بازدید 4142

قاتل‌نامرئی ‌از‌آب‌گرمکن‌بیرون آمد!

کد خبر: ۹۴۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 29 December 2019

«قاتل نامرئی» که باز هم به خاطر بی احتیاطی شهروندان، درون آب گرمکن یک منزل مسکونی کمین کرده بود، جان یک زن را گرفت و دو نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خراسان، این حادثه ساعت 23 شب شنبه گذشته هنگامی رخ داد که اعضای یک خانواده در بولوار شهید مفتح (سی متری طلاب) مشهد به دلیل جلوگیری از خروج گرما، همه روزنه های در و پنجره را بسته بودند. این درحالی بود که به دلیل استفاده از دوش حمام، آب گرمکن منزل که درپوش نیز نداشت، مدام روشن و خاموش می شد و گاز منواکسید کربن در فضای اتاق انتشار می یافت. این گزارش حاکی است، این گاز بی بو و بی رنگ که به «قاتل نامرئی» معروف است جان یک زن را گرفت و دو زن 60 و 34 ساله را نیز تا آستانه مرگ برد!

به دنبال گزارش موضوع به نیروهای انتظامی، بلافاصله عوامل کلانتری میرزا کوچک خان مشهد عازم محل وقوع حادثه شدند و با حفظ صحنه، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

دقایقی بعد به دستور قاضی کاظم میرزایی، نیروهای امداد و نجات آتش نشانی نیز برای بررسی کارشناسی این حادثه، درحالی به محل حادثه رسیدند که دو مسموم گاز گرفتگی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد انتقال یافتند. تحقیقات کارشناسی امدادگران ایستگاه 8 آتش نشانی با استفاده از تجهیزات «سنجش گاز منواکسید کربن» نشان می داد که فضای اتاق آغشته به گاز خطرناک و کشنده منواکسیدکربن است.

بنابر گزارش خراسان، با انتقال جسد قربانی «قاتل نامرئی» به پزشکی قانونی تحقیقات قضایی درباره چگونگی وقوع این حادثه تاسف بار و همچنین زوایای پنهان این ماجرا آغاز شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل