نگاه کنیم، روشن است که بخش بزرگی از رای‌دهندگان فاقد نامزد مطلوب خود در انتخابات هستند و فقط به دو دلیل تقویت نهاد انتخابات و نیز تقویت کشور و ایران به میدان آمدند و رای دادند، ولی اکنون متهم هستند که وضعیت کشور محصول رای آنهاست! کسانی این اتهام را می‌زنند که انواع و اقسام گرایش‌ها را از گردونه انتخابات خارج می‌کنند و در نهایت با ملاک‌های محدود خود چند نفری را در سبد انتخابات باقی می‌گذارند و در نتیجه اصلی انتخابات، ۹۰ درصد راه را آنان خودشان طی کرده‌اند، ولی مسئولیت کشور را متوجه انتخاب ۱۰ درصدی مردم می‌کنند! آنان توجه نمی‌کنند که اگر مردم نیایند می‌گویند چرا نیامدید و اگر بیایند متهم می‌شوند که چرا فلانی یا آن گروه را انتخاب کردید؟ این رفتار نشان می‌دهد که دیگر نمی‌توان برای تقویت نهاد انتخابات یا انتخاب میان بد و بدتر وارد انتخابات شد. انتخابات باید کارکرد واقعی خود را نشان دهد؛ انتقال قدرت حقیقی مردم به ساختار حقوقی؛ بنابراین فقط کسانی باید در انتخابات شرکت کنند که مسئولیت انتخاب خود را می‌پذیرند و افراد مورد تایید آنان در میان نامزد‌ها هستند.
 
توصیه منصوری به کسانی که اصلاح‌طلبان را تهدید می‌کنند

قائم مقام حزب اتحاد ملت گفت: کسانی که اصلاح‌طلبان را تهدید می‌کنند، به جای این کار تلاش کنند تا یک انتخابات آزاد و جامع برگزار کنند. جریان اصلاحات دیگر زیر بار گزینشی پیدا کردن نامزد نخواهند رفت، این کار نه به معنی تحریم و نه به معنی عدم شرکت در انتخابات است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵۹
تابناک جرات نداری نظرات کارشناسان مخالف که مو به مو اینfatfرا موشکافی کردن و بند بند ان را در اوردن را منتشر نمی کنی ولی افراد سیاسی کار مخالف و به خصوص در این مدت موافقان این معاهده را منتشر می کنی
جرات داری ان ها را منتشر کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
درآمد یک پزشک عمومی 30 میلیون تومان ماهانه و یک پزشک متخصص بیش از 300 میلیون تومان خالص. مقدار مالیات اما ماهی 200 هزار تومان و کمتر. اینجا بهشت پزشکان و همچنین بهشت مالیاتی جهان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
شما لطفا ادرس بدید لااقل اسم یک نفر رو میبردید واقعا بعد برجام و نتیجه آن کدوم کارشناس ایران دوستی پیدا میشه که دوباره یک قرداد ننگین رو به کشور تحمیل کنند.
طالقانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
روحانی عامل پاره کردن برجام توسط ترامپ است!
چگونه؟
۱. عدم اخذ تضمین در متن برجام
۲. تضمین عدم خروج ایران به موگرینی .
ترامپ با این دو خامی و غفلت روحانی توانست براحتی از برجام خارج شود چون مطمئن بود روحانی خارج نمیشود و ایران همچنان باید تعهدات برجامی را اجرا کند و از طرفی آمریکا که خارج شده دیگر به‌تعهداتش عمل نمیکند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
اف ای تی اف را باید دولت تصویب میکرد نه مجلس و مصلحت . رییس جمهور اینقدر باید طبق قانون اختیار میداشت که بتواند پروتکل های جهانی که به نفع ملت ها هست . نفعش بمردم دنیا میرسد . وقنی در بازنگری قانون اساسی پست نخست وزیری با زیرکانه حدف شد و به دلایل سیاسی فکر میکردند که رییس جمهور ممکن هست با رای که از مردم میگیرد پشت ملت و مطالبات ملت ایستادگی کند با طرافت خاص و توجیهاتی که فقط در مجلس بحث شد تفنگ از دولت گرفته شد و این دولت با این ساختار هیچ کس حرفش را گوش نمیکند . یعنی دولت تا خواست مطالبه رای مردم را حتی به زبان بگوید حق با مردم هست ....سریعا روز جمعه بانک برمیدارند که کی گفته نظر مردم‌مهم‌هست . مردم چکاره هستند . ؟ بنابراین انتطار از دولتی که حتی در تعیین وزرایش دخالت ندارد انتطاری اضافه هست
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
ناشناس محترم آخر
هنوز دولت نتوانسته به ایرادات اساسی مجمع تشخیص جواب دهد و خودش هم مردد شد شما چطور اینقدر مطمئن حرف میزنی ؟ نکنه مترجم پومپئو و بقیه حامیان خارجی الحاق ایران به fatf هستی؟!
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
مگر کشور ما مدینه فاضله هست که اینقدر به نطرات سیاسی خودتان‌پافشاری میکنید . تمام کشورها این توافقات را امصا کردند و کشورهای هم‌که امضا نکردند دلیل برای خودشان دارند یعنی دلبل سیاسی بنفع مسولین ان کشور و ارمانهای مسولین هست نه ارمانهای ملت . مگر جامعه ما و کشور ما چه شاخصه جدای از کشورهای دنیا دارد . مگر تمام‌کشورها دنبال رفاه و اسایش مردم خود نیستند ؟ اگر منطورت دولت هم قبول کرده است . اگر قبول نکند چه اتفاقی میفتد .ها ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
درود بر دکتر محمود احمدی نژاد امیرکبیر زمان و کوروش معاصر ایرانزمین و مردی شجاع درمقابل دانه درشت های سیاسی و آقازاده هایشان
رای مردم باسواد! تهرانی و فرستادن لیست امید به مجلس بخوبی نشان داد که وقتیکه فقیر بیچاره ها و ساکنان روستاهای دورافتاده و محروم به احمدی نژاد رای میدهند دلیلش چیست و اینجاست که میبینیم فهم کی بالاتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
پرچم فرانسه موافقت نامه ها و معاهدات بین المللی باید توسط مجلس تصویب شه در قانون اساسی هست
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
دعوای که وجود نداره . قانون اساسی فصل الخطاب هست اگر موصوعات اختلافی و سیاسی و بین امللی از طدیق گفتگو حل نشد قانون‌اساسی گفته است به رای مردم . رفراندوم بگذارید . مگر اینکه ادعا کنید مردم تکلیف سیاسی ندارند . دوست گرامی . هنوز اول ثابت کن نظر مردم‌ملاک هست یا خیر . اگر نیست .‌پس بحث کردن بی فایده هست .
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
هرکاردوست داریدبکنیدولی خداشاهداست من عضوهیات علمی هستم دارم تلاش می کنم نوعی شغل دوم محترمانه مثلا خریدوفروش لبنیات درقالب ماست بندی درخانه راه بیاندازم باچندچوپان هم صخبت کردم همکارشویم مابادکتری داریم ماست بندمی شویم وای به حال آن کارگرماهی دومیلیون تومان حقوق
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
آقایان ما همدیکر را مقصر می کنیم و عرضه تعییر و قبول واقعیت ها را نداریم برای ایران و ایرانی متاسف باید بود.
مارادونا رو ول کن غضنفر رو بچسب.
۱-در قضیه حمله به ارامکو اصلا معلوم نبود ان کار کدام کشور است و علاوه بر حوثیها میتوانست کار اسراییل یا حتی خود کشتیهای امریکایی باشد تا بدین بهانه سیستم گرانقیمت دفاع موشکی خود را به عربستان تحمیل کند.
اما تیتر کیهان را که گفته بود ریاض را بزنید کجای دلمان بگذاریم؟
۲-حملات امریکا به حشد الشعبی در عراق باعث شد تا طرفداران این ‌گروه به سفارت انکشور حمله کنند و این تجمع منطقا توسط دوستان و برادران شهدای حشد انجام شد که انرا نیز ترامپ و پمپئو به ایران نسبت دادند!!! ما در سطوح مختلف نظام دخالت در این تجمع را انکار کردیم و رهبری هم فرمودند اینکه ترامپ توییت کرده این حمله توسط ایران سازماندهی شده "غلط کرده"
ولی با تیتر ان روزنامه که اخیرا گفته بود سفارت امریکا در بغداد را اشغال کنید چه کنیم؟!!!!
در واقع امریکا با این وضعیت سیاستی پیاده کرده که ما در هر حمله به سفارت انکشور در عراق در معرض اتهام قرار بگیریم و البته این راه هموار نمیشد مگر با بازی غضنفرها بنفع تیم امریکا!!!
اینکه این افراد چرا چگونه و تا چه زمانی اجازه دارند منافع امریکا را در منطقه ما پیش ببرند را تاریخ مشخص خواهد کرد.اما باید گفت افکار عمومی امریکا برای هزینه های جنگی فراوان انکشور در لیبی اقناع نمیشد مگر اینکه سفیر امریکا در بنغازی کشته میشد و لیبی را خطر بزرگی برای مردم امریکا معرفی میکردند
در واقع امریکایی که برای حمله به عراق و افغانستان ۱۱ سپتامبر را دست اویز قرار میدهد از چنین موقعیتهایی برای امتیازگیری در جهت استثمار بیشتر چشم پوشی نخواهد کرد.!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
تا زمانی که در سرزمینهای دیگر دنبال امنیت خودت هستی کشور ارام و قرار ندارد تا زمانی که در سرزمین های دیگر دنبال بسط و گسترش ارمانها هستی باید از جیب مبارک هم هزینه مالی کنی هم جانی و دیگرانی هم هستند که در مقابل اهداف شماها مقابله و مقاومت میکنند .
این عباس عبدی کی هست هر روز اینجا می گذاری؟
تا کم می اورن می گویند ما اختیاری نداریم و وقتی هم برخی از انها رد می شوند می گویند نگذاشتند بیاییم کار کنیم اما وقتی کارها خوب پیش برود می زنند به نام جریان خودشان
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
خودت کی هستی که روزی ده تا نظر میزاری .هر روز اینهمه منفی هم میخوری باز از رو نمیری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
تا کی اداره مالیات با پزشکان و وکلا مماشات میکند و به کارگر و کارمند فشار می آورد. نمایندگان مجلس چه میکنند؟ چرا وزیر اقتصاد استیضاح نمیشود؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
واقعا بعد از وقایع اخیر و اتفاقات چند سال اخیر به این باور نرسیدی که مردم سالاری در ایران جواب نمیدهد و نمیگذارند مردم ایران مطالباتشان به کرسی عمل برسد . فکر کردی چندین نهاد موازی با کار دولت و مجلس برای چی هست . ؟ اگر خودت عقل نداری یا در عالم سیاست خبر نداری پس سکوت کن .
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
دقیقا همنطوره. اینها (اصلاح طلب و اصولگرا) همشون با هم داداش و فامیل نزدیک به هم هستند و فقط بخاطر اینکه میز و صندلی دست کس دیگه ای غیر از خودشون نیوفته با هم دعوای زرگری میکنند که مردم رو به پای صندوق بیارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
چون درک حرف اقای عبدی برای امثال تو که بله قربانگو هستید واحتیاری درتصمیم گیری ندارید سخت هست یعنی سوادشما قدنمیدهد راست گفت دروغ گفته مگه مردم رای بدهند همین شما ها میگویید نتیجه رای شماست رای ندهند میگید غربگرا ولی نمیگویید ما شرقگرا هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
پرچم امریکا به جای حاشیه رفتن حواب بده
در ضمن بارها ثابت شده مثبت و منفی ها در فضای مجازی منعکس کننده نظرات کل مردم ایران نیست و اینقدر خوش نباشید با این چیزها به جای پاسخ گویی که فرافکنی می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
خوبه ما به اعتماد به تکرار های فرد مذکور رای دادیم که کاشکی دستمون می شکست و نمی دادیم که هنوز هم داره درد میکنه
روحانی لطفا بسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
ادبیات جدید هم این دوستمون کشف کردن
خخخخه
در ضمن معنی شرق گرا اول معنی کن ببینم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
تابناک خجالت بکش که نظر ایشون که گفت هر کس رای ندهد برچسب می خورد ولی نظر من که ادبیات جدید را منتشر می کند ولی بقبه اش که مانند ایشون است را سانسور می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
عبدی=مهاجرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
همینکه عباس عبدی رویکردش رو به تحلیل مسائل کلی تر تغییر داده خودش تقطه مثبته
اسکندر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
همه دولت و اکثریت مجلس در اختیار جناح آقای عبدی بوده وغیر مستقیم بر نا کارآمدی آنها صحه گذاشته وخواسته این ناکارآمدی را گردن دیگران بیاندازه
یک قطعه موسیقی اصیل ایرانی که خوب تنظیم.کوک و اجرا شود منفعت آن برای کشور از هزارتا شعار در جهان بیشتر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
خجالت بکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
اینطوریا هم نیست، موشک جای خود، موسیقی جای خود.... منفعت این یکی دلیل بر نفی دیگری نیست
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
سوییس موشک ۵۰‌متری ندارد ولی برای اینکه به عدالت و ازادی و دمکراسی برسد نیازی به موشک ۵۰‌متری نبود . اولین لازمه حق و حقوق مردم احترام به رای مردم هست . مگر اینکه ملاحطات دیگری غیر از مردم باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
فهمیدین برای عصبانی کردن مردم نرخ مالیات گیری از کارگرانی که از ۲۷۰۰ میلیون تومان می گیرند به ۲۳۰۰ تومان کاهش دادن ؟
وای بر این دولت و مجلس اشرافی خوار که ثروتمندان را فربه تر می کنند و مالیات نمی گیرند به جاش از کارمندان و کارگران می گیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
حتما موسیقی برجام
مرد حسابی توی تمامه ارکان قدرت یک کشور تنها چیزی که داریم امنیته که اونم به همین موشک و مانورهاست
و گرنه در بعد اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و ... که کاملا فشل و ناقصیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
پرچم فرانسه،سوئیس تو خاورمیانه هست و همسایه هاش این همسایه های ما هستن؟
ایتالیا،اتریش و...غیره رو با عراق،پاکستان،افغانستان و...با حکومت های بدوی خلیج فارس مقایسه میکنی؟
فردوسی فرمود:

....
هر آنگه کت آید به بد دسترس / ز یزدان بترس و مکن بد بکس

که تاج و کمر چون تو بیند بسی / نخواهد شدن رام با هر کسی

یکی پر ز آتش یکی پرخرد / خرد با سر دیو کی درخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
ممنون
دم استراماچونی گرم که خوب سوراخ دعای ایرانی ها رو پیدا کرد
بهرام که گور می گرفتی همه ی عمر
دیدی که چگونه گور بهرام گرفت
قابل توجه مردم.
دلار در اکثر کشورها در حال کاهش است. اما همت و غیرت مسولین ضد امریکایی و دلار دوست در ایران رو به افزایش است.
سال 1369 به همراه تعدادی از دوستان و شبنم نعمت زاده با یک لنج از بندرعباس به مقصد کیش حرکت کردیم. هنوز 10 دقیقه از حرکت لنج نگذشته بود که لنج دچار نقص فنی شد.


به دلیل اینکه ناخدای لنج نتوانست نقص فنی لنج را بر طرف کنه حدود 3 هفته در دریا سرگردان بودیم. یک شب که روی عرشه لنج به آسمان زیبا نگاه میکردم یک کوسه بزرگ به لنج حمله کرد و لنج رو سوراخ کرد. مسافران لنج بسیار ترسیده بودند چون لنج قایق نجات نداشت و بسیاری از آنها شنا هم بلد نبودند. در همین زمان که همه نگران بودند شبنم نعمت زاده انگشت خود را در سوراخ لنج فرو برد و لنج و مسافران رو از غرق شدن نجات داد. خوشبختانه یک روز بعد از این اتفاق یک هلیکوپتر امداد ما رو نجات داد.

من با دیدن این کار و فداکاری شبنم نعمت زاده بسیار شگفت زده شدم و آن زمان در وزارت بهداشت وقت جز معاونین وزیر بهداشت بودم. زمانی که به تهران برگشتم موضوع را برای وزیر بهداشت تعریف کردم و ایشان بسیار شگفت زده شدند. من به وزیر پیشنهاد دادم که با توجه به شجاعت ایشان کار واردات دارو را که کار بسیار خطرناکی در آن زمان بود را به شبنم نعمت زاده بسپاریم و خوشبختانه وزیر با پیشنهاد من موافقت کردند و شبنم هم در این پست بسیار خوش درخشیدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
امیدوارم تا سال آخر محکومیتش در زندان بماند. درس عبرت بقیه
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
این داستان پطروس بود؟؟!!
مریلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
شبیه این داستان رو که برای جهانگیر فرستاده بودین! چقدر شما با این مسئولین رفیق هستین و براشون کار جور کردین!!!!
حسین ۱۱
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
بی‌مزه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
به جای داستان نوشتن نظرت را بنویس و نترس
تمام این مباحث و نعمت دانستن تحریم و استقبال از ان بخاطر این بود که به تصویب شفافیت مالی نرسیم!!.در واقع اگر شفافیت مالی روشن کند هرکس چقدر درامد و مال دارد که دیگر نمیشود سلطان شد!.بنظر شما سلطانهایی که برای هر کلمه فارسی که اسم ببریم یکی هست ،اجازه تصویب خواهند داد؟شما یک کلمه بگو.شکر .دارو .گوشت. گوجه .پوشک بچه.چوب بستنی.غذای گربه.خودرو.و.....میبینی پشت ان سلطانی با خدم و حشم قرار گرفته.پس امکان تصویب شفافیت مالی در ایران صفر است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
نعمت دانستن تحریم و عدم پایبندی به ملزومات و سازکارهای جهانی جهت داد و ستد بخاطر این هست که گفتمان مسولین ایران در حوزه سیاست . حس همجواری . تجارت . روابط بانکی و فرهنگی . سازمان ملل و تجارت جهانی ....یعنی ما آن موارد را قبول نداریم و جایگزین آن هم داریم . شما جایگزین نپدیرفتن سازکار مالی و پولی و اقتصادی جهان را نام ببرید ؟ واقعا هیچ ندارند . برای انجام هر کاری ابزار لازم انکار باید وجود داشته باشد . وقتی سازکار و قواید بین امللی و سازمانی را قبول ندارید جاش چی دارید . همین قیمت آب و برق و گاز و تلفن و صنعت از همان اصول اقتصادی غربیها اجرا میشود . در چند سال اخیر بشدت بر ارزش افزوده زوم کرده اند و اگر امروز در غرب تعریفی دیگری مثلا ارزش نیافزوده تعریف کنند در ایران زود بحث میکنند که چرا قانون نیافزوده را اجرا نمیکنید . بیایید به دمکراسی و علم اقتصاد احترام کنیم . اجرا کنیم . نطریه پردازی دارد پدر ملت را در میاورد
زاد و ولد نکنید چون شرایط کشور برای مردم عادی (90 درصد مردم رو شامل میشه) روز به روز در حال وخیم تر شدن هست و کشور عزیزمان سال هاست که ورشکسته شده و ما هیچ اقتصادی نداریم. به نظرم با توجه به این شرایط فلاکت بار از کاهش جمعیت کشور و خودداری از زاد و ولد قاطعانه حمایت میکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
حرف از افزایش جمعیت فقط یک ابزار سیاسی و فرافکنی مشکلات و رد مسولیت هست . برای اینکه همین مردم وقتی به ده طبقه تقسیم کردند وای به روزی که جمعیت ۲۰۰‌میلیون نفر شود . میدانید با تعریف سخت از انسان خوب بودن در این کشور چقدر سخت هست وقتی طرز آرایش موی سر سخت هست میدانید در جمعیت ۲۰۰ میلیون چند میلیون نفر زندان درست کنند ؟ اگر در جوامع دیگر جمعیت بالا هست حداقل رقص و شادی وشکل لباس پوشیدن و ارایش موی سر و آزادی عقیده و بیان جرم نیست . این حجم زیاد از تعریف از شهروند بودن واقعا کلافه کننده هست
اقای روحانی شما کمتر حرف بزنید کسی دلش بند نمی شود و ارامش خواهیم داشت
دولت محترم خودش گفته که فعلا دست نگه دارید و رای ندهید به اف ای تی اف وگرنه ماهدها پیش رد شده بود
بله آقا تهرانی جون با این انتخاباتی که فیلللللللللللللللللللللللللللللللتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتررررررررررررررررررررررررررمیشودنیازی به اظهار کشف وکرامت ومنامت نیست همون فک وفامیل کفایت میکنن
عسل 100 درصد طبیعی بسیار لذیذ است لاکن 100 درصد عسل موجود در بازار شکر ذوب شده هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
حتی شرکتهای بزرگ و برند های بزرگ؟؟؟ یعنی میان اسم خودشون رو خراب کنند؟
زنبوردار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
من یک زنبوردارم ایشان کاملا درست گفته تمام عسل موجود در مغازه ها وفروشگاههای زنجیره ای 90درصد آب شکر+عرقیات گیاهان است که به زنبور می خورانند محصول بدست آمده در واقع شربت تلغیظ شده توسط زنبور است به خاطر اینکه در ایران هرکس دنبال منافع خودش است
تابناک فکری به حال من کن، اولین باره عاشق میشم. پول میخوام. وگرنه نمیشه ازدواج کنم. مخصوصا که طرف خارجیه، 100 هزار دلار میخوام که زندگی تشکیل بدم. 50 هزار تا یک منزل بخرم در مسکو، 40 هزار تا یک کاسبی راه بندازم و 10 هزار تای دیگه جشن عروسی بگیرم. چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از همه اینها فقط 1000 دلار دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
الان موقع عاشق شدن نیست . صبر کن
با مقاومت ملت و تلاش همه جانبه از شرایط سخت عبور کرده ایم.

یک مسئول

(با وزن بالای 150 کیلو، خانواده در کانادا ساکن هستند، خودش طفلکی به تنهایی در یک هتل 6 ستاره زندگی میکنه، یک قطعه زمین کوچک 400 هکتاری داره ، البته 4 تا ملک ویلایی کوچک 500 متری هم در یک نقطه دور افتاده در شمال تهران داره که اونها رو اجاره داده، کارت سوخت نامحدود هم وزارت نفت به پاس حمایت های بی دریغش بهش دادن اگر چه یک خودروی سازمانی با راننده 24 ساعته در اختیارش هست، یک درآمد ماهانه ناچیز 150 میلیون تومنی هم ماهانه به عنوان پول تو جیبی از دولت میگیره که دستش طفلکی خالی نباشه)
نظام و قانون اساسی ایران بسیار عالی و نیاز به تغییر ندارد. این مسولین را که پست ها را اشغال و تلاش در غارت و ثروت ایران به بهانه مختلف میباشند. باید عوض شوند.
هر موقع صحبت از برکناری این افراد به میان می اید. موضوع را به نظام ارتباط می دانند. و حیات نظام را به حیات خود گره زده اند.
اندیشه این گروه تندرو اگه من نباشم می خواهم ایران هم نباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
بهلول ؟ منظورت ان افرادی هست که با ویلچر و عصا هم ثبت نام‌کردند ؟ در صورتی مرحله قبل مردم به انها رای نداده بودند ....... بی زحمت بیشتر توضییح بده .
من رای نمی دم چون در کشور ما رای دادن فقط برای سوء استفاده از رای مردم است نه بها دادن به خواست مردم در ضمن مجلس تنها نهاد قانون گذاری کشو نیست بلکه آخرین نهاد از دهها نهاد قانون گذاری است
کیک خامه ای از تیتاب خوشمزه تر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
لودگی از دلقک بازی سبک تر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
متوجه منظورش نشدی!!!
پناهیان :چرا دستگاه دیپلماسی ما درباره اعتراضات فرانسه سکوت کرده) مگر شما اصلا دستگاه دیپلماسی یا اصلا دیپلماسی را قبول دارید ؟ اصلا شما می دانید انها به چه چیزی معترضند بعید می دانم شما و امثال شما اجازه بدهید مردم ایران هم با همین خواسته ها در خیابان بیایند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
معترضان غیر خودی عراقی انسان نیستند ؟ صدای انها را نشنیدی ؟ مگر دو تا گوش دوتا چشم خدا نداده . هر دو میشنود و میبیند . جامعه سرمایه داری و لیبرال باشه بهتر از این هست که هر روز سخنرانی و تیوری پردازی باشه . حداقل ان کشورهای غربی اینقدر ادعا ندارند . در کجای دنیا برای رفع مشکلات مردم در برنامه تلویزیونی و صبح جمعه با رادیو جک درست میکنند . مشکلات قبل از اینکه به طنز و جوک تبدیل شوند با عقل و تدبیر حل میکنند . کجای دنیا به مجری یک میلیارد میدهند که بیا طنز درست کنیم با هم به مشکلات بخندیم
چهار تا و نصفي هم نيست . واسه دو تا رأي حاضره خيلي كار ها بكنه و خيلي چيز ها بگه .
وریای عزیز عشق اهل نظر _____ استرا مربی خوبی بود ولی عشق ماهارونادیده گرفت _توخودت تمام تاکتیکهای استرارو میدونی بزن رو اون رگ دستت وتیمو جم کن برای ماهم اون برج معیشتی بنزینی رو ریختن این برج تاصب وظهر والان نزدیک 8شب یازدهم نریختن به منی که موبایل ندارم میگن حتما موبایل بایستی بنام سرپرست باشه
در ایران به نظر من بهترین راه حل ها برای مشکلات بزرگ مرگ و صبر کردن هست.

اگه ثروت و قدرت کل دنیا رو هم داشته باشی بالاخره دیر یا زود مرگ وجود نحست رو از این کره خاکی پاک میکنه
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
مشكل ما ايراني ها همين صبر و بي تفاوتي بيش از اندازه در سرنوشتمون هست و بس و براي همينه در طول تاريخ بارها ازمون سوءاستفاده شده
بله جناب سردار واقعا درست میگن مشکلات در حد یه ویلا ساختن است ما مشکلی نمبینیم دیگه بنده حقیر یه سال و چهار ماه هست یه پراید لگن نشتم شرکت سایپا پول رو گرفته و خودرو رو تحویل نمیده وکسی هم جواب گو نیست
جبهه پایداری مسیرش را از شورای ائتلاف جدا کرد) از اولش هم با اصولگرایان یکی نبودند فقط بخاطر اینکه اقای ناطق نوری یک سر به اصولگرایان زد پایداریها وحشت زده شدند و سریع خودشان را همراه با ائتلاف نشان دادند
ارسال پیامک به نمایندگان و اعضای تشخیص مصلحت باید توسط دستگاه‌های امنیتی و پلیس فتا پیگیری شود.
سیاست راه و رسم خودش رو داره و برای اعمال نظر مردم مسیرها کاملا مشخصه.
قطعا این پیامک ها بی تاثیر نیست و درست نیست که یک عده ، در یک زمان با تهدید و ارسال پیامک روی مسائلی که بررسی شده اعمال دخالت کنن
برای رد تمامی شایعات همین فردا در پخش زنده اخبار یکی از شبکه ها ایشان رو دعوت کنید و با ایشان در مورد سیستم دفاع هوایی کشور صحبت نمایید.
واقعا مردم هر انتخابی می کنند. مورد تحقیر و تمسخر و توهین قرار می گیرند. فرقی بین احمدی نژاد و خاتمی نیست. بالاخره هر دو انتخاب به اینجا ختم میشود که طرف یا لیبرال غربزده است یا جریان انحرافی. بعد هم مردم تنبیه میشوند که چرا به اینها رای داده اند! خوب شما اینها را معرفی می کنید. والله ما دیگر می ترسیم در انتخابات شرکت کنیم. نه اینکه دلمان نخواهد. می گوییم شاید رای دادیم و با آبروی مسلمانی بازی کردیم.
حضرت زینب و امام زمان (عج) از تصویب FATF ناراضی هستند!) همیشه فکر می کردم چرا همیشه می گویند امامان ع مظلومند علت همین است صدها سال است عده ای از تقدس انها برای اهداف شخصی خود سواستفاده می کنند و عده ای بدون اینکه از تاریخ مقطع زمانی و سیاسی ان دوره ها مطلع باشند حرفهای اینها را باور می کنند و به این معصومین شریف ظلم می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
بهرحال بهترین راه حل برای فرار به جلو همین طرز تفکر جواب میدهد . چرا خشکسالی هست چون بی حجابی هست . چرا سیل و زمین لرزه امد چون بی حجابی هست . چرا گرانی و بیکاری زیاد هست چون‌مقصر برجام‌هست . چرا اینقدر کشت و مرد زباد هست چون زنان به کنسرت و ورزشگاها راه پیدا کردند .....
مرحوم اکبر رادی یک نمایشنامه دارد به نام ارثیه ایرانی دعوای یک خانواده فقیر که یک خانه از پسر مرده اش به ارث برده ولی حاضر نیست از آن استفاده کند و دارد با بدبختی در خانه ای قدیمی زندگی می کند دموکراسی ایرانی مثل همان است ملتی که از یک انقلاب نظام انتخاباتی را به ارث برده ولی نمی تواند به درستی از آن استفاده کند
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
برنامه انتخاب رئيس جمهور به مجلس تقديم شد امسال همين حضرات با آن به شدت مخالفت كردند ، آن زمان هم مردم را به نداشتن سواد سياسي متهم كردند الان هم همان اتفاقات درحال تكرار است ، انتخابات نمايشي بيش نيست
آقای قهرمان بوکس. به شما یاد آوری میکنم که همانطور که کولبری شغل نیست, قهرمانی در ورزش نیز شغل نیست و در صورت داشتن قهرمانی نیز باید به دنبال شغلی باشی و به همین جهت اگر وقت و زندگی خودت را برای یک لحظه روی سکو رفتن حرام نکنی و از الان به دنبال شغلی واقعی باشی در آینده از خودت ناراضی نخواهی بود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
بینام جان اون پیشنمازی هست که شغل نیست.اگر در ولایت شما ورزش "حرفه ای"وجود نداره دلیل نمیشه که ورزش رو شغل ندونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
امیدوارم با منفی هایی که خوردی جواب خودت رو گرفته باشی .
عبدی . وقتی مردم متهم به انتخاب اشتباه میشوند چرا باید در انتخابات شرکت کنند . ...() وقتی مردم همیشه متهم به این هستند که اشتباه میکنند چرا اصلا باید انتخابات برگزار کنید . شما چکار دارید که مردم اشتباه کردند یا نکردند . بروید همان مطالبات بقول خودتان اشتباه را اجرا کنید . در تمام دنیا دمکراسی هست مردم اشتباه نمیکنند بلکه اشکال از ساختار مردم سالاری در ایران هست
کردستان ثروتمند زیاد داره متاسفانه اکثرشون به جای اینکه با کارآفرینی به همزبانان خود کمک کنن باز ترجیح میدن پولشون رو به خارج از ایران ببرن

اگر ثروتمندان کرد کارآفرینی در کردستان کارآفرینی و سرمایه گذاری میکردند هیچ هموطن کردی مجبور به کولبری و کارگری نبود.

علاوه بر این به نظر من هموطنان کرد باید کمی بیشتر در مورد روش پیشگیری از بارداری آموزش ببینن. بسیاری از این کولبران عزیز دارای 5 تا 6 فرزند هستند که اونها رو هم با خود علارغم سن پایین وارد این کار میکنند. خوب برادر من وقتی شرایط زندگیت اینقدر سخته چطور حاضر میشی یکی دیگه رو به همون مسیر اشتباهی که خودت داری میری وارد کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
البته این فقط مخصوص کردستان نیست ، الان دیگه تمام ایران با این مشکل مواجه شده .

لطفاً شماها هم کمتر زاد و ولد کنید .

جمعیت شهرهایی مانند اصفهان و شیراز و تبریز رو با سنندج مقایسه کن ، می بینی که کیا جمعیت این کشور رو به این اندازه رسانده اند .
خوش به حال برادران لاریجانی
هاشمی رفسنجانی مملکت را از ده ها بحران عبور داد از وقتی از دنیا رفته ما در ده ها بحران فرورفته ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
ریشه تمام مشکلات امروز ایران مربوط به خود رفسنجانی هست. تنها کافی هست که تاریخ را بخوانید . منتها شما مردم ساده لوح با مطالعه و درس عبرت گرفتن دشمن هستید
همه چیز مسخره و درهمه
پیامک آمده است که نوشته شده است که اف ای تی اف را تصویب نکنید چون ........ سوال ؟ چرا پیامک نیامده که برای حق اعتراض مردم برای گرانی و نان طبق قانون اساسی نباید در خیابان بر سر و سینه جوانان چماق کوبید . ولی برای حمایت از نیروهای نیابتی پیامک امده . برای حمایت داخل کشور چی ؟
قبلا ایران می توانست از مشکلات منطقه ای عبور کند. مثلا اگر با عربستان به مشکل می خوردیم با تکیه بر عراق از آن عبور می کردیم. بعد لایه های دشمنان زیاد شد عربستان اسراییل آمریکا. الان متوجه شده ایم دیگر نه تنها از دشمنان از دوستانی مثل عراق هم نمی توانیم عبور کنیم. ترامپ فضای حیاتی ایران را بسته است. باید مثل آلمان در زمان جنگ جهانی دوم یک عملیات برق آسا انجام بدهیم.
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
آقا برق قطع شده ، نمي شه عمليات شمع آسا اجرا كنيم؟
اگر لوایح را تصویب نکنند . هر گونه داد و ستد پولی و بانکی مسدود خواهد شد . اگر سی اف تی را نپدیرند دیگر کشورها اگر در داخل کشور ترروریست فرستادند یا پول تورویستی دادند و ایران بخواهد از طریق پلیس بین امللی پیگیری کند دیگر کشورها ملزم به تعقیب نیستند چون ایران عضو کنوانسیون ها و لوایح را قبول ندارد
حسین شریعتمداری فکر می کند اعتراضات امسال مثل 88 است اعتراضات آن سال اولا سیاسی بود و ثانیا خاستگاه طبقاتی آن طبقه متوسط تهران نشین دعوا بر سر صندوق رای در شمال شهر میشد با این ادبیات فتنه و اینها در برابرش ایستاد اعتراضات 98 خاستگاه طبقاتی محرومین و «مستضعفین» دارد و دلایل و عوامل معیشتی دارد دعوا بر سر نان گرسنگان از جان گذشته هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
چقدر از این کلمه فتنه گفتن شماها حال آدم بد می کنه . انقلاب شد که بجای ابن کلمات منسوخ شده تاریخی جاش بگویید اعتراض مردم . اعتراض مردم خسارتش بیشتر هست یا جمع کردن اعتراضات ؟ بهرحال سلاح های که گفتند دست معترضین بود درست بود یا نه .
واقعا آدم میمونه در وصف شماها چی بنویسه
ظاهرا شورای نگهبان وقتی 4 نامزد معرفی می کند که از این 4 نامزد یک نفر گزینه اصلی و بقیه گزینه های فرعی و انحرافی هستند (دقیقا مثل سوالات تستی چهار جوابی) و این شورا نظرش این است که مردم باید اینقدر دانا و باهوش باشند که از بین این 4 نامزد، نامزد اصلی و مورد نظر شورا را به ریاست جمهوری انتخاب کنند. اگر مردم به جای انتخاب گزینه اصلی و درست، گزینه های انحرافی را انتخاب کنند قطعا این ایراد از مردم است و البته اینجا هم مثل آزمونهای تستی مردم نمره منفی می گیرند و در دوره های بعدی متناسب با انتخابهای اشتباه دوره های قبل، برخی از نامزدهایی که ممکن است مورد اقبال مردم قرار گیرند حذف می شوند. به هر حال آیت الله هایی که در شورای نگهبان حاضرند و در امر تعیین صلاحیت افراد اجتهاد می کنند قطعا کار اشتباهی انجام نمی دهند و همیشه این مردم هستند که با اشتباهات خود، برای نظام و کشور ایجاد مشکل می کنند.
70 درصد کنکور برای رشته های پزشکی سهمیه مسئولین (مثل مدیران کل، وزرا، نمایندگان مجلس، سفرا ، قضات)، خانواده شهدا، جانبازان و اعضای هیات علمی دانشگاه هاست و اینها بدون شرکت در کنکور وراد این رشته ها میشن

30 درصد باقیمانده هست که در اون رقابت هست و در اینجا اون افرادی که پول دار هستند برنده رقابت میشن چون میتونن برای خرید کتاب های تست و کلاسهای کنکور هزینه کنن


یک فردی که 18 سال عمرش رو درس میخونه و با بالاترین نمرات دیپلم میگیره این چون فاقد توان مالی برای خرید کتاب های تست و شرکت در کلاس های کنکور هست از تحصیل باز میمونه اونوقت فردی که در مناطق برخوردار مثل تهران یا تبریز زندگی میکنه و وضع مالی خوبی هم داره به راحتی با 1 سال خوندن تست و شرکت در کلاس ها ی کنکوری پزشکی قبول میشه

قبولی در رشته پزشکی هیچ ارتباطی با هوش و تلاش نداره دوستان. صرفن پول در اینجا تعیین کننده هست.
۹۰ درصد راه انتخابات را خودشان بررسی و طی کرده اند و بقیه ۱۰ درصد را به گردن و مسولیت مردم‌میگذارند.......راحترین راه این هست که کلا انتخابات را تعطبل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
الان هم تعطیله
مگر شما با حضرت امام زمان و ............ در ارتباطیدکه از طرف آن حضرت صحبت می کنید توراخدا پا ی آن معصومین را به این مسایل سیاسی به میان نیاورید دیگر بس است بس به فکر مردم بدبخت باشید نه در فکر خودتان .
من لکسوس سوارم. میخوام نماینده مجلس بشم . بهم رای بدهید.
آقای عبدی شما میخایید زیرکانه توپ رو بندازی تو زمین مردم.
بااین همه تبعیض وفساد وبیکاری جوانان وعدم رسیدگی به مطالبات ملت وظلم وجوری که دستگاههای دولتی اعم از قوای مجریه علی الخصوص شهرداری‌ها به مردم روا می‌دارند وگله ها وشکایات ملت در هیچ جا دادخواهی نمی گردد و درصورت اعتراض به انواع تبعیض ها ونارسایی ها دهها انگ ومارک به معترض زده میشود تا فریادها درگلو خفه شودومسولین ومتصدیان با آقازاده هایشان در ناز و نعمت زندگی میکنند .و آنچه پست وشغل نان و ابدار است بین خود وخویشان و وابستگان خود تقسیم میکنند و نمایندگان مجلس خود وفرزندانشان هرکدام دارای چند شغل مستقیم و غیر مستقیم درآمدزا دارند .چرا افرادی چون بنده که فرزندان تحصیل کرده وشایسته ام چندین سال بیکار وسربار من بازنشسته آند دوباره در پای صندوق رای آماده باشم؟وعده اصلاح میدهند ,ولی هرروز بدتر از دیروز است .از حالا برای کشاندن مردم به پای صندوقهای بی خاصیت رای جنگ زرگری را شروع کرده آند یکی خواب می بیند یکی رد صلاحیت های کذایی را که دوباره باید بازنگری فرمالیته شود بحث روز میکند یکی دشمنان خارجی را علم می کند .اما هیچ کس مشکلات عدیده ملت وجوانان ملت را که از سال ۶۰ به بطالت سپری می شود درد نمی داند وبفکر چاره نیست .
چرا برخی افراد از شفافیت ترسان و لرزان هستند آیا مخالفت آنها و گره زدن به دین و دیانت به خاطر منافع شخصی است یا خیرخواهی؟! آیا رانت خواری آنها را افشا می کند یا سوء استفاده دشمنان؟!
سهم مردم عادی در ایران:

گام اول: کوپن

گام دوم: سطل زیاله

گام سوم: گدایی

گام چهارم: مرگ
دوستان کسی اطلاع داره ماله رو چجوری باید کشید که نتیجه کار عالی بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
ماله + ماست = ماست مالی .... ×مال == مالاسیون
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
اين سوال را كساني بايد پاسخ دهند كه احمدي نژاد رو كردن رئيس جمهور
شما را به تمام مقدسات قسم برای منافع خودتان از اقا امام زمان وحضرت زینب ودیگر مقدسات مایه نگذارید .........بگذارید حرمت دین ومقدساتمان به قوت خودش باقی بماند وحرص دنیا کورتان نکند وزبانتان را به دروغ باز نکند ......
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
خداییش اینا شدن استاد اخلاق ملت که وضع اخلاق شده این
ستارگان بسیار زیبا هستند و در رنگ های مختلف به طوری که از روی رنگ آنها میتوان به جوان بودن یا پیر بودن آنها پی برد. تصویری که ما درآسمان از ستارگان میبنیم در برخی از موارد مربوط به ستارگانی هست که دیگپر در عالم هستی وجود خارجی ندارند و از بین رفته اند اما چون زمان رسیدن نور به زمین و فاصله انها از زمین بسیار زیاد هست ما اکنون آن نور را میبینیم. اگر یک روز کوتاه بیاییم و مقاومت نکنیم، مردم سرنوشت ما را تغییر خواهند داد.
جنگ زر گری راه انداختن سر مردم گرم بشه
خدا رو شکر ریشه مشکلات کشور پیدا شد؟


جهل و ساده لوحی مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
هموطنانت را سرزنش نکن . هر موقع پیر مردان و پیرزنان را بجای سخنان خاله زنکی مثل دهه ۵۰ بزور بر سر کلاس سواد اموزی شبانه کشاندی
ندیمی چون نیاز به تایید صلاحیت شورای نگهبان دارد علیه رئیس جمهور این حرف ها را زده است
شما ببینید این آقا در زمان احمدی نژاد معاون وزارت صنایع و در دوات روحانی یار غار نوبخت تا فردا چه پیش آید؟
جناب عبدى توسط امثال شما درخارج وداخل كشور افرادى را كه بقول شما نامزد مطلوب درانتخابات را ندارند سترون شده اند درهيچ موردى انتظار زايشى انها نداشته باشيد كه خود كرده را هيچ تدبير نيست
واقعا راست میگن کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدار کرد.بابا تو مشکلات مملکت خودمون گیر کردیم .برای اقتصاد فرانسه پنجمین اقتصاد دنیا نسخه میپیچه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
جناب پناهیان اگر خیلی از این موضوع ناراحت هستند لطف کنند خودشان و یاران همفکرشان از گرفتن حقوق و بودجه خودداری کنند و انرا به اینکار اختصاص دهند
وضع کنونی جوابگو نیست
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
براي من وتو جوابگو نيست براي حضرات كه خوب جواب داده
سعی کنید تا حد امکان از خوردن کیک، تیتاب، شکلات ها، کاکائوها، کلوچه و دیگر شیرینی ها و بیسکویت های تجاری خودداری کنید چون در همه این محصولات از سویا یا لستین استفاده میشه و 100 درصد سویای تولیدی در دنیا تراریخته هست و محصولات تراریخته با برخی از بیماری های مهلک دارای ارتباط هستند.

علائه بر این در این محصولات از ماده ای به نام HFCS یا شربت فروکتوز یا شربت اینورت (اسامی دیگه ای هم داره که با یک جستجو در اینترنت میتونید خودتون ببینید) استفاده میشه که به شدت چاق کننده هست به خصوص چاقی ناحیه شکمی را تشدید میکنه و با بیماری هایی نظیر دیابت، سرطان ها، بیماری های قلبی و ... در ارتباط هست

امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشید
امروز خبری خوندم که ساله دیگه تحریم تسلیحاتی برداشته میشه .میخواستم بگم انشالاه برداشته نشه .چون دیگه چیزی ته جیب مردم نمونده که دولت بخواد اونم بگیره سلاح بخره
شما حتی قادر نیستید از سربازان وظیفه دریت استفاده کنید سرباز تحصیل مرده اززهارج امده را توقع شیتن توالت و نگهبانی دارید چون فکر می کنید سرباز بک تیروی مجانیست که هر طور بهواهید بازد غرورش را بسکنید و لعس کنید و از او سخیفترین کارها را بخواهید قادر به برنتمه ریزی رراب استفاده از نبروز تحصیلکرده نیستید البتت مگر از ما بهتران .،حوانان را از امدن و سرلازی رفتن پشیمان می کنید و دو سال عمر و زندگیسان هدر میرود شک در این تیست و انها که رفتند میدانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
عزیز جان موقع تایپ کردن کمی دقت کن اصلآ نمیشه نوشته را خواند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
لکنت زبان داری ؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
کر و لال هستی یا خنگ شدی
ای تابی عزیزم
ای دوست خوب و تمیزم
ای تابی عزیزم
ای رسانه ی مویزم
دوست دارم شدیدا
دوسم نداری اکیدا
ای تابی طلایی
زرد و سرخ و حنایی
خبر میدی چه عالی
چقد تو بی خیالی
همش دنبال کاری
از شب تا صب بیداری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
اتفاقآ از دوازده شب تا فردا ظهر خوابه خوابه این تابناک عزیز البته منظورم مسئول کامنت هاست
واقعا زرنگن این اصلاح طلب ها . مردم نمی خوان شرکت کنن اصلاح طلب ها می خوان بگن ما تحریم کردیم و طرفداران ما هم به طرفداری ما تحریم کردن .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
چرخش قدرت . بگذارید اصولگرایان آخرین اندیشه های سیاسی خود را اجرا کنند . جدیدا شنیده ام که به دولت روحانی فشار وارد میکنند که قبل از رسیدن دولت ۱۴۰۰ که اصولگرا هست قضیه برجام را یا امریکا یا باغربیها و اروپا سرومان نسبی بدهیید . بنابراین این دولت نه اصولگرا نه اصلاح طلب از یک طرف وامانده از مطالبات مردم و از انطرف فشار از طریق نهادهای قدرتمند واقعا گیر افتاده که به مطالبه مردم عمل کند یا نه . مردم دنبال رفاه و اسایش هستند ومسئولان دنبال اقتصاد مقاومتی و کار جهادی و سیاست انقباضی ...کلا تفاوت دیدگاها را ببینید . چقدر مطالبات مردم و مسئولان با هم فاصله دارند . مشکل جامعه ارزانی و گرانی گوجه نبود
کاش پسر ترامپ بودم
منتها قانون در ایران مانند تار عنکبوت است و فقط افراد ضعیف رو شکار میکنه
از نگاه به لیست کسانی که مخالف FATF هستند، مشخص میشود که این مساله برای کشور بسیار مفید است
رای تزئینی نمیدهیم،اگه رای تاثیر گذار بود که الان وضعیت این نبود،رای فقط برای تزئین و پروپاکاندا است وسلام
کوله بری درآمد کمی هم که نداره، واقعا وسوسه کننده هست .جدی میگم سختی های شغل ماهاهم که نداره مالیات هم نداره. هیچ وقت هم نمیزاره چیزی هم توکشور تولید بشه .کار خیلی ها هم راه می اندازه از انبار پشتی ،خونه ننه قمر را می گم نه انباررسمی فروشگاه ،از خیلی از کاندیدا هم که حمایت می کنه این شغل وسوسه انگیز . با این حجم ورود و این تعدادشاغل خداوکیلی کوله بری هست یا صف ترانزیت کالا باوسیله نقلیه انسانی که نه بنزین می خوادنه بارنامه پیمایش و نه ایست وبازرسی .حالا هی بگو کوله بر مظلوم دقیقا مثل دختر مظلوم وزیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
عقل که نباشه جون در عذابه حتمآ یه سر برو پیش روانپزشک
به داد کشور برسید ..مملکت از دست رفت اوضاع روز بروز دار ه بدتر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
لیموشو بدم؟ هلوشو بدم؟
حله
حق داری که سانسور کنی ، چون به راحتی درت رو تخته می کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
فعلا تابناک از بین تمام سایت های مجاز داخلی ۹۹ درصد نطرات معقول .‌منطقی را درج‌میکند . یعنی نطراتی که تهمت نباشد . چالشی هست . کابرد سیاسی دارد . کم و بیش عقلی و تجربی و علمی باشد و بشود روی ان بحث و تبادل نطر کرد. .....حالا با اندگی تغییر هم دهد به جای برنمیخورد . چون خطوط قرمز برای سایت مشخص شده . درست هم‌نیست بخاطر چند نظر غیر اصولی نون و نوای یک سایت را اجر کنید . و صدای کاربران داخل بعد از کجا شنیده شود ؟
درسته سردار ما هم ایران را یک خانواده بزرگ می دانستیم ولی تا حالا ندیدیم در خانواده اگر بچه ای خطا کرد و راه را اشتباهی رفت بکشند یعنی هیچکس بخاطر اشتباه فرزندش را نمی کشه بعد از سرکوب آبان دیگر ایران را خانواده نمی بینم
اصلاح طلبان مانند عبدی درجایگاهی نیستند که حرف مردم را بزنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
و همینطور اصول گرایانی مانند رسایی
لوایح fatf بسیار شفاف بوده واکثر کشورهای جهان ان را پدیرفته اند این لواح شفافیت عملیات بانکی وپولشویی وجلوگیری از رساندن کمک مالی به گروههای تروریستی است مخالفین دقیقا توضیح دهندکه چرا با این موارد مخالف هستند وبا مخالفت با ان میخواهند که فشار مضاعفی را به مردم وارد کنند
آقا یه راه حل که همگی با هم از مشکلات رها بشیم.بیایید در همه انتخابات ها بویژه ریاست جمهوری به آقایان شریعتمداری ، عباسی و رفقا رای بدیم .شاید اینها راه حل هایی داشته باشند .این دوستان از همه مسئولین در همه دوره ها ایراد میگیرندبخدا بهشت جای خوبیه.از قدیم گفته اند "عزای دسته جمعی عیش است:
.این شعارهها برا ی مردم زندگی برای ایران سر بلندی نمی شود
ایول عبدی
برای داشتن کشوری آباد ،مردمی مرفه ،اقتصادی شکوفا ،صنعتی پیشرفته ،جوانانی دارای شغل و مسکن و ازدواج کرده ،جامعه ای با کمترین ناهنجاری و ... باید به جهان احترام گذاشت و قوانین ،مقررات و عرف بین الملل را همگام با همه کشوره های جهان محترم شمرد و برای مقابله با فساد در داخل نیز باید شفافیت مالی فورا تصویب و اجرا بشه .
همین تحلیلها در مورد کارهای احمدی نزاد شد که باعث شد ادم چون شیخ حسن روی کار بیاد و ضرباتی سهمگین تر وارد آورد
سردار میشه به مشکلات رحم کنید و همه اش را باهم حل نکنید!؟؟؟ بذارید یکی یکی .اینجوری یه دفعه شوکه میشیم!
پناهیان : بی تفاوتی نسبت به جهان اسلام و حتی جهان بشریت با هیچ منطق اسلامی سازگاری ندارد.

بی تفاوتی نسبت به مردم و بدبختی های مردم چی ؟
حتما رای میدهیم حتما
کشور به شرایط غیر قابل باز گشت رسیده
ما رای نمیدیم.تمام
جناب سردار سر لشکر خوبه دیگه مشکلی از مشکلات را کسی حل نکنه چون این مشکلات خیلی کوچکند و شما خیلی بزرگ بگذارید مردم بیشتر از این له ونابود شوند بعد شما بیایید سر قبرشان ....
ماقله راهم فتح کردیم مرگ بر امریکای جنایتکار مستهجن مبتذل.
کسی رای نمی ده . !!!

رای بی رای
اگر پناهیان مزرعه گندم و...داشت بیل می گرفت و کار می کرد و درآمدش از این راه بود من بر دستانش بوسه می زدم و حرف هایش را با جان می خریدم مثل پناهیان بسیار هستند که استاد حرف زدن هستند امروزه با این همه تکنولوژی و رسانه ها مردم مشکلات فقهی خود را از آنجاها برداشت می کنند
خون مظلوم بی جواب نمیمونه. انتقام خون سیاوش را رستم دستان گرفت. انتقام خون اما حسین (ع) را مختار گرفت. انتقام خون شهید بهشتی و مطهری و... را شهید صیاد شیرازی و همرزمانش گرفتند. خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روی زمین نمی‌ماند. یکطرف امام حسین، سیاوش، مطهری، بهشتی و حاج قاسم سلیمانی و طرف دیگر یزید ترامپ افراسیاب و مسعود رجوی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی