بازدید 3151

سهمیه سوخت خودروهای معلولان و جانبازان افزایش یافت

کد خبر: ۹۴۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 30 December 2019

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای از افزایش سهمیه سوخت خودروهای سواری دارای پلاک معلولان و جانبازان خبر داد.

به گزارش مهر، بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، طبق مصوبه‌های کارگروه مدیریت مصرف سوخت، سهمیه تخصیصی به خودروهای سواری دارای پلاک معلولان و جانبازان از ابتدای دی‌ماه امسال برای خودروهای بنزین‌سوز به میزان ۱۰۰ لیتر و خودروهای دوگانه‌سوز به میزان ۷۰ لیتر در ماه است.

بر اساس این اطلاعیه، میزان ۴۰ لیتر به سهمیه پیشین اضافه شده است که با تعویض کارت سوخت کنونی و صدور کارت جدید قابل بهره‌برداری خواهد بود.

این شرکت اعلام کرد: تاکید می‌شود تولید و ارسال کارت سوخت جدید برای این دسته از خودروها در حال انجام است و نیاز به هیچ گونه اقدام خاصی از سوی مالکان عزیز نمی‌باشد.

در بخش پایانی این اطلاعیه تاکید شده است: به اطلاع آن دسته از معلولان و جانبازان محترمی که پلاک خودروی آنان خاص معلولان و جانبازان نیست می‌رساند، برای دریافت سهمیه مازاد ۴۰ لیتر، لازم است ابتدا از طریق سازمان‌های مربوطه (بهزیستی و بنیاد جانبازان) و پلیس راهور نسبت به تغییر پلاک خودروی خود اقدام کنند تا امکان تولید و ارسال کارت سوخت جدید آنها مهیا شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر