بازدید 71337
هزار و هشتصد و هفتاد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

تاجگردون: اموال من زایش دارند/پاسخ ابطحی به ادعای شریعتمداری درباره خاتمی/واکنش مهاجرانی به ادعای شریعتمداری در تلویزیون/آقاتهرانی: خواب دیدم رهبری ۷ گل رز به ولایتمدارترین‌ها جایزه می‌دهد

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:واکنش هادی غفاری به ردصلاحیتش: صلاح مملکت خویش خسروان دانند/صادقی: یکدست شدن سیستم به نفع نظام نیست/روایتی ناگفته از رهبری در ۸۸: اینکه گفته می شود مثلاً «مرگ بر فلان»، چیز تازه‌ای در انقلاب نیست و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 31 December 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
عضو حزب اتحاد ملت آزاد شد
مهدی محمودیان، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت، با بیان اینکه با قرار کفالت آزاد شدم، گفت: روز ۱۹ آذر به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدم، به نحوه بازپرسی اعتراض کردم که باعث شد قرار کفالتم به وثیقه تبدیل شود.«مهدی محمودیان» عصر دوشنبه در گفتگو با ایرنا دلیل احضار خود به دادسرای فرهنگ و رسانه را امضای نامه موسوم به ۷۷ نفر عنوان کرد و افزود: البته در جلسه ۱۹ آذر، بازپرس برای من قرار کفالت صادر کرد که اگر این قرار به وثیقه تبدیل نمی‌شد، همان روز آزاد می‌شدم.وی با تاکید بر اینکه رفتار بازجو‌ها و مسئولان زندان با من محترمانه بود، افزود: از ۱۹ آذر تا روز آزادی در بند ۲۹ زندان اوین بازداشت بودم و در این مدت تحت بازجویی بودم.محمودیان یادآور شد: در پی اتفاقات آبان ۹۸، ما به شرایط کنونی کشور انتقاد و اعتراض داشتیم و این اعتراض را در بیانیه‌ای ذکر کردیم و در همین راستا ۷۷ نفر از چهره‌های اصلاح طلب بیانیه صادر کردند و من هم یکی از امضا کنندگان آن بیانیه بودم.
 
بودجه نظارت مجمع تشخیص مصلحت صفر شد
معاون اجرایی دبیرخانه مجمع با اعلام کاهش ۲۲درصدی بودجه مجمع نسبت به سال۹۷، گفت: بودجه نظارت مجمع تشخیص در سال اخیر به صفر رسید.محسن کاظمینی معاون اجرایی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فضاسازی برخی رسانه‌ها و ایجاد محدودیت بودجه برای مجمع تشخیص مصلحت نظام به خبرنگار تسنیم، گفت: شرح جدولی که در تحلیل بودجه مجمع تشخیص مصلحت در رسانه‌ها به عنوان ماخذ مورد استفاده قرار گرفته است تنها بخشی از فعالیت‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام را با نمونه‌هایی از خروجی‌های کمی آن مبنای تحلیل قرار داده است و با تقسیم کل بودجه مجمع بر چهار سر فصل از فعالیت‌های مختلف در بعد «تدوین سیاست‌های کلی»، «نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی»، «حل اختلاف میان مجلس و شورای نگهبان»، «ارائه‌ی مشاوره به مقام معظم رهبری»، بدون در نظر گرفتن سایر مأموریت‌ها و وظایف محوله به مجمع و فعالیت‌هایی که برای تحقق آن‌ها باید صورت گیرد، تحلیلی ارائه نموده است که برای اذهان، ابهام برانگیز می‌نماید.وی گفت: برای تنویر افکار عمومی ذکر این موارد ضروری است که مجمع تشخیص مصلحت نظام دارای ۶ کمیسیون اصلی و ۳۵ کمیته تخصصی ذیل آن‌ها می‌باشد و در ۹ ماهه نخست سال جاری، ۳۰ جلسه صحن مجمع و هیأت عالی نظارت، ۴۳ جلسه کمیسیون‌های اصلی صحن و بالغ بر ۱۰۰ جلسه کمیسیون‌های دبیرخانه و کمیته‌های تخصصی آن‌ها را تشکیل داده است و به عنوان یک نهاد حاکمیتی، اهتمام جدی به خردورزی و اتقان در تصمیمات خود داشته است و بدین منظور، نظام برنامه‌ریزی مأموریت‌گرا را در دبیرخانه مستقر نموده است و براساس آن، کلیه برنامه‌های دبیرخانه و کمیسیون‌های آن صرفاً در صورتی که در راستای یکی از مأموریت‌های مجمع و ذیل یکی از ۲۶ محور کلان اولویت دار که برای فعالیت‌های مجمع تعیین شده است باشند، مشمول تخصیص اعتبار قرار خواهند گرفت که این مهم نیز بر صرفه جویی در هزینه‌ها و تخصیص منابع در جهت تحقق مأموریت‌ها بصورت بهینه و هم افزا اثر گذار خواهد بود.
 
طلب مقبولیت خود را از دست داده‌اند
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بازسازی اعتماد مردم با بهره‌گیری از نظرات آنان نقش پررنگی در تشویق آنان برای مشارکت در انتخابات دارد و بهترین راه در شرایط کنونی دلجویی از مردم است. شهاب‌الدین بی‌مقدار در گفتگو با ایسنا، با اشاره به موانع پیش‌روی شکل‌گیری فضای انتخاباتی در اسفندماه سال جاری بیان کرد: یکی از موانع جدی شکل‌گیری فضای انتخاباتی از دست رفتن مقبولیت دو جریان سیاسی اصلاح‌طللب و اصولگرا در بین مردم است. امروز دیگر مردم باور خود را به این دو طیف از دست داده‌اند. در شهر‌های کوچک مسلما گروهی براساس رفاقت و عقاید طایفه‌ای پای صندوق رای خواهند رفت، اما قطعا در کلانشهر‌هایی نظیر تهران، تبریز و اصفهان این موضوع خود را نشان می‌دهد و دلیل اصلی آن مسائل معیشتی و اقتصادی است. وی در ادامه اظهار کرد: تاکنون مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه قول‌هایی به مردم داده‌اند که عملی نشده است پس در گام اول باید صدای مردم را شنید تا در دل آن‌ها امید ریشه کند.
 
 
تاجگردون: اموال من زایش دارند
تاجگردون رییس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: به نظرم زشت است که لکسوس داشته باشی و پراید سوار شوی.مال و اموالی دارم و زیاد می‌شود که مربوط به مجلس و دولت نیست بلکه مربوط به زایش مال است.پدرم مالک بود و سال ۴۷ چندین هکتار به اسمم سند زمین خورده.من و برادرانم ۳۰۰/ ۴۰۰ هکتار زمین داریم.از ۲۴ سالگی دارای حقوق و هوش بالا بودم، نشان خدمت گرفتم که به خاطر این نشان ۱۰۰ سکه میدادن، ولی من نگرفتم. حالا فرض کن من این سکه‌ها را الان بفروشم.یک آپارتمان در فرحزاد دارم که برای تعاونی مسکن هست.به بعضیا میگم شاید مال حرام سهوا به اموال شما وارد شده باشد، اما حتی سهوا در مال من وارد نشده است.
 
درخواست توکلی از رئیسی
رئیس هیئت‌مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت تصریح کرد: مسئولان سابق بانک مرکزی که اسامی برخی از آن‌ها در دو اعلام جرم دیده‌­بان آمده، از مصادیق بارز مجرمانی هستند که مستحق شدیدترین مجازات­‌ها هستند.احمد توکلی رئیس هیئت‌مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضاییه درباره ریشه‌های بحران در مؤسسات مالی و اعتباری مطالبی بیان داشت.وی در این نامه نوشته است: با امید به اینکه روند فسادستیزی جنابعالی، پیگیری مجدانۀ این معضل بزرگ اقتصادی از سوی دستگاه قضا بتواند بخشی از گره­های کور فساد سیستماتیک در حوزۀ بانکداری را رفع کند دیده‌بان شفافیت و عدالت با نگاهی آسیب­ شناسانه به بررسی و تحلیل زمینه‌ها و علل این مسئله اقتصادی پرداخته است.توکلی خاطرنشان کرده است: یک بنگاه مالی و اعتباری، برخلاف بنگاه‌های دیگر، تمام کارش با اعتبارش پیوند ناگسستنی دارد. تقریباً تمام قدرت این بنگاه‌ها، محصول تأیید دولت و بانک مرکزی است. همچنین، اعتماد مردمی که دارایی خود را به آن‌ها می‌سپارند، به همین تأیید بستگی تام دارد. می‌نویسد: از این جهت مسئولیت اصلی متوجه بانک مرکزی است؛ لذا دولت و بانک مرکزی مکلفند این قدرت متعلق به ملت را، به سود اقتصاد ملی و منفعت مردم کنترل کنند؛ وگرنه، این بنگاه‌ها می‌توانند با اعتبار دولت و با دارایی ملت به خلق نامناسب پول دست یازند و ضمن چپاول اموال مردم، اقتصاد ملی را مختل سازند و زیان‌های سنگینی بر کشور و مردم تحمیل نمایند.وی در نامه خود به رئیس قوه قضاییه افزوده است: در دو دهه اخیر اشخاص بسیاری با زیر پا گذاشتن لااقل ۵ قانون مادر در امور ذیربط و ده‌ها آئین‌نامه و دستورالعمل قانونی، تحت عناوین مختلف و عموماً بدون مجوز، به جمع‌آوری سرمایه‌های مردم پرداخته‌اند که در اکثر موارد با فریب افکار عمومی همراه بود. این کار جز با حمایت مجرمانه دستگاه‌های ذی‌ربط، به ویژه بانک مرکزی، به واسطه فعل یا ترک فعل‌های قانون‌شکنانه ناممکن بود.
 
پاسخ ابطحی به ادعای شریعتمداری درباره خاتمی
محمدعلی ابطحی به اظهارات شب گذشته حسین شریعمتداری درباره رییس دولت اصلاحات واکنش نشان داد.محمدعلی ابطحی در کانال تلگرام خود نوشت:امرروز شنیدم دیشب آقای حسین شریعتمداری دوباره گفته: در جریان فتنه ۸۸ آقای خاتمی از عربستان پول گرفته است. مجری میگوید محمد رضا خاتمی تکذیب کرده است. آقای شریعتمداری میگوید ایشان با برادرش در آن سفر نبوده است. وآقای ابطحی حضور داشته.به اطلاع ایشان می‌رسانم بر خلاف ادعای ایشان من هم مثل آقا رضا خاتمی در آن سفر همراه آقای خاتمی نبودم.اما بار‌ها از سوی دفتر آقای خاتمی و من این مساله تکذیب شده است.حتی یکبار که سردار نقدی قبلا همین اتهام را زده بودند از سوی دفتر اقای خاتمی از ایشان رسما شکایت شد که متاسفانه رسیدگی به آن آن پرونده هم گویا متوقف شده است.
 
واکنش هادی غفاری به ردصلاحیتش: صلاح مملکت خویش خسروان دانند
هادی غفاری گفت: آقایان در حالی افراد را به بهانه عدم التزام به ولایت فقیه رد صلاحیت می‌کنند که کارنامه اشخاص مشخص است. به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند و عده‌ای هر کاری می‌خواهند انجام می‌دهند.
 
واکنش مهاجرانی به ادعای شریعتمداری در تلویزیون
عطاءالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات به ادعای شریعتمداری در یک برنامه تلویزیونی پاسخ داد. عطاءالله مهاجرانی در توئیتی در واکنش به ادعای حسین شریعتمداری در برنامه جهان آرا نوشت:حسین شریعتمداری در گفتگو با سیما گفته «یکی از متفکران به دعوت مهاجرانی برای آموزش فتنه ۸۸ به ایران آمد» ... آن متفکر هابرماس بود، سال ۱۳۸۲؟ به ایران آمد. سه گروه مخالف سفر هابرماس به ایران بودند، لابی صهیونیستی، سلطنت طلبان و مجاهدین خلق. نمی‌دانستم شریعتمداری هم مخالف بوده است.» او در توئیتی دیگر نوشت: «با آقای ثابت صحبت شد و مساله حل شد، هابرماس به ایران آمد و در انجمن فلسفه و چند دانشگاه سخنرانی کرد، مقاله درجه اولی درباره ایران در روزنامه فرانفکورتر آلگماینه نوشت، مخالفان جمهوری اسلامی به هابرماس حمله کردند...»
 
صادقی: یکدست شدن سیستم به نفع نظام نیست
صادقی ادامه داد: در این باره واقع‌بین هستم و بر اساس واقعیت‌ها معتقدم مجموعه عوامل تصمیم‌گیر نمی‌خواهند تجربه دولت‌های نهم و دهم تکرار شوند، چراکه یکدست شدن سیستم به هیچ وجه به نفع نظام نیست. این نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم در پاسخ اینکه برخی تندرو‌ها خط و نشان کشیده‌اند که در صورت ورود به مجلس فتیله دولت را پایین می‌کشند گفت: این حرف‌ها دیگر در جامعه امروزی جواب نمی‌دهد و ضدتبلیغ است؛ یعنی دیگر نسخه پیچیدن‌های یک‌شبه برای کل کشور کارساز نیست و جامعه نیازمند تعامل و استفاده از همه ظرفیت‌های سیاسی است. عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: همه اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و ظرفیت‌های سیاسی باید در نظام تصمیم‌گیری کشور مشارکت و حضور جدی داشته باشند و رقابت باید منصفانه باشد.
 
واکنش سخنگوی قوه قضائیه به آمار ‎رویترز درباره حوادث آبان ماه
غلامحسین اسماعیلی درباره آمار کشته شدگان حوادث آبان ماه گفت: این که گفته شده قوه قضائیه باید آمار کشته شدگان حوادث اخیر را اعلام کند، اشتباه است. این مسئولیت بر عهده شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن شورا است. اسماعیلی در خصوص آمار رویترز در خصوص کشته‌شدگان و زمان اعلام آمار نهایی گفت: این سوال دو بخش دارد که یکی دروغ‌سازی رسانه‌های بیگانه است که متخصص جعل خبر هستند. به هیچ عنوان مطالب آنها با واقعیات انطباق ندارد اما اینکه گفته شده قوه قضائیه باید آمار را اعلام کند، نیز درست نیست و وظیفه اعلام وضعیت جانباختگان با شورای امنیت کشور است تا در این رابطه بررسی شود چرا که برخی جانباختگان با سلاح‌هایی غیر از سلاح سازمانی نیروهای مسلح کشته شدند. همچنین از میان اغتشاشگران برخی کشته شدند و نتیجه این بررسی‌ها باید توسط همان شورا اعلام شود.
 
روایتی ناگفته از رهبری در ۸۸: اینکه گفته می شود مثلاً «مرگ بر فلان»، چیز تازه‌ای در انقلاب نیست
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، روایتی جدید از واکنش رهبر انقلاب به شعارهایی که در سال ۸۸ علیه ایشان داده می شد را منتشر کرده است.پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، روایتی جدید از واکنش رهبر انقلاب به شعارهایی که در سال ۸۸ علیه ایشان داده می شد را منتشر کرده است.  در این مطلب به دیدار خانواده روح الامینی با رهبر انقلاب اشاره شده و آمده است: بعد از تسلیت رهبر انقلاب به این خانواده که برای چندمین‌بار صورت می‌گرفت، آنها دو مطلب را به آقا میگویند: گلایه از اینکه کار ما خوب دنبال نمی شود و با عناصر سطح بالا برخورد نمی شود. رهبر انقلاب علاوه بر آنچه قبلاً انجام شده بود، از مسئولین دفترشان میخواهند مسئله را پیگیری کنند. و امّا دوّمین ناراحتی‌شان را این‌گونه مطرح می کنند: عدّه‌ای اهانتهایی به شما روا می دارند و این تحمّلش برای ما سخت است و ما را زجر می دهد. آقا متذکّر می شوند که آدم اگر خودش را به این چیزها مشغول کند از مبانی و اصول دور می شود. ما دنیا را تکان دادیم، انقلاب همان خطّی را که شروع کرده تداوم می دهد و هنوز دنیا را تکان می دهد. اینکه گفته می شود مثلاً مرگ بر فلان، برای ما بد نیست و چیز تازه‌ای هم در انقلاب نیست. منافقین تابلوهایی را علیه امام بر سر چهارراه‌ها نصب می کردند. من خدمت امام رسیدم. به امام گفتم بد نیست به‌جای این دروغ‌پردازی‌هایی که درباره‌ شما می کنند بعضی از این شعارهای مرگ بر فلان را برای تعدیل نفس، علیه ما سر دهند. این فحشها برای نفس ما خوب است.
 
آقاتهرانی: خواب دیدم رهبری ۷ گل رز به ولایتمدارترین‌ها جایزه می‌دهد
حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در مراسم سالروز ۹دی که از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد، گفت:  فرار از فتنه محال است. برخی بزرگان مثل آیت الله فتنه و امتحان را یکی می دانند. گاه اگر این دو را دو واژه جدا بدانیم یا یکی بدانیم هردوی آن وجود دارد. دبیرکل جبهه پایداری گفت: خدا روشن کرده که چه کسی راست و چه کسی دروغ می‌گوید. این را بدانیم که حق یکی است. تکلیف را باید روشن بدانیم.  وی افزود: من دروغ نمی‌گویم الا اینکه از دهنم در برود. ما را دعوت کرده بودند امیرکلا که درباره شهدا صحبت کنیم. ظهر رسیدیم و به همسرم گفتم برنامه‌ای است که می‌خواهم مطالعه کنم اما قبلش می‌خوابم و صدایم بزن، خواب دیدم رهبری آمدند و هفت گل رز بزرگ دست آقا بود گفتند می‌دانید چیست گفتم نه گفت گل است که می‌خواهم جایزه به ولایتمدارترین‌ها بدهم و سومینش را به تو می‌دهم و آقا رفتند و من از خواب پریدم. آقا تهرانی گفت: من رهبری را خیلی آقا می‌دانم کاری هم به کسی ندارم. اگر با آقا بازی کردید با امام عصر بازی کردی. اگر حرف ایشان را تفسیر به رای کردید قرآن را تفسیر به رای کردید. معصوم نیستند اما ولایت فقیه از محکم‌ترین مباحث ماست. ۸۰ ولی داریم که شهادت می‌دهند ایشان بهترین فرد است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۷۹
افتخار بعضي ها اينه كه کنار روس هستند . چه فرقي داره كه کنار امريكا باشي يا روس
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
درقرن 21هموطنان ستمدیده برای سیر کردن شکم خودیک یخچال. وال ای دی را کیلومترها ازبین برف ویخ بندان وسنگ وصخره به دوش می کشند.و جز فقر ونکبت وبدبختی برای مردم دستاوردی نداشتید.
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
میگما ؟ چرا در کشورهای دمکراتیک وقتی مردم به رفتار سیاسی و اخلاقی مسولین خود اعتراض میکنند و حتی فحش میدهند مسولین ان کشورها اینقدر ناراحتی نمیکنند و سپس دست به خشونت نمیبرند . ولی در ایران هنوز بعد از چهل سال میخواهند اول حق اعتراص را تعریف کنند . سپس جای اعتراض را مشخص کنند و سپس شعار را هماهنگ کنند . دلیلش چیست که تحمل مسولین در مقابل انتقاد شدید مردم وجود ندارد . ایا بخاطر بودن مدت طولانی در سیاست هست ؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
فرقش اینه که آمریکا یک گاو شیرده هست که بالاخره خیرش به کشورهای دیگه می رسه اما از روسیه هیچ چیزی نصیب آدم نمی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
آمریکا دنبال جهان تک قطبی و سروری جهان است اما روسیه فعلا مقابل این کار ایستاده. اگر روسیه هم مانند شوروی سابق دنبال چنین کاری بود همکاری نمی کردیم.
گرسماسر از کتالم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
چه جالب گفتی: کنار روس باشی یا آمریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
اقای تاجگردون من فقط شما را یک مجری تلویزیونی میشناسم.حالا 400 هکتار زمین و..... بله دیگه مال خودته هوشت هم بالا بوده کلا ژن خوب تشریف دارید
آقای تاجگردون ... .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
تاج! گردون قبل انقلاب چقدر رعیت داشتید
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
سریال پس از باران را ببینی میفهمی . چند تا رعیت و زمین داشتند و ارباب و کدخدا همه همه در بک جا جمع بودند. اصلاحات ارضی دست ملاکین را از سر مردم خلاص کرد و مردم نفسی تازه کشیدند
ناشناس
| France |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
اموال تاجگردون افسانه است و افسون
چون ما نبوده ساده باهوش بوده ایشون
سالهاست شده مال از مردم اما امول
زاییده اند هرسال و مسئولین نوش جون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
پدر آقای تاجگردون از ملاکین قدیمی بوده است که از ماجرای انقلاب سفید و تقسیم اراضی رژیم گذشته خیلی صدمه دید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
اینها تا چند سال پیش در صحبت هاشون همیشه می‌گفتند ما در یک خانواده ی متوسط به دنیا اومدیم حالا چطور شده چند
ساله همگی در خانواده های پولدار به دنیا اومدن
انبه یکی از لذیذترین، خوشمزهترین و شرین ترین میوه هاست لاکن لیمو عمانی بسیار تلخ و بد مزه هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
لیمو امانی بیشتر ترش است لاکن خیار سبز است
به لطف مسئولان فکر مشکلات زندگی، توروم ، بنزین لیتری 3 هزار تومان، مشکلاتی که فردا قرار است مسئولان اضافه کنند، هزینه های در حال افزایش زندگی، آینده مبهم، ............. در حسرت یک ساعت خواب راحت هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
داشتم در خیابان قدم می زدم که یک دفعه یک ماشین شاسی بلند ترمز زد.ببخشید آقای .دکتر...شما هستید گفتم بله.شما از طرف دانشگاه به شرکت ما معرفی شده اید.آیا پیشنهاد همکاری با شرکت ما را قبول می کنید.خواستم فورا بله بگویم ولی کمی کلاس گذاشتم و جواب دادم منم شرایطی دارم .گفت خوب صحبت می کنیم وحتما به توافق می رسیم.خلاصه من که 5 ساله شغل مشخصی نداشتم واکثر مواقع بیکار بودم شماره همراهم رو به آنها دادم.فورا خودم را در یک سالن کنفرانس دیدم و داشتم در مورد شرایط وحقوق و مزایا صحبت می کردیم.که خواهرم صدایم کرد دکتر دکتر بلند شو.کیه.چیه.هیچی پاشو آقا جون می گه بلند شو تا دیر نشده وانت رو روشن کن گرم بشه امروز انشالله آهن قراضه گیرمون میاد.
شریعتمداری تا کی اجازه دارد این طور بگوید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
شریعتمداری به آرزویش رسید که حشدالشعبی به سفارت امریکا در عراق حمله کرد.حاجی توصیه دیگری نداری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
ادامه دار هست چون تا الان هر چی گفته درست بوده و گندش بعدا در امده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
شریعتمداری که خود را مسلمان دواتشه میداند بیشتر از سی سال است که مثل اب خوردن به هر کس که میخواهد تهمت میزند
اگر تحريم نبود پارسال و امسال 100 ميليارد دلار درآمد ما افزوده تر بود

شیخ حسن

_
در فقط ۴/۵ سال نخست دولت بنفش ۲۳۷ میلیارد دلار نفت فروخته شد.
_
این ۲۳۷ میلیارد دلار کجا رفت؟ مستقیم به جیب نهادها، مسئولین، پزشکان، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، کارکنان شرکت نفت و .................
_
در دوران احمدی نژاد ۸۰۰ میلیارد دلار نفت فروخته شد این پولها کجا رفت؟ مستقیم به جیب نهادها، مسئولین، پزشکان، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، کارکنان شرکت نفت و .................
_
جالب است بدانید کل دوران ۳۷ ساله حکومت طاقوت ۲۲۰ میلیارد دلار نفت فروخته شد و کار های زیر بنایی انجام گرفت



قضاوت با شماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
اکثریت پزشکان کشور و اساتید با حقوق زیر 1000 دلار در ماه زندگی می کنند این همه جو سازی نکنید.
اگر راضی به همین حقوق 550 دلاری من به عنوان پزشک متخصص نیستید من هم بروم برای عرب ها کار کنم این قدر مردم آزار نباش هم وطن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
عزیزم حالت خوب نیست می دونی چرا چون
بخش عظیمی ازین پول رفته در بودجه و حقوق و کار عمرانی
بخش زیادی هم رفته به سمت سرکوب ارزی وبخشی هم حیف و میل
در زمان طاغوت بالای ۵۰ سال حکومت رانی کرده و شما هنوز نمی دونی که قیمت ان زمان با الان فرق داشته نمونه ان در سال ۱۲ میلیارد دلار صادرات نفت داشته و فقط ۱ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و اینکه اقتصاد ان زمان کوچک تر بوده
و جهت اطلاع نا دقیق شما در ان حکومت رانی بالای۵۰ سال نصف بیشتر کشور از زیر ساختی مهم مانند اب و برق و تلفن بی بهره بودن و گاز کشی هم به چشم نمی امد و این که کار می کردن را خوب اومدی چون ان زمان هم مانند الان بیکاری زیادی بوده و امارش هم موجود است و حقوق کارگر مانند الان کفاف زندگی نمی داد
و فقط کارمندان دولت درامد بیشتری داشتند
توصیه می کنم به شما این که زیاد پای ماهواره و برخی صفحات مجازی غبار الود دیدن نکنید چون شستشوی مغزی می شوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
كارهاي زيربناي در زمان گذشته ! خوب چند نفر روستايي قديمي پيدا ميشه همينجا بياد بگه روستايشان در زمان گذشته راه ، آب ، برق و گاز يا همه شون رو يك جا داشته داشته ، فكر نكنم يك درصد بيشتر باشه
كار زير بنائي ! هر نشخوار شبكه من و تو و چهارتا. كانال تلگرام رو بدون مطالعه اينجا تكرار نكن
با اينكه از شرايط فعلي و در طي اين چهل سال ناراضي هستم . بچگي و نو جواني و جولنيم در مقاطع مختلف بر باد رفت . ولي در دوره گذشته سهم آباداني روستاها بسيار بسيار ناچيز بوده
البته نظر من اينه كه تا دهه چهل اصولا ايران يك روستاي بزرگ بوده بدون هيچ مظهر آباداني و مدرنتيه از أواسط دهه ٤٠ با رشد درآمد نفتي تازه كشور رو شروع كردن به ساختن خوب اين ساخت و سازها بيشتر شامل تهران ، شمال و چند شهر بزرگ شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
چقدر از تاریخ پهلوی اطلاع داری ؟ خاطرات علم رو خوندی ؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
ایکاش آب و برق و گاز و تلفن به روستاهای ایران نمیبردند و زمین خوران زمینهای کشاورزی را به قیمت ناچیز از روستاییان مستصعف میخرند . ایکاش بافت روستایی به همان شکل قدیمش بود و مردم با هیزم بخاری منزل را گرم و طبخ غذا میکردند ایکاش بجای احداث جاده ای مالرو نه ماشین بود و با اسب و قاطر رفت امد میکردند که زمین خوران زمینهای دامداری مردم را برای ساخت ویلا نمیخریدند . ایا میدونی اگر شرایط سخت فروش زمین در روستاهای ایران اتفاق نیفتد کل روستاها تخلیه خواهند شد ؟ میدونی چه خسارت وحشتناکی خواهد داشت . چون سیل مهاجرت در چند سال دیگر از طرف روستها اتفاق میفتد . بیایید دکل برق و جاده روستاها را خراب کنید تا شهریها به روستاها نروند . شهری کار روستایی که دامداری و کشاورزی هست انجا م نمیدهد
فریدون
| Austria |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
هر دو نظر اشتباه است و پیشرفت یک مملکت فقط ساخت راه آهن و خیابان نیست..زمانیکه که ما به اتریش آمدیم سیصد هزار آپارتمان حمام و توالت نداشتند و خیلی ها خودشان را توی تشت نیستند.همه دنیا پیشرفت کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
اعضای هیات علمی بیچاره متوسط حقوقشان 5 تا 6 میلیون است با آن همه زجر مطالعه و پژوهش
یه کم خوبه آدم بفهمه
عین الله هندی زاده
| Germany |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
تابناک کلن این نظر 19:48 رو حذف کن خودت رو راحت کن چون هر 5 ساعت بخشی از اون رو حذف میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
سلام. خواهش اعضای هیئت علمی رو از قافله نجومی بگیران جدا کن. اونا دوست دارن بی خودی اعضای هیئت علمی هم وارد این داستان کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
کارکنان شرکت نفت در غربت و محیط خطرناک هم به لحاظ آلودگی و هم انفجار کار می کنند . یقه همدیگرو ول کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
خاطرات علم که افتخارش ثابت نگه داشتن قیمت خودکار بود ولی بقیه کالاها چند برابر افزایش یافت
دست از زاد و ولد بردارید چون هیچ آینده ای برای شما و فرزندانتان در خاورمیانه وجود ندارد و امیدواری به آینده در خاورمیانه تنها نشانه حماقت و ساده لوحی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
خیلی نفهمی
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
زاد و ولد زیاد باعث مشکلات زیادی خواهد شد . در چند سال دیگر برای فرزندان ما هیچ شغل آبرومندانه ای وجود ندارد . این افرادی که کشته شدند هیچ فرقی با فرزندان ما در اینده نداشتند . ... هر چه جلوتر میرویم زندگی سخت تر میشود . برای اینکه ادمها کمتر همدیگر را میشاسند . توقعات بیشتر میشود . تفاوت دیدگاهای سیاسی بوجود میاید . الان اگر کسی ازدکاج‌میکند باید دیدگاه سیاسی طرف مقابل را سوال کند که ساعت ۴ صبح برای نماز بیدار میشوید یا نه . آیا برای زندگی ساده را قبول دارید یا نه . ولی اگر این مسایل را از اول حل نکنند بعدا به مشکل برمیخورند . جوانان کشور را نباید فقط بخاطر اینکه نیاز عاطفی و جنسی بسمت دریای از مشکلات هل داد و سپس در جامعه رها کرد . امروز زندگی تکالیف زیادی دارد . آیا میشود بدون موبابل زندگی کرد ؟ میشود باسواد نبود ؟ میشود بدون تلویزیون یخچال و بخاری زندگی کرد ؟ آیا میشود به مرد و یا زن خانه گفت برویم روی گلیم زندگی کنیم ؟ مسولین از گفتمان رویایی خارج و به دنیای واقعی برگردند .
ناشناس
| Spain |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
درست می گوید.از روز اول که حضرت آدم از بهشت رانده شد همین عراق فرود اومد.هابیل وقابیل همین بین النهرین با هم درگیر شدند.از روز اول خلقت در این عراق جنگ بوده و میلیاردها انسان بین دو رودخانه دجله وفرات دفن شده اند.اینجا هر مشت خاکش از استخوان های پیشینیان است. .این سر زمین تا قیام قیامت فتنه و کشت وکشتار است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
. حرفتان کاملا منطقی است
یک 60 ساله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
من زاد و ولد کردم فرستادمشون جاهای دیگه دنیا .
دم آقای شریعنمداری به کجا وصل است که در رسانه ملی و در روزنامه کیهان که بودجه آن از جیب مردم بیچاره ایران تامین میگردد به هر کسی که دلش خواست تهمت می زند بدون اینکه مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
قرار بود بچه مذهبی ها وقتی وارد فضای سیاسی میشوند اخلاق را فدای سیاست نکنند .
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
در کشور 10000 نفر شریعتمداری را قبول ندارند البته من برای امری رفتم روز نامه باطله بخرم به خدا کلی کیهان بهم داد مال 17 سال پیش
آقای تاجگردون بخاطر همینکه هیچ وقت نتونستی مردم رو تو مجلس بفهمی و همیشه بنفع دولت رای دادی و کار کردی . شما شایسته نماینده مردم در مجلس نیستی متاسفانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
برای همین است که امیدی به مجلس این چنینی نبوده و نیست
و نخواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
نماينده هاي ساده و مستضعف رو هم ديديم . بيست سال ( ٥ دوره ميشه ) حتي بيشتر ، دل از مجلس نميكندن ( بيشترش رو قانون جديد نگذاشت ) و امروز از يك فرد عادي به كجا ها كه نرسيدن
بس كنيد شعار ها و اداهاي مردم پسند ( كه ديگه مردم نپسنده ) و نخ نما شده و امتحان پس داده گذشته را ، تموش كنيد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
مردم گچساران که ازش راضیه راضین...تا ۱۰۰ دور دیکه هم کاندید شه بهش رای میدن حالا شماها راضی نیستید خیلی اهمیتی نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
اتفاقا ما به کسانی نیاز داریم که تازه بدوران رسیده نیستند .
نماینده امیدی میگوید اموالش زایش دارد چرا اموال مردم ندارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
براساس انتخاب طبیعی افرادی قدرت سازگاری بیشتری با شرایط دارن
آقای تاجگردون
اگه نماینده نبودی عمرا بتونی این ثروت رو جمع بکنی
سال 1376 به همراه تنی چند از دوستان و آشنایان و اسحاق برای بیابانگردی به بیابان های سمنان رفتیم. شب های کویر بسیار زیبا بود و چند روزی از سفرمان به کویر گذشت که یک شب قاچاقچی ها به ما حمله کردند و خودرو ها و وسایلمان را با خود بردند.

در بیابان بدون امکانات مانده بودیم و هیچ راه نجاتی نداشتیم. تنها کسی که راه کار خوبی به ذهنش رسید اسحاق بود. او گفت من در کویر میتوانم به راحتی جهت یابی کنم و چون استقامتم از همه شما بیشتر است اجازه بدید تا من بروم و برای شما کمک بیاورم.

روزها سپری شد و خبری از اسحاق نشد

پس از یک هفته اسحاق با نیروهای امدادی به کمک ما آمد و جانمان را نجات داد. من آن زمان در وزارت صنعت از معاونان وزیر وقت بودم. وقتی به تهران برگشتم این ماجرایی که در کویر برای ما پیش آمده بود را برای وزیر تعریف نمودم و ایشان گفتند ما در وزارت خانه به شخصی با شجاعت اسحاق نیازمندیم و حیف است از ایشان استفاده نکنیم و به این ترتیب یک پست مدیریتی خوب در وزارت خانه به ایشان داده شده و چند ماه بعد هم خود اسحاق وزیر صنعت گردید

این داستان ادامه دارد..............................
تاجگردون ۳۰۰. ۴۰۰هکتار زمین دارد یعنی ۴۰۰۰۰۰۰متر مربع. یعنی یک شهرک برای ۸۰۰۰۰نفر. یعنی ۴۰۰۰۰اخانه ۵۰متری برای زوج های جوان. اگر آپارتمان بشود برای ۸۰۰۰۰۰نفر!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
عزیزم اموال شخصیشه..خیرات که نیست .
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
اموال شخصی در حد معقول باید باشه . ثروت بیشتر از عرف جامعه باید بین فقرا تقسیم بشه . یعنی ثروت بیش از چند میلیارد را مثل اول انقلاب مصادر کنند . چون اگر اینکار را نکنند کشور بسمت سرمایه داری میرود . و سرمایه دار ها مجبور هستند خودروی لکسوس سوار شوند . اگر اینکار را نکنند پس مخالفت با لیبرال دمکراسی غربی شعاری بیش نیست .
جانباز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
سلام.
بابا، سهمش از انقلاب هست!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
قرار نیست زمین های کشاورزی را خانه سازی کنیم . خوب شد این ارث سهم تو نشد .
سیصدچهارصدهکتار را خدا برات سندزده!
آقای تاجگردون یه کم از اون اموالت به ما هم بده که زایش کنه. قربان اون تاج گردون و چرخونت بگردم.
فردوسی فرمود:

ایا دانشی مرد بسیار هوش / همه چادر آزمندی مپوش

که تخت و کله چون تو بسیار دید / چنین داستان چند خواهی شنید
رسیدی به جایی که بشتافتی / سرآمد کزو آرزو یافتی

چه جویی از این تیره خاک نژند / که هم بازگرداندت مستمند

که گر چرخ گردان کشد زین تو / سرانجام خاکست بالین تو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
هزاران آفرین
حسین شریعتمداری دوباره گفته: در جریان فتنه ۸۸ آقای خاتمی از عربستان پول گرفته است.) طرف دفتر کارش را با امریکایی ترین دستگاهها تجهیز کرده یعنی تا عمق دفتر کارش با امریکا مانوسه به دیگران تهمت می زنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
متاسفانه رئیس جمهوری که دلسوز و پاکدست و کاربلد موفق بود
و با آبرو و اعتبار دادن به کشور و رعایت حقوق مردم ، کشور را اداره کرد
خاتمی بود
و به همین خاطر بدترین توهین و تهمت ها را به او میزنند
و از همه چیز ممنوعش کردند !؟
بعد می خواهیم که اوضاع و احوالمان به این فلاکت نینجامد
مشکلات مردم عادی در ایران هم زایش دارد و این بسیار زشت است که کشوری که این همه درآمد مالیاتی و ارزی دارد مردم اون در زباله ها یا با دست فروشی کسب روزی کنند و در همین زمان مسئولین آن ، کارکنان شرکت نفت و پزشکان آن و اعضای هیات علمی دانشگاه های آن که هیچ بازدهی ندارند با پول های باد آورده حاصل از از مالیات ها و فروش نفت و رانت برای خود زندگی لاکشری ایجاد کرده اند در حالی که در همین کشورهای حاشیه خلیج که مثل ما نفت دارند مردم عادی بالاترین سطح رفاه رو دارن یا در همین ترکیه که هیچ منبع زیر زمینی هم ندارد آنجا هم مردم همگی در رفاه کامل هستند.
اقای تاجگردون چقدر خوش شانسید. ملت تو این فقر زیر بار گرونی میزایند ولی تو شرایط مساوی اموال شما دارن براتون میزاین.
خواب دیدم خواب دیدم قلبمو بی تاب دیدم

دستمو تو جیبم کردم یه دونه گرین کارت دیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
چقدر خوب گفتی ، دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
جالب است که خودشان خواب دیدند
و خودشان هم گل سوم را دریافت کردند !؟
واقعا ایشان چرا با شعور و فهم مردم این چنین رفتار میکنند ؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
با این سخنان‌میخواهند بر روی فهم و شعور مردم کار کنند که اگر در جایی سخنی و دستوری و مقامی داشیم مردم بدانند و بفهمند که نباید منتقد ما باشند . مردم نباید ما را مورد کنش قرار دهند چون لیاقت داشتیم به این تعببر خواب...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
ای شیطون تو که لوس آنجلس بودی
خدا..................
اگر مالیات میدادی الان اموالت اینقدر زایش نمیداشت.

متاسفانه اداره مالیات فقط زورش به مردم عادی، تولید کنندگان و خرده فروش ها میرسه در حالی که این ها بیشترین سود رو برای کشور دارن و کار آفرینی میکنن
آقای تاجگردون مصداق تعریف جدید از واژه مستضعف هستند حتما تایید صلاحیت هم میشوند
معترضین چگونه از روی پل معلق به منطقه سبز رسیدند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
امدادهای غیبی!؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
میگما . دو نفر دونفر با قایق از رودخانه عبور کردند . یا چند نفر چند نفر هر چند دقیقه با تیوپ و کرپ از رودخانه گذشتند . یا شنا کردن
پشه مانند عقاب پرواز میکند لاکن عقاب برد پروازی و استقامت بیشتری دارد.
تاجگردون نماینده ای با 400 هکتار زمین که برای فقیرترین مردم تصمیم گیری می کند
حداقل شهامتش ستودنی هست که صداقت داشته و گفته اموالش زایش داشته نه مثل اون شهردار سابق یا وزیر راه اسبق که میگفت تو حساب بانکیش فقط 400 هزار تومن داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
اتفاقا ذرهای صداقت در وجود این اوم یافت نمیشود. او مافیای ساخت و ساز و تولید است در استانهای جنوبی کشور هیچ پیمانی به پیمانکاری واگذار نمی شود
آقای تاجگردون.اوایل انقلاب به کسی که ثروتمند بود بر چسب ضد انقلاب میدادند.چه شد که شما برچسب نگرفتی هیچ تازه رشد هم کردی
این تاجگردون با این حرف هایی که زده تمام افکار عارف واضح نظریه ژن خوب و خاندان های ثروتمند حاکم را یکجا بیان کرد حالا مردم می فهمند با چه کسانی طرفند
اشکال بعضی از نظریه پردازان تندرو اینه که در تحلیل پدیده ها به شکل عجیبی از عقل جمعی فراری اند. مثلا در مورد برجام ده ها هزار سیاستمدار، کارشناس و اقتصاد دان انرا به نفع همه طرفین میدانستد اما این نظریه پردازان چشم بر همه می بستند و میگردند یک استاد دانشگاه منزوی را در گوشه یک ایالت امریکا پیدا میکنند و همه تحلیل هایشان را بر مبنای ادعای او پیش میبرند و برای توهماتشان از او شاهد می اورند. دردناک این است که گاهی این تحلیلها میشود پایه برخی تصمیمات کلیدی ، به نظرم مثلا درباره رفتار با برجام این اتفاق افتاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
دقیقا
تابناک در زمینه ای بحثها کلی مطب با ارزش میتوان نوشت اما دیگه درشآن خودم برای شما سود جو بنوسم
دومین تدوری طلایی یک «مستضعف واقعی» نظریه زایش زمین در دوران انقلاب چهل سال زاد و ولد زمین شما را قارون می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
تاجگردون مستضعف هستش و باید به بنیاد معرفی بشه طفلکی 100 تا سکه شو هم نگرفته
دوستان من یک زمین 10 هکتاری دارم اما بین احداث مجتمع گاو شیری یا پرورش گوسفند در اون مردد هستم. به نظرتون کدوم بهتره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
هر کدوم زایش بیشتری داره
دخترم شبنم هم رفت کانادا
تاجگردون . اموال من زایش دارند . در سال ۴۵ پدرم ۳۰۰تا ۴۰۰ هکتار زمین داشت و ووووو. سوال . نمیشه طبق همان گفتمان خودتان این زمین که مال خدا هست بین مردم محروم تقسیم کنید . من میگم مثل همان شعاری که اول انقلاب میدادید تمام چند هزار مسول ثروت خود را بین محروم و فقیر تقسیم کنند و خودشان کوچکترین خانه که کپر مستصعفین هست زندگی کنند . من سوال کلیدی که دارم این هست یا حرف نزنید و شعار ندهیید یا عمل کنید ؟ ۴۰۰ هکتار پدرتان این‌زمین را از کجا اورده ایا دولت انموقع چرا اینهمه زمین را مصادره نکرد . ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
ببین چقدر داشته که انقلاب سفید هم تاثیر نداشته بر اموال ایشان
در مورد مخالفت با برجام میزان همفکری، همکاری و هم افزایی که برخی جریانها با دشمنان قسم خورده ایران از خود نشان دادند اگر در داخل جریان دیگری اتفاق افتاده بود، با برخود قضایی که صورت میگرفت سپهر سیاسی کشور یک تغییر اساسی میکرد.
حسن روحانی دهم دی ۹۸: ۲۰۰ میلیارد دلار خسارت تحریم درسالهای ۹۷-۹۸ به مردم ایران،؛ دست مسوولان درد نکنه واقعا، در تمام دنیا مسوولین اشتغال ایجاد می کنند و سرمایه میارن مملکتشون، مسئولین ما دقیقا برعکس کار میکنند و با دشمنی بیهوده و بی دلیل با آمریکا خسارات جبران ناپذیر تاریخی به ملت میزنند!
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
نگو تورا بخدا ، بجاش خودكفا شديم و به هيچ كجا وابسطه نيستيم و مردم دنيا حسرت كشور ما رو مي خورن،
برخی از اینکه در سال ۹۶ به روحانی رای دادند خجل هستند .باید به ان سال نگاهی کنیم؛ دولتی طی ۴ سال رشد اقتصادی منفی ۷٪ را به مثبت ۵٪ رسانده و میزان افزایش دستمزد برای اولین بار از تورم پیشی گرفته و.... . به نظرم اگر در ان سال به روحانی رای نمیدادیم و یا در انتخابات شرکت نمیکردیم اتفاق قابل سرزنشی بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
به بیان دیگر اینکه وعده های روحانی در زمان صلح بود نه جنگ ......الان در جنگ اقتصادی و سپس در اینده نزدیک کم کم به جنگ نظامی خواهیم رسید
امشب در مورد برجام و حجاب اجباری و حمله به سفارت امریکا سیاسیون نظری نداشتند . چرا ؟
پاسخ ها
تتلیتی باهوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
حجاب که باید اجباری باشه فردوسی در شاهنامه بارها از حجاب اجباری دفاع کرده دمش هم گرم
اقای توکلی می گویید انتقام چندین دهه کج روی در بانک مرکزی را از دو نفر که جدیدا برکنارشده اند بگیریم. اقای توکلی؛ پس بقیه مدیران این چند دهه چه میشود؟
جناب تاجگردون چطوریه که اموال ما همش ریزش داره ولی واسه شما رویش داره؟
آب که سر بالا بره قورباغه ابو عطا میخونه
بازنده اصلی در طول تاریخ ایران ملت مظلوم هستند
تحريمها كمر مردم رو شكسته
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
تمام مسئولان یک صدا میگویند مردم مقاومت میکنند . مردم مقاومت برای رسیدن به ارمانها را دوست دارند .
تاجگردون: اموال من زایش دارند
ولی اموال دیگران سر زا می میرند
چرا حسین شریعتمداری اجازه دارد در تریبون رسمی به عالم و آدم اتهام بزنه و این افراد فرصت جواب دادن دادن و رفع اتهام به خود را ندارند. به خدا باید پناه برد
از صدقه سر آقای تاجگردون و مدیرانی مثل ایشان باهوش داریم به شعار هر ایرانی یک سطل آشغال نزدیک میشویم
ثروت باید با قدرت باشد . ثروت چرک کف دست نیست .‌برای حفظ قدرت هم باید ثروت داشت . علم و عقل در ثروت تاثیر ندارد بلکه قدرت هست که ثروت را حفظ میکند . این دو لازم و ملزوم هم هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
همون زرو وزور
گام اول .. هر ایرانی یک کوپن
گام دوم.. هر ایرانی یک سطل آشغال
گام سوم .. هر ایرانی یک سنگ قبر
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
آی آی
واقعا ما همون خاتمی میخوایم که دلار اول دولتش ۹۰ تومن بود و آخرش ۹۵۰ تومن
ما همون خاتمی ر و میخوایم که با نفت بشکه ای ۳۰ دلار ، همه بدهیهای خارجی و تسویه کرد و ۶۰ میلیارد دلار تو صندوق ذخیره ارزی پول گذاشت
ما همون و میخوایم که در زمانش نرخ ریسک ال سی های ایران از بانکهای انگلیس و اروپایی کمتر بود
حالمون بهم خورد از این همه تهمت و از این همه بی عدالتی
پاسخ ها
تتلیتی باهوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
بدترین دوره حقوق بشری کل تاریخ ایران همون دوره خاتمی بود که علنا تو کوچه و خیابان مامورها ملت را کتک می زدند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
شما شاید خاتمی رو بخوای ولی من دیگه هیچکدوم رو نمی خوام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
دلار طبق گفته تو ده برابر شد این خوبه بدهی خارجی هم زمان دیگه ای تسویه شد در زمان ایشون دوباره وام گرفته شد دوست عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
دلار اولش 90 تومن بود و آخرش 950 ؟؟ یعنی 10 برابر شد ؟؟ این که فاجعه است . مموتی هم اینطور نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
برو بخا ولی انگار هنوز تو خواب اصلاح طلبا غرقی
بنام خدا
،،اقای تاج گردون ،،یه نخبه دیگه از طائفه اصلاح طلب تحویل بگیرید
من عاشق شدم تابناک، عشق بد دردیه
پاسخ ها
ناشناس
| Slovakia |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
یک دختری میشناسم از روسیه، وای وای دخترای ایرانی خودمون ببیننش سکته میکنند. میخوام ازدواج کنم ولی پول ندارم. چه کنم؟؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
عشق همش الکیه. مراقب باشه عاشقی چشمات رو بر روی حقایق کور نکنه

مجرد بمونی خیلی به سودته. راحت، آزاده، بدون دغدغه پوشک، مثل یک غوی زیبا میتونی هر جا بخوای بری، تازه طول عمر و کیفیت زندگیت هم بالاتر میره البته اگه جاده خاکی نری
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
وام ازدواج بگیر برو یه سر روسیه بیا
سیاست ما عین دیانت ماست .
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
راست گفتي
مردممون در عین حال که دارن فقیر و فقیر تر میشن،حسود و حسودترم میشن....پرسیدن تاجگردون ثروتتو از کجا آوردی؟بدبخت اومده صداقت نشون بده راستشو گفته،یعنی واقعا نمیدونه صداقت تو این مملکت خریدار نداره؟؟بابا بیخیال بگو یه میلیون تو حسابمه با یه خونه ارث پدری،کی به کیه تو این مملکت،دروغ بگو راحت باشه هر کس هم هر چی گفت اسنقدر تکذیب کن تا خسته شن خودشون....همین الان نظران مردم رو اینجا ببینی میبینی فقر مردم باعث شده چقدر تنگ نظر و حسود و بدذاتم بشن...طبیعیه مردمی که فقیرن تحمل دیدن یه آدم پولدارو ندارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
مردم تنگ نظر نیستند وجود چنین ثروت هایی باعث شگفتی مردم می شود.
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
اسم این صداقت نیست بلکه اطمینان داره کسی ازش سئوال نمی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
صداقت داره دمش گرم، ولی فردی که لکسوس سوار میشه و هزاران متر زمین و ملک داره هرچه قدر هم آدم خوبی باشه قادر نیست درد و رنج مردم رو درک کنه و نباید نماینده مردم باشه. برود به تجارتش برسد و در راه تجارت خدمت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
خطاب به ناشناس ۲۳:۰۹
نماینده مردم گچسارانه و مردم شهرشم از ثروتش آگاهی دارن و هر دوره هم بهش رای میدن،معنیش چیه به نظرت؟؟معنیش اینه نماینده خوبی برا مردم شهرش بوده حداقل..قرار نیست حتما فقیر باشی تا بتونی برا فقرا کار کنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
ناشناس۲۳:۰۲
خوب حالا سوال کنن ازش.رو چه حسابی فکر میکنی جواب قانع کننده ای نداره؟؟
معترضین ایرانی به این زودی فراموش شدند ؟ امشب جاش تمام صفحات تلویزیون را معترضین عراقی پر کرده اند ؟
سوال بسیار مهم که ماههاست ذهن من را درگیر کرده اینه چرا محمود صادقی کوچکترین اشاره ای به مافیای بهاییت در ایران نمی کنه چرا کوچکترین اشاره ای به اینکه بهترین املاک در بهترین نقاط شهرها دست اونهاست و اونها قیمت خیلی اقلام را در بازار تعیین می کنند نمی کنه؟خود تابناک هم تا اسم این مافیا را می آورم پیام هام را چاپ نمی کنه یا با سانسور کلمه بهایی چاپ می کنه؟؟
بنابراین ابوی محترم آقای تاج گردون قبل از انقلاب هم برو بیایی داشته است که این همه زمین را به اسم یک بچه 2 ساله سند می زند.
اولا باید دومورد را یاداوری کنم همین اقاتهرانی برای خودش خربزه قاچ کرده که من ولایتمدارترم گیرم این خواب رادیدی چرا عنوان کردی؟ تازه مگه نمیگویید بعضی خوابها تعبیر نداره مخصوصا خواب دربین روز حالا خواب دیدی خودشیرینی ممنوع
دوم اینکه دوستان اقای تاجگردون گفته مابرادران400هکتارزمین کشاورزی داریم خوب این کجاش بد هس؟ چون مانداریم باید به فردی که دارد بتازیم؟ دوستانی که چشم بردین وکرامت انسانی میبندید وبرهمه چیز برهمه کس میتازید چرا به قالیباف که مهروف هست گفته4میلیون موجودی دارم وپسرم یک پراید به این فرد تاخت وتازنمیکنید ولی فردی که خان زاده بوده وهست وملاک هست باید بروی تازید؟ دوستان400هکتار زمین سالی یعنی12میلیارد درامد سالی این یعنی زایش حالا میفهمید؟ قیمت زمین هم روبه افزایش درکش رادارید این یعنی زایش نه که من2میلیون بازنشستگی میگیرم نه دوم برج نشده تمام میشود بگم چرا مال من زایش ندارد دوستان بیایید دین خودرا به اقا تهرانیها وقالیبافها واصلاح طبها نفروشیم بیاییم واقعیتگراباشیم نه حزبگرا
یعنی دهها میلیون نفر از مردم ایران هوش نداشته اند که فقیر هستند!!!!! فقط تو یکی از آسمان به زمین افتاده ای هوش داشتی!! چطور برای مردم پراید سواری حمایت از تولید ملی است اما برای خودشان زشت است سوار شوند؟
تابناک یه سوال از این حسین آقای شریعتمداری میترسی؟چرا بچه ها هر چه در مورد این بابا مینویسن حذف میکنی؟ آیا رسالت فرهنگی اینه؟
رییس دفتر هویدا که در ایران بودند و چند سال پیش فوت کردند یک خانه بسیار کوچک در حوالی کارون و جیحون داشتند خود هویدا که اعدام شد هیچ چیزی نداشت حالا آقای تاج گردون می گوید ما پیش از انقلاب هم ثروتمند بودیم دهها و صدها هکتار زمین داشتیم آن هم وقتی که در نظام قبل اظلاحات عرضی انجام شد و همه زمین داران و ملاکان را قلع و قمع کردند ....
شریعتمداری هنوز دوم خرداد براش یه کابوسه.مردم هنوز یک تار موی خاتمی رو با همه دم و دستگاه تبلیغاتی کیهان عوض نمیکنن.زنده باد خاتمی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
مردم ؟ یا تو
بالا، بالا، بالاتر!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
بالاتر ؟ اخبار ساعت ۱۱،۳۰ معترضین به سفارت امریکا را به اندازه صفحه موبایل نشان داده و شطرنجی کرده ولی معترصین ایرانی را خیلی واضحتر نشان میده
در کیهان و صدا و سیما را گل بگیرن مردم راحت میشن . کی گل بگیره خب معلومه نجفی هنرپیشه .
برویم هزینه کنیم . عراق و سوریه و یمن و امارات و دوبی و افعانستان را هم‌مثل امروز کشور خودمان اداره کنند . اقا زادها با نژاد و خون برتر بر اکثریت جامعه حاکمیت کنند . خواب دیدید خیر باشد . این‌گفتمان و اندیشه ممکن هست طی چند سال پیشرفت کند اما بعدا شکست خواهد خورد چون تبعیض زیادی دارد . تنها راه نجات بشر در حوزه سیاست و اداره خوب کشور دمکراسی هست و اقتصاد خصوصی سازی
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
خوب الان هم خصوصي است و دست چندتا خانواده بيشتر نيست
جای همه هموطنان خالی با فرا رسیدن سال نو مسیحی
دولت باید در وضع اقتصادی امروز
به داد ماداران نوزادان و کوکان و نوجوانان برسد(بالا ترین اولویت کشور)

مبادا فرزندان این مرز بوم دچار سو تغذیه
و کمبود ویتامین ها شوند
مبادا کودکان سرشکستگی پدر و مادرشان را ببینند
مبادا کودکان کشورمان اعتماد به نفس و خود باوری خود را از دست بدهند
مبادا...
یک نفر هست توی تمام پیام ها میگه دست از زاد و ولد بردارید
یا میگه فرزند آوری فاجعه است
هر دفعه به یک شکل می خواد بگه فرزند داشتن در وضع اقتصادی امروز فاجعه است
به نظرم می خواد کشور را ریشه کن کنه و از دشمنان است
خداوند مهربان روزی همه حتی فرزند شما را میرساند قبل از به دنیا آمدن فرزندتان با پر کردن پستان های مادرش با شیر
آیا خداوند نمی تواند روزی او را پس از دندان دادن به او برساند قطعا می تواند
انکه دندان دهد نان دهد
خداوند مثل مسئولان نالایق فعلی عاجز نیست
او قطعا شما را یاری می کند اگر از او یاری بخواهید

وضع اقتصادی فاجعه بار است
ولی خدای مهربان هم همه چیز را می بیند

به نظرم آینده ایران و جهان درخشان است ان شا الله
با فرزندان امروز

زمانی سیم کارت ۲ میلیون تومان بود
به پول الان ۲۰ میلیون میشه یا بیشتر
سیم کارت الان رایگان است

در آینده از سازه هایی استفاده می شود در خانه سازی که ساخت خانه هزینه ای ندارد و وسایل جدید و عجیب وسایل فعلی خانه را ارزان میکند

دستگاه های خود پرداز اجناس گسترش می یابند
هیچکس کار کاذب نخواهد داشت نمی تواند داشته باشد
صنعت کشاورزی پیشرفت خواهد کرد

کسانی که در کودکی با مهارت های مختلف آشنا می شوند در آینده هرگز بی کار نخواهند بود

دغدغه شغل و خانه و غذا بی اهمیت می شود و حدودا رایگان یا کم هزینه خواهد شد
دغدغه مردم چیزهای دیگری می شود

راه های ارتباطی به شدت سریع خواهد شد
مردم کشور مانند مردم یک شهر با هم در ارتباط اند و نزدیک اند و...

عزیزانی که فرزند دارید یا می خواهید داشته باشید
یک چیز غلط در گوش ما خوانده اند
که همه کاره هیچ کاره است و این غلط است این خیانت است
متاسفانه الان یک فرد نمی تواند هم مهندس باشد هم پزشک باشد و هم خلبان و هم وکیل باشد و هم ریاضی دان
از دیوان عدالت اداری می خواهم رسیدگی کنند
انواع مهارت ها را به فرزندانتان یاد دهید بدون اصرار
در صورتی که تمایل داشت با علاقه یاد بگیرد
(مکان یاد گیری و اولین مواجهه با مهارت مهم است )
تا
وقتی بزرگ شد
بگوید
اصول و قواعد زندگی و ارزش و ضد ارزش ها را می دانم
می دانم انسان چه ظرفیت نامحدودی دارد
به عنوان مثال فرزندتان از بین چندین مهارت یکی یا چند شغل را انتخاب کند
بگوید
مکانیکی را یاد دارم و مسلطم
پزشکی را یاد دارم و مسلطم
خیاطی را یاد دارم و مسلطم
موسیقی را یاد دارم و مسلطم
برنامه نویسی را بلدم و مسلطم
و..
انسان نا محدود است
تلاش و پشتکار و علاقه و مُصر بودن پرده از چهره انسان کامل برمی دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
چرا داستان می نویسید؟ یک چیزی خلاصه بگو ببینیم چی نوشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
داداش حالت خوبه؟ نکنه بهت وحی میشه؟
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
خدا عقل داده تا جلوي ضرر را بگيري ، وقتي نمي تواني حق خودت را بگيري همه چيزو همه كس را به خدا حواله نكن
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
این شرایط 50 سال دیگه محقق خواهد شد احتمالا...
اقای تاج گردون، قربون تاجت برم، ما آدم حسودی نیستیم.
خدا اموالتان رو روزبروز زیادتر کنه که حتما می کنه.تو که رئیس کمیسون برنامه و بودجه مجلس هستی نمی تونستی یه کاری بکنی که اموال نداشته مردم اینطور به فنا نرود؟
ضمنا شهامتت در اظهارات صادقانتون ستودنی است. والسلام.
کار به جایی رسیده که هادی غفاری تایید صلاحیت نمیشه.
این روزگار چه بازی هایی داره.
اقاي تاجگردون لطفا محترمانه از نمايندگي استعفا بديد شما نميتوانيد درد مردم را حس كنيد
شغل آقای آقا تهرانی چیست
ضمن احترام کامل به صداقت بیان آقای تاجگردون بعنوان یکی از آحاد ملت ایران از ایشان اولا و از بقیه مسئولان می پرسم راستی کسی با این ثروت واقعا میتواند "" نماینده "" ملت ایران باشد ؟
پدربزرگ من هم مالک بود و کلی زمین داشت ،پس چرا اصلاحات ارضی بعد از انقلاب شامل امثال خانواده ما شد و امثال تاج گردونها از آن مستثنی شدند.اقای تاج گردون امثال خانواده من که نسل در نسل مالک بودند می دانند که شما نادرست می گویید،چون اگر این میزان زمین داشتید شامل اصلاحات ارضی می شدید،مگر اینکه جزو رعایای منطقه بودید که زمینهای مالکین را گرفتند و به آنها داند،البته به بهایی بسیار اندک که همان هم از جانب آنها پرداخت نشد. و الان ادعای هوش و ذکاوت و زمین دار بودن می کنید.امیدوارم روزی بی عدالتی که در حق امثال خانواده من شد جبران شود و مال به ناحق گرفته شد از امثال خانواده من ، به ما بازگردانده شود
اقاي تاجگردون اگر با ثروت افسانه ايت كه فقط ماشين ٥ ميليارديت يك سر سوزني از اونه داري كيف دنيا رو ميكني ديگه مردم رو نااگاه فرض نكن
خدا را شاکرم که پدر من مالک نبود که اکنون مجبور شوم برای توجیه آن حرف از زایش بزنم.مثل همه آدمها هوش و سلامتی دارم و زندگی میکنم.
تاجگردون باید از رفیق دوست یاد میگرفت که هیچ چی نداره
من هرچه فکر می کنم چیزی به ذهنم نمی رسه که امثال اقاتهرانی و شریعتمداری چه دردی از این مملکت می توانند دوا کنند ؟؟؟
منم خواب دیدم که پراید 7 میلیون تومان شده و می رم یک پراید بگیرم
آقای تاجگردون ، دست از سر این سازمان امورمالیاتی بردار. تمام همشهری ها تو فرستادی تو سازمان مالیاتی
آقای تاجگردون همان زمان که مرتب از فروش ارز به دانشجویان غیربورسیه ای خارج از کشور انتقاد وجلوگیری و آنها را درممالک غریب گرفتار درمقابل با دادن ارز به وارد کنندگان اتومبیل های آخرین مدل لوکس گران قیمت مخالفتی نداشت و خودش از نعمت خرید BMW آخرین مدل برخوردار !
با سلام
حقیقتش جناب آقای تاجگردون منم دارای هوش بالا بودم منتها منو تو زایشگاه با نوزاد دیگری عوض کردند.
چکنم یکی ژن خوب داره ،یکی هم هوش بالا
آقای تاجگردن اوایل انقلاب میگفتند که ما جزء سرمایه داران نیستم و جزء مستضعفین هستیم بر علیه سرمایه داری حالا چی............
حالا آقا تهرانی باید رییس مجلس بشه؟
به آقای تاجگردون بفرمائید که در قرن 21 دوران کلاه شرعی گذشته است. همین که شما 300 هکتار زمین دارید و در طی این 40 50 سال ریالی مالیات بابت افزایش ثروت نداده اید در صورتیکه به قول خودتان ازهوش بالا برخوردارید و میدانید که این عدم پرداخت یعنی ...احتیاجی به هیچ کار دیگری نیست
آیت الله فتنه ! چیه تو متن نوشته اید؟
مردم از بیکاری و تورم کمرشکن دارند می میرند حالا نماینده انها زایش داره؟؟؟؟؟
بعضی اموال اساسا زایشی هستن و برخی ریزشی.
خوش بحالتون که مال شما از نوع زایشی در اومده.
تاجگردون اموال شما چند قلو زایش دارند.ولا دو قرون ما مرتب مرگ ومیر دارند .
چرا اموال ما زایش نداره و کاهش داره ولی در عوض خودمون زایش داریم
جناب تاج گردون شما كه راست ميگين
نمیدونم چرا اموال ما مردم به جای زایش .. سایش داره
آقای تاجگردون ،خیلی از انسانها را میشناسم که بعداز انقلابات بزرگ از جمله ایران تمام دارایی خود را بین مردم وکشاورزان تفسیم کردند ،
خوش بحال شماکه ثروت تان زایش داره ،اکثرمردم فقرشان زایش دارد.
تاجگردون بنز بخر لکسوس شایسته تو نیست. واقعا با اینهمه دارایی خیلی مردی که کاندید میشی برای خدمت.‌
این آقای تاجگردون میگفت مثل کشورهای اروپایی و آمریکایی باید پیشرفته بشیم

در کشورهای اروپایی و آمریکایی کسی پست دولتی داشته باشه نباید فعالیت اقتصادی کنه
بیا خارجی بشو

اول این قانون خارجی ها رو پیاده کن بعد به بقیه پیشرفت هاشون برسیم هان نظرت چیه
به مسئولین مملکت میگی از کجا این همه ثروت اوردی میگه ارث پدری بوده!! :))))

تو اگه این همه ارث داشتی واسه چی برای گرفتن پست های دولتی این همه حرص میزدی !

این دو تا جمله بذار کنار هم بفهمی داستان چیه
این اقای تاج گردون باید انسان منطقی باشد وراستگو . وقتی میگوید ادم لگزوس داشته باشد و پراید سوار شود بد است درست میگوید ایشان که میگوید سال ۴۷ سیصد هکتار داشته یعنی مقدار زیادی از زمینهایشان را انقلاب سفید از انها گرفته و بین دهقانانی که روی ان کار میکردند تقسیم کرده. حالا ایشان ان مقدار زمین که مال خودش بوده نفروخته تا در تهران یا خارج از ایران سرمایه گذاری کند بلکه کار کشاورزی را ادامه داده و این خوب است دمش گرم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها